Pes snědl jahodový donut

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.7.2021 11:44
Annaa

XXX.XXX.134.116

Dobrý den,
pes právě snědl půlku jahodového donutu - koblihu. Byl to klasický donut s jahodovou naplní a polevou. Pes našel donut - koblih v odpadkovém koši. Koš už je zabezpečený. Než jsem ho chytila, měl ho sněžený. Jen drobky mu padaly z pusy.
Psovi jsem vynadala, poslala na pelech. Mám neskutečný strach. Pes je v pořádku, jen se olizuje, aby dostal další. Běhá, nemá žádné problémy.
Mám s ním zajet na veterinu, nebo to tak nechat?

27.7.2021 11:51
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.105.3

Annaa napsal(a):
Dobrý den,
pes právě snědl půlku jahodového donutu - koblihu. Byl to klasický donut s jahodovou naplní a polevou. Pes našel donut - koblih v odpadkovém koši. Koš už je zabezpečený. Než jsem ho chytila, měl ho sněžený. Jen drobky mu padaly z pusy.
Psovi jsem vynadala, poslala na pelech. Mám neskutečný strach. Pes je v pořádku, jen se olizuje, aby dostal další. Běhá, nemá žádné problémy.
Mám s ním zajet na veterinu, nebo to tak nechat?

Pokud v něm nebyl kyanid pro tchýni, tak je vše v pořádku a pejskovi přeji dobrou chuť 👍

27.7.2021 11:58
Andrýsek3

XXX.XXX.142.86

Ten se má! 🥯

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2021 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je snad troll...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2021 11:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdyby mi pes sežral donut a jahodový, tak by dostal na pr.del. :-))
Edit : Aha, on byl z koše, tak to byste na pr.del zasloužila vy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2021 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nene

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2021 12:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taková mňamka....to jsme s pesanama jednou za čas měli k snídani.
U nás by se taková dobrota v koši nemohla ocitnout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2021 13:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vyhazovat jídlo, že se nestydíte.

27.7.2021 15:02
Atheira

XXX.XXX.209.8

Ona mu vynadá za to, že narozdíl od páníčků on odmítá takhle plýtvat jídlem.

27.7.2021 15:54
Markéta80

XXX.XXX.227.151

Annaa napsal(a):
Dobrý den,
pes právě snědl půlku jahodového donutu - koblihu. Byl to klasický donut s jahodovou naplní a polevou. Pes našel donut - koblih v odpadkovém koši. Koš už je zabezpečený. Než jsem ho chytila, měl ho sněžený. Jen drobky mu padaly z pusy.
Psovi jsem vynadala, poslala na pelech. Mám neskutečný strach. Pes je v pořádku, jen se olizuje, aby dostal další. Běhá, nemá žádné problémy.
Mám s ním zajet na veterinu, nebo to tak nechat?

Strach z čeho? Co chcete řešit na veterině? Navíc o pidi plemeno asi nepůjde ne? Dera se zase včera podělila se štěnětem o nanuk. Prý tak smutně koukala tak jí také dal a jak prý mlaskala

27.7.2021 17:22
Annaa

XXX.XXX.134.116

Prosím vás, nejsem se psem u sebe doma a jídlo nevyhazuji. Žádám o radu, ne o kritiku která není ani pravdivá. Děkuji.

27.7.2021 17:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.105.3

Annaa napsal(a):
Prosím vás, nejsem se psem u sebe doma a jídlo nevyhazuji. Žádám o radu, ne o kritiku která není ani pravdivá. Děkuji.

Jakou chcete radu?
Nic se nestalo, pes nezemře.

... teda jednou zemře, ale na donut to nebude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2021 18:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Annaa napsal(a):
Prosím vás, nejsem se psem u sebe doma a jídlo nevyhazuji. Žádám o radu, ne o kritiku která není ani pravdivá. Děkuji.

Nebojte...kobliha je v poho. Jediný, co se může stát, jestli máte výhradního granuláře se zlenivělým trávicím traktem, tak se vám tak max pos.ere.

Nevím jak ostatní, ale moji pesani koblihy milujou. Nemáme je moc často, ale když kupuju pro rodinu, tak přihodím i dva kousky pro každýho ze psů....věřte, že kdyby to mělo být pro psy nebezpečný, tak bych jim to nedala.

Buďtě ráda, že pesan spucnul z koše púlku koblihy a ne třeba kost z pečenýho kuřete, tam už by reálně nebezpečí hrozit mohlo.

28.7.2021 12:10
fikovnice

XXX.XXX.132.188

Annaa napsal(a):
Prosím vás, nejsem se psem u sebe doma a jídlo nevyhazuji. Žádám o radu, ne o kritiku která není ani pravdivá. Děkuji.

Neblbněte , a to nepíšu ve zlém. Jediná škoda je, že jste jej nesnědla sama - to bych byla naštvaná, kdyby mi pes vyfoukl mňamku. Ani z jakočokoládového bonbónu by se mu nic nestalo. Občas tu takovéto dotazy jsou...pro mě jsou úsměvné.

28.7.2021 16:18
GAELLE

XXX.XXX.66.235

chudák pes musí vybírat koš. Příště mu tu koblihu dejte čerstvou. Horší jsou rozhodně vařené kosti nebo nějaké obaly které si dokáží v koši najít.
Náš bez problémů si otevřel do obyváku (zamčeno klíčem) a vyluxoval ze stolku několik kg vánočního cukroví. Ještě si parchant vybíral. Nebylo mu nic, ani se neposral a nepoblil. Pak už jsme klíč dávali nahoru na skříň.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2021 17:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
chudák pes musí vybírat koš. Příště mu tu koblihu dejte čerstvou. Horší jsou rozhodně vařené kosti nebo nějaké obaly které si dokáží v koši najít.
Náš bez problémů si otevřel do obyváku (zamčeno klíčem) a vyluxoval ze stolku několik kg vánočního cukroví. Ještě si parchant vybíral. Nebylo mu nic, ani se neposral a nepoblil. Pak už jsme klíč dávali nahoru na skříň.

...hele tohle je ta lepší varianta, když se ani nepotento a ani nepoblil. Si představ top překvápko...cukroví v zadeli a všude nablito a nakakáno
Sára vyslupala pánev plnou oleje a i když měla kachní žaludek, tak průjmu neunikla...naštěstí to vždycky stihla ven.

28.7.2021 17:38
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...hele tohle je ta lepší varianta, když se ani nepotento a ani nepoblil. Si představ top překvápko...cukroví v zadeli a všude nablito a nakakáno
Sára vyslupala pánev plnou oleje a i když měla kachní žaludek, tak průjmu neunikla...naštěstí to vždycky stihla ven.

To se stalo kamarádovi. Slil friťák do kastrolu a položil na zem. Psice vychlastala polovinu (naštěstí olej studený) a pak to všude vyblila včetně dalšího obsahu žaludku. Tak oleje by si náš pes ani nevšiml zato po sladkém se mohl umlátit. Psí čokoláda byla top pamlsek.

Neregistrovaný uživatel

28.7.2021 17:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.75.71

GAELLE napsal(a):
chudák pes musí vybírat koš. Příště mu tu koblihu dejte čerstvou. Horší jsou rozhodně vařené kosti nebo nějaké obaly které si dokáží v koši najít.
Náš bez problémů si otevřel do obyváku (zamčeno klíčem) a vyluxoval ze stolku několik kg vánočního cukroví. Ještě si parchant vybíral. Nebylo mu nic, ani se neposral a nepoblil. Pak už jsme klíč dávali nahoru na skříň.


Jak si otevrel klicem? Prosim podrobneji rozvest. Nebo jeste lepe, doprovodit videem.

28.7.2021 17:41
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Neregistrovaný uživatel napsal(a):

Jak si otevrel klicem? Prosim podrobneji rozvest. Nebo jeste lepe, doprovodit videem.

Na to jsme nepřišli, nebyli jsme doma. Obyvák se zamykal klasickým dozickým klíčem. Velkým starým. Zřejmě skákal a klíčem nějak otočil. Dveře si běžně otvíral od sebe i k sobě aniž je poškrábal. Na chatě i dveře které měly jen knoflík a žádnou kliku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2021 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
Na to jsme nepřišli, nebyli jsme doma. Obyvák se zamykal klasickým dozickým klíčem. Velkým starým. Zřejmě skákal a klíčem nějak otočil. Dveře si běžně otvíral od sebe i k sobě aniž je poškrábal. Na chatě i dveře které měly jen knoflík a žádnou kliku.

To jste s ním mohli vystupovat v cirkuse.

29.7.2021 10:54
fikovnice

XXX.XXX.135.27

Neregistrovaný uživatel napsal(a):

Jak si otevrel klicem? Prosim podrobneji rozvest. Nebo jeste lepe, doprovodit videem.

Jéé, "Sugar", ráda Vás tu vidím , dlouho jste se zde neukázala!

A to odemykání by mě také zajímalo...

29.7.2021 11:28
GAELLE

XXX.XXX.66.235

fikovnice napsal(a):
Jéé, "Sugar", ráda Vás tu vidím , dlouho jste se zde neukázala!

A to odemykání by mě také zajímalo...

Udělal to jen jednou. A kameru jsme fakt nikdy v bytě neměli. Takže nevíme jak to udělal. Měli jsme o něj strach, k veterináři zašli ale jemu parchantovi nebylo vůbec nic. Zato přítel měl smutné vánoce bez cukroví

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2021 12:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
chudák pes musí vybírat koš. Příště mu tu koblihu dejte čerstvou. Horší jsou rozhodně vařené kosti nebo nějaké obaly které si dokáží v koši najít.
Náš bez problémů si otevřel do obyváku (zamčeno klíčem) a vyluxoval ze stolku několik kg vánočního cukroví. Ještě si parchant vybíral. Nebylo mu nic, ani se neposral a nepoblil. Pak už jsme klíč dávali nahoru na skříň.

Jee. To mi připomnělo našeho, už nebožtíka, Chipse (černobílý voříšek připomínající vzhledem borderku). Ten zase když jsme večer zapomněli v kuchyni u rodičů na stole stojan s vánočním cukrovím, neváhal vylézt na stůl přes odsunutou židli a přes noc všechno cukroví zbodnul. Ráno jsme ho našli v pelechu, jak chrápe na zádech roztomile obalený cukrem. Taky mu vůbec nic nebylo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2021 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jéé, "Sugar", ráda Vás tu vidím , dlouho jste se zde neukázala!

A to odemykání by mě také zajímalo...

Tebe by zajímalo to odemykání??....To od někoho, jehož kocour přijde z venku normálně domů...do vchodu, vyjede výtahem...docela sedí
Takže oproti pejsovi, co si sám odemkne jedny dveřka, je to úplný Coperfield

Jo a jinak...moje berbery jsem jako dvouměsíční štěňata našla v kuchyni na stole a židle byly zastrčený, navíc to byli prckové, co nevyskočili ani na gauč, natož na židli....aháááá........

Pro Gaelle.........my ze dveří v obýváku pro jistotu vyndavali kliku, aby je nebylo jak otevřít, protože Sára mi přišlo, že už od mala si vždycky řekla "ať projdu zdí jako duch", jinak si to neumím vysvětlit, ta se dostala snad všude, ale je pravda, že klíče v dveřích do místností nemáme, takže těžko říct, jestli by si odemkla

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2021 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

To jsou úplný scifi.. můj pes byl pravej opak, dal se bez problémů zavřít i do otevřený místnosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2021 22:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To jsou úplný scifi.. můj pes byl pravej opak, dal se bez problémů zavřít i do otevřený místnosti

No tak to můj pes...Jack...taky

A pak seděl v otevřených dveřích do obýváku a kňoural "já chci jít dovnitř"....a my volali "tak pojď Mimíšku, pojď k nám" a on zase "kňourinky, kňourinky...já chci dovnitř", člověk se musel reálně zvednout z gauče a fyzicky pro něj dojít.

A nej vtipný je, že se tak defakto "zavřel" sám, že neměl zakázaný přístup.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2021 22:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám trojdílné okno. Vlevo a vpravo otevřeno, uprostřed zavřeno. Kocourek jde domů. Sedí na parapetu a řve u prostředního okna.
Sardullahové Jack, to je roztomiloučké!
Ale Kocourek to dělá naschvál! Vstanu, zavřu ta dvě, otevřu prostřední a on přejde k levému zavřenému!

30.7.2021 00:23
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tebe by zajímalo to odemykání??....To od někoho, jehož kocour přijde z venku normálně domů...do vchodu, vyjede výtahem...docela sedí
Takže oproti pejsovi, co si sám odemkne jedny dveřka, je to úplný Coperfield

Jo a jinak...moje berbery jsem jako dvouměsíční štěňata našla v kuchyni na stole a židle byly zastrčený, navíc to byli prckové, co nevyskočili ani na gauč, natož na židli....aháááá........

Pro Gaelle.........my ze dveří v obýváku pro jistotu vyndavali kliku, aby je nebylo jak otevřít, protože Sára mi přišlo, že už od mala si vždycky řekla "ať projdu zdí jako duch", jinak si to neumím vysvětlit, ta se dostala snad všude, ale je pravda, že klíče v dveřích do místností nemáme, takže těžko říct, jestli by si odemkla

No kliky původně byly otočené nahoru aby nebyly vodorovně. To byla pro něj hračka otevřít. Proto se vrata i obyvák zamykaly a k dispozici měl kuchyň s pelíškem, koupelnu s dírou ve dveřích na chodbu a další díru ve dveřích aby se dostal na dvůr. Jsou to koumáci. A to cukroví mu muselo neskutečně vonět když vyvinul takové úsilí aby se tam dostal. Už si nevybavím které sežral ale vím že jeden nebo dva druhy nechal být

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2021 07:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
No kliky původně byly otočené nahoru aby nebyly vodorovně. To byla pro něj hračka otevřít. Proto se vrata i obyvák zamykaly a k dispozici měl kuchyň s pelíškem, koupelnu s dírou ve dveřích na chodbu a další díru ve dveřích aby se dostal na dvůr. Jsou to koumáci. A to cukroví mu muselo neskutečně vonět když vyvinul takové úsilí aby se tam dostal. Už si nevybavím které sežral ale vím že jeden nebo dva druhy nechal být

Jo, my kliky taky původně nahoru....nechápu, jak to někomu může fungovat, Sára to otevřela hned.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2021 07:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám trojdílné okno. Vlevo a vpravo otevřeno, uprostřed zavřeno. Kocourek jde domů. Sedí na parapetu a řve u prostředního okna.
Sardullahové Jack, to je roztomiloučké!
Ale Kocourek to dělá naschvál! Vstanu, zavřu ta dvě, otevřu prostřední a on přejde k levému zavřenému!

Já měla kočky jenom dvě, resp. dva kastrovaný kocoury. Takže populační vzorek asi malý, ale oba nesnášeli, když bylo někde zavřeno, takže třeba vytrvale škrábali na dveře koupelny, mňoukali.......člověk si řekl "fajn, asi si chce jít lehnout na oblíbené místo na pračce", tak šel, otevřel milostpánovi dveře a milostpán řekl "takhle je to v pořádku" a spokojeně odešel pryč.

Tak třeba s tím oknem je to podobné....prostě otevřená musí být všechna.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2021 09:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já měla kočky jenom dvě, resp. dva kastrovaný kocoury. Takže populační vzorek asi malý, ale oba nesnášeli, když bylo někde zavřeno, takže třeba vytrvale škrábali na dveře koupelny, mňoukali.......člověk si řekl "fajn, asi si chce jít lehnout na oblíbené místo na pračce", tak šel, otevřel milostpánovi dveře a milostpán řekl "takhle je to v pořádku" a spokojeně odešel pryč.

Tak třeba s tím oknem je to podobné....prostě otevřená musí být všechna.

Ale kdo tady rozkazuje? :-)
A ten jahodový donut je docela hnusný, přestávám chápat, jak to ti "pekaři" dělají, že do tak malého výrobku narvou tolik rostlinného tuku, ale do koše bych ho nehodila, to ne, vnutila jsem jej na třetí pokus megý. Nutně potřebuji do Springfieldu pro pravý donut, to mi neříkejte, že američané žerou každý den takové příšernosti :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2021 10:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale kdo tady rozkazuje? :-)
A ten jahodový donut je docela hnusný, přestávám chápat, jak to ti "pekaři" dělají, že do tak malého výrobku narvou tolik rostlinného tuku, ale do koše bych ho nehodila, to ne, vnutila jsem jej na třetí pokus megý. Nutně potřebuji do Springfieldu pro pravý donut, to mi neříkejte, že američané žerou každý den takové příšernosti :-)

A ten jahodový donut je docela hnusný,

Tak jsem doma dala hlasovat a jednomyslně schváleno, že jahodové donuty nám chutnají.....my totiž, když nám něco chutná, tak neřešíme, co v tom je.
Co já vím...dneska tady jsem a zítra nemusím, tak se rozhodně nebudu omezovat
Navíc si myslím, že jednou...dvakrát za měsíc mě porce rostlinnýho tuku v koblize snad nezabije.

30.7.2021 11:21
rapotacka11

XXX.XXX.225.13

Já mam sladké jako drogu,
ale tuhle hrůzu bych do úst nedala.
Je to už od pohledu hnusný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2021 11:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A ten jahodový donut je docela hnusný,

Tak jsem doma dala hlasovat a jednomyslně schváleno, že jahodové donuty nám chutnají.....my totiž, když nám něco chutná, tak neřešíme, co v tom je.
Co já vím...dneska tady jsem a zítra nemusím, tak se rozhodně nebudu omezovat
Navíc si myslím, že jednou...dvakrát za měsíc mě porce rostlinnýho tuku v koblize snad nezabije.

:-) no né, jen prostě máslo chutná jinak :) a já umim domácí koblihy! ale komu se chce.. si jdu po obědě do krámu pro ty rostlinné, že :-)

30.7.2021 11:51
GAELLE

XXX.XXX.66.235

rapotacka11 napsal(a):
Já mam sladké jako drogu,
ale tuhle hrůzu bych do úst nedala.
Je to už od pohledu hnusný.

Taky netuším jak to chutná odpuzuje mne už ten vzhled. Není nad poctivou domácí koblihu v sádle smaženou že?

30.7.2021 12:51
fikovnice

XXX.XXX.135.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tebe by zajímalo to odemykání??....To od někoho, jehož kocour přijde z venku normálně domů...do vchodu, vyjede výtahem...docela sedí
Takže oproti pejsovi, co si sám odemkne jedny dveřka, je to úplný Coperfield

Jo a jinak...moje berbery jsem jako dvouměsíční štěňata našla v kuchyni na stole a židle byly zastrčený, navíc to byli prckové, co nevyskočili ani na gauč, natož na židli....aháááá........

Pro Gaelle.........my ze dveří v obýváku pro jistotu vyndavali kliku, aby je nebylo jak otevřít, protože Sára mi přišlo, že už od mala si vždycky řekla "ať projdu zdí jako duch", jinak si to neumím vysvětlit, ta se dostala snad všude, ale je pravda, že klíče v dveřích do místností nemáme, takže těžko říct, jestli by si odemkla

"Tebe by zajímalo to odemykání??....To od někoho, jehož kocour přijde z venku normálně domů...do vchodu, vyjede výtahem...docela sedí
Takže oproti pejsovi, co si sám odemkne jedny dveřka, je to úplný Coperfield..."

Máš pravdu... Teď nevím, zda jsem sem psala historku, jak jsem o mém kocourovi vyprávěla jedné sousedce (o jejichž rozumových schopnostech si myslím své , přesto ji mám ráda). Prostě jsem jí řekla, že kocour v noci přijel výtahem k bytu, ozval se zvonek a kocour stál sám za dveřmi. A ona na to:"Panebože, já mám úplně husí kůži!"

30.7.2021 12:54
fikovnice

XXX.XXX.135.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já měla kočky jenom dvě, resp. dva kastrovaný kocoury. Takže populační vzorek asi malý, ale oba nesnášeli, když bylo někde zavřeno, takže třeba vytrvale škrábali na dveře koupelny, mňoukali.......člověk si řekl "fajn, asi si chce jít lehnout na oblíbené místo na pračce", tak šel, otevřel milostpánovi dveře a milostpán řekl "takhle je to v pořádku" a spokojeně odešel pryč.

Tak třeba s tím oknem je to podobné....prostě otevřená musí být všechna.

Přesně takto je to u nás - všechny dveře musí být permanentně otevřené, a myslím, že by velmi přivítali, kdybych měla otevřené i dveře od bytu na chodbu!

30.7.2021 12:56
fikovnice

XXX.XXX.135.174

* předposlední příspěvek - oprava: "...o jejíž..."

30.7.2021 18:44
Dasvo

XXX.XXX.250.72

fikovnice napsal(a):
* předposlední příspěvek - oprava: "...o jejíž..."

jejíchž :-)

30.7.2021 18:51
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

GAELLE napsal(a):
Taky netuším jak to chutná odpuzuje mne už ten vzhled. Není nad poctivou domácí koblihu v sádle smaženou že?

Stejně, ani by mě nanapadlo to koupit a pak....nedejbože, aby mi to ještě chutnalo protože jak Rapotačka píše - mám závislost na sladkém a když mi něco chutná, tak si to od huby jen tak neodtrhnu

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2021 19:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dasvo napsal(a):
jejíchž :-)

To by byly jahodové donuty, ne sousedkA :-) fikovnice to opravila správně - jednotné číslo/ženský rod. Mám pocit, že tvar s dlouhým i (jejíchž) ani neexistuje/se nemá užívati. Nejlépe se tomu vyhnout zcela. Sousedka je blbá. Např. :-)

30.7.2021 21:26
Dasvo

XXX.XXX.250.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To by byly jahodové donuty, ne sousedkA :-) fikovnice to opravila správně - jednotné číslo/ženský rod. Mám pocit, že tvar s dlouhým i (jejíchž) ani neexistuje/se nemá užívati. Nejlépe se tomu vyhnout zcela. Sousedka je blbá. Např. :-)

Tentokrát nemáte pravdu megi.

Jde o rozumové schopnosti té sousedky, ani o donuty, ani sousedkA. Takže „...sousedka, o jejíchž rozumových schopnostech jsou pochybnosti...“ Jejíchž je v tomto případě správně.
Totéž by platilo o sousedčiných donutech . „sousedka, o jejíchž donutech pochybuju...“

Jejíž by bylo v ženském rodě. Kupříkladu „...sousedka, o jejíž noze pochybuju...“

Jejichž se týká mužů. „...sousedi, o jejichž manželkách pochybuju...“

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2021 21:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dasvo napsal(a):
Tentokrát nemáte pravdu megi.

Jde o rozumové schopnosti té sousedky, ani o donuty, ani sousedkA. Takže „...sousedka, o jejíchž rozumových schopnostech jsou pochybnosti...“ Jejíchž je v tomto případě správně.
Totéž by platilo o sousedčiných donutech . „sousedka, o jejíchž donutech pochybuju...“

Jejíž by bylo v ženském rodě. Kupříkladu „...sousedka, o jejíž noze pochybuju...“

Jejichž se týká mužů. „...sousedi, o jejichž manželkách pochybuju...“

Myslím si, na 100 %, že to zájmeno se vztahuje k sousedce, je přivlastňovací, přivlastňuje schopnosti sousedce, jsou to její schopnosti. Tady teda spíše neschopnosti... Ale protože jsou to sousedky schopnosti, jsou té, ženský rod, bude tam jejíž.
Ale jejíchž - to si myslím, že takhle není. Jejichž. Krátce.
Jestli se pletu, už je hodně hodin, je to možné, sním svůj klobouk. Mám nový. Z trhu. Takže mi bude blbě.
Takhle - ono je to totiž celé špatně (já čtu špatně). Správně bych měla: sousedka, jejíž schopnosti jsou.. nebo: sousedka, jejíž schopnost je.. jenže tam šlo o schopnosti, ne jen o jednu.
Protože "jejíž" se skloňuje a takhle v "o kom, o čem" nezní, jsem sama sebe trapně zmátla, jsem si z toho udělala schopnost. Jednu.
Říkám, lepší je - napsat všecko jinak.
Jsem se nepodívala pořádně, my bad, omlouvám se. Příručka říká, že tvar s dlouhým i se užívá a že u výrazu, tak to už mám za čtyři, ...který mě zajímá (schopnostech), nezáleží na rodu, ale na pádu. No jo, jsem blbá, logicky, dyť jde o množné číslo. V jednotném se dívám na druhou stranu, na sousedku, tam je rod důležitý, jinak ne, to jsem pako. Dávám si pětku!

31.7.2021 11:46
MJGrifonek

XXX.XXX.164.102

Trochu úsměvu. K mým rodičům přijela na návštěvu tchýně, pěknej metr. Táta lesník, měl germánskýho ohaře. Mámka udějala jablečnej kompot s dala ho vychladnout. Jo, pejsek na něj přišel. Tchýně se ráno probudila a kolem postele měla pěkně řídký nadělení. Psovi pochopitelně nic nebylo, tchýně na infarkt a táta vysmátej.

31.7.2021 15:03
BenaBak

XXX.XXX.130.28

Taky přispěji do mlýna. Otec asi pred x lety koupil pravou svíčkovou na omáčku (u nás opravdu sváteční jidlo). Maso hodil jen na chodbě na skříňku, protože potřeboval rychle na poštu a odjel. Za chvíli jsem šla na dvůr a vidím, že moje nebožka fena tam něco olizuje, a když jsem si uvědomila co, tak jsem myslela, že mě trefí. Můžu říct, že poznala, co je drahý🤣 Normálně mně všechno bez problémů odevzdala, ale o tu svíčkovou se bila jak lev. Maso jsem umyla (nestačila to sežrat) a dělala, že nic😇 kdyby to zblajzla, tak je nejdřív mrtvá ona a já hned po ní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.7.2021 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

BenaBak napsal(a):
Taky přispěji do mlýna. Otec asi pred x lety koupil pravou svíčkovou na omáčku (u nás opravdu sváteční jidlo). Maso hodil jen na chodbě na skříňku, protože potřeboval rychle na poštu a odjel. Za chvíli jsem šla na dvůr a vidím, že moje nebožka fena tam něco olizuje, a když jsem si uvědomila co, tak jsem myslela, že mě trefí. Můžu říct, že poznala, co je drahý🤣 Normálně mně všechno bez problémů odevzdala, ale o tu svíčkovou se bila jak lev. Maso jsem umyla (nestačila to sežrat) a dělala, že nic😇 kdyby to zblajzla, tak je nejdřív mrtvá ona a já hned po ní.

Jo, jo, psi (a kočky) naučí uklízet.

31.7.2021 20:34
BenaBak

XXX.XXX.180.19

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, jo, psi (a kočky) naučí uklízet.

I dnes mě to rozesměje 😀 Musel na nás být super pohled. Je to už dobrejch 15 let a dodnes jsem to tátovi nepřiznala🤐 Ale omáčka byla dobrá...

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.7.2021 20:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

BenaBak napsal(a):
I dnes mě to rozesměje 😀 Musel na nás být super pohled. Je to už dobrejch 15 let a dodnes jsem to tátovi nepřiznala🤐 Ale omáčka byla dobrá...

Však co oči nevidí...Teta pracovala před léty v pohostinství a vzpomínám si, jak vyprávěla - že třeba upadl z talíře řízek. tak se sebral, ofouknul, prohlídnul, jestli na něm není nějaký chlup a šel zpátky na talíř.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.7.2021 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

BenaBak napsal(a):
Taky přispěji do mlýna. Otec asi pred x lety koupil pravou svíčkovou na omáčku (u nás opravdu sváteční jidlo). Maso hodil jen na chodbě na skříňku, protože potřeboval rychle na poštu a odjel. Za chvíli jsem šla na dvůr a vidím, že moje nebožka fena tam něco olizuje, a když jsem si uvědomila co, tak jsem myslela, že mě trefí. Můžu říct, že poznala, co je drahý🤣 Normálně mně všechno bez problémů odevzdala, ale o tu svíčkovou se bila jak lev. Maso jsem umyla (nestačila to sežrat) a dělala, že nic😇 kdyby to zblajzla, tak je nejdřív mrtvá ona a já hned po ní.

Jo poznají, co je drahý. Už jsem to tady psala - mně před léty objevil kocour (ne moc dobře) schované peníze. Dvě dvoustovky jenom ohlodal na okrajích, z pětistovky udělal puzzle. Naštěstí ČNB uznala a vyměnila. A známým, od kterých jsem měla předchozího kocoura, jejich dalmatin sežral 3 000 Kč. Ukazovali mi na fotce, jak vypadaly po průchodu zažívacím aparátem. Taky dostali nové.

31.7.2021 20:58
BenaBak

XXX.XXX.180.19

No to ta bestie velice ráda botičky, ale zásadně ty dražší a jenom jednu z páru 😁 Tenkrát bych střílela, dneska s úsměvem vzpomínám ☺️.
Jako děcko jsme měli takový 2 takyjezevčíky a tata griloval klobásky, nechal to na grilu a šel si pro hořčici a chleba. Byl za půl minuty zpátky a gril prázdnej😆 ti smraďoši mu to všechno sežrali.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.7.2021 21:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

BenaBak napsal(a):
No to ta bestie velice ráda botičky, ale zásadně ty dražší a jenom jednu z páru 😁 Tenkrát bych střílela, dneska s úsměvem vzpomínám ☺️.
Jako děcko jsme měli takový 2 takyjezevčíky a tata griloval klobásky, nechal to na grilu a šel si pro hořčici a chleba. Byl za půl minuty zpátky a gril prázdnej😆 ti smraďoši mu to všechno sežrali.

Jo, to je na těch "historkách z natáčení" krásné....v tu chvíli sice člově na mrtvici, ale následně ...zpětně.......na to s úsměvem vzpomíná.

A pak to má ještě jeden bonus, jak to člověk vidí s odstupem.... a pak sem někdo napíše, že štěně popř. pes mu vyvedl tohle a tamto, popřípadě provádí periodicky a jestli má psa zabít a nebo se jít sám oběsit na švestku a my, "ostřílení" majitelé psích raubířů, místo abychom dotyčného majitele psí katastrofy politovali, tak se na účet toho chudáka ještě bavíme.
Což mu může připadat jako zlomyslnost, ale není, je to vlastně takový přijímací rituál do spolku bláznů. A možná v tu chvíli fakt není vtipné, že pes rozkousal věc za tisíce, na kterou jsme si třeba dlouho šetřili, ale časem to bude vidět stejně.
A až mu kamarádka bude brečet na rameni, že její vysněné štěňátko jí rozkousalo drahé značkové botičky, tak řekne....prosim tě, nebul, víš co všechno rozkousal náš Punťa a i tak ho milujeme a nedali bychom ho za nic na světě....co to je jedny boty....příště si je budeš líp uklízet"

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.7.2021 21:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marně vzpomínám na hrůzostrašnou historku se současnou psicí. Asi je fakt zlatá.
Největší kousek kníračů : Asi to, když z poctivého čalounění na střeše Škody110 udělali třásně. Čalounění komplet sundané a naproužkované.
Když jsem to vyprávěla kamarádovi, trumfnul mě. Měl psa, nebyl zvyklý dlouho sám doma a ještě k tomu večer. Na auto zvyklý byl. Vzal ho tedy do Prahy do divadla. Tam šel tedy sám, psa nechal čekat v autě. Kompletně mu rozcupoval přední sedačku - řidičovu. Takže domů jel na zelinářské přepravce - ještě k tomu odcizené u nějakého obchodu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 08:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Však co oči nevidí...Teta pracovala před léty v pohostinství a vzpomínám si, jak vyprávěla - že třeba upadl z talíře řízek. tak se sebral, ofouknul, prohlídnul, jestli na něm není nějaký chlup a šel zpátky na talíř.

To má člověk hned větší chuť jít na jídlo do restaurace.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 08:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, to je na těch "historkách z natáčení" krásné....v tu chvíli sice člově na mrtvici, ale následně ...zpětně.......na to s úsměvem vzpomíná.

A pak to má ještě jeden bonus, jak to člověk vidí s odstupem.... a pak sem někdo napíše, že štěně popř. pes mu vyvedl tohle a tamto, popřípadě provádí periodicky a jestli má psa zabít a nebo se jít sám oběsit na švestku a my, "ostřílení" majitelé psích raubířů, místo abychom dotyčného majitele psí katastrofy politovali, tak se na účet toho chudáka ještě bavíme.
Což mu může připadat jako zlomyslnost, ale není, je to vlastně takový přijímací rituál do spolku bláznů. A možná v tu chvíli fakt není vtipné, že pes rozkousal věc za tisíce, na kterou jsme si třeba dlouho šetřili, ale časem to bude vidět stejně.
A až mu kamarádka bude brečet na rameni, že její vysněné štěňátko jí rozkousalo drahé značkové botičky, tak řekne....prosim tě, nebul, víš co všechno rozkousal náš Punťa a i tak ho milujeme a nedali bychom ho za nic na světě....co to je jedny boty....příště si je budeš líp uklízet"

Jo jo, jako když před léty počítačový kolega líčil, jak doučoval jednu klientku u sebe doma. Pochopitelně za peníze. Akorát, že jeho štěně velmi okousalo boty té klientky v ceně 3 000 Kč. Moc si tenkrát nevydělal.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 08:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Marně vzpomínám na hrůzostrašnou historku se současnou psicí. Asi je fakt zlatá.
Největší kousek kníračů : Asi to, když z poctivého čalounění na střeše Škody110 udělali třásně. Čalounění komplet sundané a naproužkované.
Když jsem to vyprávěla kamarádovi, trumfnul mě. Měl psa, nebyl zvyklý dlouho sám doma a ještě k tomu večer. Na auto zvyklý byl. Vzal ho tedy do Prahy do divadla. Tam šel tedy sám, psa nechal čekat v autě. Kompletně mu rozcupoval přední sedačku - řidičovu. Takže domů jel na zelinářské přepravce - ještě k tomu odcizené u nějakého obchodu.

Odcizená zelinářská přepravka nemá chybu

1.8.2021 08:41
BenaBak

XXX.XXX.129.117

Jooo, zážitků s našima hafama mám plno. Pracovně jsme byli s přítelem na rok v Praze. Vždycky si bral Bena sebou do kanclu, ale jeden den musel někam na školení, tak ho nechal v bytě. Večer jdu čumět do ledničky a tam tma🤔 tak jsme pátrali, kde se stala chyba, až jsme došli k ukousnuté zástrčce🤯 Dodnes nechápu, že to tenkrát přežil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 09:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zas kníračská : Také jsem knírače brala do kanclu. Na normální prac. dobu ne, ale když bylo potřeba...natáhnout práci večer. Jen jsem si odskočila vedle a přišla paní uklizečka. Miláček ji kousnul do zádele. Jen tak přes džíny, jen na modřinu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 09:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

kurňa, blbé téma
tečou mi sliny
budu si muset usmažit domácí koblížky
(krev na dia odevzdána, tak můžu.... )

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo je to super....někdo si po přečtení diskuze řekne "bože to jsou divný lidi, psi jim zničí věci, sežerou svíčkovou k obědu a ony se tím baví", no a my ostatní si v duchu říkáme "uf...to jsem si oddechla, že mám doma vlastně normálního psa"

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 11:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
kurňa, blbé téma
tečou mi sliny
budu si muset usmažit domácí koblížky
(krev na dia odevzdána, tak můžu.... )

No taky jsem se inspirovala, příští týden určitě bude nějakej den k obědu svíčková ...
Jako koblihy dobrý, ale svíčkajda je svíčkajda

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 11:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No taky jsem se inspirovala, příští týden určitě bude nějakej den k obědu svíčková ...
Jako koblihy dobrý, ale svíčkajda je svíčkajda

tak že bude svíčková je víc než jistý!

mimochodem, z jaké smetany?

1.8.2021 11:42
BenaBak

XXX.XXX.178.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zas kníračská : Také jsem knírače brala do kanclu. Na normální prac. dobu ne, ale když bylo potřeba...natáhnout práci večer. Jen jsem si odskočila vedle a přišla paní uklizečka. Miláček ji kousnul do zádele. Jen tak přes džíny, jen na modřinu.

To takhle dostal můj chlap cvakanec. Šli jsme se psem z procházky a kousek od našeho baráku mají fenu NO. Jenže milá fena jim ten den utekla a jak uviděla našeho psa, tak se rozhodla, že si půjde vyřídit účty (nevím proč, ale s Benem se nesnášela). Náš Rambo samozřejmě byl rozhodnutej, že jí to nandá, ovšem jen do vzdálenosti 5 m. Když byla u nich, tak se schoval za mýho a on ji nastavil pr.el. Takovýho krásnýho obtiska fialovýho🤣 Dlouho se mu špatně sedělo. A fena na něj od té doby neštěká a vrtí ocasem. Mám podezření, že se i směje 😁

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak že bude svíčková je víc než jistý!

mimochodem, z jaké smetany?

Já nejsem troškař....dávám 33% smetanu....

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 11:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

neboli sladkou (?)
já dělám ze zakysané

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 11:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
neboli sladkou (?)
já dělám ze zakysané

Jo tááák...to mě nenapadlo, já do všeho dávám prostě sladkou šlehačku. Zakysanku používám hlavně na takový ty nepečený piškotový dorty s ovocem.
Když byli ještě berbeři, tak jsem dělala 3 mísy...pro manžela, pro syna a pro pesany

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 12:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já dělám svíčkovou taky z vysokoprocentní smetany ke šlehání. Kyselost řídím citronovou šťávou (plus přidávám trochu jablečného octa ke zkaramelizovanému cukru, když restuji zeleninu).

Zakysanku dávám do segedínu. :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 12:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
neboli sladkou (?)
já dělám ze zakysané

Já též ze zakysané.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 13:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já dělám svíčkovou taky z vysokoprocentní smetany ke šlehání. Kyselost řídím citronovou šťávou (plus přidávám trochu jablečného octa ke zkaramelizovanému cukru, když restuji zeleninu).

Zakysanku dávám do segedínu. :-)

Dělám to podobně, až na ten zkaramelizovaný cukr....to možná vyzkouším.

1.8.2021 13:45
fikovnice

XXX.XXX.135.145

Dasvo napsal(a):
jejíchž :-)

Díky!
...jsem se do toho zamotala...

1.8.2021 13:47
fikovnice

XXX.XXX.135.145

Dasvo napsal(a):
Tentokrát nemáte pravdu megi.

Jde o rozumové schopnosti té sousedky, ani o donuty, ani sousedkA. Takže „...sousedka, o jejíchž rozumových schopnostech jsou pochybnosti...“ Jejíchž je v tomto případě správně.
Totéž by platilo o sousedčiných donutech . „sousedka, o jejíchž donutech pochybuju...“

Jejíž by bylo v ženském rodě. Kupříkladu „...sousedka, o jejíž noze pochybuju...“

Jejichž se týká mužů. „...sousedi, o jejichž manželkách pochybuju...“

Ano, "Dasvo" mě opravil správně. Budiž mi omluvou, že jsem to psala v šíleném vedru se zavařeným mozkem.

1.8.2021 13:50
fikovnice

XXX.XXX.135.145

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To má člověk hned větší chuť jít na jídlo do restaurace.

...mě by zajímalo, zda je pravda, že třeba nesympatickému hostu kuchař/číšník plivne do jídla.
Anebo vlastně by mě to raději ani nezajímalo...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 13:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
...mě by zajímalo, zda je pravda, že třeba nesympatickému hostu kuchař/číšník plivne do jídla.
Anebo vlastně by mě to raději ani nezajímalo...

Pokud bych měla být nesympatickým hostem, tak až poté co dojím, dopiju a v restauraci, kam už nikdy nehodlám vkročit

1.8.2021 14:01
fikovnice

XXX.XXX.135.145

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud bych měla být nesympatickým hostem, tak až poté co dojím, dopiju a v restauraci, kam už nikdy nehodlám vkročit

No, ono někdy nevíš, co se třeba číšníkovi na Tobě nezdá.
Každopádně můj někdejší přítel byl takový kverulant - občas v hospodě vrátil jídlo, chtěl nové (oprávněně - když to první nesplňovalo, co splňovat mělo, kvalitu, přesolení a vím já co všechno). A já měla vždy za něj blbý pocit. Myslím, že já sama, pokud bych jídlo vrátila, tak bych z té restaurace odešla a nenechala si připravovat jídlo nové.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 14:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
...mě by zajímalo, zda je pravda, že třeba nesympatickému hostu kuchař/číšník plivne do jídla.
Anebo vlastně by mě to raději ani nezajímalo...

Já myslím, že je to v lidech a jejich profesionální cti, jako ve všem. Mně třeba některé děti taky lezou na nervy, ale nejsem na ně hnusná a zasedlá. Aspoň teda doufám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 14:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
No, ono někdy nevíš, co se třeba číšníkovi na Tobě nezdá.
Každopádně můj někdejší přítel byl takový kverulant - občas v hospodě vrátil jídlo, chtěl nové (oprávněně - když to první nesplňovalo, co splňovat mělo, kvalitu, přesolení a vím já co všechno). A já měla vždy za něj blbý pocit. Myslím, že já sama, pokud bych jídlo vrátila, tak bych z té restaurace odešla a nenechala si připravovat jídlo nové.

No, ono někdy nevíš, co se třeba číšníkovi na Tobě nezdá.

No tak já si extra nic nevymýšlím, nejsem bručoun a pokud mi chutná...i když si dám třeba jen kafe, tak pochválím a nechávám dost velký dýška...nebo nevím, jestli jsou velký možná naopak....za útratu kolem dvou tří stovek nechávám kolem padesátikoruny. A pak další věc, chodím jenom tam, kde mi bylo napoprvé příjemně a jsem dost velká konzerva.......takže momentálně dva podniky a šmitec.

Dřív za mlada, když jsme byla o hodně společenštější, tak to bylo právě o tom, že měl člověk pár oblíbených míst, kde se znal z personálem a nebo chodil do podniku, který provozoval známý a nebo kamarád.

1.8.2021 17:00
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Sice to nesouvisí ale jak byste reagovali na takovýto názor?
Nikdy nekrmit psa syrovým masem, jednak kvůli parazitům apod a za druhé se v něm zbytečně probouzí pudy a může být opravdu zlý. To druhé platí spíše pro větší plemena.

1.8.2021 17:05
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

GAELLE napsal(a):
Sice to nesouvisí ale jak byste reagovali na takovýto názor?
Nikdy nekrmit psa syrovým masem, jednak kvůli parazitům apod a za druhé se v něm zbytečně probouzí pudy a může být opravdu zlý. To druhé platí spíše pro větší plemena.

Se nad tím ještě pozastavuješ? Prostě dávno přežitá kravina. Nekrmte psa syrovým masem...a pak doma sežerem tatarák. Vtipné

1.8.2021 17:07
GAELLE

XXX.XXX.66.235

lesnížínka napsal(a):
Se nad tím ještě pozastavuješ? Prostě dávno přežitá kravina. Nekrmte psa syrovým masem...a pak doma sežerem tatarák. Vtipné

No já se nepozastavuju ale čumím jaké mají lidi ještě uvažování. Přitom dané osobě je 35. Zda jí tatarák nevím. Já ho miluju.

1.8.2021 18:05
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

GAELLE napsal(a):
No já se nepozastavuju ale čumím jaké mají lidi ještě uvažování. Přitom dané osobě je 35. Zda jí tatarák nevím. Já ho miluju.

Uvažování lidi měli kdysi Dneska už jen přebírají, co kde vyštrachají na NETu a nezamyslí se nad ničím...asi to bolí či co

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 18:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Se nad tím ještě pozastavuješ? Prostě dávno přežitá kravina. Nekrmte psa syrovým masem...a pak doma sežerem tatarák. Vtipné

Přežitá kravina???....tohle je naprosto vážně šířená informace typu JPP hlavně mezi lidmi, kteří psa buď nemají a nebo mají nějakého psího pinďu a navíc syrové maso je pro ně sprosté slovo a dokonce i mezi lidmi z velkými psy se občas ještě setkám s tím, že když se jich zeptám jestli krmí masem, tak oni řeknou "syrovým??? nee, to by byl přeci zlej"

Ostatní zase naopak se třeba zeptají mě "čím je krmíš, asi granulema, když jsou takhle velký...cože masem?? no potěš koště, takový obludy toho musí sežrat, to musí stát peněz .. ....cože syrovým?? , ale to potom budou zlí "

A jak říká můj manžel, když se malá vzteklá pyraňa rozhodne zkusit, kolik kousnutí do lýtka stihne během deseti sekund...(a je jedno která, říká to teď už o třetí feně"

"jí krmíš syrovým masem a proto je tak divoká"

1.8.2021 18:53
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přežitá kravina???....tohle je naprosto vážně šířená informace typu JPP hlavně mezi lidmi, kteří psa buď nemají a nebo mají nějakého psího pinďu a navíc syrové maso je pro ně sprosté slovo a dokonce i mezi lidmi z velkými psy se občas ještě setkám s tím, že když se jich zeptám jestli krmí masem, tak oni řeknou "syrovým??? nee, to by byl přeci zlej"

Ostatní zase naopak se třeba zeptají mě "čím je krmíš, asi granulema, když jsou takhle velký...cože masem?? no potěš koště, takový obludy toho musí sežrat, to musí stát peněz .. ....cože syrovým?? , ale to potom budou zlí "

A jak říká můj manžel, když se malá vzteklá pyraňa rozhodne zkusit, kolik kousnutí do lýtka stihne během deseti sekund...(a je jedno která, říká to teď už o třetí feně"

"jí krmíš syrovým masem a proto je tak divoká"

1.8.2021 19:12
BenaBak

XXX.XXX.230.124

Tak ty pověsti o syrovým mase u nás taky kolují 😒 Se divím, že mě ty moje krvelačný bestie ještě nesežraly😁 Taky poslouchám, že syrový nesmí, to musím povařit, jinak ochutnají krev a vyvraždí nám doma všechno. Maso žerou (oba mají 11 let) už od mala a slepice, králíci i kočky stále žijí 🤨 Asi mám doma divnej materiál 🤣

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 20:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
Sice to nesouvisí ale jak byste reagovali na takovýto názor?
Nikdy nekrmit psa syrovým masem, jednak kvůli parazitům apod a za druhé se v něm zbytečně probouzí pudy a může být opravdu zlý. To druhé platí spíše pro větší plemena.

Kulantně řečeno nesmysl!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já se těm pověstem nedivím. Podle mě vznikají asi takhle:
Lidi zmrší psa - on je zlej - nikdo netuší, proč je zlej - tu si někdo vzpomene, že jednou sežral kousek syrovýho masa - nejjednodušší vysvětlení, proč je zlej!

A za "sežral kousek syrovýho masa" si můžeme dosadit miliardu jiných pokud možno nesmyslných důvodů, třeba že je z útulku nebo je to zrovna blbý plemeno nebo jsme mu málo brali misku, když byl malej (takže si ji teď brání, a to je důkaz, že se musí psům od malička brát miska), nebo jsme ho nechali spát v křesle, takže se stal dominantním, .... A můžeme pokračovat ve skvělých důvodech, proč je pes zmršenej, až do vyčerpání.

Protože říct si, že jsme asi udělali pár chyb ve výchově (třeba že jsme ho vůbec nevychovali), strašlivě bolí a některý lidi by na to asi mohli umřít, nebo co.

1.8.2021 20:33
Terven

XXX.XXX.110.191

Já bych to nebrala na lehkou váhu - pinčová je rok a půl na syrovým mase a zaútočila na poštovní doručovatelku...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 20:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já se těm pověstem nedivím. Podle mě vznikají asi takhle:
Lidi zmrší psa - on je zlej - nikdo netuší, proč je zlej - tu si někdo vzpomene, že jednou sežral kousek syrovýho masa - nejjednodušší vysvětlení, proč je zlej!

A za "sežral kousek syrovýho masa" si můžeme dosadit miliardu jiných pokud možno nesmyslných důvodů, třeba že je z útulku nebo je to zrovna blbý plemeno nebo jsme mu málo brali misku, když byl malej (takže si ji teď brání, a to je důkaz, že se musí psům od malička brát miska), nebo jsme ho nechali spát v křesle, takže se stal dominantním, .... A můžeme pokračovat ve skvělých důvodech, proč je pes zmršenej, až do vyčerpání.

Protože říct si, že jsme asi udělali pár chyb ve výchově (třeba že jsme ho vůbec nevychovali), strašlivě bolí a některý lidi by na to asi mohli umřít, nebo co.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 20:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Já bych to nebrala na lehkou váhu - pinčová je rok a půl na syrovým mase a zaútočila na poštovní doručovatelku...

To se nepočítá, pošťačky jsou jiná kategorie....to jsou potvory, co postávají u branky a evidentně tam dělají něco nekalého u té boudičky, co nám na brance visí a které lidé říkají poštovní schránka. Tohle si nechijí líbit jen velmi sluníčkoví psi a nebo flegmouši.

1.8.2021 20:56
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To se nepočítá, pošťačky jsou jiná kategorie....to jsou potvory, co postávají u branky a evidentně tam dělají něco nekalého u té boudičky, co nám na brance visí a které lidé říkají poštovní schránka. Tohle si nechijí líbit jen velmi sluníčkoví psi a nebo flegmouši.

No, ona nebyla u branky, ale na chodbě za našima dveřma. A psů se strašně bojí - to je asi nemoc z povolání - podle toho se chová. Vikina štěkala a pinčová to brala, jakože rozkaz zní jasně: "Zastavit ženu s koženou brašnou".
Takže jí začala kousat do obálek, který držela v rukách, pošťačka začala ječet, pak chtěla ode mě podpis a ječela dál "nepouštějte jí...nepouštějte jí"
Omlouvala jsem se až na půdu a každej, komu to vyprávím, se může potrhat smíchy. Mně teda moc do smíchu nebylo...a odteďka už si pro všechno budeme chodit na poštu
Jinak tedy všichni ostatní příchozí jsou největší kamarádi, tak nevím, jestli ten problém s pošťákama nemají psi v genech...

1.8.2021 21:29
BenaBak

XXX.XXX.230.124

U nás takhle strávil půl hodiny na dvoře pán, co nám dělal plast. okna. Nevím, co ho napadlo, jít se vyčůrat ven🤔 Když se dlouho nevracel, tak jsme se po něm šli podívat a náš Alánek ho poctivě hlídal u plotu, aby nedělal něco nedovolenýho. No v tu chvíli mi do smíchu nebylo.
Akorát nevím, jestli se stihl vyčůrat 😆
Pokakat možná jo.

1.8.2021 21:43
fikovnice

XXX.XXX.135.184

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, ono někdy nevíš, co se třeba číšníkovi na Tobě nezdá.

No tak já si extra nic nevymýšlím, nejsem bručoun a pokud mi chutná...i když si dám třeba jen kafe, tak pochválím a nechávám dost velký dýška...nebo nevím, jestli jsou velký možná naopak....za útratu kolem dvou tří stovek nechávám kolem padesátikoruny. A pak další věc, chodím jenom tam, kde mi bylo napoprvé příjemně a jsem dost velká konzerva.......takže momentálně dva podniky a šmitec.

Dřív za mlada, když jsme byla o hodně společenštější, tak to bylo právě o tom, že měl člověk pár oblíbených míst, kde se znal z personálem a nebo chodil do podniku, který provozoval známý a nebo kamarád.

Tak to máme stejně. Teda zamlada jsem byla vymetačka všech možných pajzlů a knajp a teď chodím konzervativně už jen do jedné restaurace poblíž domova.

1.8.2021 21:45
fikovnice

XXX.XXX.135.184

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přežitá kravina???....tohle je naprosto vážně šířená informace typu JPP hlavně mezi lidmi, kteří psa buď nemají a nebo mají nějakého psího pinďu a navíc syrové maso je pro ně sprosté slovo a dokonce i mezi lidmi z velkými psy se občas ještě setkám s tím, že když se jich zeptám jestli krmí masem, tak oni řeknou "syrovým??? nee, to by byl přeci zlej"

Ostatní zase naopak se třeba zeptají mě "čím je krmíš, asi granulema, když jsou takhle velký...cože masem?? no potěš koště, takový obludy toho musí sežrat, to musí stát peněz .. ....cože syrovým?? , ale to potom budou zlí "

A jak říká můj manžel, když se malá vzteklá pyraňa rozhodne zkusit, kolik kousnutí do lýtka stihne během deseti sekund...(a je jedno která, říká to teď už o třetí feně"

"jí krmíš syrovým masem a proto je tak divoká"

...no ale manžela bys teda mohla edukovat!

1.8.2021 21:47
fikovnice

XXX.XXX.135.184

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To se nepočítá, pošťačky jsou jiná kategorie....to jsou potvory, co postávají u branky a evidentně tam dělají něco nekalého u té boudičky, co nám na brance visí a které lidé říkají poštovní schránka. Tohle si nechijí líbit jen velmi sluníčkoví psi a nebo flegmouši.


Floček listonošku miloval! Ale on by miloval i lupiče se vzhledem Quasimoda...

1.8.2021 21:51
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

fikovnice napsal(a):

Floček listonošku miloval! Ale on by miloval i lupiče se vzhledem Quasimoda...

Taky jsem psala, že naši psi totéž...listonoši, PPLka, všechno byli voziči dobrot a potencionální hladiči...a to se hodí vždycky

1.8.2021 22:20
fikovnice

XXX.XXX.135.184

lesnížínka napsal(a):
Taky jsem psala, že naši psi totéž...listonoši, PPLka, všechno byli voziči dobrot a potencionální hladiči...a to se hodí vždycky

Hele, a zas je sranda, kam se diskuze o sežraném jahodovém donutu posunula... K listonošům, PPLkám a dokonce k plivání do jídla v hospodách a preferencím restauračních zařízení... Ten vývoj diskuzí zde je mnohdy velmi zajímavý!

1.8.2021 22:44
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

fikovnice napsal(a):
Hele, a zas je sranda, kam se diskuze o sežraném jahodovém donutu posunula... K listonošům, PPLkám a dokonce k plivání do jídla v hospodách a preferencím restauračních zařízení... Ten vývoj diskuzí zde je mnohdy velmi zajímavý!

No, zadavatelka s koblihou už sem asi nevleze, tak co by jsme si nepoplkaly o blbinách? Do všech omáček dávám šlehačku, 12% vůbec nekupuju. Nevidím v tom logiku, stejně bych to pak řešila větším množstvím másla a mouky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 22:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
No, ona nebyla u branky, ale na chodbě za našima dveřma. A psů se strašně bojí - to je asi nemoc z povolání - podle toho se chová. Vikina štěkala a pinčová to brala, jakože rozkaz zní jasně: "Zastavit ženu s koženou brašnou".
Takže jí začala kousat do obálek, který držela v rukách, pošťačka začala ječet, pak chtěla ode mě podpis a ječela dál "nepouštějte jí...nepouštějte jí"
Omlouvala jsem se až na půdu a každej, komu to vyprávím, se může potrhat smíchy. Mně teda moc do smíchu nebylo...a odteďka už si pro všechno budeme chodit na poštu
Jinak tedy všichni ostatní příchozí jsou největší kamarádi, tak nevím, jestli ten problém s pošťákama nemají psi v genech...

Upřímně....teď jsem se potrhala smíchy málem i já
I když chápu,, že v reálu to moc k smíchu nebylo.

Nicméně situaci "rozkaz zněl jasně...." jsem zažila taky. Když jsem měla afgána, tak jsme bydleli v dvojdomku....měli jsme se sousedy společný dvůr....tedy spíš to byla cesta propojující vchody do domů a vchody na naše zahrady. Branka se nezamykala,

Chrťák byl sice hlídač...když někdo zazvonil. Věděla jsem, že si musím dávat bacha na tu pošťačku, ale jinak nebyl problím, když na dvoře potkal cizí...sousedovic návštěvu,
No a jdeme odpoledne ze zahrady dom, kouknu na dvůr...vidím celou cestu až k brance, nikde nikdo, takže jdeme a najednou Lumba vyrazil nadzvukovou rychlostí k našemu baráku, vchod jsme měli za rohem, tak jsem tam neviděla a na férovku sundal baťoh (prej když nemá koženou brašnu, tak baťoh se počítá taky) z paní, co přišla na odečet vody.

Naštěstí se nic nestalo, ale do smíchu mi taky nebylo.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2021 22:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
...no ale manžela bys teda mohla edukovat!

Manžela....dobrej vtip....už u tří fen, když byly štěňata poslouchám...."podívej, ona je strašně agresivní".....

A nejhorší na tom je, že dneska měla Jessina kousavou, takovej ten její klasickej záchvat před spinkáním a já se slyším jak říkám "Jessino...ty jsi strašně agresivní"

1.8.2021 23:01
fikovnice

XXX.XXX.135.184

lesnížínka napsal(a):
No, zadavatelka s koblihou už sem asi nevleze, tak co by jsme si nepoplkaly o blbinách? Do všech omáček dávám šlehačku, 12% vůbec nekupuju. Nevidím v tom logiku, stejně bych to pak řešila větším množstvím másla a mouky...

Proč píšeš o šlehačce, másle a mouce?
To je taky v tomto vlákně?

1.8.2021 23:03
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Psi pošťáky nesnáší protože na sobě mají moc pachů které je zřejmě znervozňují.
Tak jedna vzpomínková ..................

1.8.2021 23:03
fikovnice

XXX.XXX.135.184

Terven napsal(a):
No, ona nebyla u branky, ale na chodbě za našima dveřma. A psů se strašně bojí - to je asi nemoc z povolání - podle toho se chová. Vikina štěkala a pinčová to brala, jakože rozkaz zní jasně: "Zastavit ženu s koženou brašnou".
Takže jí začala kousat do obálek, který držela v rukách, pošťačka začala ječet, pak chtěla ode mě podpis a ječela dál "nepouštějte jí...nepouštějte jí"
Omlouvala jsem se až na půdu a každej, komu to vyprávím, se může potrhat smíchy. Mně teda moc do smíchu nebylo...a odteďka už si pro všechno budeme chodit na poštu
Jinak tedy všichni ostatní příchozí jsou největší kamarádi, tak nevím, jestli ten problém s pošťákama nemají psi v genech...

Ano, je to nemoc z povolání . Floček "svoji" pošťačku miloval celým svým psím srdcem a ona se jej bála!

1.8.2021 23:05
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Myslím, že jsem to četla někde výš, o tom, co kdo dává do svíčkové např. ...teda doufám, že to bylo tu ale je to vlastně jedno

1.8.2021 23:06
fikovnice

XXX.XXX.135.184

lesnížínka napsal(a):
No, zadavatelka s koblihou už sem asi nevleze, tak co by jsme si nepoplkaly o blbinách? Do všech omáček dávám šlehačku, 12% vůbec nekupuju. Nevidím v tom logiku, stejně bych to pak řešila větším množstvím másla a mouky...

Hele, že Ty jsi to chtěla napsat na "Víčka" a spletla ses???

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 08:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Myslím, že jsem to četla někde výš, o tom, co kdo dává do svíčkové např. ...teda doufám, že to bylo tu ale je to vlastně jedno

Jo jo, bavily jste se o přípravě svíčkové.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Proč píšeš o šlehačce, másle a mouce?
To je taky v tomto vlákně?

ano, můj mini průzkum jak kdo dělá svíčkovou omáčku, která zde byla zmíněna jako mňamka vyšší hodnoty, než koblihy (toť řetězení diskuze)

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 09:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na svíčkové je kouzelné to, že jí vlastně každej dělá trochu jinak....řekla bych, že v každé rodině....teda alespoň v té, kde se vaří a kde se nepodává jenom např. veganská strava, ale i česká kuchyně......v každé takové rodině mají rodinný recept. A i když dvě hospodyňky vaří svíčkovou naprosto stejně, tak výsledek může jinak chutnat....v jedné rodině mají raději trošku kyselejší, v jiné sladší....

Já žádný rodinný recept nemám...u nás se kupodivu svíčková nevařila, nepamatuju si ani, že by jí kdy dělala moje babička.........a já jí začala dělat teprve plácnu...před patnácti lety, do té doby mi to přišlo strašně složitý.
No a tak nějak jsem si to přizpůsobila tak jak mě to vyhovuje a jak mi to chutná.

Samozřejmě mluvím o svíčkové jako o omáčce, i když vím, že ten název se vztahuje k masu, ale mě se nikdy nemůže podařit udělat pravou svíčkovou na smetaně, protože i kdybych tu pravou svíčkovou zakoupila, tak to je hřích z toho udělat omajdu, když se z toho dají nadělat bifteky. ...mňam

2.8.2021 14:35
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na svíčkové je kouzelné to, že jí vlastně každej dělá trochu jinak....řekla bych, že v každé rodině....teda alespoň v té, kde se vaří a kde se nepodává jenom např. veganská strava, ale i česká kuchyně......v každé takové rodině mají rodinný recept. A i když dvě hospodyňky vaří svíčkovou naprosto stejně, tak výsledek může jinak chutnat....v jedné rodině mají raději trošku kyselejší, v jiné sladší....

Já žádný rodinný recept nemám...u nás se kupodivu svíčková nevařila, nepamatuju si ani, že by jí kdy dělala moje babička.........a já jí začala dělat teprve plácnu...před patnácti lety, do té doby mi to přišlo strašně složitý.
No a tak nějak jsem si to přizpůsobila tak jak mě to vyhovuje a jak mi to chutná.

Samozřejmě mluvím o svíčkové jako o omáčce, i když vím, že ten název se vztahuje k masu, ale mě se nikdy nemůže podařit udělat pravou svíčkovou na smetaně, protože i kdybych tu pravou svíčkovou zakoupila, tak to je hřích z toho udělat omajdu, když se z toho dají nadělat bifteky. ...mňam

co bifteky ale takový tataráček.....................

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 14:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
co bifteky ale takový tataráček.....................

jó tataráček, na ten už musím opatrně. Ne že by mi dělal problém tataráček samotný, ale ta topinka počesnekovaná.

Manžel mi říká proč si teda neudělám na sucho toast.

Se zbláznil?? To by nebylo ono.

Holt už nemám takovej kachní žaludek jako za mlada a jsou věci např. ty topinky, co mi pak leží v břiše.......a pak je tady ještě jedna laskomina, pražený, solený mandle.
A ty já už chroupu horký, hned jak je udělám, i když vím, že to nesmím a hlavně ani studených nesmím sníst hodně........ale to já neumím, takže mě následně čeká bezesná noc, kdy si říkám, proč jsem toho tolik sežrala

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 14:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jó, česnek… langoše jsem chtěla udělat! Nejlepší jsou se zakysankou (ochucenou česnekem, solí a olivovým olejem) a posypané nastrouhaným sýrem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 15:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jó, česnek… langoše jsem chtěla udělat! Nejlepší jsou se zakysankou (ochucenou česnekem, solí a olivovým olejem) a posypané nastrouhaným sýrem.

A langoše......

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Svíčková mňam, i jí ráda vařím (nevím, proč je to považováno za složité jídlo, je to úplně easy). Mám taky pár vychytávek, co přidat pro lepší chuť a nejradši jako maso používám hovězí kýtu. Pravou svíčkovou je opravdu hřích hodit do omajdy, ta je dobrá na bifteky nebo steaky. A taková telecí svíčková.... no nic, jdu si utřít klávesnici

2.8.2021 15:57
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jó tataráček, na ten už musím opatrně. Ne že by mi dělal problém tataráček samotný, ale ta topinka počesnekovaná.

Manžel mi říká proč si teda neudělám na sucho toast.

Se zbláznil?? To by nebylo ono.

Holt už nemám takovej kachní žaludek jako za mlada a jsou věci např. ty topinky, co mi pak leží v břiše.......a pak je tady ještě jedna laskomina, pražený, solený mandle.
A ty já už chroupu horký, hned jak je udělám, i když vím, že to nesmím a hlavně ani studených nesmím sníst hodně........ale to já neumím, takže mě následně čeká bezesná noc, kdy si říkám, proč jsem toho tolik sežrala

Taky mi je po něm blbě. Takže natírám málo. Horší jsou bramboráky. A bývaly karbanátky ale ty už nevařím ani nejím. A mandle slané horké to taky můžu. Po těch mi ale nic není. Jsi mne namlsala večer jdu na ně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 16:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak vám všem pěkně děkuju, po téhle diskuzi mě začala honit mlsná, ale doma nemám ani svíčkovou, ani biftek, ani mandle, ani langoš....dokonce ani ten blbej jahodovej donut, takže jsem si udělala smaženej sýr s hranolkama.

2.8.2021 16:12
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak vám všem pěkně děkuju, po téhle diskuzi mě začala honit mlsná, ale doma nemám ani svíčkovou, ani biftek, ani mandle, ani langoš....dokonce ani ten blbej jahodovej donut, takže jsem si udělala smaženej sýr s hranolkama.

Tak to taky můžu Dobrou chuť a pomazlení holkám

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 16:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
Tak to taky můžu Dobrou chuť a pomazlení holkám

Pomazlení vyřídím....dneska má dokonce i malá Jessinka mazlivou, tak si tady defakto už 2 hoďky hrajo-mazlíme na gauči.
Musela jsem toho využít, protože jinak je děsná kousalína......před chvílí se sebrala, šla to ven ošéfovat, trochu poštěkala a teď už sebou plácla a vypadá to na spinkání.

Dneska holky řádily ráno asi dvě hodiny a jinak jsou úplně zlatý.....tak se trochu bojim, co bude večer

2.8.2021 16:31
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

U nás se svíčková taky nikdy nevařila, protože hovězí je drahé maso. Když teta(kuchařka ve škole) přinesla tehdy už trochu dementní babi oběd, říká: babko, toto je svíčková omáčka, však omáčky máte ráda...Odešla a babča říká mojí mamce: já nechápu, jak někdo může žrat omáčku ze svíček, to musí být hrůza

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 20:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak vám všem pěkně děkuju, po téhle diskuzi mě začala honit mlsná, ale doma nemám ani svíčkovou, ani biftek, ani mandle, ani langoš....dokonce ani ten blbej jahodovej donut, takže jsem si udělala smaženej sýr s hranolkama.

Ten je taky dobrý!

2.8.2021 21:18
BenaBak

XXX.XXX.180.131

Kurňa přestaňte 😠 Teď to čtu a slintám jak bernardýn😩 Přece nepůjdu v půl 10 večer vyžírat ledničku?!🤣
No.... Ono je taky otázka, jestli tam ještě je co vyžírat. Slyšela jsem chlapa v kuchyni, že měl bílej sex😆

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2021 21:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

A znáte burákový máslo? (100% rozemleté arašídy)
Dneska jsem ho smíchala s mascarpone, cukrem a šlehačkou, napatlala na dort. korpus s medem a banánama, a mám novýho favorita ❤️

2.8.2021 22:03
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A znáte burákový máslo? (100% rozemleté arašídy)
Dneska jsem ho smíchala s mascarpone, cukrem a šlehačkou, napatlala na dort. korpus s medem a banánama, a mám novýho favorita ❤️

Ble tak burákové máslo mi vůbec nechutnalo.
Ale užrala bych se po slaném karamelu, poprvé jsem to ochutnala v Bretani a vezli jsme domů plnou tašku
Ale dort vypadá skvěle

3.8.2021 07:25
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A znáte burákový máslo? (100% rozemleté arašídy)
Dneska jsem ho smíchala s mascarpone, cukrem a šlehačkou, napatlala na dort. korpus s medem a banánama, a mám novýho favorita ❤️

To je ilustrační foto, nebo to máte tak krásné? Burákové máslo jsme poprvé ochutnali někdy v roce 1980, kdy nám ho posílala pravidelně tetka z USA. Nikdo z rodiny si netroufnul to požít. Poznali jsme, že by to mělo být k jídlu ale ta chuť...to se nedalo prostě Někdy před 7lety jsem ho dostala jako dárek, tak co s tím sakryš. Našla jsem si recept na vánoční cukroví z něj a od té doby je to můj každoroční favorit - dělám ho pravidelně

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 10:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
To je ilustrační foto, nebo to máte tak krásné? Burákové máslo jsme poprvé ochutnali někdy v roce 1980, kdy nám ho posílala pravidelně tetka z USA. Nikdo z rodiny si netroufnul to požít. Poznali jsme, že by to mělo být k jídlu ale ta chuť...to se nedalo prostě Někdy před 7lety jsem ho dostala jako dárek, tak co s tím sakryš. Našla jsem si recept na vánoční cukroví z něj a od té doby je to můj každoroční favorit - dělám ho pravidelně

To je můj výtvor! Já ale nekupuji ta americká ochucená másla, ale opravdu 100% rozdrcené arašídy, bez cukru, bez soli, bez jakýchkoliv přísad. Navedl mě na to kolega v práci, který posiluje a má to jako výživový doplněk při cvičení. Tak jsem přemýšlela co s tím a ten dortový krém s marcarpone je dokonalý

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 10:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

sakraškoda, že se to tady nedá ochutnávat

3.8.2021 11:18
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A znáte burákový máslo? (100% rozemleté arašídy)
Dneska jsem ho smíchala s mascarpone, cukrem a šlehačkou, napatlala na dort. korpus s medem a banánama, a mám novýho favorita ❤️

Ty jo, to je krása Jak může být někdo tak šikovnej? Já se pokusila o dort jen několikrát v životě a vždycky to byla trága. nejhorší byl ten první - to vypadalo nakonec jak lejno od slona a ještě pochroumaný Tohle je nádhera. Smekám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 12:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Ty jo, to je krása Jak může být někdo tak šikovnej? Já se pokusila o dort jen několikrát v životě a vždycky to byla trága. nejhorší byl ten první - to vypadalo nakonec jak lejno od slona a ještě pochroumaný Tohle je nádhera. Smekám.

Děkuji. Jestli chcete oslnit superdobrým a přitom superjednoduchým dortíkem, tak zkuste tento (je i bezlepkový):
korpus: 200g mletých vlašáků, 100g moučkového cukru, 3 vejce, 1 prdopeč - smíchat a upéct (150 st. asi 20 minut)
na korpus pak cokoliv napatlat (marmeládu, džem, ovoce nebo zase med s banány, prostě cokoliv)
a nahoru ušlehanou šlehačku, nebo třeba šlehačku s tvarohem, marcarpone, cokoliv

Úspěch zaručen ;)

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 12:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

To vypadá dobře! Já s burákového másla dělám jenom kydáníčko na “čínu”.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 12:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To vypadá dobře! Já s burákového másla dělám jenom kydáníčko na “čínu”.

Tak to chci zase znát já! Prosím o recept

3.8.2021 12:25
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji. Jestli chcete oslnit superdobrým a přitom superjednoduchým dortíkem, tak zkuste tento (je i bezlepkový):
korpus: 200g mletých vlašáků, 100g moučkového cukru, 3 vejce, 1 prdopeč - smíchat a upéct (150 st. asi 20 minut)
na korpus pak cokoliv napatlat (marmeládu, džem, ovoce nebo zase med s banány, prostě cokoliv)
a nahoru ušlehanou šlehačku, nebo třeba šlehačku s tvarohem, marcarpone, cokoliv

Úspěch zaručen ;)

Jej, tak teď si tu klábosnici budu muset otřít já.
Dal by se místo cukru dát med? Bude to držet? My necukrujeme.

Já jsem takhle bezlepkově dělávala čokoládovej dort z čokolády, másla a vajíček, taky opatřenej šlehačkou. Ten mi kupodivu vycházel. A byl a je výbornej.

3.8.2021 12:27
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To vypadá dobře! Já s burákového másla dělám jenom kydáníčko na “čínu”.

Odettooo! Kydáníčko na čínu!!!! To je zase termit, ony nestačily cuketový zadečky ona přidá ještě kydáníčko

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 12:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to chci zase znát já! Prosím o recept

Je to hrozně jednoduché a opravdu překvapivě dobré. Přeléváme tím různé sušší “číny”, pseudo pad thai apod.

https://jarmilasweet.cz/arasidova-omacka/

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Odettooo! Kydáníčko na čínu!!!! To je zase termit, ony nestačily cuketový zadečky ona přidá ještě kydáníčko

Však tomu tak doma říkáme! Kydá se to na čínu, tak je to kydáníčko. Dezertům se říká slaďour zase.

3.8.2021 12:48
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Však tomu tak doma říkáme! Kydá se to na čínu, tak je to kydáníčko. Dezertům se říká slaďour zase.

No a kdo je kulinářskej umělec vyrobí

Slaďoura z cuketovejch zadečků a přelije to kydáníčkem



booože, bože, bože, já se nemůžu s těma zádama moc smát

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šmarjá, to jsou krásný dobroty.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 13:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Jej, tak teď si tu klábosnici budu muset otřít já.
Dal by se místo cukru dát med? Bude to držet? My necukrujeme.

Já jsem takhle bezlepkově dělávala čokoládovej dort z čokolády, másla a vajíček, taky opatřenej šlehačkou. Ten mi kupodivu vycházel. A byl a je výbornej.

Jasně, že šlo, spojujou to hlavně ty vejce ;)

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 13:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
No a kdo je kulinářskej umělec vyrobí

Slaďoura z cuketovejch zadečků a přelije to kydáníčkem



booože, bože, bože, já se nemůžu s těma zádama moc smát

…a zapije to pitíčkem!

Pitíčko = libovolný alkoholický, zpravidla míchaný, nápoj (nezahrnuje pivo a víno).

Záda pořád špatný? To se mi nelíbí…

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 13:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Odetta: šlo by v kydáníčku nahradit kokosové mléko něčím jiným?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 13:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Odetta: šlo by v kydáníčku nahradit kokosové mléko něčím jiným?

Nezkoušela jsem, ale myslím si, že s normální šlehačkou to půjde taky. Jen to bude mít trochu jinou chuť, kokosové mléko je hodně specifické, a ve spojení s arašídy je to opravdu zajímavé (v dobrém slova smyslu). Já na ty exotické suroviny moc nejsem, ani veganka jako autorka receptu nejsem, ale kokosové mléko jsem vzala na milost, a vždycky mám aspoň jednu plechovku doma. Občas ho dám do zeleninového krému, když mi dojde smetana, nebo s ním dělám rychlé kari (https://www.morphyrichards.cz/clanky/z-rubriky-recepty-20-minutove-kureci-kari/).

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 13:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě k těm termitům - člověku, který hodně vyvaře, se říká “vařík”. Takže tohle je, zdá se, vlákno pro vaříky.

3.8.2021 13:37
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
…a zapije to pitíčkem!

Pitíčko = libovolný alkoholický, zpravidla míchaný, nápoj (nezahrnuje pivo a víno).

Záda pořád špatný? To se mi nelíbí…

a pak se po...ránkuje

spadá do kategorie pitíčka i prosecco?

Záda špatný, ale dobrý neboli, přežila jsem 999 km v autě (tam i zpět) bujarou oslavu, a dva dny práce. je to lepší, ale ještě pořád "vozím kolečko" aneb chodím jak ...ten onen tučňák /bělice apod. doplnit podle krajových zvyklostí. Když to teď nepotento a budu trpělivá, tak dojdu dle mě zdárných konců. Jednou

3.8.2021 13:38
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně, že šlo, spojujou to hlavně ty vejce ;)

díkec , já jen on ten med je takovej specifickej - v curkoví to použít nejde, to ztvrdne, ale jinak ho právě používám všude, cukr vůbec.

3.8.2021 13:38
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Odetta: šlo by v kydáníčku nahradit kokosové mléko něčím jiným?



to by byla kuchařka - pro specialisty

3.8.2021 13:39
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě k těm termitům - člověku, který hodně vyvaře, se říká “vařík”. Takže tohle je, zdá se, vlákno pro vaříky.

Vlákno pro vaříky a následně pro vepříky

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 13:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já teda nevim, proč tu vlákno pro vaříky a pečíky (?) není už dávno!!
O víkendu jsem třeba pekla výborné špendlíkové, borůvkové a povidlové kynuté koláčky, mňam!!
A mám na zahradě dva stromy obsypané špendlíkama nevím, co s nima. Nějaká rada?

3.8.2021 13:53
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já teda nevim, proč tu vlákno pro vaříky a pečíky (?) není už dávno!!
O víkendu jsem třeba pekla výborné špendlíkové, borůvkové a povidlové kynuté koláčky, mňam!!
A mám na zahradě dva stromy obsypané špendlíkama nevím, co s nima. Nějaká rada?

No ne, tohle ne.... já musim zhubnout! Do plavek už to nestihnu , ani náhodou, leda tak to těch příštích

Jinak já dělám špendlíkatou marmeládičku - nesladím, nechám tak jak jsou sami zralé a je to výborný mazání na cukroví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 14:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
No ne, tohle ne.... já musim zhubnout! Do plavek už to nestihnu , ani náhodou, leda tak to těch příštích

Jinak já dělám špendlíkatou marmeládičku - nesladím, nechám tak jak jsou sami zralé a je to výborný mazání na cukroví.

Jakože jen rozvařit?

3.8.2021 14:21
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jakože jen rozvařit?

No, přesně tak, rozvařím, odstraním pecky, propasíruju, ještě vařím, až to tak jako samo o sobě hodně zhoustne, nacpu do skleniček a zavařím. Já vlastně už od ničeho nedávám cukr, nechávám veškerý ovoce v chuti jakou má. pro někoho asi nezvyklý, ale cukr je tak děsně nacpanej všude, že kde nemusím, tam ho nemám. :-)

edit jo a víte jaká je výborná marmeládička? Z muchovníku a takových těch hodně tmavých třešní. Říkám tomu Borůvkový šméčko, fakt to chutná jako borůvky. Pro zajímavost - lze přidat třebas krapítek levandule, citronový šťávy a tím to ozvláštnit. Baví mě marmeládičky.

3.8.2021 17:49
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Zrzavci napsal(a):
No, přesně tak, rozvařím, odstraním pecky, propasíruju, ještě vařím, až to tak jako samo o sobě hodně zhoustne, nacpu do skleniček a zavařím. Já vlastně už od ničeho nedávám cukr, nechávám veškerý ovoce v chuti jakou má. pro někoho asi nezvyklý, ale cukr je tak děsně nacpanej všude, že kde nemusím, tam ho nemám. :-)

edit jo a víte jaká je výborná marmeládička? Z muchovníku a takových těch hodně tmavých třešní. Říkám tomu Borůvkový šméčko, fakt to chutná jako borůvky. Pro zajímavost - lze přidat třebas krapítek levandule, citronový šťávy a tím to ozvláštnit. Baví mě marmeládičky.

Ó, to zní skvěle. Marmeládíčky by mě taky bavily, zrovna tuhle bych hned zkusila, ovšem třešně jsme skoro nezvládnuli ochutnat, muchovník vůbec...všechno spucovali kosi(ne špačci, opravdu kosové) dřív, než to vůbec dozrálo.
Ty musíš zhubnout do plavek?!? Si děláš, prd..že? Si tě pamatuju ještě ze Psa a vždycky opuchlá nit Kdo ji neznáte, vůbec jí to nevěřte
Co se týče dortů, abych pekla bez cukru a bezlepkový...to ani omylem. Ale s tou úrovní Pekla jsem teďka muži malinovo-čokoládový a vypadal, jak když to pečou děti mamince a ještě byl zdrblý. Jsem na pečení vůbec kopyto. Takže fotku nemám
A co jsi si udělala se zády? Počkej, já si sice nepamatuju vůbec, kde bydlíš, ale napr.aná bělice se říká i u vás?!?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Ó, to zní skvěle. Marmeládíčky by mě taky bavily, zrovna tuhle bych hned zkusila, ovšem třešně jsme skoro nezvládnuli ochutnat, muchovník vůbec...všechno spucovali kosi(ne špačci, opravdu kosové) dřív, než to vůbec dozrálo.
Ty musíš zhubnout do plavek?!? Si děláš, prd..že? Si tě pamatuju ještě ze Psa a vždycky opuchlá nit Kdo ji neznáte, vůbec jí to nevěřte
Co se týče dortů, abych pekla bez cukru a bezlepkový...to ani omylem. Ale s tou úrovní Pekla jsem teďka muži malinovo-čokoládový a vypadal, jak když to pečou děti mamince a ještě byl zdrblý. Jsem na pečení vůbec kopyto. Takže fotku nemám
A co jsi si udělala se zády? Počkej, já si sice nepamatuju vůbec, kde bydlíš, ale napr.aná bělice se říká i u vás?!?

U nás taky (se říká).

8.8.2021 12:12
fikovnice

XXX.XXX.139.21

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
…a zapije to pitíčkem!

Pitíčko = libovolný alkoholický, zpravidla míchaný, nápoj (nezahrnuje pivo a víno).

Záda pořád špatný? To se mi nelíbí…

Tak už teď rozumím tomu, že jsi mi psala o sousedce, co jsme si spolu dávaly pitíčko!

8.8.2021 13:46
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je můj výtvor! Já ale nekupuji ta americká ochucená másla, ale opravdu 100% rozdrcené arašídy, bez cukru, bez soli, bez jakýchkoliv přísad. Navedl mě na to kolega v práci, který posiluje a má to jako výživový doplněk při cvičení. Tak jsem přemýšlela co s tím a ten dortový krém s marcarpone je dokonalý

Jj, přesně...americký burákový pomazánky, třeba z Lidlu, ty mě fakt neoslovily.
Super jsou ořechový másla od Šufanu

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2021 15:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
a pak se po...ránkuje

spadá do kategorie pitíčka i prosecco?

Záda špatný, ale dobrý neboli, přežila jsem 999 km v autě (tam i zpět) bujarou oslavu, a dva dny práce. je to lepší, ale ještě pořád "vozím kolečko" aneb chodím jak ...ten onen tučňák /bělice apod. doplnit podle krajových zvyklostí. Když to teď nepotento a budu trpělivá, tak dojdu dle mě zdárných konců. Jednou

Jó, prosecco je taky pitíčko. :-)

No jo, průběžně to u Tebe čtu, jak těm zádům dáváš zabrat. Doufám, že o dovolené jim uděláš dovolenou, ať se mají šanci dát dohromady.

Přidejte reakci

Přidat smajlík