Kakadu_320

XXX.XXX.185.220
Dobrý den,
Jsem se psy začátečník a chtěl bych si pořídit psa do domu se zahradou kočkou a voliérou s papoušky. Za nějakou dobu hledání na internetu, jsem dospěl ke třem favoritům(australský ovčák, toller, miniaturní americký ovčák). Ráno vstávám v sedm a domů se vracím až kolem druhé nebo třetí hodiny(mezitím by byl pes sám). O všední dny bych se mu věnoval tři až čtyři hodiny o víkendu bych se mu věnoval celý den. Docela často jsme pryč. Jednou ročně u moře, jednou na horách (lyžujeme) (tam by s námi pejsek asi nemohl)
ale na kola, na chatu a na výlety by byl samozřejmě s námi. Chtěl bych se věnovat nějakým psím sportům, asi dog-frisbee. Bydlel by s námi doma ne na zahradě ale napadlo mě že by jsem ho nechal venku po dobu ve budu ve škole.
Který je podle vás nejlepší?
Nebo úplně jiné plemeno?
DĚKUJI JP
Kakadu_3200

XXX.XXX.30.38
Zapoměl jsem říct že mi je 11.
Asi tak, tihle jsou na pořízení docela drazí. Možná ten australský ovčák by mohl být snáz dostupný. Na tollera je dlouhá čekací doba, někdo psal, že čekal i dva roky a hlavně ten majitel dost vybírá komu štěně prodá, aspoň co vím já. Ten americký ovčák bude taky hůř dostupný, já se o tom plemeni dozvídám poprvé.
Kakadu_3200

XXX.XXX.25.233
Moc děkuji ale já myslel spíš charakterem než cenou a dostupností....
Tak podle popisu je asi nejvíc vhodný australský ovčák, ale ani ten není moc vhodný pro začátečníky, alespoň podle některých informacích mě dostupných. Toller i ten americký ovčák jsou hodně temperamentní, australský ovčák má temperamentu nejmíň z těch plemen. Tollera vyřazuje nejspíš i to, že je to lovecké plemeno, ale asi se taky dá naučit, aby nelovil vaše ptactvo a kočku
kakadu_3200

XXX.XXX.213.29
Trickyvoo
napsal(a):