Jak má správně sedět postroj?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 14:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koupila jsem dceři pás s odpruženým vodítkem, chtěla by zkusit se psem běhat. Teď řeším vhodný postroj. Nechci kupovat vysloveně pro tah, ale takový ten běžný typ, kdy psovi vede jeden pásek kolem krku, druhý kolem hrudníku a na zádech a pod břichem je to propojené.
A mám otázku - ve kterém místě hrudníku to má psa obepínat? Co tak koukám kolem sebe a na netu, každý pes to má zapnuté jinak...
Z logiky věci si říkám, že by to měl pes mít přes hrudník umístěné zhruba v místě, kde by kůň měl obřišník.
Chápu to dobře?
Vkládám ilustrační obrázky, označte prosím ten správný způsob.
Díky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 15:45

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 16:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ti, co mají hrudní pásek zapasovaný za předními nohami, to mají špatně.
Pravděpodobně zvolili krátký horní spojovací díl - to, co má pes na zádech.
Bude je to dřít. Špatná velikost, malá.
Měla by být známa velikost obvodu krku, pokud bude na krku postroj moc veliký, bude se sklouzávat dozadu a pes bude sípat.
Tady to jde nastavit, tak asi ok.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 16:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ti, co mají hrudní pásek zapasovaný za předními nohami, to mají špatně.
Pravděpodobně zvolili krátký horní spojovací díl - to, co má pes na zádech.
Bude je to dřít. Špatná velikost, malá.
Měla by být známa velikost obvodu krku, pokud bude na krku postroj moc veliký, bude se sklouzávat dozadu a pes bude sípat.
Tady to jde nastavit, tak asi ok.

Jenže když jsem měřila psa, tak on má v místě kousek za předníma nohama menší obvod, než o kousek dál, tam se mu klenou žebra a i hrudník se ještě prohlubuje, viz foto (koukněte se pořádně, na první pohled splývá bílá hruď se sněhem). Tak se domnívám, že mu tam stejně při pohybu bude pásek sklouzávat.
Obvod krku se dá u vybraného postroje regulovat ve velkém rozsahu, v tom problém nevidím. Řeším délku, ta je napevno bez možnosti regulace.

30.1.2021 16:58
Terven

XXX.XXX.110.191

Řešila jsem postroj u pinčový - na běh by samozřejmě měl být jinej než na běžné nošení. V canicrossové prodejně jsme zkoušeli krátkej od Non-stopu, velikosti 1 a 2 - ideálně neseděl ani jeden.
Nakonec jsme s prodavačkou usoudily, že zkusíme a uvidíme - pokud by netahala a neopírala by se do postroje, mohla by běhat i na tom, co běžně nosí - Smart od 4 dox.

30.1.2021 17:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://www.youtube.com/watch?v=OoAlq2ngA2c&ab_channel=MushGO

třeba pomůže trochu i tohle.

Když tak koukám na vašeho bafana, tak mě napadá, jestli nebudete mít stejný problém jako já s fenou - většina běžných, krátkých, postrojů ji nesedí, protože jsou ji dlouhé. Ona je taková kratší, čtvercovitého rámce, nebo jak to popsat - a to se mi zdá, že je váš pes taky. Tím pádem ji i ten krátký postroj sjíždí až za žebra a zařezává se. Ale ono taky záleží, jestli váš pes tahá, nebo jestli poběží jen tak vedle.

My jsme nakonec krátký postroj vybrali, ale v úplně jiné cenové kategorii, a navíc takový, který není vhodný na tah, naopak. Na běhání a tah máme dlouhý postroj, ten kupodivu sedí dobře (ale je dělaný přímo na plemeno).

A jinak teda hodně štěstí a dejte vědět, jak jste dopadla. Já bych postroj jen tak dle měření neodhadla po netu ani u jednoho psa. Lepší vyzkoušet.

A nebo, což je za mě úplně lepší, zkuste si zavolat nebo napsat paní Levíčkové (Mushgo), ona poradí i na základě toho, co je pes za křížence, kolik váží, měří a dle fotky. A na tu bych dala víc, než na nějaké tabulky na netu. Teda pokud by se vám líbil nějaký postroj z její nabídky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 18:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.youtube.com/watch?v=OoAlq2ngA2c&ab_channel=MushGO

třeba pomůže trochu i tohle.

Když tak koukám na vašeho bafana, tak mě napadá, jestli nebudete mít stejný problém jako já s fenou - většina běžných, krátkých, postrojů ji nesedí, protože jsou ji dlouhé. Ona je taková kratší, čtvercovitého rámce, nebo jak to popsat - a to se mi zdá, že je váš pes taky. Tím pádem ji i ten krátký postroj sjíždí až za žebra a zařezává se. Ale ono taky záleží, jestli váš pes tahá, nebo jestli poběží jen tak vedle.

My jsme nakonec krátký postroj vybrali, ale v úplně jiné cenové kategorii, a navíc takový, který není vhodný na tah, naopak. Na běhání a tah máme dlouhý postroj, ten kupodivu sedí dobře (ale je dělaný přímo na plemeno).

A jinak teda hodně štěstí a dejte vědět, jak jste dopadla. Já bych postroj jen tak dle měření neodhadla po netu ani u jednoho psa. Lepší vyzkoušet.

A nebo, což je za mě úplně lepší, zkuste si zavolat nebo napsat paní Levíčkové (Mushgo), ona poradí i na základě toho, co je pes za křížence, kolik váží, měří a dle fotky. A na tu bych dala víc, než na nějaké tabulky na netu. Teda pokud by se vám líbil nějaký postroj z její nabídky.

Nene, on není čtvercového rámce ani omylem, hrudník má dlouhý ažaž. Ta fotka je trochu zešikma a zkresluje.
Mně se na tom vybraném zamlouvá, že není zbytečně mohutný, na břiše není popruh, ale širší podšitý měkký díl, a má kovové spony. Oba obvody se dají regulovat, jde o tu délku, hlavně aby to nebylo krátké. Dlouhý se dá zkrátit.

Ještě kouknu na tu doporučenou značku, i když ve mně název evokuje speciálku pro postroje na tah.

30.1.2021 18:56
Terven

XXX.XXX.160.10

Ještě kouknu na tu doporučenou značku, i když ve mně název evokuje speciálku pro postroje na tah.

Ale ne, mají veškerý sortiment včetně hraček, krmiva, oblečení pro lidi...a vřele doporučuju. S dámami je skvělá komunikace, v podstatě vám nedovolí vybrat blbě.
Mám od nich teda zatím pouze oblečení pro psy a pravidelně beru jejich pamlsky, ale až budu chtít dovybavit (amortizační vodítko, sedák) obrátím se zase na ně.
Edit. MushGO není značka vybavení, ale název eshopu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://eshop.mushgo.cz/postroje-pro-psy-s-nastavitelnym-krkem/

Díky, ale to už je pro nás asi drahé.
Ale zaujalo mě, že ty jejich postroje mají psi také hned za předními packami, ad můj úvodní dotaz, kde má ten hrudní popruh být.

30.1.2021 19:30
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky, ale to už je pro nás asi drahé.
Ale zaujalo mě, že ty jejich postroje mají psi také hned za předními packami, ad můj úvodní dotaz, kde má ten hrudní popruh být.

Zrovna ten první postroj na fenu mám. Seděl nejlíp že všech (asi 15ti) , které jsme s paní Levickovou zkoušeli. Nikde ji nedre, nic. Ale neni to postroj na tah, je to "vodicí" postroj, který by naopak měl tah trochu tlumit.

Ale k tomu, kde přesně má popruh být neporadim, já to nechávám zkouknout a zhodnotit právě paní Levickovou. Nejdřív jsem si domu objednala Nomstop Line, dle mě seděl. Jenže pak jsme s ním jeli na mushgo zkoušení, a dle odbornic absolutně neseděl, takže jsme měnili.

Ale klidne se na to paní Levickove zeptejte, ona vám to vysvětli, nemusíte u ní pak postroj koupit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 19:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Zrovna ten první postroj na fenu mám. Seděl nejlíp že všech (asi 15ti) , které jsme s paní Levickovou zkoušeli. Nikde ji nedre, nic. Ale neni to postroj na tah, je to "vodicí" postroj, který by naopak měl tah trochu tlumit.

Ale k tomu, kde přesně má popruh být neporadim, já to nechávám zkouknout a zhodnotit právě paní Levickovou. Nejdřív jsem si domu objednala Nomstop Line, dle mě seděl. Jenže pak jsme s ním jeli na mushgo zkoušení, a dle odbornic absolutně neseděl, takže jsme měnili.

Ale klidne se na to paní Levickove zeptejte, ona vám to vysvětli, nemusíte u ní pak postroj koupit.

Díky, zkusím jí zavolat.
Já chci vodící postroj, protože kdyby měl pes při běhu táhnout svojí 35kg paničku, to by asi víc lítala vzduchem (nebo jezdila po tlamě ), než běhala vedle psa.

30.1.2021 19:53
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky, zkusím jí zavolat.
Já chci vodící postroj, protože kdyby měl pes při běhu táhnout svojí 35kg paničku, to by asi víc lítala vzduchem (nebo jezdila po tlamě ), než běhala vedle psa.

No jo, ale třeba zrovna v tomhle co máme my, kdyby tahal, tak se bude dusit. V tom vodicim.

V nonstop linu se taky dusila, při tahu. Ten je prý jen na lehký tah. Ale ona při běhu tahá fakt hodně.

Dejte pak vědět, co vám poradila 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hlásím, že jsem do MushGO nakonec nevolala, ale vybraný typ postroje jsem vyzkoušela přímo na psovi. Myslím, že sedí, nikde nic nedře, pes se ani v mírném tahu nedusí. Tah tedy stejně není v plánu, ale zkoušela jsem, co to zatažení udělá.
Jediné, co mi trochu vadí, je to, že když pes nejde přímo vpřed, ale odskočí si čmuchat třeba na kraj pole vedle cesty, postroj se na něm trochu přetáčí do strany. Ale to bude asi dané i jeho delší, extrémě klouzavou srstí, protáčí se mu i obojek.
Nebo to má být přes hrudník víc utažené? Nastavila jsem popruhy tak, aby při tom mírném tahu kopírovaly tělo, ale neškrtily, ani neplandaly.

2.2.2021 15:16
Terven

XXX.XXX.110.191

Zdá se mi mírně větší, tomu by odpovídalo i to přetáčení. Na běžný vycházky bych to neřešila, v případě běhu bych se poradila s někým, kdo tomu rozumí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Zdá se mi mírně větší, tomu by odpovídalo i to přetáčení. Na běžný vycházky bych to neřešila, v případě běhu bych se poradila s někým, kdo tomu rozumí.

Větší v jakém rozměru? Oba obvody mohu regulovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, tak on také musí dýchat :-) Když jde můj pes do strany, tak se hýbe spojovník na zádech - je na něm kolečko na vodítko.. a ten pruh přes břicho je furt na stejném místě. Pokud tento postroj nemá popruh břišní provlečený vrchem.. tak se bude točit postroj. Si myslím.
Já tahám za vrchní díl a tím za předek - hruď psa. Jestli máte ty vrchní díly přišité..
Dívejte.. horní díl se prostě točí a zbytek je na svém místě.. mám podobný manmat a můžu mít ten díl přes břicho klidně volný a nic se neděje..
https://www.youtube.com/watch?v=tF4EFcOidUM&ab_channel=Manmats.r.o.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Našla jsem ideální postroj tak, že jsem se na zoohitu podívala na fotografie - jaký pes má na sobě co, oni tam lidé i píší občas velikosti - a od lidí koupila po stovce dvou třech postroje staré, vyzkoušela.. co se nehodí, dá se zpět na fb a podobně, něco se nechá a něco podle vzoru koupí nové. Ekologický nákup.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, tak on také musí dýchat :-) Když jde můj pes do strany, tak se hýbe spojovník na zádech - je na něm kolečko na vodítko.. a ten pruh přes břicho je furt na stejném místě. Pokud tento postroj nemá popruh břišní provlečený vrchem.. tak se bude točit postroj. Si myslím.
Já tahám za vrchní díl a tím za předek - hruď psa. Jestli máte ty vrchní díly přišité..
Dívejte.. horní díl se prostě točí a zbytek je na svém místě.. mám podobný manmat a můžu mít ten díl přes břicho klidně volný a nic se neděje..
https://www.youtube.com/watch?v=tF4EFcOidUM&ab_channel=Manmats.r.o.

Jo, díky, chvíli mi trvalo, než jsem váš popis pochopila, ale snad jsem pochopila.
Tenhle postroj má vrchní díl spojený s popruhem kolem hrudníku napevno, na břiše je popruh provlečený. Břišní díl tedy sedí stále stejně, přetáčí se popruh spolu horním dílem. Myslela jste to takto?

2.2.2021 15:43
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Větší v jakém rozměru? Oba obvody mohu regulovat.

Nebo možná ne větší, ale nesedí dle mýho úplně ideálně. Myslím si, že ten pás kolem trupu by měl vést jinudy - víc vzadu. Možná se mi to jenom zdá, ale tahem za vodítko se bude dostávat moc blízko za přední nohy.
Každopádně, vyzkoušejte a uvidíte. Pokud se bude jen tak chodit proběhnout, nemusí to ničemu vadit. Pokud bude běhat často a v tahu, možná narazíte na problém a budete potřebovat postroj fakt na canicross.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já bych měla obavy, že se mi v tom pes odře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Nebo možná ne větší, ale nesedí dle mýho úplně ideálně. Myslím si, že ten pás kolem trupu by měl vést jinudy - víc vzadu. Možná se mi to jenom zdá, ale tahem za vodítko se bude dostávat moc blízko za přední nohy.
Každopádně, vyzkoušejte a uvidíte. Pokud se bude jen tak chodit proběhnout, nemusí to ničemu vadit. Pokud bude běhat často a v tahu, možná narazíte na problém a budete potřebovat postroj fakt na canicross.

Nene, v tahu běhat nebude, jen volně spolu s dcerou. Já jsem to jen zkoušela, co by to udělalo s postrojem, kdyby zatáhl. Právě ty první 2 fotky jsou focené v tahu, v té krajní pozici, dál už se to nikam neposune.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych měla obavy, že se mi v tom pes odře.

Kde přesně, ve kterém místě? V čem se vám zdá být problém?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, díky, chvíli mi trvalo, než jsem váš popis pochopila, ale snad jsem pochopila.
Tenhle postroj má vrchní díl spojený s popruhem kolem hrudníku napevno, na břiše je popruh provlečený. Břišní díl tedy sedí stále stejně, přetáčí se popruh spolu horním dílem. Myslela jste to takto?

Nám se točí jen vrchní díl - to, co má pes na zádech.
Jestli se vám točí celý postroj na bok, tak to chce víc utáhnout, nebo je to špatná/nevhodná konstrukce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 15:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prosím vás, kdo jste objednávali na Mushgo, jak dlouho to trvalo? Já objednávala 3 obojky 15. 1., zaplaceno a zatím nic....

2.2.2021 16:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosím vás, kdo jste objednávali na Mushgo, jak dlouho to trvalo? Já objednávala 3 obojky 15. 1., zaplaceno a zatím nic....

Objednávám tam často, a měla jsem to většinou doma (teda v zasilkovne) po dvou dnů. Jednou to trvalo dýl, ale maximálně týden.

Ale nedávno jsem koukala a upozorňovali tam, ze toho mají hodně a trvá to teď dýl.

Ne pardon, tak to byla reakce na čtení zpráv, že ta může nyní trvat až 14 dní. Ale jinak mi to teda přijde docela dlouho, že ještě neodeslali. Ale zase teprve od 11.1. jsou v provozu, takže věřím tomu, že toho mají opravdu hodně, že se to nahromadilo, a trvá to.

MushGO je od 11.1. zase v plném provozu. Váš zájem o objednávky i konzultace v průběhu vánočních svátků byl enormní, proto nám může trvat až 7 pracovních dnů, než se k vaší zprávě dostaneme. Nejlepší volbou je zavolat nám na 604 372 734.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 16:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kde přesně, ve kterém místě? V čem se vám zdá být problém?

V podpaží se mi to nezdá, vypadá to tam těsně - ten pásek okolo hrudníku bych čekala o něco dál. Ale třeba klame fotka a já si domýšlím.

2.2.2021 16:18
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosím vás, kdo jste objednávali na Mushgo, jak dlouho to trvalo? Já objednávala 3 obojky 15. 1., zaplaceno a zatím nic....

Objednávala jsem cca 3x, nevím přesně. Vždycky mě záhy kontaktovaly - na jaká to chci plemena a zda mám už odzkoušeno. X telefonátů, posílala jsem fotky psů, fotky psů v oblečcích apod.
Pokud jsem se jim nedovolala, vždycky mi pak volaly zpět, klidně i odpoledne nebo večer.
Dlouhé debaty, dopodrobna jsme vše rozebíraly, dámy ochotně běhaly do skladu a měřily. Já už bych to i bývala vzdala, mám nekonfekčního psa, ale dotlačily mě do padnoucích oblečků prakticky násilím. Perfektní servis a dodání rychlé, tohle je fakt divný. Zavolala bych jim.
Ale pozor- ještě existuje eshop Mutt & Go a s tím nemám vůbec žádnou zkušenost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 17:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V podpaží se mi to nezdá, vypadá to tam těsně - ten pásek okolo hrudníku bych čekala o něco dál. Ale třeba klame fotka a já si domýšlím.

Tak to klame fotka, má na zadní straně nohou dlouhé chlupy. Pásek vede bezpečně daleko za podpažím (cca 6-7cm). Zkusím zítra vyfotit lépe.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 17:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nám se točí jen vrchní díl - to, co má pes na zádech.
Jestli se vám točí celý postroj na bok, tak to chce víc utáhnout, nebo je to špatná/nevhodná konstrukce.

Měla jste pravdu, chtělo to víc přitáhnout. Už se to nekroutí, přitom pod ten pásek v pohodě vložím 3 prsty, takže ani škrtit by to nemělo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.2.2021 11:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Objednávala jsem cca 3x, nevím přesně. Vždycky mě záhy kontaktovaly - na jaká to chci plemena a zda mám už odzkoušeno. X telefonátů, posílala jsem fotky psů, fotky psů v oblečcích apod.
Pokud jsem se jim nedovolala, vždycky mi pak volaly zpět, klidně i odpoledne nebo večer.
Dlouhé debaty, dopodrobna jsme vše rozebíraly, dámy ochotně běhaly do skladu a měřily. Já už bych to i bývala vzdala, mám nekonfekčního psa, ale dotlačily mě do padnoucích oblečků prakticky násilím. Perfektní servis a dodání rychlé, tohle je fakt divný. Zavolala bych jim.
Ale pozor- ještě existuje eshop Mutt & Go a s tím nemám vůbec žádnou zkušenost.

Máte pravdu, popletla jsem to, objednávala jsem na Mutt & Go. Dnes obojky přišly a teda nádhera a kus jen za 250 korun. Mně je normálně líto jim je dát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V podpaží se mi to nezdá, vypadá to tam těsně - ten pásek okolo hrudníku bych čekala o něco dál. Ale třeba klame fotka a já si domýšlím.

Trvalo mi to déle, když bylo bahno, brala jsem psa na obojku.

Fotí se to blbě, ale orientačně to snad postačí. Při pohybu to sedí takto. Myslím, že to nemá jak dřít, do kontaktu s podpažím popruh vůbec nepřijde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 12:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Trvalo mi to déle, když bylo bahno, brala jsem psa na obojku.

Fotí se to blbě, ale orientačně to snad postačí. Při pohybu to sedí takto. Myslím, že to nemá jak dřít, do kontaktu s podpažím popruh vůbec nepřijde.

To vypadá úplně jinak než na těch prvních fotkách.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 13:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To vypadá úplně jinak než na těch prvních fotkách.

Jo, on když se "vyprsí" a posune těžiště dopředu, tak to zkresluje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 13:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, on když se "vyprsí" a posune těžiště dopředu, tak to zkresluje.

Já ani nejsem žádný odborník, zrovna můj pes má naprosto špatný a nepadnoucí postroj (protože zhubl, dřív byl ok). Ale ten, co jsem si vyhlédla, je samozřejmě jako na potvoru v jeho velikosti aktuálně všude vyprodaný. Takže mě fakt neposlouchejte. Mě to jen na těch předchozích fotkách praštilo do očí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 13:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já ani nejsem žádný odborník, zrovna můj pes má naprosto špatný a nepadnoucí postroj (protože zhubl, dřív byl ok). Ale ten, co jsem si vyhlédla, je samozřejmě jako na potvoru v jeho velikosti aktuálně všude vyprodaný. Takže mě fakt neposlouchejte. Mě to jen na těch předchozích fotkách praštilo do očí.

V pohodě, víc očí víc vidí.
Zas vím, že psala Marcela, že nějaký postroj sjížděl její feně až na břicho, a to bylo taky špatně. Fotky někdy klamou, záleží i na úhlu focení atd. Už jsme to tu řešili ve verzi hubený/tlustý.

7.2.2021 14:04
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V pohodě, víc očí víc vidí.
Zas vím, že psala Marcela, že nějaký postroj sjížděl její feně až na břicho, a to bylo taky špatně. Fotky někdy klamou, záleží i na úhlu focení atd. Už jsme to tu řešili ve verzi hubený/tlustý.

On sjížděl až za žebra, a to je špatně, protože se pak zařezává až pod žebro, pro psa to není příjemné a začne tahat jakoby bokem, aby si ulevil. To se mi stalo u psa, kterému postroj seděl tip top a za dva roky přestal sedět (myslím, že se postroj vytáhl).

Ale já se přiznám, že co jsme zkoušeli x postrojů právě u paní Levíčkové, tak mě u některých přišlo, že jsou úplně v pohodě, ale byly špatné 😀. Naopak když jsem pak psovi rvala dlouhý postroj přes hlavu a i mu tam tak krkolomně dávala nohy, tak říkám ne, to je malý, a to byl pro změnu postroj, který seděl perfektně 😀. A hlavně se často u postroje zdá, že nesedí, pokud pes netáhne, ale jakmile je v tahu, tak je to ok (nebo obráceně).

Já mám třeba u dlouhého postroje u psa problém, že ten který přes jaro a léto sedí, tak na podzim a hlavně v zimě nesedí, jak je pes oplácaný. Jenže ty dlouhé většinou nejdou moc (nebo vůbec) nastavovat.

Ale vy to nemáte na tah, takže tam bych to tak nehrotila :-) .

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 14:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
On sjížděl až za žebra, a to je špatně, protože se pak zařezává až pod žebro, pro psa to není příjemné a začne tahat jakoby bokem, aby si ulevil. To se mi stalo u psa, kterému postroj seděl tip top a za dva roky přestal sedět (myslím, že se postroj vytáhl).

Ale já se přiznám, že co jsme zkoušeli x postrojů právě u paní Levíčkové, tak mě u některých přišlo, že jsou úplně v pohodě, ale byly špatné 😀. Naopak když jsem pak psovi rvala dlouhý postroj přes hlavu a i mu tam tak krkolomně dávala nohy, tak říkám ne, to je malý, a to byl pro změnu postroj, který seděl perfektně 😀. A hlavně se často u postroje zdá, že nesedí, pokud pes netáhne, ale jakmile je v tahu, tak je to ok (nebo obráceně).

Já mám třeba u dlouhého postroje u psa problém, že ten který přes jaro a léto sedí, tak na podzim a hlavně v zimě nesedí, jak je pes oplácaný. Jenže ty dlouhé většinou nejdou moc (nebo vůbec) nastavovat.

Ale vy to nemáte na tah, takže tam bych to tak nehrotila :-) .

On by ho tah jako práce ani nebavil. Chce hlavně čmuchat, čmuchat, čmuchat...

7.2.2021 14:35
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
On by ho tah jako práce ani nebavil. Chce hlavně čmuchat, čmuchat, čmuchat...

To jedna z mých fen taky, u tý o běhu ani neuvažuju, byla by nešťastná.
Pinčová ne že by nečmuchala, ale běh je pro ni přirozenější a řekla bych, že bude schopná zaběhnout si okruh aniž by byla frustrovaná, že nemůže čuchat jak je libo.
Dcera už to s ní zkusila, po zimě se chystáme obout se do toho víc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 14:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
To jedna z mých fen taky, u tý o běhu ani neuvažuju, byla by nešťastná.
Pinčová ne že by nečmuchala, ale běh je pro ni přirozenější a řekla bych, že bude schopná zaběhnout si okruh aniž by byla frustrovaná, že nemůže čuchat jak je libo.
Dcera už to s ní zkusila, po zimě se chystáme obout se do toho víc.

Já mám dceru ještě malou, bude jí 12 let. Takže nečekám, že spolu budou trénovat na maraton, spíš chci dceru motivovat k pohybu. Přece jen teď převážně sedí doma na zadku a pouhé procházky jsou pro dítě ve vývinu málo.
Pes to zvládne, dlouhými kilometry běhu u kola bych ho trápila, ale zaběhnout si v rámci prochajdy společně s dcerou pár úseků mu nedělá problém, zvlášť, když je za to odměna.

9.4.2021 12:56
Agnes1

XXX.XXX.76.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte pravdu, popletla jsem to, objednávala jsem na Mutt & Go. Dnes obojky přišly a teda nádhera a kus jen za 250 korun. Mně je normálně líto jim je dát.

Krásné obojky, jste spokojená?

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.4.2021 13:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Agnes1 napsal(a):
Krásné obojky, jste spokojená?

Ano, moc. Vyměnila jsem je za úzké cca 2,5 cm od Hunter a fakt super, jsou pevné a spona bezva drží a ani nejsou tak špinavé, jak jsem se původně obávala.

Ještě máme tyto na fotce, ty jsem objednávala na FB u Oblečky pro pejsky, cena tuším cca 500 korun jeden, jsou ze softshellu a ne tak moc pevné, psi je nosí na procházky do města nebo na výstavu, když zrovna nejsme v kruhu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík