Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.6.2021 12:52
juhaj

XXX.XXX.164.121

Zdravím, potřebuji poradit, nebo se jen svěřit. Bydlíme na konci vesnice, máme jen jedny sousedy. Bohužel, je to taková nesnašenlivá dvojice důchodců, která je rozhádana že všemi okolo. Zvláště soused je velice nervózní a popudlivy. Již před lety jsem s ním měla konflikt kvůli štěkání předchozí feny v noci, to jsem ho ignorovala, jen jsem něco odsekla a dál mi pokoj, jen si občas stěžoval manželovi, že pes moc štěká.
Tuhle noc se fena rozstěkala, šla jsem jí zavolat, ale už jsem věděla, že bude zle, podle toho, jak řval sprostě z okna. Taky jo. Ráno si na mě počkal, když jsem šla krmit ( zvířata jsou o kus níž u baráku po manželových rodičích) a začal na mě ječet, ať si psa nechám u postele a že jsem kráva atd. Tak mi to vyprovokovalo, že jsem na něj vyjela, jestli si tykame, tak že teda jo a byla jsem holt drzá. Vyslechla jsem si ještě dost sprostých slov a na závěr mi soused vyhrožoval, že se mi pomstí. Mám teď hrozný strach jak o kocoury, kteří chodí na jejich pozemek, tak o fenu, že ji něco hodí přes plot.
Ještě bych chtěla dodat, že kvůli klidu psi vždy na noc zavíráme, jen teď v horku jsem nechávala fenu venku, bylo mi jí líto. Fena nijak neštěká, někdy neblafne celou noc, když zastěká, tak jen na podnět a za chvíli přestane.
Místo, aby byl rád, že jsme starší a už sami, tak tohle. Původní majitelé baráku z něj prý byli tak vytočení, že mu jejich synové podělili auto.
Ale to mi teď nepomůže.
Byl jste někdo v takové situaci a jak jste to řešili.
Předem, flašku mu neponesu, s tou by mi umlátil.

22.6.2021 12:57
aluska

XXX.XXX.197.205

Na takhle nesnášenlivý lidi snad neexistuje nic. Taky jsme měli, jednoho už trefilo a je klid, vadilo mu, že občas blafne pes přes den a to mu ještě bejvalej přítel šel pomoct pokácet borovici aby na něj nespadla, druhej den soused ani nezabučel. Dalšího máme naproti v bytovce, střílel po psech prakem kamínky z balkonu, jednou málem trefil mamku, která mi zrovna hafany hlídala. Naštěstí jsem mohla přehradit plůtkem zahradu za domem, aby psi nemohli k plotu u cesty. Tenhle druhej by byl schopnej jim hodit otrávenýho buřta. Má nevidomou dceru, která se ke slepeckýmu psu chová jako prase......

22.6.2021 13:21
juhaj

XXX.XXX.164.121

Jo, manžel jim zdarma chodil orat zahradu a taky žádná kladná odezva.

22.6.2021 13:26
aluska

XXX.XXX.197.205

juhaj napsal(a):
Jo, manžel jim zdarma chodil orat zahradu a taky žádná kladná odezva.

vys..at se na ně , člověk chce bejt hodnej a odezva žádná

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 13:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Psa nepouštět na zahradě z dohledu. Prostě bude pes na zahradě jen s vámi nebo nebude. Stejně s kočkama, ale pokud je neuhlídáte, tak jim stejné riziko hrozí od aut, toulavých psů nebo myslivců, neuděláte nic.

Koupit kameru (i fejkovou), oznámit, že veškeré dění okolo plotu se záznamem natáčíte.

Nafilmovat si jeho příští výstup na telefon a oznámit mu, že si ukládáte pro případ nějakých problémů. A nahrát si i jeho reakci na tohle oznámení. Nahrávat všechno. Na nahrávkách působit klidně a racionálně, aby bylo jasné, kdo je agresor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Víte, je potřeba na to kouknout i z druhé strany. Píšete, že už před lety vaše fena vyřvávala po nocích a vy jste to ignorovala. To ale vážně není správný přístup. No a hádám, že teď dědek chce zabránit tomu, aby se to opakovalo.

Abych předešla nedorozumění, vyhrožování pomstou atd. neschvaluju. Pokud teď fena spustila opravdu vyjímečně, pak chlap zbytečně dramatizuje a chápu, že máte o psa i kočky obavy. Ale fakt je, že vyštěkávající pes po nocích málokoho nadchne. A dědek vám očividně ten incident před lety nezapomněl.

22.6.2021 13:55
jitkakaslu

XXX.XXX.9.50

Co se strachu o psa a kočky týče, pokud kočky couraj přes jejich pozemek s tim bohužel nic neuděláte, kočky které jsou zvyklé byt venku, ty doma neudržíte, takže tam se snad jenom modlit, že pán není bezmozek a že jim neublíží a co se pejska týče. Asi bych ji na stranu sousedojc plotu zakázala přístup, aby tam nemohla a nehrozilo ji pak nějaké nebezpečí, ale to já zase nevím jaký máte pozemek a možnosti. Případně ji udělat kotec, někde dál od sousedů, aby přes noc byla v bezpečí, když už sem tam občas bafne, aby se jednou soused nenasral a nehodil ji nějaký svinstvo přes plot.

no a jako další možnost bych zkusila dát sousedojc barák jako typ realitce k prodeji :D a kdo ví, třeba se chytne a prodá to někomu, kdo bude normální :D

22.6.2021 13:59
juhaj

XXX.XXX.164.121

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Víte, je potřeba na to kouknout i z druhé strany. Píšete, že už před lety vaše fena vyřvávala po nocích a vy jste to ignorovala. To ale vážně není správný přístup. No a hádám, že teď dědek chce zabránit tomu, aby se to opakovalo.

Abych předešla nedorozumění, vyhrožování pomstou atd. neschvaluju. Pokud teď fena spustila opravdu vyjímečně, pak chlap zbytečně dramatizuje a chápu, že máte o psa i kočky obavy. Ale fakt je, že vyštěkávající pes po nocích málokoho nadchne. A dědek vám očividně ten incident před lety nezapomněl.

Ne, vždy jsme psy zavírali. I předchozí fena spala doma, venku jen za horkých nocí ( mám hovawarty), pokud byl a je pes venku, při jakémkoli stěkotu vstávám, psa volám domů a zavírám. Ale, jak píšu, psi byli a současná fena je přes noc většinou doma.
U předchozí feny několikrát nadával manželovi že štěkala, když jsme jí ty noci určitě nepouštěli ani vyčůrat ( a to většinou tu chvíli počkám).

22.6.2021 14:00
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psa nepouštět na zahradě z dohledu. Prostě bude pes na zahradě jen s vámi nebo nebude. Stejně s kočkama, ale pokud je neuhlídáte, tak jim stejné riziko hrozí od aut, toulavých psů nebo myslivců, neuděláte nic.

Koupit kameru (i fejkovou), oznámit, že veškeré dění okolo plotu se záznamem natáčíte.

Nafilmovat si jeho příští výstup na telefon a oznámit mu, že si ukládáte pro případ nějakých problémů. A nahrát si i jeho reakci na tohle oznámení. Nahrávat všechno. Na nahrávkách působit klidně a racionálně, aby bylo jasné, kdo je agresor.

Ty kamery jsou geniální nápad 👍

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

juhaj napsal(a):
Ne, vždy jsme psy zavírali. I předchozí fena spala doma, venku jen za horkých nocí ( mám hovawarty), pokud byl a je pes venku, při jakémkoli stěkotu vstávám, psa volám domů a zavírám. Ale, jak píšu, psi byli a současná fena je přes noc většinou doma.
U předchozí feny několikrát nadával manželovi že štěkala, když jsme jí ty noci určitě nepouštěli ani vyčůrat ( a to většinou tu chvíli počkám).

Pak váš soused bude podobný případ, jako Mr. Heckles z Přátel

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 14:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Ty kamery jsou geniální nápad 👍

Tuhle si naše koně někdo ve výběhu fotil/natáčel. Tak jsem vzala telefon a milé dotyčné jsem si taky natočila. Měla jste vidět jejich výraz, hned mizeli za stromy Vypadali jako rodinka, mamka taťka dítě, ale já jsem od jisté doby celkem paranoik....

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 14:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak upřímně řečeno, se sousedovi vůbec nedivím. Já bych v případě štěkajícího psa v noci vraždila. U té první fenky jste to měla řešit, tak, aby večer nedělala bordel. A teď už babo raď. Rozjeli jste válku... Spíš asi hlídejte, aby noci byly klidné a doufejte, že se děda nebude chtít mstít. Případně zkuste rady, které tu již padly...

22.6.2021 14:58
janaa

XXX.XXX.38.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak upřímně řečeno, se sousedovi vůbec nedivím. Já bych v případě štěkajícího psa v noci vraždila. U té první fenky jste to měla řešit, tak, aby večer nedělala bordel. A teď už babo raď. Rozjeli jste válku... Spíš asi hlídejte, aby noci byly klidné a doufejte, že se děda nebude chtít mstít. Případně zkuste rady, které tu již padly...

Ježiš, jasně je napsáno,že psi jsou venku přes noc výjimečně a jestli jednou za noc zaštěkají, tak tak se rozjíždí válka? Dřív byl u každýho baráku NO, prořval celou no a všichni to brali jako kohouta,co s východem slunce řve. Jasný,nenechám psa řvát celou noc,ale jestli občas zaštěká? To je snad ještě pořád normální....

Ty kamery jsou super nápad. Jinak s ním neuděláte nic, velmi mi to připomíná souseda jedný kamarádky,co na ní taky neustále řval kvůli psům a pak jednou dostal v noci záchvat, vzburcoval celou ulici, že už týden nespí, jak tam fuřt čokli řvou, jen jaksi nezaznamenal, že jednak nikdo jinej je neslyší a jednak psi byli v tu dobu už dva týdny na chalupě

22.6.2021 15:00
juhaj

XXX.XXX.164.121

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak upřímně řečeno, se sousedovi vůbec nedivím. Já bych v případě štěkajícího psa v noci vraždila. U té první fenky jste to měla řešit, tak, aby večer nedělala bordel. A teď už babo raď. Rozjeli jste válku... Spíš asi hlídejte, aby noci byly klidné a doufejte, že se děda nebude chtít mstít. Případně zkuste rady, které tu již padly...

Tak nevim, ale vsichni psi spali vždy doma, pokud bylo horko a nechali se venku, tak pri prvnim štěkani jsme je zavolali domů. Ani jedna fena nebyla a neni typ ustěkaneho psa. Jasně, nemuseli se poustět vůbec, ale, zase v horku, na vsi, to je mi jich líto. A znova, stěžoval si, že slyšel fenu stěkat, ačkoli tu noc byla doma a nešla ani na vyčuráni.

22.6.2021 15:03
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak upřímně řečeno, se sousedovi vůbec nedivím. Já bych v případě štěkajícího psa v noci vraždila. U té první fenky jste to měla řešit, tak, aby večer nedělala bordel. A teď už babo raď. Rozjeli jste válku... Spíš asi hlídejte, aby noci byly klidné a doufejte, že se děda nebude chtít mstít. Případně zkuste rady, které tu již padly...

Četla jste ty příspěvky zadavatelky?
Asi by to chtělo jinou medikaci než Brufen

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 15:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Četla jste ty příspěvky zadavatelky?
Asi by to chtělo jinou medikaci než Brufen

Zadavatelka psala, že první fena v noci štěkala a ona stížnosti (dost možná oprávněné) souseda ignorovala. A to mi nepřijde jako vstřícný krok. A teď je úplně jedno, jak se ten soused chová. Prostě noční klid je noční klid. Zaštěkání ve dne je něco jiného. A zde Brufen má úplně jiný význam, než nějaké farmaceutické svinstvo, které třebas používáte vy...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 15:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zadavatelka psala, že první fena v noci štěkala a ona stížnosti (dost možná oprávněné) souseda ignorovala. A to mi nepřijde jako vstřícný krok. A teď je úplně jedno, jak se ten soused chová. Prostě noční klid je noční klid. Zaštěkání ve dne je něco jiného. A zde Brufen má úplně jiný význam, než nějaké farmaceutické svinstvo, které třebas používáte vy...

Taky jsem tak její první příspěvek pochopila, ale pak to dovysvětlila, víte?

22.6.2021 15:41
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tuhle si naše koně někdo ve výběhu fotil/natáčel. Tak jsem vzala telefon a milé dotyčné jsem si taky natočila. Měla jste vidět jejich výraz, hned mizeli za stromy Vypadali jako rodinka, mamka taťka dítě, ale já jsem od jisté doby celkem paranoik....

To jsem taky udělala, ale paní která si fotila primo mě, jak jdu se psem - tak se hned sebrala a odešla. Koně si ludi fotí a točí běžně, to mi neva.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 15:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky jsem tak její první příspěvek pochopila, ale pak to dovysvětlila, víte?

Ok, v dalších příspěvcích to je sice později dopsáno, ale já jsem četla a reagovala na ten úvodní.

22.6.2021 16:28
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ok, v dalších příspěvcích to je sice později dopsáno, ale já jsem četla a reagovala na ten úvodní.

K tomu jednak slouží citace, aby bylo jasno, na co reagujete. A jednak Vám doporučuju přečíst celou diskuzi, než se do ní zapojíte, nebo aspoň uvést, že jste ji celou nečetla. Pak předejdete podobným nedorozuměním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 16:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Velice Vás lituji. Ale ono se to spraví. Každý se ptá, co to bliká pod střechou. No kamery přece, dyť mám psa doma a ne venku, jim říkám.. ony sice vůbec nefungují, ale to ti lidé neví :-) Maketa někdy fakt stačí. Opravdová kamera má pravidla, pozor na to, co zabírá.
Ale zabírá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 16:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak nevím....mám feňule ve stejném režimu jako zadavatelka. V noci jsou zavřené doma, právě proto, aby nerušily nikoho štěkotem, ale teď jak byly ty horka, to bylo peklo i pro mně a to nemám kožich.
Takže máme dveře dokořán a já spím s feňulema normálně dole v chodbě na zemi a to dobrovolně, protože je tam podstatně příjemněji než u mě v ložnici.
Gina chrápe část noci s námi na chodbě, část noci chrní na dvoře, ale někdy prostě jednou, dvakrát za noc zaštěká. To já hned vyskočím a mastím jí říct "Ginuško, pššš, všechno je v pořádku" pohladím a dám pusinku...nemůžu na ní volat a nebo okřikovat, to by asi sousedi nebyli už vůbec nadšení.

Jestli to sousedům vadí?? Jestli vadí, že fena štěkne 2-5x?? Možná, zatím si nikdo nestěžoval a vzhledem k tomu, že okolo si sousedi dělaj běžně o víkendu juchajda dlouho přes půlnoc, vzhledem k tomu, že vedle z ulice to štěká v průběhu noci docela dost, tak je mi to asi jedno.

Takový soused má asi svým způsobem pravdu, mě taky není příjemné, kdž v noci štěká pes, proto je taky běžně zavírám. Vím, co to je mít sousedy, kde jejich pes proštěkal v noci několik hodin v kuse a od nich žádná reakce, buď teda tak tvrdě spali a nebo jim to bylo šumák.
Ale zároveň si myslím, že kdyby vedle bydlela rodina třeba se třemi dětmi, které by si hrály na zahradě, lítaly, skákaly na trampošce, výskaly, pokřikovaly...prostě děti, tak by mu to vadilo taky.

Nicméně bych vždycky na takového souseda šla klidně, klidně bych sklopila uši a omluvila se, nasypala si popel na hlavu a to právě proto, abych snížila riziko, že dědka napadne mému psu něco hodit, aby se ho zbavil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 16:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na vsi vždycky byli psi a vždycky v noci zaštěkali a nikdo je do domu nebral.
Teď má podobný problém kamarádka se štěnětm. Je to vlčí špic a je na zahradě
( veliké), neštěká nikomu pod okny, v noci zaštěká, jen když se něco děje.A sousedka - "toho psa si vezměte do baráku". Co s tím, zatím vycházejí slušně, ale psa do domu nechtějí. Tak jsem jí navrhla : Psa máme na hlídání, máme venku a v suterénu dost věcí a proto ho máme. Až ti někdo přijde lozit kolem baráku, budeš ráda, když bude pes bouřit.
Jen dodám : Když jsme jezdili na ves ke starému pánovi a chodili s mými psy z hospody.....až s ním půjdu přes náves, bude štěkat celá ves.....(moji psi ani necekli).
A nikomu to nevadilo - tady jsi na vsi, je normální, že psi štěkaj. Jen teď jsou lidi nehorázně nesnášenliví.

22.6.2021 17:14
juhaj

XXX.XXX.164.121

Ano, však v noci i tady jsou psí slyšet. A že tu znám rodiny, co nemají jednoho psa. Tak já i chápu, někdo má slabý spánek, ale ten člověk je prostě prudič, musí vědět, že pes tam běžně nespí a pokud ano, tak ho při štěkání zavoláme. Jenže jemu vadí, že sousedi naproti mají tohle, ti vedle zase tamdleto. Jeden ze sousedů mu vjel kolem traktůrku na trávník při otáčení( normálně tam parkuje jeho syn velký traktor). To byl bugr po celé ulici. Jeho žena neváhala dokonce po sedmdesátiletém pánovi házet kameny! Tak takovi milí lidé to jsou 😥.

22.6.2021 18:01
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Neporadím Jen pokud je někdo ma.or, stejně s ním nedojdete konce, kraje...Na tyhle lidi neplatí asi nic. Jak už někdo píše, snažila bych se omlouvat a podobrotky, vysvětlovat, ale stejně si myslím, že všechno marné. Já nemám přímé sousedy(teprve začnou stavět) ale mám jedny už přes jedno pole. Worka, jak je teď starý, jak už někdo psal, že jak špatně pes vidí, slyší, tak někdy večer vyštěkává před barákem v atriu. Nepřestane, pokud na něj houknu tak na chvilku a za chvíli spustí znovu. Už mu to prostě nevysvětlím. Do baráku ho vzít nelze, to bych ho zabila, už doml takřka nevkročí, je mu vedro, kloužou mu podlahy. Jestli to sousedům(jejim kolem 30ky) vadí netuším, jak psala Sardullah, zatím si nestěžovali. Vzhledem k tomu, že si pořídili NO do kotce, která tam vyštěkává každou chvíli - snad ani nemůžou Já to mám sice vedle ložnice, ale mě nevzbudí ani dělo, takže je mi to šumák. Muž má ložnici na druhé straně baráku - ten si zase na noc okno neotevře, ten by slyšel asi i šumnění trávy, takže tam to taky neva. Jen někdy, když u telky slyším řvát psa, tak se ptám jestli je to Jessí...tak to mi řekne: jo, kdo by to byl jiný, však tam řve pořád. JRT jsou na noc doma, bydlí asi o 150m dál, ale ty slyšíme ječet spíš přes den, když jsme v zahradě - ty mají zase ty hlasy takové uječené. Ty ale řvou jen, když jde někdo kolem a zrovna ho vidí. Spíš čekám, že si budou stávající a ti, co brzy budou hned vedle - stěžovat na žáby v jezeře, protože zjara je to tedy strašný řev někdy Jak se řeší stížnosti na žáby, mám si je taky vzít domů

22.6.2021 18:18
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Myslím, že ta kamera je dobrý nápad.

Jinak u nás v noci různě po vsi taky stekaji psi, ani by mě nenapadlo to řešit. Stejně tak jako neřeším žáby, kohouty, nebo brzy ráno a přes den ječící děti u sousedů. A nebo po ránu řezání dreva, sekání atd. Mnohem víc než stekani mi vadilo knuceni cubiny u sousedů v kotci, ale to hlavně proto, ze to bylo opravdu žalostné a bylo mi ji líto. Nejhorší je mrouskani koček v ložnici pod okny 😀.

Vubec vám tu situaci nezávidím, protože podle toho co píšete jsou to opravdu v.y.s.í.r.ky 😕.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 18:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás mají u jednoho baráku páva. Přes den ho slyšet není, ale na večer začne "zpívat", když ho v noci něco vzbudí ...vystraší, tak se taky ozývá.
Pořád jsem si myslela, že ho má někdo v naší blízkosti, třeba vedle v ulici, ale jak jsme s Ginou courali po naší čtvrti, tak jsme na něj narazili. Bydlí o 3 ulice dál, odhadem minimálně 300 metrů vzdušnou čarou a možná i víc a já ho slyším dost zřetelně, takže jejich nejbližší sousedi to mají asi s větším volume.

Je pravda, že dřívávějc tady měl u baráku nějakého psa každý druhý....venkovní psi, jak někdo vlezl do ulice, tak se to rozštěkalo, ve dne v noci a nemyslím, že by to byl problém. Ráno začali kokrhat kohouti...a to ne že by počkali, až se vyspím, ale hodně brzo a když po takovém probuzení člověk ještě usnul, tak v sedm zapnul soused cirkulárku.
Přijde mi, že dokud tady byla převaha starousedlíků, kteří žili defakto vesnickým životem, tak prostě zvuky zvířat nebyly problém. To až začali staří umírat, odcházet do domovů důchodců. Prostě ze čtvrti mizet, tak si baráky začali kupovat popř. zdědili měšťáci.Kteří si dřevo nechají pěkně dovést, psa nemají žádného a nebo nějaké společenské plemeno doma, o slepicích s kohoutem nemůže být ani řeč.
A přijde mi, že jsou prostě na to potom lidi citlivější.
Na druhou stranu, když to tady byla "vesnice" tak byl defakto klid večer, teď je každou chvíli u někoho ze sousedství mecheche, děti řvou celej den.
Já bych si raději sedla na zahradu a poslouchala ptáčky, ale soused si zapne muziku, sice mu to neřve, ale i tak......
Někdy mě to okolo štve, ale jsem tolerantní a to stejné tedy očekávám od sousedů vůči mé osobě, vůči tomu, že mi párkrát za den zaštěkají psi.

A jinak, největší brzda veselosti, co se brzkého ranního buzení týče je z jara kos Pepa, ten si dřepne pomalu ještě za tmy na plot před mojí ložnicí, řekne "tři čtyři" a začne......proti tomu by bylo zaštěkání psa naprostej klídek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 19:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

"snažila bych se omlouvat a podobrotky, vysvětlovat, ale stejně si myslím, že všechno marné".

Když ono to s některými lidmi "podobrotky" nejde. Slušnost považují za slabost. A pak platí jen "na hrubý pytel hrubá záplata.
Před lety jsem měla v paneláku souseda, to bylo pořád něco, děti dupaly, já pouštěla rádio, za dětmi přišli kamarádi......Doma už jsme skoro létali.....až jednou, stoupla jsem si na schodiště a seřvala ho "od prvního do devátého patra"......zaklapl dveře, ani nešpítnul a byl od něj pokoj.

Jen o psa bych měla strach. Ale on takový prudič bývá většinou srab.

22.6.2021 19:07
juhaj

XXX.XXX.164.121

Kosi a ostatni mame na obrsmrku u oken ložnice, ale aspon vím, že uz bude jaro. Jinak, jsou to místní, pán pochází přímo z vesnice, pani od vedle. Pred chvíli došel manžel, ten je taky místní, povídám mu to a řekl mi, že je to idiot, že by mu strach nedovolil se mstít na zvířatech, že by mu to pak vysvětlil. Ale teda dobrý pocit nemám, kraávo mi nikdo neřekl už dvacet let.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 19:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale teda dobrý pocit nemám, kraávo mi nikdo neřekl už dvacet let.

To je to, o čem píšu. Slušnější vždycky prohrává. Mějte dobrý pocit z toho slušnější.

22.6.2021 20:22
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak upřímně řečeno, se sousedovi vůbec nedivím. Já bych v případě štěkajícího psa v noci vraždila. U té první fenky jste to měla řešit, tak, aby večer nedělala bordel. A teď už babo raď. Rozjeli jste válku... Spíš asi hlídejte, aby noci byly klidné a doufejte, že se děda nebude chtít mstít. Případně zkuste rady, které tu již padly...

A jako pes má zpívat? Pokud pes neštěká v jednom kuse, bez příčiny, z nudy apod., tak prostě hlídá, jak je jeho určením. Kdysi, ještě když žila moje pastevecká fena, si soused povzdychl, že ho občas v noci vzbudí její štěkání. Odpověděla jsem, že nás pravidelně budí jeho kohout ve 4 ráno. Zasmáli jsme se tomu. Do půl roku byly kolem nás vykradené všechny kůlny, garáže a přístavby, mimo nás a obou sousedů z obou stran, díky naší feně, která vydatně řvala a zloděje zřejmě odradila. Od té doby byla miláčkem půlky vesnice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

V noci má být klid. A když vám pak pes neustále štěká a vy to máte z první ruky, tak byste ho umlátil lopatou. (Nadsazeno samozřejmě). Ve dne je to něco jiného. Když si měšťáci stěžovali, že nám kráva bučí, koza mečí, ovce bečí, tak jim akorát tak člověk řekne proč jste se sakra stěhovali na ves, ale kdyby mi měli vyřvávat v noci, tak tam na ně vlítnu. Zkrátka jsou lidi, co se potřebují vyspat a potřebují k tomu klid a ticho. (Přes špunty do uší není slyšet budík. 😁😉) Ve dne neukázněné sousedovic děti nebo hlasité zahradní dýchánky neřeším (kdyby se mi povedla najít samota nebo aspoň polosamota, tak budu šťastná) ale večer chci opravdu spát. Takže na zadavetelku jsem nijak zle nereagovala, jen jsem hodila pohled i z té druhé stránky... 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 21:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ve dne neukázněné sousedovic děti nebo hlasité zahradní dýchánky neřeším

No tohle oceňují nejvíce lidi, co dělají noční..........ale tak jasně, nemůže být ticho ve dne v noci.

Než kolem našeho města postavili obchvat, tak nám všechny kamiony do Německa jezdily kolem baráku....fakt super, když nebudu počítat ty popraskaný baráky, tak člověk nemohl otevřít okno, protože jinak neslyšel večer televizi. A v noci. Jo tak to ten provoz nebyl tak intenzivní, ale když několikrát za noc projela třeba prázdná souprava a na nerovné silnici tomu příšerně zarachotil vlek...no tak to by vzbudilo i mrtvýho.
Proti tomu je pes, co několikrát za noc zaštěká lebeda.
Ono všechno má něco.

No a jinak my s manželem jsme vyrostli oba v paneláku, v baráku téměř na konci města už teda bydlíme už skoro 30 let. Na to, abychom koupili něco "na samotě u lesa" prostě nemáme finance a tak si alespoň každej tejden vsadíme euromiliony, co kdyby se nám to podařilo a mohli bychom se přestěhovat někam, kde nebudou sousedi. Nějaký óbr pozemek...tam bychom si postavili malej přízemní domeček, Ginušce bycom pořídili pár oveček, já bych si pořídila dvě kobyly a aby zbylo na nějakou rentu, abych už nemusela do práce mezi lidi a zdravíčko by sloužilo.......no prostě paráda.
Nepotřebuju luxusní auta, exotické dovolené, značkový hadry, šperky a já nevím co ještě. Prostě bych si za ty peníze koupila svůj svět.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V noci má být klid. A když vám pak pes neustále štěká a vy to máte z první ruky, tak byste ho umlátil lopatou. (Nadsazeno samozřejmě). Ve dne je to něco jiného. Když si měšťáci stěžovali, že nám kráva bučí, koza mečí, ovce bečí, tak jim akorát tak člověk řekne proč jste se sakra stěhovali na ves, ale kdyby mi měli vyřvávat v noci, tak tam na ně vlítnu. Zkrátka jsou lidi, co se potřebují vyspat a potřebují k tomu klid a ticho. (Přes špunty do uší není slyšet budík. 😁😉) Ve dne neukázněné sousedovic děti nebo hlasité zahradní dýchánky neřeším (kdyby se mi povedla najít samota nebo aspoň polosamota, tak budu šťastná) ale večer chci opravdu spát. Takže na zadavetelku jsem nijak zle nereagovala, jen jsem hodila pohled i z té druhé stránky... 😉

Pardon, to byla reakce na coni. Dnes si to dělá co chce...

22.6.2021 21:44
janaa

XXX.XXX.38.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V noci má být klid. A když vám pak pes neustále štěká a vy to máte z první ruky, tak byste ho umlátil lopatou. (Nadsazeno samozřejmě). Ve dne je to něco jiného. Když si měšťáci stěžovali, že nám kráva bučí, koza mečí, ovce bečí, tak jim akorát tak člověk řekne proč jste se sakra stěhovali na ves, ale kdyby mi měli vyřvávat v noci, tak tam na ně vlítnu. Zkrátka jsou lidi, co se potřebují vyspat a potřebují k tomu klid a ticho. (Přes špunty do uší není slyšet budík. 😁😉) Ve dne neukázněné sousedovic děti nebo hlasité zahradní dýchánky neřeším (kdyby se mi povedla najít samota nebo aspoň polosamota, tak budu šťastná) ale večer chci opravdu spát. Takže na zadavetelku jsem nijak zle nereagovala, jen jsem hodila pohled i z té druhé stránky... 😉

Mimo téma,přes špunty budík slyšet je. Chrápání taky. Vřískání taky. Špunty jen tlumí

22.6.2021 21:49
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pardon, to byla reakce na coni. Dnes si to dělá co chce...

Pes je pes a pokud je to správný pes, tak prostě hlídá. Když bydlíte ve městě, smiřte se s rámusem aut, popelářů, hulákáním z hospod apod. Pokud bydlíte na vesnici, štěkají tam psi, kokrhají kohouti, kvákají žáby, řvou ptáci a kočky. To tak prostě je.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2021 22:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zlatý husy, psi, žabičky jéé.. Sousedé naproti už 14 dnů mění dveře. Jedny dveře s futrama. My vyměnili dveře za jeden den včetně řezání zdiva, schodu a výroby jiného.
Už bylo deset večer, koukám, oni vrtají a řežou. Vrtají nějakým šmejdem pískavým 15 metrů od mých oken, opět jsem je musela zavřít, jestli se tu nepodusíme horkem a prachem, tak zavřu sousedy.
Loni se tu nedalo žít, protože bagry a zbíječky + mi odborníci rozbili plot (a dodnes nespravili), letos jsou 50 m ode mne a jsou líní, takže se to celkem dá, ale ti sousedé..
.. prodám domek milí sousedé občanská vybavenost a neposlušnost zn. levně, ale prosím rychle!
edit.: jsou vážně úžasní, ráno v šest hodin a dvanáct minut škrábali silnici, asi plevel, může mi někdo půjčit nějaké pořádné psy?

22.6.2021 22:33
assil

XXX.XXX.121.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na vsi vždycky byli psi a vždycky v noci zaštěkali a nikdo je do domu nebral.
Teď má podobný problém kamarádka se štěnětm. Je to vlčí špic a je na zahradě
( veliké), neštěká nikomu pod okny, v noci zaštěká, jen když se něco děje.A sousedka - "toho psa si vezměte do baráku". Co s tím, zatím vycházejí slušně, ale psa do domu nechtějí. Tak jsem jí navrhla : Psa máme na hlídání, máme venku a v suterénu dost věcí a proto ho máme. Až ti někdo přijde lozit kolem baráku, budeš ráda, když bude pes bouřit.
Jen dodám : Když jsme jezdili na ves ke starému pánovi a chodili s mými psy z hospody.....až s ním půjdu přes náves, bude štěkat celá ves.....(moji psi ani necekli).
A nikomu to nevadilo - tady jsi na vsi, je normální, že psi štěkaj. Jen teď jsou lidi nehorázně nesnášenliví.

Vlčí špic volně na zahradě bude v noci štěkat vždycky, i když až dospěje, bude to možná o něco míň, štěňata štěkají víc, co zabírá je kotec někde bokem, ještě jako štěně ho tam naučit a na noc zavírat, bude zticha, ověřeno na několika různých exemplářích štěkavců včetně lapiny, která má noční štěkání v popisu práce, kam se hrabe vlčí špic.

22.6.2021 22:34
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zlatý husy, psi, žabičky jéé.. Sousedé naproti už 14 dnů mění dveře. Jedny dveře s futrama. My vyměnili dveře za jeden den včetně řezání zdiva, schodu a výroby jiného.
Už bylo deset večer, koukám, oni vrtají a řežou. Vrtají nějakým šmejdem pískavým 15 metrů od mých oken, opět jsem je musela zavřít, jestli se tu nepodusíme horkem a prachem, tak zavřu sousedy.
Loni se tu nedalo žít, protože bagry a zbíječky + mi odborníci rozbili plot (a dodnes nespravili), letos jsou 50 m ode mne a jsou líní, takže se to celkem dá, ale ti sousedé..
.. prodám domek milí sousedé občanská vybavenost a neposlušnost zn. levně, ale prosím rychle!
edit.: jsou vážně úžasní, ráno v šest hodin a dvanáct minut škrábali silnici, asi plevel, může mi někdo půjčit nějaké pořádné psy?

škoda, pastevce už nemám, byli by ideální!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.6.2021 07:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://ehutnik.cz/dobre-rady/nocni-klid-a-zvirata

"Soud se při hodnocení toho, zda příslušné orgány nepochybily, přiklonil k názoru, že za rušení nočního klidu lze považovat i štěkot a vytí psů, pokud bude výrazně překračovat míru rušení, kterou lze očekávat, a kterou je nutno tolerovat u psů chovaných na zahradě, resp. v obci, kde majitelé nemovitostí zpravidla psy chovají....."

.....v noci všeobjímající klid být opravdu nemusí

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.6.2021 08:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tenhle rozsudek se týkal chovatelské stanice husky. A to už musel být pořádný rachot.

Myslím, že pes, který v noci zaštěká na zahradě, je jiný level. Kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.6.2021 09:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zlatý husy, psi, žabičky jéé.. Sousedé naproti už 14 dnů mění dveře. Jedny dveře s futrama. My vyměnili dveře za jeden den včetně řezání zdiva, schodu a výroby jiného.
Už bylo deset večer, koukám, oni vrtají a řežou. Vrtají nějakým šmejdem pískavým 15 metrů od mých oken, opět jsem je musela zavřít, jestli se tu nepodusíme horkem a prachem, tak zavřu sousedy.
Loni se tu nedalo žít, protože bagry a zbíječky + mi odborníci rozbili plot (a dodnes nespravili), letos jsou 50 m ode mne a jsou líní, takže se to celkem dá, ale ti sousedé..
.. prodám domek milí sousedé občanská vybavenost a neposlušnost zn. levně, ale prosím rychle!
edit.: jsou vážně úžasní, ráno v šest hodin a dvanáct minut škrábali silnici, asi plevel, může mi někdo půjčit nějaké pořádné psy?

Pořiďte si perličky, to bude teprv hukot - ale jen přes den pochopitelně. Na druhou stranu, pokud je budete pouštět časně a nebo mít pouštění na fotobuňku, tak budete mít koncert touhle dobou klidně už v půl páté Ale to vás asi někdo ze zálohy zastřelí, tak si to rozmyslete

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.6.2021 09:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pořiďte si perličky, to bude teprv hukot - ale jen přes den pochopitelně. Na druhou stranu, pokud je budete pouštět časně a nebo mít pouštění na fotobuňku, tak budete mít koncert touhle dobou klidně už v půl páté Ale to vás asi někdo ze zálohy zastřelí, tak si to rozmyslete

Asi tři hodiny, než jsem vybrala tohle, jsem přemýšlela, proč je to tak levné. Okamžitě mě napadlo, že pohřebiště, sídlo satan klubu, ku klux klanu nebo někoho jiného tu zabili, ale ono to prostě bylo jen kvůli těmto sousedům :-)
A já takové nápady jako že nebudu kosit v sedm večer, i když by se to hodilo, že už není horko, ale když lidé večeří, nebudu dělat rámus.
Raději bych, aby to bylo tajným pohřebištěm, protože s tím se nic nedá, to už bylo, i když se kvůli tomu bojím do sklepa, takže kdo zavře vodu, když bude potřeba, pořád ale raději zahynu na potopu než na zvuk. Až vypnou tu pískavou brusku, půjdu se jich zeptat, jestli by nechtěli dělat pro CIA, tyto praktiky se tam prý užívají velmi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.6.2021 09:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

megi:

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.6.2021 13:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Pes je pes a pokud je to správný pes, tak prostě hlídá. Když bydlíte ve městě, smiřte se s rámusem aut, popelářů, hulákáním z hospod apod. Pokud bydlíte na vesnici, štěkají tam psi, kokrhají kohouti, kvákají žáby, řvou ptáci a kočky. To tak prostě je.

Ale tomu já rozumím. Sami máme problémy se sousedy, že nám občas zabučí kráva, zamečí koza, husy máme taky atd... Ale podstatné je to, že v noci je klid. Ani ta žába mi nevadí. Ale psa, co nezavře v noci hubu bych zabila....

Neregistrovaný uživatel

27.6.2021 13:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.44.133

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale tomu já rozumím. Sami máme problémy se sousedy, že nám občas zabučí kráva, zamečí koza, husy máme taky atd... Ale podstatné je to, že v noci je klid. Ani ta žába mi nevadí. Ale psa, co nezavře v noci hubu bych zabila....

Zkustebsi zit u psiho utulku, pod poliklinikou kde nonstop jecej sanitky nebo kilometr od vojenskyho letiste takže stíhačky v noci tesne nad vsi bezna vec

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.6.2021 13:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zkustebsi zit u psiho utulku, pod poliklinikou kde nonstop jecej sanitky nebo kilometr od vojenskyho letiste takže stíhačky v noci tesne nad vsi bezna vec

V prvé řadě bych se tam nenastěhovala.

Neregistrovaný uživatel

27.6.2021 15:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.44.133

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V prvé řadě bych se tam nenastěhovala.

Proc bydleni jinak supr. Luxusní prostory ktery kazdej zavidel. Za druhe, vo o staci kvalitni vokna, aspon jakasi izolace budovy a nerozhodi vas aninrockovej koncert na stadionu 400m od baraku. Holt citlovky at ae odstehujou na samotu 😁

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.6.2021 16:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale tomu já rozumím. Sami máme problémy se sousedy, že nám občas zabučí kráva, zamečí koza, husy máme taky atd... Ale podstatné je to, že v noci je klid. Ani ta žába mi nevadí. Ale psa, co nezavře v noci hubu bych zabila....

Zvláštní že vedle v diskuzi se bijete za kohouty, kteří umí řádně spustit i v půl čtvrté ráno. Máte nějako selektivní pohled na hluk od zvířat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.6.2021 20:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zvláštní že vedle v diskuzi se bijete za kohouty, kteří umí řádně spustit i v půl čtvrté ráno. Máte nějako selektivní pohled na hluk od zvířat.

Ano, to jsem přesně čekala, že se někdo ozve! 😁 Už jsem to tu nejednou vysvětlovala, takže se nebudu opakovat, ale když se tu všichni na odlišném názoru od zdejší většiny budete točit, tak se nedivím, že jsme tam, kde jsme... Jestli vám vyhovuje večer randál a usnete nebo naopak něco tak ubohého jako je spánek k životu nepotřebujete ok, já vám to nevymlouvám, ale také já očekávám (koukám, že zde marně) o pochopení té druhé skupiny. A k těm kohoutům, co já vím (aspoň ten náš) v noci nekokrhá, a když ráno začne, tak to už jsem na cestě do práce. 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.6.2021 21:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Proc bydleni jinak supr. Luxusní prostory ktery kazdej zavidel. Za druhe, vo o staci kvalitni vokna, aspon jakasi izolace budovy a nerozhodi vas aninrockovej koncert na stadionu 400m od baraku. Holt citlovky at ae odstehujou na samotu 😁

Nebo naopak mohu říci, že život na samotě či v divočině není pro citlivky. 😁 Asi nemá cenu se takto napadat. Prostě každému vyhovuje něco jiného, a když si každý vybere, to správné, co mu vyhovuje, tak není nikde problém. 😉 Proto mi přijde mimo mísu porovnávat noční štěkání psa (které si nevyberu) s nějakou hlučnou lokalitu, kam se asi logicky jakožto tichomil nenastěhuju. 😉
Ale už to nebudu dále řešit, páč tady mezi vámi psomily to nemá cenu... 😉

Neregistrovaný uživatel

27.6.2021 21:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.176

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, to jsem přesně čekala, že se někdo ozve! 😁 Už jsem to tu nejednou vysvětlovala, takže se nebudu opakovat, ale když se tu všichni na odlišném názoru od zdejší většiny budete točit, tak se nedivím, že jsme tam, kde jsme... Jestli vám vyhovuje večer randál a usnete nebo naopak něco tak ubohého jako je spánek k životu nepotřebujete ok, já vám to nevymlouvám, ale také já očekávám (koukám, že zde marně) o pochopení té druhé skupiny. A k těm kohoutům, co já vím (aspoň ten náš) v noci nekokrhá, a když ráno začne, tak to už jsem na cestě do práce. 😉

A ja treba na ceste do postele. Lidi delaj i nocni holka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.6.2021 21:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, to jsem přesně čekala, že se někdo ozve! 😁 Už jsem to tu nejednou vysvětlovala, takže se nebudu opakovat, ale když se tu všichni na odlišném názoru od zdejší většiny budete točit, tak se nedivím, že jsme tam, kde jsme... Jestli vám vyhovuje večer randál a usnete nebo naopak něco tak ubohého jako je spánek k životu nepotřebujete ok, já vám to nevymlouvám, ale také já očekávám (koukám, že zde marně) o pochopení té druhé skupiny. A k těm kohoutům, co já vím (aspoň ten náš) v noci nekokrhá, a když ráno začne, tak to už jsem na cestě do práce. 😉

Nezastávám se ani jedné skupiny....měli jsme v sousedství několik kohoutů a zažila jsem i v noci štěkajícího psa...štěkajícího v kuse několik hodin s krátkými pauzami.

A všechno je asi otázka názoru a životního stylu.

Když ráno kokrhá kohout, tak vy jste na cestě do práce, takže vám to neva.........já jsem nespavec, která usne třeba ve dvě ráno a když kolem čtvrtý, pátý hodiny začali kokrhat kohouti, tak jsem měla za sebou třeba dvě tči hodiny spánku a i když se mi ještě podařilo usnout, tak jsem za chvíli vstávala.
Na druhou stranu při štěkajícím psu se fakt špatně usíná.

Prostě všechno má svoje pro a proti.
Myslím, že kokrhající kohout a štěkání psa je srovnatelné, protože pro mě je obé zvuk venkova. Nebo se pletu....na vesnici prostě večet a nebo v noci byl psí štěkot slyšet, protože psi byli venku na hlídání. A vzhledem k počtu nejrůznějších menších voříšků nešlo primárně o to, aby pes byl schopen někoho zahrdlit, ale aby štěkotem upozorňoval. Stejně tak bylo slyšet bučení krav a kokrhání kohoutů atd atd.

Mě třeba vadí nejvíc, když celý den v sousedství "ječí" děti....a co mám dělat?? Jsou to děti, nedělají nic špatného, dělají to ve dne......já z toho mám večer hlavu jak pátrací balón.

Chci tím říct, že nikdo nemůže říct, že kohout by neměl nikomu vadit, ale pes jo. Nikdo nemůže říct, že když dělají zvířata "kravál" za kuropění, tak je to v pořádku, protože začíná den, ale večer má být ticho.

Ano připadá mi nesmysl, že se někdo odstěhuje na vesnici a pak si stěžuje, že tam kokrhá kohout a bučí kráva a na druhou stranu mi přijde divný, že pokud je někdo "vesničan", tak že mu vadí štěkání psů, kteří na vesnici štěkali vždycky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.6.2021 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když tady novofundland štěkal téměř nonstop noc, já ač vidlák od narození, nedalo se to.. navíc léto a muset mít zavřená okna. Plastová to trochu utlumila a pak pes umřel stářím. On celé noci nadával, protože byl určitě hluchý, možná stařecká demence a oni ho nevzali domů chudáka. Teď mají nového psa, malého, dostal elektriku nejdřív na zdrhání a pak na štěkání. To samé pes z vrchní cesty, nejdřív utíkal, teď se skrz elektriku nepřiblíží k plotu a od minulého týdne ani nemluví, asi změním trasu vycházky, protože oni se s megý mají rádi a on stojí 5 metrů od plotu a tlumeně kníká, je mi z toho zle, akorát už nevím, kam budeme chodit.
Ale než tohle, to snad budu poslouchat ten štěkot.
Zajímavé je, že rozhovory zvířat mi tolik nevadí, jako když se rozeřve jeden, ale o hodně horší, protože jsou vynalézavější, mají šílenější nápady než štěkot, je zvuk lidí. Asi je nemám ráda, tak proto.

27.6.2021 22:29
assil

XXX.XXX.121.3

Bydlím na vesnici celej život a dřív žádnej pes neprořval celou noc, protože to obvykle byli nějací špicoidní vořeši, kteří štěkají akorát když se něco děje a jinak jsou zticha. Dneska si lidi pořídí pracovní plemena jako bordery, ohaře nebo labrouše a ti z toho zoufalství, že jsou furt zavřený na zahradě, klidně celou tu noc přořvou a je to teda děs a fakt to není žádný ten vesnický kolorit. S kohoutem nebo krávou se to fakt nedá srovnávat, ti neječí několik hodin v kuse.

Neregistrovaný uživatel

28.6.2021 00:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.44.133

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když tady novofundland štěkal téměř nonstop noc, já ač vidlák od narození, nedalo se to.. navíc léto a muset mít zavřená okna. Plastová to trochu utlumila a pak pes umřel stářím. On celé noci nadával, protože byl určitě hluchý, možná stařecká demence a oni ho nevzali domů chudáka. Teď mají nového psa, malého, dostal elektriku nejdřív na zdrhání a pak na štěkání. To samé pes z vrchní cesty, nejdřív utíkal, teď se skrz elektriku nepřiblíží k plotu a od minulého týdne ani nemluví, asi změním trasu vycházky, protože oni se s megý mají rádi a on stojí 5 metrů od plotu a tlumeně kníká, je mi z toho zle, akorát už nevím, kam budeme chodit.
Ale než tohle, to snad budu poslouchat ten štěkot.
Zajímavé je, že rozhovory zvířat mi tolik nevadí, jako když se rozeřve jeden, ale o hodně horší, protože jsou vynalézavější, mají šílenější nápady než štěkot, je zvuk lidí. Asi je nemám ráda, tak proto.

Me už po letech vseho možného vadi jen hluk v mem byte (psi delajici curbes v mamino kuchyni nad moji loznici ne- mame dvougeneracni dum) ptaci z obyvaku uz mi taky nevadi. Ale chlap strachajici ve skrini v loznici hadry to bych zabijela 🤣

28.6.2021 18:03
juhaj

XXX.XXX.164.121

Tak jak to pokračuje. Prakticky nijak. Fenu zavírám do baráku když jdu spát, tedy okolo půl jedenácté. Moc se jí to nezdá, ve vedrech je zvyklá spát venku, ale už se naučila. Soused další den narazil na manžela a začal brblat, ale ten mu řekl, co ještě chce a dál se nebavil. Mě řekl, že zvířatům nic neudělá, ať se nebojím, tak snad ví co říká, zná ho od mala ( muž).
Ale že je soused stále na stráži bylo slyšet dnes dopoledne. Byla jsem na dvoře, fena se mnou. V tom horku většinou spí na chodbě, ale když jdu ven, musí taky. Máme dlouhou příjezdovou cestu, zakončenou vratama, to je jediné místo, kdy pes vidí ven ( ještě na druhé straně občas skočí na palety a kouká přes pole na lidi u autobusu), právě okolo nás chodí cestou ze vsi lidi na autobus. A ona na ně občas štěká. Ne vždy, třeba dnes se ozvala, protože šla děcka a pokřikovala na sebe. Štěká vždy jen když prochází po silnici okolo vrat, což je tak štěkot do 10 vteřin. Schválně jsem poslouchala, když zabočili do uličky, kde mají psy a to byl několikaminutový štěkot, jeden voříšek, co běhá v obří zahradě, se tím bavil snad 10 minut.
Přesto soused stačil vyletět a řvát drž hubu, drž hubu!

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.6.2021 19:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jako řešit zablafání přes den? To snad nene. Pán bude labil, zdá se. A na ty pozor.

28.6.2021 21:46
TyVed

XXX.XXX.27.165

No vidíte. Klid na samotě Ten Vám můžu popsat naprosto přesně.

Večer se setmí a za plotem začnou chrochtat prasata a devastovat louku. Samozřejmě na ně řvou naši psi. Nevím, jak přesně popsat řev pastevce, který se snaží zastrašit přesilu divočáků, ale s normálním štěkotem to moc nemá co dělat. Připomíná to spíš erupci sopky, tedy dvou sopek.

Následně začnou v lese "štěkat" srnci. To už naštěstí provokuje naše psy jen k normálnímu štěkotu, jehož frekvence odpovídá "štěkání" srnců. Podle intenzity, vzdálenosti a soudím i pachů a směru větru naši psi srnce případně dokonce ignorují, jelikož jsou to psi zvyklí být celou noc na stráži. To my lidé nejsme a zvuky srnců nás budí.

Na samotě se prakticky nedá spát, protože když zrovna obtěžujou srnci a prasata někde jinde, tak psy namíchne myslivec, který v noci vyrazí na některý z asi 25 posedů, které jsou v blízkosti našeho pozemku. Nás následně podruhé vzbudí rána ze střelné zbraně, kterou máme ale jistě v noci považovat za obvyklou.

Hned ráno skočím za myslivcema, ať si ty srnce a prasata na noc zařvou, jelikož nás jejich přirozené chování ruší a v noci má být klid. Pro mě za mě ať si chodí s flintou po lese, ale ať nestřílí, ať střílí ve dne, když nespíme.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 06:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak to se musím přidat : Byli jsme na dovolené na hradě Tolštějn na podzim ( jinak jednoduché, ale dobré ubytování - no pokojíčky na hradě, úžasné okolí, psi vítáni, kuchyně dobrá ) a v noci řval býk - to snad není možné, co mu kdo dělá, asi někam spadnul, proč v noci řve? Fakt se nedalo spát ! Až druhou noc mi došlo, že jsou to jeleni :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 06:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano připadá mi nesmysl, že se někdo odstěhuje na vesnici a pak si stěžuje, že tam kokrhá kohout a bučí kráva a na druhou stranu mi přijde divný, že pokud je někdo "vesničan", tak že mu vadí štěkání psů, kteří na vesnici štěkali vždycky.

Co, když se tam někdo odstěhuje....Ale když přijede na chalupu a vyžaduje zaříznutí kohouta, protože on přijel přece do ticha, odpočinout si od hluku velkoměsta......A v neděli vpoledne zapnou sekačku !

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 06:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

U sečení pustí psa volně, přece jsou na vesnici, a posečenou trávu odvezou na louku, abych neměla kudy projít venčit, do Prahy nedorazil vynález kompostu? :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 07:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano připadá mi nesmysl, že se někdo odstěhuje na vesnici a pak si stěžuje, že tam kokrhá kohout a bučí kráva a na druhou stranu mi přijde divný, že pokud je někdo "vesničan", tak že mu vadí štěkání psů, kteří na vesnici štěkali vždycky.

Co, když se tam někdo odstěhuje....Ale když přijede na chalupu a vyžaduje zaříznutí kohouta, protože on přijel přece do ticha, odpočinout si od hluku velkoměsta......A v neděli vpoledne zapnou sekačku !

Sekačka je zlatá....to taková cirkulárka, to je to pravé pošušňáníčko.

Ono prostě všechno má něco....ve městě provoz a třeba lidi vracející se pozdě v noci z baru taky nejsou tiše jak pěny a ráno vám někdo zapne pod okny zbíječku.
Na vesnici zase zvuky zvířat, zahradní techniky, občas nějakej traktor.
No a na samotě zase řvou jeleni.

Ale zrovna ten kohout, to je tak typický vesnický zvuk, že s tím snad každý musí počítat.
A to teda zlatej kohout..když se mrouskaj kočky, to je řev, že by to vzbudilo i mrtvýho.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 07:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak za mě je nejtypičtější zvuk venkova právě ta cirkulárka. Miluju ten zvuk, okamžitě mi připomene dětství. Jo, jsem divná

29.6.2021 07:34
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak za mě je nejtypičtější zvuk venkova právě ta cirkulárka. Miluju ten zvuk, okamžitě mi připomene dětství. Jo, jsem divná

Jojo.
Zzzzzzzzz-vrum! Zzzzzzzz-vrum. Taky to mám ráda.
Sekání trávy mi nevadí, mně vlastně nevadí žádné takové zvuky, pokud nejsou celý den každý den. Je fakt, že v pátek odpoledne vytáhne první soused sekačku, a jak se ti sousedi v sekání, řezání a stříhání střídají, ozývá se randál z různých dvorků až do sobotního večera. To je někdy trošku náročné.
Ale k vesnici to patří. Kombajny při sklizni, kteří hučí někdy i celou noc, to je přece jen jiná liga. Zas si zahučí maximálně dvakrát do roka a je pokoj.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 07:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak za mě je nejtypičtější zvuk venkova právě ta cirkulárka. Miluju ten zvuk, okamžitě mi připomene dětství. Jo, jsem divná

No já si myslela defakto to samé, pamatuju si to s pobytů na chalupě
Ale když jsme se přestěhovali do baráku a soused vám zapne cirkuli v sedm ráno defakto pod okny ložnice.......no to už bylo moc hlučný i na mě, to jsem fakty šla a to okno zavřela.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No já si myslela defakto to samé, pamatuju si to s pobytů na chalupě
Ale když jsme se přestěhovali do baráku a soused vám zapne cirkuli v sedm ráno defakto pod okny ložnice.......no to už bylo moc hlučný i na mě, to jsem fakty šla a to okno zavřela.

Tak jasně, na budíček to není. Ale nemám vůbec problém sedět na terase a vegetit, zatímco soused jede Zzzzzzzzz-vrum! Zzzzzzzz-vrum. A když už si říkám, že by to chtělo pauzu, neb on fakt vydrží řezat dlouho, tak ho vytáhnu na pivko. Většinou se rozsedí a pak už nejde Ale on je rozumný, sice řeže často, ale vždycky začně v rozumnou hodinu.

29.6.2021 07:43
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Mě třeba začali budit ráno ptáci. Nechápu, jak je to možné, celý život obývám prakticky tentýž pokoj, ale najednou mě začali rušit.
Jako žít s tím můžu a rozhodně to nebudu řešit nějak radikálně; nejspíš to nebudu řešit vůbec nijak, protože všechna jednoduchá řešení selhala na tom, že nedokážu spát u zavřeného okna. :)

29.6.2021 07:45
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

Pán bude asi slabší na nervy, bohužel pro vás.
Kamera pro ochranu psů výborný nápad a zabezpečit pokud jde, aby jim nic nemohl dát... Když máte čisté svědomí, snažit se pak sousedovi vyhýbat a obrnit se trpělivostí...
Mám zkušenost, že čím víc se člověk snaží vyjít vstříc tak takovému člověku už pak vadí i to, že ten pes dýchá moc hlasitě

Život v bytovce taky není žádný med bydlet, vadí kde co, běhání děti, luxování, pláč miminka, špatně vytřené schodiště. Když se najde "dobrý soused" je to potíž vždycky. Nebo mít za souseda alkoholika, co má celé noci mejdany.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 07:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Mě třeba začali budit ráno ptáci. Nechápu, jak je to možné, celý život obývám prakticky tentýž pokoj, ale najednou mě začali rušit.
Jako žít s tím můžu a rozhodně to nebudu řešit nějak radikálně; nejspíš to nebudu řešit vůbec nijak, protože všechna jednoduchá řešení selhala na tom, že nedokážu spát u zavřeného okna. :)

Myslím, že kvalita spánku a obecně citlivost na některé zvuky, se časem mění. To, co člověk ve dvaceti prospal, ho ve čtyřiceti spolehlivě probudí.
Pozoruju to na sobě a s obdivem koukám na chrápajícího syna, kterému řve doslova pod oknem kohout a zmíněný soused trápí cirkuli

29.6.2021 07:54
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

Jinak my bydime kousek u Lesa, já mám zvuky přírody ráda, uklidňuje mě to.

Máme naproti ohradu s ovcema, soused naproti chová ptáky, vydávají zvuky za svítání jako z jurského parku, psi štěkají, kočky se mrouskaji, žáby kvákaji..
Tak to prostě je. Když je to už moc, tak si vezmu špunty do uší

Řev jelenů na dovolené to bylo něco ,je to až strašidelné,ale asi zase jen proto, že na to nejsem zvyklá. Orionko,bylo to taky u Hřenska,pokud je to "ten" Tolštejn tam na severu :-)

Mě zase strašně vadí projíždění aut ,co jedou kolem nás do slepicarny, ve čtyři ráno je to rachot, jako když jede tank. Nebo stroje při sklizni chmelu

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 08:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já už druhý rok řeším "neskutečný randál" od holubů na balkoně, obvykle v pět ráno. Už jsem na ty zvukový projevy úplně alergická. Bohužel nic nepomáhá Loni někdo ze sousedů jednoho holuba zabil a pak myslím dali pokoj, já na to ale nemám. V sousedním baráku je starej pán, kterej ty potvory krmí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám přímo před oknem ložnice hustý habr. Je to bojiště vrabčího gangu, které ožije s kuropěním. A to je rachot, dávají si řádnou čočku, opeřenci. Tak zavřu okno a ještě zaberu. Kdybych to chtěla nějak řešit, nezbývalo by, než pokácet strom a to neudělám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 08:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vrabci se ráno v pět sejdou na stromě u espiro, aby probrali, jak včera zase lidé dělali hluk :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 08:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já už druhý rok řeším "neskutečný randál" od holubů na balkoně, obvykle v pět ráno. Už jsem na ty zvukový projevy úplně alergická. Bohužel nic nepomáhá Loni někdo ze sousedů jednoho holuba zabil a pak myslím dali pokoj, já na to ale nemám. V sousedním baráku je starej pán, kterej ty potvory krmí.

Chodí k Vám na balkon? Někde dávali sítě jako pro kočky? Holub je na houby, nosí roztoče, blechy, jdou i na lidi, chce to odstranit hnízda. Znám lidi, kteří z boje zbavení se holubů získali slušnou depresi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 09:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vrabci se ráno v pět sejdou na stromě u espiro, aby probrali, jak včera zase lidé dělali hluk :-)

Nááááhodou! Já jsem extrémně ohleduplný člověk a "své" vrabčáky zásadně neruším. Na mě tam rozhodně nadávat nemůžou.
Jo, a schůze začíná v půl páté, od čtyř prezence.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 09:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chodí k Vám na balkon? Někde dávali sítě jako pro kočky? Holub je na houby, nosí roztoče, blechy, jdou i na lidi, chce to odstranit hnízda. Znám lidi, kteří z boje zbavení se holubů získali slušnou depresi.

V Liberci v sídlišti je zasíťovaná většina balkonů. Hlavně těch zadních, chodbových. Jiné řešení není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chodí k Vám na balkon? Někde dávali sítě jako pro kočky? Holub je na houby, nosí roztoče, blechy, jdou i na lidi, chce to odstranit hnízda. Znám lidi, kteří z boje zbavení se holubů získali slušnou depresi.

Vůbec se té depresi nedivím.
Balkón by se zasíťovat dal, ale ty hovada dělaj úplně stejnej randál na balkóně u sousedů nebo o patro výš nebo níž. Ale asi to zasíťování (nebo rovnou zasklení) jednoho dne přijde.
Letos jsem zkusila pořídit maketu havrana, ale vůbec to nepomohlo.

Na druhou stranu je to fakt triviální "problémeček" a žít se s tím dá.

29.6.2021 09:11
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sekačka je zlatá....to taková cirkulárka, to je to pravé pošušňáníčko.

Ono prostě všechno má něco....ve městě provoz a třeba lidi vracející se pozdě v noci z baru taky nejsou tiše jak pěny a ráno vám někdo zapne pod okny zbíječku.
Na vesnici zase zvuky zvířat, zahradní techniky, občas nějakej traktor.
No a na samotě zase řvou jeleni.

Ale zrovna ten kohout, to je tak typický vesnický zvuk, že s tím snad každý musí počítat.
A to teda zlatej kohout..když se mrouskaj kočky, to je řev, že by to vzbudilo i mrtvýho.

Jo ty mrouskající kočky to je síla . Máme to už nějakou dobu téměř každou noc. To mě teda vzbudí vždycky, a hlavně mi na to reaguje pes, že mu řvou kočky pod oknem, a protože štěká pes, tak začne i fena, ta sice absolutně neví, co se děje, a na co se štěká, ale jakmile pes začal, tak ona musí taky . Koček je tady mraky, kousek od nás se to pánovi nekontrolovatelně množí bych řekla . A občas mě to dokopalo i k tomu, že jsem vylezla z postele, šla ven a ty kočky vyhnala, protože nějaké plašení z okna a štěkání psa s nimi nic nedělalo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Řev jelenů na dovolené to bylo něco ,je to až strašidelné,ale asi zase jen proto, že na to nejsem zvyklá. Orionko,bylo to taky u Hřenska,pokud je to "ten" Tolštejn tam na severu :-)

Je to ten Tolštějn. Jen okolí není tolik exponované(lidmi), jako okolí Hřenska. Mě na tom řevu vadilo to "co se tomu bejkovi děje, že tak řve?" Když mi došlo, že jsou to jeleni, byla jsem v klidu.

29.6.2021 10:48
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Když se tu řeší ti ptáci - posílám dnešní relax na terase, jde jen o zvuk (pokud se tedy nahraje video) 😁

29.6.2021 11:19
rapotacka11

XXX.XXX.224.202

Já tam mám asi třímetrový, hustý buxus.
A v tom to žije.
Když si volám s dcerou, "závidí mi".
To tady nemám , "naříká".

29.6.2021 11:23
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

rapotacka11 napsal(a):
Já tam mám asi třímetrový, hustý buxus.
A v tom to žije.
Když si volám s dcerou, "závidí mi".
To tady nemám , "naříká".

A já tu minule měla známou z města, sedíme na terase, povídáme si, a ona pořád taková nesvá, nesoustředěná a ptá se, jestli mi ti ptáci nevadí . Já je takhle ani nevnímám, ale ona fakt nemohla pořádně poslouchat .

Tady to žije v těch ořechách, a vzadu máme ještě vysoký a hustý živý plot z habrů, a tam to teda taky žije.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 11:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přijela ke mně na návštěvu kamarádka z města. Spustily hrdličky a ona se ptala, kde je ta kukačka, že by ji chtěla vidět

Marcelo, to video je paráda, takové něžné cvrdlikání. To se s mými bitkaři v habru nedá srovnat. Já vám je snad taky natočím.

29.6.2021 14:54
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chodí k Vám na balkon? Někde dávali sítě jako pro kočky? Holub je na houby, nosí roztoče, blechy, jdou i na lidi, chce to odstranit hnízda. Znám lidi, kteří z boje zbavení se holubů získali slušnou depresi.

No jo, když já mám furt snahu na balkóně přikrmovat opeřence. Takže síť nepřichází v úvahu, do toho by se motali.
Samozřejmě tam mám jenom závěs na lojový koule a krmítko ve tvaru slzy přisátý na skle - ani v jednom holub nemá šanci. Jenže ti malí ptáci při žrádle dost nadrobí a holubi to chodí luxovat. A mají tendenci se tam zdržovat, vrkat, vyhazovat hlínu z květináčů...
Nesnášíme je...Vikině stačí zašeptat do ucha "holub" a s vyceněnýma zubama a za strašnýho řevu letí k balkónovým dveřím

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 15:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
No jo, když já mám furt snahu na balkóně přikrmovat opeřence. Takže síť nepřichází v úvahu, do toho by se motali.
Samozřejmě tam mám jenom závěs na lojový koule a krmítko ve tvaru slzy přisátý na skle - ani v jednom holub nemá šanci. Jenže ti malí ptáci při žrádle dost nadrobí a holubi to chodí luxovat. A mají tendenci se tam zdržovat, vrkat, vyhazovat hlínu z květináčů...
Nesnášíme je...Vikině stačí zašeptat do ucha "holub" a s vyceněnýma zubama a za strašnýho řevu letí k balkónovým dveřím

A nemohla byste je krmit venku, že :-) tak se přiznejte, že to děláte kvůli Vikince :-)
A my máme v otvoru pro digestoř, kterou nemám, každý rok nové ptáčky. Sice netuším, jak se jmenují, ale jsem ráda, že mě budí oni a ne vrtačka a fréza a vůbec jsou úžasní, že tu bydlí. Kocourek vždy skočí na troubu a jde je sežrat, ale slyší na "zkus a seš bezdomovec". Ne, umí povel dolů, ale nikdo mi to nevěří. OT: dostal spot-on Bravecto a je plný nažraných klíšťat, už zmutovali nebo vadná várka, stalo se to někomu? Mě z toho klepne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 15:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak já si svoje vrabčí hejno hýčkám....přes zimu poctivě krmím...teda nejen vrabce, ale i sýkorky. U baráku mám dvě túje a zlatý déšť a když se hádaj, tak je to šrumec. Manžel, když mě v zimě vidí, jak jdu sypat ptákům do krmítka, tak říká "to sypeš těm uřvanejm potvorám??"

No a protože vím, že mimo zimní sezónu by se krmit nemělo, aby ptáci nezlenivěli, aby si hledali potravu sami, tak už teda nesypu do krmítka, ale ráno když vstanu, udělám si kafe, tak hrábnu do misky misky a po dvoře rozhodím hrst zrní.

Stačí když ráno vylezu a sednu si a za chviličku už se to začíná slétat, vrabčáci už sedí na plotě a čekají, sýkory rovnou přiletí na sakuru asi metr ode mě...prej "hele nezapomněla jsi na něco?"
Holka říká, že jsem jak z kreslenýho filmu, že vylezu a udělám aaaa aaaa, pro představu jako na začátku tohodle videa https://www.youtube.com/watch?v=nw9i95Nu9m4 a že se začnou slítat ptáčkové.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 17:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já si svoje vrabčí hejno hýčkám....přes zimu poctivě krmím...teda nejen vrabce, ale i sýkorky. U baráku mám dvě túje a zlatý déšť a když se hádaj, tak je to šrumec. Manžel, když mě v zimě vidí, jak jdu sypat ptákům do krmítka, tak říká "to sypeš těm uřvanejm potvorám??"

No a protože vím, že mimo zimní sezónu by se krmit nemělo, aby ptáci nezlenivěli, aby si hledali potravu sami, tak už teda nesypu do krmítka, ale ráno když vstanu, udělám si kafe, tak hrábnu do misky misky a po dvoře rozhodím hrst zrní.

Stačí když ráno vylezu a sednu si a za chviličku už se to začíná slétat, vrabčáci už sedí na plotě a čekají, sýkory rovnou přiletí na sakuru asi metr ode mě...prej "hele nezapomněla jsi na něco?"
Holka říká, že jsem jak z kreslenýho filmu, že vylezu a udělám aaaa aaaa, pro představu jako na začátku tohodle videa https://www.youtube.com/watch?v=nw9i95Nu9m4 a že se začnou slítat ptáčkové.

Já krmím i v létě, protože si myslím, že naši zpěváčci mají i tak dost protivenství.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 20:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já krmím i v létě, protože si myslím, že naši zpěváčci mají i tak dost protivenství.

Je to názor proti názoru. I já přikrmuju. Třeba když se rodiče nazobou zrní, zbyde víc hmyzu a síly na ptáčata.
A když jsme u toho hmyzu - kolik jste letos viděli motýlů ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to názor proti názoru. I já přikrmuju. Třeba když se rodiče nazobou zrní, zbyde víc hmyzu a síly na ptáčata.
A když jsme u toho hmyzu - kolik jste letos viděli motýlů ?

Málo, skoro nic. Zrovna tento týden jsme konstatovali, že motýli jaksi nejsou. :-(

29.6.2021 20:21
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to názor proti názoru. I já přikrmuju. Třeba když se rodiče nazobou zrní, zbyde víc hmyzu a síly na ptáčata.
A když jsme u toho hmyzu - kolik jste letos viděli motýlů ?

O tomhle se vedou v ptačích skupinách na fb nekonečné spory plné vášní

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 20:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Za mého dětství bylo pod každou chalupou kopřiviště a na něm milion černých housenek a pak sta baboček. Kopřiv tu mám dost a sláva - viděla jsem dnes jednu babočku.
A ještě ( když máme to hmyzí okénko ) - svatojánci u vás lítají ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 21:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já krmím i v létě, protože si myslím, že naši zpěváčci mají i tak dost protivenství.

No tak co si budeme povídat....u nás se přikrmuje taky nonstop, jen to nesypeme do krmítka.
Ráno rozhodím velkou hrst ptačího zobu a pak vrabčáci stejně ozobávají rohlík, co tam holky nechaly válet....piškotek a teď jsem zjistila, že chodí pár jedinců i na granule.
Tak nevím chudinky hladový, jestli bych toho zrna neměla krmit víc

29.6.2021 21:22
rapotacka11

XXX.XXX.224.202

Jsme blázni ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 21:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Za mého dětství bylo pod každou chalupou kopřiviště a na něm milion černých housenek a pak sta baboček. Kopřiv tu mám dost a sláva - viděla jsem dnes jednu babočku.
A ještě ( když máme to hmyzí okénko ) - svatojánci u vás lítají ?

Jen chrousti

29.6.2021 22:06
rapotacka11

XXX.XXX.224.202

U nás byla před týdnem velká černá včela.
Veliká jako sršeň.
Byla na zahradě, vracela se tam několikrát
za odpoledne.
Svatojánky jsem u nás nikdy neviděla,
jen když jsme jezdili stanovat, pár kilometrů
od nás.

Miriam33

29.6.2021 22:40
Miriam33

XXX.XXX.210.31

Drvodělka fialová nejspíš. Její larvy nám sežraly dřevěná okna a teď to zkouší na krovy. Přitom venku mrtvého dřeva mají dost. Letos jich je tu hodně.

29.6.2021 23:26
rapotacka11

XXX.XXX.224.202

Dík
"Uklidnila" jste mě ... .

30.6.2021 07:27
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já krmím i v létě, protože si myslím, že naši zpěváčci mají i tak dost protivenství.

Já občas taky nasypu i v létě, ale ne tolik jako v zimě.

Jinak v zimě jsme dali krmítko kousek od terasy na strom, ptáci se tam naučili, a jakmile jsem pak přestala krmit, a začali jsme trávit více času na terase, tak ti drzouni se naučili chodit na stůl a když tam necháme něco k jídlu a na chvíli odejdeme, tak po tom hned jdou . Jenže oni si rozdělají i to, co tam zůstane zabalené . No a tak jsem zase začala krmit .

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.6.2021 07:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to názor proti názoru. I já přikrmuju. Třeba když se rodiče nazobou zrní, zbyde víc hmyzu a síly na ptáčata.
A když jsme u toho hmyzu - kolik jste letos viděli motýlů ?

O víkendu jsem byla na procházce po okolí a říkala jsem si, že vidím motýlů více než předcházející léta. I když to pořád neodpovídá dobám mého mládí 40 let zpátky. Třeba se blýská na lepší časy.?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.6.2021 07:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jen chrousti

U nás včera na balkóně listorozi. Aspoň měl mladší kocour zábavu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.6.2021 08:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

S velkým překvapením po drahných letech jsem světlušky zahlédla nedávno (je to asi týden) při cestě od koní za tmy. Poskakovaly kolem celkem frekventované cesty v takovém zákoutíčku. Tak mě to potěšilo.

Motejly nevidno. Nějakého jsem před pár dny také někde zahlédla a byl to takový zážitek, že si to pamatuju.

30.6.2021 08:52
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to názor proti názoru. I já přikrmuju. Třeba když se rodiče nazobou zrní, zbyde víc hmyzu a síly na ptáčata.
A když jsme u toho hmyzu - kolik jste letos viděli motýlů ?

přesně tak - taky z tohoto důvodu lehce přikrmujeme. Kdysi dávno mě na to přivedl pár sýkorek, který jsem na chalupě pozorovala, jak lítaj nebožáci, nezastavěj se a mladý furt řvou jak prokopnutý. Nasypala jsem jim trošku slunečnic na vrchol vysokýho pařezu, kde měli pod květníkem dutinu a hnízdo. Jako nechci tady točit animáč Walta Disneye, ale zas nepřehánim, když řeknu, že byli nadšený, za tuhle sváču. Letos jsem v Zelený domácnosti objevila nějaký odlehčený krmný gule na léto, tak jsme koupili krabici. Protože - jak bylo řečeno hmyzu ubylo a to hodně. Hmyz je zapotřebí pro mladý a dospělci si rádi dají taky něco výživnýho, když musej podstrojovat mladejm.

30.6.2021 08:55
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
O víkendu jsem byla na procházce po okolí a říkala jsem si, že vidím motýlů více než předcházející léta. I když to pořád neodpovídá dobám mého mládí 40 let zpátky. Třeba se blýská na lepší časy.?

tak to ty motejly můžu jen závidět. Máme na chalupě přírodní zahradu, pamatuju si - a není to tak dlouho právě - jaká bohatá skladba motýlů tam byla. Aji modrásci a 2x dokonce obří otakárek. Poslední roky jsem ráda, když zahlídnu pár baboček :-( a že potravy tam u nás mají hodně, spešl pro ně vysazená Budleja Davidova atd. Ubylo opravdu hodně, i včel a vos je málo. Dřív to u vinné révy na stěně bzučelo jako blázen, teď skorem nic, už pár let.

30.6.2021 08:58
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

marcelaamax napsal(a):
Já občas taky nasypu i v létě, ale ne tolik jako v zimě.

Jinak v zimě jsme dali krmítko kousek od terasy na strom, ptáci se tam naučili, a jakmile jsem pak přestala krmit, a začali jsme trávit více času na terase, tak ti drzouni se naučili chodit na stůl a když tam necháme něco k jídlu a na chvíli odejdeme, tak po tom hned jdou . Jenže oni si rozdělají i to, co tam zůstane zabalené . No a tak jsem zase začala krmit .


vědí, jak si říct

Ale máte to ještě dobrý, kadeřnice mi kdysi vyprávěla, jak si fóglové u nich zvykli po generace na určitou dobu krmení ráno. A když nic..... tak chodili ťukat na okno , pak už byli tak vořachlý, že někteří chodili do síně, kde byl kastról se sušeným pečivem. Prostě zdomácněli

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.6.2021 11:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás na zahradě žije spousta včel samotářek v pískovcové stěně - vyhrabávají si chodbičky, a přispívají tak k erozi stěny. Hučí to tam jak v úlu. Motýly většinou nalákají kvetoucí echinacey, rudbékie a kopretiny. Bývá jich tam některé chvíle docela dost. Bělásci moc nelítají, protože už nepěstujeme zeleninu, na které se jim daří. Každý rok přiletí v srpnu vážka, která pak každodenně létá kolem bazénu. Jinak je hrozně moc mravenců. Vosy jsou, ale zatím ne moc, v srpnu to bude horší.

30.6.2021 20:55
juhaj

XXX.XXX.164.121

Světlušky miluji. V JČ jich bylo docela dost, pozorovala jsem je vždy na mnoha místech. Tady na Jižní Moravě se moc neobjevuji. Jeden rok třeba parkrát jo, pak zas nic.
Motýlů tady celkem jsou. Dokonce tady byl jeden čas pozorován takový jak z pohádky. Dala jsem foto na internet, název už si nepamatuji, ale zkusím prohledat, prý vzácnost z jihu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.6.2021 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

juhaj napsal(a):
Světlušky miluji. V JČ jich bylo docela dost, pozorovala jsem je vždy na mnoha místech. Tady na Jižní Moravě se moc neobjevuji. Jeden rok třeba parkrát jo, pak zas nic.
Motýlů tady celkem jsou. Dokonce tady byl jeden čas pozorován takový jak z pohádky. Dala jsem foto na internet, název už si nepamatuji, ale zkusím prohledat, prý vzácnost z jihu.

Možná lišaj oleandrový…?

30.6.2021 21:46
juhaj

XXX.XXX.164.121

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Možná lišaj oleandrový…?

Ne ne, to bylo něco s jabloní. Škoda, že můj počítač nechce už spolupracovat, fotky mám tam, ale vše dělám přes tablet. Ale prý na JM za léta už jihu a je vzácný. K nám se létal napít jedno léto.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.7.2021 08:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Světlušek jsme viděli předevčírem večer asi pět, i pes si všiml a divil se, co to je.

Přidejte reakci

Přidat smajlík