Nachlazení u pejska ...

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.2.2021 00:30
pusinova

XXX.XXX.103.245

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu zkušenější. Jak se u psa projevuje kašel a nachlazení. Náš yorkšír ráno začal kašlat a jakoby nemohl vykašlat, poslechově to znělo jakoby něco snědl a nemůže to vykašlat. To ráno ještě zopakoval několikkrát. Měl i mokrý nosík. Tak jsem mu začla v poledne dávat jitrocelový sirup (dr.max s cukrem). Vodu vypil krapet po lžičkách. Dávení jej přešlo, ale měla jsem pocit, jakoby polykal na prázdno. A když něco snědl, tak ještě nějaký čas polykal na prázdno.Tak jsem se mu večer podívala do tlamičky a v krku má jakoby hustý bílý hlen nebo pěnu, ale spíš bílý hustý hlen, který mu v krku vadí a proto i polyká na prázdno. Jinak normálně jí, chování bez žádných změn. Večer jsem mu dala slízat ještě malou lžičku medu.Chtěla bych poprosit zkušenější o radu, protože jsem se té bílého hlenu vylekala. Nikdy jsem se s nachlazením u psa nesetkala. Zda by mělo nachlazení po sirupu přejít, jak se projevuje, či za jakoukoliv jinou radu moc moc děkuji.

2.2.2021 04:43
impact

XXX.XXX.3.155

Zřejmě to bude psincový kašel, hlen je normální. Může ho i zvracet, když ho spolyká moc. Nicméně pokud si nejste stavem psa jistá a neumíte rozeznat příznaky, měla byste navštívit veterináře.

2.2.2021 06:48
Andrýsek3

XXX.XXX.11.215

Psincový kašel, léčit jitrocelovym sirupem, teplem a klidem. Nechodit teď moc mezi hodně jiných psů, ať je nenakazite. Kdyby se vám něco nezdálo, tak veterinář. Nam pomohl sirup asi za 3 dny.

2.2.2021 08:19
pusinova

XXX.XXX.103.245

A může se "zvrtnout" do zápalu plic? Bere už rok lék cardalis. A musím se hlásit veterináři předem, kvůli infekčnosti? Díky mockrát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 09:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Může. A proto, pokud se to do těch 3 dnů nezlepší, šla bych k veterináři.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vzhledem k tomu, že je psík kardiak, nepokoušela bych to s jitrocelem a mazala k veterináři. Psa bych nechala v autě a ohlásila bych, že mám podezření na ps. kašel. Třeba vás vezme přednostně. Asi by nebylo dobré sedět s ním třeba hodinu v čekárně.

2.2.2021 12:31
pusinova

XXX.XXX.103.245

Mockrát děkuji za rady, opravdu. Ti naši miláčkové jsou jako naše děti :-) Jsou s něma radosti i starosti. Byla jsem na veterině, Mám štěstí na ohromnou pani doktorku. Opravdu to vypadá na psincový kašel. Dostal antibiotika. Jenom nechápu, kde to chytil. Bydlíme na samotě u lesa. Když jezdíme autem, tak nikde fakt nevylízá. Doma máme akorát kočky, od kterých to asi chytnout nemohl, nebo se mýlím? Fakt mi to hlava nebere, kde jsme to mohli chytnout. Když byly ty mrazy, tak chodil ven jen čůrat. Jinak fakt nevím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 12:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

pusinova napsal(a):
Mockrát děkuji za rady, opravdu. Ti naši miláčkové jsou jako naše děti :-) Jsou s něma radosti i starosti. Byla jsem na veterině, Mám štěstí na ohromnou pani doktorku. Opravdu to vypadá na psincový kašel. Dostal antibiotika. Jenom nechápu, kde to chytil. Bydlíme na samotě u lesa. Když jezdíme autem, tak nikde fakt nevylízá. Doma máme akorát kočky, od kterých to asi chytnout nemohl, nebo se mýlím? Fakt mi to hlava nebere, kde jsme to mohli chytnout. Když byly ty mrazy, tak chodil ven jen čůrat. Jinak fakt nevím.

Můj pes si to taky dvakrát odněkud přivezl a taky jsem si nebyla vědoma toho, že by se byl někde nakazil. Podruhé se to teda mohlo stát na výstavě a tenkrát to opravdu měl hodně ošklivé.

2.2.2021 19:19
MajkaP

XXX.XXX.84.93

pusinova napsal(a):
Mockrát děkuji za rady, opravdu. Ti naši miláčkové jsou jako naše děti :-) Jsou s něma radosti i starosti. Byla jsem na veterině, Mám štěstí na ohromnou pani doktorku. Opravdu to vypadá na psincový kašel. Dostal antibiotika. Jenom nechápu, kde to chytil. Bydlíme na samotě u lesa. Když jezdíme autem, tak nikde fakt nevylízá. Doma máme akorát kočky, od kterých to asi chytnout nemohl, nebo se mýlím? Fakt mi to hlava nebere, kde jsme to mohli chytnout. Když byly ty mrazy, tak chodil ven jen čůrat. Jinak fakt nevím.

No je to zvláštní, ale ne nemožné. Nemohl někdo hladit cizího psa a pak toho vašeho? Nebo možná někdo holt šel kolem vašeho baraku. Možná má oslabenou imunitu. Hlavně aby mu bylo líp

2.2.2021 19:26
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Čůrat chodil, stačilo, že tam kolem čůral jiný nakažený pes, ani nevíte, že to čichne či olízne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2021 20:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Majitelé na botách ? Na nohavicích ? Z města ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 08:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak moje dvě staré mopsle si taky pořídily tenhle zázrak. Chodí jen na naši oplocenou zahradu a jedna z nich byla u veta, ten se ale dušuje, že u něj nikdo s psincákem nebyl, takže je mi fakt dost záhadou, kde se to u nás vzalo.
Můžu teda říct, že takovej humus jsem za celej život u psů nezažila. Je mi jich tak strašně líto, několikaminutový záchvaty kašle, čuby už jsou úplně vyřízený, nemůžou spát, pořádně ani ležet atd.
Nemáte nějaké tipy, jak jim ještě můžu ulevit? Léky od veta samozřejmě mají, sirup do nich cpu taky, čaje s medem, vývar, zvlhčuju vzduch...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak moje dvě staré mopsle si taky pořídily tenhle zázrak. Chodí jen na naši oplocenou zahradu a jedna z nich byla u veta, ten se ale dušuje, že u něj nikdo s psincákem nebyl, takže je mi fakt dost záhadou, kde se to u nás vzalo.
Můžu teda říct, že takovej humus jsem za celej život u psů nezažila. Je mi jich tak strašně líto, několikaminutový záchvaty kašle, čuby už jsou úplně vyřízený, nemůžou spát, pořádně ani ležet atd.
Nemáte nějaké tipy, jak jim ještě můžu ulevit? Léky od veta samozřejmě mají, sirup do nich cpu taky, čaje s medem, vývar, zvlhčuju vzduch...

Kolikátej den to asi mají? Do cca tří dnů by to mělo polevit. Jinak bych asi znova šla na veterinu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 08:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Právě že jsme teprv na začátku, takže ještě nestihlo nic moc zabrat. Je to fakt hrozný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 09:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Právě že jsme teprv na začátku, takže ještě nestihlo nic moc zabrat. Je to fakt hrozný.

Naši to už měli dvakrát, vždycky to chytil pes na nějaké akci a měl to nejhorší, naposledy v září, to jsme první noc vůbec nespali, pořád vykašlával hleny. Feny to od něj chytily, ale průběh měly daleko lehčí. Za tři dny to bylo už o hodně lepší, tak radím, vydržte. Myslím, že děláte maximum, já jsem podávala to samé. Psa nejspíš nechám naočkovat. Pokud to teda bude vypadat, že se společné akce budou konat, zatím to vypadá blbě.

10.2.2021 09:23
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naši to už měli dvakrát, vždycky to chytil pes na nějaké akci a měl to nejhorší, naposledy v září, to jsme první noc vůbec nespali, pořád vykašlával hleny. Feny to od něj chytily, ale průběh měly daleko lehčí. Za tři dny to bylo už o hodně lepší, tak radím, vydržte. Myslím, že děláte maximum, já jsem podávala to samé. Psa nejspíš nechám naočkovat. Pokud to teda bude vypadat, že se společné akce budou konat, zatím to vypadá blbě.

Já výstaváka očkuju, právě aby to nepřitáh odněkud a nenakazil zbytek psů doma

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 09:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ok, pokusím se vydržet, teď po probdělý noci konečně trochu pospávají.

10.2.2021 09:35
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Naši psi to měli jednou, taky horší průběh. Začalo to fenou, která to zřejmě "přitáhla" z výstavy. Nejdříve lehké pokašlávání, později vyloženě záchvaty kašle, dávení. mírně zvýšená teplota. Takže jsme jeli na veterinu (po dohodě s vetem) a dostala nějaké léky...Jinak krom toho jsem od začátku dávala jitrocelový sirup a vitamín C. U psa to začalo pár dní na to a průběh měl od začátku horší. Hodně se dávil, vykašlával hleny, a hlavně nemohl fakt ani ležet. Zatímco fena kašlala spíš když se hýbala, nebo při vítání a tak, tak pes kašlal a dávil se i když ležel a byl v naprostém klidu, taky měl teplotu. Takže hned asi druhý den mu přijela kamarádka z veteriny něco píchnout, a dostal léky.

A tohle to je teda něco na mě, koukat se na psy jak jim není dobře, jak se dáví a pociťovat tu bezmoc, že jim nemůžu pomoct. Vím, že to není nic extra vážného, ale příjemné to pro mě taky není.

Nevím už přesně, ale vím, že jsme to léčili celkem dlouho. Hlavně teda tím, že nejdříve fena a když už ona se lepšila, tak začal pes. Pak jsem se ještě bála, aby to fena od psa nechytla znovu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 09:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, to je přesný popis. Jedna chrchlá když se hne, druhá i v leže, takže se bojí ležet, ale už je totálně vysílená. Navíc zrovna to je ta z množírny, s kolapsem trachey, proto možná to u ní je takový divoký.
A přesně jak říkáte, ta bezmoc, oni úplně prosí očima, abych jim pomohla, to je teda něco na moje nervy...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 09:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jinak teda dostaly ATB Noroclav a kdyby to bylo neúnosný, tak Kodein - ten ale moc nezabírá, tak ho dávat nebudu.

10.2.2021 10:06
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jinak teda dostaly ATB Noroclav a kdyby to bylo neúnosný, tak Kodein - ten ale moc nezabírá, tak ho dávat nebudu.

Pokud si dobře pamatuji, tak Noroclav jsme měli taky, ale nevím, co dostali v té injekci, po té se jim trochu ulevilo.

Držím palce, ať jsou co nejdřív fit

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 10:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jinak teda dostaly ATB Noroclav a kdyby to bylo neúnosný, tak Kodein - ten ale moc nezabírá, tak ho dávat nebudu.

Že by kodein nezabral na kašel? To je divné. Ten si nechala sestra předepsat (od syna lékaře), když měla covida a opravdu obtěžující kašel, aby se mohla v noci aspoň trochu vyspat.

10.2.2021 10:42
pusinova

XXX.XXX.103.245

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jinak teda dostaly ATB Noroclav a kdyby to bylo neúnosný, tak Kodein - ten ale moc nezabírá, tak ho dávat nebudu.

Ten codein je právě a hlavně na kašel. Je to ale takový oblbovák, takže budou psi po něm malátní. Jsou to dost silné tablety. Vloni jsem měla hrozný kašel u yorkšírka, ani po 14 dnech po antibiotikách a nevím po čem nám slintání a kašel neustál. Myslela jsem, že se nachladil, když byly vedra. Naše veterinářka nás okamžitě poslala na sono srdce k jinému vetovi a tím mu zachránila život.
Nakonec šel pod kapačku a týden pod dozorem ve špitále. Zjistili mu, že ten kašel způsobuje zvětšené srdíčko, od kterého má vodu na plicích a proto ten kašel. Bylo to fakt šílené. Jestli to chuděrkám nepřejde, tak bych se poradila ještě s nějakým jiným vetem. Nám zabraly antibiotika ihned. Držím palce a úplně s váma soucítím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 10:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nezabral, v dávkování dle veta, ani u jedný mopsle. Bála jsem se dát víc.

10.2.2021 10:58
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Přesně, codein zabírá na kašel 100%. Dostala ho kdysi mamka, to už je snad 30let a teď si ho vyptala sestřenka, která kašle každou chvíli, u ní to bude zřejmě spíš tedy nepoznané astma, ale když už to trvá dlouho, codein to utne. Kašel od psincáku zní tak nějak specificky a jsou u toho hleny, až zvracení, nebo takovéto nadrapování na zvracení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 11:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hleny být ze začátku nemusí, moje čuby mají obě suchý dávivý kašel, ta černá má sem tam malinko hlenu.

10.2.2021 11:11
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hleny být ze začátku nemusí, moje čuby mají obě suchý dávivý kašel, ta černá má sem tam malinko hlenu.

Ony jsou na těch průduškách, jen trvá, než to psi vychrchlou ven. U těch vašich krátkočumců to musí být zlé, to chápu. Já jsem to u svých skoro nepoznala a jitrocelák jim zabral hned, už druhý den skoro nezakašlali. Ale oni nikdy nebrali žádné léky, takže možná proto.

10.2.2021 12:14
domi.t

XXX.XXX.212.135

Moja predošlá fenka mala psincový kašel dvakrát,vždy to trvalo tak 2 týždne-liečená bola antibiotikami,čajom,sirupom a nonstop v teple. Akonáhle som ju dala proti tomu zaočkovať, nemala ho ani raz. Netvrdím,že to tak bude u každého chlpáča,ale aj to je možno cesta

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 19:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezabral, v dávkování dle veta, ani u jedný mopsle. Bála jsem se dát víc.

Tak to je opravdu zvláštní. Ale chápu, já bych se taky bála dávku zvýšit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2021 08:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak hlásím, že už jsou na tom mopsice mnohem líp, dneska jsme se dokonce v noci skoro normálně vyspali. Tak ufff. Ta první noc teda ale byla hrůzostrašná.

Může pes dostat na podporu vykašlávání ACC? U koní se dává, u psů ale nevím.

11.2.2021 08:32
janaa

XXX.XXX.35.0

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak hlásím, že už jsou na tom mopsice mnohem líp, dneska jsme se dokonce v noci skoro normálně vyspali. Tak ufff. Ta první noc teda ale byla hrůzostrašná.

Může pes dostat na podporu vykašlávání ACC? U koní se dává, u psů ale nevím.

Jéé,já to vůbec nestihla,až dneska,že skřetíci chytli psincák. No,je to hnus. Kevin měl jednou,místo kodeinu dostal kortikoidy. ACC nevím,ale vím,že jsme dávali několikrát bromexin. Posílám podrbání

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2021 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak hlásím, že už jsou na tom mopsice mnohem líp, dneska jsme se dokonce v noci skoro normálně vyspali. Tak ufff. Ta první noc teda ale byla hrůzostrašná.

Může pes dostat na podporu vykašlávání ACC? U koní se dává, u psů ale nevím.

Dává se i lidem, tak proč ne psům. Ale kolegyně říkala, že u nich moc nefunguje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2021 12:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak hlásím, že už jsou na tom čubky líp, dneska už jsme se i vyspali a já se odvážila jít do práce a nechat je doma s páníčkem. Ještě chrchlaj, ale už to nejsou hodinové vysilující záchvaty.

12.2.2021 12:38
domi.t

XXX.XXX.32.140

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak hlásím, že už jsou na tom čubky líp, dneska už jsme se i vyspali a já se odvážila jít do práce a nechat je doma s páníčkem. Ještě chrchlaj, ale už to nejsou hodinové vysilující záchvaty.

Výborná správa,mám radosť

12.2.2021 15:16
Ouško4

XXX.XXX.68.89

Dobrý den, když to tady čtu, myslíte že se vyplatí nechat pejska proti psinčáku očkovat? Zvlášť když se denně pohybuje mezi ostatními psy.
Co jsem dosud četla, jsou na to spíš negativní názory, že to zase až tak nefunguje, je tam riziko vedlejších účinků (blbé reakce po aplikaci), zbytečná chemie do organismu...ale zase, pokud by jen trošku šlo předejít tady tomuhle brutálnímu průběhu?

12.2.2021 15:20
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Ouško4 napsal(a):
Dobrý den, když to tady čtu, myslíte že se vyplatí nechat pejska proti psinčáku očkovat? Zvlášť když se denně pohybuje mezi ostatními psy.
Co jsem dosud četla, jsou na to spíš negativní názory, že to zase až tak nefunguje, je tam riziko vedlejších účinků (blbé reakce po aplikaci), zbytečná chemie do organismu...ale zase, pokud by jen trošku šlo předejít tady tomuhle brutálnímu průběhu?

Asi i záleží, jak moc to tam máte rozšířeno, třeba u nás v dědině se to za 13let, co mám psy, objevilo jednou a psi to dali s přehledem, jediný problém byl, že jsme my nemohli 14dní chodit za psíma kámošema. Většinou to dotáhne někdo, kdo jezdí se psy na nějaké soutěže(vystavovat u nás myslím nikdo)

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2021 15:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Otázkou taky je, jak moc je to očkování účinné. Co jsem teď tak četla, tak psincák může způsobit xy virů a očkování bude účinné proti jednomu?

12.2.2021 15:26
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Otázkou taky je, jak moc je to očkování účinné. Co jsem teď tak četla, tak psincák může způsobit xy virů a očkování bude účinné proti jednomu?

Jo, jo, je to stejné jako očkování proti chřipce...většinou těsně vedle A myslím, že s covidem to nebude jiné...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2021 15:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

A ještě ke všemu, moje mopsle, jak jsou to už starý báby, procházky už nedávají, tak se šmrdolí na vlastní oplocené zahradě a stejně to dotáhly... Takže ani chození mezi psy není evidentně potřeba.

12.2.2021 17:27
domi.t

XXX.XXX.32.140

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Otázkou taky je, jak moc je to očkování účinné. Co jsem teď tak četla, tak psincák může způsobit xy virů a očkování bude účinné proti jednomu?

U mojej predošlej fenky sa to maximálne oplatilo,lebo po zaockovani nemala psincak ani raz👍🏻Nefret je zaockovana tiež.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.2.2021 17:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Byli jsme na kontrole po dobrání Noroclavu, panu doktorovi se moc nelíbilo, jak stále kašlou, tak nám dal prý “těžší kalibr” Stomorgyl na dalších deset dnů.
K tomu jim dávám céčko, Vironal a Drags Imun. Lepší jsou, ale kašlou stále dost.

19.2.2021 19:27
pusinova

XXX.XXX.103.245

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Byli jsme na kontrole po dobrání Noroclavu, panu doktorovi se moc nelíbilo, jak stále kašlou, tak nám dal prý “těžší kalibr” Stomorgyl na dalších deset dnů.
K tomu jim dávám céčko, Vironal a Drags Imun. Lepší jsou, ale kašlou stále dost.

Božatka, ty tedy zkusí. My (jako zakladatelka diskuse) už jsme dokašlali a co víc, hned nás pani doktorka vzala na operaci se zoubkama. Dlouho jsem se snažila trhání /asi rok/ co nejvíc odlkládat, protože jsem srab a bála jsem se toho, že se mi nemusí můj miláček po operaci probudit. Bere přeci léky na srdíčko a tak jsem propadala zoufalství, že bych o něj mohla přijít a že byla šance, že se mi z narkózy nemusí probudit. Řeknu vám, hrůza. Yorkšírek se mi klepal jak ratlík strachy. Ale vetka byla zlatá a hlavně lidská. Mohla jsem být s ním až do uspání, kdy jsem ho držela v náručí. Ale jsem šťastná, protože to máme za sebou. Úplně s váma soucítím, opravdu

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2021 09:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak po silnějších ATB kašel zmizel, po jejich dobrání byl týden klid, potom ale začla ta starší zase kašlat a ještě má k tomu bloklý záda, asi z toho kašle to vypadá. Se picnu

10.3.2021 10:46
pusinova

XXX.XXX.103.245

Tak to je mi opravdu líto :-( Já bych ho promazala průdušky i záda nějakou mastí, gelem asi bych šla do nějakého mazání na základě alpy, ta prohřívá. A dát mu nějaký obleček, světřík, prostě něco bavlněného pro psy. Tím, že je starší má asi i horší imunitu a chytne všecko rychleji. Zkoušela jste mu dávát něco na posílení imunity, třeba jsem se dívala, že se dělají pro psy s echinaceou ... Snad někco zkušenější poradí ... A srdíčko má v pořádku? My jsme byly dlouho usnoplení, uslintaní, kašel a furt kašel a nakonec nám zjistili na rentgenu zvětšené srdíčko. Zachránili ho za pět minut dvanáct.

10.3.2021 10:49
pusinova

XXX.XXX.103.245

pusinova napsal(a):
Tak to je mi opravdu líto :-( Já bych ho promazala průdušky i záda nějakou mastí, gelem asi bych šla do nějakého mazání na základě alpy, ta prohřívá. A dát mu nějaký obleček, světřík, prostě něco bavlněného pro psy. Tím, že je starší má asi i horší imunitu a chytne všecko rychleji. Zkoušela jste mu dávát něco na posílení imunity, třeba jsem se dívala, že se dělají pro psy s echinaceou ... Snad někco zkušenější poradí ... A srdíčko má v pořádku? My jsme byly dlouho usnoplení, uslintaní, kašel a furt kašel a nakonec nám zjistili na rentgenu zvětšené srdíčko. Zachránili ho za pět minut dvanáct.

Poprvé v životě jsem viděla psa brečet, jak jsme ho strkali zpátky do klece a nechávali v nemocnici, protože dostával kapačky. Bral to od nás jako zradu a přestal tam i jíst a to fakt nic, jen se klepal strachy. Dostali jsme ho domu a v autě sežral celou paštiku :-) Dostal tablety na srdce a bere je už rok. Kašel úplně zmizel. Prý když se srdíčko zvětší, tak tlačí na plíce a proto kašlou. Dělala se mu i voda v plicích ... Nechci strašit, jen, že jsou i různá vyšetření a nebylo to zas tak hrozně drahé. Je to jen o důvěře k vetovi, protože někdo bere prachy sotva vezmete za kliku a jinému jde hlavně o zvíře a to doslova

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2021 15:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Léky na srdce bere, ale má jen mírný nález, tenhle kašel je pozůstatek po psincáku, může u starých psů přetrvávat déle. Na ten kašel jí dávám jitrocelový sirup s dračí krví a Vironalem. Samozřejmě ji držím v teple a klidu a na záda dostává léky na bolest, než se aspoň trochu zlepší, ať se aspoň vyspí. První dva dny jen hledala úlevovou polohu a funěla bolestí. Má spondylozu v hrudní páteři a už jednou se jí to tam "kouslo".

Přidejte reakci

Přidat smajlík