Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.8.2022 11:29
Blazitek

XXX.XXX.33.221

Paní rozhodčí Alena Auerbach 28.8.2022-Brno KK Zetor při posuzování psů měla zcela neprofesionální jednání.

Jednoho psa před námi (Jack Russell teriér) při posuzování nazvala smetákem. Další, co jsem slyšela bylo: Kde jste to našel? Hodnotila psy i vzhled (upravenost) vystavovatelů, pokud se k ní chystáte, doporučuji u mužů oblek a u žen kostýmek, tito lidé se svými psy dostali výbornou nebo velmi dobrou (i když se fenka choulila a nechtěla ukázat zuby, že musel přijít druh vystavující paní a výška fenky byla v podstatě neměřitelná, jak se choulila).
Ke psům se chová jako k věcem, téměř všechny fenky se jí bály a choulily se, také překvapivě i většina psů. Doporučuji zvykat na takové zacházení.

Jednání paní Auerbach nebylo v souladu s pravidly slušného chování, byla velmi arogantní.

V posudku nemáme zhodnoceny oči, uši, zuby ani výšku. Její hodnocení bylo spíše subjektivní než objektivní.

Nevím, jestli měla jen špatný den a proto se chovala tak nepříjemně, že doslova rozplakala několik vystavovatelů svým neprofesionálním chováním, nebo je to její standard?
Máte někdo další s paní Auerbach zkušenost?

Hodnotila plemena: Border teriér, Jack Russell teriér, Parson Russell teriér a Patterdale teriér.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.8.2022 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tohle mě zajímá. Vy nemáte možnost přímo na takové akci vznést nějakou stížnost k pořadatelům? Nebo k chovatelskému klubu?

Přece mi neříkejte, že když se vy vystavovatelé na akci domluvíte, tak se nedomůžete žádné reakce? Písemná stížnost -> písemné vyjádření pořadatelů, atd.

30.8.2022 09:07
Blazitek

XXX.XXX.33.221

Máte pravdu, že tato možnost je, ale v tu chvíli byli všichni tak otřesení, že po zhodnocení okamžitě odešli. Nás také vůbec nenapadlo stížnost podat. Až po zhodnocení celé situace doma. Příště (bude-li nějaké s touto paní), už budeme reagovat jinak.

2.9.2022 15:29
zolia

XXX.XXX.91.9

Před pár lety jsem byla na KV BRT v MB (výstava s možností uchovnění). Chtěla jsem uchovnit čubinu BRT po úspěšně složené pracovní zkoušce. Nemám a nikdy jsem neměla velké chovatelské ambice. Jen jsem měla pocit, že pracovně výborné a zdravé zvířátko se skvělou povahou by po sobě mohlo nechat nějaké potomky. Už po zkouškách jsem měla dva zájemce na štěňátka, jednu potencionální holčičku jsem si chtěla nechat pro sebe a vzhledem k tomu, že bordík nemívá tak početné vrhy, chtěla jsem to zkusit.
V kruhu nás posuzovala pí Auerbach. Téměř okamžitě po vstupu do kruhu na mě zvýšeným hlasem spustila, že je čubina málo otrimovaná. Při posouzení na stole pokračovala ve stejném tónu, ale tam už ji za zády vehementně přizvukovala asi ?aprobantka? pro posuzování plemene BRT. Při posouzení v pohybu další kartáč, že je čubina taková a maková a při srovnávacím kole to samé (čubina se celou dobu vzorně předváděla). Prostě na mě ty dvě agresivně utočily po celou dobu co jsme byly v kruhu. Pořád. Nevím proč, paní rozhodčí jsem pouze pozdravila. Když jsem ji už ze zoufalství řekla, že na uchovnění mi VD stačí, tak kopretiny nasupeně odfičely a napsaly mi posudek s VD a šly jsme. Lidi okolo kruhu se dílem smáli a dílem udiveně zírali a nechápavě kroutili hlavou. Proč to dělala vážně netuším. Jediné co jsem si z toho odnesla je to, že nikdy BRTy chovat nebudu.
Komunikovat s podobně nešťastně a konfliktně naloženým člověkem, který je poradcem chovu je vážně jen pro silné povahy. A stěžovat si? Na předsedkyni klubu a poradce plemene BRT .)))?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.9.2022 15:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak tož ten klub je nějaký spolek nejspíš a nejspíš se konají jakési schůze nebo valné hromady. Ono jestli je takových zkušeností více, první vlaštovka by jaro mohla udělat. Na druhou stranu, pokud nemáte důkaz, že bylo hodnocení neoprávněné.... V osobní rovině si těžko na paskřivce stěžovat, šlo by nejspíš přes organizaci skutečně jen na tu profesionální stránku, k té máte ostatně nějaké podklady.

Stížnost přímo na akci na neprofesionální chování posuzovatele, před svědky, kteří to vidí, je řekla bych o něco účinnější možnost.

Ale netuším, jak to chodí na výstavách psů, takže třeba se naprosto mýlím a takové řešení vůbec není možné.

2.9.2022 16:23
zolia

XXX.XXX.91.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak tož ten klub je nějaký spolek nejspíš a nejspíš se konají jakési schůze nebo valné hromady. Ono jestli je takových zkušeností více, první vlaštovka by jaro mohla udělat. Na druhou stranu, pokud nemáte důkaz, že bylo hodnocení neoprávněné.... V osobní rovině si těžko na paskřivce stěžovat, šlo by nejspíš přes organizaci skutečně jen na tu profesionální stránku, k té máte ostatně nějaké podklady.

Stížnost přímo na akci na neprofesionální chování posuzovatele, před svědky, kteří to vidí, je řekla bych o něco účinnější možnost.

Ale netuším, jak to chodí na výstavách psů, takže třeba se naprosto mýlím a takové řešení vůbec není možné.

Ale já vůbec neprotestuji proti ohodnocení. Co odsuzuji je chování. Stačilo přijít a říci nestandartní to a to, tohle byste mohla zlepšit, když uděláte tohle. Rozhodně jsme nebyla nováček ve vystavování. Jen jsem byla nováček ve vystavování malých teriérů. Nikdy a nikde, ani v zahraničí jsem se s tímto nesetkala. Pokud dal rozhodčí sníženou známku uměl to zdůvodnit a to je naprosto v pořádku. Nikdy bych si nedovolila rozporovat rozhodnutí odborníka, byť jde o subjektivní hodnocení. Ale nikdy, nikdy, nikdy jsem se u rozhodčího s tímhle nesetkala. Já v tom kruhu byla úplně mimo a jen jsem si pořád říkala co se proboha děje.

Zkuste se na to podívat optikou úplného laika a začátečníka. Na Ifauně se stále opakujte kupujte štěňata s PP. Koupím štěně s PP ze kterého mi vyroste standardní jedinec, složím pracovní zkoušku potřebnou pro uchovnění a na klubové výstavě se srazím s chováním, viz výše uvedené.

Nikdo asi není zvědavý na to, aby na něj někdo v kruhu zvyšoval hlas a choval se arogantně. A to ani letitý chovatel, natož nováček. Takový si si řekne ,,pro příště kašlu na to jak by se to mělo správně dělat a koupím bez PP a budu si chovat, tak jak já uznám za vhodné".
Jako problém vidím to, že se NĚKTERÉ chovatelské kluby uzavírají do bublin a do chovu si pouští pouze vyvolené. Běžný malý človíček s jedním chovným jedincem je odsouzen maximálně k placení členských příspěvků a pokud bude dost často a dlouho viděn na výstavách, tak se možná dočká i nějakého titulu. Jen se musí chovat dostatečně pokorně a nedělat nějaké vlny a hlavně si nestěžovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.9.2022 16:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

zolia napsal(a):
Ale já vůbec neprotestuji proti ohodnocení. Co odsuzuji je chování. Stačilo přijít a říci nestandartní to a to, tohle byste mohla zlepšit, když uděláte tohle. Rozhodně jsme nebyla nováček ve vystavování. Jen jsem byla nováček ve vystavování malých teriérů. Nikdy a nikde, ani v zahraničí jsem se s tímto nesetkala. Pokud dal rozhodčí sníženou známku uměl to zdůvodnit a to je naprosto v pořádku. Nikdy bych si nedovolila rozporovat rozhodnutí odborníka, byť jde o subjektivní hodnocení. Ale nikdy, nikdy, nikdy jsem se u rozhodčího s tímhle nesetkala. Já v tom kruhu byla úplně mimo a jen jsem si pořád říkala co se proboha děje.

Zkuste se na to podívat optikou úplného laika a začátečníka. Na Ifauně se stále opakujte kupujte štěňata s PP. Koupím štěně s PP ze kterého mi vyroste standardní jedinec, složím pracovní zkoušku potřebnou pro uchovnění a na klubové výstavě se srazím s chováním, viz výše uvedené.

Nikdo asi není zvědavý na to, aby na něj někdo v kruhu zvyšoval hlas a choval se arogantně. A to ani letitý chovatel, natož nováček. Takový si si řekne ,,pro příště kašlu na to jak by se to mělo správně dělat a koupím bez PP a budu si chovat, tak jak já uznám za vhodné".
Jako problém vidím to, že se NĚKTERÉ chovatelské kluby uzavírají do bublin a do chovu si pouští pouze vyvolené. Běžný malý človíček s jedním chovným jedincem je odsouzen maximálně k placení členských příspěvků a pokud bude dost často a dlouho viděn na výstavách, tak se možná dočká i nějakého titulu. Jen se musí chovat dostatečně pokorně a nedělat nějaké vlny a hlavně si nestěžovat.

Myslím, že stížnost na chování posuzovatele by měla řešit ČMKU.

2.9.2022 16:34
zolia

XXX.XXX.91.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslím, že stížnost na chování posuzovatele by měla řešit ČMKU.

Ano, máte pravdu

3.9.2022 16:44
fikovnice

XXX.XXX.133.214

zolia napsal(a):
Ale já vůbec neprotestuji proti ohodnocení. Co odsuzuji je chování. Stačilo přijít a říci nestandartní to a to, tohle byste mohla zlepšit, když uděláte tohle. Rozhodně jsme nebyla nováček ve vystavování. Jen jsem byla nováček ve vystavování malých teriérů. Nikdy a nikde, ani v zahraničí jsem se s tímto nesetkala. Pokud dal rozhodčí sníženou známku uměl to zdůvodnit a to je naprosto v pořádku. Nikdy bych si nedovolila rozporovat rozhodnutí odborníka, byť jde o subjektivní hodnocení. Ale nikdy, nikdy, nikdy jsem se u rozhodčího s tímhle nesetkala. Já v tom kruhu byla úplně mimo a jen jsem si pořád říkala co se proboha děje.

Zkuste se na to podívat optikou úplného laika a začátečníka. Na Ifauně se stále opakujte kupujte štěňata s PP. Koupím štěně s PP ze kterého mi vyroste standardní jedinec, složím pracovní zkoušku potřebnou pro uchovnění a na klubové výstavě se srazím s chováním, viz výše uvedené.

Nikdo asi není zvědavý na to, aby na něj někdo v kruhu zvyšoval hlas a choval se arogantně. A to ani letitý chovatel, natož nováček. Takový si si řekne ,,pro příště kašlu na to jak by se to mělo správně dělat a koupím bez PP a budu si chovat, tak jak já uznám za vhodné".
Jako problém vidím to, že se NĚKTERÉ chovatelské kluby uzavírají do bublin a do chovu si pouští pouze vyvolené. Běžný malý človíček s jedním chovným jedincem je odsouzen maximálně k placení členských příspěvků a pokud bude dost často a dlouho viděn na výstavách, tak se možná dočká i nějakého titulu. Jen se musí chovat dostatečně pokorně a nedělat nějaké vlny a hlavně si nestěžovat.

"Jen se musí chovat dostatečně pokorně a nedělat nějaké vlny a hlavně si nestěžovat."

Jinými slovy: Nedělat Zagorku...

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.9.2022 17:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
"Jen se musí chovat dostatečně pokorně a nedělat nějaké vlny a hlavně si nestěžovat."

Jinými slovy: Nedělat Zagorku...

tak ja teda znam tohle rceni v uplne jinem vyznamu -kdyz uz. Vahavy, nerozhodny. viz. jeji postava v Trhaku


a k tem stiznostem
nevim, jak to ma vetsina z vas - ale kdyz jdu nekam prvne, podruhe - a narazim na divne chovani, misto stiznosti reaguji tak jako zolia - prestanu se tech akci ucastnit.
reknu si, ze to neni asi nic pro me.
Zazila jsem na prvni vystave taky podivneho rozhodciho ... T
To jen k tem novym majitelum, co to prvne zkusi - ze je to vazne otravi.

Coz je ale problem, kdyz dal delate psy a potrebujete uchovnovat...
Tak mi vystavuje kamoska -kdyz uz to je nutne potreba. Ja tomu na chut porad jeste neprisla.

3.9.2022 17:47
fikovnice

XXX.XXX.133.214

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak ja teda znam tohle rceni v uplne jinem vyznamu -kdyz uz. Vahavy, nerozhodny. viz. jeji postava v Trhaku


a k tem stiznostem
nevim, jak to ma vetsina z vas - ale kdyz jdu nekam prvne, podruhe - a narazim na divne chovani, misto stiznosti reaguji tak jako zolia - prestanu se tech akci ucastnit.
reknu si, ze to neni asi nic pro me.
Zazila jsem na prvni vystave taky podivneho rozhodciho ... T
To jen k tem novym majitelum, co to prvne zkusi - ze je to vazne otravi.

Coz je ale problem, kdyz dal delate psy a potrebujete uchovnovat...
Tak mi vystavuje kamoska -kdyz uz to je nutne potreba. Ja tomu na chut porad jeste neprisla.

To říkala ona sama: Že to znamená "nedělat vlny"....přímo v jednom rozhovoru. Ale to je jedno...

V jiném rozhovoru zas řekla, že to znamená nebýt "upejpavý".

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.9.2022 18:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
To říkala ona sama: Že to znamená "nedělat vlny"....přímo v jednom rozhovoru. Ale to je jedno...

V jiném rozhovoru zas řekla, že to znamená nebýt "upejpavý".

videla jste ji tom Trhaku?

3.9.2022 21:27
fikovnice

XXX.XXX.133.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
videla jste ji tom Trhaku?

Představte si, že ne...ale hodlám to napravit!
Mě ten její odchod zasáhl až nečekaně moc, opravdu...prostě moc.
Koukala jsem na kdeco min. víkend, ale Trhák ještě ne. Mooožná v dávné minulosti.
A možná je to program na dnešní pozdní večer, takže děkuji za tip...a asi na to kouknu!

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.9.2022 22:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Představte si, že ne...ale hodlám to napravit!
Mě ten její odchod zasáhl až nečekaně moc, opravdu...prostě moc.
Koukala jsem na kdeco min. víkend, ale Trhák ještě ne. Mooožná v dávné minulosti.
A možná je to program na dnešní pozdní večer, takže děkuji za tip...a asi na to kouknu!

Vy jste nikdy neviděla Trhák?! To je skoro jako nevidět Čórtův hrád!!!

3.9.2022 22:42
fikovnice

XXX.XXX.133.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vy jste nikdy neviděla Trhák?! To je skoro jako nevidět Čórtův hrád!!!

Myslím, že viděla...ale tak dávno, že jediné, co si pamatuji, je Juraj Kukura. A pak "Nech brouka žít!"

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.9.2022 22:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Myslím, že viděla...ale tak dávno, že jediné, co si pamatuji, je Juraj Kukura. A pak "Nech brouka žít!"

Tak jasně, to je doslova stěžejní téma filmu, který vlastně vůbec nedává smysl. Brouka si pamatuje každý.

3.9.2022 23:05
fikovnice

XXX.XXX.133.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak jasně, to je doslova stěžejní téma filmu, který vlastně vůbec nedává smysl. Brouka si pamatuje každý.

Jak to myslíte stěžejní téma? Ten brouk?
Jelikož jsem nespavec a není mi dobře, dnes to zkouknu!

Přidejte reakci

Přidat smajlík