Agresivní pes

Plemeno není v seznamu
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
31.3.2021 23:51
Sarah247

XXX.XXX.29.81

Zdravím,
mám doma 2 letého křížence (nejspíš jezevčík s rotvajlerem) .
Pejska máme od 4 měsíců, kdy jsme si ho adoptovali před cestou do útulku. V původní rodině mu ubližoval autistický chlapec, tak ho paní chtěla dát do útulku.. Jelikož mu ublizivali, tak sem trosku s pritelem byla mirnejsi ve vychove a to bylo asi spatne... Ale pejsek se bal a pocuraval se, kdyz nekdo zvysil hlas nebo udelal prudky pohyb. Tak se na me nezlobte, ale byla jsem fakt mirnejsi.
No abych sla k veci, zacal byt agresivni na pritele. Co se tykalo jidla zacalo to na prochazce na poli, kdy pritel chtel zabranit pejskovi, aby si z mrtve srny udelal obed. Potom i doma u vetsiho sousta masa a nakonec i u misky s granulemi.
Pes bral vzdy jako alfu me, ale posledni dobou vrci i na me, kdyz jen projdu kolem misky s jidlem. Pritele dokonce uz i kousnul, kdyz si pes myslel, ze mu chce vzit pamlsek, ale pritom se pritel jen poskrabal na noze.
Pes byl doporucen jit na kastraci, od veterinarky. To take nepomohlo a uz je to nejakej ten patek. V kazdem pripade zacal si me hlidat a pritele pomalu nechce pustit ani do postele. Vrci na nej a ja uz nevim co mam delat.
Pejska miluji a nechci ho dat pryc a ani to nemam v planu, ale tohle se musi resit a ja uz nevim jak. Do budoucna chceme s pritelem mimco, ale bojim se, ze pes bude zarlit i na nej...
Navic, kdyz prijde navsteva, nechci abych se musela obavat, ze pes nekomu ublizi :/
Prosim poradte.
Krmeny z ruk byl a porad je, pamlsky a ruzne dobroty dostava jen z ruky. Uz i nehltal a jedl normalne, tak nevim, co se v nem zlomilo :/
Dekuji :)

Miriam33

1.4.2021 00:36
Miriam33

XXX.XXX.210.31

Rozhodně bych nepřemýšlela nad miminkem, když mám doma takhle nezvládnutého psa. Ještě křížence těchto plemen. Pokud by vás pes bral jako alfu, melo by stačit, že řekněte například Místo a pes tam od jídla odejde. Je dobré, že to chcete řešit, určitě to bude chtít velkou změnu.... Ve vás. Škoda, že jste to neřešili při prvním zavrčení, bylo by to snazší, než to teď zpětně korigovat. Vy mu musíte dát rázně najevo, že si takovou "ochranu" nepřejete. Dva roky? Pes dospívá a vxmezuje si místo ve smečce. A on je teď očividně alfa. Jak je na tom s poslušností? Pěkně řešil hlídání jidla v různých dilech Cesar Milan. Podstata je v tom, že žrádlo v misce není jeho, ale vaše a vy si ho můžete kdykoliv vzít. Ukazuje, jak toho dosáhnout. Zkuste si najít a nastudovat pár dílů. A přestaňte ho omlouvat a litovat, snad jste ho "nezachránili" proto, abyste se nedostali k vlastní posteli a nevychovaná příšera vás dalších 10-15 let uzurpovala. Je mladý, melo by to jít. Jen zrovna tato dvě tvrdší plemena v psovi budou vyžadovat duslednost. I dítěti musíte určit hranice, tím spíš je potřebuje dospělé zvíře.

1.4.2021 01:11
Sarah247

XXX.XXX.29.81

Miminko az tak za 2 roky... snad .. ale odkladame to vlastne i castecne k vuli nemu ...
ano, uznavam a vim, ze chyba byla na moji strasne ... jenze to uz je jedno... plakat nad rozlitým mlékem uz nebudu... vim, ze to chce raznou zmenu a taky to tak chci... v kazdem pripade dekuji za radu ! :) a jestli nevite nekdo, o nejakem cviciteli, pro tyhle pejsky (nejlepe moravskoslezskem kraji) tak bych taky ocenila! ♥️ a Vam jeste jednou dekuji!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 02:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sarah247 napsal(a):
Miminko az tak za 2 roky... snad .. ale odkladame to vlastne i castecne k vuli nemu ...
ano, uznavam a vim, ze chyba byla na moji strasne ... jenze to uz je jedno... plakat nad rozlitým mlékem uz nebudu... vim, ze to chce raznou zmenu a taky to tak chci... v kazdem pripade dekuji za radu ! :) a jestli nevite nekdo, o nejakem cviciteli, pro tyhle pejsky (nejlepe moravskoslezskem kraji) tak bych taky ocenila! ♥️ a Vam jeste jednou dekuji!

Zkuste se obrátit na Lenku Blachovou, psí škola Koira. Sidli v Ostravě a fakt umi poradit.

1.4.2021 05:10
impact

XXX.XXX.27.139

Pokud se pes neumí v posteli chovat, nemá v ní co dělat.. To je absolutní základ. Jednou by v ní zavrčel a už nikdy by do ní nevkročil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 05:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

tady se nakupilo spoustu chyb. bohužel taková častá chyba lidí je, že si myslí, no

mírnější ve výchově, protože pes nesnesl zvýšení hlasu - o tom to přece není. výchova není o tom, že na psa řvete a že na něj neřvete se nerovná nevýchova.

váš pes není vychovaný vůbec, je to rozmazlený spratek bez hranic.

a vy mu ty hranice musíte stanovit. a ne, není potřeba u toho na psa křičet nebo dělat prudké pohyby.

akorát že přes internet se to nedá dost dobře vysvětlit, důslednost a čitelnost jsou takové teoretické pojmy. dává to smysl až když tomu rozumíte.

1.4.2021 05:36
impact

XXX.XXX.27.139

Miriam33 napsal(a):
Rozhodně bych nepřemýšlela nad miminkem, když mám doma takhle nezvládnutého psa. Ještě křížence těchto plemen. Pokud by vás pes bral jako alfu, melo by stačit, že řekněte například Místo a pes tam od jídla odejde. Je dobré, že to chcete řešit, určitě to bude chtít velkou změnu.... Ve vás. Škoda, že jste to neřešili při prvním zavrčení, bylo by to snazší, než to teď zpětně korigovat. Vy mu musíte dát rázně najevo, že si takovou "ochranu" nepřejete. Dva roky? Pes dospívá a vxmezuje si místo ve smečce. A on je teď očividně alfa. Jak je na tom s poslušností? Pěkně řešil hlídání jidla v různých dilech Cesar Milan. Podstata je v tom, že žrádlo v misce není jeho, ale vaše a vy si ho můžete kdykoliv vzít. Ukazuje, jak toho dosáhnout. Zkuste si najít a nastudovat pár dílů. A přestaňte ho omlouvat a litovat, snad jste ho "nezachránili" proto, abyste se nedostali k vlastní posteli a nevychovaná příšera vás dalších 10-15 let uzurpovala. Je mladý, melo by to jít. Jen zrovna tato dvě tvrdší plemena v psovi budou vyžadovat duslednost. I dítěti musíte určit hranice, tím spíš je potřebuje dospělé zvíře.

Hlavně, ať si nastuduje Sízra v tom díle s labradorkou, kdy kvůli debilnímu hrabání do žrádla a absolutního nerespektu k psovi, skončí pěkně pokousanej. To se jí bude hodit, až ze psa udělá ještě většího psychopata díky Sízrovým hloupým metodám.

Neregistrovaný uživatel

1.4.2021 06:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.40.241

impact napsal(a):
Hlavně, ať si nastuduje Sízra v tom díle s labradorkou, kdy kvůli debilnímu hrabání do žrádla a absolutního nerespektu k psovi, skončí pěkně pokousanej. To se jí bude hodit, až ze psa udělá ještě většího psychopata díky Sízrovým hloupým metodám.

My to kazdyho psa učili taky. Na jídlo si musí nechat sáhnout. Když jo dostane namku žrádlo zpět a nikdo mu to neuzurpuke
Šlo o to aby když dítko se pribatoli k psovi s kosti třeba ten se nějak jí branit

1.4.2021 06:41
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
My to kazdyho psa učili taky. Na jídlo si musí nechat sáhnout. Když jo dostane namku žrádlo zpět a nikdo mu to neuzurpuke
Šlo o to aby když dítko se pribatoli k psovi s kosti třeba ten se nějak jí branit

Dítko se nemá co přibatolit ke psovi s kostí - od toho jsou tam dospělí, aby k tomu nedošlo.

1.4.2021 07:29
impact

XXX.XXX.27.139

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
My to kazdyho psa učili taky. Na jídlo si musí nechat sáhnout. Když jo dostane namku žrádlo zpět a nikdo mu to neuzurpuke
Šlo o to aby když dítko se pribatoli k psovi s kosti třeba ten se nějak jí branit

A my se tu snad bavíme o Vás? Nebo Vám připadá, že je to něco, čemu zadavatelka rozumí a umí to aplikovat na psa?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 07:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak ta postel je jasná....moji psi byli "vyhozeni" z postele i v případě, že vrčeli na sebe.....jednou jsem jim řekla po dobrém, ať se zklidní, pak už rovnou mastili dolů "a přijďte až se budete chovat slušně"

Na to, abych psa, který se chová takto, odtáhla od srny slouží vodítko a nebo stopovačka....psa odtáhnu a nemusím na něj sahat=nemůžu být kousnutá. Cokoliv jiného, kdy si pes brání svojí kořist je dle mého blbost.....za takovým psem nelozím, ale přivolám k sobě (donutím ho přijít pomocí šňůry)

A co se té výchovy týče.....hlavně ho nelitoat, co bylo to bylo. Nastavit pravidla, aby jste to s přítelem dělali stejně, ne že jeden něco zakáže a druhý to povolí a výchovu vést ve stylu laskavé důslednosti.......a dost "povinností" okolo psa bych nechala na příteli, hlavně krmení a rozdávání pamlsků.

Neregistrovaný uživatel

1.4.2021 08:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.40.241

impact napsal(a):
A my se tu snad bavíme o Vás? Nebo Vám připadá, že je to něco, čemu zadavatelka rozumí a umí to aplikovat na psa?

Jen jsem reagovala že nechat si sáhnout do misky opodstatnění má. Ne konkrétně na zadavatelku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jen jsem reagovala že nechat si sáhnout do misky opodstatnění má. Ne konkrétně na zadavatelku.

To, že si pes nechá sáhnout do misky od dospělého vůdce ještě neznamená, že si tam nechá hrabat od batolete - tomu bych nevěřila.
(Psice si nechá vzít cokoliv z misky ode mě, od kteréhokoliv jiného rodinného, ale když se přiblíží psí kámoška - možná by i vyjela. A co jiného je dítě než štěně.)

1.4.2021 09:09
Fiona.Praha

XXX.XXX.71.75

Další výmluva, proč nám přerostl pes přes hlavu: "je zachráněný a tak jsme toho chudáčka nevychovávali".

Jestli s tím chcete něco dělat, začněte od začátku. Jsou mu 2 roky, tak to ještě není ztracené.
Vyhoďte ho z postele do pelíšku. Spát v posteli není právo, ale bylo to privilegium, o které svým chováním přišel. Jednou pro vždy. Zvlášť, když chcete dítě. Pes přece nemusí spát v posteli.
Začněte ho vychovávat, důsledně a s partnerem stejně. Když by měl jít např. na místo, tak půjde, ať to řeknete Vy nebo přítel.
Jak naučit nehlídat žrádlo nevím. Všem svým pesám do misky sahám dle potřeby, většinou něco přidám. Je pravda, že vždy pesa u misky ví, že jdu a řeknu jí, ať uhne, že jí tam něco přihodím nebo vyndám. Na férovku, bez překvapení. Ale s tím Vám tady můžou poradit jiní.

Využijte situace s koronou a vychovejte si ze psa parťáka. Nikdy jindy už na to nebudete mít tolik času.
Nebo psa pošlete někam dál, po psech je "hlad" a někdo si ho rád vychová k obrazu svému.

1.4.2021 09:26
marushka

XXX.XXX.41.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zkuste se obrátit na Lenku Blachovou, psí škola Koira. Sidli v Ostravě a fakt umi poradit.

Souhlas, nebo nějakého jiného kvalitního výcvikáře, pokud zadavatelka není od Ostravy. Tohle není na radu po internetu.. Nikdo tady přece nemůžete vědět, jestli je to rozmazlený spratek nebo nějaký typ strachové reakce. A přístup k jednomu nebo druhému problémovému chování je totálně odlišný..

1.4.2021 09:34
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Souhlasím s tou postelí - moji psi v posteli spí, to samé na gauči - ale kdyby byl sebemenší problém, že by psi mě nebo přítele nechtěli pustit na postel nebo gauč, tak mají smůlu a chodit tam prostě nebudou.


Co se té misky se žrádlem týče - zažila jsem u psa, hned po tom, co jsem si ho dovezla jako 2měsíční štěně. Stačilo, abych se přiblížila na metr k misce a vypadal, že mě chce sežrat. No takže se začalo krmit z ruky. Vzala jsem si misku se žrádlem na klín a krmila. Za pár dní jsem misku položila na zem, pes žral, a já mu donesla něco lepšího - salám, kousek masa a do misky jsem přihazovala. Během pár dnů to bylo v pohodě. Od té doby mi misku sám nosí, poté, co dožere a cpe mi jí do ruky - jo někdy je to fakt otravný zlozvyk .

A jinak psy mám teda taky naučený, že jim můžu vzít misku, hrábnout do misky, nebo ji vzít kost, nebo něco vytáhnout z huby, z krku. Ale rozhodně jsem to neučila tak, že bych je prudila u každého krmení a nebo jim cvičně něco brala pokaždé, když to dostanou. Naopak jsem to dělala tak, že se jim vyplatilo mi to dát, že jsem jim dala něco lepšího. No a hlavně je to důvěře - vím, že psům můžu cokoli vyrvat až z krku a nic mi neudělají, v tomhle jim věřím. Psovi jsem takhle třeba z krku tahala lojovou kouli pro ptáky... Nebo nedávno se mu zasekla taková blbá malá tyčka v tlamě - chvíli to zkoušel packou vyndat sám a když to nešlo, tak rovnou přišel ke mě a sám se nastavoval, abych mu pomohla...

Navic, kdyz prijde navsteva, nechci abych se musela obavat, ze pes nekomu ublizi :/

Tak buď dát psovi náhubek a nechat za sebou tahat vodítko (to bych ale nechala nějakou dobu v každém případě) a nebo psa prostě zavírat, když přijde návštěva.

Navíc bych řekla, že u takového nejistého psa je hodně důležitý režim a nějaká jasná pravidla. Prostě trošku přitvrdit - ale vůbec ne tím stylem, že na psa budu řvát a budu na něj "drsná". Ale tím stylem, že se jasně přitvrdí v pravidlech, které budou všichni dodržovat a vyžadovat za všech situací, ale v klidu. Ono ač to tak možná nevypadá, tak tomu psovi to pomůže, on to potřebuje..

Jako já chápu, že je pro někoho těžký psa ze špatných podmínek nelitovat a chovat se k němu normálně, ale podle toho to tak taky vypadá. Třeba na tohle je celkem "tvrďák" můj otec - bral si týranou fenu, asi dvouletou. Ta se bála snad i toho, když se jí někdo podíval do očí. Jakmile se zvýšil hlas (a to nemusel být ani řev a nemuselo to být ani na ní) tak okamžitě házela záda. Bála se ruky, hlazení, při prudším pohybu opět házela záda. Bála se vzít si pamlsek, neuměla si hrát, bála se hraček. Kdyby na ní byl vyvíjen nějaký fyzický nátlak, tak by možná i cvakla. No a otec to pojal tak, že to není žádná chudinka, že naopak teď se už bude mít dobře, že všechno špatný je pryč a od začátku se k ní choval úplně normálně, žádné "úlevy". Od začátku jasný režim a ujasnění toho, co může a co ne. Dneska mi zrovna vyskočila upomínka v mobilu, že před dvěmi lety jsme tu čubinu vezli domů - a dneska? Dneska by na ní nikdo nepoznal, že byla týraná. Naprosto normální veselý pes. A netrvalo to ani ty dva roky, zlepšovalo se to po krůčcích postupně.

Edit.: sice z vašeho okolí nikoho neporadím, ale vyhledat někoho zkušeného, kdo vám pomůže, je asi to nejlepší, co můžete udělat.

Zadavatelko, nedala byste sem prosím fotku? Docela mě zajímá ta kombinace rotvík x jezevčík

1.4.2021 10:01
impact

XXX.XXX.27.139

S tím litováním je to bohužel častý nešvar. 🙄 Já se novým majitelům snažím vždycky vtlouct do hlavy, že za předešlým životem psa mají udělat tlustou čáru a začít úplně od začátku. Nemyslet na to, co bylo, psa nelitovat, protože se pak dostanou do začarovanýho kruhu a bude zle..

Někdy neposlechnou a pak za měsíc volají, že je pes jak trotl a nemůžou se s ním domluvit.

Stejně tak jim říkám, ať si nechají psa na obojku a pevném vodítku a nenechávají ho lítat na postroji a flexině. Že se musí napřed naučit slušně chovat a slušně chodit na vodítku a obojku.

Ale to ne. On se škrtil, tak my jsme mu dali postroj a teď se a ním nemůžeme domluvit, na všechno útočí.

Místo, aby dbali na poslušnost a výchovu, ještě mu to nemožný chování usnadní. Čerti by mě z toho někdy sebrali, fakt.

A přitom všechno problémové chování je opravdu v 99% jen nedůslednost majitelů. Achjo.

1.4.2021 12:23
molok

XXX.XXX.36.216

Sarah, jistě pod dohledem zkušeného rádce můžete s pejskem velmi dobře pracovat, přesto v tomto konkrétním případě bych asi velmi rozmýšlel do budoucna tu kombinaci s tím dítětem. Pes není člověk, vždycky bude jednat daleko více pudově, instinktivně, vzhledem k tomu, co je pro něj v danou chvíli výhodné udělat a také na základě svých zkušeností, nepřemýšlí nad morální stránkou svého jednání. Pokud mu malé dítě kdysi surově ubližovalo a již teď projevuje agresi i vůči dospělým členům jeho rodiny (s čímž se dá sice dobře pracovat změnou přístupu), já bych se přesto obával takové menší časované bomby. Asi bych do té kombinace prostě nešel a psa nabídl raději bezdětným lidem se zkušenostmi. Jak zamezit agresi u žrádla, to se dá dobře naučit, jak zamezit agresi v posteli, ještě jednodušeji, ale jak zamezit, že v určitém momentě dítě v určité poloze a postoji k němu nepřipomene a nevyvolá v psovi nepřiměřenou strachovou reakci z mládí, to Vám zřejmě nepoví ani nejzkušenější chovatel psů.

1.4.2021 14:36
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To, že si pes nechá sáhnout do misky od dospělého vůdce ještě neznamená, že si tam nechá hrabat od batolete - tomu bych nevěřila.
(Psice si nechá vzít cokoliv z misky ode mě, od kteréhokoliv jiného rodinného, ale když se přiblíží psí kámoška - možná by i vyjela. A co jiného je dítě než štěně.)

A proto u nás smečku krmila dvouletá dcera :) Aby psi byli zvyklí na cokoliv :)

1.4.2021 14:59
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Psice si nechá vzít cokoliv z misky ode mě, od kteréhokoliv jiného rodinného, ale když se přiblíží psí kámoška - možná by i vyjela. A co jiného je dítě než štěně.

Jestli pes bere dítě jako štěně, tak ho moje fena ještě nakrmí 😄, štěňatům (cizím) jídlo plive.

Když tady byl synovec, tak se taky stalo, že mu spadlo jídlo před fenu a hrabnul po něm, fena byla v klidu, je naopak zvyklá, že ji pořád krmí. Pes by kvůli zradlu taky neublížil. Pozor ale musím dávat u hraček, kdy nejde o to, že by si je hlídali, ale o to, že jsou rychlý a občas to nestihnu ani já. Není to úmyslně, chtějí chnapnout po hračce.

K dětem jsou ale "jemnější" než ke mě. A nepřijde mi, že by psi brali dítě jako štěně, stejně tak jako dospělého člověka neberou jako dospělého psa.

1.4.2021 16:17
Sarah247

XXX.XXX.234.9

ano, do postele už nechodí... :)

1.4.2021 16:19
Sarah247

XXX.XXX.234.9

Děkuji za radu, ale ten pes o kterém tu píšeme, je jak moje dítě... a přece když bude dítě zlobit, taky ho nedáte pryč... a tohle je jedno z řešení, které vůbec nepřipadá k úvaze ... psa pryč nedám... :)

1.4.2021 16:23
Sarah247

XXX.XXX.234.9

Ano, já uznala chybu... nemám to jako výmluvu...
Z postele už vyhozen byl a o další výhody taky přišel... a bohužel ani já, ani přítel nemáme práci, ve které by jsme v době korony mohli povolit, nebo měli čas navíc, ba naopak... ale snažit se rozhodně budem!

1.4.2021 16:23
Sarah247

XXX.XXX.234.9

Děkuji! :))))

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 16:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Psům u nás může sáhnout do misky kdokoliv.....měla jsem psy a malé děti, tohle fakty nehodlám hlídat. Pesany ovšem neprudíme a do misky jim schválně nesaháme.
Děti odmala pomáhaly s krmením psa, šly mu do misky třeba přihodit odřezek masa....nikdy jsme s tím neměla problém a to ani u feny, pro kterou bylo jídlo top.
Zároveň ale měly zakázáno brát psům kosti...resp. pes si kouše kostičku, tak ho nech v klidu. To jsem teda děti, když byly ve věku batolecím, ještě pořádně nevycvičené, hlídala, aby psa neobtěžovaly.
Ale když jsem třeba řekla "prosim tě, vem mu ten oválenej hnusanec a vyhoď s tím psa ven" tak to proběhlo v klidu.

Takže pes si do misky od batolete nechá hrabat....od svého batolete ovšem....proč by nenechal, je zvyklej, že mu batole do té misky dává jídlo.

Včera večer jsem si zrovna vzpomněla na tohle téma, jak reaguje pes zadavatelky na jejího přítele, když to souvisí s jídlem.....naši psi jsou neustále přikrmováni, takže pokud už by se pes zajímal o to, co dělám s tou rukou, tak by byl spíš zklamaný, že se jen drbu na noze a že mu nepodávám další pamlsek.....
Navíc my máme celá rodina takovej zlozvyk, že když pes něco má, třeba i tu kost a jdu zrovna okolo, tak řekneme "ty máš kostičku...no ty jsi hodný pejsek, tak si jí hezky kousej" pohladíme a pokračujeme ve své cestě. A každý pes po tomhle oslovení vrtí ocasem, jakože "jé ty jsi si toho všimla, že mám kost, no jsem šikovnej, máš pravdu"...radostně.
Jack dokonce, když si ho nikdo nevšimnul, tak vrčel a dělal "zlýho psa", aby byl pochválen za to, že je velký zlý hlídací pes a že si hezky hlídá kost a on byl šťastnej, že je tak šikovnej.

1.4.2021 16:47
Sarah247

XXX.XXX.234.9

Zdravím Marcelaamax :)
děkuji za radu... :) a přikládám fotku :)

jinak ten pes, je strašně úžasný třeba 29 dní v měsíci... 1-2 dny má fakt hrozné výlevy, ale jinak má rád většinu lidí... mazlí se... když jen dělám, že jsem smutná, tak hned přijde a nehne se ode mne na krok, dokud nejsem ok :) na vodítku tahá jen prvních 50-100 metrů, pak se uklidní a je hodný.. neznačkuje, poslouchá... ale pak jsou situace, kdy můžu říct 100x povel a ani se nehne ... když vrčí na přítele, můžu kdykoliv na něj šáhnout, odtáhnout ho nebo ho uklidnit, ale na povel místo neslyší...

jinak s tím křikem, to nebylo myšleno, že křičím na něj .. to né... ale třeba když sem zvýšila hlas na přítele :D nebo při sledování sportu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 16:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

"pak jsou situace, kdy můžu říct 100x povel a ani se nehne"
Asi ví, že nemusí :) Povel se říká 1x a pak se psovi pomůže ho splnit.

"když vrčí na přítele, můžu kdykoliv na něj šáhnout, odtáhnout ho nebo ho uklidnit, ale na povel místo neslyší"
Psovi bych nechala doma i venku nonstop courat vodítko, za který s ním budete manipulovat. A taky můžete díky tomu provést to splnění povelu ("místo" - vteřina - odvedu psa na místo - pochvala).

1.4.2021 18:04
Fiona.Praha

XXX.XXX.71.75

Sarah247 napsal(a):
Ano, já uznala chybu... nemám to jako výmluvu...
Z postele už vyhozen byl a o další výhody taky přišel... a bohužel ani já, ani přítel nemáme práci, ve které by jsme v době korony mohli povolit, nebo měli čas navíc, ba naopak... ale snažit se rozhodně budem!

Super, přeji hodně štěstí a pevné nervy.
Něco si načtěte, poptejte se kamarádek, nějaké rady jste tady dostala, tak stačí jen začít a být s přítelem důslední. A za pár týdnů se objevíte s tím, že se podařilo a ze psa je vychovaný parťák.
Ze své zkušenosti vím, že aby mi to na psa fungovalo, musí mi to dávat smysl. Zkoušet něco, co se Vám třeba nelíbí, příčí nebo to nechápete, nemá cenu, protože Vám pes neuvěří, že to myslíte vážně.

Přidejte reakci

Přidat smajlík