Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.1.2021 08:15
Bbss

XXX.XXX.253.97

Zdravím mám velkou otázku.

Koupili jsme si psíka (dnes mu jsou 4 měsíce) jacka russela. Když sem si pro něj jela tak to byla nezastavitelná střela jak byl zivej. Pořídila sem ho pro syna který ho zboznuje ale pejsek si nechce hrát možna je to krátká doba (dnes to jsou 2 dny) . Ale psík chce být sám. Pořád leží kňučí. Mě to trápí a syna ještě víc.
Máte nakou radu jak z něj udělat veselého psika? Už jsem mluvila s původním majitelem že pokud to takhle půjde dál budu mu muset psika vrátit( aby se tady netrapil)coz se mi kvůli synovi nechce.
Budu ráda za rady .
Dekuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 08:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

vraťte ho hned.

a synovi pořiďte takovýho toho na baterky.

bude to pro všechny lepší.

30.1.2021 08:31
fikovnice

XXX.XXX.134.122

Bbss napsal(a):
Zdravím mám velkou otázku.

Koupili jsme si psíka (dnes mu jsou 4 měsíce) jacka russela. Když sem si pro něj jela tak to byla nezastavitelná střela jak byl zivej. Pořídila sem ho pro syna který ho zboznuje ale pejsek si nechce hrát možna je to krátká doba (dnes to jsou 2 dny) . Ale psík chce být sám. Pořád leží kňučí. Mě to trápí a syna ještě víc.
Máte nakou radu jak z něj udělat veselého psika? Už jsem mluvila s původním majitelem že pokud to takhle půjde dál budu mu muset psika vrátit( aby se tady netrapil)coz se mi kvůli synovi nechce.
Budu ráda za rady .
Dekuju.

Nastudovala jste si něco k tomu ŽIVÉMU tvorovi? JRT jsou opravdu často jak neřízené střely, něco děláte moc špatně, pokud se u Vás trápí...

Aha, Vy jej máte jen 2 dny...i zvířata (a možná často více než lidé!) smutní poté, co jsou odejmuti z původního domova!

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 08:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Nastudovala jste si něco k tomu ŽIVÉMU tvorovi? JRT jsou opravdu často jak neřízené střely, něco děláte moc špatně, pokud se u Vás trápí...

Aha, Vy jej máte jen 2 dny...i zvířata (a možná často více než lidé!) smutní poté, co jsou odejmuti z původního domova!

taky třeba někdy potřebují spát a vůbec, není to vhodný předmět, který bude k dispozici synovi kdykoliv si ten smrad řekne.

prostě jako hračka zcela nevhodný, je to prostě moc živý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 08:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Nastudovala jste si něco k tomu ŽIVÉMU tvorovi? JRT jsou opravdu často jak neřízené střely, něco děláte moc špatně, pokud se u Vás trápí...

Aha, Vy jej máte jen 2 dny...i zvířata (a možná často více než lidé!) smutní poté, co jsou odejmuti z původního domova!

taky třeba někdy potřebují spát a vůbec, není to vhodný předmět, který bude k dispozici synovi kdykoliv si ten smrad řekne.

prostě jako hračka zcela nevhodný, je to prostě moc živý.

30.1.2021 09:13
fikovnice

XXX.XXX.134.122

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
taky třeba někdy potřebují spát a vůbec, není to vhodný předmět, který bude k dispozici synovi kdykoliv si ten smrad řekne.

prostě jako hračka zcela nevhodný, je to prostě moc živý.

Ano, máte pravdu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 09:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Zdravím mám velkou otázku.

Koupili jsme si psíka (dnes mu jsou 4 měsíce) jacka russela. Když sem si pro něj jela tak to byla nezastavitelná střela jak byl zivej. Pořídila sem ho pro syna který ho zboznuje ale pejsek si nechce hrát možna je to krátká doba (dnes to jsou 2 dny) . Ale psík chce být sám. Pořád leží kňučí. Mě to trápí a syna ještě víc.
Máte nakou radu jak z něj udělat veselého psika? Už jsem mluvila s původním majitelem že pokud to takhle půjde dál budu mu muset psika vrátit( aby se tady netrapil)coz se mi kvůli synovi nechce.
Budu ráda za rady .
Dekuju.

Jaký má denní režim?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jako promiňte, ale ten popis "leží a kňučí".. takhle náhodou ho někdo nepraštil do hlavy, nebo třeba nemá zlomenou nohu?

30.1.2021 09:27
Fernando

XXX.XXX.105.175

Souhlasím s Bodlinkou. Smradum nepatří do pazour nic živého.. Vašeho psíka je mi líto. Je to Váš 1. pes? Jinak neměl by být název- Jak rozveselit štěně?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 09:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přesně tak, název vlákna je zavádějící.
Kolik let je synovi?
U nás teda žádné štěně nesmutnilo, nikdy. Ale všichni se k němu taky jako je štěněti chovali, v noci spalo u mojí postele.
Pokud nemá žádné zdravotní problémy, což by měl vyloučit veterinář, asi bych ho vrátila, zřejmě u vás necítí jistotu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 09:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

pes leží a kňučí....
co takhle veterinář!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 10:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
taky třeba někdy potřebují spát a vůbec, není to vhodný předmět, který bude k dispozici synovi kdykoliv si ten smrad řekne.

prostě jako hračka zcela nevhodný, je to prostě moc živý.

Trochu drsné, ne?
Urážkami toho moc nevylepšíte, zadavatelka je sice evidentně naivní laik, ale věci se dají sdělit i jinak. Ani nevíte, jaký doma nastolili režim, jak staré je dítě, nic...

Já dotaz chápu jako obavu o psíka, ne o syna.

Máte nakou radu jak z něj udělat veselého psika? Už jsem mluvila s původním majitelem že pokud to takhle půjde dál budu mu muset psika vrátit( aby se tady netrapil)coz se mi kvůli synovi nechce.
Budu ráda za rady .
Dekuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 10:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Zdravím mám velkou otázku.

Koupili jsme si psíka (dnes mu jsou 4 měsíce) jacka russela. Když sem si pro něj jela tak to byla nezastavitelná střela jak byl zivej. Pořídila sem ho pro syna který ho zboznuje ale pejsek si nechce hrát možna je to krátká doba (dnes to jsou 2 dny) . Ale psík chce být sám. Pořád leží kňučí. Mě to trápí a syna ještě víc.
Máte nakou radu jak z něj udělat veselého psika? Už jsem mluvila s původním majitelem že pokud to takhle půjde dál budu mu muset psika vrátit( aby se tady netrapil)coz se mi kvůli synovi nechce.
Budu ráda za rady .
Dekuju.

Nejdřív bych na vašem místě navštívila veterináře, aby štěňátko prohlédl, jestli nejde o zdravotní problém.
Pokud je pejsek v pořádku, dopřejte mu čas, aby se adaptoval na nové prostředí. Potřebuje mít dostatek spánku (je to mrně), kvalitní stravu v dostatečném množství, dostatek lásky a pochopení, a ono to půjde. Musíte si k sobě vzájemně najít cestu.
Jestli je syn malý, tak dávejte pozor, aby pejskovi, třeba nechtíc, neubližoval, učte ho, jak se k němu má chovat. Není to plyšák, ale živý tvor, odrostlé miminko k tomu.

30.1.2021 10:59
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.247

Bbss napsal(a):
Zdravím mám velkou otázku.

Koupili jsme si psíka (dnes mu jsou 4 měsíce) jacka russela. Když sem si pro něj jela tak to byla nezastavitelná střela jak byl zivej. Pořídila sem ho pro syna který ho zboznuje ale pejsek si nechce hrát možna je to krátká doba (dnes to jsou 2 dny) . Ale psík chce být sám. Pořád leží kňučí. Mě to trápí a syna ještě víc.
Máte nakou radu jak z něj udělat veselého psika? Už jsem mluvila s původním majitelem že pokud to takhle půjde dál budu mu muset psika vrátit( aby se tady netrapil)coz se mi kvůli synovi nechce.
Budu ráda za rady .
Dekuju.

Budu se opakovat.

Kolik je synovi let?
Kupovat dítěti psa, je nesmysl. Není to hračka. Pokud tedy synovi není třeba 13 let a chce se psem sportovat.

Odkud máte štěně? Nemůže být mladší než Vám tvrdili a třeba nemocné?
Určitě bych navštívila veterináře, jestli štěněti něco není. Kňučí. Co když ho něco bolí?
S CHS se dá domluvit na vrácení. S množitelem psa bezPP z nějakého inzertního serveru dost těžko.

30.1.2021 11:07
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Fiona.Praha napsal(a):
Budu se opakovat.

Kolik je synovi let?
Kupovat dítěti psa, je nesmysl. Není to hračka. Pokud tedy synovi není třeba 13 let a chce se psem sportovat.

Odkud máte štěně? Nemůže být mladší než Vám tvrdili a třeba nemocné?
Určitě bych navštívila veterináře, jestli štěněti něco není. Kňučí. Co když ho něco bolí?
S CHS se dá domluvit na vrácení. S množitelem psa bezPP z nějakého inzertního serveru dost těžko.

I kdyby bylo mladší než uvedené 4 měsíce, tak je pořád dost velké, a pokud bylo u chovatele, jak neřízená střela, a během 2 dní, co je k dispozici dítěti na hraní se z něj stala ležící, kňučící troska, tak bych asi hledala chybu spíš u zadavatelky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 11:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
I kdyby bylo mladší než uvedené 4 měsíce, tak je pořád dost velké, a pokud bylo u chovatele, jak neřízená střela, a během 2 dní, co je k dispozici dítěti na hraní se z něj stala ležící, kňučící troska, tak bych asi hledala chybu spíš u zadavatelky.

To dává logiku. Škoda, že se zřejmě nic dalšího nedozvíme, vypadá to, že už odsud prchla.

30.1.2021 11:12
rapotacka11

XXX.XXX.232.141

U těchto pejsků jsem viděla takové "pevné rysy" nebo jak to nazvat.
Jsou pevní, zásadoví. Na 4 měs. už odloučení z chovatelovy
rodiny může nést hůř. I když .... je to pořád mládě. To musí řádit
jak čert - venku a brzy zapomenout.

30.1.2021 11:16
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To dává logiku. Škoda, že se zřejmě nic dalšího nedozvíme, vypadá to, že už odsud prchla.

I kdyby si to jen přečetla a prchla, tak si myslím, že tahle diskuze měla smysl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Zdravím mám velkou otázku.

Koupili jsme si psíka (dnes mu jsou 4 měsíce) jacka russela. Když sem si pro něj jela tak to byla nezastavitelná střela jak byl zivej. Pořídila sem ho pro syna který ho zboznuje ale pejsek si nechce hrát možna je to krátká doba (dnes to jsou 2 dny) . Ale psík chce být sám. Pořád leží kňučí. Mě to trápí a syna ještě víc.
Máte nakou radu jak z něj udělat veselého psika? Už jsem mluvila s původním majitelem že pokud to takhle půjde dál budu mu muset psika vrátit( aby se tady netrapil)coz se mi kvůli synovi nechce.
Budu ráda za rady .
Dekuju.

Proboha, hlas byl omyl.

30.1.2021 13:13
Bbss

XXX.XXX.253.97

Smrada máte doma tak akorát vy. Syn psa netrápí nemyslete si. Ja na ně dohlizim. Já se slušně ptala nevím proč mi tady nadáváte jak už sem psala nechci ABY SE TADY TRÁPIL PEJSEK. Tak si laskavě nadavejte někomu jinému.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

píšete to jako kdybyste pořídila rozbitou hračku. pro syna a pes mrcha jedna hnusná místo toho, aby dělal co má, jen leží.

nenapadlo vás třeba, že tam může být nějaký zdravotní problém? to živí tvorové mít můžou. není to jako u robota, kde vyměníte baterku a jede se dál.

30.1.2021 13:22
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Bbss napsal(a):
Smrada máte doma tak akorát vy. Syn psa netrápí nemyslete si. Ja na ně dohlizim. Já se slušně ptala nevím proč mi tady nadáváte jak už sem psala nechci ABY SE TADY TRÁPIL PEJSEK. Tak si laskavě nadavejte někomu jinému.

pokud pes leží a kňučí tak s ním mazejte k veterináři

30.1.2021 13:27
Bbss

XXX.XXX.253.97

Chodíme min. 3x-4x ven. Ráno už v 5h sme venku aby se vyvencil večer nejpozději v půl 9. Po venčení si pejsek odpočine chvíli, pak si s nim zkoušíme hrát ne nemusíte se bát ani vy ani ostatní syn ho netaha za ocas ani nic takového hazime mu míček zkoušíme ho něčím zaujmout aby se připojil. Vím že se tu boji proto na něj jdeme pomalu ma tu prostor se vyspat syn ho u toho nijak neruší leží s vedle něj nic jiného jídlo a pití pořád k dispozici.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Smrada máte doma tak akorát vy. Syn psa netrápí nemyslete si. Ja na ně dohlizim. Já se slušně ptala nevím proč mi tady nadáváte jak už sem psala nechci ABY SE TADY TRÁPIL PEJSEK. Tak si laskavě nadavejte někomu jinému.

Tak jděte k tomu veterináři. Pokud štěně, které bylo předtím jako neřízená střela, najednou jenom leží a kňučí, tak je něco špatně. Nemyslíte? A tohle tady radilo víc lidí. Tak proč jste je neposlechla?

30.1.2021 13:29
Bbss

XXX.XXX.253.97

Ne nemusíte se bát jic takového neděláme. Nevím proč bysme to dělali. Myslela sem to tak že je smutný

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Ne nemusíte se bát jic takového neděláme. Nevím proč bysme to dělali. Myslela sem to tak že je smutný

Není smutný. Proč odmítáte toho veterináře?

30.1.2021 13:30
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.27.76

Bbss napsal(a):
Chodíme min. 3x-4x ven. Ráno už v 5h sme venku aby se vyvencil večer nejpozději v půl 9. Po venčení si pejsek odpočine chvíli, pak si s nim zkoušíme hrát ne nemusíte se bát ani vy ani ostatní syn ho netaha za ocas ani nic takového hazime mu míček zkoušíme ho něčím zaujmout aby se připojil. Vím že se tu boji proto na něj jdeme pomalu ma tu prostor se vyspat syn ho u toho nijak neruší leží s vedle něj nic jiného jídlo a pití pořád k dispozici.

Kdyby vedle mě ležel někdo, koho se bojím, nebo k němuž nemám důvěru, tak 100% nespím, naopak - bojím se usnout🙄

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Chodíme min. 3x-4x ven. Ráno už v 5h sme venku aby se vyvencil večer nejpozději v půl 9. Po venčení si pejsek odpočine chvíli, pak si s nim zkoušíme hrát ne nemusíte se bát ani vy ani ostatní syn ho netaha za ocas ani nic takového hazime mu míček zkoušíme ho něčím zaujmout aby se připojil. Vím že se tu boji proto na něj jdeme pomalu ma tu prostor se vyspat syn ho u toho nijak neruší leží s vedle něj nic jiného jídlo a pití pořád k dispozici.

a nenapadlo vás

dát tomu nebohému zvířeti taky pokoj?

já být pes, tak vás všechny pokoušu

ale to nic nemění na faktu, že pokud byl akční a teď není, tak může být nemocný

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Kdyby vedle mě ležel někdo, koho se bojím, nebo k němuž nemám důvěru, tak 100% nespím, naopak - bojím se usnout🙄

Ale - zase tak úplně špatně to nezní. Nicméně stejně bych zašla k vetovi, už jenom pro klid duše, že je štěně v pořádku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady to asi nemá smysl, mám pocit.

30.1.2021 13:36
Bbss

XXX.XXX.253.97

Pes byl u doktora než k nám přišel.
Ne syn ho nemá jako hračku nevím kde ste to vzala. Tohle nás učí od malička pes je živá bytost a nesmí se mu ubližovat. Já sem to psala kvůli pejskovi aby se tu netrápil nic víc. S majitelem pejska (ne pejsek není z mnozirny) jsem v kontaktu, kdyby stesk pejska po majitelovi pokračoval tak ho tady určitě nebudu trápit na to nemám abych na něj koukala jak se trápí. Jen sem myslela že mi dá někdo nakou radu ne že mi tady budou všichni nadávat.

30.1.2021 13:37
Bbss

XXX.XXX.253.97

Až na to že spi. Jak sem psala necháváme ho spát jak dlouho chce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

A z jaké CHS ho máte?

30.1.2021 13:39
Bbss

XXX.XXX.253.97

Ale pes má pokoj když spí nikdo si ho nevšímá a necháváme ho spát. Majitel s ním u veterináře byl. Já myslím že je to jen stesk po něm.

30.1.2021 13:39
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.27.76

Bbss napsal(a):
Pes byl u doktora než k nám přišel.
Ne syn ho nemá jako hračku nevím kde ste to vzala. Tohle nás učí od malička pes je živá bytost a nesmí se mu ubližovat. Já sem to psala kvůli pejskovi aby se tu netrápil nic víc. S majitelem pejska (ne pejsek není z mnozirny) jsem v kontaktu, kdyby stesk pejska po majitelovi pokračoval tak ho tady určitě nebudu trápit na to nemám abych na něj koukala jak se trápí. Jen sem myslela že mi dá někdo nakou radu ne že mi tady budou všichni nadávat.

Že byl pes v pořádku než přišel k vám je jasné, ale něco se pokazilo, a už pořádku není - proto Vám tu doporučují toho veterináře!

30.1.2021 13:40
Bbss

XXX.XXX.253.97

Nemám ho z chovné stanice. Nevím odkud ho měl pán ale já ho mám od normalniho chovatele.

30.1.2021 13:40
Bbss

XXX.XXX.253.97

Beru na vědomí děkuji za radu.

30.1.2021 13:41
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Bbss napsal(a):
Až na to že spi. Jak sem psala necháváme ho spát jak dlouho chce.

vy ho nenecháte vyspat???

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Nemám ho z chovné stanice. Nevím odkud ho měl pán ale já ho mám od normalniho chovatele.

Normální chovatel má registrovanou chovatelskou stanici.

30.1.2021 13:43
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.27.76

Bbss napsal(a):
Nemám ho z chovné stanice. Nevím odkud ho měl pán ale já ho mám od normalniho chovatele.

Jakože jste koupili psa od nějakého předkupníka?

30.1.2021 13:44
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jakože jste koupili psa od nějakého předkupníka?

vypadá to tak. štěně bude nejspíš nemocné

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

" Po venčení si pejsek odpočine chvíli, pak si s nim zkoušíme hrát ne nemusíte se bát ani vy ani ostatní syn ho netaha za ocas ani nic takového hazime mu míček zkoušíme ho něčím zaujmout aby se připojil. "

Možná je pejsek nemocný, možná je opravdu přetažený. Přijdete z venku ( jak dlouho jste tam byli ? ), pejsek si chvíli odpočine - chvíle je asi málo, když si hrát nechce. Nechte ho, třeba potřebuje spát hodinu, dvě, celé dopoledne.
Nechte ho odpočívat, nešaškujte kolem něj, hleďte si svého, jako by tam nebyl. On není hračka!
Nehlučně si hrajte klidně se synem opodál, počkejte, až se pejsek osmělí a připojí se k vám.
Ale až po prohlídce u veterináře, až budete mít jistotu, že je zdravý. Zalézat může, ale kňučet by neměl.

30.1.2021 13:48
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.27.76

GAELLE napsal(a):
vypadá to tak. štěně bude nejspíš nemocné

Tak může to být i od někoho, kdo si koupil štěně, a zjistil, že je to moc starostí, tak ho poslal dál - ten vek tomu trochu odpovídá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 13:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Tak může to být i od někoho, kdo si koupil štěně, a zjistil, že je to moc starostí, tak ho poslal dál - ten vek tomu trochu odpovídá.

I tak to může být. Přispívá k tomu i to, že jsou s pánem v kontaktu a že je ochotný, vzít si případně psíka zpátky.
Ale to neznamená, že není nemocný.

30.1.2021 13:53
juhaj

XXX.XXX.164.121

Bydlíte v bytě?Venčení 3x denně je málo, 4x minimum. Je pejsek plně očkovaný, je z chovné stanice ( s PP)? Nekritizuji, jen by mě zajímalo, pokud má zdravotní potíže, kdy a kde mohli vzniknout.
Nenapsala jste, kolik je synovi let. Malé děti jsou pro psy nečitelné, pokud na ně nebyl zvyklý, může se ho dost bát.
A pozor, neříkat, že syn je vychovaný a neublíží mu, hlídat. Každý, kdo má zvíře a malé dítě ví, že zrovna tak, jako štěně kouše a ničí a neví, že to je špatně, tak dítě taky pořádně nerozlišuje, co je moc a co v normě. Musí se hlídat. Pravidla nastavujete vy, třeba zrovna spaní vedle něj může štěně rušit. Vysvětlit, každý má svou postýlky, atd.A toho veterináře rozhodně navštivte, musíte vyloučit všechny varianty, kde může být něco špatně.

30.1.2021 13:59
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.27.76

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
I tak to může být. Přispívá k tomu i to, že jsou s pánem v kontaktu a že je ochotný, vzít si případně psíka zpátky.
Ale to neznamená, že není nemocný.

Samozřejmě, že může být nemocný. Štěňata jsou hloupá - stačí kostička z lega, ukradená kuřecí kost, a za 4 dny je pes pod drnem...

... ale nic nenapovídá tomu, že už nemocný přišel.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 14:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Štěňata jsou hloupá - stačí kostička z lega, ukradená kuřecí kost, a za 4 dny je pes pod drnem"..


To je dobrý postřeh, kousek rozkousané hračky, korálek......cizí těleso v zažívání....
a je houby platné, že s ním byl u doktra původní majitel.
Nesvádět t na stesk, ale jít k veterináři !

30.1.2021 14:43
rapotacka11

XXX.XXX.232.141

Bbss
Proč jste nenapsala věk děcka?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 15:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslím, že věk dítěte není úplně podstatný, pokud si dítě hraje s pejskem pod dozorem a třeba mu hodí míček.....to dělala už i moje roční dcera. Pokud zadavatelka dává pozor, aby dítě psa neobtěžovalo když třeba spí a tak.
Myslím, že pár z nás štěně k malému dítěti pořizovali.

Já osobně bych štěně na veterinu vzala, pro můj osobní klid, jestli je v pořádku a pokud ano, tak bych ho nechala přivyknout, rozkoukat...
Jak psala Orionka:
Nechte ho odpočívat, nešaškujte kolem něj, hleďte si svého, jako by tam nebyl. On není hračka!
Nehlučně si hrajte klidně se synem opodál, počkejte, až se pejsek osmělí a připojí se k vám.
Ale až po prohlídce u veterináře, až budete mít jistotu, že je zdravý.


Zajímalo by mě, jak se psejsek chová venku, když si třeba hraje se psím kámošem. Pochopila bych, že doma třeba smutní, ale většina štěňat, na nějaký smutek zapomene, když se potká s psím kámošem.

30.1.2021 15:14
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Věk dítěte podle mě hraje roli - spousta psů malé děti prostě nedává, protože se chovají divně, vydávají divné zvuky, dělají divné pohyby...

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 15:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Věk dítěte podle mě hraje roli - spousta psů malé děti prostě nedává, protože se chovají divně, vydávají divné zvuky, dělají divné pohyby...

Jo jasně...dítě je jiný živočišný druh než dospělý člověk....jinak se hýbe, chová, vyjadřuje...s tím naprostý souhlas. A obzvlášť s tím mají problém pejsci, co se bojí sami o sebe.

Ale je opravdu věk dítěte důvod k tomu, aby pes doma jen ležel a kňučel??

Nemám samozřejmě tolik zkušeností, ale přijde mi to nepravděpodobné a od štěněte JRT bych spíš teda čekala, že bude štěkat, utíkat....já nevím, prostě, že pokud mu děcko bude vadit, bude se ho bát, bude nejisté, tak že to bude dávat na jevo spíš aktivně.....upřímně spíš bych čekala, že se po děcku ožene.

30.1.2021 15:39
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo jasně...dítě je jiný živočišný druh než dospělý člověk....jinak se hýbe, chová, vyjadřuje...s tím naprostý souhlas. A obzvlášť s tím mají problém pejsci, co se bojí sami o sebe.

Ale je opravdu věk dítěte důvod k tomu, aby pes doma jen ležel a kňučel??

Nemám samozřejmě tolik zkušeností, ale přijde mi to nepravděpodobné a od štěněte JRT bych spíš teda čekala, že bude štěkat, utíkat....já nevím, prostě, že pokud mu děcko bude vadit, bude se ho bát, bude nejisté, tak že to bude dávat na jevo spíš aktivně.....upřímně spíš bych čekala, že se po děcku ožene.

Tohle není normální chování JRT ani omylem. Normální je jak se chovalo před příchodem k nim.
Tomu štěněti se něco stalo - co, to ví jen zadavatelka (pokud to ví).

30.1.2021 15:39
Markéta80

XXX.XXX.228.115

Bbss napsal(a):
Nemám ho z chovné stanice. Nevím odkud ho měl pán ale já ho mám od normalniho chovatele.

a proč se ho zbavil? To vám mohl nakecat cokoliv. Už vidím jak si takový člověk vezme štěně zpátky. Pokud ho máte 2 dny tak mu dejte čas. nechala bych ho fakt být, vždyt to štěně má změnu každou chvíli. napřed vet at štěně zkoukne jestli zdravotně ok a pak mu dát klid, štěně pak přijde samo. kdo ví od kud ho máte

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 16:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Nemám ho z chovné stanice. Nevím odkud ho měl pán ale já ho mám od normalniho chovatele.

Tomu trochu nerozumím. Vy ho máte od normálního chovatele a ten pán před vámi ho měl nevíte od koho? Tak kdo je ten normální chovatel? Ne, že by na tom záleželo. Pořád vidím jako klíčové NOVÉ vyšetření u veterináře.

30.1.2021 16:53
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Paní se do těch lží nějak zamotává. Věk dítěte taky neuvedla. A ano souhlas - psa nechat vyšetřit. Takové chování není normální.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 17:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tomu trochu nerozumím. Vy ho máte od normálního chovatele a ten pán před vámi ho měl nevíte od koho? Tak kdo je ten normální chovatel? Ne, že by na tom záleželo. Pořád vidím jako klíčové NOVÉ vyšetření u veterináře.

Já to vidím tak, že pán, od kterého má štěně, je nazýván chovatel, zaměněno s původní - první - majitel. Buď překupník, ale spíš bych se přikláněla k verzi inspektora - majitel, který dovádivé štěně prostě poslal dál. Jaksi ho měl za 2 měsíce dost. Co se stalo a děje u zadavatelky, to my nerozluštíme. Asi 10x jí byl doporučen veterinář.

30.1.2021 17:54
Liliane

XXX.XXX.220.18

Bbs- Ja bych vydrzela.. zajdete s pejskem pro jistotu k veterinari, at muzete byt v klidu, ze mu nic po zdravotni strance neni. Ale nevracela bych.. podle me se potrebujete uklidnit nejprve vy, potrebujete v sobe najit jistotu, ze to zvladnete a postarate se o nej a pejsek ji z vas zanedlouho vyciti. Myslim, ze muze prozivat velkou nejistotu z te separace.. je to uz vetsi stene a nevime uplne kolik prevozu ma uz za sebou.. kdyby to bylo uz druhe oddeleni od toho, na koho se navazal, tak mi prijde srozumitelne, ze na to reaguje takto utlumem. U vas se mu koneckoncu nic hrozneho nedeje.. Podle me si musi zvyknout a nabyt u vas jistotu. Kdyz ho vratite a on poputuje od pana zase jinam, tak mu to rozhodne nepomuze. Jak radili ostatni- doprejte mu klid, podporujte jeho prohevy- sledujte, co by rad, na co pekne reaguje..mazleni? Zpocatku spis vy jako dospela, nez objevite, co mu prospiva. Dala bych mu pelisek k sobe k posteli, jestli na to bude dobre reagovat. Ale byt vami nepremyslim o vraceni.. to vas oslabuje a neprospiva to podle meho ani pejskovi. Drzim palce

30.1.2021 22:28
Bbss

XXX.XXX.253.97

Na ostatní psi steka a není moc přátelský ale venku je v pohodě (to znamená že je veselý a normálně si hraje )

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 09:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bbss napsal(a):
Na ostatní psi steka a není moc přátelský ale venku je v pohodě (to znamená že je veselý a normálně si hraje )

No tak já bych teda zvolila následující postup....veterina, abych měla jistotu, že je pejsek zdravý.
Doma bych tomu dala čas tzn. že bych nechodila za psem, nechala ho v klidu a spíš čekala, až pes přijde za náma.....třeba bych si kutálela s míčkem, dál od psa a dělala, že si ho nevšímám...
No a venku bych se zaměřila na socializaci s pejsky, možná by bylo nejlepší najít někoho s klidnou fenkou nebo obecně někoho se psím salámistou nebo ideálně štěnětem podobné váhové kategorie a chodila s nimi venčit. Protože když nějakého cizího psa potká tváří v tvář během procházky, tak je to naprosto jiná situace, než když jdete spolu s někým jedním směrem.
A pokud je venku veselý a hraje si, tak bych formou hry zkoušela i nějaké cviky...přivolání, sedni....a třeba aportík.

Už vám někdo psal výše, že hlavně vy musíte být v klidu, nebýt nervózní, ale klidná a teď myslím opravdu ne jen že "dělám, že jsem klidná" a hodně bych si hlídala emoce.....prostě takový klidný rozvážný vůdce, co zvládne všechno na světě.

A ještě nevím jaký máte pro psa pelíšek, kde má místečko, ale musí mělo by to být někde, kde má pejsek opravdu klid, možná by mu vyhovovala kenelka nebo přepravka nebo taková ta klec na štěňata a přes ní přehodit deku (samozřejmě v tom pejska nezavírat)...že by to měl jako boudičku, kde by se cítil v bezpečí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 09:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě se zeptám - jakou máte podlahu? Plovoučka ( ale i lino ) může dělat štěněti problém. Proto by mohlo ležet a kňučet, bojí se na podlahu vstoupit, jestli už mu to párkrát ujelo.
( Zažila jsem i situaci, že nově přinesené štěně nemohlo na plovoučce udělat krok, každá nožka mu jela jinam a noví majitelé se řehtali, až se za břicho popadali, utíkali pro mobil, to si musíme natočit a vůbec nevnímali, že štěně je úplně mimo strachy. )

31.1.2021 10:18
juhaj

XXX.XXX.164.121

Bbss napsal(a):
Na ostatní psi steka a není moc přátelský ale venku je v pohodě (to znamená že je veselý a normálně si hraje )

Takže, doma je smutný a kňučí, venku zapomene a je veselý ( pes mu mohl kdysi ublížit, tohle asi nebudete vědět, proto není kontaktní), ale normálně má o vše zájem a hraje si? To by znamenalo, že opravdu bude problém doma a to velkým když dokáže štěně vystesovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

juhaj napsal(a):
Takže, doma je smutný a kňučí, venku zapomene a je veselý ( pes mu mohl kdysi ublížit, tohle asi nebudete vědět, proto není kontaktní), ale normálně má o vše zájem a hraje si? To by znamenalo, že opravdu bude problém doma a to velkým když dokáže štěně vystesovat.

A teď mám čím dál větší pocit, že je to troll.

31.1.2021 14:19
fikovnice

XXX.XXX.132.166

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přesně tak, název vlákna je zavádějící.
Kolik let je synovi?
U nás teda žádné štěně nesmutnilo, nikdy. Ale všichni se k němu taky jako je štěněti chovali, v noci spalo u mojí postele.
Pokud nemá žádné zdravotní problémy, což by měl vyloučit veterinář, asi bych ho vrátila, zřejmě u vás necítí jistotu.

Jako míííírnou obranu zadavatelky jen chci napsat, že naši pesáčci, včetně milovaného posledního, obvykle první noc trochu prokňučeli. Ten nyní zemřelý byl nejdříve se mnou v Brně - asi 2 nebo 3 týdny - spával mi na hlavě - předpokládám, že vlasy mu nejvíc připomínaly maminku.

31.1.2021 14:26
fikovnice

XXX.XXX.132.166

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tomu trochu nerozumím. Vy ho máte od normálního chovatele a ten pán před vámi ho měl nevíte od koho? Tak kdo je ten normální chovatel? Ne, že by na tom záleželo. Pořád vidím jako klíčové NOVÉ vyšetření u veterináře.

Já bych asi teď sem netahala PP a bPP...
Je potřeba pomoct tomu psíkovi, ať už to je JRT nebo jen jakoJRT. Nemám teď moc sílu radit, jen se přikláním k ostatním s radou a prosbou, ať jde majitelka se psem k vetovi.

31.1.2021 14:27
fikovnice

XXX.XXX.132.166

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A teď mám čím dál větší pocit, že je to troll.

Nemyslím si...ale můžu se mýlit.
Troll by se asi tak nebránil různým "nařčením" zde.

31.1.2021 15:13
rapotacka11

XXX.XXX.232.141

Třeba ho už vrátili.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 15:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jako míííírnou obranu zadavatelky jen chci napsat, že naši pesáčci, včetně milovaného posledního, obvykle první noc trochu prokňučeli. Ten nyní zemřelý byl nejdříve se mnou v Brně - asi 2 nebo 3 týdny - spával mi na hlavě - předpokládám, že vlasy mu nejvíc připomínaly maminku.

Jani, měli jsme 9 pejsků, žádný netesknil. Nepopírám, že to tak asi první 2 noci může být, ale pokud to trvá delší dobu, tak je to divné.

Ta moje úvaha, že jde o trolla, vyplývá z protichůdných informací. Prcek se doma bojí a kňučí, venku je veselý, mají ho od normálního chovatele, ale chovatel to není, věk štěněte nevíme. Pak teda těžko radit, když nejsou všechny informace. On to asi ani nebude JRT.
Ok, radši mlčím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 15:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jani, měli jsme 9 pejsků, žádný netesknil. Nepopírám, že to tak asi první 2 noci může být, ale pokud to trvá delší dobu, tak je to divné.

Ta moje úvaha, že jde o trolla, vyplývá z protichůdných informací. Prcek se doma bojí a kňučí, venku je veselý, mají ho od normálního chovatele, ale chovatel to není, věk štěněte nevíme. Pak teda těžko radit, když nejsou všechny informace. On to asi ani nebude JRT.
Ok, radši mlčím.

Věk štěněte je v úvodním příspěvku

Chování může být způsobené i povahou psa.
Co je to tesknění, to jsem zažila na podzim, když jsme převáželi dceři štěně. Taky nešlo od chovatele, ale až od prvního majitele, i když bylo mladší. To byl nářek v autě, ať jsem dělala, co jsem dělala, rval se k oknu s úmyslem vyskočit za jízdy a běžet zpátky domů... rvalo mi to srdce, fakt. Museli jsme zastavit, unavit ho procházkou, pak "odpadlo" a zbytek cesty prospalo.
Je to asi dané povahou, také jsem to u předchozích psů nezažila. Tohle je závislák par excellence, taky teď mají mladí problém naučit ho na samotu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 16:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Věk štěněte je v úvodním příspěvku

Chování může být způsobené i povahou psa.
Co je to tesknění, to jsem zažila na podzim, když jsme převáželi dceři štěně. Taky nešlo od chovatele, ale až od prvního majitele, i když bylo mladší. To byl nářek v autě, ať jsem dělala, co jsem dělala, rval se k oknu s úmyslem vyskočit za jízdy a běžet zpátky domů... rvalo mi to srdce, fakt. Museli jsme zastavit, unavit ho procházkou, pak "odpadlo" a zbytek cesty prospalo.
Je to asi dané povahou, také jsem to u předchozích psů nezažila. Tohle je závislák par excellence, taky teď mají mladí problém naučit ho na samotu.

Aha, tak toho věku jsem se nevšimla. Teď vidím 4 měsíce.

Jinak já si brala psa od prvních majitelů v 1,5 roce, cesta byla hrozná, cca 400 km, pes děsně vystresovanej, doma ani nechtěl ven z auta. Přesto noc v pohodě, další dny úplně bez problémů. Podobný to bylo s fenkama, který jsme taky měli od prvních majitelů, jednu ve 4 měsících, druhou v půlroce. Proto mně to zvlášť u teriéra přijde divný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 17:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když to čtu, tak si uvědomuju znova, jak musela být moje psice ráda, že už má pobyt u té bl.bky za sebou. Byl jí rok, dostali jsme na náměstí do ruky vodítko a pak jsme spolu jely 300 km vlakem, úplně v pohodě, žádný stres ( žádná předchozí socializace - vlakem jela poprvé ) a od toho dne je můj záprdelník.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 18:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já jsem byla naprosto v úžasu, když jsme si vezli domů bígloida. Naposledy si pohrál s maminkou, v autě se mi dlouze a hluboce zadíval do očí, to byl normálně až rentgenový pohled, pak si zhluboka odfoukl s výrazem, jako by říkal: Jo, to by šlo..., zavrtal se mi čumákem pod paži a spokojeně usnul. U nás doma pak bez problémů suverén, ani v noci nezakňoural.
Prostě si mě prolustroval a hodil starý život za hlavu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem byla naprosto v úžasu, když jsme si vezli domů bígloida. Naposledy si pohrál s maminkou, v autě se mi dlouze a hluboce zadíval do očí, to byl normálně až rentgenový pohled, pak si zhluboka odfoukl s výrazem, jako by říkal: Jo, to by šlo..., zavrtal se mi čumákem pod paži a spokojeně usnul. U nás doma pak bez problémů suverén, ani v noci nezakňoural.
Prostě si mě prolustroval a hodil starý život za hlavu.

Takhle to měla kamarádka s dlouhosrstou jezevčicí. Přivezli si ji domů, do paneláku, coby štěně, postavili na zem, psice se rozhlédla s výrazem "dobrý, to beru" a žádný problém.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem byla naprosto v úžasu, když jsme si vezli domů bígloida. Naposledy si pohrál s maminkou, v autě se mi dlouze a hluboce zadíval do očí, to byl normálně až rentgenový pohled, pak si zhluboka odfoukl s výrazem, jako by říkal: Jo, to by šlo..., zavrtal se mi čumákem pod paži a spokojeně usnul. U nás doma pak bez problémů suverén, ani v noci nezakňoural.
Prostě si mě prolustroval a hodil starý život za hlavu.

Stejně jsme to měli s (již několikrt zmiňovanou) kníračkou. Vezla se autem cca 200 km. Jen v jednu chvíli se začala vrtět, hrabat, lozit. Zastavili jsme, vyčůrala se a jeli jsme dál. Jsem přesvědčená, že hodně záleží na okamžiku připravenosti štěněte opustit původní smečku. Když odběr proběhne v tu pravou chvíli, je bez problémů.

31.1.2021 20:44
fikovnice

XXX.XXX.135.172

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jani, měli jsme 9 pejsků, žádný netesknil. Nepopírám, že to tak asi první 2 noci může být, ale pokud to trvá delší dobu, tak je to divné.

Ta moje úvaha, že jde o trolla, vyplývá z protichůdných informací. Prcek se doma bojí a kňučí, venku je veselý, mají ho od normálního chovatele, ale chovatel to není, věk štěněte nevíme. Pak teda těžko radit, když nejsou všechny informace. On to asi ani nebude JRT.
Ok, radši mlčím.

Ne ne, v pohodě Alenko. Můžeš mít pravdu. Já jen fakt psala tu zkušenost, že ti naši pesové (my jich měli dosud 7) první noc tesknili (samozřejmě ne všichni), možná někteří i dvě noci, to už si nepamatuji... Ale pravdou je, že pak přes den, když se člověk štěňátku náležitě věnoval, tak si na původní rodinu už ani nevzpomněl...
Jinak věk štěněte víme, nevíme věk dítěte.
Mně to teď ale stejně nemyslí, není mi dobře.
Snad to tedy bude troll - byla by to ta lepší varianta.

31.1.2021 20:47
fikovnice

XXX.XXX.135.172

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem byla naprosto v úžasu, když jsme si vezli domů bígloida. Naposledy si pohrál s maminkou, v autě se mi dlouze a hluboce zadíval do očí, to byl normálně až rentgenový pohled, pak si zhluboka odfoukl s výrazem, jako by říkal: Jo, to by šlo..., zavrtal se mi čumákem pod paži a spokojeně usnul. U nás doma pak bez problémů suverén, ani v noci nezakňoural.
Prostě si mě prolustroval a hodil starý život za hlavu.

Ježiš, kéž by šlo od Tvého psa odkoukat jeho povahu, co bych za to dala!

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 21:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ježiš, kéž by šlo od Tvého psa odkoukat jeho povahu, co bych za to dala!

Máš pravdu, taky by se mi to hodilo.

Myslím, že zakladatelka troll není, psala mi SZ. Jeví se mi jako naprosto normální osoba se zdravým uvažováním, jen nešikovně formulovala úvodní příspěvek a pak už ji strhla zdejší lavina. Je to škoda, lidi si sem chodí pro radu a než se rozkoukají, často na ně padá jeden hejt za druhým.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máš pravdu, taky by se mi to hodilo.

Myslím, že zakladatelka troll není, psala mi SZ. Jeví se mi jako naprosto normální osoba se zdravým uvažováním, jen nešikovně formulovala úvodní příspěvek a pak už ji strhla zdejší lavina. Je to škoda, lidi si sem chodí pro radu a než se rozkoukají, často na ně padá jeden hejt za druhým.

Když ono na jednoho normálního připadá 3, 5 (neodhadnu) těch druhých a tak jsme občas zbytečně napružení.

31.1.2021 21:42
fikovnice

XXX.XXX.135.172

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máš pravdu, taky by se mi to hodilo.

Myslím, že zakladatelka troll není, psala mi SZ. Jeví se mi jako naprosto normální osoba se zdravým uvažováním, jen nešikovně formulovala úvodní příspěvek a pak už ji strhla zdejší lavina. Je to škoda, lidi si sem chodí pro radu a než se rozkoukají, často na ně padá jeden hejt za druhým.

Souhlasím! I jsme si psaly s jednou mně blízkou osobou odsud , že je tu napjatá atmosféra. Teda psala to ona a já to také tak vnímám.
Jsou tu zkušení kynologové a jsou tu mnohdy i úplní začátečníci - a když se ptají slušně, tak proč jim neporadit obdobnou formou...
Myslím, že je klidně možné, že to vyostření a občasná napjatost jde na vrub tomu pitomému koronaviru. Už to trvá moc dlouho...a konec nějak není vidět (i když to není tak dlouho, co jsem psala, že Z.Hel říká "vydržet do března - dubna"....tak už i tomu přestávám věřit - s přibývajícími mutacemi viru).

Vlastně i já jsem na začátku diskuze mohla napsat zadavatelce o něco vstřícněji (byl to můj první příspěvek od toho smutného pátku, tak třeba mě to omlouvá).

31.1.2021 21:44
fikovnice

XXX.XXX.135.172

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když ono na jednoho normálního připadá 3, 5 (neodhadnu) těch druhých a tak jsme občas zbytečně napružení.

Ale přiznejme si, že je v tom občas i naše paranoia - zase někdo trollí - a ono ne. Spíš se ti lidi zaleknou reakcí a raději zmizí.

Tedy ne, že by trollové neexistovali, o tom žádná!

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 22:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ale přiznejme si, že je v tom občas i naše paranoia - zase někdo trollí - a ono ne. Spíš se ti lidi zaleknou reakcí a raději zmizí.

Tedy ne, že by trollové neexistovali, o tom žádná!

No právě, kdo to má poznat. Pak zbytečně někomu křivdíme. Dobře - pro příště budu raději za pitomce než někoho odradit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.1.2021 22:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jestli chcete videt ukazkoveho trolla, mrknete do exotickych savcu

1.2.2021 08:01
juhaj

XXX.XXX.164.121

Někdo je troll, někdo to myslí dobře, jen si potřebuje ujasnit pár věcí, někdo je na ránu, teď, jak si psa pořizuje každý druhý a vlastně neví proč a co s ním.
Ale myslím, že se tady poradit snaží, jen je to občas podáno trochu dramaticky. O to víc by třeba mě zajímalo, jaké jsou konce příběhů. Třeba tady, dost lidí se nakonec snažilo poradit, ale autorka ani nenapsala věk syna, natož zda byla s pejskem na vyšetření ani jak to dopadlo. Tak ať se zadávající nedivý, že pak to lidi nebaví se snažit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2021 08:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

juhaj napsal(a):
Někdo je troll, někdo to myslí dobře, jen si potřebuje ujasnit pár věcí, někdo je na ránu, teď, jak si psa pořizuje každý druhý a vlastně neví proč a co s ním.
Ale myslím, že se tady poradit snaží, jen je to občas podáno trochu dramaticky. O to víc by třeba mě zajímalo, jaké jsou konce příběhů. Třeba tady, dost lidí se nakonec snažilo poradit, ale autorka ani nenapsala věk syna, natož zda byla s pejskem na vyšetření ani jak to dopadlo. Tak ať se zadávající nedivý, že pak to lidi nebaví se snažit.

Obávám se, že ty konce chybí často díky kousavosti zdejších příspěvků. Ano, rady a zájem se ke konci vlákna objevily, ale to už byla zadavatelka dávno pryč, protože komu by se líbilo číst útočné a odsuzující komentáře...
Třeba ten příspěvek Bodlinky, na který jsem reagovala. Chcete zadavatelce vyčítat, že nenapsala věk dítěte, když její dítě hned v úvodu nazýváte smradem???

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2021 08:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli chcete videt ukazkoveho trolla, mrknete do exotickych savcu

Ten, co chce koupit geparda a afrického slona?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2021 08:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ten, co chce koupit geparda a afrického slona?

Jojo 🙂

1.2.2021 08:52
rapotacka11

XXX.XXX.232.141

Irma
Napsala to tedy ostře, všichni jsme poněkud podráždění.
Ale kdyby zadavatelka napsala vše hned, dostala by
jasnou odpověď.
Odkud psa má a kolik je děcku,
to vysvětlí skoro vše.
(Pes je předán u pumpy, děcko 2 - 3 roky?)
Každý se mohl jen domýšlet a podle toho odpověděl.
Nebojte, nezajímají mě ty detaily.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2021 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Irma
Napsala to tedy ostře, všichni jsme poněkud podráždění.
Ale kdyby zadavatelka napsala vše hned, dostala by
jasnou odpověď.
Odkud psa má a kolik je děcku,
to vysvětlí skoro vše.
(Pes je předán u pumpy, děcko 2 - 3 roky?)
Každý se mohl jen domýšlet a podle toho odpověděl.
Nebojte, nezajímají mě ty detaily.

Já vás chápu, ale podívejte se na to z druhé strany. Každý člověk neumí na první pokus zformulovat otázku tak, aby v ní byla všechna podstatná fakta. Stačilo se slušně zeptat, v tu chvíli by zadavatelka jistě odpověděla a upřesnila situaci. Jenže místo věcných otázek přišly útoky.
Měla byste chuť "anonymním agresivním nickům" předkládat další podrobnosti o svojí rodině? Já asi ne.

Víte, nejhorší na tom je, že si část zdejšího osazenstva myslí, že těmi drsnými výroky pomůžou psům k lepšímu zacházení, protože se lidi "poučí". Je mi trochu záhadou, jak by to jako mělo fungovat.

Proto se snažím radši vysvětlovat, troll netroll, i kdybych měla být za dobrosrdečného blba. A když na to nemám náladu nebo sílu, tak držím klapačku (klávesnici). Jednoduché a funkční.

1.2.2021 12:21
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.46.53

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já vás chápu, ale podívejte se na to z druhé strany. Každý člověk neumí na první pokus zformulovat otázku tak, aby v ní byla všechna podstatná fakta. Stačilo se slušně zeptat, v tu chvíli by zadavatelka jistě odpověděla a upřesnila situaci. Jenže místo věcných otázek přišly útoky.
Měla byste chuť "anonymním agresivním nickům" předkládat další podrobnosti o svojí rodině? Já asi ne.

Víte, nejhorší na tom je, že si část zdejšího osazenstva myslí, že těmi drsnými výroky pomůžou psům k lepšímu zacházení, protože se lidi "poučí". Je mi trochu záhadou, jak by to jako mělo fungovat.

Proto se snažím radši vysvětlovat, troll netroll, i kdybych měla být za dobrosrdečného blba. A když na to nemám náladu nebo sílu, tak držím klapačku (klávesnici). Jednoduché a funkční.

Ir.mo ,

3.2.2021 10:06
Sis

XXX.XXX.43.159

My když vezli domů štěndo, tak ječelo, ale opravdu ječelo 3 hodiny v autě, neunavilo ho nic, prostě mu vadilo jak ro drncá a první noc? Ani jsem se nevyspala, to bylo řevu a kníkání, ale číňani jsou prostě histerky 😊

Přidejte reakci

Přidat smajlík