Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Mazlíci321

27.3.2021 12:32
Mazlíci321

XXX.XXX.174.203

Dobrý den,
uvažuji o tom že bych si pořídila psího kamaráda a potřebuji poradit s výběrem, mám tu nějaké kritéria a chtěla bych aby ste mi napsali plemeno které alespoň něco z toho splňuje.

- Jsem naprostý začátečník ,
- bydlím ve velkém bytě,
- chtěla bych malé nebo štřední plemeno,
- mohlo by dělat nějaký sport např. agility nebo dog dancing,
- chci ho jako společníka,
- dlouhé procházky jsou samozřejmost,
- chtěla bych inteligentní plemeno,
- mám volná rána, skoro celé odpoledne a večer, víkendy, popřípadě všechna volna budu trávit s ním.

Napadl mě papillon nebo vipet, ale ráda bych i nějaké jiné návrhy.
Děkuji za odpověď.🐶🙂

27.3.2021 15:27
juhaj

XXX.XXX.164.121

Pokud jste začátečník, tak spíš toho papillonka, možná king charlese, jsou skladní, dobře spolupracují, můžete je mít na volno. Klidně pudla, malého nebo středního knírače. Předpokládám, že jste rozumná, psa nebudete nechávat od štěněte 8 hodin samotné a nebudete učit na plínu. Pokud je to tak, jak píšete, máte možností hodně a je jen na vás, co zvolíte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.3.2021 15:40

papilon, pudl, bišonek a spol, knírač

ten vipet není úplně einstein a na psí sporty kromě běhání rovně není.

lucy999

27.3.2021 16:49
lucy999

XXX.XXX.112.12

Na psí sporty ještě tak pinč nebo krysařík, jsou akční a velmi chytří a učenliví, navíc mají krátkou bezúdržbovou srst.

27.3.2021 17:28

Papillon je dobrý akční společník, někdy se mu říká malá bordera.

27.3.2021 18:53
amalinka

XXX.XXX.137.12