Daruji fenku Jacka Russela

Daruji fenku Jacka Russela. Je zvyklá být venku na zahradě v boudě. Nevhodn...
Dobrý den, prosím o typ na vhodnou stravu pro psa alergika . Vkládám fotku výsledků, ale současně i vypíšu alergie: Oves, tmavé ryby, Vepřové, vysoká zvěř, hrášek , kachna, koňské, králičí. . Hraniční: kukuřice, mrkev, řepa. Zatím studuju wolfsblut a barf. Budu ráda za tipy, rady, zkušenosti na nejvhodnější stravu pro tohoto nešťastníka. případně pokud lepší volba barf, doporučení na někoho kdo by mi zpočátku pomohl stravu správně namíchat. děkuji! doplnuji že se jedná o psa jrt, 3 letý. 8 kg váhy. alergie sem nechala testovat z důvodu průjmů a škrabání. děkuji!
jednoznačně barf, kde si sama určíte co mu dáte a nemusíte "věštit" ze záhadného
chemic. humusu granulí
dospělý pes 8 kg
tj na 1kg živé hmotnosti psa je třeba : 3 - 5 g bílkovin, 5 - 6 g sacharidů, 2 -3 g tuku
takže postačí cca 125g hrubě mleté hovězí, 1 -2 kuřecí krky (1/2 skeletu), příkrm je snad jasný (těstoviny, rýže, tvrdý chleba, pečivo) + zelenina
vše je třeba upravit dle záživnosti jedince + zátěže, teploty....atd...atd.
na to hovězí je dobrý např . viz foto (vyzkoušeno), krky , skelety v normál řeznictví
ten "salám" vám vydrží týden
lupus4
napsal(a):
jednoznačně barf, kde si sama určíte co mu dáte a nemusíte "věštit" ze záhadného
chemic. humusu granulí
dospělý pes 8 kg
tj na 1kg živé hmotnosti psa je třeba : 3 - 5 g bílkovin, 5 - 6 g sacharidů, 2 -3 g tuku
takže postačí cca 125g hrubě mleté hovězí, 1 -2 kuřecí krky (1/2 skeletu), příkrm je snad jasný (těstoviny, rýže, tvrdý chleba, pečivo) + zelenina
vše je třeba upravit dle záživnosti jedince + zátěže, teploty....atd...atd.
na to hovězí je dobrý např . viz foto (vyzkoušeno), krky , skelety v normál řeznictví
ten "salám" vám vydrží týden