Agresivita a neposlušnost u štěněte

Kříženec
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 20:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den mě doma 5 měsíční štěně křížence dogy a ridgebacka. Někde jsme udělali chybu ve výchově pořád nám čůrá doma a zkoušely jsem ji netrestat ale ostatní nám řekli trestat ani jedno nezabralo a to jí vencime často párkrát se stalo že přijdeme domů a hned ve dveřích se počurá přitom byla venku další problém je že když musíme do práce tak tu dobu co je doma sama udělá strašný bordel co najde to rostrha vypadá to že se asi mstí za to že je tam sama ale to i když jdeme s přítelkyní jen na hodinu pryč tak vše roztrhá (fotky na lednicí věci na stole a dokonce i z kuchyňské linky dále se stalo párkrát že nám vzala jídlo přímo z ruky to jsem ji ale potrestal a mě už to od té doby neudělala ale přítelkyni se to párkrát stalo
a poslední a největší problém podle mě že už jednou vyjela po přítelkyni když roztáhla koš přítelkyně ji chtěla placnout a vystartovala po ní ale i po mě když jsem ji za to chtěl potrestat
Připadá nám že nás má celkem na háku poslouchá jen když ona chce mě více přítelkyni opravdu jen občas
nevíte někdo co máme dělat každý říká mlátit dokud se nenaučí poslouchat ale přítelkyně mi pak nadává ať ji netrestam ale přítelkyně ji dává podle mě velikou volnost a pak si myslí že může vše

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 20:19

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 20:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Panebože, to není možný, někdo si dělá srandu. 😕

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 20:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den mě doma 5 měsíční štěně křížence dogy a ridgebacka. Někde jsme udělali chybu ve výchově pořád nám čůrá doma a zkoušely jsem ji netrestat ale ostatní nám řekli trestat ani jedno nezabralo a to jí vencime často párkrát se stalo že přijdeme domů a hned ve dveřích se počurá přitom byla venku další problém je že když musíme do práce tak tu dobu co je doma sama udělá strašný bordel co najde to rostrha vypadá to že se asi mstí za to že je tam sama ale to i když jdeme s přítelkyní jen na hodinu pryč tak vše roztrhá (fotky na lednicí věci na stole a dokonce i z kuchyňské linky dále se stalo párkrát že nám vzala jídlo přímo z ruky to jsem ji ale potrestal a mě už to od té doby neudělala ale přítelkyni se to párkrát stalo
a poslední a největší problém podle mě že už jednou vyjela po přítelkyni když roztáhla koš přítelkyně ji chtěla placnout a vystartovala po ní ale i po mě když jsem ji za to chtěl potrestat
Připadá nám že nás má celkem na háku poslouchá jen když ona chce mě více přítelkyni opravdu jen občas
nevíte někdo co máme dělat každý říká mlátit dokud se nenaučí poslouchat ale přítelkyně mi pak nadává ať ji netrestam ale přítelkyně ji dává podle mě velikou volnost a pak si myslí že může vše

Fakt si neděláte srandu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 20:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

Mistr Yoda ??

11.11.2022 20:49
impact

XXX.XXX.17.89

Poslední a největší problém jste Vy a Vaše přítelkyně. Pokud toho psa nechcete ještě víc zku*vit, najděte mu novou rodinu. Chováte se k ní jak hovada a to ještě ty hovada urážím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 20:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den mě doma 5 měsíční štěně křížence dogy a ridgebacka. Někde jsme udělali chybu ve výchově pořád nám čůrá doma a zkoušely jsem ji netrestat ale ostatní nám řekli trestat ani jedno nezabralo a to jí vencime často párkrát se stalo že přijdeme domů a hned ve dveřích se počurá přitom byla venku další problém je že když musíme do práce tak tu dobu co je doma sama udělá strašný bordel co najde to rostrha vypadá to že se asi mstí za to že je tam sama ale to i když jdeme s přítelkyní jen na hodinu pryč tak vše roztrhá (fotky na lednicí věci na stole a dokonce i z kuchyňské linky dále se stalo párkrát že nám vzala jídlo přímo z ruky to jsem ji ale potrestal a mě už to od té doby neudělala ale přítelkyni se to párkrát stalo
a poslední a největší problém podle mě že už jednou vyjela po přítelkyni když roztáhla koš přítelkyně ji chtěla placnout a vystartovala po ní ale i po mě když jsem ji za to chtěl potrestat
Připadá nám že nás má celkem na háku poslouchá jen když ona chce mě více přítelkyni opravdu jen občas
nevíte někdo co máme dělat každý říká mlátit dokud se nenaučí poslouchat ale přítelkyně mi pak nadává ať ji netrestam ale přítelkyně ji dává podle mě velikou volnost a pak si myslí že může vše

....moc prosím dejte ji někomu, kdo ji bude rozumět a milovat.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....moc prosím dejte ji někomu, kdo ji bude rozumět a milovat.....

Myslíte, že to fakt není troll? Já opravdu nevím. Říkám si, že to musí být provokace. Ale co když ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 21:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslíte, že to fakt není troll? Já opravdu nevím. Říkám si, že to musí být provokace. Ale co když ne?

..strašně bych se chtěla mýlit, ale myslím, že není....

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 21:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prosím, prosím, ať je to ubohé psí děcko jenom imaginární a ať je to všechno výmysl na rozproudění diskuze😯

Já radši půldu poňufat svoje psí 11-ti měsíční "mimino", protože je to zlato. My máme jiný výchovný problémy a to s polštáři...během měsíce ven na dvůr odpochodovaly tři chlupatý polštářky, které se vyválely v bordelu z tújí, následně zmokly a nakonec vybuchly tak, že jejich vnitřnosti byly po celém dvoře a v závěsu za nimi v kandidatuře na nevychovance roku jsou podsedáky na židle.
To už nemáte ani koho fyzicky potrestat, neboť kouskům molitanu se fakt dělá blbě baci baci...to už jen za trest vyhodíte do popelnice.
Další potížista je můj polštář z ložnice, ten jsem párkrát potkala na schodech, tak holt to zlobidlo zavírám přes den raději do skříně.
Prostě na výchovu polštářků jsem krátká, nejde mi to, tak už si žádné ani nepořizuju. Mělo mě varovat, když jeden vybuchl v obýváku přímo malé Ginušce pod packama...Gině se naštěstí nic nestalo, ale jak jsem si já hloupá mohla myslet, že existují i hodné polštářky...ne to já koupím ještě větší hajzly, kteří se mi nejenže snaží stylem kamikaze zabít psy, ale dokonce už ani nečekají až se pes přiblíží k jejich stanovišti na gauči, ale jdou je nahánět na zahradu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 21:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

to sardullah

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to sardullah

No a to se pokládám za zkušenou majitelku polštářů...s polštáři žiji už téměř 50 let a nikdy žádné větší výchovné problémy nebyly. Navíc nesem ta, co koupí první polštář co v krámě vidí, ale vybírám pečlivě....takže bull-polštářům se vyhnu a kupuju ty, které bych nazvala společenským plemenem...malé, bílé, chlupaté, co vypadají přítulně. Ale je fakt, že jsou bez PP a na těch povahách je to asi znát....
Navíc jsou to srabíci, co si na dospělýho psa nedovolí, ale na štěně a nebo mlaďocha jo.

11.11.2022 22:26
Anitta17

XXX.XXX.239.108

Občas nechápu myšlení lidi..
Tady pán sem píše s důvodu toho aby mu lidé poradili na danou otázku. A vy mu sem píšete aby pejska dál pryč do milující rodiny?!! Proč? Kde v tom textu je psáno že pejska nemají rádi ? Podle mě chtějí změnit přístup proto sem taky napsal, chtěl radu od někoho kdo s výchovou pejsků má třeba zkušenosti.. :))
Může mít pejska poprvé a ještě neví jak to chodí a tím si myslím projdou všichni a chyby děláme aby jsme se ponaučili a dál je nedělali:)) takže místo vaší kritiky by to možná chtělo radu :)) A kdyby ho neměli rádi jak tady někdo tvrdí tak to nechají bejt a nezajímají se o to co s pejskem dělat že:)) ale škůdci se najdou všude bohužel
:)) takže komu se dotaz pana nelíbí ať jede dál na jiný článek a kdo má radu ať poradí není to složitý:)) tod vše tak se tu mějte škůdci 🖕😘

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 22:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No a to se pokládám za zkušenou majitelku polštářů...s polštáři žiji už téměř 50 let a nikdy žádné větší výchovné problémy nebyly. Navíc nesem ta, co koupí první polštář co v krámě vidí, ale vybírám pečlivě....takže bull-polštářům se vyhnu a kupuju ty, které bych nazvala společenským plemenem...malé, bílé, chlupaté, co vypadají přítulně. Ale je fakt, že jsou bez PP a na těch povahách je to asi znát....
Navíc jsou to srabíci, co si na dospělýho psa nedovolí, ale na štěně a nebo mlaďocha jo.



Tak zas ale když hrábne malému polštáři údajně společenského plemene, nejde o život.

11.11.2022 22:52
Šarina

XXX.XXX.200.119

Anitta17 napsal(a):
Občas nechápu myšlení lidi..
Tady pán sem píše s důvodu toho aby mu lidé poradili na danou otázku. A vy mu sem píšete aby pejska dál pryč do milující rodiny?!! Proč? Kde v tom textu je psáno že pejska nemají rádi ? Podle mě chtějí změnit přístup proto sem taky napsal, chtěl radu od někoho kdo s výchovou pejsků má třeba zkušenosti.. :))
Může mít pejska poprvé a ještě neví jak to chodí a tím si myslím projdou všichni a chyby děláme aby jsme se ponaučili a dál je nedělali:)) takže místo vaší kritiky by to možná chtělo radu :)) A kdyby ho neměli rádi jak tady někdo tvrdí tak to nechají bejt a nezajímají se o to co s pejskem dělat že:)) ale škůdci se najdou všude bohužel
:)) takže komu se dotaz pana nelíbí ať jede dál na jiný článek a kdo má radu ať poradí není to složitý:)) tod vše tak se tu mějte škůdci 🖕😘

Anitto17, stačilo by, kdyby se tazatel namáhal si tady rozkliknout těch milion stejných dotazú a deset milionů poctivých odpovědí.

Další věc je ta, že těžko, přetěžko radit někomu, kdo píše jako pologramota, protože lze předpokládat, že radu stejně nepochopí. Zvláště, když tady nejde o nějakou jednotlivou radu, ale o celkové chování ke psovi a jeho výchovu/výcvik. To si musí každý nastudovat před pořízením psa sám. Literatura existuje.

Nejlepší variantou by bylo, kdyby to byl nějaký nudící se troll. Ta čeština je šílená.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2022 23:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosím, prosím, ať je to ubohé psí děcko jenom imaginární a ať je to všechno výmysl na rozproudění diskuze😯

Já radši půldu poňufat svoje psí 11-ti měsíční "mimino", protože je to zlato. My máme jiný výchovný problémy a to s polštáři...během měsíce ven na dvůr odpochodovaly tři chlupatý polštářky, které se vyválely v bordelu z tújí, následně zmokly a nakonec vybuchly tak, že jejich vnitřnosti byly po celém dvoře a v závěsu za nimi v kandidatuře na nevychovance roku jsou podsedáky na židle.
To už nemáte ani koho fyzicky potrestat, neboť kouskům molitanu se fakt dělá blbě baci baci...to už jen za trest vyhodíte do popelnice.
Další potížista je můj polštář z ložnice, ten jsem párkrát potkala na schodech, tak holt to zlobidlo zavírám přes den raději do skříně.
Prostě na výchovu polštářků jsem krátká, nejde mi to, tak už si žádné ani nepořizuju. Mělo mě varovat, když jeden vybuchl v obýváku přímo malé Ginušce pod packama...Gině se naštěstí nic nestalo, ale jak jsem si já hloupá mohla myslet, že existují i hodné polštářky...ne to já koupím ještě větší hajzly, kteří se mi nejenže snaží stylem kamikaze zabít psy, ale dokonce už ani nečekají až se pes přiblíží k jejich stanovišti na gauči, ale jdou je nahánět na zahradu.

děkuju Sardullah za polštářky😀 nám se zase promenádují po bytě mužskýho ponožky a ještě každá jiná 🙈 vždy ale jen dvě a furt spolu, vedle sebe. Jsou přece chytré-patří dvojnožcům 😉
Samozřejmě to dělají jenom, když nejsme doma 🤷‍♀️ jinak jsou to hodné a spořádané ponožky, jsou na židli a ani se nehnou...zlobí jenom, když jsou tam s běloušem a bělouš vždycky dělá voči, že se prostě nedají ty ponožky uhlídat a dělají si, co chtějí🐶 tak nevím no

11.11.2022 23:08
Anitta17

XXX.XXX.239.108

Tak jelikož každý máme chytrý telefon tak určitě všichni známe samo opravnou klavesnici nebo jak se takové věci nadává 😄 a takováto klávesnice vám skoro každé slovo opraví podle svého a občas si toho člověk ani nevšimne..
A přečíst to na co se pán tazal jde takže nevidím důvod ho tu urážet:)) ale spíš mu napsat nakou tu dobrou radu a mít dobrý pocit že jsme někomu aspon trochu pomohli :)) je to mnohem lepší pocit než někoho hned urážet a vytvářet nepravdivé informace jako např že pejska by měl dát pryč protože ho nemá rád a přitom ho ani nikdo z nás nezná:))

11.11.2022 23:29
Anitta17

XXX.XXX.239.108

Měla by jste také vědět že mezi Maltezačkem a ridgebackem je velký rozdíl:) pokud mě pes na můj povel neposlechne je jasné že čeká trest pes musí vědět kde je jeho místo a že paniček je ten koho musí poslechnout jakmile zjistí že je na stejne úrovni jako majitel psa v životě vás ten pes neposlechne :) A jestli vy vašeho psa chválite za to že vám roztraha polštář tak teda tleskam jak si vás pejsek ochočil 🤔😁 tim padem bych nevěděla jestli pes není náhodou pan a vy zase tim psem :)) ale jak říkám je rozdíl mezi malým a velkým plemenem...
Myslivci by vám řekl že pes aby poslouchal tak už od mala mít nad nimi pevnou ruku a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

11.11.2022 23:32
Anitta17

XXX.XXX.239.108

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
děkuju Sardullah za polštářky😀 nám se zase promenádují po bytě mužskýho ponožky a ještě každá jiná 🙈 vždy ale jen dvě a furt spolu, vedle sebe. Jsou přece chytré-patří dvojnožcům 😉
Samozřejmě to dělají jenom, když nejsme doma 🤷‍♀️ jinak jsou to hodné a spořádané ponožky, jsou na židli a ani se nehnou...zlobí jenom, když jsou tam s běloušem a bělouš vždycky dělá voči, že se prostě nedají ty ponožky uhlídat a dělají si, co chtějí🐶 tak nevím no

Měla by jste také vědět že mezi Maltezačkem a ridgebackem je velký rozdíl:) pokud mě pes na můj povel neposlechne je jasné že čeká trest pes musí vědět kde je jeho místo a že paniček je ten koho musí poslechnout jakmile zjistí že je na stejne úrovni jako majitel psa v životě vás ten pes neposlechne :) A jestli vy vašeho psa chválite za to že vám roztraha polštář tak teda tleskam jak si vás pejsek ochočil 🤔😁 tim padem bych nevěděla jestli pes není náhodou pan a vy zase tim psem :)) ale jak říkám je rozdíl mezi malým a velkým plemenem...
Myslivci by vám řekl že pes aby poslouchal tak už od mala mít nad nimi pevnou ruku a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

12.11.2022 00:21
lupus4

XXX.XXX.205.61

a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

OMG,
že nejste tak (normálně bych napsal bl.bá) v dnešní době však v rámci "korektnosti" musím použít "neinformovaná", že si jen děláte srandu, že jo ?
Jestli ne, jste jasný kandidát na medúzu až vydru

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 00:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

OMG,
že nejste tak (normálně bych napsal bl.bá) v dnešní době však v rámci "korektnosti" musím použít "neinformovaná", že si jen děláte srandu, že jo ?
Jestli ne, jste jasný kandidát na medúzu až vydru

To bude ta příliš benevolentní přítelkyně, ne? :-)

12.11.2022 00:40
Anitta17

XXX.XXX.239.108

lupus4 napsal(a):
a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

OMG,
že nejste tak (normálně bych napsal bl.bá) v dnešní době však v rámci "korektnosti" musím použít "neinformovaná", že si jen děláte srandu, že jo ?
Jestli ne, jste jasný kandidát na medúzu až vydru

A mohu poprosit aby jste mi zdůvodnil proč jsem podle vás "vydra či meduza" ? Protože si myslím ze pokud chcete aby vás pes poslouchal tak za jeho neuposlechnutí povelu mu dám pár přes zadek aby příště věděl? :/
Nebo podle vás když neuposlechne můj příkaz tak bych ho měla pohladit a dát třeba pamlsek? 😁
No přijde mi že by jsme tu mohli polemizovat o tom kdo má v hlavě nasrano;)

12.11.2022 00:44
Anitta17

XXX.XXX.237.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To bude ta příliš benevolentní přítelkyně, ne? :-)

Benevolentní přítelkyně 😁
Děkuji za pobavení 👌 A znovu si přečtěte co napsal o své přítelkyni a pak co píšu já nemyslím si že jsem teda benevolentni ale chytrák jako vy to přece ví lépe či jsem přítelkyně 😄😄😄

12.11.2022 01:41
lupus4

XXX.XXX.205.61

Nebo podle vás když neuposlechne můj příkaz tak bych ho měla pohladit a dát třeba pamlsek?

a jak ho ty svoje "příkazy" učíte ?


Protože si myslím ze pokud chcete aby vás pes poslouchal tak za jeho neuposlechnutí povelu mu dám pár přes zadek aby příště věděl? :/

koukám, že jste nepolíbena jakoukoli pozitivní výchovnou metodou
vás asi taky hodně bili, co ?

PS. a to s touhle "madam" ještě zadavatel souhlasí

12.11.2022 02:32
Anitta17

XXX.XXX.237.234

lupus4 napsal(a):
Nebo podle vás když neuposlechne můj příkaz tak bych ho měla pohladit a dát třeba pamlsek?

a jak ho ty svoje "příkazy" učíte ?


Protože si myslím ze pokud chcete aby vás pes poslouchal tak za jeho neuposlechnutí povelu mu dám pár přes zadek aby příště věděl? :/

koukám, že jste nepolíbena jakoukoli pozitivní výchovnou metodou
vás asi taky hodně bili, co ?

PS. a to s touhle "madam" ještě zadavatel souhlasí

To si děláte srandu ne ? Nejspíš jste nikdy neměl většího psa jak koukám 🙈
A to že jsem od rodičů dostala pár výchovných když jsem něco provedla nebo je neposlechla je jediné dobře protože teď je že mě slušný a vychovaný člověk zatím co kdyby mě meli na háku a já si mohla dělat co chci tak by že mě byl grazl co je ted bůhví kde ;) když už chceme tedy srovnávat zvířata s lidmi:)))

12.11.2022 06:04
Mí

XXX.XXX.237.243

Blbá kombinace plemen a nemožných majitelů.Darovat, ale hlavně do lepších podmínek a rozumnému člověku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 06:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anitta17 napsal(a):
Měla by jste také vědět že mezi Maltezačkem a ridgebackem je velký rozdíl:) pokud mě pes na můj povel neposlechne je jasné že čeká trest pes musí vědět kde je jeho místo a že paniček je ten koho musí poslechnout jakmile zjistí že je na stejne úrovni jako majitel psa v životě vás ten pes neposlechne :) A jestli vy vašeho psa chválite za to že vám roztraha polštář tak teda tleskam jak si vás pejsek ochočil 🤔😁 tim padem bych nevěděla jestli pes není náhodou pan a vy zase tim psem :)) ale jak říkám je rozdíl mezi malým a velkým plemenem...
Myslivci by vám řekl že pes aby poslouchal tak už od mala mít nad nimi pevnou ruku a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

..pane bože, do čehos to duši vrazil

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 06:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

asi jsem nikdy neměla velkého psa... protože se dohodneme už po páté i bez mlácení...
A dokonce navzdory pověrám mě po sedmi letech žádná naše doga nesežrala, neb si asi nepřečetla, že má být ke stáru děsně agresivní...

12.11.2022 07:26
impact

XXX.XXX.17.89

lupus4 napsal(a):
Nebo podle vás když neuposlechne můj příkaz tak bych ho měla pohladit a dát třeba pamlsek?

a jak ho ty svoje "příkazy" učíte ?


Protože si myslím ze pokud chcete aby vás pes poslouchal tak za jeho neuposlechnutí povelu mu dám pár přes zadek aby příště věděl? :/

koukám, že jste nepolíbena jakoukoli pozitivní výchovnou metodou
vás asi taky hodně bili, co ?

PS. a to s touhle "madam" ještě zadavatel souhlasí

Podle velmi podobného stylu psaní a u obou absolutní absence interpunkce bych si tipla, že maj společného něco víc, než souhlasné přikyvování. Borec doma zabrečel, že dostal čočku a ta se hned běžela zaregistrovat a hrdinně ho bránit.

Kdyby tolik energie radši věnovali výchově toho chudáka psa, udělali by líp. Bohužel smutným osudem spousty psů je to, že se napřed narodí tupé množce a pak skončí v rukou lidí, kteří si pořídí psa jen proto, že si ho pořídit můžou. S nulovými znalostmi a hlavně s nulovou ochotou se o nich cokoliv naučit. Ale mlátit je? To jo, to umí každej hňup.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 07:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anitta17 napsal(a):
Občas nechápu myšlení lidi..
Tady pán sem píše s důvodu toho aby mu lidé poradili na danou otázku. A vy mu sem píšete aby pejska dál pryč do milující rodiny?!! Proč? Kde v tom textu je psáno že pejska nemají rádi ? Podle mě chtějí změnit přístup proto sem taky napsal, chtěl radu od někoho kdo s výchovou pejsků má třeba zkušenosti.. :))
Může mít pejska poprvé a ještě neví jak to chodí a tím si myslím projdou všichni a chyby děláme aby jsme se ponaučili a dál je nedělali:)) takže místo vaší kritiky by to možná chtělo radu :)) A kdyby ho neměli rádi jak tady někdo tvrdí tak to nechají bejt a nezajímají se o to co s pejskem dělat že:)) ale škůdci se najdou všude bohužel
:)) takže komu se dotaz pana nelíbí ať jede dál na jiný článek a kdo má radu ať poradí není to složitý:)) tod vše tak se tu mějte škůdci 🖕😘

Viz lupus a impact. Taky si myslím, že jste převlečený zadavatel. Není to tady poprvé. A nevymlouvejte se na autokorekci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 07:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
asi jsem nikdy neměla velkého psa... protože se dohodneme už po páté i bez mlácení...
A dokonce navzdory pověrám mě po sedmi letech žádná naše doga nesežrala, neb si asi nepřečetla, že má být ke stáru děsně agresivní...

..na tu pověru si pamatuju i já ze svého dětství...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 07:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anitta17 napsal(a):
A mohu poprosit aby jste mi zdůvodnil proč jsem podle vás "vydra či meduza" ? Protože si myslím ze pokud chcete aby vás pes poslouchal tak za jeho neuposlechnutí povelu mu dám pár přes zadek aby příště věděl? :/
Nebo podle vás když neuposlechne můj příkaz tak bych ho měla pohladit a dát třeba pamlsek? 😁
No přijde mi že by jsme tu mohli polemizovat o tom kdo má v hlavě nasrano;)

Nas.rano v hlavě máte vy. Přiznejte, že jste si to všechno vymyslela. Nebo se tady fakt platí za rozpoutání diskuze? Něco jako výměna manželek? Zatím nevěřím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 07:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anitta17 napsal(a):
Měla by jste také vědět že mezi Maltezačkem a ridgebackem je velký rozdíl:) pokud mě pes na můj povel neposlechne je jasné že čeká trest pes musí vědět kde je jeho místo a že paniček je ten koho musí poslechnout jakmile zjistí že je na stejne úrovni jako majitel psa v životě vás ten pes neposlechne :) A jestli vy vašeho psa chválite za to že vám roztraha polštář tak teda tleskam jak si vás pejsek ochočil 🤔😁 tim padem bych nevěděla jestli pes není náhodou pan a vy zase tim psem :)) ale jak říkám je rozdíl mezi malým a velkým plemenem...
Myslivci by vám řekl že pes aby poslouchal tak už od mala mít nad nimi pevnou ruku a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

Chtělo by se mi napsat, že vedete hloupé řeči, ale raději napíši, že se neshodneme. Jak vidím v tématu, nejsem sama, s kým se neshodnete, tak se zkuste aspoň zamyslet nad tím, co to tu Ti lidé říkají....nebolí to.
Pejskovi přeji, aby se dostal do zkušenějších rukou, dokud je ještě štěně. Tihle asi bohužel neprozřou 😔

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 08:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anitta17 napsal(a):
Měla by jste také vědět že mezi Maltezačkem a ridgebackem je velký rozdíl:) pokud mě pes na můj povel neposlechne je jasné že čeká trest pes musí vědět kde je jeho místo a že paniček je ten koho musí poslechnout jakmile zjistí že je na stejne úrovni jako majitel psa v životě vás ten pes neposlechne :) A jestli vy vašeho psa chválite za to že vám roztraha polštář tak teda tleskam jak si vás pejsek ochočil 🤔😁 tim padem bych nevěděla jestli pes není náhodou pan a vy zase tim psem :)) ale jak říkám je rozdíl mezi malým a velkým plemenem...
Myslivci by vám řekl že pes aby poslouchal tak už od mala mít nad nimi pevnou ruku a dokud neposlechne na poprvé tak mlátit mlátit mlátit ... tim padem vlastně myslivci jsou srabici co se snaží svého psa jen vychovat že;)

No… podobné příspěvky opravdu považuji za trolení, protože pokud je člověk schopen najít si na netu tuhle diskuzi, tak je schopen si najít i něco o výchově psa a dnes je hodně v kurzu pozitivka, takže většina článků a videí je minimálně inspirována touto metodou… v tom případě bych spíš čekala dotazy typu “my to tak děláme, ale nefunguje to tak, jak by mělo” a s tím se pak následně dá pracovat.
Co se týče trestu za rozcupovaný polštář, tak je tak nějak známo, že když psa nechytím při činu, tak nemá smysl roztrhaný polštář řešit a i kdybych psa přistihla, tak kvůli blbýmu polštáři rozhodně nebudu bít stvoření, které mě miluje a které miluju já.

Vychovávám svého osmého psa a k bití řeknu jediné… u psích kluků bych si tím zničila vztah a důvěru a pak by se mě báli, psí holky by se zase mlátit nenechaly a aktivně by se bránily…opět vztah v hajzlu. Mojí pyrenejku bych s tou trestací logikou musela v pubertě umlátit a ejhle i bez bití, řvaní a jiného trestání z ní nakonec vyrostla velmi příjemná psí dáma. A ten netvor, co zničil pár polštářů, to je berňák… to největší psí sluníčko na světě, nejhodnější psí chlapeček a toho bych měla bít?? Ne… on z toho vyroste a ty polštáře si prostě pořídím až bude dospělej a garantuju, že si jich ani nevšimne.

Výchova psa je proces, vychovávat by se dle mého mělo s laskavou důsledností,(píšu mělo, protože já jsem v jistých ohledech dost benevolentní) s ohledem na věk a schopnosti pejska a u velkých psů by to mělo platit dvojnásob, protože drsnou výchovou a fyzickými tresty může člověk vyrobit agresivního zmetka, který může být pro svoje okolí nebezpečný.
Pokud dojde k tomu, že já jako páníček zbiju za trest psa, tak jsem nevyrovnaný magor, co by si žádného psa neměl pořizovat a za druhé trestán někoho jiného za svojí neschopnost.

Tak prosím, milí trolíci, nevytahujte tady metody výchovy bitím, tyhle diskuze nečtou jen lidi, kteří vědí, že je to kravina a hlavně, kteří by to svému milovanému pejskovi neudělali, ale i lidi, kterým když nepůjde ta výchova dle jejich představ, tak jsou v zoufalství ochotni vyzkoušet každou blbost a vůči jejich pejskům je to nefér.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 08:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No… podobné příspěvky opravdu považuji za trolení, protože pokud je člověk schopen najít si na netu tuhle diskuzi, tak je schopen si najít i něco o výchově psa a dnes je hodně v kurzu pozitivka, takže většina článků a videí je minimálně inspirována touto metodou… v tom případě bych spíš čekala dotazy typu “my to tak děláme, ale nefunguje to tak, jak by mělo” a s tím se pak následně dá pracovat.
Co se týče trestu za rozcupovaný polštář, tak je tak nějak známo, že když psa nechytím při činu, tak nemá smysl roztrhaný polštář řešit a i kdybych psa přistihla, tak kvůli blbýmu polštáři rozhodně nebudu bít stvoření, které mě miluje a které miluju já.

Vychovávám svého osmého psa a k bití řeknu jediné… u psích kluků bych si tím zničila vztah a důvěru a pak by se mě báli, psí holky by se zase mlátit nenechaly a aktivně by se bránily…opět vztah v hajzlu. Mojí pyrenejku bych s tou trestací logikou musela v pubertě umlátit a ejhle i bez bití, řvaní a jiného trestání z ní nakonec vyrostla velmi příjemná psí dáma. A ten netvor, co zničil pár polštářů, to je berňák… to největší psí sluníčko na světě, nejhodnější psí chlapeček a toho bych měla bít?? Ne… on z toho vyroste a ty polštáře si prostě pořídím až bude dospělej a garantuju, že si jich ani nevšimne.

Výchova psa je proces, vychovávat by se dle mého mělo s laskavou důsledností,(píšu mělo, protože já jsem v jistých ohledech dost benevolentní) s ohledem na věk a schopnosti pejska a u velkých psů by to mělo platit dvojnásob, protože drsnou výchovou a fyzickými tresty může člověk vyrobit agresivního zmetka, který může být pro svoje okolí nebezpečný.
Pokud dojde k tomu, že já jako páníček zbiju za trest psa, tak jsem nevyrovnaný magor, co by si žádného psa neměl pořizovat a za druhé trestán někoho jiného za svojí neschopnost.

Tak prosím, milí trolíci, nevytahujte tady metody výchovy bitím, tyhle diskuze nečtou jen lidi, kteří vědí, že je to kravina a hlavně, kteří by to svému milovanému pejskovi neudělali, ale i lidi, kterým když nepůjde ta výchova dle jejich představ, tak jsou v zoufalství ochotni vyzkoušet každou blbost a vůči jejich pejskům je to nefér.

A všimla jste si, že se nám zakladatel deaktivoval? Taky taková klasika.

Uvidíme, jestli bude pokračovat Anitta17.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 08:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
děkuju Sardullah za polštářky😀 nám se zase promenádují po bytě mužskýho ponožky a ještě každá jiná 🙈 vždy ale jen dvě a furt spolu, vedle sebe. Jsou přece chytré-patří dvojnožcům 😉
Samozřejmě to dělají jenom, když nejsme doma 🤷‍♀️ jinak jsou to hodné a spořádané ponožky, jsou na židli a ani se nehnou...zlobí jenom, když jsou tam s běloušem a bělouš vždycky dělá voči, že se prostě nedají ty ponožky uhlídat a dělají si, co chtějí🐶 tak nevím no

Co se ponožek týče, tak na to máme doma jiného experta a to je pračka. Ale tam si člověk nepomůže...to jí můžete mlátit od rána do noci a ona si steně bde vyměňovat ponožky s jinými pračkami. A nepomůžete si ani tím, že tuhle dáte do útulku pro pračky a koupíte jinou....je o celosvěové spiknutí praček.
Ale i tak neztrácím naději, stále mám doma tašku s ponožkami, které nejsou do páru a při každé další vyprané várce prádla doufám, že k nám nějaká doputuje zpátky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 08:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co se ponožek týče, tak na to máme doma jiného experta a to je pračka. Ale tam si člověk nepomůže...to jí můžete mlátit od rána do noci a ona si steně bde vyměňovat ponožky s jinými pračkami. A nepomůžete si ani tím, že tuhle dáte do útulku pro pračky a koupíte jinou....je o celosvěové spiknutí praček.
Ale i tak neztrácím naději, stále mám doma tašku s ponožkami, které nejsou do páru a při každé další vyprané várce prádla doufám, že k nám nějaká doputuje zpátky.

Zajímavé... moje pračka ani pračka mé mamky a ani sestry se asi do celosvětového spiknutí praček nezapojily. Jsou asi něco jako byli při stávkách stávkokazi. Protože nám pračky ponožky nežerou...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A všimla jste si, že se nám zakladatel deaktivoval? Taky taková klasika.

Uvidíme, jestli bude pokračovat Anitta17.

Mě na tomhletom trolení nevíc mrzí, že pak si tu diskuzi najde někdo reálný a co si budem...trolí diskuze jsou často vyhrocené...nenesou se v přátelském duchu a může to odradit reálné lidi, kterým bychom mohly radou pomoci...ale oni sem raději nenapíšou, protože se bojí, že by se jim dostalo podobných odpovědí.
Nedej bože, že se někdo rozhodne vyzkoušet trolí metody .

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 09:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé... moje pračka ani pračka mé mamky a ani sestry se asi do celosvětového spiknutí praček nezapojily. Jsou asi něco jako byli při stávkách stávkokazi. Protože nám pračky ponožky nežerou...

Na to mohu říct jediné....štastné to ženy...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 09:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co se ponožek týče, tak na to máme doma jiného experta a to je pračka. Ale tam si člověk nepomůže...to jí můžete mlátit od rána do noci a ona si steně bde vyměňovat ponožky s jinými pračkami. A nepomůžete si ani tím, že tuhle dáte do útulku pro pračky a koupíte jinou....je o celosvěové spiknutí praček.
Ale i tak neztrácím naději, stále mám doma tašku s ponožkami, které nejsou do páru a při každé další vyprané várce prádla doufám, že k nám nějaká doputuje zpátky.

Jo jo, lichožrouti jsou sfině!

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 09:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé... moje pračka ani pračka mé mamky a ani sestry se asi do celosvětového spiknutí praček nezapojily. Jsou asi něco jako byli při stávkách stávkokazi. Protože nám pračky ponožky nežerou...

V tom případě jste výjimka potvrzující pravidlo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 10:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jako člověk by ještě pochopil, že se nějaká ponožka protáhne do odpadního systému, protože má výcvik Ninja bojovníka a tak se nějak dostane přes filtr pračky...ale proboha, kde se potom v pračce berou ponožky, u kterých si nepamatuju, že by vůbec byly naše...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 10:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako člověk by ještě pochopil, že se nějaká ponožka protáhne do odpadního systému, protože má výcvik Ninja bojovníka a tak se nějak dostane přes filtr pračky...ale proboha, kde se potom v pračce berou ponožky, u kterých si nepamatuju, že by vůbec byly naše...

moje ponožky by neuspěly ani s takovým výcvikem, protože odpad pračky je hadice, co leží na podlaze a voda pak teče do kanálku s mříží a na všechno je vidět.

je to teleportace.

možná jsou ponožky ve vaší pračce ty moje zmizelé?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 11:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom případě jste výjimka potvrzující pravidlo.

já jsem taky výjimka - lichožrouti u nás nebydlí - jen v knihovničce

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 11:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás taky ne, ta chybějhící ponožka v pračce většinou zůstane a vyperu ji potom s dalším prádlem, což občas není zrovna moc žádoucí, když se pak pere třeba bílé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 11:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U nás taky ne, ta chybějhící ponožka v pračce většinou zůstane a vyperu ji potom s dalším prádlem, což občas není zrovna moc žádoucí, když se pak pere třeba bílé.

na takový věci já nehraju a peru všechno tak jak to je. práškem na barevný a k tomu colour catcher.

těch bílých věcí zase tolik nemám, aby naplnily pračku. takže tím to nebude. nemám ani moc ponožek a velmi pečlivě je dávám do pračky v páru.

a stejně je v páru ne vždy vytáhnu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 11:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tak zase všechno zlé je k něčemu dobré...z liché ponožky a z vnitřností vybuchlého polštáře prostě vyrobím hračku pro Matějíčka

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak zase všechno zlé je k něčemu dobré...z liché ponožky a z vnitřností vybuchlého polštáře prostě vyrobím hračku pro Matějíčka

jojo - zrovna včera dostal Yoda ponožňáka - páník prodřel ponožky a tak tedy do jedné vložit druhou, přidat pískátko (máme hodně pískátek z plyšáků - neb ti vybuchnou, ale pískátko zůstane celé), zauzlovat... a zase je co trhat.
Yoda je největší ničič ze všech pěti dogat. Nevydrží žádná hračka. Ale zatím (zaklepu to mocně) nežere nic jiného, než jeho povolené věci. Smí do "sběru"- plast, papír (sklo ho naštěstí nezajímá), smí polena u krbovek, smí svoje hračky... a nic dalšího nebere, i když má otevřeno všude (včetně ložnice a vnoučat pokojíku plného polštářků a hraček)

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 12:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chtěla jsem přečíst úvodní příspěvek. Vyhlásila bych nový zákon ifauny :

Nebudeme číst příspěvky bez interpunkce a reagovat na ně

Ať se tím zabývá zadavatel diskuze, jestli nám chce něco sdělit, případně dostat radu.
Proč se tím má prokousávat čtenář, číst to 2x, aby vůbec zjistil, o co jde ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 12:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chtěla jsem přečíst úvodní příspěvek. Vyhlásila bych nový zákon ifauny :

Nebudeme číst příspěvky bez interpunkce a reagovat na ně

Ať se tím zabývá zadavatel diskuze, jestli nám chce něco sdělit, případně dostat radu.
Proč se tím má prokousávat čtenář, číst to 2x, aby vůbec zjistil, o co jde ?

V tom případě nám vlákna velmi prořídnou. Protože spousta přispěvatelů považuje interpunkci za sprosté slovo. O vyložených hrubkách nemluvě.
Viz vedlejší vlákno - Změna chování, ale...

A kolikrát, když na to zadavatele slušně upozorníme, tak se urazí, že tady nejsme v kroužku českého jazyka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 12:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom případě nám vlákna velmi prořídnou. Protože spousta přispěvatelů považuje interpunkci za sprosté slovo. O vyložených hrubkách nemluvě.
Viz vedlejší vlákno - Změna chování, ale...

A kolikrát, když na to zadavatele slušně upozorníme, tak se urazí, že tady nejsme v kroužku českého jazyka.

To mi snad míň vadí hrubka.
A ty příspěvky prořídnou možná o trolly. Ten úvodní příspěvek jsem nedokázala dočíst.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To mi snad míň vadí hrubka.
A ty příspěvky prořídnou možná o trolly. Ten úvodní příspěvek jsem nedokázala dočíst.

Mně vlastně taky. Ty hrubky.

A možná máte pravdu, třeba trollové opravdu ubudou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2022 12:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jojo - zrovna včera dostal Yoda ponožňáka - páník prodřel ponožky a tak tedy do jedné vložit druhou, přidat pískátko (máme hodně pískátek z plyšáků - neb ti vybuchnou, ale pískátko zůstane celé), zauzlovat... a zase je co trhat.
Yoda je největší ničič ze všech pěti dogat. Nevydrží žádná hračka. Ale zatím (zaklepu to mocně) nežere nic jiného, než jeho povolené věci. Smí do "sběru"- plast, papír (sklo ho naštěstí nezajímá), smí polena u krbovek, smí svoje hračky... a nic dalšího nebere, i když má otevřeno všude (včetně ložnice a vnoučat pokojíku plného polštářků a hraček)

Teda s tím pískátkem mě to nenapadlo...díky za inspiraci

12.11.2022 12:48
fikovnice

XXX.XXX.62.30

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Teda s tím pískátkem mě to nenapadlo...díky za inspiraci

Jani, při mém současném COVIDu jsi mi výrazně zlepšila náladu příspěvkem o vybuchujících polštářcích!

Neregistrovaný uživatel

12.11.2022 16:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.185

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosím, prosím, ať je to ubohé psí děcko jenom imaginární a ať je to všechno výmysl na rozproudění diskuze😯

Já radši půldu poňufat svoje psí 11-ti měsíční "mimino", protože je to zlato. My máme jiný výchovný problémy a to s polštáři...během měsíce ven na dvůr odpochodovaly tři chlupatý polštářky, které se vyválely v bordelu z tújí, následně zmokly a nakonec vybuchly tak, že jejich vnitřnosti byly po celém dvoře a v závěsu za nimi v kandidatuře na nevychovance roku jsou podsedáky na židle.
To už nemáte ani koho fyzicky potrestat, neboť kouskům molitanu se fakt dělá blbě baci baci...to už jen za trest vyhodíte do popelnice.
Další potížista je můj polštář z ložnice, ten jsem párkrát potkala na schodech, tak holt to zlobidlo zavírám přes den raději do skříně.
Prostě na výchovu polštářků jsem krátká, nejde mi to, tak už si žádné ani nepořizuju. Mělo mě varovat, když jeden vybuchl v obýváku přímo malé Ginušce pod packama...Gině se naštěstí nic nestalo, ale jak jsem si já hloupá mohla myslet, že existují i hodné polštářky...ne to já koupím ještě větší hajzly, kteří se mi nejenže snaží stylem kamikaze zabít psy, ale dokonce už ani nečekají až se pes přiblíží k jejich stanovišti na gauči, ale jdou je nahánět na zahradu.

K těm vybuchujícím polštářům se snad nechá jen doplnit : ,,To přeci dělali létající mouchy" Ftefan to kdysi říkal snad jasné né 🤣.
Ale za odlehčení a pobavení Vám 👍.

12.11.2022 22:05
Šarina

XXX.XXX.200.119

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chtěla jsem přečíst úvodní příspěvek. Vyhlásila bych nový zákon ifauny :

Nebudeme číst příspěvky bez interpunkce a reagovat na ně

Ať se tím zabývá zadavatel diskuze, jestli nám chce něco sdělit, případně dostat radu.
Proč se tím má prokousávat čtenář, číst to 2x, aby vůbec zjistil, o co jde ?

Za tohle bych se z celého srdce přimluvila!

Proč máme ztrácet čas luštěním nesrozumitelných příspěvků?
Proč se máme tvářit, že pologramotný příspěvek, naflákaný někde za pochodu do mobilu bez jakékoliv autokorekce, si zaslouží vůbec nějakou seriozní diskuzi?

14.11.2022 21:52
Rezzzy

XXX.XXX.15.85

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé... moje pračka ani pračka mé mamky a ani sestry se asi do celosvětového spiknutí praček nezapojily. Jsou asi něco jako byli při stávkách stávkokazi. Protože nám pračky ponožky nežerou...

Prosím, prodáte mi svou pračku? Klidně platím zlatem, nás je pět a ponožky zdárně v pračce mizí

Neregistrovaný uživatel

14.11.2022 23:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.41.19

Rezzzy napsal(a):
Prosím, prodáte mi svou pračku? Klidně platím zlatem, nás je pět a ponožky zdárně v pračce mizí

U nás se ta asi 14 letá taky drží a ponožky nepapá... Předchozí mladší měla ale spotřebu slušnou 😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 11:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rezzzy napsal(a):
Prosím, prodáte mi svou pračku? Klidně platím zlatem, nás je pět a ponožky zdárně v pračce mizí

Kdepak, tu byste ani zlatem nevyvážila, když tu čtu ty stesky...

Jak můžou v pračce mizet ponožky? Co do pračky dám, to z ní vytáhnu. Pokud vytáhnu jen jednu ponožku, jdu se podívat do koše na prádlo a tam najdu druhou. Vyperu ji příště.

Jiná situace byla u chovatelky mého samojeda, protože jeho matka samojedka měla vášeň pro ponožky a jakmile se k nějaké dostala, zhltla ji. Ale tam zase ostrouhala pračka...

15.11.2022 12:09
Rezzzy

XXX.XXX.15.85

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdepak, tu byste ani zlatem nevyvážila, když tu čtu ty stesky...

Jak můžou v pračce mizet ponožky? Co do pračky dám, to z ní vytáhnu. Pokud vytáhnu jen jednu ponožku, jdu se podívat do koše na prádlo a tam najdu druhou. Vyperu ji příště.

Jiná situace byla u chovatelky mého samojeda, protože jeho matka samojedka měla vášeň pro ponožky a jakmile se k nějaké dostala, zhltla ji. Ale tam zase ostrouhala pračka...

Nechápu to, ale mizí. Ale když začali mizet bačkůrky dvojčat (stejně je nenosí), byla to pro mne opravdu záhada. Nakonec jsem zjistila, že je kradou kočky a schovávají v patře pod postel. Takže jednou za čas je snesu dolů, aby měly ty potvory zase co krást. Jinak teď sólo ponožky schovávám, budeme pořizovat na jaře štěně a myslím, že se budou ještě hodit, pokud se nenajdou ty druhé

15.11.2022 13:03
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jojo - zrovna včera dostal Yoda ponožňáka - páník prodřel ponožky a tak tedy do jedné vložit druhou, přidat pískátko (máme hodně pískátek z plyšáků - neb ti vybuchnou, ale pískátko zůstane celé), zauzlovat... a zase je co trhat.
Yoda je největší ničič ze všech pěti dogat. Nevydrží žádná hračka. Ale zatím (zaklepu to mocně) nežere nic jiného, než jeho povolené věci. Smí do "sběru"- plast, papír (sklo ho naštěstí nezajímá), smí polena u krbovek, smí svoje hračky... a nic dalšího nebere, i když má otevřeno všude (včetně ložnice a vnoučat pokojíku plného polštářků a hraček)

Yoda je zlatý štěně. Mě Malina krade všechno. Včera jsem jí sebrala futrál i s brýlemi, měla ho jen nachystaný na pozdější devastaci. Plyšáci tu vybuchují jako o život, včera jsme jí odebrali puzzle přímo z tlamy, které si zrovna dítě skládalo. Nesmím odkládat vařečky na kraj linky, poslední dobou se mi rozpadají na třísky, něco mi žere, karty, peněženky, kostičky lega už taky nejsou, co byvaly, sami se deformujou. Třeba vařím, zamíchám jídlo a pak najednou koukám, že mi zmizela vařečka, tak letím do obýváku za Malinou "kde je ta vařečka?" Malina s ní v tlamě "to fakt netuším, já jí neviděla", beru jí tu vařečku z tlamy a ona zas výraz "jo tak tohle taky nechápu, já tady ležím a ani se nehnu a najednou mi to asi samo vlezlo do tlamy, fakt vůbec nevím" . Lego má v té tlamě, já jí prohrábnu tlamu a nic nenajdu, odcházím a když se otočím, tak jí načapu, jak to zrovna vyplivla tři kostičky a prohlíží si úlovek. Nekrade, ale nějaké sériové, jen ty speciální, co jsou v té stavebnici klíčové, jako kolo od kočáru, hlavu koní. Když si dcera skládá lego, tak se už bojí jít i na záchod. No a nejlepší je ten poker face naší Maliny, která pořád nechápe, kdo se jí do toho snaží namočit . Nicméně stačí věci zabezpečit a nebo Malině říct "vidím tě nebo sleduju", dá si pozor, abych jí u toho neviděla. No a bití vím, že zrovna v jejím případě by nic nevyřešilo, jsem si jistá, že místo odevzdání věci " bez keců" by příště prostě v lepším případě vrčela, časem by mě i klidně kousla. Každý pes se nedá zlomit, není pak těžké si doma vyrobit zabijáckou bestii.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 13:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdepak, tu byste ani zlatem nevyvážila, když tu čtu ty stesky...

Jak můžou v pračce mizet ponožky? Co do pračky dám, to z ní vytáhnu. Pokud vytáhnu jen jednu ponožku, jdu se podívat do koše na prádlo a tam najdu druhou. Vyperu ji příště.

Jiná situace byla u chovatelky mého samojeda, protože jeho matka samojedka měla vášeň pro ponožky a jakmile se k nějaké dostala, zhltla ji. Ale tam zase ostrouhala pračka...

Už jedu několikáte kolo a ponožky se nespárovaly. A to je tam vždycky dávám po dvou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 14:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):

Od té doby, co nakupuji z Dědolesa, to můžu vydávat za legální svazek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 18:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 18:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jedu několikáte kolo a ponožky se nespárovaly. A to je tam vždycky dávám po dvou.

Já jak najdu ve vypraném prádle nespárované, tak vytáhnu tašku s lichými ponožkami a zcela vyjímečně něco spáruju...povětšinou prostě přibudou další liché.
Snažím se kupovat stejné fusakle a nebo alespoň hodně si podobné, aby bylo spárování pravděpodobnější....

Jinak já mám extra koš na prádlo jenom na ty ponožky...tak předpokládám, že když si vysvleču pár ponožek a hodím ho do toho koše, tak bych měla i komplet pár vyndat z té pračky....prostě nechápu...a co čtu po internetu, tak to není nic neobvyklého...kdyby se to dělo mě, tak si řeknu, že je to holt rukama, ale takhle...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 18:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mladí si z lichých ponožek udělali přednost. Párují je, jak to vyjde. Žlutou se zelenou, červenou s modrou.......Ani nemusí být od Dedolesa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 19:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdepak, tu byste ani zlatem nevyvážila, když tu čtu ty stesky...

Jak můžou v pračce mizet ponožky? Co do pračky dám, to z ní vytáhnu. Pokud vytáhnu jen jednu ponožku, jdu se podívat do koše na prádlo a tam najdu druhou. Vyperu ji příště.

Jiná situace byla u chovatelky mého samojeda, protože jeho matka samojedka měla vášeň pro ponožky a jakmile se k nějaké dostala, zhltla ji. Ale tam zase ostrouhala pračka...

jo, to je taková teorie a zní to děsně logicky.

tak jsem to měla já, když jsem se odstěhovala, se všemi ponožkami v párech a pořídila jsem si vlastní pračku. logika byla jasná. mám ponožky. mám všechny v párech. když je budu dávat do pračky po párech, tak přece musím pár vytáhnout, společně usušit, zamotat a mám zase pár, akorát čistý, a žádná krabice lichých ponožek, jako má moje maminka, se přece nemůže konat.

realita mě ale vyvedla z omylu, no. prostě mizí. fyzické vložení páru ponožek ještě neznamená, že se ten pár na šnůře na prádlo ještě potká.

podezřívám ložní prádlo, to žere ponožky docela rádo. a mimozemšťany.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 20:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, to je taková teorie a zní to děsně logicky.

tak jsem to měla já, když jsem se odstěhovala, se všemi ponožkami v párech a pořídila jsem si vlastní pračku. logika byla jasná. mám ponožky. mám všechny v párech. když je budu dávat do pračky po párech, tak přece musím pár vytáhnout, společně usušit, zamotat a mám zase pár, akorát čistý, a žádná krabice lichých ponožek, jako má moje maminka, se přece nemůže konat.

realita mě ale vyvedla z omylu, no. prostě mizí. fyzické vložení páru ponožek ještě neznamená, že se ten pár na šnůře na prádlo ještě potká.

podezřívám ložní prádlo, to žere ponožky docela rádo. a mimozemšťany.

Musíte ložnímu prádlu ponožky z chřtánu vyrvat... Jak se popasovat s mimozemšťany nevím.

U nás ta teorie funguje. Dlouho, vlastně pořád. Snad jsou nějaké pračky prodávané s černou dírou na ponožky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jak najdu ve vypraném prádle nespárované, tak vytáhnu tašku s lichými ponožkami a zcela vyjímečně něco spáruju...povětšinou prostě přibudou další liché.
Snažím se kupovat stejné fusakle a nebo alespoň hodně si podobné, aby bylo spárování pravděpodobnější....

Jinak já mám extra koš na prádlo jenom na ty ponožky...tak předpokládám, že když si vysvleču pár ponožek a hodím ho do toho koše, tak bych měla i komplet pár vyndat z té pračky....prostě nechápu...a co čtu po internetu, tak to není nic neobvyklého...kdyby se to dělo mě, tak si řeknu, že je to holt rukama, ale takhle...

Přesně! Občas se něco podaří spárovat. Ale ty liché se prostě pořád objevují.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2022 21:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, to je taková teorie a zní to děsně logicky.

tak jsem to měla já, když jsem se odstěhovala, se všemi ponožkami v párech a pořídila jsem si vlastní pračku. logika byla jasná. mám ponožky. mám všechny v párech. když je budu dávat do pračky po párech, tak přece musím pár vytáhnout, společně usušit, zamotat a mám zase pár, akorát čistý, a žádná krabice lichých ponožek, jako má moje maminka, se přece nemůže konat.

realita mě ale vyvedla z omylu, no. prostě mizí. fyzické vložení páru ponožek ještě neznamená, že se ten pár na šnůře na prádlo ještě potká.

podezřívám ložní prádlo, to žere ponožky docela rádo. a mimozemšťany.

Bermudský trojúhelník v české kotlince.

16.11.2022 00:33
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, to je taková teorie a zní to děsně logicky.

tak jsem to měla já, když jsem se odstěhovala, se všemi ponožkami v párech a pořídila jsem si vlastní pračku. logika byla jasná. mám ponožky. mám všechny v párech. když je budu dávat do pračky po párech, tak přece musím pár vytáhnout, společně usušit, zamotat a mám zase pár, akorát čistý, a žádná krabice lichých ponožek, jako má moje maminka, se přece nemůže konat.

realita mě ale vyvedla z omylu, no. prostě mizí. fyzické vložení páru ponožek ještě neznamená, že se ten pár na šnůře na prádlo ještě potká.

podezřívám ložní prádlo, to žere ponožky docela rádo. a mimozemšťany.

Pořád jsem si myslela, že se to děje nám, protože jsem chaotik, ale když tuhle tchán říkal, že z prádla mé super pořádné tchýně bylo 9 jednotlivkyň, pochopila jsem, že tohle je něco mezi nebem a zemí, pro což není logické vysvětlení a nemá smysl s tím bojovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2022 06:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dívky, já jsem vyřešila prozaicky - pořídila jsem třicet párů černých identických ponožek. Ať se pračka ukáže!

Kocoura naštěstí ty ponožky neobtěžují...

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2022 08:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dívky, já jsem vyřešila prozaicky - pořídila jsem třicet párů černých identických ponožek. Ať se pračka ukáže!

Kocoura naštěstí ty ponožky neobtěžují...

Tak schválně! Kolik z těch 60 ponožek budete mít za půl roku.

16.11.2022 08:48
aluska

XXX.XXX.197.205

Buď mám štěstí na pračky a ponožky mi nežerou, nebo je to tím že už dlouho jedu jenom v černých ? Ba ne, fakt mi je nežerou, stejný kupuju proto, že když se na jedný udělá díra, ta druhá bez díry počká zase na nějakou jinou

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2022 11:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak schválně! Kolik z těch 60 ponožek budete mít za půl roku.

Za půl roku možná méně, ale za třičtvrtě roku minimálně plný počet, protože na Cyrilometodějské pouti kupuji vždy pět až deset párů

16.11.2022 23:42
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdepak, tu byste ani zlatem nevyvážila, když tu čtu ty stesky...

Jak můžou v pračce mizet ponožky? Co do pračky dám, to z ní vytáhnu. Pokud vytáhnu jen jednu ponožku, jdu se podívat do koše na prádlo a tam najdu druhou. Vyperu ji příště.

Jiná situace byla u chovatelky mého samojeda, protože jeho matka samojedka měla vášeň pro ponožky a jakmile se k nějaké dostala, zhltla ji. Ale tam zase ostrouhala pračka...

Já mám tu stejnou zkušenost jako Vy, "Balu". Ještě nikdy mi pračka nesežrala ani ponožku ani nic jiného. Jen jsem párkrát našla kapesník v tom těsnění, které je při bočním otevírání. Tuším nějak kolem doby úmrtí mé mámy (r. 2014) jsem si koupila novou Whirlpoolku a zaklepávám - zatím nepotřebovala vůbec žádnou opravu, servis nebo tak něco.
A s úsměvem vzpomínám na máminu Tatramatku, která při ždímání pochodovala po třech čtvrtinách koupelny. A ty zvuky k tomu! Ovšem, nemýlím-li se, tak mamce vydržela 20, možná dokonce 25 let!

16.11.2022 23:48
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dívky, já jsem vyřešila prozaicky - pořídila jsem třicet párů černých identických ponožek. Ať se pračka ukáže!

Kocoura naštěstí ty ponožky neobtěžují...

Můj prostřední kocour je fetišista!
Přijde-li ke mně návštěva, dá se jej s pravděpodobností hraničící s jistotou najít s hlavou zabořenou do bot návštěvy!!

Jinak je to plašan, vůči mým návštěvám v podstatě netýkavka, nemá moc rád hlazení a mazlení, ode mě to trpně snese a občas mi provede masáž mléčným krokem. Ale onehdá se mi o kočky zase starala jedna kámoška a její SMS mě úplně odvařila:"Kuky přišel a nechal se ode mě pohladit! Pak si ale zřejmě uvědomil, co se stalo, a rychle zdrhl."

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 07:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já mám tu stejnou zkušenost jako Vy, "Balu". Ještě nikdy mi pračka nesežrala ani ponožku ani nic jiného. Jen jsem párkrát našla kapesník v tom těsnění, které je při bočním otevírání. Tuším nějak kolem doby úmrtí mé mámy (r. 2014) jsem si koupila novou Whirlpoolku a zaklepávám - zatím nepotřebovala vůbec žádnou opravu, servis nebo tak něco.
A s úsměvem vzpomínám na máminu Tatramatku, která při ždímání pochodovala po třech čtvrtinách koupelny. A ty zvuky k tomu! Ovšem, nemýlím-li se, tak mamce vydržela 20, možná dokonce 25 let!

Tady nejde o nalezení ponožky v těsnění, ale o její rozložení na atomy a zmizení. To tady má většina přispěvatelů. Např. příspěvek Trickyvoo.

A moje předchozí pračka taky vydržela 20 let a taky pochodovala. Až nakonec vyhodila natvrdo pojistky v celém bytě a zrušila příslušnou zásuvku.

Takže mám novou. Ale nedělám si iluze, že bude stejně dlouhověká.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já mám tu stejnou zkušenost jako Vy, "Balu". Ještě nikdy mi pračka nesežrala ani ponožku ani nic jiného. Jen jsem párkrát našla kapesník v tom těsnění, které je při bočním otevírání. Tuším nějak kolem doby úmrtí mé mámy (r. 2014) jsem si koupila novou Whirlpoolku a zaklepávám - zatím nepotřebovala vůbec žádnou opravu, servis nebo tak něco.
A s úsměvem vzpomínám na máminu Tatramatku, která při ždímání pochodovala po třech čtvrtinách koupelny. A ty zvuky k tomu! Ovšem, nemýlím-li se, tak mamce vydržela 20, možná dokonce 25 let!

My měli ždímačku a tu jsme v té koupelně drželi násilím…

17.11.2022 09:42
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My měli ždímačku a tu jsme v té koupelně drželi násilím…

To jste mě přinutila si zavzpomínat. Mívali jsme doma pračku a vedle ždímačku. Pračku už si vybavuju jenom matně. Ale pamatuju si, že stávala ve spíži, jinde na ní nebylo místo, a na praní ji máma stěhovala do kuchyně. Býval na ní takový kryt, který se sundaval - na ten mám vzpomínku, že jako čtyřletá jsem do něj lezla a zlomila si ruku.
Nevím proč, ždímačka mi utkvěla mnohem víc. Když už měla věk, nefungovala zřejmě úplně ideálně. Zřejmě se opotřebovalo nějaké fixování bubnu, takže ke konci ždímání máma na ždímačku sedala, aby ji donutila zůstat na místě a měla za účelem zastavení bubnu vedle opřené dlouhé prkno, které pak vrazila dovnitř, čímž byl proces ždímání ukončen.
Moje kamarádka jednou viděla moji mámu sedět na ždímačce s klackem v ruce a měla z toho zážitek na celkem dlouhou dobu.
Omlouvám se za OT.

17.11.2022 11:52
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My měli ždímačku a tu jsme v té koupelně drželi násilím…

Já mám vzpomínku z dětství - mamka zavěšená až položená a ležící na pračce. Poprvé jsem myslela, že se mamce něco stalo , později jsem pochopila, že každé ždímání mamka prováděla s pračkou a všemi silami ji držela na místě!

17.11.2022 11:54
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Terven napsal(a):
To jste mě přinutila si zavzpomínat. Mívali jsme doma pračku a vedle ždímačku. Pračku už si vybavuju jenom matně. Ale pamatuju si, že stávala ve spíži, jinde na ní nebylo místo, a na praní ji máma stěhovala do kuchyně. Býval na ní takový kryt, který se sundaval - na ten mám vzpomínku, že jako čtyřletá jsem do něj lezla a zlomila si ruku.
Nevím proč, ždímačka mi utkvěla mnohem víc. Když už měla věk, nefungovala zřejmě úplně ideálně. Zřejmě se opotřebovalo nějaké fixování bubnu, takže ke konci ždímání máma na ždímačku sedala, aby ji donutila zůstat na místě a měla za účelem zastavení bubnu vedle opřené dlouhé prkno, které pak vrazila dovnitř, čímž byl proces ždímání ukončen.
Moje kamarádka jednou viděla moji mámu sedět na ždímačce s klackem v ruce a měla z toho zážitek na celkem dlouhou dobu.
Omlouvám se za OT.

To dělaly při ždímání i ty Tatramatky - jak píšu, moje mamka s ní trávívala v těsném objetí dlouhé chvíle!

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 13:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

co jsem se na pračce naseděla
i na té ždímačce......
staré dobré časy

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 13:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když vy houby pamatujete. Doma jsme měli pračku dělanou na zakázku :-)). Sloužila mi ještě jako dospělé. Nebyla tedy automatická, měla vrtuli na boku. Byla ve sklepě a na praní se stěhovala do prádelny. Neždímala a tak necestovala :-)
Ždímačka, když se prádlo blbě rozložilo, tak taky chodila.
Tatramatka byla velká, měla okýnko vpředu, necestovala a prala s jedinou závadou (uražený zobák na dvířkách ) taky cca 20 let.

17.11.2022 13:52
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když vy houby pamatujete. Doma jsme měli pračku dělanou na zakázku :-)). Sloužila mi ještě jako dospělé. Nebyla tedy automatická, měla vrtuli na boku. Byla ve sklepě a na praní se stěhovala do prádelny. Neždímala a tak necestovala :-)
Ždímačka, když se prádlo blbě rozložilo, tak taky chodila.
Tatramatka byla velká, měla okýnko vpředu, necestovala a prala s jedinou závadou (uražený zobák na dvířkách ) taky cca 20 let.

Ta pračka, o které píšu, taky neždímala automatická ani omylem

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 15:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

tak což o to
pamatuji praní ve velkých pračkách na plyn, v suterénu paneláku, jak to občas bouchlo a vyšlehl plamen, to bylo dobrodrůžo kolem proběhnout
namáčení prádla ve velkých kádích
rozmíchávání škrobu a škrobení
mandlování povlečení

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 15:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak což o to
pamatuji praní ve velkých pračkách na plyn, v suterénu paneláku, jak to občas bouchlo a vyšlehl plamen, to bylo dobrodrůžo kolem proběhnout
namáčení prádla ve velkých kádích
rozmíchávání škrobu a škrobení
mandlování povlečení

To všechno pamatuju taky, velikánský mandl v pradlence ( ta byla pro půl sídliště) a býval tam "dobrý" babinec.
A co valchu? Taky pamatujete?
Dobře tak škrobení jo. A co šmolku ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 16:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak což o to
pamatuji praní ve velkých pračkách na plyn, v suterénu paneláku, jak to občas bouchlo a vyšlehl plamen, to bylo dobrodrůžo kolem proběhnout
namáčení prádla ve velkých kádích
rozmíchávání škrobu a škrobení
mandlování povlečení

Tak to nejsem tak stará. U nás v paneláku si pamatuji jenom společnou sušárnu. A napínání záclon venku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 16:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

"A co valchu? Taky pamatujete?"
vlastnoručně jsem na ní musela prát, coby dítě na prázdninách u babičky

"A co šmolku ?"
jo, takové to krásně modré....

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 17:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak já prala kdysi jen ve vířivce, celá sobota v prd...eli a prádlo nic moc, spousta z nás to zná. Už bych to nechtěla zažít.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 17:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

jsem ráda, že jsem z doby, kdy už se k rybníku s prádlem nemuselo.

ale některý věci teda škrobím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 17:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

"jsem ráda, že jsem z doby, kdy už se k rybníku s prádlem nemuselo."

jo, u prababičky jsme jezdily s vozíkem máchat prádlo k řece
jó, o byly časy......
eko a bio

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 17:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"jsem ráda, že jsem z doby, kdy už se k rybníku s prádlem nemuselo."

jo, u prababičky jsme jezdily s vozíkem máchat prádlo k řece
jó, o byly časy......
eko a bio

U prababičky ? Já jsem jezdila máchat do řeky synovy plínky :-)). ( Pravda, že v létě na chalupě. Chalupa nebyla u řeky, byla na kopci, tak s kočárem k řece. Alternativa byla nanosit vodu ze studny do necek. Ta procházka byla příjemnější :-)) )

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 18:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šmarjá lidi, co je škrobit, to neznám.
Nemít automatku, tak asi chodím měsíc v jedněch hadrech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 18:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Šmarjá lidi, co je škrobit, to neznám.
Nemít automatku, tak asi chodím měsíc v jedněch hadrech.

chodím klidně měsíc v jedněch i s pračkou

ale mám třeba takovou košili, co je z děsně mačkavýho a měkkýho materiálu a aby to nějak vypadalo a je jako krávě z tlamy, škrob tomu dělá dobře.

Neregistrovaný uživatel

17.11.2022 19:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.113.12

Romky a podobny stary pracky... Mamka tp u nás vytunila. Pracka byla na dvore a tam si mohla skakat dle libosti. Psi z toho meli jako bonus desnou bžundu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
chodím klidně měsíc v jedněch i s pračkou

ale mám třeba takovou košili, co je z děsně mačkavýho a měkkýho materiálu a aby to nějak vypadalo a je jako krávě z tlamy, škrob tomu dělá dobře.

A tak to já mačkavý a měkký materiál neskrývám. Já asi v životě neškrobila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Romky a podobny stary pracky... Mamka tp u nás vytunila. Pracka byla na dvore a tam si mohla skakat dle libosti. Psi z toho meli jako bonus desnou bžundu.

A neodběhla z elektriky?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak to já mačkavý a měkký materiál neskrývám. Já asi v životě neškrobila.

Škrobilo se třeba bílé povlečení. (a také modřilo - po modré šmolce nebylo modré, ale zářivě bílé, co to bylo chemicky - ta šmolka - nemám tušení ). Škrobené povlečení se pak lépe vypralo, asi ho škrob chránil. Také se škrobily bavlněné záclony, aby nebyly jak hadra.
A už končím, nebo si budu myslet, že jsem stará :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak to já mačkavý a měkký materiál neskrývám. Já asi v životě neškrobila.

když tenhle kousek oděvu je zrovna z podstaty své věci formální a když je zmačkaný, tak to úplně nefunguje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Romky a podobny stary pracky... :-))
Tak tahle věta mě dostala. Jen jestli vy nejste rasistka :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:52

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 21:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
když tenhle kousek oděvu je zrovna z podstaty své věci formální a když je zmačkaný, tak to úplně nefunguje.

Tak to přežehlím. Před použitím. Asi to zlehčuji, ale který kousek oděvu máte na mysli?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 21:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to přežehlím. Před použitím. Asi to zlehčuji, ale který kousek oděvu máte na mysli?

je to košile. a když je naškrobená a pak i přežehlená, tak drží v pěkném stavu i během nošení.

ne, je to fakt mrcha vlastně nekvalitní, ale má nášivku firmy, tak se občas hodí jí provětrat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 22:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Škrobilo se třeba bílé povlečení. (a také modřilo - po modré šmolce nebylo modré, ale zářivě bílé, co to bylo chemicky - ta šmolka - nemám tušení ). Škrobené povlečení se pak lépe vypralo, asi ho škrob chránil. Také se škrobily bavlněné záclony, aby nebyly jak hadra.
A už končím, nebo si budu myslet, že jsem stará :-))

A už končím, nebo si budu myslet, že jsem stará :-))

Že jsem stará??...Když jsem dětem vykládala, že pamatuju, když ještě parní lokomotiva nebyla žádná turistická atrakce, ale že běžně jezdily...tak se smály a říkaly "no jo, máma žila ve století páry".

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 00:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když jste došla k dopravě....elektriky, tedy tramvaje, do kterých se dalo nastupovat ( i vystupovat ) za jízdy. Lidičky, to byla nádhera. Chudáci mileniálové jsou šíleně ochuzení. To nemůžou žádné počítačové hry ani sociální sítě nahradit.

18.11.2022 05:25
Dája6

XXX.XXX.68.65

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A už končím, nebo si budu myslet, že jsem stará :-))

Že jsem stará??...Když jsem dětem vykládala, že pamatuju, když ještě parní lokomotiva nebyla žádná turistická atrakce, ale že běžně jezdily...tak se smály a říkaly "no jo, máma žila ve století páry".

Dobrý den,
a nám děti dnes říkají, že jsme fosílie -doba pravěků😁.
Dája

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 09:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pračka "mini romo" - vířivka, do které se napouštěla teplá voda, která se následně, po praní, vypouštěla do kanálku v koupelně (pořád tam ten kanálek je). Máchalo se ve vaně. Ždímačku jsme zpočátku, když jsem byla malá, neměli, tu rodiče koupili až později. Do té doby ždímala maminka prádlo v ruce. Musela to být příšerná práce... Ždímačku maminka ještě někde má, co kdyby se hodila na něco, a pračku jsem ze sklepa vyklízela loni a to jenom proto, že byl už hnusný povrch, takže by se nedala použít. Pralo se vždycky v sobotu, do toho se uklízelo, vařilo. Jak to maminka stíhala, nevím.
Moje první pračka byla Tamat s bočním plněním. Taky slušně tančila po místnosti, tak jsem na ní při ždímání sedávala.

Šaliny, tedy tramvaje, s otevřenou plošinou nepamatuji. Ale pamatuji šaliny s průvodčí, která prodávala lístky. To bylo když jsem byla hodně malá a už ne u všech šalin... Pamatuji šaliny T2, zvané Sputnik, které postupně nahradily šaliny T3, které jezdí dodnes, a kloubové K2...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 09:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ždímačku maminka ještě někde má, co kdyby se hodila na něco,

Já jsem ždímačku ( asi byla taky Romo ) dávala kolegyni na výrobu hrnčířského kruhu.
Točila i brzdu měla. Jestli to ale realizovala nevím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když jste došla k dopravě....elektriky, tedy tramvaje, do kterých se dalo nastupovat ( i vystupovat ) za jízdy. Lidičky, to byla nádhera. Chudáci mileniálové jsou šíleně ochuzení. To nemůžou žádné počítačové hry ani sociální sítě nahradit.

vždyť v tom musela být hrozná zima

ale zase to státu šetřilo důchody

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 10:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
vždyť v tom musela být hrozná zima

ale zase to státu šetřilo důchody

Však v tramvaji jezdí lidi oblečení.

Poznámce o důchodech moc nerozumím. Jako, že důchodci naskakovali a spadli pod tramvaj ? :-))
Vyskakovali a naskakovali jsme my, nezřízení ( nebo zřízení ?- jak kdo ) puberťáci. Taky jsme jezdili na schodech a někdy i na nárazníku - to když už jsme se nevešli ani na schody. A čekat na další tramvaj - to jsme rozhodně nemohli.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 11:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Však v tramvaji jezdí lidi oblečení.

Poznámce o důchodech moc nerozumím. Jako, že důchodci naskakovali a spadli pod tramvaj ? :-))
Vyskakovali a naskakovali jsme my, nezřízení ( nebo zřízení ?- jak kdo ) puberťáci. Taky jsme jezdili na schodech a někdy i na nárazníku - to když už jsme se nevešli ani na schody. A čekat na další tramvaj - to jsme rozhodně nemohli.

jo, už vidím jak důchodce o berlích naskakuje a seskakuje

a vozíčkáři asi museli pěšky..eh. no prostě na vlastních kolech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 11:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, už vidím jak důchodce o berlích naskakuje a seskakuje

a vozíčkáři asi museli pěšky..eh. no prostě na vlastních kolech.

Vozíčkáři se tehdy téměř nevyskytovali. Stát se snažil všechny postižené, tělesné i duševně, uklidit někam do ústavu. Často byly tyto ústavy v pohraničí, špatně dostupné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pračka "mini romo" - vířivka, do které se napouštěla teplá voda, která se následně, po praní, vypouštěla do kanálku v koupelně (pořád tam ten kanálek je). Máchalo se ve vaně. Ždímačku jsme zpočátku, když jsem byla malá, neměli, tu rodiče koupili až později. Do té doby ždímala maminka prádlo v ruce. Musela to být příšerná práce... Ždímačku maminka ještě někde má, co kdyby se hodila na něco, a pračku jsem ze sklepa vyklízela loni a to jenom proto, že byl už hnusný povrch, takže by se nedala použít. Pralo se vždycky v sobotu, do toho se uklízelo, vařilo. Jak to maminka stíhala, nevím.
Moje první pračka byla Tamat s bočním plněním. Taky slušně tančila po místnosti, tak jsem na ní při ždímání sedávala.

Šaliny, tedy tramvaje, s otevřenou plošinou nepamatuji. Ale pamatuji šaliny s průvodčí, která prodávala lístky. To bylo když jsem byla hodně malá a už ne u všech šalin... Pamatuji šaliny T2, zvané Sputnik, které postupně nahradily šaliny T3, které jezdí dodnes, a kloubové K2...

My tuhle pračku vypouštěli normálně do vany, kanálek v koupelně nebyl. Výhoda při letní odstávce teplé vody v paneláku, což bývalo určitě minimálně 14 dní, byla, že jsme do pračky napustiíi vodu, nechali ohřát, pak vypustili do vany, takže s koupáním nebyl problém.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 11:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My tuhle pračku vypouštěli normálně do vany, kanálek v koupelně nebyl. Výhoda při letní odstávce teplé vody v paneláku, což bývalo určitě minimálně 14 dní, byla, že jsme do pračky napustiíi vodu, nechali ohřát, pak vypustili do vany, takže s koupáním nebyl problém.

Naše pračka neohřívala. Musela se napustit teplá voda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 12:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naše pračka neohřívala. Musela se napustit teplá voda.

Tak tohle asi byla nějaká moderní vymoženost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 12:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My tuhle pračku vypouštěli normálně do vany, kanálek v koupelně nebyl. Výhoda při letní odstávce teplé vody v paneláku, což bývalo určitě minimálně 14 dní, byla, že jsme do pračky napustiíi vodu, nechali ohřát, pak vypustili do vany, takže s koupáním nebyl problém.

To si taky pamatuji. Odstávku vody (i na 3 týdny, většinou v červenci) a její nahřívání na hygienu v pračce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 12:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak tohle asi byla nějaká moderní vymoženost.

My jsme byli chudí, tak jsme neměli ohřívací...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 12:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My jsme byli chudí, tak jsme neměli ohřívací...

My byly jen s mamkou, takže taky nebylo na vyskakování. Pračku jsme nikdy nekupovaly novou, ale vždycky nás někdo z rodiny nebo známých pidaroval, když si kupoval novou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 12:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My jsme byli chudí, tak jsme neměli ohřívací...

Já si pamatuju, že naši na praní ohřívali dešťovou vodu v kotli na dřevo. Takže taky jsme neměli ohřívací pračku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 13:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já si pamatuju, že naši na praní ohřívali dešťovou vodu v kotli na dřevo. Takže taky jsme neměli ohřívací pračku.

Co vodu do pračky....,před oanelákovou érou jsme bydleli v bytě néé 1.kategorie. Hajzly na verandě, v bytě jen umyvadlo se studenou vodou, kamna na uhlí, koupelna žádná. Jednou za týden se dotáhla z verandy plechová vana a pak se postupně vykoupala celá rodina

Někdy si tak říkám, že co mi jako dítěti nepřišli jako nějakej diskomfort, tak dneska jsem teda dost rozmazlenec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 13:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co vodu do pračky....,před oanelákovou érou jsme bydleli v bytě néé 1.kategorie. Hajzly na verandě, v bytě jen umyvadlo se studenou vodou, kamna na uhlí, koupelna žádná. Jednou za týden se dotáhla z verandy plechová vana a pak se postupně vykoupala celá rodina

Někdy si tak říkám, že co mi jako dítěti nepřišli jako nějakej diskomfort, tak dneska jsem teda dost rozmazlenec.

V rodinném domku, kde se narodila moje maminka, nebyla koupelna ještě v tomto novém tisíciletí. Až sestra se švagrem, když si dům rekonstruovali, ji zřídili. A koupalo se přesně, jak píšete. V plechové vaně v kuchyni.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My jsme byli chudí, tak jsme neměli ohřívací...

Ale né, ty ohřívací jenom přišly později. Asi jste ji přeskočili a koupili automatku. Přiznejte se :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 13:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

V domcích mých babiček to bylo úplně normální, ještě v 90tých letech suché WC a koupali se v kuchyni nebo se chodilo koupat k tetě, která bydlela v nové bytovce od JZD.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 13:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co vodu do pračky....,před oanelákovou érou jsme bydleli v bytě néé 1.kategorie. Hajzly na verandě, v bytě jen umyvadlo se studenou vodou, kamna na uhlí, koupelna žádná. Jednou za týden se dotáhla z verandy plechová vana a pak se postupně vykoupala celá rodina

Někdy si tak říkám, že co mi jako dítěti nepřišli jako nějakej diskomfort, tak dneska jsem teda dost rozmazlenec.

Takhle žil celý Žižkov a půl Nuslí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 13:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takhle žil celý Žižkov a půl Nuslí.

No v té době to nebylo nic nenormálního....spíš si neumím představit, že bych takhle žila trvale dneska...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 14:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale né, ty ohřívací jenom přišly později. Asi jste ji přeskočili a koupili automatku. Přiznejte se :-))

Automatku si maminka koupila až asi v roce 1988. To já už byla z domu a měla svou automatku. Do té doby prala mamka v té původní vířivce. Tehdy byla pračka v přepočtu k platu strašně drahá.

18.11.2022 16:14
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak což o to
pamatuji praní ve velkých pračkách na plyn, v suterénu paneláku, jak to občas bouchlo a vyšlehl plamen, to bylo dobrodrůžo kolem proběhnout
namáčení prádla ve velkých kádích
rozmíchávání škrobu a škrobení
mandlování povlečení

Mandl máme v paneláku dole v bývalé prádelně dodnes...

18.11.2022 16:17
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My tuhle pračku vypouštěli normálně do vany, kanálek v koupelně nebyl. Výhoda při letní odstávce teplé vody v paneláku, což bývalo určitě minimálně 14 dní, byla, že jsme do pračky napustiíi vodu, nechali ohřát, pak vypustili do vany, takže s koupáním nebyl problém.

Já dodnes mám hadici od pračky vyvedenou do vany. A vzpomínám, že mamka to fakt kdysi využívala - napustila ohřátou vodu z pračky do vany.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 16:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já dodnes mám hadici od pračky vyvedenou do vany. A vzpomínám, že mamka to fakt kdysi využívala - napustila ohřátou vodu z pračky do vany.

My, co jsme byly naučené šetřit - vodou z pračky se vytřelo. I dnes chytám poslední máchání v létě na zalévání.

18.11.2022 16:31
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My, co jsme byly naučené šetřit - vodou z pračky se vytřelo. I dnes chytám poslední máchání v létě na zalévání.

Jj, mamka v posledně odstředěné vodě (vlažné) i byla schopná přeprat třeba ponožky (když je např. zapomněla hodit do pračky).

A ještě z dětství vzpomínám na napuštěnou vanu plnou hader = na namáčení před praním... To je taková celkem nechutná vzpomínka (posmrkané kapesníky, apod. ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 17:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jj, mamka v posledně odstředěné vodě (vlažné) i byla schopná přeprat třeba ponožky (když je např. zapomněla hodit do pračky).

A ještě z dětství vzpomínám na napuštěnou vanu plnou hader = na namáčení před praním... To je taková celkem nechutná vzpomínka (posmrkané kapesníky, apod. ).

Teď máme kapesníky papírové. Pravda, ne tak ekologické. Ale používám je taky.

18.11.2022 18:49
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Teď máme kapesníky papírové. Pravda, ne tak ekologické. Ale používám je taky.

Já jsem teda furt na hadrovejch...ale bez namáčení! Si připadám jak reklama!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 18:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

ble, hadrový kapesníky

papírový a pak to hážu do krbu. ekologicky a udržitelně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 18:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ble, hadrový kapesníky

papírový a pak to hážu do krbu. ekologicky a udržitelně.

Když já nemám krb.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 19:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když já nemám krb.

chyba, bez toho bych nemohla žít kam pak lidi vyhazují obaly od krowek?

18.11.2022 19:39
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ble, hadrový kapesníky

papírový a pak to hážu do krbu. ekologicky a udržitelně.

To je o zvyku...ale třeba do výuky také nosím papírové.

18.11.2022 19:40
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když já nemám krb.

Já krb mám...ale s prasklou krbovou vložkou a naprosto nevyhovujícím komínem...
Takže ve výsledku...krb vlastně také nemám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 06:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
chyba, bez toho bych nemohla žít kam pak lidi vyhazují obaly od krowek?

Jéé, krówky. Na ty jsme chodily jako děti na polskou stranu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík