Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.8.2021 15:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Máte, prosím, zkušenosti s tímto obchodem? Jaké?

27.8.2021 15:54
Atheira

XXX.XXX.209.8

Minulý rok, téměř přesně, sekla jste se jen o měsíc (v mailu to mám z 27.9.2020) jsem tam objednávala pláštěnku. Vše ok. Jeden den jsem objednala, druhý den dostala potvrzení o přijetí platby a balík dorazil v normálním čase. Nevybavuju si nic divného, problematického ani zdlouhavého.

edit: doporučuju si e-shopy ověřovat na "ověřeno zákazníky", dělám to tak běžně, když se mi u obchodu něco nezdá. https://obchody.heureka.cz/pethome-cz/recenze/#filtr

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.8.2021 17:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dík. Přišly mi granule v roztrženém pytli. Tak trochu pátrám, jestli je to náhoda, nebo ....Zatím je nezatracuji, paní byla vstřícná : zabalte a pošlete po kurýrovi zpátky....jen by mě zajímala případná frekvence takových zádrhelů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.8.2021 18:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dík. Přišly mi granule v roztrženém pytli. Tak trochu pátrám, jestli je to náhoda, nebo ....Zatím je nezatracuji, paní byla vstřícná : zabalte a pošlete po kurýrovi zpátky....jen by mě zajímala případná frekvence takových zádrhelů.

A jak to bylo zabalené? Třeba zoohit/bitiba mají vše ještě v krabici, jiní jen tak pytel granulí (tam se mi nakupovat nechce), další potravinářská folie omotaná kolem tak, abych to rozdělávala osm hodin.. nejlepší byl eshop, který hodil drahý postroj do nějaké už třikrát použité krabičky kartonové a žádný sáček, bublinky, nic, prostě z regálu postroj do krabice a čau. Takže já vzala na balíček kobercový nůž jako vždy a ..
Ale bylo to znamení, nakonec jsem skončila u jiné značky postrojů :-)
Když mi eshop řekne, že mám poslat zpět a uhradí tu zpětnou zásilku, nebo i mají etiketu už v krabici připravenou, tak je nezatratím.
Vždy řeknu, že chápu, že tam byl určitě nějaký brigádník, proto to bylo nedobře zabaleno.. a příště je to fakt lepší :-)
Esi nemají ty pytle granulí chráněné něčím, tak se to může stávat asi častěji.. což mě neba.. ale rozhodnu se podle jejich reakce.. a kdybych četla recenze všech, kde něco kupuji, tak bych nic nekoupila :D samozřejmě včera založený eshop mě moc nebere a vždy dobírka, když nevím jistě, jak rychle jim to půjde, tak mám v záloze jiný eshop - jako že na granule pospíchám např. .. jsem zlá, očekávám, že večer najdu v mailu, že má objednávka už je v přepravě.

Nějaká stovka negativních recenzí na 12 tisíc dobrých.. to je "nic". Poprosila bych o lepší balení. V případě, že poškození bylo pod balením.. no.. obojí svědčí tak trochu o "je nám to fuk".

28.8.2021 06:38
impact

XXX.XXX.44.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dík. Přišly mi granule v roztrženém pytli. Tak trochu pátrám, jestli je to náhoda, nebo ....Zatím je nezatracuji, paní byla vstřícná : zabalte a pošlete po kurýrovi zpátky....jen by mě zajímala případná frekvence takových zádrhelů.

Stačí blbej skladník, bohužel. Taky se mi onehdá něco podobného stalo. Dle slov eshopu byl odpovědný skladník potrestán a pro výstrahu ostatním přitlučen na vrata skladu.

28.8.2021 16:15
lilymax

XXX.XXX.30.130

Objednávám tam granule a další blbinky pravidelně a zatím jsem měla problém jen jednou. Přišly mi jiné granule než jsem objednala. Napsala jsem a hned bylo vše vyřešeno - poslali mi správné a špatné vyzvednul kurýr.

28.8.2021 18:54
Atheira

XXX.XXX.209.8

impact napsal(a):
Stačí blbej skladník, bohužel. Taky se mi onehdá něco podobného stalo. Dle slov eshopu byl odpovědný skladník potrestán a pro výstrahu ostatním přitlučen na vrata skladu.

Já jsem kdysi na jednom e-shopu objednávala nádobí. A nějaký chytrák ho prostě zabalil tak, že vzal krabici, mnohonásobně větší krabici než potřebovala i ta největší zapékací mísa, co tam byla, nádobí vložil dovnitř a krabici zalepil. To bylo poprvý, kdy jsem byla fakt vytočená a hned jsem s fotodokumentací žhavila dráty a ptala se, jestli si ze mě jako dělaj srandu nebo co to má znamenat...

28.8.2021 19:50
impact

XXX.XXX.98.125

Atheira napsal(a):
Já jsem kdysi na jednom e-shopu objednávala nádobí. A nějaký chytrák ho prostě zabalil tak, že vzal krabici, mnohonásobně větší krabici než potřebovala i ta největší zapékací mísa, co tam byla, nádobí vložil dovnitř a krabici zalepil. To bylo poprvý, kdy jsem byla fakt vytočená a hned jsem s fotodokumentací žhavila dráty a ptala se, jestli si ze mě jako dělaj srandu nebo co to má znamenat...

Hele ten můj šikula roztrhl pytel, předpokládám, že omylem. Třetina se mu vysypala, tak zbytek pytle obalil izolepou, zabalil to a poslal. Takže se ani nedivím, že ho pro výstrahu přibili na vrata. Já bych ho asi rovnou zabila, kdyby to udělal mě jako zaměstnanec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.8.2021 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

A jak to bylo zabalené?
Právě, že zabalené mi to přišlo docela důkladně. Pytle složené v krabici a ta olepená hnědou lepící páskou. Pytle bývají důkladné, používám prázdné na všechno možné a žádný nepraskl. Byl prasklý ve sváru, třeba byl špatně svařený.......
Snad se neotrávíme.

Mia.K

20.12.2021 02:03
Mia.K

XXX.XXX.133.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte, prosím, zkušenosti s tímto obchodem? Jaké?

Prosím,potřebovala bych s vámi mluvit a poradit 👍🏻

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.12.2021 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mia.K napsal(a):
Prosím,potřebovala bych s vámi mluvit a poradit 👍🏻

Volám haló, haló a nikdo se neozývá.

kajass

6.12.2022 09:04
kajass

XXX.XXX.246.130

na https://pethome.cz/ objednávám pravidelně a vždy v pořádku

Přidejte reakci

Přidat smajlík