Terry1304

XXX.XXX.135.1
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli má někdo nějaké zkušenosti se spolknutím větší části sušeného vepřového ucha. Mám dvou měsíční štěně, které spolklo větší část - cca 3 na 3 cm.
Nejprve se dávilo, snažila jsem se mu pomoct , ale ven jsme to nedostaly. Volala jsem ihned lékaři, který mi rekl ať jej pozoruji zda nezvrací potravu či dokáže udelat potřebu. Pokud ano, je to v poradku a snad by to měl strávit.
V potřebách pro mazlíčky mi řekli, ze je to super na kousání pro štěňátka a netušil jsem, že se muže neco takoveho stát...
Moje otázka zní, zda se nekomu neco takoveho take stalo a jestli je to opravdu stravitelné i u malého štěněte.
Dekuji.
Terry1304
napsal(a):
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli má někdo nějaké zkušenosti se spolknutím větší části sušeného vepřového ucha. Mám dvou měsíční štěně, které spolklo větší část - cca 3 na 3 cm.
Nejprve se dávilo, snažila jsem se mu pomoct , ale ven jsme to nedostaly. Volala jsem ihned lékaři, který mi rekl ať jej pozoruji zda nezvrací potravu či dokáže udelat potřebu. Pokud ano, je to v poradku a snad by to měl strávit.
V potřebách pro mazlíčky mi řekli, ze je to super na kousání pro štěňátka a netušil jsem, že se muže neco takoveho stát...
Moje otázka zní, zda se nekomu neco takoveho take stalo a jestli je to opravdu stravitelné i u malého štěněte.
Dekuji.
3 x 3 cm není až tak velké...ale záleží, co máte za plemeno...?
Pokud se mu to povede spolknout, nevidím důvod, proč by to nemělo strávit, za chvíli je to rosolovaté, kdyby se mu to někde ještě šprajclo, tím spíš...bude to dýl měknout. Zkuste si to na hodinu hodit do vody. Pes se vám blbinama, co nemá žrát a žere, bude dávit x krát. Alepsoň si budete dávat větší pozor a sledovat, co raděj nenechávat v jeho dosahu. Pokud to nejde dovnitř, většinou to obratem vyblije. Uši v pohodě, pozor spíš na kloubové kosti, to je jiná. Sousedům se měl pes udusit spolknutým kloubem, který se mu v krku šprajcnul.
Terry1304

XXX.XXX.135.1