Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.11.2021 20:15
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Vím, že se to probíralo pradávno, na začátku covidu, ale na Koronaviru bych to hledala týden
Je to dotaz hlavně tedy na Bodlinku, co si myslíte o tomto: https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/696894/muz-z-plzenska-proti-covidu-nasadil-ivermektin-skoncil-v-bezvedomi-utrpel-rozsahlou-mrtvici.html může tohle způsobit ivermectin?
Jen tak pro zajímavost jsem si pročetla příbalový leták od ivermectinu pro lidi a nic takového se tam vůbec nezmiňuje.
Osobně si myslím, že mrtvici mu způsobil covid, ne ivermectin.
Minulý týden u nás stejně umřel pán s covidem, na infarkt a ivermectin určitě nebral.

28.11.2021 20:21
lupus4

XXX.XXX.205.61

když to psal Blesk, tak to musí bejt pravda

28.11.2021 20:27
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

lupus4 napsal(a):
když to psal Blesk, tak to musí bejt pravda

Jéžíš, no vy aby jste si nerejpnul. Tak to napsal Blesk, citoval nějakého doktora jde mi o to, co řekl ten doktor. Ne, nepojedu k tomu doktorovi zjišťovat, jestli to opravdu řekl ani nebudu čekat, až to přepíšou jiná media, aby se to tu dalo hodit a neurazilo to vaši inteligenci

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.11.2021 20:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

předávkování ivermektinem může způsobit neuro problém, nějaký třesy nebo křeče, ale za mrtvici fakt nemůže.

ale celé to vyznění článku je v souladu se současným pojetím celé věci, tzn. kdo není očkovaný a léčí se doma je idiot a teď se mu všichni zasmějeme.

28.11.2021 20:46
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
předávkování ivermektinem může způsobit neuro problém, nějaký třesy nebo křeče, ale za mrtvici fakt nemůže.

ale celé to vyznění článku je v souladu se současným pojetím celé věci, tzn. kdo není očkovaný a léčí se doma je idiot a teď se mu všichni zasmějeme.

Děkuju, taky jsem si říkala, že to bude blbost, ale štve mě, že to vypustí z huby doktor. Ať si o samoléčbě koňským ivermectinem myslí cokoliv, ale tohle by šířit neměl, to je taky hoax.

29.11.2021 02:59
fikovnice

XXX.XXX.132.109

lesnížínka napsal(a):
Děkuju, taky jsem si říkala, že to bude blbost, ale štve mě, že to vypustí z huby doktor. Ať si o samoléčbě koňským ivermectinem myslí cokoliv, ale tohle by šířit neměl, to je taky hoax.

Nejsem "Bodlinka" , ale potvrzuji, že mechanismus účinku Ivermectinu neodpovídá popsanému NÚ - příhodě. Faktem ale je, že Zákon o léčivech definuje např. Neočekávanou příhodu nebo Závažnou neočekávanou příhodu. Přesto si myslím, že iktus u dotyčného způsobil COVID, ne Ivermectin. Občas už se uvádí, že jde o respiračně-cévní onemocnění...

Otázka

29.11.2021 06:17
Otázka

XXX.XXX.230.195

Pardon, ale on to svým způsobem ivermectin způsobil. Kdyby byl očkovaný, mohl to chytit, ale měl lehký průběh, kdyby nevěřil hoaxum nechal si nasadit monoklonální látky a ne odčervovadlo.

29.11.2021 06:20
impact

XXX.XXX.48.167

Otázka napsal(a):
Pardon, ale on to svým způsobem ivermectin způsobil. Kdyby byl očkovaný, mohl to chytit, ale měl lehký průběh, kdyby nevěřil hoaxum nechal si nasadit monoklonální látky a ne odčervovadlo.

Lidi jsou úplně deb ilní. Jedna doktorka tady v nemocnici tvrdí pacientům, že na prevenci proti Covidu zobe každý ráno Caniverm...

Otázka

29.11.2021 07:04
Otázka

XXX.XXX.230.195

impact napsal(a):
Lidi jsou úplně deb ilní. Jedna doktorka tady v nemocnici tvrdí pacientům, že na prevenci proti Covidu zobe každý ráno Caniverm...

Jen se chci ujistit, jakože každý den zobne odčervovací pastu? Čistě ze zvědavosti, ono to nemá vedlejší účinky? Já jen že u zvířat se doporučuje před odčervováním udělat koprologie, aby se to nedělalo zbytečně...

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 07:35

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 07:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Někdo se odčervuje, někdo si nechá píchnout záhadnou vakcínu...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-dalsi-ockovaci-skandal-v-nemecku-desitky-lidi-si-nechali-pichnout-zahadnou-vakcinu-182000

Včera jsem to taky četla a napadlo mě, jestli a jak se dá vlastně zjistit při tom očkování, co vám vlastně píchají. Ukazují vám tu lahvičku nebo nějaký letáček nebo vůbec něco?

janae1

29.11.2021 07:50
janae1

XXX.XXX.160.6

lesnížínka napsal(a):
Vím, že se to probíralo pradávno, na začátku covidu, ale na Koronaviru bych to hledala týden
Je to dotaz hlavně tedy na Bodlinku, co si myslíte o tomto: https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/696894/muz-z-plzenska-proti-covidu-nasadil-ivermektin-skoncil-v-bezvedomi-utrpel-rozsahlou-mrtvici.html může tohle způsobit ivermectin?
Jen tak pro zajímavost jsem si pročetla příbalový leták od ivermectinu pro lidi a nic takového se tam vůbec nezmiňuje.
Osobně si myslím, že mrtvici mu způsobil covid, ne ivermectin.
Minulý týden u nás stejně umřel pán s covidem, na infarkt a ivermectin určitě nebral.

Kde se vzalo, že odčervvadlo pomáhá proti čínské brebeře?
A jak by to vlastně mělo pomoci, jaký se ivermectinu připisuje mechanismus proti Covidu?

Pobavila mě hesla na protivovidé demonstraci.
„Uvolněte ivermektin“, „Vakcína je byznys“, „Nejsem pokusný králík“

29.11.2021 07:55
impact

XXX.XXX.48.167

Otázka napsal(a):
Jen se chci ujistit, jakože každý den zobne odčervovací pastu? Čistě ze zvědavosti, ono to nemá vedlejší účinky? Já jen že u zvířat se doporučuje před odčervováním udělat koprologie, aby se to nedělalo zbytečně...

Tablety. Pasta by se zobala dost těžko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 08:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Včera jsem to taky četla a napadlo mě, jestli a jak se dá vlastně zjistit při tom očkování, co vám vlastně píchají. Ukazují vám tu lahvičku nebo nějaký letáček nebo vůbec něco?

Já jsem byla v oficiálním očkovacím centru FN Brno na brněnském výstavišti. Před samotnou aplikací nám bylo sděleno, že se očkuje pfizerem. To jsem věděla předem, zjišťovala jsem si to. Ale že by každému jednomu ukazovali příbalový leták či lahvičku s označením, to ne. Měli tu látku nataženou v injekčních stříkačkách a šlo to ráz na ráz.
Ani při jiných očkováních lékař neukazuje lahvičku a příbalový leták.

29.11.2021 08:32
assil

XXX.XXX.121.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Včera jsem to taky četla a napadlo mě, jestli a jak se dá vlastně zjistit při tom očkování, co vám vlastně píchají. Ukazují vám tu lahvičku nebo nějaký letáček nebo vůbec něco?

Mně nic neukazovali, ale byla jsem v nemocnici, tak nějak předpokládám, že tam by nic nelegálního nepodali.

29.11.2021 08:35
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Včera jsem to taky četla a napadlo mě, jestli a jak se dá vlastně zjistit při tom očkování, co vám vlastně píchají. Ukazují vám tu lahvičku nebo nějaký letáček nebo vůbec něco?

Dostanete kartičku, kde máte uvedené (postupně, jak na ně půjdete) obě aplikované dávky, název, data aplikace a číslo šarže každé té dávky.

29.11.2021 08:35
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem byla v oficiálním očkovacím centru FN Brno na brněnském výstavišti. Před samotnou aplikací nám bylo sděleno, že se očkuje pfizerem. To jsem věděla předem, zjišťovala jsem si to. Ale že by každému jednomu ukazovali příbalový leták či lahvičku s označením, to ne. Měli tu látku nataženou v injekčních stříkačkách a šlo to ráz na ráz.
Ani při jiných očkováních lékař neukazuje lahvičku a příbalový leták.

Taky jsem byla v očkovacím centru spadajícím pod Vojenskou nemocnici, ptala jsem se, sestra mi ukázala lahvičku, z který to natahovala.

Nicméně Sarah - nekomplikujte si takhle obavama svoje rozhodnutí, kdyby chtěl někdo hodit šméčko, stejně se to nedozvíte. Bude to v pořádku, držím palce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Taky jsem byla v očkovacím centru spadajícím pod Vojenskou nemocnici, ptala jsem se, sestra mi ukázala lahvičku, z který to natahovala.

Nicméně Sarah - nekomplikujte si takhle obavama svoje rozhodnutí, kdyby chtěl někdo hodit šméčko, stejně se to nedozvíte. Bude to v pořádku, držím palce.

Jasně, ale víte jak to je, těmahle článkama opravdu nahrávají obavám. Otázka je, jestli ti Němci věděli, do čeho jdou, to v tom článku není.

29.11.2021 08:45
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně, ale víte jak to je, těmahle článkama opravdu nahrávají obavám. Otázka je, jestli ti Němci věděli, do čeho jdou, to v tom článku není.

Nečíst, nečíst, nečíst - všude je kolem samej novinovej bordel. Neotvírat.

Radši pak za pár dní otevřete lahev s nějakým dobrý pitím. (mimochodem já jsem pár dní před tím, než jsem šla na pigáro, vykopla alekhůl,) hodně jsem pila vodu.. Jděte den před tím brzo spát, ať nejste zbytečně unavená. Den s očkováním si dopředu zorganizujte tak, že prostě psi budou mít čistě jen základní minimum a vy až přijdete domů, se zakutáte do připravený postele. Já si vzala půlku aspirinu, neříkám, že se to musí, ale přišlo mi to jako prevence dobrý. Brala jsem si pak tu půlku ještě další asi dva, tři dny. Ten den následující psi ještě ošiďte, ať jste v klidu, aktivit mají jindy habakůk. A ty dny následující jen tak procházka piánko. A bude to cajk.

29.11.2021 08:49
Atheira

XXX.XXX.209.8

Zrzavci napsal(a):
Nečíst, nečíst, nečíst - všude je kolem samej novinovej bordel. Neotvírat.

Radši pak za pár dní otevřete lahev s nějakým dobrý pitím. (mimochodem já jsem pár dní před tím, než jsem šla na pigáro, vykopla alekhůl,) hodně jsem pila vodu.. Jděte den před tím brzo spát, ať nejste zbytečně unavená. Den s očkováním si dopředu zorganizujte tak, že prostě psi budou mít čistě jen základní minimum a vy až přijdete domů, se zakutáte do připravený postele. Já si vzala půlku aspirinu, neříkám, že se to musí, ale přišlo mi to jako prevence dobrý. Brala jsem si pak tu půlku ještě další asi dva, tři dny. Ten den následující psi ještě ošiďte, ať jste v klidu, aktivit mají jindy habakůk. A ty dny následující jen tak procházka piánko. A bude to cajk.

Brala bych to jen jako krizový plán. Taky může jít spát, kdy se jí bude chtít a psy ani nebude třeba šidit, protože se žádný poslední tažení konat nebude. Připadá mi, že hodně lidí to prožívá o to hůř právě proto, že jsou takhle připravení a už to mají vsugerované, že jim bude zle. Přitom nějaká bolest hlavy nebo lehce zvýšená teplota... nejčastější vedlejší účinky. To přece není žádné drama.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 08:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Brala bych to jen jako krizový plán. Taky může jít spát, kdy se jí bude chtít a psy ani nebude třeba šidit, protože se žádný poslední tažení konat nebude. Připadá mi, že hodně lidí to prožívá o to hůř právě proto, že jsou takhle připravení a už to mají vsugerované, že jim bude zle. Přitom nějaká bolest hlavy nebo lehce zvýšená teplota... nejčastější vedlejší účinky. To přece není žádné drama.

A tak já předpokládám, že po první dávce nic nebude. Nikdo z rodiny nic neměl, jen bolest v místě vpichu. A to bývá i u jiných očkování, hlavně u tetanovky. Spíš až po druhé, a to si vezmu dovolenou, to už bude po Novým roce.

29.11.2021 09:04
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Atheira napsal(a):
Brala bych to jen jako krizový plán. Taky může jít spát, kdy se jí bude chtít a psy ani nebude třeba šidit, protože se žádný poslední tažení konat nebude. Připadá mi, že hodně lidí to prožívá o to hůř právě proto, že jsou takhle připravení a už to mají vsugerované, že jim bude zle. Přitom nějaká bolest hlavy nebo lehce zvýšená teplota... nejčastější vedlejší účinky. To přece není žádné drama.

To ne, to nejni drámo, ale my oba byli fakt hodně unavený-takovou únavu neznám, přijeli jsme domů, udělali základní a šli spát. My byli na očkování ráno, jsem od homeopatie zvyklá vnímat, jak mi tělo fungá, takže jsem vnímala (ne hypochondricky pozorovala, opravdu vnímala, protože mě zajímalo, co bude probíhat - kupř. reakci na tetanovku jsem měla kdysi dávno veselou), jak to v těle pracuje a jak se tělo staví na odpor. V tý době jsme se akorát stěhovali. Byli jsme v našem tehdejším domově, něco jen vyzvednou a platby na počítači, tedy nic náročnýho a na mě najednou padla taková deka, že kdybychom tam bývali měli žrádlo pro čokle, nehla bych se odtamtud a usnula na tom holým gauči , a ráno v pohodě, tělo dostalo možnost odpočívat. Podruhý už to bylo cajk, tělo vědělo.
Mimochodem četla jsem před časem rozhovor s - kurnik si nepamatuju její jméno, ale je to normální - žádná bulvární - lékařka - imunoložka a popisovala tam moc pěkně, jak je důležitý po očkování opravdu odpočívat a ještě líp spát. Protože se to tělo s tím očkováním seznamuje ve dvou fázích , jak tělo, tak mozek, rozdíl je, že jeden v NonRM fázi a druhej v RM fázi. Obě jsou pochopitelně důležité, aby se to puzzle složilo dobře.

29.11.2021 09:10
Atheira

XXX.XXX.209.8

Zrzavci napsal(a):
To ne, to nejni drámo, ale my oba byli fakt hodně unavený-takovou únavu neznám, přijeli jsme domů, udělali základní a šli spát. My byli na očkování ráno, jsem od homeopatie zvyklá vnímat, jak mi tělo fungá, takže jsem vnímala (ne hypochondricky pozorovala, opravdu vnímala, protože mě zajímalo, co bude probíhat - kupř. reakci na tetanovku jsem měla kdysi dávno veselou), jak to v těle pracuje a jak se tělo staví na odpor. V tý době jsme se akorát stěhovali. Byli jsme v našem tehdejším domově, něco jen vyzvednou a platby na počítači, tedy nic náročnýho a na mě najednou padla taková deka, že kdybychom tam bývali měli žrádlo pro čokle, nehla bych se odtamtud a usnula na tom holým gauči , a ráno v pohodě, tělo dostalo možnost odpočívat. Podruhý už to bylo cajk, tělo vědělo.
Mimochodem četla jsem před časem rozhovor s - kurnik si nepamatuju její jméno, ale je to normální - žádná bulvární - lékařka - imunoložka a popisovala tam moc pěkně, jak je důležitý po očkování opravdu odpočívat a ještě líp spát. Protože se to tělo s tím očkováním seznamuje ve dvou fázích , jak tělo, tak mozek, rozdíl je, že jeden v NonRM fázi a druhej v RM fázi. Obě jsou pochopitelně důležité, aby se to puzzle složilo dobře.

No to je hezký, odpočívat. Ale tak to já jsem asi teda nějak hyperaktivní nebo nevím. Já nevydržím odpočívat, pokud nejsem doopravdy úplně vyřízená. Nejde to. Ukousala bych si ruce a pak i nohy a i potom bych se šla někam koulet.
Ano, zvládnu si třeba číst, dát si čaj a pohodu. Ale tak hodinu. Rozhodně ne zbytek dne.
Spala jsem v noci. Bolely mě kolena jak blázen. Ale to nemuselo vůbec být po očkování. Mám asi nějaký revma nebo něco. Doktoři mi řekli, že se to stejně nedá ničím vyléčit, tak ať si zvyknu. (A že to je druh bolesti, na který se zvykalo fakt těžko, kolena se daj, ale když takhle chytne rameno, je jedno, jak ležím, prostě je problém i zvednout si z té ruky peřinu) Tehdy jsem ještě chodila k dětský. Mám to tak asi od pěti a nikdy to nepřešlo, jen se to střídá. Někdy rameno, někdy koleno. Někdy levý, někdy pravý. No, tak po očkování mě bolely obě.

29.11.2021 09:15
assil

XXX.XXX.121.3

Atheira napsal(a):
Brala bych to jen jako krizový plán. Taky může jít spát, kdy se jí bude chtít a psy ani nebude třeba šidit, protože se žádný poslední tažení konat nebude. Připadá mi, že hodně lidí to prožívá o to hůř právě proto, že jsou takhle připravení a už to mají vsugerované, že jim bude zle. Přitom nějaká bolest hlavy nebo lehce zvýšená teplota... nejčastější vedlejší účinky. To přece není žádné drama.

No a nebo čtyřicítky horečky a zimnice že se klepe postel, to už trochu drama je, ale to přijde většinou až v noci a to už v posteli jste, akorát se nevyspíte.

29.11.2021 09:19
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Atheira napsal(a):
No to je hezký, odpočívat. Ale tak to já jsem asi teda nějak hyperaktivní nebo nevím. Já nevydržím odpočívat, pokud nejsem doopravdy úplně vyřízená. Nejde to. Ukousala bych si ruce a pak i nohy a i potom bych se šla někam koulet.
Ano, zvládnu si třeba číst, dát si čaj a pohodu. Ale tak hodinu. Rozhodně ne zbytek dne.
Spala jsem v noci. Bolely mě kolena jak blázen. Ale to nemuselo vůbec být po očkování. Mám asi nějaký revma nebo něco. Doktoři mi řekli, že se to stejně nedá ničím vyléčit, tak ať si zvyknu. (A že to je druh bolesti, na který se zvykalo fakt těžko, kolena se daj, ale když takhle chytne rameno, je jedno, jak ležím, prostě je problém i zvednout si z té ruky peřinu) Tehdy jsem ještě chodila k dětský. Mám to tak asi od pěti a nikdy to nepřešlo, jen se to střídá. Někdy rameno, někdy koleno. Někdy levý, někdy pravý. No, tak po očkování mě bolely obě.

No kdyby přišla ta vlna únavy, tak béte vodpočívat,ani se nenadějete, páč tělo se ptát nebude na hyperaktivitu. Vypne vás. Já jsem typ noční, můžu být unavená děsně a v osm hodin to udělá pink a já jedu jak motorová myš /teď po přestěhování a velmi časném ranním vstávání se to kapek horší a pátky ............. to radši nekomentuju :D / V ten den to teda jaksi bylo zcela jinak, fakt jsem se vypla, nešlo to přeprat. Proto říkám Sarah, která je teď na to sama, ať si připraví půdu pod nohama, aby mohla případně zaplout do peří a nemuset se prát. Já tehdy spala od osmi hodin. Já! Sova. A pak jsem si přečetla to povídání paní dochtorky - který paradoxně s kurvavirem vůbec nesouviselo. Tož jsem byla ráda, že jsem tělu dala možnost si to poskládat tak, aby to pak mělo v arzenálu připravený.

29.11.2021 09:26
Atheira

XXX.XXX.209.8

assil napsal(a):
No a nebo čtyřicítky horečky a zimnice že se klepe postel, to už trochu drama je, ale to přijde většinou až v noci a to už v posteli jste, akorát se nevyspíte.

Tohle nepište člověku, co má strach.

29.11.2021 09:31
impact

XXX.XXX.48.167

Atheira napsal(a):
Brala bych to jen jako krizový plán. Taky může jít spát, kdy se jí bude chtít a psy ani nebude třeba šidit, protože se žádný poslední tažení konat nebude. Připadá mi, že hodně lidí to prožívá o to hůř právě proto, že jsou takhle připravení a už to mají vsugerované, že jim bude zle. Přitom nějaká bolest hlavy nebo lehce zvýšená teplota... nejčastější vedlejší účinky. To přece není žádné drama.

No tak já dvakrát zůstala po třech dnech doma, preventivně. Drámo to ani nebylo, ale juchat jsem si taky nemohla. Po třetí jsem si řekla, že už je tělo zvyklý a po večerním očkování si ráno s radostí vyrazila do práce.

Po třech hodinách (podotýkám, že jsem celou dobu seděla a nedělala nic složitého) se se mnou otočil svět naruby a hodinu jsem ležela na stole a sbírala síly na to, abych sedla do auta a jela dom upadnout do postele.

29.11.2021 10:01
assil

XXX.XXX.121.3

Atheira napsal(a):
Tohle nepište člověku, co má strach.

Lepší být připraven než potom překvapen.
Ale tak pro uklidnění, tohle většinou trvá den a dá se to zmírnit paralenem, takže sice lepší bejt doma v posteli než v práci, ale není to horší než chřipka.

29.11.2021 10:14
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Atheira napsal(a):
Dostanete kartičku, kde máte uvedené (postupně, jak na ně půjdete) obě aplikované dávky, název, data aplikace a číslo šarže každé té dávky.

Ano, i u nás.

29.11.2021 10:18
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

impact napsal(a):
No tak já dvakrát zůstala po třech dnech doma, preventivně. Drámo to ani nebylo, ale juchat jsem si taky nemohla. Po třetí jsem si řekla, že už je tělo zvyklý a po večerním očkování si ráno s radostí vyrazila do práce.

Po třech hodinách (podotýkám, že jsem celou dobu seděla a nedělala nic složitého) se se mnou otočil svět naruby a hodinu jsem ležela na stole a sbírala síly na to, abych sedla do auta a jela dom upadnout do postele.

Huž máš trojku? Pak ty čipy do aut mají bejt, když si je kde kdo rve rozmařile do těla
No jsem zvědavá, jak to bude u nás, jdeme po novým roce. Pokud si to teda nepořídím "přírodně" právě tu byl u mě kolega, který následně tadááá šel s velkou slávou v tichosti domů.

29.11.2021 10:29
Dája6

XXX.XXX.70.4

Sarah

Dobrý den 😜,
já i manžel jsme 2x očkování a já už i třetí. Ani jeden neměl nic po očkování ani ten vpich nás nebolel. Ano je to od člověka ke člověku, každý na ďubanec jinak reaguje.
Je pravda, že se říká, že čím starší tím bez obtíží, protože imunita už není tak vysoká a co jsem chodila za mýma klientama na 98%neměl nikdo znich žáden problém. Spíš od mladších ročníků jsem slyšela, že měli reakci.
Dája

29.11.2021 10:41
impact

XXX.XXX.48.167

Zrzavci napsal(a):
Huž máš trojku? Pak ty čipy do aut mají bejt, když si je kde kdo rve rozmařile do těla
No jsem zvědavá, jak to bude u nás, jdeme po novým roce. Pokud si to teda nepořídím "přírodně" právě tu byl u mě kolega, který následně tadááá šel s velkou slávou v tichosti domů.

No nám ředitel zajistil firmu, která k nám naklusala a odebrala všem krev na protilátky. Já po dvou očkováních Zenecou - covid protilátky negativní. Takže ano, trochu jsem si to třetí vydupala dřív, než by bylo obvyklé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 10:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Ano, i u nás.

To dávají všude.

29.11.2021 10:51
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To dávají všude.

Tak právě, že někdo psal, že nedostal nic?! Že ani nevěděl, čím ho očkovali, což se teda divím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 11:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám dávali podepsat informovaný souhlas, kartičku jsme nedostávali, ale rovnou nám vytiskli certifikát - byla jsem na Johnsonovi, z lahvičky paní natahovala, nezkoumala jsem, co to bylo zač.
Jedna neprospaná noc se zimnicí, kýcháním a bolestí kloubů (acylpyrin jsem nebrala jako prevenci, ale na utlumení příznaků té "chřipky"), druhý den pouze únava z té neprospané noci, jinak vpich bolel ještě týden, ale nijak tak že bych si toho všimla, když jsem se zrovna ramenem neopřela o zeď :-)
Pomalu se rozhlížím, zda by nebyla druhá dávka pro zájemce z řad mladých :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 11:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
No nám ředitel zajistil firmu, která k nám naklusala a odebrala všem krev na protilátky. Já po dvou očkováních Zenecou - covid protilátky negativní. Takže ano, trochu jsem si to třetí vydupala dřív, než by bylo obvyklé.

Až tak?
Já si snad na ty protilátky zajdu, to by mě teda dost zajímalo, kolik jich mám po 2 dávkách Pfizeru...

29.11.2021 11:15
impact

XXX.XXX.48.167

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Až tak?
Já si snad na ty protilátky zajdu, to by mě teda dost zajímalo, kolik jich mám po 2 dávkách Pfizeru...

Jestli Vás to uklidní, tak kolegové po Pfeizru v protilátkách s přehledem vedli.

Proto ho mám jako třetí dávku.

Otázka

29.11.2021 11:28
Otázka

XXX.XXX.62.226

Já mám Pfizer, muž modernu, na třetí jdeme v lednu. Je mi jedno, co v tom je. I kdyby mi to někdo vysvětloval, mám vzdělání úplně jiný a tak mi může napovídat kdo chce co chce. Věřím prostě doktorům, stejně jako u ostatních očkování.

29.11.2021 11:35
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

impact napsal(a):
No nám ředitel zajistil firmu, která k nám naklusala a odebrala všem krev na protilátky. Já po dvou očkováních Zenecou - covid protilátky negativní. Takže ano, trochu jsem si to třetí vydupala dřív, než by bylo obvyklé.

A co máš na přeočkování, ty žroute čipů?

edit aha, huž to vidim- Pfájzra.

29.11.2021 11:45
aluska

XXX.XXX.197.205

Tak já si v klidu žila s tím, že mi ani po jednom očkování nic nebylo. Byla jsem vždy kolem 9,30 a rovnou zpátky do práce a se psema atd. Jenom na koně jsem teda o víkendu nelezla. Radši. Když říkala sestra. A až časem jsem si uvědomila, protože o tom všichni mluvili, že jsem byla asi tři dny unavenější, jakože se mi už v deset dopo docela chtělo spát. Já to tenkrát přičítala nevyspání se štěnětem. Ale kdo ví, jestli štěně nebo Pfizer.....

29.11.2021 11:47
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

aluska napsal(a):
Tak já si v klidu žila s tím, že mi ani po jednom očkování nic nebylo. Byla jsem vždy kolem 9,30 a rovnou zpátky do práce a se psema atd. Jenom na koně jsem teda o víkendu nelezla. Radši. Když říkala sestra. A až časem jsem si uvědomila, protože o tom všichni mluvili, že jsem byla asi tři dny unavenější, jakože se mi už v deset dopo docela chtělo spát. Já to tenkrát přičítala nevyspání se štěnětem. Ale kdo ví, jestli štěně nebo Pfizer.....

Kdyby se to štěně jmenovalo Pfizer........ měla byste jasno

Já to beru tak - i pes po očkování má klidovější režim, tak ho naordinuju i sobě, nic tím nezkazím. Nedělám z toho drámo, ale přistupuju k tomu tak nějak s rozumem, mám svoje tělo ráda a proč mu nedopřát, aby při zátěži mělo trošku lepší režim a mohlo se tím pádem s tou zátěží dobře popasovat - tedy v klidu se naučit to, co po něm chci, neboli aby dalo do držky šmejdovi, co si na něj bude troufat

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Jestli Vás to uklidní, tak kolegové po Pfeizru v protilátkách s přehledem vedli.

Proto ho mám jako třetí dávku.

Měli jste i někoho s Modernou? Jestli bude v okolí dostupná, plánuju přeočkování právě s ní, mělo by to být efektivnější, než třetí Pfizer.

29.11.2021 11:54
aluska

XXX.XXX.197.205

Zrzavci napsal(a):
Kdyby se to štěně jmenovalo Pfizer........ měla byste jasno

Já to beru tak - i pes po očkování má klidovější režim, tak ho naordinuju i sobě, nic tím nezkazím. Nedělám z toho drámo, ale přistupuju k tomu tak nějak s rozumem, mám svoje tělo ráda a proč mu nedopřát, aby při zátěži mělo trošku lepší režim a mohlo se tím pádem s tou zátěží dobře popasovat - tedy v klidu se naučit to, co po něm chci, neboli aby dalo do držky šmejdovi, co si na něj bude troufat

Jmenuje se Mireček, ten pes, není ta vakcína náhodou Mireček Pfizer??? . Jinak mimo tu dopolední únavu jsem si fakt ničeho jinýho nevšimla, ale já obecně jsem k nepohodlí nevšímavá, psiska ven chtěj, tráva se sama neposeká atd......no a dopo se v kanclu zdřímnout moc nedá, stůl tlačí do čela

29.11.2021 11:54
impact

XXX.XXX.48.167

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Měli jste i někoho s Modernou? Jestli bude v okolí dostupná, plánuju přeočkování právě s ní, mělo by to být efektivnější, než třetí Pfizer.

Jo. Jeli v nižších číslech, ale pořád ok.

29.11.2021 11:56
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Měli jste i někoho s Modernou? Jestli bude v okolí dostupná, plánuju přeočkování právě s ní, mělo by to být efektivnější, než třetí Pfizer.

To jsem taky slyšela. Jenže - sakra, člověk toho slyší!! Je ovšem pravda, že to bylo od lékaře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
To jsem taky slyšela. Jenže - sakra, člověk toho slyší!! Je ovšem pravda, že to bylo od lékaře.

...

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem byla v oficiálním očkovacím centru FN Brno na brněnském výstavišti. Před samotnou aplikací nám bylo sděleno, že se očkuje pfizerem. To jsem věděla předem, zjišťovala jsem si to. Ale že by každému jednomu ukazovali příbalový leták či lahvičku s označením, to ne. Měli tu látku nataženou v injekčních stříkačkách a šlo to ráz na ráz.
Ani při jiných očkováních lékař neukazuje lahvičku a příbalový leták.

V očkovacím centru přede mnou byl mladík, při čekání zdůraznil, že se nechá očkovat, aby mohl s přítelkyní na večeři do restaurace.
Po aplikaci si nechal donést lahvičku od vakcíny a zkontroloval si, jestli číslo na nálepce souhlasí s číslem, které mu napsali do průkazky. Lahvičku mu dali domů na památku - to mě dost překvapilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 11:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Jo. Jeli v nižších číslech, ale pořád ok.

Díky za info🌷

Otázka

29.11.2021 12:30
Otázka

XXX.XXX.62.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Další magor 🙊
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-stredni-evropa-predni-rakousky-antivaxer-lecil-covid-belidlem-neprezil-182041#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=Cr5fLECbHsi-202111291052&dop_id=182041&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest174_ab_detector_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

On ale opravdu nezemřel na covid, ale umřel proto že byl de.bil.

29.11.2021 12:33
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

aluska napsal(a):
Jmenuje se Mireček, ten pes, není ta vakcína náhodou Mireček Pfizer??? . Jinak mimo tu dopolední únavu jsem si fakt ničeho jinýho nevšimla, ale já obecně jsem k nepohodlí nevšímavá, psiska ven chtěj, tráva se sama neposeká atd......no a dopo se v kanclu zdřímnout moc nedá, stůl tlačí do čela

Mireček To je výborný, jako že fakt. Páč když bé zlobit......... už to venku slyším . A pak ty udivený lidije, který se rozhlížej, čí manžel Mireček je takový prase, jakým ho nazývá ta pani támdle v parku u křovíčka :D

S námi na jeden výlet od cvičáku šla paní. Měla jozefpčiky tři a všichni takhle pěkně pojmenovaní a pamatuju si, jak ftipný bylo, když láteřila na Karlíčka

29.11.2021 12:35
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...

no jo, logiku to dává, ale zase - aby to nebyl moc molotovůf koktej pro to tělo??

29.11.2021 12:38
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Další magor 🙊
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-stredni-evropa-predni-rakousky-antivaxer-lecil-covid-belidlem-neprezil-182041#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=Cr5fLECbHsi-202111291052&dop_id=182041&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest174_ab_detector_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

výborná je tahle větička:

Rodina zároveň činí zodpovědnou vídeňskou nemocnici.

pokud to fakt řekli, tak jsou na pěsťofku

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
no jo, logiku to dává, ale zase - aby to nebyl moc molotovůf koktej pro to tělo??

Půl roku po je to jedno, to už tělo neví, co bylo před půl rokem.

Mimochodem, my jsme na jaře vesele do koní nabouchali chřipku a tetanus a po 14 dnech herpes, po dalším měsíci zas herpes Pochopitelně v koňských dávkách. Všichni koně ok, naštěstí.

Koukám, že když si po tom Johnsonovi skočím na cokoli jiného, budu vítěz

29.11.2021 13:09
rapotacka11

XXX.XXX.225.200

z FB
Všichni, očkovaní i neočkovaní, jsou si před omikronem rovni.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 13:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Mireček To je výborný, jako že fakt. Páč když bé zlobit......... už to venku slyším . A pak ty udivený lidije, který se rozhlížej, čí manžel Mireček je takový prase, jakým ho nazývá ta pani támdle v parku u křovíčka :D

S námi na jeden výlet od cvičáku šla paní. Měla jozefpčiky tři a všichni takhle pěkně pojmenovaní a pamatuju si, jak ftipný bylo, když láteřila na Karlíčka

Pamatuju si, jak jsme kdysi při procházce v jednom lesoparku narazili na paní, která tam pobíhala a volala "Luboši, Lubošíííí, Luboši, kde jsííííííí"

No nebudu to napínat, Luboš byl malý bílý pudlík, který se po dlouhém halekání, vyloupl z jednoho křovíčka

29.11.2021 13:29
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pamatuju si, jak jsme kdysi při procházce v jednom lesoparku narazili na paní, která tam pobíhala a volala "Luboši, Lubošíííí, Luboši, kde jsííííííí"

No nebudu to napínat, Luboš byl malý bílý pudlík, který se po dlouhém halekání, vyloupl z jednoho křovíčka

a že sou dycky ty Karlíci a Lubošci v křovíčku, nepochybuju ani v nejmenším, že tam bývá ubytován i mladý pan Mireček. Jen aby nezneuctil národní kroj!

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 13:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Půl roku po je to jedno, to už tělo neví, co bylo před půl rokem.

Mimochodem, my jsme na jaře vesele do koní nabouchali chřipku a tetanus a po 14 dnech herpes, po dalším měsíci zas herpes Pochopitelně v koňských dávkách. Všichni koně ok, naštěstí.

Koukám, že když si po tom Johnsonovi skočím na cokoli jiného, budu vítěz

Nebude, to číslo znamená, kolikrát v průměru lidem nastoupalo protilátky po přeočkování. A protože půl roku po Janssenu (a zřejmě i Astře) těch protilátek už moc nezbývá, vyskočí to po přeočkování mnohonásobně.😉

29.11.2021 13:30
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nebude, to číslo znamená, kolikrát v průměru lidem nastoupalo protilátky po přeočkování. A protože půl roku po Janssenu (a zřejmě i Astře) těch protilátek už moc nezbývá, vyskočí to po přeočkování mnohonásobně.😉

já myslím, že to byla ironie?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 13:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
já myslím, že to byla ironie?

Já myslím, že ne...

29.11.2021 13:36
Dasvo

XXX.XXX.101.144

janae1 napsal(a):
Kde se vzalo, že odčervvadlo pomáhá proti čínské brebeře?
A jak by to vlastně mělo pomoci, jaký se ivermectinu připisuje mechanismus proti Covidu?

Pobavila mě hesla na protivovidé demonstraci.
„Uvolněte ivermektin“, „Vakcína je byznys“, „Nejsem pokusný králík“

To se nevzalo, to je dávno známá skutečnost!
Při výzkumu a testech ivermectinu se víceméně náhodou přišlo na to, že (jako jeden z vedlejších účinků) poškozuje membrány RNA virů a usmrcuje je.
Nechci se pouštět do polemik, jestli odčervovadlo jo, nebo ne! Faktem ale je, že viry prostě zabíjí. Kromě jiného.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 13:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dasvo napsal(a):
To se nevzalo, to je dávno známá skutečnost!
Při výzkumu a testech ivermectinu se víceméně náhodou přišlo na to, že (jako jeden z vedlejších účinků) poškozuje membrány RNA virů a usmrcuje je.
Nechci se pouštět do polemik, jestli odčervovadlo jo, nebo ne! Faktem ale je, že viry prostě zabíjí. Kromě jiného.

Ano, ale v dávkách, které by zabily i vás. 🙈

29.11.2021 13:47
aluska

XXX.XXX.197.205

Zrzavci napsal(a):
Mireček To je výborný, jako že fakt. Páč když bé zlobit......... už to venku slyším . A pak ty udivený lidije, který se rozhlížej, čí manžel Mireček je takový prase, jakým ho nazývá ta pani támdle v parku u křovíčka :D

S námi na jeden výlet od cvičáku šla paní. Měla jozefpčiky tři a všichni takhle pěkně pojmenovaní a pamatuju si, jak ftipný bylo, když láteřila na Karlíčka

no protože jsem si nechávala štěně po svým chovným psovi a chci s ním dát nějakou výstavu, chtěla jsem samozřejmě nějaký ééééxkluzivní zajímavý jméno . Takže jsem si vymyslela Kashmire Kamey no a chovatelka už mu začala říkat Mireček. Dokud byl fakt malej, tak to byl mrňous Mireček, děti v ulici ho milovali. Teď je to v lese Miky, jinak Mirda, mrňous, Mikymaus mišpulín, no co mě napadne, ale děti na něj pořád volají Mirečku

29.11.2021 13:47
Dasvo

XXX.XXX.101.144

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, ale v dávkách, které by zabily i vás. 🙈

Já o tom nepolemizuju a nijak to nerozebírám! Netřeba se chytat za hlavu. Jen jsem se pokusil vysvětlit paní Janě, kde se vzalo tvrzení, že IV zabírá proti virům.

29.11.2021 13:50
aluska

XXX.XXX.197.205

Zrzavci napsal(a):
a že sou dycky ty Karlíci a Lubošci v křovíčku, nepochybuju ani v nejmenším, že tam bývá ubytován i mladý pan Mireček. Jen aby nezneuctil národní kroj!

mladý pan Mireček brázdí naše blízké lesy, tam si můžu halekat jak chci. Teď zrovna nehalekám, bylo by to kontraprodukti vní, je hluchej, splepej puberťák

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 13:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, to je to čtení tabulek bez čtení legendy :-) Nicméně vítěz byl trochu s nadsázkou samozřejmě. Každopádně stejně nemá smysl se přeočkovávat Johnsonem :-) To tak leda pro dobrý pocit. Ale hele, doteď jsem ten dobrý pocit měla, a hlavně neutrpěla žádná omezení v občanském životě, a o to hlavně šlo. Takže na to je nakonec dobrý :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 13:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
a že sou dycky ty Karlíci a Lubošci v křovíčku, nepochybuju ani v nejmenším, že tam bývá ubytován i mladý pan Mireček. Jen aby nezneuctil národní kroj!

Patrně je v křovíčkách mnohem větší sranda, než na pustých pláních pod dohledem majitele Já jsem lovila psisko z křovíčka jednou, když byl ještě malý a když si vzpomenu, co tam prováděl, do teď se mi navaluje (a to není ani Luboš, ani Mireček, ani Karlík)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 14:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co se týká očkování, už jsem to sem někam asi psala. Pfizer, 3 dávky. Po první dávce bolest ruky. Po druhé dávce obrovská únava, menší bolest ruky. Po třetí dávce v podstatě asi nic, jen mírná bolest ruky. Žádné "chřipkové" reakce. Vždy jsem si brala hodinu před aplikací antihistaminikum, jinak nic. Protilátky mám v plánu si nechat změřit tento týden.

29.11.2021 14:09
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

aluska napsal(a):
no protože jsem si nechávala štěně po svým chovným psovi a chci s ním dát nějakou výstavu, chtěla jsem samozřejmě nějaký ééééxkluzivní zajímavý jméno . Takže jsem si vymyslela Kashmire Kamey no a chovatelka už mu začala říkat Mireček. Dokud byl fakt malej, tak to byl mrňous Mireček, děti v ulici ho milovali. Teď je to v lese Miky, jinak Mirda, mrňous, Mikymaus mišpulín, no co mě napadne, ale děti na něj pořád volají Mirečku

.......chtěla jsem samozřejmě nějaký ééééxkluzivní zajímavý jméno......

no ale -Mireček z Básníků byl exkluzivní, ne?
Náhodou, takovýhle jméno dělá ze psa zcela výjimečkou osobnost.

29.11.2021 14:12
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

aluska napsal(a):
mladý pan Mireček brázdí naše blízké lesy, tam si můžu halekat jak chci. Teď zrovna nehalekám, bylo by to kontraprodukti vní, je hluchej, splepej puberťák

Jojo, voni tydle přerostlý žížaly musej být v tomhle věku vyloženě balzám na nerf . Ale zase- tam je člověk možná připraven, zocelen předešlými letitými jozefpčíkatými zkušenostmi? Já byla kdysi zaskočená - ač proškolená terošem - když můj vižlí chlapínek, kterýho si fšicí brali jako vzor, se přes noc - nekecám, stal takovým spratkem, že by ho člověk ubil 3x denně jako meducínu

29.11.2021 14:13
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Patrně je v křovíčkách mnohem větší sranda, než na pustých pláních pod dohledem majitele Já jsem lovila psisko z křovíčka jednou, když byl ještě malý a když si vzpomenu, co tam prováděl, do teď se mi navaluje (a to není ani Luboš, ani Mireček, ani Karlík)

Mno......... můj vzorný současný vižlík mi , jako malej štucel, přiaportoval houno, zcela profecijounálně

29.11.2021 14:15
Zrzavci

XXX.XXX.226.6



pomooooooooooooooooooooct, já jsem si právě představila, jak někdo na netu hledá kombinaci těch dvou slov v nadpisu tohodle tématu a místo zcela seriózní klasický kovidový hádky na něj vypadnou Karelíčci, Lubošci a Mirečsi s hounem v křovíčku To bé překvápko

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 14:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pamatuju si, jak jsme kdysi při procházce v jednom lesoparku narazili na paní, která tam pobíhala a volala "Luboši, Lubošíííí, Luboši, kde jsííííííí"

No nebudu to napínat, Luboš byl malý bílý pudlík, který se po dlouhém halekání, vyloupl z jednoho křovíčka

...a měl hnědý přeliv ?

29.11.2021 14:56
aluska

XXX.XXX.197.205

Zrzavci napsal(a):
Jojo, voni tydle přerostlý žížaly musej být v tomhle věku vyloženě balzám na nerf . Ale zase- tam je člověk možná připraven, zocelen předešlými letitými jozefpčíkatými zkušenostmi? Já byla kdysi zaskočená - ač proškolená terošem - když můj vižlí chlapínek, kterýho si fšicí brali jako vzor, se přes noc - nekecám, stal takovým spratkem, že by ho člověk ubil 3x denně jako meducínu

Poslední štěně jsem měla před 9ti lety, pak přišli dva adopťáci už hodně dospělí...ale má to svá plus, po těch honičkách v lese se pořád udržuju štíhlá a fit i ve vyšším věku

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 14:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):


pomooooooooooooooooooooct, já jsem si právě představila, jak někdo na netu hledá kombinaci těch dvou slov v nadpisu tohodle tématu a místo zcela seriózní klasický kovidový hádky na něj vypadnou Karelíčci, Lubošci a Mirečsi s hounem v křovíčku To bé překvápko

To máte jedno - o covidu nebo o h.ovně. Vyjde to nastejno, jen s tím h.ovnem je větší sranda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 15:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Mno......... můj vzorný současný vižlík mi , jako malej štucel, přiaportoval houno, zcela profecijounálně

No Fidouš se tam rochnil ve houně, ale poněkud méně pevné konzistence....

29.11.2021 15:13
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To máte jedno - o covidu nebo o h.ovně. Vyjde to nastejno, jen s tím h.ovnem je větší sranda.

Dneska v noci šel Mireček na zahradu, myslela jsem že čůrat, možná asi jo, ale slupnul si tam i kočičáka. poznala jsem to, když se zavrtal pod peřinu....

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 15:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...a měl hnědý přeliv ?

Neměl, pouze se tvářil velmi tajemně, asi jako kdyby právě opustil sraz svobodných zednářů

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 17:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

janae1 napsal(a):
Kde se vzalo, že odčervvadlo pomáhá proti čínské brebeře?
A jak by to vlastně mělo pomoci, jaký se ivermectinu připisuje mechanismus proti Covidu?

Pobavila mě hesla na protivovidé demonstraci.
„Uvolněte ivermektin“, „Vakcína je byznys“, „Nejsem pokusný králík“

https://www.nature.com/articles/s41429-020-0336-z

29.11.2021 17:20
fikovnice

XXX.XXX.133.107

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak já předpokládám, že po první dávce nic nebude. Nikdo z rodiny nic neměl, jen bolest v místě vpichu. A to bývá i u jiných očkování, hlavně u tetanovky. Spíš až po druhé, a to si vezmu dovolenou, to už bude po Novým roce.

Přece jen, s nějakou asi minimální reakcí počítej...přece jsi COVID měla, ne? Nebo se pletu? Tím Tě samozřejmě nikterak neděsím, ale úplně bych nepočítala s tím, že "nebude vůbec nic".

29.11.2021 17:21
fikovnice

XXX.XXX.133.107

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No Fidouš se tam rochnil ve houně, ale poněkud méně pevné konzistence....

Jo, to jste Vy s Fidem...?
Možná si pamatujete, že mám také Fida - toho mého nej kocoura!

29.11.2021 17:24
Dája6

XXX.XXX.68.196

fikovnice napsal(a):
Přece jen, s nějakou asi minimální reakcí počítej...přece jsi COVID měla, ne? Nebo se pletu? Tím Tě samozřejmě nikterak neděsím, ale úplně bych nepočítala s tím, že "nebude vůbec nic".

No já covid prodělala a 3x píchnuta a reakce žádna. Tak nevím jestli vůbec mám protilátky. Covid co jsem měla tak byl bezpřiznákovy. Tak nevím asi jsem držák, vlastně moje tělo.
Dája

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 17:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Přece jen, s nějakou asi minimální reakcí počítej...přece jsi COVID měla, ne? Nebo se pletu? Tím Tě samozřejmě nikterak neděsím, ale úplně bych nepočítala s tím, že "nebude vůbec nic".

Jo, Jani, měla, na začátku ledna, s lehčím průběhem, protilátky už mám hodně nízké. Snažím se nestresovat a doufám, že to vyjde. Zatím to vypadá, že lékařka vakcíny ještě nemá. Jezdit kvůli tomu ale nikam nechci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 18:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jo, to jste Vy s Fidem...?
Možná si pamatujete, že mám také Fida - toho mého nej kocoura!

Ano prosím, to jsem já. Já se zde vyskytuji tak nějak nárazově. Spíš dost čtu a občas něco vyžbleptnu. Vašeho kocoura si pamatuju Co si budeme říkat, Fidové jsou prostě nejlepší na světě, ať už jsou psí, nebo kočičí :-)

29.11.2021 21:06
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

aluska napsal(a):
Prostě je to Mireček

No já nevím, takový na nás čekává u stájí, když jdem zadem kolem koní a je to Míša! A jak nás slyší přicházet, už vyštěkává. Míšeno a kdopak si myslíš, že by tu tak asi šel, ha? No my, my jsme to, jako vždycky ty trdlo

30.11.2021 01:53
fikovnice

XXX.XXX.134.104

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, Jani, měla, na začátku ledna, s lehčím průběhem, protilátky už mám hodně nízké. Snažím se nestresovat a doufám, že to vyjde. Zatím to vypadá, že lékařka vakcíny ještě nemá. Jezdit kvůli tomu ale nikam nechci.

To bude určitě OK!

30.11.2021 01:53
fikovnice

XXX.XXX.134.104

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano prosím, to jsem já. Já se zde vyskytuji tak nějak nárazově. Spíš dost čtu a občas něco vyžbleptnu. Vašeho kocoura si pamatuju Co si budeme říkat, Fidové jsou prostě nejlepší na světě, ať už jsou psí, nebo kočičí :-)

Tak o tom žádná!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.12.2021 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tož jsem objednaná na Pfizera na posilovací dávku po jednodávkovém Johnsonovi :-) Evidentně už to není omezené na věk, tak hurá do toho, a snad to přežiju a nebudu teda magnetická, protože to bych se od toho svého auta už fakt neodlepila

1.12.2021 17:51
fikovnice

XXX.XXX.135.183

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tož jsem objednaná na Pfizera na posilovací dávku po jednodávkovém Johnsonovi :-) Evidentně už to není omezené na věk, tak hurá do toho, a snad to přežiju a nebudu teda magnetická, protože to bych se od toho svého auta už fakt neodlepila

Nemyslíte Janssen?
I když - už se v tom poněkud ztrácím... Co bylo včera jednodávkové, je dnes dvoudávkové, zítra třídávkové a za rok to bude třeba šestidávkové...

1.12.2021 19:42
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

fikovnice napsal(a):
Nemyslíte Janssen?
I když - už se v tom poněkud ztrácím... Co bylo včera jednodávkové, je dnes dvoudávkové, zítra třídávkové a za rok to bude třeba šestidávkové...

Vakcínu Janssen vyrábí Johnson, takže se jí tak spíš říká, protože Jonhson zná každý

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.12.2021 20:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Nemyslíte Janssen?
I když - už se v tom poněkud ztrácím... Co bylo včera jednodávkové, je dnes dvoudávkové, zítra třídávkové a za rok to bude třeba šestidávkové...

Ale epidemie prý zpomaluje...

2.12.2021 03:07
fikovnice

XXX.XXX.132.63

lesnížínka napsal(a):
Vakcínu Janssen vyrábí Johnson, takže se jí tak spíš říká, protože Jonhson zná každý

Jo, já si to posléze uvědomila...ale já znám tedy více název Janssen (byli Janssen Cilag - taky jedna z těch dooost bohatých firem!).

2.12.2021 03:08
fikovnice

XXX.XXX.132.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale epidemie prý zpomaluje...

Kdoví...kéž by!
Já mám pocit, že tady už neví nikdo nic, a úplně nejméně se ví, jak dlouho a na co konkrétně vakcíny budou vůbec fungovat!

2.12.2021 03:09
fikovnice

XXX.XXX.132.63

fikovnice napsal(a):
Jo, já si to posléze uvědomila...ale já znám tedy více název Janssen (byli Janssen Cilag - taky jedna z těch dooost bohatých firem!).

...myšleno tak, že jsem se kdysi pradávno účastnila jejich opulentních rautů ...to byli Janssen Cilag.

2.12.2021 05:28
Mí

XXX.XXX.71.103

Kdysi, když se ještě nevědělo, že Ivermektin nesmí čivava,kolie a i další plemena, nám po jejím podání umřela roční čivava.Léčili jí tím demodikozu...

2.12.2021 05:35
Mí

XXX.XXX.71.103

fikovnice napsal(a):
Nemyslíte Janssen?
I když - už se v tom poněkud ztrácím... Co bylo včera jednodávkové, je dnes dvoudávkové, zítra třídávkové a za rok to bude třeba šestidávkové...

Vicedávkových vakcín je více.Např.klíšťová encefalitida.Třikrát a pak co tři roky. Třeba to bude taky tak nějak.Hlavně aby to fungovalo..

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 06:48

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 07:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mí napsal(a):
Vicedávkových vakcín je více.Např.klíšťová encefalitida.Třikrát a pak co tři roky. Třeba to bude taky tak nějak.Hlavně aby to fungovalo..

Stačí po 5 letech, aspoň takové mám info od lékaře, který nás očkoval.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 10:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale epidemie prý zpomaluje...

Nezpomaluje, ale stagnuje.
Při těchto číslech je to ale pořád průšvih.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 12:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Záznam z jara 20 - proč to vkládáte, jakou chcete předat informaci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 12:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Kdoví...kéž by!
Já mám pocit, že tady už neví nikdo nic, a úplně nejméně se ví, jak dlouho a na co konkrétně vakcíny budou vůbec fungovat!

Jo, zrovna dneska jsme poslali jedno dítě po kontaktu s nakaženým domů. Natřikrát. Nejdřív, že musí na internát do karantény a počkat na rodiče. Pak, že prý může zpátky. A za 20 minut mi volala vedoucí z intru a hned po ní sekretářka ředitele, že teda opravdu musí ze třídy zmizet. Prostě, ať žije covidový chaos!

2.12.2021 14:22
fikovnice

XXX.XXX.132.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Záznam z jara 20 - proč to vkládáte, jakou chcete předat informaci?

Ale zrovna Žaloudík je ve svých názorech konzistentní, onehdá jsem poslouchala rozhovor z tohoto podzimu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 14:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ale zrovna Žaloudík je ve svých názorech konzistentní, onehdá jsem poslouchala rozhovor z tohoto podzimu.

Mně se na to nechtělo koukat, co tam říká? Říká něco o očkování nebo ivermectinu nebo něco jiného důležitého?

Já zaslechla pouze, že se všichni zbláznili, no to je i v nadpisu, a pak cosi o chaosu, no vítej v CZ pane politiku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 14:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

A něco k tématu: https://manipulatori.cz/nejste-kone-nejste-kravy-musi-varovat-lekari-mnozi-se-otravy-ivermektinem/

Vnitřní po(u)žití preparátu určeného pro zevní použití by mě tedy skutečně nenapadlo.

2.12.2021 14:57
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A něco k tématu: https://manipulatori.cz/nejste-kone-nejste-kravy-musi-varovat-lekari-mnozi-se-otravy-ivermektinem/

Vnitřní po(u)žití preparátu určeného pro zevní použití by mě tedy skutečně nenapadlo.

Ivermectin je na vnitřní použití. Teď jsem si ale vzpomněla, že koňáci na začátku covidu říkali, že ho mají tak super, můžou ho použít. Ještě jsem se smála, že jestli chytnem covid, tak u nich klepu a žebrám. No a pak ho chytili oni. A...zapomněla jsem se zeptat, jestli to s tím ivermectinem zkoušeli. Oni měli pak vážnou nemoc v rodině, tak už nebylo ani vhodné, tohle řešit...
A ještě dodám: že si někdo není schopný vypočítat dávku na svoji hmotnost, není chybou odčervovadla

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2021 15:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A něco k tématu: https://manipulatori.cz/nejste-kone-nejste-kravy-musi-varovat-lekari-mnozi-se-otravy-ivermektinem/

Vnitřní po(u)žití preparátu určeného pro zevní použití by mě tedy skutečně nenapadlo.

tohle je celé manipulativní, aneb Cemper je takový paňák, ale není to doktor ani veterinář.

Ivermektin se používá zevně i vnitřně, protože se vstřebává stejně dobře ze střeva, kůží nebo po injekčním podání. Pro ty pipiny se často dává jako spot on na plešku pod křídlo, ale pod to křídlo kapu TO STEJNÉ, CO PÍCHÁM

takže haha, někdo je tady hlúpí a já to nejsu.

jinak otrávit se dá úplně čímkoliv. jakže to říkal ten paracelsus?

a ivermektin má antivirotické účinky. akorát asu jen in vitro. ale není to tak jednoduché, že je to jen antiparazitikum.

2.12.2021 15:27
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tohle je celé manipulativní, aneb Cemper je takový paňák, ale není to doktor ani veterinář.

Ivermektin se používá zevně i vnitřně, protože se vstřebává stejně dobře ze střeva, kůží nebo po injekčním podání. Pro ty pipiny se často dává jako spot on na plešku pod křídlo, ale pod to křídlo kapu TO STEJNÉ, CO PÍCHÁM

takže haha, někdo je tady hlúpí a já to nejsu.

jinak otrávit se dá úplně čímkoliv. jakže to říkal ten paracelsus?

a ivermektin má antivirotické účinky. akorát asu jen in vitro. ale není to tak jednoduché, že je to jen antiparazitikum.

Aha, tak díky za opravu, o vnějším jsem fakt ještě nečetla, moje chyba. No tam si pak to předávkování dovedu spíš představit...mažu a mažu až ležím tuhá

2.12.2021 15:27
rapotacka11

XXX.XXX.225.200

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Záznam z jara 20 - proč to vkládáte, jakou chcete předat informaci?

Přehlédla jsem datum.
Všimla jsem si toho prvního data-asi sdílení.
Přišlo mi to mejlem .
Podvědomě mi bylo divné, že ještě může hovořit nemazán.

Chtěla jsem to po upozornění smazat, ale ....
poněkud mě "dívky" zablokly, neva, je to fuk.
Ještě přidám:
https://www.youtube.com/watch?v=vb3Ij37x7GI

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.12.2021 06:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když mně se nechce na ty rozhovory koukat... kdyby to bylo k přečtení, tak jo, to mi neva. Nechám být.

Edit: K tomu ivermectinu bylo pouze to, že to prostě někdo asi žral k snídani nebo co, protože se tím otrávili. Přitom tolerance je dost vysoká - jenže dávky, aby účinek byl proti virům dostatečný, musejí být vyšší, než na parazity, takže přepočet coby antiparazitika na váhu ti lidé nepoužívají. Teď čtu, že se to pro lidi vyrábí na kožní použití jako masti, tak třeba lidi ďobali mastičky :-)

Nicméně, hypotézu, že ivermectin nemá na Covid vliv, se ještě nikomu nepodařilo přesvědčivě (opakovatelně, ověřitelně) vyvrátit (souhlasím, in vivo), a to je prostě fakt, to se holt nedá nic dělat... Prostě ho na základě dostupných dat nepovolili, varují před nežádoucími účinky, a nevím, co by ještě lidi chtěli slyšet.

3.12.2021 12:36
fikovnice

XXX.XXX.131.20

fikovnice napsal(a):
Ale zrovna Žaloudík je ve svých názorech konzistentní, onehdá jsem poslouchala rozhovor z tohoto podzimu.

Edit: Protože jej znám osobně, dodávám, že je možná tak trochu snílek.... Tím mám na mysli, že někdy slíbí i to, co nemůže splnit - i mně se to v jeho případě stalo...

3.12.2021 13:05
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

fikovnice napsal(a):
Edit: Protože jej znám osobně, dodávám, že je možná tak trochu snílek.... Tím mám na mysli, že někdy slíbí i to, co nemůže splnit - i mně se to v jeho případě stalo...

Tohoto pána nemusím od té doby, co vykládal do novin, že nikdo v dnešní době nemusí umírat s rakovinou v bolestech...prostě pohodička Ano, asi žije někde na Marsu, protože já jsem zažila několik svých rodinných příslušníků i známých, co umírali s rakovinou a nechci to ani popisovat...

3.12.2021 13:57
rapotacka11

XXX.XXX.225.200

V hospicích to jde ....

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.12.2021 14:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
V hospicích to jde ....

i doma už to několik roků jde. Umírala mi tak kamarádka.

3.12.2021 14:44
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
i doma už to několik roků jde. Umírala mi tak kamarádka.

No tak asi jak kde. Rodina nám říkala(minulý týden) že mu jezdili něco dávat (píchat, předpokládám, že teda morfin) z města (30km) a prý už měl strašné bolesti..řečeno tak, ještěže už umřel

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.12.2021 14:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No tak asi jak kde. Rodina nám říkala(minulý týden) že mu jezdili něco dávat (píchat, předpokládám, že teda morfin) z města (30km) a prý už měl strašné bolesti..řečeno tak, ještěže už umřel

No ale to je ono. Píchá se morfin. Možná je to teď už jinak, ale manžel té kamošky jí ho píchal, byl zaškolen zdravotníky, kteří dojíždějí domů.

Zavsivenec

25.4.2023 20:06
Zavsivenec

XXX.XXX.10.19

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Někdo se odčervuje, někdo si nechá píchnout záhadnou vakcínu...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-dalsi-ockovaci-skandal-v-nemecku-desitky-lidi-si-nechali-pichnout-zahadnou-vakcinu-182000

V tom byl ten ivermectin, nebo nějaký trochu jiný "......in".

Přidejte reakci

Přidat smajlík