Výběr středního až většího psa

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.1.2023 13:58
Hoof

XXX.XXX.59.110

Zdravím všechny psí spřízněnce,

tímto Vás chci požádat o rady a pomoc s výběrem psího plemene, které by se k mojí situaci hodilo nejlépe.

Nejsem úplný začátečník, vlastnil jsem Německého Křepeláka, který už bohužel podlehl tíze času a chybí mi čtyřnohý parťák do života. Dále křízence berňáka s borderkou (vzhled borderky, velikost berňáka), ten skonal na následky autonehody.

Chtěl bych rafana, který bude většího vzrůstu. Pes bude žít v domě s velkou zahradou a bydlet bude uvnitř domu. Doma máme dvouletého kavalíra a 13ti leté dítě s ADHD (bratr). Já jsem v domě oddělený a mám patro pro sebe, ale i tak ten pes do kontaktu s ostatními přijde. Pracuji po-pá od rána do cca 16h a pak zhruba 3× týdně běhám a 1-3x do měsíce chodím na túry - převážně kolem 10km a 500m výškových, max 40 km a 1000m výškových, takže by měl být schopný občasného dlouhého pohybu (ročně naběhám 1000+ km a ujdu kolem 1000km po horách). A byl bych rád, kdyby to byl pes, co se rád mazlí a hraje.

Mám v hledáčku pár plemen a chtěl bych slyšet Váš názor, případně zda mi poradíte další plemena, která by byla lepší volbou.

Můj hledáček:
Německý křepelák
American Bully / American Bully XL
Husky
Malamut
Belgický ovčák
Americký Bandog
Cane Corso
Americký Buldok
Německý Boxer

Jsem si plně vědom, že aspoň polovina psů z mého výběru nebude k vůli různým důvodům vhodná pro moje plány a proto se obracím na Vás.
Nejsem úplně rozhodnutý, které z těchto plemen si vybrat, protože by mi zabralo týdny, než bych pozjišťoval na co jaké plemeno trpí.

Předem děkuji za rady a další návrhy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2023 14:23