Kříženec staforda a huskyho - jaký bude?

Sibiřský husky
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Moniki

7.1.2023 23:42
Moniki

XXX.XXX.196.14

Dobrý deň dostali sme šteniatko sibírsky hasky a je krizeny zo stafordom neviete čo nás čaká?

7.1.2023 23:59
lupus4

XXX.XXX.205.61

dejte fotky

8.1.2023 00:19
Adam12

XXX.XXX.65.243

Upřímně mi to přijde jako dost šílená kombinace... Kde jste k tomu přišli?

8.1.2023 00:26
Varaxi

XXX.XXX.137.233

Vyplavat může prakticky cokoli, ale odhaduji akčního lovce. No, držím palce. Asi to budete potřebovat.

8.1.2023 00:46
Doron

XXX.XXX.103.229

Ajajaj:) Jak se zatím projevuje?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 07:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

může z něho vyrůst báječný parťák a nebo taky pes, který bude nezávislý lovec po huskym a ostrý po stafordovi. A to nebude zrovna výhra...
Dbejte na laskavou, ale důslednou výchovu, neb co se v mládí naučí... A počítejte raději s tím, že se může časem začít vymezovat vůči jiným psům

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 07:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
může z něho vyrůst báječný parťák a nebo taky pes, který bude nezávislý lovec po huskym a ostrý po stafordovi. A to nebude zrovna výhra...
Dbejte na laskavou, ale důslednou výchovu, neb co se v mládí naučí... A počítejte raději s tím, že se může časem začít vymezovat vůči jiným psům

Ale zase jsou to plemena, která by měla být vlídná k lidem... S ostatním a s ostatními souhlasím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 08:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale zase jsou to plemena, která by měla být vlídná k lidem... S ostatním a s ostatními souhlasím.

nemusí být výsledek vlídný k lidem - křížit se má podobné s podobným... a tady se kříží samostatné plemeno s teriérem, plemeno smečkové s individualistou... a navíc oba s loveckými sklony. Může to vyjít báječně a nebo taky průšvihově.
Jak to dopadne se asi nedozvíme - bylo by fajn se dozvědět, co za takové tři roky z psiska dorostlo. Hodně bude záležet na výchově. A na štěstí

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 08:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nemusí být výsledek vlídný k lidem - křížit se má podobné s podobným... a tady se kříží samostatné plemeno s teriérem, plemeno smečkové s individualistou... a navíc oba s loveckými sklony. Může to vyjít báječně a nebo taky průšvihově.
Jak to dopadne se asi nedozvíme - bylo by fajn se dozvědět, co za takové tři roky z psiska dorostlo. Hodně bude záležet na výchově. A na štěstí

Já tedy nemám přehled, jak je to jinde ve světě, ale připadá mně, že Češi jsou v křížení mistři a zkoušejí na sebe, co se dá.

8.1.2023 08:38
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nemusí být výsledek vlídný k lidem - křížit se má podobné s podobným... a tady se kříží samostatné plemeno s teriérem, plemeno smečkové s individualistou... a navíc oba s loveckými sklony. Může to vyjít báječně a nebo taky průšvihově.
Jak to dopadne se asi nedozvíme - bylo by fajn se dozvědět, co za takové tři roky z psiska dorostlo. Hodně bude záležet na výchově. A na štěstí

Tak pokud jde o lov a zabíjení zvířat, tak kombinace husky x pitbull nevěstí nic dobrého - ze dvou lovců a zabijáků beránek opravdu nevypadne. V tomto bychom si měli nalít čistého vína.

K lidem to může být fajn pes, pokud dostane opravdu hodně pohybu a možnosti vybít energii, ale myslím že se zadavatel ještě hodně zapotí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 08:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nemusí být výsledek vlídný k lidem - křížit se má podobné s podobným... a tady se kříží samostatné plemeno s teriérem, plemeno smečkové s individualistou... a navíc oba s loveckými sklony. Může to vyjít báječně a nebo taky průšvihově.
Jak to dopadne se asi nedozvíme - bylo by fajn se dozvědět, co za takové tři roky z psiska dorostlo. Hodně bude záležet na výchově. A na štěstí

Třeba se mýlím, ale původní plemena by přece měla být neútočná vůči lidem. Ale je samozřejmě otázka, jestli ti rodiče byli čistí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 15:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tedy nemám přehled, jak je to jinde ve světě, ale připadá mně, že Češi jsou v křížení mistři a zkoušejí na sebe, co se dá.

To nemusí být o zkoušení. Takový jednoduchý příběh. Husky puštěný na volno ("on má skoro 100% přivolání" ) si doběhl přes 3 vesnice, kde byla na zahradě hárající stafordka ( " my jsme ji pustili jen na chvíli, vždyť máme celou zahradu oplocenou" ). Také to mohlo být obráceně. Dokonce mohla být fena na té zahradě uvázaná.
A za dva měsíce byla štěňátka ! To bylo radosti !

Já k tomu přidám svou oblíbenou historku :
Venčili jsme ( ještě knírače, v lesíku kam chodily desítky psů ) vyjímečně dopoledne. Pes si popoběhl, dole u potoka zaregistroval fenu. Majitel se jen zeptal " to je pes?" a pak už začal jen zoufalý až hysterický řev. Snažila jsem se ho uklidnit, že můj pes je hodný, nepere se ani se psy, fenu docela určitě nenapadne....To už se majitel vrhnul do křoví křídlatky, maliní a bůhvíčeho ještě s vyděšeným výkřikem "ona hárá". Hmmm - dobrý, tak si to užijte :-). To že je pes vykastrovaný jsem mu zlomyslně nesdělila. Jak taky, když odskotačil za skotačícími psy.
Když se konečně vynořil s odchycenou fenou, jen jsem se podivila, že ji jen tak pustí volně, sídliště plné psů jen přes silnici. " Ale tady žádný pes nebyl a žádného jsem neviděl" :-))

8.1.2023 15:34
Varaxi

XXX.XXX.137.233

Já na Vašem místě bych si svého psa přivolala a žádný problém by nevznikl...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 17:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To nemusí být o zkoušení. Takový jednoduchý příběh. Husky puštěný na volno ("on má skoro 100% přivolání" ) si doběhl přes 3 vesnice, kde byla na zahradě hárající stafordka ( " my jsme ji pustili jen na chvíli, vždyť máme celou zahradu oplocenou" ). Také to mohlo být obráceně. Dokonce mohla být fena na té zahradě uvázaná.
A za dva měsíce byla štěňátka ! To bylo radosti !

Já k tomu přidám svou oblíbenou historku :
Venčili jsme ( ještě knírače, v lesíku kam chodily desítky psů ) vyjímečně dopoledne. Pes si popoběhl, dole u potoka zaregistroval fenu. Majitel se jen zeptal " to je pes?" a pak už začal jen zoufalý až hysterický řev. Snažila jsem se ho uklidnit, že můj pes je hodný, nepere se ani se psy, fenu docela určitě nenapadne....To už se majitel vrhnul do křoví křídlatky, maliní a bůhvíčeho ještě s vyděšeným výkřikem "ona hárá". Hmmm - dobrý, tak si to užijte :-). To že je pes vykastrovaný jsem mu zlomyslně nesdělila. Jak taky, když odskotačil za skotačícími psy.
Když se konečně vynořil s odchycenou fenou, jen jsem se podivila, že ji jen tak pustí volně, sídliště plné psů jen přes silnici. " Ale tady žádný pes nebyl a žádného jsem neviděl" :-))

Když něco takového čtu,tak si vždy vzpomenu na prababičku s pradědečkem když mně bylo asi 6let.Měli,jak už to na vesnici bývalo,u boudy uvázaneho Reka.No a Rek,když mu bylo asi 5 let, měl najednou v boudě štěńata.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 17:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když něco takového čtu,tak si vždy vzpomenu na prababičku s pradědečkem když mně bylo asi 6let.Měli,jak už to na vesnici bývalo,u boudy uvázaneho Reka.No a Rek,když mu bylo asi 5 let, měl najednou v boudě štěńata.

Že k němu fena přišla sama dírou v plotě třeba? No, občas jsou vynalézaví, to jo, a hlavně ti vesničtí voříšci. A lidi to neřešili, to znám, moje babička byla stejná.

8.1.2023 18:11
Rezzzy

XXX.XXX.15.85

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Že k němu fena přišla sama dírou v plotě třeba? No, občas jsou vynalézaví, to jo, a hlavně ti vesničtí voříšci. A lidi to neřešili, to znám, moje babička byla stejná.

Me spíš napadlo, že byl Rek Reka, takhle, když jsme byla malá se sousedka dozvěděla, že její kocour je vlastně kočka

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Že k němu fena přišla sama dírou v plotě třeba? No, občas jsou vynalézaví, to jo, a hlavně ti vesničtí voříšci. A lidi to neřešili, to znám, moje babička byla stejná.

A pak mu přinesla do jeho boudy štěňata? Jako že střídavá péče?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Já na Vašem místě bych si svého psa přivolala a žádný problém by nevznikl...

Mě žádný problém nevznikl, já jsem se zlomyslně bavila nad chlapem, kterému k té háravce mohlo přiběhnout 15 dalších, ale nevykastrovaných psů.
Takže ano, nepřivolala jsem si psa čistě zlomyslně.

8.1.2023 18:18
etnies86

XXX.XXX.245.26

že to nebude jednoduchý pes. tuhle kombinaci bych teda povahově nechtěla ;) zajímalo by mě jak to bude vypadat vzhledově

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rezzzy napsal(a):
Me spíš napadlo, že byl Rek Reka, takhle, když jsme byla malá se sousedka dozvěděla, že její kocour je vlastně kočka

Já to měla naopak. Chtěla jsem kotě-kočku. A tak jsem věřila, že jsem dostala kočku. Zábava byla, když jsem donesla kocoura na antikoncepční injekci, protože na kastraci to koťátko bylo ještě mladé.
Jo, jo kamarádi se potřebovali zbavit kocourka.......

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já to měla naopak. Chtěla jsem kotě-kočku. A tak jsem věřila, že jsem dostala kočku. Zábava byla, když jsem donesla kocoura na antikoncepční injekci, protože na kastraci to koťátko bylo ještě mladé.
Jo, jo kamarádi se potřebovali zbavit kocourka.......

Na kastraci ještě mladé... Běžně se kastrují 5měsíční kočky. A i to je někdy u venkovních koček pozdě. Kritérium je hmotnost. A samozřejmě zdravotní stav.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

etnies86 napsal(a):
že to nebude jednoduchý pes. tuhle kombinaci bych teda povahově nechtěla ;) zajímalo by mě jak to bude vypadat vzhledově

To mě taky.

8.1.2023 18:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě žádný problém nevznikl, já jsem se zlomyslně bavila nad chlapem, kterému k té háravce mohlo přiběhnout 15 dalších, ale nevykastrovaných psů.
Takže ano, nepřivolala jsem si psa čistě zlomyslně.

Já teda taky venčím háravky navolno, protože poslouchají a kdyby mi k nim zdrhl cizí pes, tak ho majiteli donesu za uši (jestli je nebo není kastrovaný bych nezjišťovala). Ale ony mimo ty 2 dny, co jsou ke krytí by mu asi naložily i beze mě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rezzzy napsal(a):
Me spíš napadlo, že byl Rek Reka, takhle, když jsme byla malá se sousedka dozvěděla, že její kocour je vlastně kočka

Přesně tak nebyl to pes,ale fena a nakonec ji na dvoře u boudy našel i nějaký nápadník.Byl to takový černo-bílý voříšek.My jsme pak měli od ní jednoho voříška doma a ten se strašně rád vozil.Takže jezdil s mým tátou v traktoru,doma jsme měli traktor RS09, tam se vozil vpředu na té traverze, až jsem se divila,že z ní nikdy nespadl a nepřejeli ho.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A pak mu přinesla do jeho boudy štěňata? Jako že střídavá péče?

Po pravdě, vůbec mě nenapadlo, že majitelé ani nevěděli, jaké pohlaví doma mají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Po pravdě, vůbec mě nenapadlo, že majitelé ani nevěděli, jaké pohlaví doma mají.

Vždyť je to takřka 60 let .To se většinou psi moc neřešili.Soused měl štěňat řeklo se Franto přines mně psa a Franta něco přinesl a pohlaví moc neřešil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 18:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Já teda taky venčím háravky navolno, protože poslouchají a kdyby mi k nim zdrhl cizí pes, tak ho majiteli donesu za uši (jestli je nebo není kastrovaný bych nezjišťovala). Ale ony mimo ty 2 dny, co jsou ke krytí by mu asi naložily i beze mě.

K vašim fenám bych psa nepustila, jak bych vás na dálku viděla, brala bych roha. Ta boxerka z historky byla hrozně ráda, že psa vidí ! :-))
A on k ní nezdrhnul, my jsme k nim normálně došli a oni se šli proběhnout :-))

8.1.2023 19:10
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.25.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
K vašim fenám bych psa nepustila, jak bych vás na dálku viděla, brala bych roha. Ta boxerka z historky byla hrozně ráda, že psa vidí ! :-))
A on k ní nezdrhnul, my jsme k nim normálně došli a oni se šli proběhnout :-))

Psala jste, že si za ní popoběhl k potoku a pak spolu zmizelí v křoví ...🤔

8.1.2023 19:57
galina

XXX.XXX.168.56

Moniki napsal(a):
Dobrý deň dostali sme šteniatko sibírsky hasky a je krizeny zo stafordom neviete čo nás čaká?

Peklo
Záleží na vašich zkušenostech s výchovou.
Mám feny s trochou příměsí staforda a až na to brblani k ostatním psům je to super.
Do tahu a běhu jak diví. Tuhle kombinaci vám skoro závidím. Silné, s akceleraci staforda, vytrvalé v běhu po haskym. Trochu toho lovení tam taky sice bude, ale staford se dá zase ovlivnit výchovou.
Jinak hodně štěstí, budete ho potřebovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 22:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Psala jste, že si za ní popoběhl k potoku a pak spolu zmizelí v křoví ...🤔

Jo, popoběhl a já neměla důvod ho odvolávat. V té lokalitě bylo 50 m standard. Takže ne, nezdrhnul. Popoběhl. Jak jsem psala, chodily tam desítky psů, většina volně a ke konfliktům tam docházelo velice zřídka. Asi tenkrát byli psi normálnější. Většina jich byla ze sídliště, byli zvyklí, dnes by se řeklo, že dobře socializovaní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 22:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Já teda taky venčím háravky navolno, protože poslouchají a kdyby mi k nim zdrhl cizí pes, tak ho majiteli donesu za uši (jestli je nebo není kastrovaný bych nezjišťovala). Ale ony mimo ty 2 dny, co jsou ke krytí by mu asi naložily i beze mě.

Vy jste fakt srandovní. Vy byste psa možná za uši chytila - i když on by na vás nečekal ( já vím, měla byste feny ku pomoci ), majitel boxerky to, jak vidno, nezvládl. A o tom to je.
Vás feny poslouchají, tak si je klidně venčete volně, ať hárají, či ne. Zmíněného majitele měla jeho fena "na háku" a tak dost v té lokalitě plné psů riskoval.
Hele, všechno dobré. Psal se rok cca 98 a já jsem ráda, že jsem ty šťastné psí roky prožila.

8.1.2023 22:34
Huskyjanina

XXX.XXX.107.230

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě žádný problém nevznikl, já jsem se zlomyslně bavila nad chlapem, kterému k té háravce mohlo přiběhnout 15 dalších, ale nevykastrovaných psů.
Takže ano, nepřivolala jsem si psa čistě zlomyslně.

A proč to?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 23:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
A proč to?

Abychom si to všichni pěkně užili ! Psi si pohráli, pán z toho měl chvíli osypky a já se dost dobře pobavila.

8.1.2023 23:48
Doron

XXX.XXX.103.229

Zlomyslníček:))

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 00:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Zlomyslníček:))

Jo, ale ten majitel byl cvok. Tam se mohlo objevit několik jiných psů a ti by kastrovaní být nemuseli.
Přece když věděl, že mu fena hárá a odběhne si, kam jí libo.......

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 00:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Já na Vašem místě bych si svého psa přivolala a žádný problém by nevznikl...

Protože vy jste dobrá duše a já zlomyslná potvora ! Já jsem problém neměla a že si pán pustí nezvladatelnou háravku - jeho problém. Proč za někoho tahati kaštany z ohně ? Když problém byl jen zdánlivý.

9.1.2023 00:55
Doron

XXX.XXX.103.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, ale ten majitel byl cvok. Tam se mohlo objevit několik jiných psů a ti by kastrovaní být nemuseli.
Přece když věděl, že mu fena hárá a odběhne si, kam jí libo.......

Však si dělám legraci:), já jsem taky někdy trochu zlomyslná, třeba chvíli odcházím, když se k nám připojí cizí pes, co nemá přivolání:)).
Ale pak se teda zastavím a vrátím:)

9.1.2023 07:22
marushka

XXX.XXX.229.178

Taky vencim haravky na volno 🤷🏻‍♀️ Problém mám maximálně s uprchlymi psy. To pak holky musí na vodítko, abych je před nežádoucím milovníkem ochránila..

9.1.2023 11:42
Huskyjanina

XXX.XXX.186.38

Jak by bylo na světě krásně, kdyby si lidi nedělali naschvály. Je sranda, jak lidi řeší u svých psů povahu a výchovu a přitom kolikrát sami si honej triko na jiných. Stačí se kouknout na diskuze, co jsou tady. Já tohle nechápu......

9.1.2023 18:51
fikovnice

XXX.XXX.61.205

Huskyjanina napsal(a):
Jak by bylo na světě krásně, kdyby si lidi nedělali naschvály. Je sranda, jak lidi řeší u svých psů povahu a výchovu a přitom kolikrát sami si honej triko na jiných. Stačí se kouknout na diskuze, co jsou tady. Já tohle nechápu......

Popravdě ač si "Orionky" vážím za mnohé, tak jsem to také nepochopila...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Popravdě ač si "Orionky" vážím za mnohé, tak jsem to také nepochopila...

Tak já vám napíšu veselou historku a vy z toho uděláte moralizující přednášku. To jsme to dopracovali. To se vám fakt v životě nestalo nic horšího, než že hárající fena a kastrovaný pes zmizí v křoví?

9.1.2023 22:10
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já vám napíšu veselou historku a vy z toho uděláte moralizující přednášku. To jsme to dopracovali. To se vám fakt v životě nestalo nic horšího, než že hárající fena a kastrovaný pes zmizí v křoví?

Já nevím, ale ač se snažím, tak na tomto vůbec nic veselého nevidím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 22:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

On se i kastrovaný pes může s hárající fenou na krátko "spojit". Veselou historku si představuji jinak, asi také nemám podobný styl humoru.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 22:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Já nevím, ale ač se snažím, tak na tomto vůbec nic veselého nevidím.

Buď to bude tím, že jste tam nebyla a já nejsem Frýbová. Nebo to může být tím, že berete život se psy příliš vážně, což je u vás zcela pochopitelné.

9.1.2023 22:21
lupus4

XXX.XXX.205.61

Mno, vyděsit lehce moulu co pouští háravku na volno kastrovaným psem tak, aby přehodnotil své chování a uvědomil si "nebezpečí", mi nepřijde jako něco hodno pranýřování

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 22:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč pranýřování? Jsou jistě lidé, kterým tento přístup přijde úsměvný. Někomu zase ne.

Neregistrovaný uživatel

10.1.2023 08:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.25.38

lupus4 napsal(a):
Mno, vyděsit lehce moulu co pouští háravku na volno kastrovaným psem tak, aby přehodnotil své chování a uvědomil si "nebezpečí", mi nepřijde jako něco hodno pranýřování

Pranyrovani ne. Ale na medaili a super vtip to taky není. Pro orionku. Mě už dnes frybova taky vtipna tolik neprijde kdyz clovek vi ze 90% vseho byla jejich hloupost, lenost atd. Ale je to knizka a drtiva vetsina je vymyslena nebo silene nadsazena. Takze relativne dobry. U ni to vtipné nebylo uz tuplem neb tam by se neresil jen potrat feny ale i zmarena cesta a kryti celkove a to by se asi dost prohly

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 09:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já už snad naposled:
a) za háravou fenu zodpovídá majitel ( aspoň já to tak vždycky měla)
b) kastrovaný pes děti nedělá, stačí si přečíst.
Přeju hezký den :-))

10.1.2023 12:42
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já už snad naposled:
a) za háravou fenu zodpovídá majitel ( aspoň já to tak vždycky měla)
b) kastrovaný pes děti nedělá, stačí si přečíst.
Přeju hezký den :-))

Ona je zodpovědnost i na straně majitele psa. To, že mám háravku ještě neznamená, že mají kolemjdoucí právo k ní nekontrolovaně pouštět své psy.
Zrovna včera jsem si na tuhle "veselou" příhodu vzpomněla, když jsem se vracela z venčení a skoro u baráku slyším z cyklostezky řev - ohlídnu se, a borderku kterou jsme před chvilkou v klidu míjeli hnal někam k silnici ridgeback podobně laxniho (možná jen trochu zlomyslného) majitele🤔.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 12:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já už snad naposled:
a) za háravou fenu zodpovídá majitel ( aspoň já to tak vždycky měla)
b) kastrovaný pes děti nedělá, stačí si přečíst.
Přeju hezký den :-))

Děti sice nedělá, ale majitel feny to přece nevěděl, že je pes kastrovaný. Kdybych byla na Vašem místě, řekla bych mu to.

Jinak já už jsem tady někdy dřív psala, psa si hlídám, musím ho mít v dohledu, ale už se mi stalo, že paní venčila hárající fenku na vodítku, přidala hodně do kroku ve snaze před mým psem zdrhnout, což se jí tedy nepovedlo, naopak já je nemohla dohonit, naštěstí pes dostal rozum sám a vrátil se.

10.1.2023 13:13
Varaxi

XXX.XXX.191.78

Já se přiznám, že mně by bylo blbé, kdyby můj pes vzal kramle za jiným psem a já to neřešila. Dám stranou pohlaví a hárání - jak vím, že ta fenka není po nemoci, není zraněná, není něčím nakažlivá, není traumatizovaná?
Dokud by mi majitel druhého psa neřekl, že svého psa pustit můžu, tak bych ho nepouštěla.
Samozřejmě je také pravda, že majitel fenky měl mít svého psa pod kontrolou.
A také je pravda, že na zastřelení orionky to není.
Jen - neudělala bych to. Prostě ne a co víc, ani by mě to nenapadlo.

10.1.2023 13:14
fikovnice

XXX.XXX.62.163

Varaxi napsal(a):
Já se přiznám, že mně by bylo blbé, kdyby můj pes vzal kramle za jiným psem a já to neřešila. Dám stranou pohlaví a hárání - jak vím, že ta fenka není po nemoci, není zraněná, není něčím nakažlivá, není traumatizovaná?
Dokud by mi majitel druhého psa neřekl, že svého psa pustit můžu, tak bych ho nepouštěla.
Samozřejmě je také pravda, že majitel fenky měl mít svého psa pod kontrolou.
A také je pravda, že na zastřelení orionky to není.
Jen - neudělala bych to. Prostě ne a co víc, ani by mě to nenapadlo.

Asi tak...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 14:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

K tomu už můžu napsat jedině, že kdyby byly za oknem ryby, nemusely by být rybníky.
A mohu jen opakovat, že jsem ráda za ty tehdejší šťastné časy se psy.
( A klidně sem dopište ještě 15 hrůzostrašných historek, co všechno se mohlo stát - a nestalo. Pomůžu vám - třeba majitele v tom křoví mohl sklátit infarkt, mrtvice, mohl si zlomit nohu .....)

10.1.2023 14:49
fikovnice

XXX.XXX.62.163

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
K tomu už můžu napsat jedině, že kdyby byly za oknem ryby, nemusely by být rybníky.
A mohu jen opakovat, že jsem ráda za ty tehdejší šťastné časy se psy.
( A klidně sem dopište ještě 15 hrůzostrašných historek, co všechno se mohlo stát - a nestalo. Pomůžu vám - třeba majitele v tom křoví mohl sklátit infarkt, mrtvice, mohl si zlomit nohu .....)

Já bych to už nechala spát...
Holt prostě někteří z nás na to mají jiný pohled než Vy...nemůžeme se ve všem shodnout, to by ani nebylo normální.

10.1.2023 14:59
aluska

XXX.XXX.197.205

No mě jednou nezvladatelný chrt na volno honil fenu, kastrovanou, ale prostě honil. Běžela z louky domů, přeběhla cestu k baráku a těsně za ní projela dodávka.....majitel chrta v pohodě, rozevlátej...podruhé za námi ten chrt přilítnul do lesa, pán kdovíkde. Chrt za sebou táhnul asi 10ti metrovou šňůru s karabinou na konci a jak obíhal okolo mě ( to už jsem 2 feny držela v rukou, aby nikam neletěly ), mlátil mě karabinou do nohou. Omotala jsem provaz okolo stromu, ať si tam na pána počká. Bylo to na kraji lesa u naší vsi, pán určitě viděl, kam pes letí. Ale tohle se stalo vícekrát, že ten pes letěl na moje feny a pánovi to bylo fuk....

10.1.2023 16:10
Rezzzy

XXX.XXX.15.85

Me to připadalo jako pěkná neškodná lekce a pan si pak dá třeba příště větší pozor

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 19:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já bych to už nechala spát...
Holt prostě někteří z nás na to mají jiný pohled než Vy...nemůžeme se ve všem shodnout, to by ani nebylo normální.

A to by byla myslím škoda, je dobré že přibývají ty katastrofické scénáře. A je hezké se dívat, jak tu mnohým roste svatozář :-)))

10.1.2023 19:39
Varaxi

XXX.XXX.137.233

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to by byla myslím škoda, je dobré že přibývají ty katastrofické scénáře. A je hezké se dívat, jak tu mnohým roste svatozář :-)))

Mně na hlavě něco raší už dlouho, ale celou dobu jsem si myslela, že to jsou rohy. :D

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 23:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já už snad naposled:
a) za háravou fenu zodpovídá majitel ( aspoň já to tak vždycky měla)
b) kastrovaný pes děti nedělá, stačí si přečíst.
Přeju hezký den :-))

Už jsem se k tomu nechtěla vracet, ale přece jen. Orionko, že kastrovaný pes děti nedělá, vím. Ale i kastrát může fenu "obsloužit", neboli dojde k průniku penisu do pochvy. Když chcete ty pěkné scénáře, tak si klidně umím představit situaci, kdy kastráta necháte utéci k háravce, abyste vytrestala majitele. Kastrát naskočí na fenu, ona cukne a váš kastrát má poraněný penis. Také přeji hezký den, večer i noc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2023 11:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak nevím, pokud mám háravku a potkáme psa, tak u nás bývalo zvykem to majiteli druhého psa už na dálku hlásit, protože co já vím, co je druhý pes zač. No a majitel druhého psa se dle toho zařídil, buď si osa připnul nebo zavolal zpátky info, že má třeba fenu....prostě, že to vzal na vědomí a nějak se dle toho zařídí.
A já to dělám teda aktuálně i teď...teda dělala, než byla Gina kastrovaná.

Obecně si myslím, že je fajn, když se máme potkat s pesanem, kterého neznáme, houknout na sebe co a jak. A je jedno, jestli je přítomná psí dáma, která má své dny nebo jestli mám radikála nesnášejícího psy a nebo jestli mám třeba už vratkého psího důchodce.....

11.1.2023 11:17
fikovnice

XXX.XXX.62.231

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak nevím, pokud mám háravku a potkáme psa, tak u nás bývalo zvykem to majiteli druhého psa už na dálku hlásit, protože co já vím, co je druhý pes zač. No a majitel druhého psa se dle toho zařídil, buď si osa připnul nebo zavolal zpátky info, že má třeba fenu....prostě, že to vzal na vědomí a nějak se dle toho zařídí.
A já to dělám teda aktuálně i teď...teda dělala, než byla Gina kastrovaná.

Obecně si myslím, že je fajn, když se máme potkat s pesanem, kterého neznáme, houknout na sebe co a jak. A je jedno, jestli je přítomná psí dáma, která má své dny nebo jestli mám radikála nesnášejícího psy a nebo jestli mám třeba už vratkého psího důchodce.....

Jéé, já ani nezachytila, že máš Ginu kastrovanou...
Byly tam nějaké zdravotní indikace (?), jestli se můžu zeptat.

11.1.2023 11:53
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Já se přiznám, že jsem teda taky Jan Trestač. měli jsme v místě našeho bývalýho bydliště pěknýho ychtila - majitel skorokokra. Nechával psa lítat bez dozoru, aniž by kolikrát tušil. Byla jsem svědkem toho, jak čokl otravoval sousedce hárající fenu stafordíka, ta jen trpělivě uhýbala, sousedka se snažila psa dostat pryč a odsunula - ne odkopla - ho nohou - čím taky jiným, že jo, když máte v ruce svýho psa - stranou. A to najednou ten hulvát psa hlídal a řval na ní, že jí profackuje..... A s tímhle pánem jsem posléze měla dva výstupy i já s Tali. Taky háravou. Poprvé to bylo o tom, že jsem psa držela v uctivý vzdálenosti boucháním dlouhýho vodítka o zem před námi -nechala jsem si na Tali vyrobit spešl tlustý dlouhý vodítko, aby měla víc pohybu než na krátkým, ale nemohla mě zabít jako na stopce, takže ta dýlka, jak to mlátilo o zem,, držela psa v uctivý vzdálenosti . Pes lítal, já řvala jak prokopnutá a byla moc ráda za to, že Rumouš poslechl, nedělal nic a Taliprdová v ten moment kupodivu taky držela basu (to ona při hárání ale vždycky) . Bylo zle a s debilítem jsme se málem poprali. Tak jsem to příště udělala tak, že jsem milýho kokra nechala jít v klídku s námi domů, když majitel nepospíchal, šla jsem dom, a nechala psa v meziprostoru chodeb - za prosklenýma dveřma, vedoucíma ven,v minichodbičce, že do domu se dostat nemohl a ani nikam jinam, nemohlo se mu nic stát. POčkala jsem , až si majitel dojde ke dveřím, s úsměvem mu zamávala a zmizela s ohařiskama domů. Stál tam, ve svých pantoflích v jakýmsi zimním měsící, na mrazu, v tepláčkách, mikině........ a musel čekal, až někdo půjde zadním vchodem dovnitř, aby si psa , který byl v teple, mohl vyzvednout. Že tamtudy nikdo ve všední den dopoledne hned tak nepůjde mi dalo pocit uspokojení za tu bezohlednost k ostatním.
Uložila jsem ohaříka a druhým vchodem vyrazila do práce - maník stál u toho zadního a stepoval tam zimou. Dobře mu tak, mně bylo ukrutný teplo.

edit - já sama vždycky ostatním dávala vědět, že mám fenu háravou, protože ne každej to vždy vítal jako já, která si mohla aspoň cíleně potrénovat poslušnost v blízkosti háravku. A já sama, jsem vždycky kvitovala, jako majitelka psa, když mi to druzí dali vědět a já se podle toho mohla zařídit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2023 12:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jsem se k tomu nechtěla vracet, ale přece jen. Orionko, že kastrovaný pes děti nedělá, vím. Ale i kastrát může fenu "obsloužit", neboli dojde k průniku penisu do pochvy. Když chcete ty pěkné scénáře, tak si klidně umím představit situaci, kdy kastráta necháte utéci k háravce, abyste vytrestala majitele. Kastrát naskočí na fenu, ona cukne a váš kastrát má poraněný penis. Také přeji hezký den, večer i noc.

Proboha, co vy všechno nevymyslíte. Ten pes spí 22 let pod hruškou a bez poraněného penisu se dožil 17 let.!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2023 13:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jéé, já ani nezachytila, že máš Ginu kastrovanou...
Byly tam nějaké zdravotní indikace (?), jestli se můžu zeptat.

Ne vše bylo ok...kastrace byla moje rozhodnutí. Akorát to rozhodování bylo teda ještě těžší než u Sáry.

11.1.2023 13:24
fikovnice

XXX.XXX.62.231

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne vše bylo ok...kastrace byla moje rozhodnutí. Akorát to rozhodování bylo teda ještě těžší než u Sáry.

Aha, děkuji za odpověď!

Přidejte reakci

Přidat smajlík