Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
21.2.2022 07:40
Laura26

XXX.XXX.234.68

Zdravím,
už si nevím rady. Přítel chová huskyho, jsou mu 4 roky. Přijde mi, že mě nemá rád a snaží se mě asi vyhnat.
Když jsem s přítelem, je pes v pohodě. Ovšem když přítel odejde, lehne si na záda (tím si říká, že chce podrbat na bříšku), tak se po mně ožene. S přítelem si to nedovolí.
Včera už přítel spal a pes přes půl postele, neměla jsem si kam lehnout, tak jsem ji oslovila, aby se vzbudila a chtěla posunout, jenže se opět po mně ohnala.
Je hrozně žárlivá, když si dáme pusu, začne vrčet, nebo přiběhne a začne se mezi nás cpát. To samé, když jdeme spolu spát, máme vztah na dálku, tak je fakt fajn si o víkendu s přítelem společne lehnout a mazlit se. Ale ne, nemůžeme, pes se začne mezi nás cpát, i když ji přítel vyhodí, cpe se dál a přítel to zakončí větou ,,ty seš trdlo, tak jo." Každý večer.
Taky mě štve, že když se chci v klidu najíst, pes na mě čumí tak 20 cm ode mě, drbe do mě a hrabe pode mě. Snažím se ji to důrazně říct např. ,,nesmíš" a nebo ,,dolů" (ze stolu myslím). Ona dobře ví, co říkám, ale je jí to jedno, začne akorát výt.
Přítel ji taky dává snad všechno, co zrovna má i on.
Taky chci dodat, že i přítele má na háku a neposlouchá. A přítel mi řekl, že pokud proti ní budu něco mít, tak je konec, tak já vám ani nevím, zda mu to můžu říct.
Taky nevím, co si o tom jejím chováním myslet, chtěla bych vědět, proč se tak chová.
Nikdy jsem na ni vyloženě neřvala, nebila jsem ji, dostává ode mě sem tam dobrotky a jsem k ní milá.
Nevím, ale už mi to leze na nervy a nejsem si jistá, jak dlouho toto ještě vydržím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 07:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

"chtěla bych vědět, proč se tak chová"
Protože může a je to výhodný (zábava, něco z toho má, atd)

Pokud příteli nevadí, jak se jeho fena chová, a nehodlá nic dělat s tím, že to vadí vám, moc možností nevidím.

Feně bych nasadila nonstop courací vodítko, za který s ní budete moct manipulovat. Tím se vyhnete "ruční manipulaci", kvůli které se fena ohání.
Dále by bylo příhodné fenu naučit povel "na místo". Až by ho fena dobře uměla, řešilo by to momenty, kdy se chcete vklidu najíst nebo mít chvíli s přítelem.

Ale bez toho, aby na výchově feny spolupracoval i přítel, to bude dvojnásobná makačka.

21.2.2022 08:01
Laura26

XXX.XXX.234.68

Napadlo me, zda to neni i tim, ze nema dostatek pohybu? Je to mozny? Lita jen po dome a na dvore.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 08:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

No nedovedu si představit, že bych psa držela takhle nevyžitýho a očekávala, že se bude chovat normálně.

Dostatek pohybu a zaměstnání by měl být samozřejmostí. Výchovu psa to ale samo od sebe stejně nezařídí, na tom se musí pracovat (hodně).

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 08:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

No já to řeknu asi hodně blbě, ale zvážila bych, jestli s takovým člověkem v tom vztahu pokračovat. Umím si ředstavit, že to spolu...přítel a čuba...mají za ty roky nějak nastavený a že nebude chtít nic měnit a nebo hodně neochotně a ještě k tomu, protože VY vetřelec to chcete.

Takže zbývá jediné, sednout si a promluvit si, nejlépe někde na neutrální půdě, aby se vám do toho hovoru čuba neplatla, zda je ochoten něco změnit, čubině nastavit nějaká pravidla.....pokud ne.....

A navíc mám takový nepříjemný pocit, že z vás čubina ty antipatie cítí, někdy to už možná bude i vztek a na tomhle základě budovat vztah s cizím psem?? Navíc oni jsou spolu 4 roky a vy teď přijdete a budete chtít aby čubina byla "odstrkovaná"...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 08:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady moc možností nevidím. Ta fena je rozmazlená a pokud i přítel nezmění přístup, jakože asi ne, tak s tím nic neuděláte. Dřív nebo později ta situace vygraduje a když už defakto máte nůž na krku stylem buď pes, nebo rozchod, tak to k tomu rozchodu stejně spěje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 08:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No já to řeknu asi hodně blbě, ale zvážila bych, jestli s takovým člověkem v tom vztahu pokračovat. Umím si ředstavit, že to spolu...přítel a čuba...mají za ty roky nějak nastavený a že nebude chtít nic měnit a nebo hodně neochotně a ještě k tomu, protože VY vetřelec to chcete.

Takže zbývá jediné, sednout si a promluvit si, nejlépe někde na neutrální půdě, aby se vám do toho hovoru čuba neplatla, zda je ochoten něco změnit, čubině nastavit nějaká pravidla.....pokud ne.....

A navíc mám takový nepříjemný pocit, že z vás čubina ty antipatie cítí, někdy to už možná bude i vztek a na tomhle základě budovat vztah s cizím psem?? Navíc oni jsou spolu 4 roky a vy teď přijdete a budete chtít aby čubina byla "odstrkovaná"...

Souhlasím.
Pokud se ovšem nebudou schopní dohodnout na výchově psa, pro mě by ten vztah jednoduše neměl budoucnost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 08:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Zdravím,
už si nevím rady. Přítel chová huskyho, jsou mu 4 roky. Přijde mi, že mě nemá rád a snaží se mě asi vyhnat.
Když jsem s přítelem, je pes v pohodě. Ovšem když přítel odejde, lehne si na záda (tím si říká, že chce podrbat na bříšku), tak se po mně ožene. S přítelem si to nedovolí.
Včera už přítel spal a pes přes půl postele, neměla jsem si kam lehnout, tak jsem ji oslovila, aby se vzbudila a chtěla posunout, jenže se opět po mně ohnala.
Je hrozně žárlivá, když si dáme pusu, začne vrčet, nebo přiběhne a začne se mezi nás cpát. To samé, když jdeme spolu spát, máme vztah na dálku, tak je fakt fajn si o víkendu s přítelem společne lehnout a mazlit se. Ale ne, nemůžeme, pes se začne mezi nás cpát, i když ji přítel vyhodí, cpe se dál a přítel to zakončí větou ,,ty seš trdlo, tak jo." Každý večer.
Taky mě štve, že když se chci v klidu najíst, pes na mě čumí tak 20 cm ode mě, drbe do mě a hrabe pode mě. Snažím se ji to důrazně říct např. ,,nesmíš" a nebo ,,dolů" (ze stolu myslím). Ona dobře ví, co říkám, ale je jí to jedno, začne akorát výt.
Přítel ji taky dává snad všechno, co zrovna má i on.
Taky chci dodat, že i přítele má na háku a neposlouchá. A přítel mi řekl, že pokud proti ní budu něco mít, tak je konec, tak já vám ani nevím, zda mu to můžu říct.
Taky nevím, co si o tom jejím chováním myslet, chtěla bych vědět, proč se tak chová.
Nikdy jsem na ni vyloženě neřvala, nebila jsem ji, dostává ode mě sem tam dobrotky a jsem k ní milá.
Nevím, ale už mi to leze na nervy a nejsem si jistá, jak dlouho toto ještě vydržím.

Kdo vás nemá rád a snaží se vás vyhnat? Pes nebo přítel? Z prvného odstavce to nevyplývá zcela jasně.

21.2.2022 09:13
galina

XXX.XXX.168.56

Tady je špatně úplně všechno.
Hasky je pes pro běh. Před kolem, bezkama, k běžci. Nebo na dogtreking, 40 km a víc. Čtyřletý pes je v nejlepším věku.
Kdyby to bylo možné, začala bych se psem chodit ven. Bez přítele. Psa na voditku. A začnou se dít věci, protože to já budu ten kdo poskytuje psovi vyžití, zábavu.

21.2.2022 09:19
assil

XXX.XXX.121.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdo vás nemá rád a snaží se vás vyhnat? Pes nebo přítel? Z prvného odstavce to nevyplývá zcela jasně.

Oba. Pes, protože je to nevychovaný rozmazlený žárlivec, i přítel, který je ukázkový sobec, kterýmu je úplně fuk, že jeho přítelkyni ohrožuje jeho vlastní pes.
Zadavatelka si holt musí dupnout, že chce být v téhle domácnosti víc než pes a pak se do dá řešit a jeslti jí přítel hodlá nechat na poslední příčce až pod psem, tak to je akorát na to si sbalit kufry.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 09:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Kdyby to bylo možné, začala bych se psem chodit ven. Bez přítele. Psa na voditku. A začnou se dít věci, protože to já budu ten kdo poskytuje psovi vyžití, zábavu."

nejen
bych převzala i výcvik/výchovu
striktně po dobrém

ale to by asi musela zadavatelka trošku přehodnotit svůj postoj, viz :

"Nikdy jsem na ni vyloženě neřvala, nebila jsem ji"
ale TREST není jen řev či bití, to je třeba si uvědomit!

"Snažím se ji to důrazně říct např. ,,nesmíš" a nebo ,,dolů" (ze stolu myslím). Ona dobře ví, co říkám, ale je jí to jedno, začne akorát výt."
1. neboli trest.....
2. zadavatelko, jak víš, že ona "dobře ví", co říkáš?. Někdo ji tyto povely naučil? Jakým způsobem?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 09:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

K převzetí výchovy přítelova psa (a obecně iniciativy v tomto směru) u vztahu na dálku jsem dost skeptická…

21.2.2022 09:46
odberryho

XXX.XXX.161.34

Co bych udělala já: začala bych chodit se psem sama ven. Nejlépe se buduje vztah venku při aktivních procházkách. Pokud se nebojíš, tak klidně běh vedle kola (ale stejně nejdřív pěšky, ať si psa trochu "osaháš" a víš, co od ní čekat). Nepouštět z vodítka!
Získej si ji a pak ji můžeš nastavovat pravidla. Je určitá šance, že když přítel uvidí, že je fena schopná lepší poslušnosti, tak bude i on lépe spolupracovat na její výchově.

Otázkou je, zda do toho chceš vůbec tolik energie věnovat.

21.2.2022 09:47
Andrýsek3

XXX.XXX.42.166

Taky jsem chtěla poradit, že by v tomto případě možná i stačilo, kdyby zakladatelka dala psovi vyžití, dlouhé procházky přírodou na postroji v tahu, dala mu řád a režim a pes by ji i začal milovat. Ale u vztahu na dálku to je asi na nic. A pokud přítel nebudd chtít nic změnit, tak to bude asi konečná, protože vám to bude pochopitelně vadit čím dál víc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 09:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
K převzetí výchovy přítelova psa (a obecně iniciativy v tomto směru) u vztahu na dálku jsem dost skeptická…

to je fakt, to mi uniklo....

na druhou stranu, taky cvičím mladým psa, jsem tam tak 2-3x do týdne na pár hodin, a jak se na mě to psisko těší a chrtí na tu zábavu

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 09:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to je fakt, to mi uniklo....

na druhou stranu, taky cvičím mladým psa, jsem tam tak 2-3x do týdne na pár hodin, a jak se na mě to psisko těší a chrtí na tu zábavu

Ale jo, proč ne… Jen bych od toho nečekala zázraky. Zadavatelka asi se psy velké zkušenosti, na kterých by postavila “převýchovnou strategii”, nemá, takže nevychovaný husky pro ni zřejmě bude do začátku velké sousto. Mezi řádky jsem nacítila, že přítel není převýchově tak úplně nakloněn. A jestli se vidí jen o víkendech (jestli vůbec o všech víkendech) a chtějí ten čas trávit především spolu, nezbývá tam na tu fenku mnoho času; intenzita tréninku bude velmi nízká.

Přiznám se, že při popisované konfiguraci bych osobně uvažovala spíš o tom rozchodu. Jestli protějšku připadá v pořádku, že ji pes ani nepustí do postele a odmítá o tom byť jen diskutovat, tak asi není o čem…

21.2.2022 13:14
Laura26

XXX.XXX.234.171

galina napsal(a):
Tady je špatně úplně všechno.
Hasky je pes pro běh. Před kolem, bezkama, k běžci. Nebo na dogtreking, 40 km a víc. Čtyřletý pes je v nejlepším věku.
Kdyby to bylo možné, začala bych se psem chodit ven. Bez přítele. Psa na voditku. A začnou se dít věci, protože to já budu ten kdo poskytuje psovi vyžití, zábavu.

No, ja bych rada, ale nemam auto a ven me ani psa nepusti. Ve vesnici pry jsou psi na volno a nechce, aby se neco stalo. A nevim, jak bych ji zvladla v autobuse :(

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
No, ja bych rada, ale nemam auto a ven me ani psa nepusti. Ve vesnici pry jsou psi na volno a nechce, aby se neco stalo. A nevim, jak bych ji zvladla v autobuse :(

A to jste tam ve vězení vy i pes? Že vás musí partner někam pustit. Utekla bych z takového vztahu co nejdřív. No pokud husky tráví život jen zavřený v baráku a zavřený na dvoře / zahradě tak se podle mě ještě chová velmi dobře...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 13:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
No, ja bych rada, ale nemam auto a ven me ani psa nepusti. Ve vesnici pry jsou psi na volno a nechce, aby se neco stalo. A nevim, jak bych ji zvladla v autobuse :(

Lauro, stojí vám ten vztah za to? Když spojíte všechno co jste napsala, jak se chová váš partner... třeba ta situace v ložnici... já bych neváhala a skončila to dřív, než budete mít děti. Pak je rozchod složitější.

21.2.2022 13:39
Laura26

XXX.XXX.238.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lauro, stojí vám ten vztah za to? Když spojíte všechno co jste napsala, jak se chová váš partner... třeba ta situace v ložnici... já bych neváhala a skončila to dřív, než budete mít děti. Pak je rozchod složitější.

Na deti jsem jeste mlada, je mi 18, pritel je ale starsi. Budeme se stehovat, rika, ze to bude jine, doufam v to. Navic kdyz nepracuji nebo nejsem ve skole ani u pritele, jsem doma u rodicu a mame papilona. Takze pro me je husky nezvyk a nemam s nim zkusenost, ale snazim se. Ovsem cim dal vic me to zacina mrzet/vytacet.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

"rika, ze to bude jine"
Slibem nezarmoutíš .....
Jestli to má být jiný, až se přestěhujete, může to být jiný už odteď. A jestli to nemůže být jiný odteď, není důvod, aby se něco výrazně změnilo s přestěhováním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 13:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Na deti jsem jeste mlada, je mi 18, pritel je ale starsi. Budeme se stehovat, rika, ze to bude jine, doufam v to. Navic kdyz nepracuji nebo nejsem ve skole ani u pritele, jsem doma u rodicu a mame papilona. Takze pro me je husky nezvyk a nemam s nim zkusenost, ale snazim se. Ovsem cim dal vic me to zacina mrzet/vytacet.

Tím spíš, když jste ještě tak mladá... školačka, že? Nic vás netlačí dělat kompromisy a komplikovat si život, když nemusíte. Celý život máte před sebou a mužů, pro které budete na prvním místě VY, potkáte dost.

21.2.2022 13:55
Atheira

XXX.XXX.209.8

A to ten pes nechodí ven nikdy? Jako vůbec?
Že byste se třeba sebrali - oba se psem - a pravidelně se s ním chodili procházet? Při té přiležitosti byste společně s fenou pokládaly základy nějakýho vztahu... Já bych zas nedémonizovala přítele kvůli tomu, že z jakýhokoli důvodu nechce, abyste s ní kamkoli chodila sama. Nevíme, jak jste spolu dlouho. Nemá nás to tady ani co zajímat a není nikde dáno, že každý majitel psa musí každému hned samotnému toho psa svěřit. Třeba má opravdu oprávněné obavy, že by to nemuselo dopadnout dobře.
Ale společně...
Vždyť má psa. Huskyho... Přece s ním musí něco dělat, ne? Ne??

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 14:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, jo, 4 roky ten pes nic nedělá a teď začne kvůli jinýmu baráku :D
Úplně se děsím, esi bude moje dcera také tak naivní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 14:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
A to ten pes nechodí ven nikdy? Jako vůbec?
Že byste se třeba sebrali - oba se psem - a pravidelně se s ním chodili procházet? Při té přiležitosti byste společně s fenou pokládaly základy nějakýho vztahu... Já bych zas nedémonizovala přítele kvůli tomu, že z jakýhokoli důvodu nechce, abyste s ní kamkoli chodila sama. Nevíme, jak jste spolu dlouho. Nemá nás to tady ani co zajímat a není nikde dáno, že každý majitel psa musí každému hned samotnému toho psa svěřit. Třeba má opravdu oprávněné obavy, že by to nemuselo dopadnout dobře.
Ale společně...
Vždyť má psa. Huskyho... Přece s ním musí něco dělat, ne? Ne??

Nepustí ani ji ven... nejde jen o to že nesmí jít sama se psem. Což o to, já bych svého psa taky jen tak někomu nesvěřila, ani příteli dokud bych ho dobře neznala a nevěděla bych jak to se psem umí a jestli mu pes důvěřuje. Ale na mě to celé působí jako by ji bral spíš jako dítě a ne partnerku.

Taky bych nechtěla toho moc měnit v novém vztahu, psa mám vychovaného a bezproblémového a nechci nic měnit. Co se týká jeho života. Ale aby ležel velký pes přes celou postel a ona si neměla kam lehnout už je moc i na mě. Aby ho nemohla ani odsunout apod.

Hlavně holka, která nemusí slevovat ze svých požadavků, nebo jak to říct. Teď má největší možnost si vybrat partnera.

21.2.2022 14:05
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

Přítel jako majitel psa je zodpovědný za jeho výchovu a výcvik. Vy máte naprosté právo cítit se v bezpečí, opravdu se nemusíte nechat terorizovat nevychovaným psiskem.Cítite se v přítomnosti psa dobře, bezpečně? Přítele znáte vy, vy si musíte odpovědět na to, jestli bude ochoten tuhle situaci změnit. Ne se psa zbavovat, ale začít teda makat od začátku, s tím, že to můžete dělat společně.Můžete si přečíst knihy o výchově a tréninku, o tomhle plemeni, a pak třeba přijít s tím, hele co to zkusit takhle, protože mně je ta situace opravdu nepříjemná a uvidíte, jestli to má nemá cenu. Chtěl by přítel chodit na cvičáķ, nebo nějaké setkání majitelů plemene ( třeba by mu to otevřelo oči ), dojíždět za odborníkem? Jako pro páníčka to může být děsná sranda, a'la podívej jak mě má to zlatíčko rádo, pro druhýho to může být frustrující peklo...má to tak být? Osobně bych s nesocializovaným a nevychovaným psem nikam sama nechodila, mohlo by se stát, že to odnesete vy nebo okolí a tohle je páníčkova odpovědnost.

21.2.2022 14:11
Laura26

XXX.XXX.238.62

Atheira napsal(a):
A to ten pes nechodí ven nikdy? Jako vůbec?
Že byste se třeba sebrali - oba se psem - a pravidelně se s ním chodili procházet? Při té přiležitosti byste společně s fenou pokládaly základy nějakýho vztahu... Já bych zas nedémonizovala přítele kvůli tomu, že z jakýhokoli důvodu nechce, abyste s ní kamkoli chodila sama. Nevíme, jak jste spolu dlouho. Nemá nás to tady ani co zajímat a není nikde dáno, že každý majitel psa musí každému hned samotnému toho psa svěřit. Třeba má opravdu oprávněné obavy, že by to nemuselo dopadnout dobře.
Ale společně...
Vždyť má psa. Huskyho... Přece s ním musí něco dělat, ne? Ne??

Je lenivy, prez zimu si nevymenil letnaky, tak jsme nikam nejezdili, to jsem navrhovala. Jinak nema moc cas, nema rad lidi, pracuje nebo hraje hry.

21.2.2022 14:12
Laura26

XXX.XXX.238.62

Atheira napsal(a):
A to ten pes nechodí ven nikdy? Jako vůbec?
Že byste se třeba sebrali - oba se psem - a pravidelně se s ním chodili procházet? Při té přiležitosti byste společně s fenou pokládaly základy nějakýho vztahu... Já bych zas nedémonizovala přítele kvůli tomu, že z jakýhokoli důvodu nechce, abyste s ní kamkoli chodila sama. Nevíme, jak jste spolu dlouho. Nemá nás to tady ani co zajímat a není nikde dáno, že každý majitel psa musí každému hned samotnému toho psa svěřit. Třeba má opravdu oprávněné obavy, že by to nemuselo dopadnout dobře.
Ale společně...
Vždyť má psa. Huskyho... Přece s ním musí něco dělat, ne? Ne??

Pres den je na dvore, sem tam ho pritel vezme dovnitr, ale vzdy je doma pres noc

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Je lenivy, prez zimu si nevymenil letnaky, tak jsme nikam nejezdili, to jsem navrhovala. Jinak nema moc cas, nema rad lidi, pracuje nebo hraje hry.

Co dodat? Prostě ideální partner!

21.2.2022 14:15
Laura26

XXX.XXX.238.62

Rronjabutterfly napsal(a):
Přítel jako majitel psa je zodpovědný za jeho výchovu a výcvik. Vy máte naprosté právo cítit se v bezpečí, opravdu se nemusíte nechat terorizovat nevychovaným psiskem.Cítite se v přítomnosti psa dobře, bezpečně? Přítele znáte vy, vy si musíte odpovědět na to, jestli bude ochoten tuhle situaci změnit. Ne se psa zbavovat, ale začít teda makat od začátku, s tím, že to můžete dělat společně.Můžete si přečíst knihy o výchově a tréninku, o tomhle plemeni, a pak třeba přijít s tím, hele co to zkusit takhle, protože mně je ta situace opravdu nepříjemná a uvidíte, jestli to má nemá cenu. Chtěl by přítel chodit na cvičáķ, nebo nějaké setkání majitelů plemene ( třeba by mu to otevřelo oči ), dojíždět za odborníkem? Jako pro páníčka to může být děsná sranda, a'la podívej jak mě má to zlatíčko rádo, pro druhýho to může být frustrující peklo...má to tak být? Osobně bych s nesocializovaným a nevychovaným psem nikam sama nechodila, mohlo by se stát, že to odnesete vy nebo okolí a tohle je páníčkova odpovědnost.

Ne nechtel, psala jsem vyse proc. Nejhorsi je, ze mu nemuzu nic rict, pritel ma proste vzdy podle nej pravdu, nastval by se. Nemam rada hadky, holt ale budu asi muset brzo zakrocit. Ale urcite nechci rikat neco ve smysli ,,ja nebo pes,, to je podle me blbost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 14:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Na deti jsem jeste mlada, je mi 18, pritel je ale starsi. Budeme se stehovat, rika, ze to bude jine, doufam v to. Navic kdyz nepracuji nebo nejsem ve skole ani u pritele, jsem doma u rodicu a mame papilona. Takze pro me je husky nezvyk a nemam s nim zkusenost, ale snazim se. Ovsem cim dal vic me to zacina mrzet/vytacet.

..nebude to jiné..bude to stejné jen na jiném místě...

21.2.2022 14:23
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

No tohle je možná na nějakou vztahovou poradnu. Nebo aspoň pro vás nějaká podpora od odborníka/terapeuta, možná i školního psychologa, poradce?

21.2.2022 14:26
Laura26

XXX.XXX.238.62

Rronjabutterfly napsal(a):
No tohle je možná na nějakou vztahovou poradnu. Nebo aspoň pro vás nějaká podpora od odborníka/terapeuta, možná i školního psychologa, poradce?

Mám dlouhodobě

21.2.2022 14:31
Joohana

XXX.XXX.157.168

Laura26 napsal(a):
Je lenivy, prez zimu si nevymenil letnaky, tak jsme nikam nejezdili, to jsem navrhovala. Jinak nema moc cas, nema rad lidi, pracuje nebo hraje hry.

Ježiš, a co vás na takovém chlapovi láká ? To už bude jen horší. Nohy na ramena, nezahazujte s ním mládí !

Bude línej. Takže - domácí práce vy, venčení psa (pokud nezůstane na dvoře) taky vy. Narodí se dítě - starat se budete vy. S trochou smůly neuvidíte ani peníze a budete živit sebe, psa i dítě z mateřské. Do toho se bude rozpadat barák, respektive čekat na to, až objednáte řemeslníky a taky to zaplatíte. Na dovolenou pojedete, ale sami bez tatínka, protože on je raději doma u PC, pokud na tu doolenou k tomu všemu zvládnete vydělat. Brrrr.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 14:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jů, já chci taky věšteckou kouli, jako má Joohana

21.2.2022 14:46
Andrýsek3

XXX.XXX.169.53

Lauro, utíkej! Tohle fakt nemá nikdo zapotřebí, takový mužský je fakt neštěstí. Kolik mu je?
A hlavně nestěhovat, netěhotnět...

21.2.2022 14:47
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jů, já chci taky věšteckou kouli, jako má Joohana

Je to hodně vyhnaný do extrémů, ale je dobrý přemýšlet o tom, že lidi se zas až tak nemění. I když se rádo říká něco jiného.
S člověkem, co je lemra líná, bude spokojená jenom další taková, která bude mít vlastní počítač a konzoli, aby se s ním o ty jeho nehádala.

Pro mě by teda bylo trnem v oku to, že se nemůžu sebrat a jít si jen tak na procházku - i sama. Protože mi to někdo zakazuje. Že nesmím. Jestli to tak je, prostě bych ty nohy na ramena vzala. Jakýkoli další vlastnosti už by mi byly celkem jedno.
Dobře, v osmnácti bych asi takhle obezřetná nebyla, ale někdo se mnou takhle zacházet teď, tak se za mnou jenom práší. Nechtěla bych, aby kvůli mě kdokoli odsouval psa na druhou kolej, ale aby mě šikanoval pes a přítel mě ani nikam nepustil... Vy byste chtěla žít v takovýhle společnosti?

Nicméně cvičit a vychovávat psa nesmí. Bylo jí jasně řečeno, že když s ním bude mít problém, má se sbalit a jít.
My tady můžeme kdákat jak chcem, ale vyřešit si to musí ona.

21.2.2022 14:50
Laura26

XXX.XXX.238.62

Andrýsek3 napsal(a):
Lauro, utíkej! Tohle fakt nemá nikdo zapotřebí, takový mužský je fakt neštěstí. Kolik mu je?
A hlavně nestěhovat, netěhotnět...

30 let :/

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 14:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak nohy na ramena a pryč z toho.....sliby typu.."až budeme bydlet spolu, tak to bude jiné....ano bude to jiné, hůř se z takového vztahu bude couvat.
A čekat na zázrak, jakože se chlap změní, že to bude lepší...tak já říkám, že to bude ještě horší.
On vlk taky sliboval, tak jsem si jednoho takového vlka vzala a život je jak čekání na Bogota......akorát, že člověk už není mladej, naivní a bez zkušeností, tak už sliby vlka bere s velkou rezervou.

Navíc já jsem něco jako váš přítel.......sobec.....a ze svého sobectví jsem ochotná ustoupit jen těm bytostem, které bezmezně miluju, ale i tak je to ustupování velmi neochotné a některých ústupků budu litovat do konce svého života a samozřejmě to pak i v hlouby duše narušuje vztah k té dané bytosti, kvůli které jsem ústupek udělala.

Věřte, že to, že vám velký pes leží přes celou postel, je ten nejmenší problém.

Ještě jednou radím sednout si s přítelem a probrat, jak se cítíte a co vám vadí a jestli by nešel udělat nějaký kompromis......pokud ne, pokud nebude chtít nic slyšet, nic měnit, nebude se o tom chtít bavit, tak.......tak si zkuste představit společnou budoucnost a jestli se vám tato budoucnost bude líbit, tak si holt do nového bydlení pořídíte tak velkou postel, abyste se tam vešli všichn tři a vy místo toho, abyste začala s čubou bojovat o své místo na slunci, tak jí prostě začnete vehementně rozmazlovat a budovat s ní vztah .....nebo máte jinou možnost??

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 14:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Je to hodně vyhnaný do extrémů, ale je dobrý přemýšlet o tom, že lidi se zas až tak nemění. I když se rádo říká něco jiného.
S člověkem, co je lemra líná, bude spokojená jenom další taková, která bude mít vlastní počítač a konzoli, aby se s ním o ty jeho nehádala.

Pro mě by teda bylo trnem v oku to, že se nemůžu sebrat a jít si jen tak na procházku - i sama. Protože mi to někdo zakazuje. Že nesmím. Jestli to tak je, prostě bych ty nohy na ramena vzala. Jakýkoli další vlastnosti už by mi byly celkem jedno.
Dobře, v osmnácti bych asi takhle obezřetná nebyla, ale někdo se mnou takhle zacházet teď, tak se za mnou jenom práší. Nechtěla bych, aby kvůli mě kdokoli odsouval psa na druhou kolej, ale aby mě šikanoval pes a přítel mě ani nikam nepustil... Vy byste chtěla žít v takovýhle společnosti?

Nicméně cvičit a vychovávat psa nesmí. Bylo jí jasně řečeno, že když s ním bude mít problém, má se sbalit a jít.
My tady můžeme kdákat jak chcem, ale vyřešit si to musí ona.

"Dobře, v osmnácti bych asi takhle obezřetná nebyla, ale někdo se mnou takhle zacházet teď, tak se za mnou jenom práší."

Jojo, já takhle nebyla obezřetná, tehdy, a vypadalo to dost podobně. Línej, PC hry, neměl rád lidi, ledacos mi zakazoval (už jen to.... wtf..), ... taky jsem neměla ráda hádky, no.

Teď mám skvělýho muže, ale pravda je, že pokud se někdo má změnit, nejspíš se bude muset chtít změnit sám a sám se k tomu rozhodnout. K tý změně ho nikdo, ani partnerka, nemůže nutit. I trapná změna životosprávy je něco, k čemu nemůžete někoho donutit. Natož pokud má někdo ve 30 letech styl, že se nestýká s lidma a je zavřenej v práci nebo u PC her .... no já bych to nechtěla.
Diskuze tady je především o psovi, ale ten pes by pro mě byl jen jedna z mnoha věcí, proč bych to nechtěla.

21.2.2022 14:57
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 15:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Je to hodně vyhnaný do extrémů, ale je dobrý přemýšlet o tom, že lidi se zas až tak nemění. I když se rádo říká něco jiného.
S člověkem, co je lemra líná, bude spokojená jenom další taková, která bude mít vlastní počítač a konzoli, aby se s ním o ty jeho nehádala.

Pro mě by teda bylo trnem v oku to, že se nemůžu sebrat a jít si jen tak na procházku - i sama. Protože mi to někdo zakazuje. Že nesmím. Jestli to tak je, prostě bych ty nohy na ramena vzala. Jakýkoli další vlastnosti už by mi byly celkem jedno.
Dobře, v osmnácti bych asi takhle obezřetná nebyla, ale někdo se mnou takhle zacházet teď, tak se za mnou jenom práší. Nechtěla bych, aby kvůli mě kdokoli odsouval psa na druhou kolej, ale aby mě šikanoval pes a přítel mě ani nikam nepustil... Vy byste chtěla žít v takovýhle společnosti?

Nicméně cvičit a vychovávat psa nesmí. Bylo jí jasně řečeno, že když s ním bude mít problém, má se sbalit a jít.
My tady můžeme kdákat jak chcem, ale vyřešit si to musí ona.

Ale jo, já s vámi souhlasím a rozhodně vím, že bych tak žít nemohla a nechtěla. Souhlasím i s tím, aby si slečna velmi dobře rozmyslela, jestli takový život chce.

Mně jen přijde úsměvné, jak má Joohana jasno v tom, že rozpadající se barák bude ona platit z mateřské, na dovolenou nepojede, páč na ni nevydělá atd. atd. atd. To je bez pardonu na věšteckou kouli.

21.2.2022 15:32
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

Victoria Stilwell - 1 díl o terorizujícím huskym. Páníček nevěřil, že jeho zlatíčko je schopné vyštěkávat, štípat a vyskakovat si na jeho přítelkyni, když s ním zůstane sama. Pak díl o nějaké mini příšerce terorizující manžela, protože panička je jen moje. Pak je spousta knih o tréninku a výchově. Jestli si na to troufnete, tak držím palce. Lehké to spíš nebude, než bude, tak nějak asi všechno ne jen ten pes, ale člověk si někdy musí ty věci odžít.

21.2.2022 15:39
assil

XXX.XXX.121.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale jo, já s vámi souhlasím a rozhodně vím, že bych tak žít nemohla a nechtěla. Souhlasím i s tím, aby si slečna velmi dobře rozmyslela, jestli takový život chce.

Mně jen přijde úsměvné, jak má Joohana jasno v tom, že rozpadající se barák bude ona platit z mateřské, na dovolenou nepojede, páč na ni nevydělá atd. atd. atd. To je bez pardonu na věšteckou kouli.

Ale tak i bez věštecké koule podle toho napsaného je jasné, že pán je macho, který s ženskou nevede žádný diskuze a co řekne, tak ona bude skákat, ale nepopírám, že je hodně ženských, kterým to vyhovuje, že nemusí používat vlastní mozek, tak třeba je zadavatelka v takovém vztahu spokojená a vadí jí fakt jen ten pes. Ono to je taky asi nejspíš důvod proč si třicetiletej chlap nabrnkne osmnátcku, ta je ještě tvárná, každá dospělá ženská ho nejspíš vždycky poslala někam. Každopádně zadavatelka evidentně jede v módu neřeknu nic s čím by on nesouhlasil, protože by se naštval a s tímhle přístupem se psem nic neudělá, takže buď to prostě akceptuje jak to je, že ona je to poslední kolo u vozu a nebo musí jít o dům dál.

21.2.2022 15:58
molok

XXX.XXX.160.41

No tak 30 let už docela věk na to, aby se partner nechoval jako malé dítě.

Z toho co jste popsala, není úplně jasné, jaké má tedy pozitivní vlastnosti a kvůli čemu se s ním cítíte dobře. To jak se vy cítíte, ho nezajímá, psovi se nevěnuje, měnit nic z toho nechce. Klidně mu rozumně vysvětlete, že začnete společně odrozmazlovávat psa, že začnete se psem jezdit společně na výlety a neválet se u konzole, naznačte mu to ve smyslu, že máte zájem především o rozvoj té fenky. Snad zvládne alespoň přezout ty letní gumy, aby Vás obě někam vyvez. Pokud nezvládne ani takový základ, ve 30 letech, bude mu jedno, že chcete pomoci Vašemu vztahu, dát psovi této rasy co potřebuje (velké množství pohybu a vyžití), či bude trvat na nějakých nesmyslných ultimátech už na začátku vztahu, tak jděte. Nevím zda míříte na VŠ nebo kam, ale určitě si najdete normálnějšího partnera, pro kterého nebudete jenom víkendové zpestření jeho nudného nedospělého života.

A ta fenka za nic nemůže, na ni se nezlobte.

21.2.2022 16:09
Laura26

XXX.XXX.238.62

Kdyby byl nekdo tak moc hodny a dal mi nejakou radu do zacatku, byla bych rada. Jak se k nemu chovat, jak si vybudovat pratelsky vztah, co delat, kdyz me kousne/vyjede po mne, co nedelat a tak. Byla bych moc rada. Myslim ted ohledne Huskyho, ne ohledne pritele.
Nemam s nimi ani spetku zkusenosti

21.2.2022 16:13
Andrýsek3

XXX.XXX.42.166

Laura26 napsal(a):
Kdyby byl nekdo tak moc hodny a dal mi nejakou radu do zacatku, byla bych rada. Jak se k nemu chovat, jak si vybudovat pratelsky vztah, co delat, kdyz me kousne/vyjede po mne, co nedelat a tak. Byla bych moc rada. Myslim ted ohledne Huskyho, ne ohledne pritele.
Nemam s nimi ani spetku zkusenosti

Vztah se nejlépe buduje společnými zážitky, hrou. Takže opravdu nejlépe začít spolu chodit ven, pěkně na vodítku aspoň 10km. No ale to nejde.
Tak koupit pamlsky. Koupit si nějakou fajn knížku o psech a na zahradě cvičit povely, hrát si, tahat se o kus hadru, házet hračku, běhat s ním po zahradě, schovávat mu hračky.
Musí s tebou být zábava, pak tě bude mít rád a když se spolu naučíte i nějaké povely můžeš je využít i v dalších situacích - postel atd.
Určitě poradí někdo i líp. Ale já bych zařídila aby mě pes začal milovat. 🙃

21.2.2022 16:16
Laura26

XXX.XXX.238.62

Andrýsek3 napsal(a):
Vztah se nejlépe buduje společnými zážitky, hrou. Takže opravdu nejlépe začít spolu chodit ven, pěkně na vodítku aspoň 10km. No ale to nejde.
Tak koupit pamlsky. Koupit si nějakou fajn knížku o psech a na zahradě cvičit povely, hrát si, tahat se o kus hadru, házet hračku, běhat s ním po zahradě, schovávat mu hračky.
Musí s tebou být zábava, pak tě bude mít rád a když se spolu naučíte i nějaké povely můžeš je využít i v dalších situacích - postel atd.
Určitě poradí někdo i líp. Ale já bych zařídila aby mě pes začal milovat. 🙃

Dekuji moc, zkusim, ale na zahradu nemuzu.
Kazdopadne pamlsky kupuju, a priste si zkusim i pohrat a pomazlil :)

21.2.2022 16:23
odberryho

XXX.XXX.62.254

Laura26 napsal(a):
Dekuji moc, zkusim, ale na zahradu nemuzu.
Kazdopadne pamlsky kupuju, a priste si zkusim i pohrat a pomazlil :)

Proč nemůžeš na zahradu? Ona je společná ještě s dalšími sousedy? Co vlastně děláš celé dny, když jsi u přítele? To jste pořád doma?

Blbnout se dá i vevnitř, ale jak je tam málo prostoru, tak se budete muset obě hlídat, ať mu tam něco nerozbijete. Vevnitř se fakt nedá dělat žádná velká divočina. I to přetahování ke větší zábava venku.

21.2.2022 16:27
Andrýsek3

XXX.XXX.42.166

Laura26 napsal(a):
Dekuji moc, zkusim, ale na zahradu nemuzu.
Kazdopadne pamlsky kupuju, a priste si zkusim i pohrat a pomazlil :)

Nemůžeš? 🙃
Ven nemůžeš, na zahradu nemůžeš. Tak to tam přijedeš a jste doma celý víkend včetně huskyho? Co to je za vztah?

21.2.2022 16:52
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

Načíst řeč těla. Třeba Turid Rugaas. F. Šusta, na pejskariu jsou taky fajn rozhovory. Psa respektovat, pozorovat, nepřekračovat jeho hranice. Stojí vůbec o mazlení, nebo ho toleruje pod dozorem majitele - řeč těla. Načíst něco o plemeni. Nepřekračovat ani své hranice.

21.2.2022 16:54
Laura26

XXX.XXX.238.62

odberryho napsal(a):
Proč nemůžeš na zahradu? Ona je společná ještě s dalšími sousedy? Co vlastně děláš celé dny, když jsi u přítele? To jste pořád doma?

Blbnout se dá i vevnitř, ale jak je tam málo prostoru, tak se budete muset obě hlídat, ať mu tam něco nerozbijete. Vevnitř se fakt nedá dělat žádná velká divočina. I to přetahování ke větší zábava venku.

Kdyz neni vikend, tak je v praci do 17, ja mezitim uklizim, delam skolu, nadobi, nebo svoje zajmy. Nemuzu, je tam udajne bordel a nechce, abych to videla.

21.2.2022 16:54
Laura26

XXX.XXX.238.62

Andrýsek3 napsal(a):
Nemůžeš? 🙃
Ven nemůžeš, na zahradu nemůžeš. Tak to tam přijedeš a jste doma celý víkend včetně huskyho? Co to je za vztah?

Ano, jsme doma.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 16:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nový druh trolla?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 16:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nový druh trolla?

Doufám v to. To nemůže snad nikdo myslet vážně.

21.2.2022 17:01
Huskyjanina

XXX.XXX.107.230

Laura26 napsal(a):
Zdravím,
už si nevím rady. Přítel chová huskyho, jsou mu 4 roky. Přijde mi, že mě nemá rád a snaží se mě asi vyhnat.
Když jsem s přítelem, je pes v pohodě. Ovšem když přítel odejde, lehne si na záda (tím si říká, že chce podrbat na bříšku), tak se po mně ožene. S přítelem si to nedovolí.
Včera už přítel spal a pes přes půl postele, neměla jsem si kam lehnout, tak jsem ji oslovila, aby se vzbudila a chtěla posunout, jenže se opět po mně ohnala.
Je hrozně žárlivá, když si dáme pusu, začne vrčet, nebo přiběhne a začne se mezi nás cpát. To samé, když jdeme spolu spát, máme vztah na dálku, tak je fakt fajn si o víkendu s přítelem společne lehnout a mazlit se. Ale ne, nemůžeme, pes se začne mezi nás cpát, i když ji přítel vyhodí, cpe se dál a přítel to zakončí větou ,,ty seš trdlo, tak jo." Každý večer.
Taky mě štve, že když se chci v klidu najíst, pes na mě čumí tak 20 cm ode mě, drbe do mě a hrabe pode mě. Snažím se ji to důrazně říct např. ,,nesmíš" a nebo ,,dolů" (ze stolu myslím). Ona dobře ví, co říkám, ale je jí to jedno, začne akorát výt.
Přítel ji taky dává snad všechno, co zrovna má i on.
Taky chci dodat, že i přítele má na háku a neposlouchá. A přítel mi řekl, že pokud proti ní budu něco mít, tak je konec, tak já vám ani nevím, zda mu to můžu říct.
Taky nevím, co si o tom jejím chováním myslet, chtěla bych vědět, proč se tak chová.
Nikdy jsem na ni vyloženě neřvala, nebila jsem ji, dostává ode mě sem tam dobrotky a jsem k ní milá.
Nevím, ale už mi to leze na nervy a nejsem si jistá, jak dlouho toto ještě vydržím.

Pokud umíš anglicky, tak tady máš přesně to, co je u vás. Ale já bych ti radila z takovýho vztahu jít pryč, Najdi si hodnýho a pracovitýho kluka, kterej tě bude mít rád. Tenhle chlap má rád jen sebe.
https://www.youtube.com/watch?v=MfqZwbNXOJ0&t=1167s

21.2.2022 17:04
Laura26

XXX.XXX.238.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nový druh trolla?

Bohuzel ne, a tyhle reakce si prosim nechte. Nemam trollovat zapotrebi. Dekuji

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 17:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Bohuzel ne, a tyhle reakce si prosim nechte. Nemam trollovat zapotrebi. Dekuji

..a Vy jste se nikdy nešla na tu zahradu podívat, když je Váš přítel v praci?

21.2.2022 17:16
Andrýsek3

XXX.XXX.42.166

Laura26 napsal(a):
Ano, jsme doma.

Achjo.. Trávíš v 18ti čas tím, že uklizíš 30ti letemu blb*vi jeho barák, sedíš s ním doma, zatím co on hraje hry a nehne brvou? To fakt nemáš zapotřebí. Užívej života, už teď vidíš, že to není ideální, se stěhováním to bude ještě horší.. Pes je ten nejmenší problém. Ale tak pusu si musíme natlouct asi sami, jen s ním neotěhotni do té doby než na to přijdeš.
Prý, že je tam bordel, a on nemá ruce, frajer? 🤬

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 17:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Bohuzel ne, a tyhle reakce si prosim nechte. Nemam trollovat zapotrebi. Dekuji

A co na to rodiče, co na to říká terapeut? Buď lžete; vymýšlíte si, nebo neposloucháte svého psychologa, své rodiče, protože tohle je toxické a nikdo z těch lidí by to nedoporučil. Tečka.
Kdyby náhodou, náhodou... Vás zajímalo, jak se funguje se psem, kupte si knížku, nebo použijte těch tři sta rad, co tu jsou.
Se nezlobte, ale v tomhle žít moje dítě, tak nejdřív proplesknu toho ubohého chlapa a pak hned to dítě. (v paralelním vesmíru, protože k tomuhle své dítě fakt nevedu)

21.2.2022 17:41
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

Vykopni si ho z hlavy.
Za chvíli je tu jaro, najdeš si lepšího
a na tohle budeš vzpomínat jako
na zlej sen.

21.2.2022 18:55
Argie

XXX.XXX.172.143

Zadavatelka chtěla poradit se psem a nakonec jí všichni radi se vztahem k pritelovi a mě nezbývá než se přidat, tady jiný východisko nebude. Zlepšit vztah se psem znamená ho od základu prekopat a ta hlavně z pritelovi strany. Pokud bude stavět na první příčku psa, sebe a až potom vás časem to nemusí dopadnout vůbec dobře.
Pořídit si haskyho kterej celej život ztravi na dvoře nebo zahradě bych zařadil za formu týrání.

21.2.2022 19:02
vlasta1

XXX.XXX.20.156

Já to četl jen tak letmo.
Pes žije ve smečce a podle toho se chová. Ty jsi na posledním místě. Bohužel. Za chvíli pojedeš na šití. Když to dobře dopadne budeš mít jen jizvu.
Taky radím odejdi

21.2.2022 20:34
Joohana

XXX.XXX.157.168

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale jo, já s vámi souhlasím a rozhodně vím, že bych tak žít nemohla a nechtěla. Souhlasím i s tím, aby si slečna velmi dobře rozmyslela, jestli takový život chce.

Mně jen přijde úsměvné, jak má Joohana jasno v tom, že rozpadající se barák bude ona platit z mateřské, na dovolenou nepojede, páč na ni nevydělá atd. atd. atd. To je bez pardonu na věšteckou kouli.

Ale tak je to s nadsázkou, jasně, ale ne až tak velkou. Když se příteli nechce ani venčit fenu, kterou má rád, ani měnit pneumatiky na autě, jak akční asi bude ohledně jiných věcí ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 21:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

A mně se líbí, že i chlapi Lauře radí od toho lenocha odejít.

Otázka

21.2.2022 21:10
Otázka

XXX.XXX.230.195

Lauro, ptáte se, jak cvičit psa, který vám nepatří a jeho majitel vás nepodporuje. To nejde. Mladá dívka, jako vy, snadno najde partnera, co jí bude mít rád a bude si ji vážit, to tenhle lump není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 21:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

třicetiletej línej nepoužitelnej chlap. blbá osmnáctka je jediná, která mu uklidí a podrží, ženský jeho věku už by ho všechny koply do prde1e.

holka, nějakou sebeúctu!

21.2.2022 22:02
Zoia

XXX.XXX.211.192

Já jsem si taky jako 30letá nabrnkla 19letýho, počítač jsme měli každej svůj vlastní a líný jsme byli (z pohledu rodičů minimálně) oba, ale s psama jsme chodili ostošest!

Tady z tohodle bych ale taky sypala pryč, ona i kdyby ta postel byla pětimetrová, tak se haskoun může rozhodnout, že tam Lauru nechce a bude z toho to šití tak jako tak.

21.2.2022 22:25
Laura26

XXX.XXX.234.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..a Vy jste se nikdy nešla na tu zahradu podívat, když je Váš přítel v praci?

Ne, nesla.

21.2.2022 22:32
Laura26

XXX.XXX.234.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co na to rodiče, co na to říká terapeut? Buď lžete; vymýšlíte si, nebo neposloucháte svého psychologa, své rodiče, protože tohle je toxické a nikdo z těch lidí by to nedoporučil. Tečka.
Kdyby náhodou, náhodou... Vás zajímalo, jak se funguje se psem, kupte si knížku, nebo použijte těch tři sta rad, co tu jsou.
Se nezlobte, ale v tomhle žít moje dítě, tak nejdřív proplesknu toho ubohého chlapa a pak hned to dítě. (v paralelním vesmíru, protože k tomuhle své dítě fakt nevedu)

1) nelzu ani si nevymyslim, tak me z toho laskave prestante obvinovat.
2) rodice to berou jako moji vec, do vztahu nam nelezou. Nikdo z nas nioomu do vztahu neleze.
3) psycholog by nemel ani nic doporucovat. Psycholog tam je jen jako ,,profi,, podpora. Cil terapie je prijit na reseni sam.
Tak se holt omlouvam, ze to resim s nekym na internetu, protoze nejsem profi a nevyznam se v tehle rase. To chcete slyset?
Ty reci o propleskavani si nechte, moje rodice by to nenapadlo, protoze vi, ze je netaham do problemu meho vztahu a ze je to moje vec, neco jineho je napr. domaci nasili. A nezapomente, ze mi je 18, jsem plnoleta, tak za mnou rodice litat nemusi.

21.2.2022 22:41
Laura26

XXX.XXX.234.171

Huskyjanina napsal(a):
Pokud umíš anglicky, tak tady máš přesně to, co je u vás. Ale já bych ti radila z takovýho vztahu jít pryč, Najdi si hodnýho a pracovitýho kluka, kterej tě bude mít rád. Tenhle chlap má rád jen sebe.
https://www.youtube.com/watch?v=MfqZwbNXOJ0&t=1167s

Mimochodem dekuji moc, koukla jsem. Pochopila jsem par veci, jak me pes vnima, co delat a nedelat <3

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 22:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
1) nelzu ani si nevymyslim, tak me z toho laskave prestante obvinovat.
2) rodice to berou jako moji vec, do vztahu nam nelezou. Nikdo z nas nioomu do vztahu neleze.
3) psycholog by nemel ani nic doporucovat. Psycholog tam je jen jako ,,profi,, podpora. Cil terapie je prijit na reseni sam.
Tak se holt omlouvam, ze to resim s nekym na internetu, protoze nejsem profi a nevyznam se v tehle rase. To chcete slyset?
Ty reci o propleskavani si nechte, moje rodice by to nenapadlo, protoze vi, ze je netaham do problemu meho vztahu a ze je to moje vec, neco jineho je napr. domaci nasili. A nezapomente, ze mi je 18, jsem plnoleta, tak za mnou rodice litat nemusi.

Můžu se zeptat, jak dlouho tenhle váš vztah trvá? Uznávám, že mi do toho nic není, ale vrtá mi hlavou, proč některé věci nevidíte nebo ani nechcete vidět... Počáteční zamilovanost by ty "růžové brýle" trochu vysvětlovala.😇

21.2.2022 22:55
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Laura26 napsal(a):
Zdravím,
už si nevím rady. Přítel chová huskyho, jsou mu 4 roky. Přijde mi, že mě nemá rád a snaží se mě asi vyhnat.
Když jsem s přítelem, je pes v pohodě. Ovšem když přítel odejde, lehne si na záda (tím si říká, že chce podrbat na bříšku), tak se po mně ožene. S přítelem si to nedovolí.
Včera už přítel spal a pes přes půl postele, neměla jsem si kam lehnout, tak jsem ji oslovila, aby se vzbudila a chtěla posunout, jenže se opět po mně ohnala.
Je hrozně žárlivá, když si dáme pusu, začne vrčet, nebo přiběhne a začne se mezi nás cpát. To samé, když jdeme spolu spát, máme vztah na dálku, tak je fakt fajn si o víkendu s přítelem společne lehnout a mazlit se. Ale ne, nemůžeme, pes se začne mezi nás cpát, i když ji přítel vyhodí, cpe se dál a přítel to zakončí větou ,,ty seš trdlo, tak jo." Každý večer.
Taky mě štve, že když se chci v klidu najíst, pes na mě čumí tak 20 cm ode mě, drbe do mě a hrabe pode mě. Snažím se ji to důrazně říct např. ,,nesmíš" a nebo ,,dolů" (ze stolu myslím). Ona dobře ví, co říkám, ale je jí to jedno, začne akorát výt.
Přítel ji taky dává snad všechno, co zrovna má i on.
Taky chci dodat, že i přítele má na háku a neposlouchá. A přítel mi řekl, že pokud proti ní budu něco mít, tak je konec, tak já vám ani nevím, zda mu to můžu říct.
Taky nevím, co si o tom jejím chováním myslet, chtěla bych vědět, proč se tak chová.
Nikdy jsem na ni vyloženě neřvala, nebila jsem ji, dostává ode mě sem tam dobrotky a jsem k ní milá.
Nevím, ale už mi to leze na nervy a nejsem si jistá, jak dlouho toto ještě vydržím.

Všechny rady už asi padly. Je problém, že přítel sám nevidí ten problém a má pejska rozmazleného a je teda blbý, že má velké akční plemeno a nic s ním nedělá. Vadilo by mi, že pes má přednost přede mnou tak, že nemám, kde spát. Zkuste si sednout a promluvit si. Na hraní her a povalování má přítel přece celý týden, o víkendu by bylo fajn aspoň jeden den vzít psa a vás na procházku někam do přírody a když už tedy za ním jedete na víkend, tak ať vám najde místo na spaní. Pokud vás má rád, tak mu samo musí také vadit, že se k vám nemůže přitulit a být s vámi, ale pokud mu to nevadí, tak asi sama tušíte, že to není správné. Pokud vám o něco jde, vyjednávejte. Prozačátek zkuste si hrát se psem a věnovat se mu. To ocení každý pes. Pokud nemáte peníze na knihy, tak si je půjčte v knihovně.

21.2.2022 22:55
Laura26

XXX.XXX.234.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Můžu se zeptat, jak dlouho tenhle váš vztah trvá? Uznávám, že mi do toho nic není, ale vrtá mi hlavou, proč některé věci nevidíte nebo ani nechcete vidět... Počáteční zamilovanost by ty "růžové brýle" trochu vysvětlovala.😇

Neco malo pres pul roku, ja uznavam, ze vztah neni idealni, je tam spoustua chyb a je to na prd. Jen asi mozna ta jiskricka nadeje, ze to jednou bude jinak, jak vyklada.

21.2.2022 22:58
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Laura26 napsal(a):
Neco malo pres pul roku, ja uznavam, ze vztah neni idealni, je tam spoustua chyb a je to na prd. Jen asi mozna ta jiskricka nadeje, ze to jednou bude jinak, jak vyklada.

Nezlobte se, ale ono dost často platí, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Taky jsem na tyhle sliby jednou skočila. Shrntu to tak, že když se člověk nesnaží na začátku vztahu, tak později už teprve ne.

21.2.2022 23:05
lupus4

XXX.XXX.205.61

Na zahradu nechoďte, víte co tam za ty 4 roky nevenčení bude ho.ven ?
Kontrolní otázka : živí vás rodiče nebo "idol" ?
Tváříte se "plnoletě" , ale chování dospělému neodpovídá ani náhodou...tak nevím
Docela by mne zajímal pohled z druhé strany

21.2.2022 23:06
Laura26

XXX.XXX.234.171

Trickyvoo napsal(a):
Nezlobte se, ale ono dost často platí, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Taky jsem na tyhle sliby jednou skočila. Shrntu to tak, že když se člověk nesnaží na začátku vztahu, tak později už teprve ne.

No prave na zacatku to bylo fajn, ale takova ta ,,zamilovana faze,, vyprchala z jeho strany zda se mi az moc rychle. Ovsem si rikam, jestli nejsem holt jen pubertacka co touzi po perfektnim vztahu jako z filmu.

21.2.2022 23:10
Laura26

XXX.XXX.234.171

lupus4 napsal(a):
Na zahradu nechoďte, víte co tam za ty 4 roky nevenčení bude ho.ven ?
Kontrolní otázka : živí vás rodiče nebo "idol" ?
Tváříte se "plnoletě" , ale chování dospělému neodpovídá ani náhodou...tak nevím
Docela by mne zajímal pohled z druhé strany

Potrebne veci nakupujeme vsichni a vsude. U rodicu i u pritele. Co potrebuji, koupim si, pracuji. Pokud vas zajima neco jako najem, ten neplatim nikde, i kdyz jsem navrhovala u pritele, tak to neproslo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 23:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
No prave na zacatku to bylo fajn, ale takova ta ,,zamilovana faze,, vyprchala z jeho strany zda se mi az moc rychle. Ovsem si rikam, jestli nejsem holt jen pubertacka co touzi po perfektnim vztahu jako z filmu.

V 18 rozhodně máte plné právo toužit po perfektnim vztahu jako z filmu😁😉

21.2.2022 23:13
Laura26

XXX.XXX.234.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V 18 rozhodně máte plné právo toužit po perfektnim vztahu jako z filmu😁😉

Dekuji za podporu 🌻😊

21.2.2022 23:18
lupus4

XXX.XXX.205.61

řekl bych , že pokud budeme vycházet z info jen jedné strany, tak nejlépe to shrnula bodlinka ve 21:15

21.2.2022 23:19
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

Ovsem si rikam, jestli nejsem holt jen pubertacka co touzi po perfektnim vztahu jako z filmu.

Asi jste.
Ale tenhle vztah to nebude,
leda byste byla hodně nenáročná.
A to nebuďte.

21.2.2022 23:28
lupus4

XXX.XXX.205.61

no já když si vzpomenu, co jsme s mojí první láskou podnikali v tomhle věku
hory - v zimě lyže každej víkend + vánoce, v létě tůry, min 5 x za léto na vodu , vše s 2 psy , mezitím brigády abychom na to měli a neotravovali rodiče...nádhernej študáckej život
ještě , že tenkrát nebyly herní konzole, kdo ví, co by z nás bylo

Neregistrovaný uživatel

21.2.2022 23:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.34.201

Milá Lauro. On to ale tyran je. Zatím tě jen týrá a vydira psychicky. Bude hůř. S jedbim takovym jsem zila a otehotnela. Věř mi že to co jsem zazila ja zažít nechces. Psychicka manipulace a teror je mnohem horsi jak facka. Vidi ze na nem visis a dela si s tebou co chce. Jako fakt ti projde normalni aby ti nakazoval a zakazoval kam smis nebo nesmis jit? Jsi mlada a naivnk a delas mu matraci a služku. Rozhodne ne rovnocenou partnerku.

21.2.2022 23:42
Rezzzy

XXX.XXX.15.85

Laura26 napsal(a):
Napadlo me, zda to neni i tim, ze nema dostatek pohybu? Je to mozny? Lita jen po dome a na dvore.

Pokud kašle na fenu, se kterou je 4 roky(ten potřebuje pohyb, vyžití, zaměstnat, ...), pokud kašle na přítelkyni, se kterou je chvíli (tady má být ještě fáze zamilovanosti), tak to nevěstí nic dobrého.
Je mu líto psa i přítelkyně, jako nesmíš ven, nesmíš na dvůr, ven nejdeme, kola nevyměnim, ...
Kecy o tom, jak bude někde něco jinak.
Co teda spolu děláte? Já si nedovedu představit, že bych někam jezdila a byla celý víkend zavřená v baráku a ani na dvorek, procházku bych nesměla.
Jak se říká, od takového bič a pryč a klidně i s fenkou

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2022 23:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Ne, nesla.

..a proč ne,to mu tak slepě věříte nebo za dveřmi jeho bytu pro vás konci svět anebo vás zamykání když odchází do práce...

22.2.2022 00:10
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..a proč ne,to mu tak slepě věříte nebo za dveřmi jeho bytu pro vás konci svět anebo vás zamykání když odchází do práce...

O víkendech nepracuje, jsou podle mě spolu celý víkend.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2022 06:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Trickyvoo napsal(a):
O víkendech nepracuje, jsou podle mě spolu celý víkend.

....ja myslela, že je občas u něj ikdyz je v práci....

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2022 07:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Neco malo pres pul roku, ja uznavam, ze vztah neni idealni, je tam spoustua chyb a je to na prd. Jen asi mozna ta jiskricka nadeje, ze to jednou bude jinak, jak vyklada.

Ta jiskřička naděje je bohužel v takovým případě to nejhorší. Protože čekáte a čekáte a snášíte donebevolající nesmysly a utlačování, a ono to lepší není, jen horší. Všechno je vaše chyba, všechno zkazíte, můžete se přetrhnout, uklízíte, vaříte, posloucháte, ale pořád to asi není dost. Zákazy začnou přibývat, pak i tresty ...
Takhle přece to domácí násilí začíná. A bohužel jsem taky zažila, ono to "domácí násilí" vůbec nemusí být fyzický a klidně to může být ve vztahu na dálku. Je to prostě blbá kombinace, kdy on je vůl a najde si mladou naivní a nekonfliktní holku, která mu na to skočí a snáší věci, který by snášet neměla, právě v naději, že bude líp. Ne, prostě nebude
Mně stačilo pouhých 8 měsíců, ani jsme spolu nebydleli... dodnes děkuju "okolnostem", že jsem nakonec sebrala sílu a rozešla se s ním. Sbírala jsem se z toho několik let.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2022 07:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chuděra husková, trávit život na dvorku
Lauro, jestli fakt existujete, tak smykem pryč.

22.2.2022 08:27
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Jste dospělá, svéprávná osoba. Od osmnáctiletých lidí se běžně čeká, že se tak budou chovat, a je to tak správně. Ale přesto je fakt, že, jak to říci, není to věk velké moudrosti.

Znám čtyři ženy, které s takovými muži žily.
Tři z nich měly problém - nízká sebeúcta: O mně lepší nezavadí, je ten nejlepší, co můžu sehnat, jinak bych byla sama atd. Všechny chyby omlouvaly, vysvětlovaly, snažily se, trpěly žárlivé scény. Jedna je vozíčkářka, druhá Romka, třetí má dítě s poruchou autistického spektra.
Všechny tři se mýlily. Jakmile jim došla trpělivost a milého vypakovaly (a v jednom případě dokonce uraženě odkráčel sám!), prostě jakmile se té koule na noze zbavily, začaly žít. Fungovat. Měly koníčky, záliby, veselé a příjemné starosti. A během těch koníčků narazily na bezvadné muže.
Čtvrtá žena na tom byla trošku jinak, z velké lásky se vdala velice mladá za poněkud staršího... povaleče. Žádné zákazy, příkazy, nic. Pán přišel z práce, vzal z lednice pivo, sedl si k televizi. To dělal celý den, každý den. Neožíral se, nedělal žárlivé scény, nevyřvával, co jak bude nebo nebude. Její povinnosti byly jakž takž uklidit, jakž takž navařit, ideálně ještě se postarat, aby vždycky bylo pivo v lednici. Když to nebylo eňo ňuňo, bylo mu to jedno. Od života chtěl klid, pivo a televizi. Nic víc. Bezvadný partner pro člověka, který především chce, aby mu nikdo do ničeho nekecal. Protože jemu bylo všechno jedno.
Té trvalo pomalu deset let, než se rozhoupala a chlapa se zbavila. Chtěla dítě, on moc ne, nakonec svolil, protože to bylo snazší, než se s manželkou hádat. Jenže to nešlo přirozenou cestou. Když se pak konečně zadařilo pomocí umělého oplodnění, které zařizovala a organizovala ona, padlo ultimátum: Buďto změna, nebo rozvod. Teď už nemohla být na všechno sama; od chlapa se najednou vyžadovalo, aby vymaloval. Aby, ó hrůzo, přeskládal nábytek. A nejen, aby to udělal, ale aby to sám vymyslel. Občas musel nakoupit. Někdy dokonce musel pověsit prádlo z pračky.
No, rozvedli se.
A co se stalo? I těhotná si našla partnera. Je s ním dosud a klape to.
K dobru tomu frajerovi lze přičíst aspoň to, že peníze nikdy nebyly problém. Potřeboval peníze na pivo, ostatní výplatu bez keců a nároků odevzdal paní domu. Ona platila složenky, myslela na hrazení energií a poplatků, ona dělala nákupy, organizovala, pečovala, starala se. A když chtěla ven nebo třeba na týdenní túru do lesa, nebyl problém, jen musela dopředu milému navařit a koupit kastl.
Tím chci říci, že nemá smysl zahazovat život s někým, kdo za to nestojí. Málokomu se podaří hned na poprvé vybrat dobře. Je to v pořádku.
Ale chce to nepřehlížet varovné signály. Protože lidi se nemění - a pokud ano, tak spíš k horšímu.
A kurňa, když Vás srovnám s jinými osmnáctkami, kterým maminka uklízí pokojíček, tak jste partie jak víno: Sama přijímáte vlastní povinnosti jako úklid a vaření, pracujete, staráte se o psa, který ani není Váš. Teď k těm povinnostem přidat trochu zábavy, aby to bylo k žití.
Chce to koníčky, záliby, zájmy. Je Vám osmnáct, proboha, nemusíte být bohatá, abyste mohla něco dělat. Vyšívejte, jezděte na kole, hrajte ping-pong, naučte se dělat květináče z betonu, vyrábět kabelky z macrame, udělat domácí papír ze zelí. Pěstujte za oknem keříčkové rajče nebo čili papričku. Chovejte žížaly. Pronajměte si 3D tiskárnu, naučte se ji programovat a vytiskněte si prstýnek. Přihlašte se na kurz včelaření. Využívejte akce zdarma - bývají vstupy do zámků a hradů, muzejní noci apod. Běžte na trhy, vždyť nemusíte nic kupovat, jen prostě běžte ven, podívejte se na svět, potkávejte lidi. Nečekejte, až se přestěhujete, hned žijte takový život, jaký byste chtěla mít. Musíte dělat něco spolu a něco každý sám. A musíte mít i přátele, jak společné, tak každý svoje.
A pokud Vám v tom partner brání, tak asi má problém se žárlivostí. Ale to je jeho problém, ne Váš. Takový chlap má smysl jen a pouze tehdy, pokud je ochoten na sobě pracovat a něco s tím dělat. Chodí on k terapeutovi?
Jestli ne, tak opravdu nezbývá, než vzít nohy na ramena. Protože to fakt nemá budoucnost.
Od vztahu potřebujeme všichni dvě elementární věci: důvěru a podporu. Zeptejte se sama sebe, jestli si vzájemně důvěřujete (on Vám, Vy jemu) a jestli se vzájemně podporujete. A pokud to někde pokulhává, nemá to smysl. Fakt ne.
Nemusí Vás bít nebo verbálně ponižovat, aby se s takovým člověkem nedalo žít. Stačí, když Vám nevěří nebo Vás nepodporuje ve Vašich potřebách. Stejně tak Vám nemusí koupit vilu na Malorce a norkový kožich, to stejně není podpora, ale pokud máte problém, jako třeba že jeho pes Vás skutečně obtěžuje, měl by se snažit Vám pomoci. To je fakt základ, bez kterého se nikam nedostanete.

22.2.2022 08:55
Joohana

XXX.XXX.157.168

lupus4 napsal(a):
no já když si vzpomenu, co jsme s mojí první láskou podnikali v tomhle věku
hory - v zimě lyže každej víkend + vánoce, v létě tůry, min 5 x za léto na vodu , vše s 2 psy , mezitím brigády abychom na to měli a neotravovali rodiče...nádhernej študáckej život
ještě , že tenkrát nebyly herní konzole, kdo ví, co by z nás bylo

A tak to má být, mají být rádi spolu, zamilovaní, chtít spolu trávit čas. Ne že mu ona uklidí, navaří a on jí neudělá ani místo v posteli.

Zakladatelko, máte před sebou nějakých deset let, kdy si můžete dovolit užívat života plnými doušky, mít spoustu zážitků, poznávat svět, než se vám zachce zakládat rodinu.

Neprošustrujte je uklízením cizího svinčíku, na zakládání domácnosti máte fůru času.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2022 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Jste dospělá, svéprávná osoba. Od osmnáctiletých lidí se běžně čeká, že se tak budou chovat, a je to tak správně. Ale přesto je fakt, že, jak to říci, není to věk velké moudrosti.

Znám čtyři ženy, které s takovými muži žily.
Tři z nich měly problém - nízká sebeúcta: O mně lepší nezavadí, je ten nejlepší, co můžu sehnat, jinak bych byla sama atd. Všechny chyby omlouvaly, vysvětlovaly, snažily se, trpěly žárlivé scény. Jedna je vozíčkářka, druhá Romka, třetí má dítě s poruchou autistického spektra.
Všechny tři se mýlily. Jakmile jim došla trpělivost a milého vypakovaly (a v jednom případě dokonce uraženě odkráčel sám!), prostě jakmile se té koule na noze zbavily, začaly žít. Fungovat. Měly koníčky, záliby, veselé a příjemné starosti. A během těch koníčků narazily na bezvadné muže.
Čtvrtá žena na tom byla trošku jinak, z velké lásky se vdala velice mladá za poněkud staršího... povaleče. Žádné zákazy, příkazy, nic. Pán přišel z práce, vzal z lednice pivo, sedl si k televizi. To dělal celý den, každý den. Neožíral se, nedělal žárlivé scény, nevyřvával, co jak bude nebo nebude. Její povinnosti byly jakž takž uklidit, jakž takž navařit, ideálně ještě se postarat, aby vždycky bylo pivo v lednici. Když to nebylo eňo ňuňo, bylo mu to jedno. Od života chtěl klid, pivo a televizi. Nic víc. Bezvadný partner pro člověka, který především chce, aby mu nikdo do ničeho nekecal. Protože jemu bylo všechno jedno.
Té trvalo pomalu deset let, než se rozhoupala a chlapa se zbavila. Chtěla dítě, on moc ne, nakonec svolil, protože to bylo snazší, než se s manželkou hádat. Jenže to nešlo přirozenou cestou. Když se pak konečně zadařilo pomocí umělého oplodnění, které zařizovala a organizovala ona, padlo ultimátum: Buďto změna, nebo rozvod. Teď už nemohla být na všechno sama; od chlapa se najednou vyžadovalo, aby vymaloval. Aby, ó hrůzo, přeskládal nábytek. A nejen, aby to udělal, ale aby to sám vymyslel. Občas musel nakoupit. Někdy dokonce musel pověsit prádlo z pračky.
No, rozvedli se.
A co se stalo? I těhotná si našla partnera. Je s ním dosud a klape to.
K dobru tomu frajerovi lze přičíst aspoň to, že peníze nikdy nebyly problém. Potřeboval peníze na pivo, ostatní výplatu bez keců a nároků odevzdal paní domu. Ona platila složenky, myslela na hrazení energií a poplatků, ona dělala nákupy, organizovala, pečovala, starala se. A když chtěla ven nebo třeba na týdenní túru do lesa, nebyl problém, jen musela dopředu milému navařit a koupit kastl.
Tím chci říci, že nemá smysl zahazovat život s někým, kdo za to nestojí. Málokomu se podaří hned na poprvé vybrat dobře. Je to v pořádku.
Ale chce to nepřehlížet varovné signály. Protože lidi se nemění - a pokud ano, tak spíš k horšímu.
A kurňa, když Vás srovnám s jinými osmnáctkami, kterým maminka uklízí pokojíček, tak jste partie jak víno: Sama přijímáte vlastní povinnosti jako úklid a vaření, pracujete, staráte se o psa, který ani není Váš. Teď k těm povinnostem přidat trochu zábavy, aby to bylo k žití.
Chce to koníčky, záliby, zájmy. Je Vám osmnáct, proboha, nemusíte být bohatá, abyste mohla něco dělat. Vyšívejte, jezděte na kole, hrajte ping-pong, naučte se dělat květináče z betonu, vyrábět kabelky z macrame, udělat domácí papír ze zelí. Pěstujte za oknem keříčkové rajče nebo čili papričku. Chovejte žížaly. Pronajměte si 3D tiskárnu, naučte se ji programovat a vytiskněte si prstýnek. Přihlašte se na kurz včelaření. Využívejte akce zdarma - bývají vstupy do zámků a hradů, muzejní noci apod. Běžte na trhy, vždyť nemusíte nic kupovat, jen prostě běžte ven, podívejte se na svět, potkávejte lidi. Nečekejte, až se přestěhujete, hned žijte takový život, jaký byste chtěla mít. Musíte dělat něco spolu a něco každý sám. A musíte mít i přátele, jak společné, tak každý svoje.
A pokud Vám v tom partner brání, tak asi má problém se žárlivostí. Ale to je jeho problém, ne Váš. Takový chlap má smysl jen a pouze tehdy, pokud je ochoten na sobě pracovat a něco s tím dělat. Chodí on k terapeutovi?
Jestli ne, tak opravdu nezbývá, než vzít nohy na ramena. Protože to fakt nemá budoucnost.
Od vztahu potřebujeme všichni dvě elementární věci: důvěru a podporu. Zeptejte se sama sebe, jestli si vzájemně důvěřujete (on Vám, Vy jemu) a jestli se vzájemně podporujete. A pokud to někde pokulhává, nemá to smysl. Fakt ne.
Nemusí Vás bít nebo verbálně ponižovat, aby se s takovým člověkem nedalo žít. Stačí, když Vám nevěří nebo Vás nepodporuje ve Vašich potřebách. Stejně tak Vám nemusí koupit vilu na Malorce a norkový kožich, to stejně není podpora, ale pokud máte problém, jako třeba že jeho pes Vás skutečně obtěžuje, měl by se snažit Vám pomoci. To je fakt základ, bez kterého se nikam nedostanete.

Přesně tak, život je moc krátkej na to, aby ho holka už v 18 marnila takhle.

22.2.2022 09:11
Andrýsek3

XXX.XXX.122.110

Však ona na to přijde, snad co nejdřív a snad dřív, než před dítětem. Není nutný ji říkat, že je blbá 18tka. Kdo nebyl v 18ti naivní tele? Já se taky v 19ti zamilovala do blba a za 4 roky si myslela, že se to spraví, no nespravilo, jak říkám, člověk s si tu pusu musí rozbít sám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2022 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laura26 napsal(a):
Na deti jsem jeste mlada, je mi 18, pritel je ale starsi. Budeme se stehovat, rika, ze to bude jine, doufam v to. Navic kdyz nepracuji nebo nejsem ve skole ani u pritele, jsem doma u rodicu a mame papilona. Takze pro me je husky nezvyk a nemam s nim zkusenost, ale snazim se. Ovsem cim dal vic me to zacina mrzet/vytacet.

Nedoufejte, nebude to jiné. Přítel si vás vybral, protože jste ještě tvárná = nezkušená a necháte sebou manipulovat. Normální dospělá ženská by ho už dávno poslala...víte kam. Odejděte, dokud je čas. Chlapů na světě je. A lepších.

22.2.2022 09:46
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

Budeme se stehovat, rika, ze to bude jine, doufam v to.

Kdo chce kam .....

22.2.2022 22:20
Šarina

XXX.XXX.200.119

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jů, já chci taky věšteckou kouli, jako má Joohana

Pokud to není troll... máte jinou variantu vývoje? Jsem zvědavá.

23.2.2022 12:18
Eleris

XXX.XXX.162.124

Zažila jsem něco podobného. Doma nic nedělal, ale hlavně že se živil jako hodinový manžel. Nasliboval toho spoustu, že to bude lepší až budeme bydlet někde jinde.. Nebude tak vystresovaný a nebude na mě řvát až splatí dluhy třeba Napakoval se ke mně, psí byt a nesnášel chlupy, ale hlavně že bydlel u mě zadarmo. Jenže já jsem si jeho nálady, zákazy a lenost nenechala líbit, takže jsme se furt hádali a nadávali si, teda hlavně on mně, až do <->. Psychicky jsem díky němu byla neustále na dně a stále doufala, že se to změní. Já blbá Za rok a půl se ani trochu nezměnil a jsem ráda, že se rozešel on se mnou nakonec. Den na to už měl 18ti letou přítelkyni
A hádejte kdo mi včera po dvou nevydařených vztazích (jedný bylo dokonce jen 16 let) napsal, že se omlouvá jak se ke mně choval a jestli by to nešlo ještě zkusit
To radši zůstanu do smrti sama se psema než tohle Jo a psa mi mlátil když jsem nebyla doma, všiml si toho kamarád co šel okolo, když ho zrovna venčil Mladýho maliňáka..
Takže z mých vlastních zkušeností radím okamžitě utéct, dokud to ještě jde. Ať pak nelituješ ten ztracenej čas zbytečně s tím člověkem, který se sám změnit nechce a ani se nezmění. Já lituju už jen toho, že jsem ho ze začátku živila než se postavil na nohy a nijak se mi to nevrátilo a kolik energie jsem do toho vztahu dala.. no spálit jsem se musela sama nakonec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2022 12:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šarina napsal(a):
Pokud to není troll... máte jinou variantu vývoje? Jsem zvědavá.

Tak znovu, souhlasím se vším, co se tu napsalo stran jejího partnera.

Křišťálová koule se vztahovala na podrobnosti zadavatelčina života v horizontu příštích let, které tu popsala Joohana.

Stačí?

23.2.2022 12:33
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak znovu, souhlasím se vším, co se tu napsalo stran jejího partnera.

Křišťálová koule se vztahovala na podrobnosti zadavatelčina života v horizontu příštích let, které tu popsala Joohana.

Stačí?

Míchám kávovou sedlinou, vydržte...
A už to vidím.
Vidím domek na rozlehlém trávníku. Ten domek stojí na kuří nožce. U něj stojí někdo sličný, ale Ivan to není.
Ve Vaší budoucnosti vidím - maliny. Dvě, ne tři. Tři maliny.
Tři maliny a agility dráhu. Je to jasné - domek na kuří nožce je překážka v agility. Ta sličná osoba, to jste Vy. A v dojetí přebíráte spoustu vyznamenání za prospěšnost chovu malin.
Inspektorová v slzách stojí stranou, hrdě kouká na svůj odchov, který jste do vedla k mistrovství světa ve skoku přes domeček na kuří nožce, a ruce si může utleskat.
Kolem jsou davy lidí a šílí a skandují - espiro na Hrad! espiro na Hrad!
Tyjo, to asi nebyla káva, ale jiné bejlí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2022 12:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Míchám kávovou sedlinou, vydržte...
A už to vidím.
Vidím domek na rozlehlém trávníku. Ten domek stojí na kuří nožce. U něj stojí někdo sličný, ale Ivan to není.
Ve Vaší budoucnosti vidím - maliny. Dvě, ne tři. Tři maliny.
Tři maliny a agility dráhu. Je to jasné - domek na kuří nožce je překážka v agility. Ta sličná osoba, to jste Vy. A v dojetí přebíráte spoustu vyznamenání za prospěšnost chovu malin.
Inspektorová v slzách stojí stranou, hrdě kouká na svůj odchov, který jste do vedla k mistrovství světa ve skoku přes domeček na kuří nožce, a ruce si může utleskat.
Kolem jsou davy lidí a šílí a skandují - espiro na Hrad! espiro na Hrad!
Tyjo, to asi nebyla káva, ale jiné bejlí.

Převracím čajové lístky a vidím...., že to fakt bylo jiné bejlí

23.2.2022 12:55
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Varaxi napsal(a):
Míchám kávovou sedlinou, vydržte...
A už to vidím.
Vidím domek na rozlehlém trávníku. Ten domek stojí na kuří nožce. U něj stojí někdo sličný, ale Ivan to není.
Ve Vaší budoucnosti vidím - maliny. Dvě, ne tři. Tři maliny.
Tři maliny a agility dráhu. Je to jasné - domek na kuří nožce je překážka v agility. Ta sličná osoba, to jste Vy. A v dojetí přebíráte spoustu vyznamenání za prospěšnost chovu malin.
Inspektorová v slzách stojí stranou, hrdě kouká na svůj odchov, který jste do vedla k mistrovství světa ve skoku přes domeček na kuří nožce, a ruce si může utleskat.
Kolem jsou davy lidí a šílí a skandují - espiro na Hrad! espiro na Hrad!
Tyjo, to asi nebyla káva, ale jiné bejlí.

No myslim, milá Varaxi, že už nyní stojí Inšpektorová stranou v slzách a stojí tam s ní i Espiro a vobě řvou smíchy, až jim tečou ty slzy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2022 12:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prosímpěkně, mohly by ty davy, včetně Inšpektorky, při tom skandování klečet a zbožně ke mně vzhlížet???

23.2.2022 13:18
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosímpěkně, mohly by ty davy, včetně Inšpektorky, při tom skandování klečet a zbožně ke mně vzhlížet???

Trochek skromnosti by neuškodilo, klečení přijde, až psi přeskočí daču Dědušky Maróza.
a přiaportujou jeho berlu

23.2.2022 13:23
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Zrzavci napsal(a):
Trochek skromnosti by neuškodilo, klečení přijde, až psi přeskočí daču Dědušky Maróza.
a přiaportujou jeho berlu

...a na sáňkách samochodkách budou pást ovce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2022 13:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Trochek skromnosti by neuškodilo, klečení přijde, až psi přeskočí daču Dědušky Maróza.
a přiaportujou jeho berlu

Promiňte paní Zrzavá, já myslím, že mi závidíte. Ano, závidíte, že budu v budoucnu schopna dvě až tři maliny dostat na mistrovství světa ve skoku přes domeček na kuří nožce. V té době už dávno budeme mít za sebou přeskok dači a tuhleto s berlou, víte? Tak bych sakra řekla, že si nějaký sakra pokleknutí sakra zasloužíme, sakra!

23.2.2022 13:29
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Varaxi napsal(a):
...a na sáňkách samochodkách budou pást ovce.

Se neunavěj na těch sáňkách ale, budou mít roupy! Mohli by ale dělat zadržení dědečka Hříbečka. ta sviň furt mizí, kdyby ho chytli - bude to sukces!

23.2.2022 13:32
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Promiňte paní Zrzavá, já myslím, že mi závidíte. Ano, závidíte, že budu v budoucnu schopna dvě až tři maliny dostat na mistrovství světa ve skoku přes domeček na kuří nožce. V té době už dávno budeme mít za sebou přeskok dači a tuhleto s berlou, víte? Tak bych sakra řekla, že si nějaký sakra pokleknutí sakra zasloužíme, sakra!

Espiro - od jednoduššího ke složitějšímu. Dača je větčí než domek s nohou a Mrazík je mocnější než Filipovský v šátku. Tudíž - po přeskoku domku s nohou následuje zadržení těch šesti pařezů, co se motaj kolem( nebo kolik jich je), doprovod loupežníků, přiaportování medvěděva a teprvé poté skok přes daču a berle.
ale jo, závidim.

23.2.2022 13:35
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Zrzavci napsal(a):
Se neunavěj na těch sáňkách ale, budou mít roupy! Mohli by ale dělat zadržení dědečka Hříbečka. ta sviň furt mizí, kdyby ho chytli - bude to sukces!

Musejí mít energii na to skákání. A pak také na kynutí tlapkama davům, blahosklonná pokynutí hlavou, skvění se na fotkách a duchaplné rekace na dotazy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2022 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Espiro - od jednoduššího ke složitějšímu. Dača je větčí než domek s nohou a Mrazík je mocnější než Filipovský v šátku. Tudíž - po přeskoku domku s nohou následuje zadržení těch šesti pařezů, co se motaj kolem( nebo kolik jich je), doprovod loupežníků, přiaportování medvěděva a teprvé poté skok přes daču a berle.
ale jo, závidim.

To zní jako pěkně surrealistický parkur Že vy jste si taky dala to bejlí, co Varaxi?

23.2.2022 13:42
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Varaxi napsal(a):
Musejí mít energii na to skákání. A pak také na kynutí tlapkama davům, blahosklonná pokynutí hlavou, skvění se na fotkách a duchaplné rekace na dotazy.

Varaxi -viděla jste Letadélko Akvaristku? Viděla.Tak vám musí být jasný, že tydlecty exempláře vládnou neutuchající energií a že shánění vovcí zvládnou levou zadní. A tý duchaplný konverzace by ovšem na druhou stranu nebyli schopní ani v tom případě, že by při tom shánění vofcí seděli v ruský trojce.Nepamatujete si snad, jak se madáme malina tvářila u toho prasete, když jí ukradlo kost? Tam je daný, že skvění na fotkách a duchaplnou konverzaci nejspíš neobstará níkdo z nich. To už to spíš dokážou ty samochodky.

23.2.2022 13:43
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To zní jako pěkně surrealistický parkur Že vy jste si taky dala to bejlí, co Varaxi?

To nebyla červená řípa, co sem měla v tý mističce?

23.2.2022 14:09
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Zrzavci napsal(a):
Varaxi -viděla jste Letadélko Akvaristku? Viděla.Tak vám musí být jasný, že tydlecty exempláře vládnou neutuchající energií a že shánění vovcí zvládnou levou zadní. A tý duchaplný konverzace by ovšem na druhou stranu nebyli schopní ani v tom případě, že by při tom shánění vofcí seděli v ruský trojce.Nepamatujete si snad, jak se madáme malina tvářila u toho prasete, když jí ukradlo kost? Tam je daný, že skvění na fotkách a duchaplnou konverzaci nejspíš neobstará níkdo z nich. To už to spíš dokážou ty samochodky.

Vám se furt něco nelíbí.
Konverzace nemusí být jen verbální. Zeptám se:
Gratuluji k vítězství. Když jste přeskakoval přes domeček na kuří nožce potřetí, zavadil jste tlapou o komín a málem jste utrhl rynu. Ve všem ostatním byl Váš výkon naprosto suverénní, ale tady jste zaváhal. Čím myslíte, že to bylo způsobeno?
A pes mi rozkouše mikrofon.
To je taky komunikace. A nesmírně efektivní a duchaplná. Toho jsou rozhodně maliny schopny.
To samé skvění se na fotkách. Pes po výjimečném výkonu prostě musí vypadat, že ho to něco stálo - a třeba Letadýlko umí perfektně udělat zmučený výraz. Kdykoli a na požádání. Jako pravý model pro sport.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2022 20:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosímpěkně, mohly by ty davy, včetně Inšpektorky, při tom skandování klečet a zbožně ke mně vzhlížet???

Já si klidně kleknu, a budu vzhlížet, jen chci upozornit, že pokud budu klečet delší dobu, tak mě pak musí někdo přijít zvednout.

Teda přišla jsem z práce, obstarala psy a teď to tady čtu...no po náročném dni jsem se fakt pobavila...děkuji milé fauňačky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2022 10:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já si klidně kleknu, a budu vzhlížet, jen chci upozornit, že pokud budu klečet delší dobu, tak mě pak musí někdo přijít zvednout.

Teda přišla jsem z práce, obstarala psy a teď to tady čtu...no po náročném dni jsem se fakt pobavila...děkuji milé fauňačky.

Sardullah, viděla bych to nějak takhle... jen bez toho šmatání po nohách.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2022 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sardullah, viděla bych to nějak takhle... jen bez toho šmatání po nohách.

No tak to by asi šlo, to se pak překulim na všechny čtyři a nějak se posbírám
A jestli navíc budete mít takovej outfit, tak to bude i zasloužený.

Jinak teda musím říct, že snad na těch psech poznám nejvíc jak stárnu....dřív jsem klečela...dřepěla se štěnětem na zemi, pak jsem si sedla do tureckého sedu, mírně se zhoupla a tradá...stála jsem. A dneska, to je opravdu překulení na všechny čtyři a pak se s příslušným zvukovým doprovodem...hekání...zvednu, srovnám nohy, rozhýbám kyčle.....potřebovala bych posilovnu, jak prase drbání, vím, že mi to hodně pomáhá i na záda, že nebolej, chodívala jsem s kámoškou po práci si na hodinku zacvičit a dokonce i pravidelně 3x týdně, ale ona byla ten tahoun, že když jsme se sešly před posilkou a já říkala "hele nevyprdnem se dneska na to, nesedneme si támhle do pizzerky na kafíčko nebo na mojito a nepokecáme" a ona "ne, šupajdíme cvičit a kafe si dáme potom". Navíc jsem měla zaplacený roční členství, tak už kvůli těm penězům jsem chodila. Ale takhle sama...tak to se nedokopu vůbec.

24.2.2022 11:43
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak to by asi šlo, to se pak překulim na všechny čtyři a nějak se posbírám
A jestli navíc budete mít takovej outfit, tak to bude i zasloužený.

Jinak teda musím říct, že snad na těch psech poznám nejvíc jak stárnu....dřív jsem klečela...dřepěla se štěnětem na zemi, pak jsem si sedla do tureckého sedu, mírně se zhoupla a tradá...stála jsem. A dneska, to je opravdu překulení na všechny čtyři a pak se s příslušným zvukovým doprovodem...hekání...zvednu, srovnám nohy, rozhýbám kyčle.....potřebovala bych posilovnu, jak prase drbání, vím, že mi to hodně pomáhá i na záda, že nebolej, chodívala jsem s kámoškou po práci si na hodinku zacvičit a dokonce i pravidelně 3x týdně, ale ona byla ten tahoun, že když jsme se sešly před posilkou a já říkala "hele nevyprdnem se dneska na to, nesedneme si támhle do pizzerky na kafíčko nebo na mojito a nepokecáme" a ona "ne, šupajdíme cvičit a kafe si dáme potom". Navíc jsem měla zaplacený roční členství, tak už kvůli těm penězům jsem chodila. Ale takhle sama...tak to se nedokopu vůbec.

A kámoška??

24.2.2022 12:15
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sardullah, viděla bych to nějak takhle... jen bez toho šmatání po nohách.

vy vypadáte jako felix? Udělejte něco s tim břichem a nastřelte si nějakej vlas, takhle nemůžete předstoupit před publikum

24.2.2022 12:16
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Varaxi napsal(a):
Vám se furt něco nelíbí.
Konverzace nemusí být jen verbální. Zeptám se:
Gratuluji k vítězství. Když jste přeskakoval přes domeček na kuří nožce potřetí, zavadil jste tlapou o komín a málem jste utrhl rynu. Ve všem ostatním byl Váš výkon naprosto suverénní, ale tady jste zaváhal. Čím myslíte, že to bylo způsobeno?
A pes mi rozkouše mikrofon.
To je taky komunikace. A nesmírně efektivní a duchaplná. Toho jsou rozhodně maliny schopny.
To samé skvění se na fotkách. Pes po výjimečném výkonu prostě musí vypadat, že ho to něco stálo - a třeba Letadýlko umí perfektně udělat zmučený výraz. Kdykoli a na požádání. Jako pravý model pro sport.

Jo je fakt, že ten zmučenej výraz jde Letadýlký poměrně dobře, kde to asi vodkoukala, že jo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2022 12:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
vy vypadáte jako felix? Udělejte něco s tim břichem a nastřelte si nějakej vlas, takhle nemůžete předstoupit před publikum

Tssss, jste ale povrchní. Za mě budou mluvit výsledky mých dvou až tří malin. Komu sejde na tom, jak výzor budu mít já? Beztak budou zraky přítomných klečících davů rozmlženy přívalem slz dojetí, tak se ten lehce dmoucí pupíček a lysá lebka nějak přejde.

24.2.2022 12:59
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tssss, jste ale povrchní. Za mě budou mluvit výsledky mých dvou až tří malin. Komu sejde na tom, jak výzor budu mít já? Beztak budou zraky přítomných klečících davů rozmlženy přívalem slz dojetí, tak se ten lehce dmoucí pupíček a lysá lebka nějak přejde.

tak s sebou aspoň vemte saxík, ať si rozmlžený publikům může rovnou i oslavně trsnout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2022 13:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Umím hrát jen na nervy

24.2.2022 13:06
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Umím hrát jen na nervy

a to je ale veliký umění. Já ho študuju už mnoho desítek let

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2022 14:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
A kámoška??

Kamarádka už bohužel chodit nemůže, má operovanou páteř a vypadá to, že jí stejně výhledově další operace čeká, musí si na sebe dávat hodně pozor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2022 15:23
24.2.2022 16:00
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kamarádka už bohužel chodit nemůže, má operovanou páteř a vypadá to, že jí stejně výhledově další operace čeká, musí si na sebe dávat hodně pozor.

Aha, to je blbý Tak snad jí to alespoň pomůže k lepšímu žití...

24.2.2022 16:02
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
sardullah :-)
https://www.youtube.com/watch?v=CqE9J46gnds&ab_channel=mihaifrancu

Sardullah nemá takové sporťáky

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2022 16:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
sardullah :-)
https://www.youtube.com/watch?v=CqE9J46gnds&ab_channel=mihaifrancu

Tak jsem to prohlídla ....nej sympaťanda je tam kočka, co vypadá, že cvičí na bříško...vapadá jako kdyby chtěla dělat sedy lehy, ale.....no dělá to přesně jako já

Jinak teda za prvé jsem tam nikde neviděla žádnou cvičící pyrenejku a za druhé...my se vrátili kolem druhý z prochajdy....dodělávala jsem pozdní oběd...a teď jsem sežrala kachnu s knedlíkem a se zelím, tak jediná moje myšlenka je teď ležet a nedělat nic....alespoň chvilku, než se vzbudí mlaďas

1.3.2022 19:13
nighthunter

XXX.XXX.40.188

Laura26 napsal(a):
Zdravím,
už si nevím rady. Přítel chová huskyho, jsou mu 4 roky. Přijde mi, že mě nemá rád a snaží se mě asi vyhnat.
Když jsem s přítelem, je pes v pohodě. Ovšem když přítel odejde, lehne si na záda (tím si říká, že chce podrbat na bříšku), tak se po mně ožene. S přítelem si to nedovolí.
Včera už přítel spal a pes přes půl postele, neměla jsem si kam lehnout, tak jsem ji oslovila, aby se vzbudila a chtěla posunout, jenže se opět po mně ohnala.
Je hrozně žárlivá, když si dáme pusu, začne vrčet, nebo přiběhne a začne se mezi nás cpát. To samé, když jdeme spolu spát, máme vztah na dálku, tak je fakt fajn si o víkendu s přítelem společne lehnout a mazlit se. Ale ne, nemůžeme, pes se začne mezi nás cpát, i když ji přítel vyhodí, cpe se dál a přítel to zakončí větou ,,ty seš trdlo, tak jo." Každý večer.
Taky mě štve, že když se chci v klidu najíst, pes na mě čumí tak 20 cm ode mě, drbe do mě a hrabe pode mě. Snažím se ji to důrazně říct např. ,,nesmíš" a nebo ,,dolů" (ze stolu myslím). Ona dobře ví, co říkám, ale je jí to jedno, začne akorát výt.
Přítel ji taky dává snad všechno, co zrovna má i on.
Taky chci dodat, že i přítele má na háku a neposlouchá. A přítel mi řekl, že pokud proti ní budu něco mít, tak je konec, tak já vám ani nevím, zda mu to můžu říct.
Taky nevím, co si o tom jejím chováním myslet, chtěla bych vědět, proč se tak chová.
Nikdy jsem na ni vyloženě neřvala, nebila jsem ji, dostává ode mě sem tam dobrotky a jsem k ní milá.
Nevím, ale už mi to leze na nervy a nejsem si jistá, jak dlouho toto ještě vydržím.

Ako to dopadlo? Ste spolu?
Single?
Co husky (ktory evidentne nebol hlavny problem)?

Přidejte reakci

Přidat smajlík