Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.9.2021 14:43
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Nevíte prosím, proč jsou lidi tak zlí?
Když se někoho ptáš slušně, záleží na tvém původu a jméně?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 15:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Xenie 47 napsal(a):
Nevíte prosím, proč jsou lidi tak zlí?
Když se někoho ptáš slušně, záleží na tvém původu a jméně?

...odpovídali vám tady slušně, někteří mozná méně libivě, ale pravdivě....snazili se vám pomoci, nakonec i veterinární lekarka Bodlinka, všem jste napsala ják jste napsala, tak tu pak nebrecte.....vy jste tady víceméně urazila všechny co měli snahu hledat řešení...

29.9.2021 15:23
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...odpovídali vám tady slušně, někteří mozná méně libivě, ale pravdivě....snazili se vám pomoci, nakonec i veterinární lekarka Bodlinka, všem jste napsala ják jste napsala, tak tu pak nebrecte.....vy jste tady víceméně urazila všechny co měli snahu hledat řešení...

Lékařka to nikdy nenapíše…
A koho že jsem urazila?
Mužů odkaz?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 15:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Xenie 47 napsal(a):
Lékařka to nikdy nenapíše…
A koho že jsem urazila?
Mužů odkaz?

...to je smutné když zapomene co před chvilkou napíšete.....odkazem je vaše původní diskuze...

29.9.2021 15:48
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...to je smutné když zapomene co před chvilkou napíšete.....odkazem je vaše původní diskuze...

Smutné je ze lžete.
A opravdu je to smutné.
Mužů odkaz na moje urážky???

29.9.2021 15:50
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...to je smutné když zapomene co před chvilkou napíšete.....odkazem je vaše původní diskuze...

Tohle napíše veterinář?
Vy si děláte srandu?
Kdo koho tady uráží?
teď bez prdele

jestli se pokoušíš zachránit psa se stafylokokovou osteomyelitidou, což je průser jako vrata, u veterináře, kterej ani neví, který antibitotika pronikají do kosti,

tak doufej, že ten veterinář je schopný aspoň toho psa nějak lege artis UTRATIT.

protože nic jinýho fakt nemá cenu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Xenie 47 napsal(a):
Tohle napíše veterinář?
Vy si děláte srandu?
Kdo koho tady uráží?
teď bez prdele

jestli se pokoušíš zachránit psa se stafylokokovou osteomyelitidou, což je průser jako vrata, u veterináře, kterej ani neví, který antibitotika pronikají do kosti,

tak doufej, že ten veterinář je schopný aspoň toho psa nějak lege artis UTRATIT.

protože nic jinýho fakt nemá cenu.

Xenie,

kdybych tě chtěla urazit, to bys teprve viděla.

tohle není urážka, je to můj asi poslední pokus ukázat ti, že pokud si teda nevymýšlíš a nejsi troll, tak máš psa v hlubokým průseru a pokud ho teda chceš zachránit, potřebuješ v první chvíli kompetentního veterináře a to BEZ OHLEDU NA CENU

protože prostě něco takového je těžko léčitelné i tím kompetentním veterinářem a NELÉČITELNÉ NĚKÝM, KDO VÁM NA TO NAPÍŠE NITROFURANTOIN, KTERÝ NIKDY A ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NEPRONIKÁ DO KOSTI A JE VHODNÝ POUZE K LÉČBĚ INFEKCÍ MOČOVÝCH CEST.

Prostě chápeš?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Xenie 47 napsal(a):
Tohle napíše veterinář?
Vy si děláte srandu?
Kdo koho tady uráží?
teď bez prdele

jestli se pokoušíš zachránit psa se stafylokokovou osteomyelitidou, což je průser jako vrata, u veterináře, kterej ani neví, který antibitotika pronikají do kosti,

tak doufej, že ten veterinář je schopný aspoň toho psa nějak lege artis UTRATIT.

protože nic jinýho fakt nemá cenu.

..to mi řekněte že ten úvod máte tak hezky česky zatímco ostatní vaše příspěvky se musí horko těžko překládat alespoň do trochu citelneho textu - za tím co jsem vám napsala si stojím a tím diskuzi s vámi končím, nikam nevede...

29.9.2021 16:57
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Nezáleží na Vašem původu ani jméně. Záleží na tom, jak dokážete komunikovat. Pokud komunikujete srozumitelně a jde Vám o dobro Vašeho psa, pro mě za mě ať jste klidně z Marsu.
Ale od Vás jsme se skutečně dozvěděli jen velmi kusé informace, na základě kterých prostě nelze dál smysluplně diskutovat.
Kdybyste byla cizinka, vysvětlovalo by to, proč je Vaše čeština otřesná a proč sháníte léčiva po všech čertech. A ne, o Rusích ani Ukrajincích si nemyslím nic špatného.
Taky mě napadlo, jestli nejste Češka žijící dlouhodobě v cizině, která je odvyklá českému jazyku. To by taky byla „polehčující okolnost“, na základě které bych s Vámi a Vaším vyjadřováním měla více trpělivosti.
Ale pokud jste Češka v Česku, tak komunikujete opravdu velmi obtížně srozumitelně. Z toho mi vyplývá - buďto jste ještě dítě, nebo máte nějakou diagnózu (což není ostuda, kdož jsi bez diagnózy, hoď kamenem), nebo tomu psu pomoci nechcete. A čím dál víc se klaním k té třetí možnosti.
Ráda se dám vyvést z omylu, tak se táži:
Tak chcete tomu psu pomoci?
Má smysl s Vámi ještě diskutovat?
Jste ochotná tomu psu sehnat jiného veterináře, i kdybyste kvůli tomu musela jet třeba tři sta kilometrů? Protože to je nejspíš nezbytné, aby ten pes měl vůbec šanci. S tím FUROLINem má bodlinka pravdu, mám před sebou příbalový leták, a jestli tohle ten vet neví, tak léčit psa u něj je naprosto beznadějné. Šance na uzdravení při současné péči je v oblasti zázraku.
Jste ochotná toho psa uspat, když se ukáže, že ty bakteriofágy nezabraly, a nic jiného, co by se dalo zkusit, nebude? Protože to je taky péče a projev lásky, nechat toho psa včas odejít a netýrat ho bolestivým a sobeckým držením při životě za každou cenu.

A jestli Vaše odpověď není Ano, ano, ano a ano, tak prostě nemůžeme Vašemu psu pomoci, protože nechcete a nemáte zájem mu zajistit adekvátní veterinární péči.

29.9.2021 21:13
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...to je smutné když zapomene co před chvilkou napíšete.....odkazem je vaše původní diskuze...

Smutné je ze lžete

29.9.2021 21:15
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..to mi řekněte že ten úvod máte tak hezky česky zatímco ostatní vaše příspěvky se musí horko těžko překládat alespoň do trochu citelneho textu - za tím co jsem vám napsala si stojím a tím diskuzi s vámi končím, nikam nevede...

Proč se namáhate?
Nemáte co na práci?
Není to pro vás!!!
Pokud nepoznáte preklep a nedáte dohromady kvůli jedněmi překlepu větu, nemuzete vědět co je dobře pro psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Xenie 47 napsal(a):
Proč se namáhate?
Nemáte co na práci?
Není to pro vás!!!
Pokud nepoznáte preklep a nedáte dohromady kvůli jedněmi překlepu větu, nemuzete vědět co je dobře pro psa.

Máte pravdu. Psovi se musí dávat jen ty nejlepší texty. Že bych mu dala k večeři novou Atwoodovou?

29.9.2021 21:19
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Varaxi napsal(a):
Nezáleží na Vašem původu ani jméně. Záleží na tom, jak dokážete komunikovat. Pokud komunikujete srozumitelně a jde Vám o dobro Vašeho psa, pro mě za mě ať jste klidně z Marsu.
Ale od Vás jsme se skutečně dozvěděli jen velmi kusé informace, na základě kterých prostě nelze dál smysluplně diskutovat.
Kdybyste byla cizinka, vysvětlovalo by to, proč je Vaše čeština otřesná a proč sháníte léčiva po všech čertech. A ne, o Rusích ani Ukrajincích si nemyslím nic špatného.
Taky mě napadlo, jestli nejste Češka žijící dlouhodobě v cizině, která je odvyklá českému jazyku. To by taky byla „polehčující okolnost“, na základě které bych s Vámi a Vaším vyjadřováním měla více trpělivosti.
Ale pokud jste Češka v Česku, tak komunikujete opravdu velmi obtížně srozumitelně. Z toho mi vyplývá - buďto jste ještě dítě, nebo máte nějakou diagnózu (což není ostuda, kdož jsi bez diagnózy, hoď kamenem), nebo tomu psu pomoci nechcete. A čím dál víc se klaním k té třetí možnosti.
Ráda se dám vyvést z omylu, tak se táži:
Tak chcete tomu psu pomoci?
Má smysl s Vámi ještě diskutovat?
Jste ochotná tomu psu sehnat jiného veterináře, i kdybyste kvůli tomu musela jet třeba tři sta kilometrů? Protože to je nejspíš nezbytné, aby ten pes měl vůbec šanci. S tím FUROLINem má bodlinka pravdu, mám před sebou příbalový leták, a jestli tohle ten vet neví, tak léčit psa u něj je naprosto beznadějné. Šance na uzdravení při současné péči je v oblasti zázraku.
Jste ochotná toho psa uspat, když se ukáže, že ty bakteriofágy nezabraly, a nic jiného, co by se dalo zkusit, nebude? Protože to je taky péče a projev lásky, nechat toho psa včas odejít a netýrat ho bolestivým a sobeckým držením při životě za každou cenu.

A jestli Vaše odpověď není Ano, ano, ano a ano, tak prostě nemůžeme Vašemu psu pomoci, protože nechcete a nemáte zájem mu zajistit adekvátní veterinární péči.

Ode mne jste se dozvěděli všechno, co potřebujete vědět.
Otázka zněla či má někdo zkušenost se zlatým stafilokokem a zajímalo mne či existuje aspoň jedno zvíře co se vyléčilo z toho.
Hned jsem psala ze je rezistencni na ATB.
A už to jelo…
Proč, kdy, co, kdo…
Zkusit jiní veterinu, zkusit jiná ATB a tak dal.,,
Je to ztráta mého času.
A i vašeho.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 21:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte pravdu. Psovi se musí dávat jen ty nejlepší texty. Že bych mu dala k večeři novou Atwoodovou?

Co jí vyšlo nového? To mi uniklo.

29.9.2021 21:22
Xenie 47

XXX.XXX.239.220

Xenie 47 napsal(a):
Ode mne jste se dozvěděli všechno, co potřebujete vědět.
Otázka zněla či má někdo zkušenost se zlatým stafilokokem a zajímalo mne či existuje aspoň jedno zvíře co se vyléčilo z toho.
Hned jsem psala ze je rezistencni na ATB.
A už to jelo…
Proč, kdy, co, kdo…
Zkusit jiní veterinu, zkusit jiná ATB a tak dal.,,
Je to ztráta mého času.
A i vašeho.

Moje odpověď zní NE NE NE!!!
Pes má nejlepší péči, dala jsem za ne statisíce a dam ještě… Budu ho léčit do posledního.
Je veselý, vděčný a je to můj život…

29.9.2021 21:27
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Koukám, že se to tu dost promazalo, a to jsem se fakt snažila být milá a nápomocná. Tak co už, budu se opakovat.

My se ptáme, protože chceme poradit a pomoct. Bez relevantních informací to bohužel nejde.
Je mi upřímně líto, co Vás potkalo, a stejně tak vím, že Vám moje lítost nijak nepomůže.
Vaše situace je vcelku vzácná, proto se obávám, že tu opravdu nenajdete nikoho, kdo by to se psem zažil. Možná by bylo lepší zeptat se na té veterině, kolik psů s touto diagnózou léčili a kolik jich přežilo, jak dlouho a v jakém stavu. Zkuste obvolat i ostatní veteriny, většinou si za prostou konzultaci přes telefon nic neúčtují.

Edit: Už to vidím, omylem jsem otevřela jiné vlákno... :/

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co jí vyšlo nového? To mi uniklo.

Já nevím, asi neuniklo.. Vám určitě ne :-) pokračování Služebnice? Asi to není úplně novinka, dva roky? Viděla jste seriál? Nějak to mám furt jako novinku.. jsem vybírala papír.. a oni na to použili ten samý, co se mně nejvíc líbí :-) myslím, že naposledy to byly nějaké básničky..
https://www.holmen.com/en/paper/insights/customer-stories/printing_atwood/
no jo, mám radost z "blbostí" :-)

edit.: tak nová bude ještě letos
https://www.databazeknih.cz/knihy/kocici-oko-460498

Neregistrovaný uživatel

29.9.2021 22:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.112.74

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já nevím, asi neuniklo.. Vám určitě ne :-) pokračování Služebnice? Asi to není úplně novinka, dva roky? Viděla jste seriál? Nějak to mám furt jako novinku.. jsem vybírala papír.. a oni na to použili ten samý, co se mně nejvíc líbí :-) myslím, že naposledy to byly nějaké básničky..
https://www.holmen.com/en/paper/insights/customer-stories/printing_atwood/
no jo, mám radost z "blbostí" :-)

edit.: tak nová bude ještě letos
https://www.databazeknih.cz/knihy/kocici-oko-460498

Atwoodova je fajn. Ja sice radej fanrasy a scifi vic do klasiky ala wyndham, strugacky, king, tolkien a spol. Ale ona je vitane velmi fajn zpestření.

29.9.2021 22:37
fikovnice

XXX.XXX.69.83

Xenie 47 napsal(a):
Moje odpověď zní NE NE NE!!!
Pes má nejlepší péči, dala jsem za ne statisíce a dam ještě… Budu ho léčit do posledního.
Je veselý, vděčný a je to můj život…

A chcete tedy rady????
Podle příspěvku, který cituji, jste všichni spokojeni...

Mně jste např. neodpověděla, zda má stále tu zevní osteosyntézu. Zajímalo by mě i, zda dostává analgetika a jaká. Rozpouštění kosti prostě bolí. A hodně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 23:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já nevím, asi neuniklo.. Vám určitě ne :-) pokračování Služebnice? Asi to není úplně novinka, dva roky? Viděla jste seriál? Nějak to mám furt jako novinku.. jsem vybírala papír.. a oni na to použili ten samý, co se mně nejvíc líbí :-) myslím, že naposledy to byly nějaké básničky..
https://www.holmen.com/en/paper/insights/customer-stories/printing_atwood/
no jo, mám radost z "blbostí" :-)

edit.: tak nová bude ještě letos
https://www.databazeknih.cz/knihy/kocici-oko-460498

Neviděla, a to proto, že jsem se ještě nerozhodla, jestli si to chci pustit dřív, než si to přečtu. Rozečetla jsem Alias Grace, ale nějak mi to v tu chvíli nesedlo, tak jsem to odložila podobně, jako kdysi Malý život, ze kterého jsem byla nakonec nadšená.

Tak dík za tip. Mám teď v merku akorát Prsa a vajíčka a novou Delphine de Vigan. A to jsem ještě ani nečetla novou Mornštajnovou. Mám tak trochu literární krizi. Ale naposled jsem četla Co je ti do toho, a nebylo to vůbec špatné, zajímavá jednohubka.

29.9.2021 23:05
fikovnice

XXX.XXX.69.83

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neviděla, a to proto, že jsem se ještě nerozhodla, jestli si to chci pustit dřív, než si to přečtu. Rozečetla jsem Alias Grace, ale nějak mi to v tu chvíli nesedlo, tak jsem to odložila podobně, jako kdysi Malý život, ze kterého jsem byla nakonec nadšená.

Tak dík za tip. Mám teď v merku akorát Prsa a vajíčka a novou Delphine de Vigan. A to jsem ještě ani nečetla novou Mornštajnovou. Mám tak trochu literární krizi. Ale naposled jsem četla Co je ti do toho, a nebylo to vůbec špatné, zajímavá jednohubka.

To je super, jak si tu každý diskutuje v jednom vlákně o úplně rozdílných věcech!

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2021 23:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
To je super, jak si tu každý diskutuje v jednom vlákně o úplně rozdílných věcech!

Obávám se, že v tomto tématu (již) nelze relevantně přispět… A že Ty nejspíš víš, že bych ráda přispěla. Nicméně pokud zadavatelka skutečně hledá radu, pomoc, tak se jí upřímně omlouvám za OT.

30.9.2021 20:13
Xenie 47

XXX.XXX.22.138

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Xenie,

kdybych tě chtěla urazit, to bys teprve viděla.

tohle není urážka, je to můj asi poslední pokus ukázat ti, že pokud si teda nevymýšlíš a nejsi troll, tak máš psa v hlubokým průseru a pokud ho teda chceš zachránit, potřebuješ v první chvíli kompetentního veterináře a to BEZ OHLEDU NA CENU

protože prostě něco takového je těžko léčitelné i tím kompetentním veterinářem a NELÉČITELNÉ NĚKÝM, KDO VÁM NA TO NAPÍŠE NITROFURANTOIN, KTERÝ NIKDY A ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NEPRONIKÁ DO KOSTI A JE VHODNÝ POUZE K LÉČBĚ INFEKCÍ MOČOVÝCH CEST.

Prostě chápeš?

Hmmm, to mi sdeluješ opravdu důležité upozornění 🙈
Veterináře mám, a každý mi řekne to, co on…
Píšu zde ze používám BAKTERIOFAG.
Je to zakázána léčba.
Dekuji.
Furolin vůbec není vhodný pro pejska, netoleruje ho 🤷‍♀️

30.9.2021 20:30
Xenie 47

XXX.XXX.22.138

fikovnice napsal(a):
A chcete tedy rady????
Podle příspěvku, který cituji, jste všichni spokojeni...

Mně jste např. neodpověděla, zda má stále tu zevní osteosyntézu. Zajímalo by mě i, zda dostává analgetika a jaká. Rozpouštění kosti prostě bolí. A hodně.

Má to takhle.
Včera bylo dva týdny jak to má.
Tu první plotinku nepřijal.
Snažím se vám vysvětlit ze ho lecim zakázány lékem.
BAKTERIOFAGEM
Aalgetika má jednou za tři dni.
Meloxoral.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.9.2021 20:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aalgetika má jednou za tři dni.
Meloxoral.



cele tohle je jako ńejaka experimentalni lecba.
ma lek na bolest 1x za tri dny, kdyz se ma davat po 24h?

tak hodne stesti - pes ho potrebuje urcite.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.9.2021 21:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem to nějak nepochopila... Když už to řeším, tak vyjmenuji všechny kliniky, kde pes byl (logicky bych do toho zapojila maximum kapacit minimálně na placenou konzultaci), co na to kdo řekl... Tady to ve výsledku vypadá, že se v tom angažuje jediný vet, který je trochu mimo, info je ode zdi ke zdi. Každopádně trochu zvláštní.

30.9.2021 22:16
fikovnice

XXX.XXX.135.102

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Obávám se, že v tomto tématu (již) nelze relevantně přispět… A že Ty nejspíš víš, že bych ráda přispěla. Nicméně pokud zadavatelka skutečně hledá radu, pomoc, tak se jí upřímně omlouvám za OT.

Však to nebyla narážka ve zlém. Jasně, že Tě znám...
Mě to opravdu pobavilo...

30.9.2021 22:17
fikovnice

XXX.XXX.135.102

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aalgetika má jednou za tři dni.
Meloxoral.



cele tohle je jako ńejaka experimentalni lecba.
ma lek na bolest 1x za tri dny, kdyz se ma davat po 24h?

tak hodne stesti - pes ho potrebuje urcite.

No proto jsem se na ta analgetika ptala. Jednou za tři dny...to je fakt tristní...

30.9.2021 22:21
fikovnice

XXX.XXX.135.102

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem to nějak nepochopila... Když už to řeším, tak vyjmenuji všechny kliniky, kde pes byl (logicky bych do toho zapojila maximum kapacit minimálně na placenou konzultaci), co na to kdo řekl... Tady to ve výsledku vypadá, že se v tom angažuje jediný vet, který je trochu mimo, info je ode zdi ke zdi. Každopádně trochu zvláštní.

Mně přijde, že zadavatelka není troll, ale z nějakého důvodu nechce sdělit, kde se pes léčí, na jaké klinice. V podstatě sem přišla sdělit, že pes má osteomyelitidu, kost se rozpadá, takže má tu osteosyntézu, má MRSA, které se logicky nemůžou běžnými ATB zbavit, analgetika má 1x za 3 dny...no, a dál vlastně nic.

Já jí v tom druhém vlákně psala, co se dává za ATB na osteomyelitidu u lidí - třeba i empiricky. Na to také nebyla žádná reakce, pořád jen info o bezcenném Furolinu.

Přesto samozřejmě moc přeji, ať se z toho pes dostane!

30.9.2021 22:25
fikovnice

XXX.XXX.135.102

Xenie 47 napsal(a):
Má to takhle.
Včera bylo dva týdny jak to má.
Tu první plotinku nepřijal.
Snažím se vám vysvětlit ze ho lecim zakázány lékem.
BAKTERIOFAGEM
Aalgetika má jednou za tři dni.
Meloxoral.

A ten vet je tedy srozuměn s tím, že používáte experimentální léčbu???
Byly skutečně vyčerpány všechny možnosti ATB terapie? Na takto závažné infekce se jde ne jedním ATB, ale třeba trojkombinací...a opět nevím jak ve vet medicíně, ale v humánní medicíně se dá ATB dopravit přímo do kosti. Vložte výsledkový list citlivosti na ATB, nebo aspoň napište, která na mikře testovali na citlivost.

30.9.2021 23:23
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Já jen doufám že je to troll.
Jinak chudák pes teda.
Náš po trhání zubů dostal antibiotika a čípky proti bolesti. Určitě nebyl jeden za tři dny

1.10.2021 06:41
Andrýsek3

XXX.XXX.9.172

Chudák pes, mně je úplně špatně z toho. Hlavně toho psa zachraňovat do posledního dechu, až chcípne v bolestech, tak bude plakat, jak udělala vše, co mohla. To určitě. Smůla na páníčka je zatracený peklo.

1.10.2021 11:28
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Tak plním zadání:
Rozhodila jsem sítě a sehnala tři případy psa, kteří měli bakteriální infekci v kosti; nemůžu potvrdit, že to byl zlatý stafylokok, neboť majitelé si to už nepamatují.
Labrador, úraz při hře v rybníku na ocase, na veterině ocas amputován, žil pak ještě pět let a umřel na nesouvisející zdravotní problém.
Kříženka rotvajlera a NO, nepatrný úraz na tlapce, který se neléčil a prožral do kosti, po konzultaci na veterině pes uspán.
Kříženec, po úraze operován, problém byl v lopatce. Po terapii ATB, která nezabrala, pes uspán.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.10.2021 11:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Tak plním zadání:
Rozhodila jsem sítě a sehnala tři případy psa, kteří měli bakteriální infekci v kosti; nemůžu potvrdit, že to byl zlatý stafylokok, neboť majitelé si to už nepamatují.
Labrador, úraz při hře v rybníku na ocase, na veterině ocas amputován, žil pak ještě pět let a umřel na nesouvisející zdravotní problém.
Kříženka rotvajlera a NO, nepatrný úraz na tlapce, který se neléčil a prožral do kosti, po konzultaci na veterině pes uspán.
Kříženec, po úraze operován, problém byl v lopatce. Po terapii ATB, která nezabrala, pes uspán.

Tak to je mazec docela ! 😳

1.10.2021 12:24
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to je mazec docela ! 😳

Jo, ta kříženka rotvajlera měla strašnou smůlu na majitelku, ta pro změnu neléčila vůbec. Byla to přední tlapa poměrně masivního psa, tak chápu, že amputace nebyla asi reálná možnost, ale kdyby se léčilo dřív, tak to vůbec nemuselo k té kosti dojít. :/ Ale majitelka je ten typ - je to pes, ten se uzdraví sám. Takže když fenka začala kulhat, nic neřešila celé měsíce, až se pak jednou podívala na tu tlapu ze spodu a zjistila, že feně prakticky chybí na tlapě polštářek. Pak se ukázalo, že to přešlo podél kostí do zápěstního kloubu (mají psi zápěstní klouby, nebo se tomu říká jinak?) a pak asi nějak po šlaše mezi loketní a vřetení kostí do lokte, kde to začalo ten loket prakticky užírat. Prý na rentgenu prostě chyběl kus kosti. Majitelka to popsala, že té fence loket uhnil, tak nevím, jak si to přesně představit.
Ostatní dva majitelé jsou ale normální a dali do péče o psa všechno. Ale zdá se, že bez amputace je to hodně, hodně blbé. Voříšek s lopatkou byl léčen dva měsíce a převezli ho někam na veterinu do Prahy, než došli k závěru, že je to beznadějné.
Všechny tři případy jsou bakteriální infekce; labrador je cca z roku 2013, kříženka 2019, voříšek 2015-2016.

1.10.2021 14:27
fikovnice

XXX.XXX.135.102

Varaxi napsal(a):
Jo, ta kříženka rotvajlera měla strašnou smůlu na majitelku, ta pro změnu neléčila vůbec. Byla to přední tlapa poměrně masivního psa, tak chápu, že amputace nebyla asi reálná možnost, ale kdyby se léčilo dřív, tak to vůbec nemuselo k té kosti dojít. :/ Ale majitelka je ten typ - je to pes, ten se uzdraví sám. Takže když fenka začala kulhat, nic neřešila celé měsíce, až se pak jednou podívala na tu tlapu ze spodu a zjistila, že feně prakticky chybí na tlapě polštářek. Pak se ukázalo, že to přešlo podél kostí do zápěstního kloubu (mají psi zápěstní klouby, nebo se tomu říká jinak?) a pak asi nějak po šlaše mezi loketní a vřetení kostí do lokte, kde to začalo ten loket prakticky užírat. Prý na rentgenu prostě chyběl kus kosti. Majitelka to popsala, že té fence loket uhnil, tak nevím, jak si to přesně představit.
Ostatní dva majitelé jsou ale normální a dali do péče o psa všechno. Ale zdá se, že bez amputace je to hodně, hodně blbé. Voříšek s lopatkou byl léčen dva měsíce a převezli ho někam na veterinu do Prahy, než došli k závěru, že je to beznadějné.
Všechny tři případy jsou bakteriální infekce; labrador je cca z roku 2013, kříženka 2019, voříšek 2015-2016.

Já to tak nějak tušila... Ono u lidí je osteomyelitida fakt průšvih a to je těch možností léčby asi přece jen víc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.10.2021 09:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Jo, ta kříženka rotvajlera měla strašnou smůlu na majitelku, ta pro změnu neléčila vůbec. Byla to přední tlapa poměrně masivního psa, tak chápu, že amputace nebyla asi reálná možnost, ale kdyby se léčilo dřív, tak to vůbec nemuselo k té kosti dojít. :/ Ale majitelka je ten typ - je to pes, ten se uzdraví sám. Takže když fenka začala kulhat, nic neřešila celé měsíce, až se pak jednou podívala na tu tlapu ze spodu a zjistila, že feně prakticky chybí na tlapě polštářek. Pak se ukázalo, že to přešlo podél kostí do zápěstního kloubu (mají psi zápěstní klouby, nebo se tomu říká jinak?) a pak asi nějak po šlaše mezi loketní a vřetení kostí do lokte, kde to začalo ten loket prakticky užírat. Prý na rentgenu prostě chyběl kus kosti. Majitelka to popsala, že té fence loket uhnil, tak nevím, jak si to přesně představit.
Ostatní dva majitelé jsou ale normální a dali do péče o psa všechno. Ale zdá se, že bez amputace je to hodně, hodně blbé. Voříšek s lopatkou byl léčen dva měsíce a převezli ho někam na veterinu do Prahy, než došli k závěru, že je to beznadějné.
Všechny tři případy jsou bakteriální infekce; labrador je cca z roku 2013, kříženka 2019, voříšek 2015-2016.

Mají zápěstní kloub alias carpus stejně jako lidi (a koně, kočky, krávy...).

2.10.2021 13:18
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mají zápěstní kloub alias carpus stejně jako lidi (a koně, kočky, krávy...).

Díky. :)

11.12.2021 09:13
Vricedo

XXX.XXX.173.227

Varaxi napsal(a):
Koukám, že se to tu dost promazalo, a to jsem se fakt snažila být milá a nápomocná. Tak co už, budu se opakovat.

My se ptáme, protože chceme poradit a pomoct. Bez relevantních informací to bohužel nejde.
Je mi upřímně líto, co Vás potkalo, a stejně tak vím, že Vám moje lítost nijak nepomůže.
Vaše situace je vcelku vzácná, proto se obávám, že tu opravdu nenajdete nikoho, kdo by to se psem zažil. Možná by bylo lepší zeptat se na té veterině, kolik psů s touto diagnózou léčili a kolik jich přežilo, jak dlouho a v jakém stavu. Zkuste obvolat i ostatní veteriny, většinou si za prostou konzultaci přes telefon nic neúčtují.

Edit: Už to vidím, omylem jsem otevřela jiné vlákno... :/

My jsme to zvládli - boxer 6 měsíců po operaci dostal zlatého stafylokoka ( měl zlomenou holenní kost)

11.12.2021 14:02
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Vricedo napsal(a):
My jsme to zvládli - boxer 6 měsíců po operaci dostal zlatého stafylokoka ( měl zlomenou holenní kost)

Napište čím, jaká ATB dostával, prosím...

11.12.2021 18:58
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Vricedo napsal(a):
My jsme to zvládli - boxer 6 měsíců po operaci dostal zlatého stafylokoka ( měl zlomenou holenní kost)

Prosím rozveďte to. Je to velmi užitečné.

12.12.2021 20:08
Vricedo

XXX.XXX.173.227

fikovnice napsal(a):
Napište čím, jaká ATB dostával, prosím...

To si už bohužel nepamatuji, je to 10 let zpátky.
Operovali nám ho v Holicích a z původních 15 000 za operaci se s komplikacemi cena vyšplhala na 30 000 korun. Nechali jsme ho tam dohromady na 3-4 měsíce, chudák nechtěl žrát a byly mu vidět kosti z toho, hrála tam roly určitě i psychika, protože byl většinu času zavřený ve veterinárním kotci.
Ale dostal se z toho, nakonec nám umřel na selhání srdce.

12.12.2021 20:14
Vricedo

XXX.XXX.173.227

Varaxi napsal(a):
Prosím rozveďte to. Je to velmi užitečné.

6 měsíční štěně boxera nám přejelo auto, na RTG se zjístilo že se jedná o zlomeninu holenní kosti.
Následovala operace, po které se zjístilo že je rána infikovaná zlatým stafylokokem. Následovala reoperace a nechali si ho tam dohromady na 3-4 měsíce. Byl drtivou většinu času zavřený ve veterinárním kotci, odmítal jíst a z toho byl i poté podvyživený...trčeli mu kosti, což si myslím že bylo hlavně důsledkem psychiky. Z původních 15 000 se z toho vyklubalo 30 000 korun.

13.12.2021 07:29
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Vricedo napsal(a):
6 měsíční štěně boxera nám přejelo auto, na RTG se zjístilo že se jedná o zlomeninu holenní kosti.
Následovala operace, po které se zjístilo že je rána infikovaná zlatým stafylokokem. Následovala reoperace a nechali si ho tam dohromady na 3-4 měsíce. Byl drtivou většinu času zavřený ve veterinárním kotci, odmítal jíst a z toho byl i poté podvyživený...trčeli mu kosti, což si myslím že bylo hlavně důsledkem psychiky. Z původních 15 000 se z toho vyklubalo 30 000 korun.

Děkuji.
Měli jste veliké štěstí. Váš pejsek byl statečný bojovník.

Přidejte reakci

Přidat smajlík