Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2022 14:13

Dobrý den.
Máme doma 11 měsíční fenku křížence jrt s pudlíkem a rádi bychom ji po hárání v roce nechali vykastrovat. Fenka váží asi 3 kg. Jsme z Písku.
Nemáte někdo zkušenosti, kolik to stojí. Před 12 lety jsme platili asi kolem 3000 Kč, ale to bylo v 6 letech feny s akutním zánětem dělohy a měla 6 kg. Tak u menší by to mělo stát méně, i když je dnes vše dražší. Já žiji s prarodiči a studuji, tak se chci poradit.

22.2.2022 16:38

nestyďte se a zeptejte se přímo vetů v Písku.

22.2.2022 16:48
lupus4

XXX.XXX.205.61

šel bych pouze k Vláškovi (ne k těm náhradníkům - kolegům)

22.2.2022 16:55

Více nežli cenu zákroku, bych řešila schopnosti veterináře. Během psího života se můžou prihodit různé "srandy",které jsou oproti kastraci nesrovnatelně nákladnější..
Nesvěřila bych svého psa doktorovi,ktereho neznám,jen protože je nejlevnější...

22.2.2022 19:13
impact

XXX.XXX.16.143

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Více nežli cenu zákroku, bych řešila schopnosti veterináře. Během psího života se můžou prihodit různé "srandy",které jsou oproti kastraci nesrovnatelně nákladnější..
Nesvěřila bych svého psa doktorovi,ktereho neznám,jen protože je nejlevnější...

Onehdá tady jedna tvrdila, jak naprosto věří svýmu vetovi, že je úžasnej a vůbec ji netrápí, že si za zašití pupeční kýly u štěněte malého plemene vzal deset litrů.

22.2.2022 19:32

Nevím, pokud někdo nechával v nějakém aktuálním období kastrovat fenku, tak proč by tady nemohl zveřejnit kolik platil.
Jasně, že ty zákroky u různých vetů můžou stát různě a samozřejmě, že není nejdůležitější nejnižší cena, ale hlavně veterina, kde se bude provádět...tedy veterinář. Ale tazatelka by měla alespoň představu, kolik se ceny kastrací pohybují.

Jako já před víc jak deseti lety kastrovala fenu 35 kilo a cena byla...už nevím z hlavy, ale přes tři tisíce. Věřím, že dnes je to řádově o dost víc.

22.2.2022 19:35
aluska