Jezevčík dlouhosrstý trpasličí/králičí červený

Prodám Jezevčíka dlouhosrstého - CHS z Habrových hájů nabízí k rezervaci št...
DohodouTeryš
XXX.XXX.150.112
Zdravím, mám fenku jezevčíka, které je 11 let. Pořídili jsme ji s rodiči, když jsem byla malá, chodila jsem s ní na cvičák pouze já, takže se z ní postupně nějak stal můj pes, protože ostatní moc neposlouchá, je dost paličatá, prostě jezevčík. Je na mě poměrně hodně závislá, chodí za mnou jak ocásek i na záchod. Jelikož nyní studuji VŠ mimo domov, bývám přes týden pryč a domů jezdím pouze o víkendech. No a poslední měsíc se u ní rozmohl takový nešvar, že když přijedu domů a vezmu si ji na klín nebo do náruče, tak mě počurá. Nejdříve to bylo pouze pár kapek, ale posledně už to byl vyloženě proud. Je jedno jestli si ji vezmu do náruče hned po příjezdu nebo za 3 hodiny, stejně to udělá. Myslela jsem, že má třeba problém s močovými cestami, tak jsem s ní byla u veterinářky, ale je zdravotně v pořádku. Tak by mě zajímalo, jestli nemáte nějaké nápady nebo tipy, co s tím? Nikomu jinému to nedělá, nikdy se ani nevyčurá doma, je zvyklá chodit na zahradu. Docela mě to obtěžuje, jelikož mi takto udělala skrvnu na bílém oblečení. No, děkuji všem, co si to dočetli.
Teryš
napsal(a):