Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Marian288

4.7.2021 18:20
Marian288

XXX.XXX.48.193

Dobrý den,
Můžu Vás požádat o radu.
Veterinář našemu pejskovi dělal kastraci po akutním zápalu. Operace byla v pořádku a s pejskem sem odešel domu,další den kontrola vypadalo všechno ok. Další den pejsek jemně krvacel a zvracel, tak jsem šel večer na pohotovost a se to uklidnilo.
Kontrola další den u mého veterináře, infuze a šli jsme domů, ze je to lepší a že kontrola další den.
A další den jsem odvezl pejska na kliniku, že mu dají infuzi! Za 6 hodin si jdu pejska vyzvednut a dozvím se že mu kompletně praskli stehy a všechny bylo venku, tak znovu šití a nevím jestli to nás pejsek přežije.
Nejsem lékař, ale je to vůbec možné a nebo se to může stát?

A nemluvím, že to stojí hodně peněz.

Prosím o radu jak se mám k tom postavit?

Dekuji.

Marian

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.7.2021 19:02

Marian288 napsal(a):
Dobrý den,
Můžu Vás požádat o radu.
Veterinář našemu pejskovi dělal kastraci po akutním zápalu. Operace byla v pořádku a s pejskem sem odešel domu,další den kontrola vypadalo všechno ok. Další den pejsek jemně krvacel a zvracel, tak jsem šel večer na pohotovost a se to uklidnilo.
Kontrola další den u mého veterináře, infuze a šli jsme domů, ze je to lepší a že kontrola další den.
A další den jsem odvezl pejska na kliniku, že mu dají infuzi! Za 6 hodin si jdu pejska vyzvednut a dozvím se že mu kompletně praskli stehy a všechny bylo venku, tak znovu šití a nevím jestli to nás pejsek přežije.

Dekuji.

Marian

Kastrace po akutním zánětu? Čeho? Varlete? Další den krvácel z čeho? A další den infúze? Jaká? A další den zase infúze a praskly mu stehy, kde? Jednalo se o kryptorchismus?

4.7.2021 19:18

Ačkoliv pán píše o psu, základní otázka je : pes nebo fena ?

Jestli zvíře nechali na klinice rozlízat si stehy, tak je to trestuhodné. Jen tak stehy neprasknou.

Marian288

4.7.2021 19:26
Marian288

XXX.XXX.48.193