Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Tazzi

8.8.2022 13:17
Tazzi

XXX.XXX.68.145

Dobrý den, mám fenku( čivava 11 měsíců) a kamarádka má fenku(boloňský psík 4 roky). Normálně se pejsci snáší dobře ať už venku nebo na návštěvě, ale nyní je hlídám a oni se nesnesou. Když na mě čivava leží a druhý pejsek vyskočí za námi na gauč můj pes po ni vyjede nebo když si boloňák na mě lehne a uvidí to můj pes hned po něm vystartuje. Mezi pejsky zasahuji ale nepomáhá to je taky možné že naše čivava je, nevím přesně ,ale asi rozmazlená má v domácnosti pravidla ale co se týče mazlení nebo odpočívání je pořád se mnou. S pejsky se mazlím stejně s nikým víc než druhým nevím co s tím a chtěla bych pomoc. Je tohle žárlivost nebo ne a co s tím mám dělat.

8.8.2022 13:25
impact

XXX.XXX.50.188

Vychovejte si svoji čivavu. Evidentně je to ona, kdo u vás doma velí a rozhoduje, kdo se s kým může stýkat nebo ne. Dost divné na dvoukilového psa. 🤷🏻‍♀️

Tazzi

8.8.2022 14:17
Tazzi

XXX.XXX.68.145

Já mám svojí čivavu vychovanou doma velím já poslouchá na slovo chodíme na cvičák a tohle se ještě nikdy nestalo už spolu jednou noc strávili a i kdyby co s tím mám dělat mám je hlídat ještě týden, prosím o radu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 14:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jestli to nezvládnete ukočírovat vy z pozice toho, kdo rozhoduje, co se bude dělat, no tak je budete muset držet odděleně. Resp. mechanicky zabránit, aby si ublížili (to by technicky mohlo jít i košíky).

8.8.2022 14:38
rapotacka11

XXX.XXX.225.225

Košíky?


Třeba vymyslí něco jednoduššího.
Možná najde vodítka ...

Tazzi

8.8.2022 14:50
Tazzi

XXX.XXX.68.145

Děkuji za rady pejsci se fyzicky neperou jen upozorňuje, ale vyzkoušíme vodítko košík nemám, ještě jednou děkuji za rady a určitě příjmám i další rady.

8.8.2022 14:52
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Tazzi napsal(a):
Já mám svojí čivavu vychovanou doma velím já poslouchá na slovo chodíme na cvičák a tohle se ještě nikdy nestalo už spolu jednou noc strávili a i kdyby co s tím mám dělat mám je hlídat ještě týden, prosím o radu.

Tak pokud poslouchá na slovo, tak když se takhle rozjede-pošlete ji na místo, ne?

Tazzi

8.8.2022 15:06
Tazzi

XXX.XXX.68.145

Ano, když na ni menší pejsek vyjede hned ji to zakážu a pošlu na místo, jenže se to takhle neřeší. Jinak moc děkuji za nápady a budu ráda za další řešení.

8.8.2022 15:06
impact

XXX.XXX.50.188

Tazzi napsal(a):
Já mám svojí čivavu vychovanou doma velím já poslouchá na slovo chodíme na cvičák a tohle se ještě nikdy nestalo už spolu jednou noc strávili a i kdyby co s tím mám dělat mám je hlídat ještě týden, prosím o radu.

Kdybyste doma velela Vy, tak ji z těch situací normálně odvelíte pryč a nepotřebujete to řešit na iFauně.

Píšete, že "mezi pejsky zasahujete, ale nepomáhá to". Což tak nějak skutečně znamená, že Vás má čivava na párku a dělá si to, co uzná za vhodné. A to prostě není vychovaný a poslušný pes.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 15:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tazzi napsal(a):
Ano, když na ni menší pejsek vyjede hned ji to zakážu a pošlu na místo, jenže se to takhle neřeší. Jinak moc děkuji za nápady a budu ráda za další řešení.

A jak to chcete řešit jinak?

8.8.2022 15:08
fikovnice

XXX.XXX.236.134

Tazzi napsal(a):
Ano, když na ni menší pejsek vyjede hned ji to zakážu a pošlu na místo, jenže se to takhle neřeší. Jinak moc děkuji za nápady a budu ráda za další řešení.

Proč by se to tak neřešilo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 15:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jak to chcete řešit jinak?

tak, že psy povede tak, aby k takovým situacím vůbec nedošlo

Tazzi

8.8.2022 16:36
Tazzi

XXX.XXX.68.145

Píšete tady proč bych to měla řešit jinak než jsem to řešila doposud. Nevěděla jsem jestli to dělám správně tak jsem se chtěla poradit. Moje čivava mě poslechne odejde na to místo a až ji pustím tak si odejde jen to pak udělá zase, ale není to pořád děje se to jen asi 2-4 denně. Třeba když se nechce dělit o hračku.

8.8.2022 16:41
rapotacka11

XXX.XXX.225.225

Hračky uložte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 17:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hračky uložte, krmení mějte pod dohledem, misky v dostatečné vzdálenosti od sebe.
Mazlení a vaši pozornost dělte spravedlivě, na gauči neberte na klín ani jednoho, ať sedí oba psi vedle vás, jeden zprava, druhý zleva.

Když dojde na nějaké lehké rozbroje, dejte mezi psy ruku jako bariéru, mělo by to stačit ke zklidnění situace.

Co nejvíc času s nimi buďte venku na procházkách, v rámci možností s nimi i pocvičte, zase spravedlivě s oběma.

Chce to prostě předvídat a minimalizovat situace, kde by mohlo dojít ke třenici. Dát psům nějaké vyžití, aby byli příjemně unavení, oni pak rádi zalehnou na svém pelechu a bude klid.

8.8.2022 17:27
impact

XXX.XXX.50.188

Tazzi napsal(a):
Píšete tady proč bych to měla řešit jinak než jsem to řešila doposud. Nevěděla jsem jestli to dělám správně tak jsem se chtěla poradit. Moje čivava mě poslechne odejde na to místo a až ji pustím tak si odejde jen to pak udělá zase, ale není to pořád děje se to jen asi 2-4 denně. Třeba když se nechce dělit o hračku.

Aha, takže ta malá čivava rozhoduje nejen o tom, kdo se k Vám přiblíží, ale i o tom, čí jsou hračky? No samo lepší.

Měla byste si zavčas uvědomit, že je jídlo Vaše, hračky jsou Vaše, gauč je Váš, postel je Vaše, mazlení je Vaše, venčení je Vaše. Všechno je Vaše a jen Vy rozhodujete o tom, co kdo dostane.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 17:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Aha, takže ta malá čivava rozhoduje nejen o tom, kdo se k Vám přiblíží, ale i o tom, čí jsou hračky? No samo lepší.

Měla byste si zavčas uvědomit, že je jídlo Vaše, hračky jsou Vaše, gauč je Váš, postel je Vaše, mazlení je Vaše, venčení je Vaše. Všechno je Vaše a jen Vy rozhodujete o tom, co kdo dostane.

Fakt je nutný do zadavatelky takhle rýt?
Má doma mladou čivavu, psala 11 měsíců, to je prakticky ještě puberta...

8.8.2022 17:41
impact

XXX.XXX.50.188

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fakt je nutný do zadavatelky takhle rýt?
Má doma mladou čivavu, psala 11 měsíců, to je prakticky ještě puberta...

To není rytí, ale upřímná rada člověka, který si do smečky zařazuje desítky psů ročně. Ze sezení každej z jedné strany prdět duhu nebudou. A pokud si s tou čivavou neudělá pořádek, bude jí to doma diktovat pořád.

Určitě si může čárkovat, kolikrát kterýho pohladila, aby byla spravedlivá. O dost jednodušší je ale dát psům najevo, že o tomhle rozhoduje jen ona. A ještě ušetří papír a tužku. 🤷🏻‍♀️

8.8.2022 17:49
impact

XXX.XXX.50.188

On je obecně dost velkej problém v tom, že lidi čivavy nepovažují za psy. Kdyby se jednalo o dva rotvajlery, těžko tady budou padat rady typu sedněte si mezi ně a dělte pozornost spravedlivě. S takovými psy by se pracovalo jako se psy. Ale malá roztomilá čivava? No ťuťu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 17:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
On je obecně dost velkej problém v tom, že lidi čivavy nepovažují za psy. Kdyby se jednalo o dva rotvajlery, těžko tady budou padat rady typu sedněte si mezi ně a dělte pozornost spravedlivě. S takovými psy by se pracovalo jako se psy. Ale malá roztomilá čivava? No ťuťu.

Řekla bych, že čivava, se kterou se pracuje a chodí na cvičák, je zrovna jedna z mála braná jako pes a ne módní doplněk...
Že to se psy umíte líp, to vám přece nikdo nebere. Však máte taky letitou praxi. Zadavatelka je dle všeho začátečník, není třeba si na ní tahat triko.
A ne, čárkovat pohlazení si fakt nemusí, tak empiricky to myšlené nebylo.
Věřím, že ona to pochopila.😉

8.8.2022 18:03
impact

XXX.XXX.50.188

Tak to je slušná paranoia. 🤦🏻‍♀️

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 18:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Tak to je slušná paranoia. 🤦🏻‍♀️

Na vaší straně?

8.8.2022 18:10
impact

XXX.XXX.50.188

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na vaší straně?

Já to docela chápu. Jste evidentně přecitlivělá od té poslední diskuze, kdy jste o mé organizaci lživě uváděla, že pašuju přes hranice neočkovaný psy a dostala jste za to přes prsty. Nicméně si myslím, že by to nemělo být důvodem k tomu, abyste se snažila běhat za mými komentáři a cupovat je na mraky. 🤷🏻‍♀️

A už vůbec by to neměl být důvod k tomu, abyste zadavatelce plevelila téma osobními invektivami. 😉

Už po té předposlední aféře, kdy jste si o mě utřela ústa, jsem se dlouho držela toho, abych Vám ani na mě přímo položené dotazy neodpovídala. Budu v tom raději pokračovat, protože s lidmi Vašeho typu to fakt nemá jakkoliv smysl. 🍀

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 18:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Já to docela chápu. Jste evidentně přecitlivělá od té poslední diskuze, kdy jste o mé organizaci lživě uváděla, že pašuju přes hranice neočkovaný psy a dostala jste za to přes prsty. Nicméně si myslím, že by to nemělo být důvodem k tomu, abyste se snažila běhat za mými komentáři a cupovat je na mraky. 🤷🏻‍♀️

A už vůbec by to neměl být důvod k tomu, abyste zadavatelce plevelila téma osobními invektivami. 😉

Už po té předposlední aféře, kdy jste si o mě utřela ústa, jsem se dlouho držela toho, abych Vám ani na mě přímo položené dotazy neodpovídala. Budu v tom raději pokračovat, protože s lidmi Vašeho typu to fakt nemá jakkoliv smysl. 🍀

Tak tohle snad ani nemá smysl komentovat...🙈

A nebo jo. Máte pravdu, je to paranoia. Na vaší straně.

8.8.2022 18:20
fikovnice

XXX.XXX.236.134

Dámy, klííííd, prosím!

Tazzi

8.8.2022 18:29
Tazzi

XXX.XXX.68.145

Děkuji ir.ma, za rady zatím žádné vyjíždění nebylo teď oba spinkají vedle mě. Ano moje čivava není určitě módní doplněk, chodíme s ní na hory, na cvičák i mezi ostatní psy, ale to je jedno. Impact nemusíte odsuzovat lidi i psy, když je neznáte. Nicméně děkuji za všechny rady budu se s nimi řídit.💕

8.8.2022 18:47
marushka

XXX.XXX.80.26

Ty jo, no to je zas pěkná diskuze.. Nevím proč by se mělo být důležité, jestli se jedná o dvoukilovou čivavu nebo rotvajlera.. v zásadě problém je stejnej. Čivavě - jedináčkovi přibyl doma cizí pes a ačkoliv se jinak snáší, tak o paničku se dělit prostě nechce.. Psi mají taky city a žárlivost jim rozhodně cizí není a to rozhodně nejsem člověk, který by psy polidšťoval. Pokud si toho boloňáčka nechcete nechat a máte ho jen na hlídání, tak to prostě fakt dělejte tak že máte každého psa z jedné strany 😅 Pokud to tak funguje, tak proč ne 😅
A pokud je třeba vaše třeba čivava rozmazlená a třeba neposlouchá na slovo, tak taky proč ne 😅😅 Pokud vám to nevadí 🤷‍♀️ Já taky nemám dokonale psy.. Někteří třeba mají, ale já ne 😅 ale vyhovují mi 🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

marushka napsal(a):
Ty jo, no to je zas pěkná diskuze.. Nevím proč by se mělo být důležité, jestli se jedná o dvoukilovou čivavu nebo rotvajlera.. v zásadě problém je stejnej. Čivavě - jedináčkovi přibyl doma cizí pes a ačkoliv se jinak snáší, tak o paničku se dělit prostě nechce.. Psi mají taky city a žárlivost jim rozhodně cizí není a to rozhodně nejsem člověk, který by psy polidšťoval. Pokud si toho boloňáčka nechcete nechat a máte ho jen na hlídání, tak to prostě fakt dělejte tak že máte každého psa z jedné strany 😅 Pokud to tak funguje, tak proč ne 😅
A pokud je třeba vaše třeba čivava rozmazlená a třeba neposlouchá na slovo, tak taky proč ne 😅😅 Pokud vám to nevadí 🤷‍♀️ Já taky nemám dokonale psy.. Někteří třeba mají, ale já ne 😅 ale vyhovují mi 🙂

Přesně tak. Pro čivavu je to jiná situace, než když byl boloňáček jen na návštěvě. Totéž platí i obráceně.
Oba se s tím musí porovnat a panička je tam od toho, aby nastavila pravidla společného soužití.🐕🐕

Tazzi

8.8.2022 21:55
Tazzi

XXX.XXX.68.145

Děkuji, tímhle bych to ukončila. Docela ty poslední příspěvky dávají smysl.😜Děkuji za pomoc a přeji pohodový zbytek dne.

8.8.2022 21:59
Terven

XXX.XXX.110.191

impact napsal(a):
Aha, takže ta malá čivava rozhoduje nejen o tom, kdo se k Vám přiblíží, ale i o tom, čí jsou hračky? No samo lepší.

Měla byste si zavčas uvědomit, že je jídlo Vaše, hračky jsou Vaše, gauč je Váš, postel je Vaše, mazlení je Vaše, venčení je Vaše. Všechno je Vaše a jen Vy rozhodujete o tom, co kdo dostane.

Aha, zajímavý. Tak u nás je to tak, že hračky jsou mý feny, dostala je ode mě.
Pokud by k nám do bytu přišel cizí pes, logicky si je bude bránit a já to vidím tak, že bude v právu, protože jsou fakt její.
Psi nejsou děti ve školce, kde všechny hračky patří všem.
Pokud by se u nás ocitnul cizí pes a já bych nechtěla rozbroje, musela bych zmenežovat situaci tak, aby rozbroje nenastaly. Čili hračky schovat. Anebo ať si návštěvník přinese hračky svoje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2022 22:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Aha, zajímavý. Tak u nás je to tak, že hračky jsou mý feny, dostala je ode mě.
Pokud by k nám do bytu přišel cizí pes, logicky si je bude bránit a já to vidím tak, že bude v právu, protože jsou fakt její.
Psi nejsou děti ve školce, kde všechny hračky patří všem.
Pokud by se u nás ocitnul cizí pes a já bych nechtěla rozbroje, musela bych zmenežovat situaci tak, aby rozbroje nenastaly. Čili hračky schovat. Anebo ať si návštěvník přinese hračky svoje.

Svoje hračky? Jsem si vzpomněla, jak jsem vždycky hlídala ségru a sestřenici. Všichni si dotahali hromadu paroží na letiště a pak už jen kontinuální vrčení. Vždycky jsem podle "hlasu" poznala, kdo bude nekompromisně oloupen. A točili to pořád dokola mezi sebou. Okradený si vzal jiný, na lupiče se vrhnul třetí. Hierarchie v tom nehrála roli, prostě jen hra. Když už jsem to nechtěla poslouchat, zavelela jsem konec a posbírala paroží. Pak mi to začalo tryskat v dokola průchozím bytě. Z bláta do louže, vždycky dupali jako koně a člověk se bál zvednout z gauče, aby ho tsunami nesestřelila.

9.8.2022 05:04
impact

XXX.XXX.50.188

Terven napsal(a):
Aha, zajímavý. Tak u nás je to tak, že hračky jsou mý feny, dostala je ode mě.
Pokud by k nám do bytu přišel cizí pes, logicky si je bude bránit a já to vidím tak, že bude v právu, protože jsou fakt její.
Psi nejsou děti ve školce, kde všechny hračky patří všem.
Pokud by se u nás ocitnul cizí pes a já bych nechtěla rozbroje, musela bych zmenežovat situaci tak, aby rozbroje nenastaly. Čili hračky schovat. Anebo ať si návštěvník přinese hračky svoje.

Abych se přiznala, a možná je to ranní hodinou, tak úplně nerozumím reakci na můj komentář. Opravdu jsem někde napsala, že hračky patří všem? Z které konkrétní věty to prosím vyplývá? Protože z mé stany to rozhodně takto není a nebylo myšleno.

Trošku se obávám, že Vám utekly právě ty jemné nuance, které naopak psi velmi dobře vnímají. Díky Bohu za to. Nechtěla bych se pasovat do role manažera psích hraček. Ale tak každej, ať si to doma zařídí podle svého. 🤷🏻‍♀️

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.8.2022 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Aha, zajímavý. Tak u nás je to tak, že hračky jsou mý feny, dostala je ode mě.
Pokud by k nám do bytu přišel cizí pes, logicky si je bude bránit a já to vidím tak, že bude v právu, protože jsou fakt její.
Psi nejsou děti ve školce, kde všechny hračky patří všem.
Pokud by se u nás ocitnul cizí pes a já bych nechtěla rozbroje, musela bych zmenežovat situaci tak, aby rozbroje nenastaly. Čili hračky schovat. Anebo ať si návštěvník přinese hračky svoje.

Moc lidsky premyslite. Zadna skolka, pls.

Hracky schovate? Ok. A co treba kuchyn -az si zacne hlidat? Zamknete ji? Kreslo? Odnesete ho jinam?

Proto je lepsi, kdyz je vsechno "moje" a ne psu.

9.8.2022 09:05
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Svoje hračky? Jsem si vzpomněla, jak jsem vždycky hlídala ségru a sestřenici. Všichni si dotahali hromadu paroží na letiště a pak už jen kontinuální vrčení. Vždycky jsem podle "hlasu" poznala, kdo bude nekompromisně oloupen. A točili to pořád dokola mezi sebou. Okradený si vzal jiný, na lupiče se vrhnul třetí. Hierarchie v tom nehrála roli, prostě jen hra. Když už jsem to nechtěla poslouchat, zavelela jsem konec a posbírala paroží. Pak mi to začalo tryskat v dokola průchozím bytě. Z bláta do louže, vždycky dupali jako koně a člověk se bál zvednout z gauče, aby ho tsunami nesestřelila.

Já jsem hrozně dlouho dumala nad tím letištěm. Je holt ráno a tak mi trvalo déle, než mi dokapalo z hlavy do paty a zpět, že se nejedná o letiště kupř. V. Havla, ale zcela obyčejně o postel :D . To už mi smysl dávalo. Halt: Je rááno, je rááno, nohama stírám houno na kolejích (rosa v Prahé neni)

9.8.2022 09:49
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Moc lidsky premyslite. Zadna skolka, pls.

Hracky schovate? Ok. A co treba kuchyn -az si zacne hlidat? Zamknete ji? Kreslo? Odnesete ho jinam?

Proto je lepsi, kdyz je vsechno "moje" a ne psu.

Výrazně častěji psi bojují o stejnou hračku, kost, klacek než o kuchyň.
Samozřejmě, že pokud by hosta nechtěly mý feny pustit do kuchyně, zakročila bych. Ale spíš bych si rozmyslela, jestli v takovým případě k nim brát domů na hlídání psa. Byl by to stres pro všechny strany.
Něco jinýho jsou hračky. Vikina má pár svých hodně oblíbených, nejoblíběnější je želva. Rozhodně bych jí nemohla udělat to, že bych ji donutila půjčit želvu jinýmu psu a sprdnout ji za to, že si ji brání.

Moc lidsky premyslite. Zadna skolka, pls.

...aha, vždyť píšu, že psi nejsou děti ve školce. Myslela jsem to tak, že mi přijde ujetý učit je půjčovat si hračky. Prostě, pokud se mi sejde víc psů, kteří si mohou co se týče hraček konkurovat, hračky schovám. Před pinčovou například nic schovávat nemusím, ta hračky ignoruje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.8.2022 10:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Myslela jsem to tak, že mi přijde ujetý učit je půjčovat si hračky"

jo, chapu, co myslite, ale nesouhlasim s tim.
a snazim se Vam popsat, jak to funguje - obecne.
hracky muzete schovat, ale kuchyn a kreslo uz ne - a je uplne jedno, co je castejsi.
takze je dobra nejaka univerzalni rada.
aby se pak nestavalo to, co resi zadavatelky - ze si hlidaji ji a sebe asi taky neodstrani .

proto impact psala, ze vsechno je "jeji" a ona rozhoduje.

9.8.2022 10:08
impact

XXX.XXX.50.188

Ale spíš bych si rozmyslela, jestli v takovým případě k nim brát domů na hlídání psa. Byl by to stres pro všechny strany.

Jenže ten stres pro všechny odpadá ve chvíli, kdy se psi nemusí stresovat tím, zda nového člena smečky dočasně či trvale přijmou. Neleží na nich rozhodování.. Prostě je tady holý fakt, že přišel nový člen a tím to hasne. Psi mi věří, chápou, že je ochráním a že do smečky netahám nějakého burana, co je bude opruzovat. A že si klid ve smečce prostě udržím. Nemaj tím pádem důvod to jakkoliv výrazněji řešit.

Vikina má pár svých hodně oblíbených, nejoblíběnější je želva. Rozhodně bych jí nemohla udělat to, že bych ji donutila půjčit želvu jinýmu psu a sprdnout ji za to, že si ji brání.

Myslím, že to vůbec nechápete. Kdo kde tvrdí, že musí pes půjčovat oblíbenou hračku? Je to jen a jen o tom, že já rozhodnu, kdo si s danou hračkou může hrát a ostatní to budou plně respektovat. Ale jestli za tím vidíte to, že doma lezu po kolenou, beru svým psům hračky a kosti a strkám je do huby návštěvám, tak to vidíte naprosto mylně. Ale vtipně, to přiznávám.

Přidejte reakci

Přidat smajlík