Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

levorav

8.1.2023 21:44
levorav

XXX.XXX.61.26

Dobrý den,

dovoluji si položit otázku, o jaké plemeno psa na obrázku se jedná.
Prošel jsem několik atlasů a plemeno nepřiřadil.

Jednalo se o asistenčního psa, což je na obrázku částečně vidět.

Děkuji

VL

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vypadá to jako šikovný asistenční vořech?

9.1.2023 01:11
Doron

XXX.XXX.103.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vypadá to jako šikovný asistenční vořech?

Já to taky chtěla napsat, ale nechtěla jsem se ztrapnit , že jako nějaký plemeno neznám 🤣.
Jen mi byl podezřelej ten postroj z Lidlu:)

9.1.2023 04:22
impact

XXX.XXX.34.146

levorav napsal(a):
Dobrý den,

dovoluji si položit otázku, o jaké plemeno psa na obrázku se jedná.
Prošel jsem několik atlasů a plemeno nepřiřadil.

Jednalo se o asistenčního psa, což je na obrázku částečně vidět.

Děkuji

VL

A kde jste vzal tu jistotu, že by to měl být asistenční a čistokrevný pes?

9.1.2023 05:18
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.25.116

levorav napsal(a):
Dobrý den,

dovoluji si položit otázku, o jaké plemeno psa na obrázku se jedná.
Prošel jsem několik atlasů a plemeno nepřiřadil.

Jednalo se o asistenčního psa, což je na obrázku částečně vidět.

Děkuji

VL

Je to kříženec - nejspíš labradora, ale tomu, že je asistenční na obrázku nic nenasvědčuje 🤔

9.1.2023 05:23
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.25.116

Doron napsal(a):
Já to taky chtěla napsat, ale nechtěla jsem se ztrapnit , že jako nějaký plemeno neznám 🤣.
Jen mi byl podezřelej ten postroj z Lidlu:)

Ten postroj není z Lidlu - to je značkový Julius-K9 (což nic nemění na tom, že s asistenčním nemá nic společného).

9.1.2023 06:12
Terven

XXX.XXX.110.191

Možná ten postroj má madýlko anebo zadavateli připomíná vestičku asistenčních psů...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Možná ten postroj má madýlko anebo zadavateli připomíná vestičku asistenčních psů...

A nebo v reálu bylo vidět, že osoba , jejíž nohy na fotce vidíme, má slepeckou hůl, kterou my nevidíme a nebo vozíček, či berle.
Zadavatel nám pochopitelně nepředvedl majitele psa v plné kráse. A domníval se, že pes je čistokrevný, což ovšem nikde netvrdí.
Moje odpověď na jeho otázku je : Ani já jsem nepoznala, o jaké plemeno by mohlo jít. Nejspíš se jedná o křížence.

9.1.2023 08:48
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Nejvíc podobný je nějakému salašníkovi. Hladkosrstý bernský nebo Appenzellský.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 10:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Trickyvoo napsal(a):
Nejvíc podobný je nějakému salašníkovi. Hladkosrstý bernský nebo Appenzellský.

Hladkosrstý bernský? Nemyslíte Velkého švýcarského salašnického psa? Ale ten je mnohem větší, když pominu další odlišnosti...

Podle mého názoru je to prostě kříženec o jehož původu se lze pouze dohadovat.

9.1.2023 12:37
Doron

XXX.XXX.103.229

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Ten postroj není z Lidlu - to je značkový Julius-K9 (což nic nemění na tom, že s asistenčním nemá nic společného).

Aha, já měla pocit, že má stejnej postroj z Lidlu jako já. Teda, nebyla to dobrá volba🤣

9.1.2023 12:41
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Doron napsal(a):
Aha, já měla pocit, že má stejnej postroj z Lidlu jako já. Teda, nebyla to dobrá volba🤣

Nene, Julius je fakt značka, ale v ČR nemá zastoupení, takže se dá koupit jen na akcích (bývají třeba v Brně na mezinárodkách) a ten Lidl je podle mě spíš jen parodie na J-K9😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Aha, já měla pocit, že má stejnej postroj z Lidlu jako já. Teda, nebyla to dobrá volba🤣

A že ho teda dost vidím. Lidi asi nevědí.

9.1.2023 13:03
janaa

XXX.XXX.174.242

Hele,zastoupení jako takové značka asi nemá,ale na netu se dají ty postroje normálně koupit i u nás.
Jinak ad ten pes - pokud je to opravu asistenčák,tak jednu dobu se hodně křížili labíci a AUO, potomci byli vzhledově tak variabilní,že i tohle by být mohl. Nebo samozřejmě cokoli jiného

9.1.2023 13:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A že ho teda dost vidím. Lidi asi nevědí.

Jj, přes e-shop jde objednat, ale ten postroj z Lidlu vypadá na první pohled dost podobné (jen ta kvalita je někde jinde).

9.1.2023 13:38
lupus4

XXX.XXX.205.61

plemeno - UČP

9.1.2023 14:17
Doron

XXX.XXX.7.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A že ho teda dost vidím. Lidi asi nevědí.

Tak, byl v akci no🤣🤣🤣

amstafron

9.1.2023 15:11
amstafron

XXX.XXX.35.25

Můžete nezkušenému prozradit, v čem je ten postroj z Lidlu špatný? Děkuji.

9.1.2023 15:50
Doron

XXX.XXX.5.147

amstafron napsal(a):
Můžete nezkušenému prozradit, v čem je ten postroj z Lidlu špatný? Děkuji.

Ten popruh přes prsa je našitý dost nízko a není posuvný, ten pes na fotce ho má mnohem výš. Takže mému psovi to bránilo v pohybu a vypadával z toho.
A taky mi nevyhovují ty suché zipy, dala bych přednost sponám.
Ale za stovku, nekupte to🤣

9.1.2023 16:06
impact

XXX.XXX.34.146

amstafron napsal(a):
Můžete nezkušenému prozradit, v čem je ten postroj z Lidlu špatný? Děkuji.

Obecně se tyto postroje nedoporučují, protože drží psa v ramenou a brání pohybu..

https://www.natureca.cz/blog/ako-vybrat-spravny-postroj

amstafron

9.1.2023 16:09
amstafron

XXX.XXX.35.25

Doron napsal(a):
Ten popruh přes prsa je našitý dost nízko a není posuvný, ten pes na fotce ho má mnohem výš. Takže mému psovi to bránilo v pohybu a vypadával z toho.
A taky mi nevyhovují ty suché zipy, dala bych přednost sponám.
Ale za stovku, nekupte to🤣

Mám staforda a měla jsem dojem, že on je s tímto postrojem spokojen. Ale že je popruh přes prsa nízko, to se mi také zdá. Že by mu bránil v pohybu to jsem si však nevšimla . Budu ho muset lépe sledovat.

9.1.2023 16:10
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

amstafron napsal(a):
Můžete nezkušenému prozradit, v čem je ten postroj z Lidlu špatný? Děkuji.

Ten z Lidlu je z takového nic moc materiálu - popruhy moc nedrží tvar a to sedlo se časem taky kroutí, jak to není kvalitně podložené. Jako na štěně nebo malého psa dobrý, ale jít s tím na obrany, tak to už by bylo hodně velký dobrodrůžo.
Julius je mnohem kvalitněji zpracovaný a z pevnějších materiálů.

9.1.2023 16:11
Terven

XXX.XXX.103.178

amstafron napsal(a):
Můžete nezkušenému prozradit, v čem je ten postroj z Lidlu špatný? Děkuji.

Nejenom ten z Lídlu...obecně tenhle typ postrojů není úplně vhodnej - omezuje pohyb lopatky, lopatka by měla být volná.
Na pochůzky po městě to asi až tak nevadí, na turistiku, běh nebo dokonce tah, blbý.

9.1.2023 16:16
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Terven napsal(a):
Nejenom ten z Lídlu...obecně tenhle typ postrojů není úplně vhodnej - omezuje pohyb lopatky, lopatka by měla být volná.
Na pochůzky po městě to asi až tak nevadí, na turistiku, běh nebo dokonce tah, blbý.

Tak on je fajn u mladých psů, když se učí údery na obraně, protože tam jsou všechny psychologické atributy úderu, ale pes to vlastně necítí.
Jinak do tahu to vhodné není, ale pokud je pes na obraně z 90 % navolno a občas ho jen potřebuju chytit a nechci ho brát za obojek, tak to zase tolik škody nenadělá.

9.1.2023 16:45
Doron

XXX.XXX.24.79

No mně z toho na obraně právě vypadnul🤦.
Děláme jen takový sranda obrany, takže v pohodě , ale připadala jsem si jako debil😅.

9.1.2023 16:50
Doron

XXX.XXX.24.79

amstafron napsal(a):
Mám staforda a měla jsem dojem, že on je s tímto postrojem spokojen. Ale že je popruh přes prsa nízko, to se mi také zdá. Že by mu bránil v pohybu to jsem si však nevšimla . Budu ho muset lépe sledovat.

Tak on má staford asi širší hrudník, ten můj spíš hlubokej a užší tak mu to padá víc dolů.

9.1.2023 17:01
jitka s

XXX.XXX.129.16

Tento postroj je značka Trixie, není to žádný šunt.

9.1.2023 17:05
janaa

XXX.XXX.174.242

značka Trixie je fakt kvalitka

9.1.2023 17:09
Doron

XXX.XXX.24.79

Ten můj z Lidlu má na jedný straně napsaný Security a na druhý Superdog😅

amstafron

9.1.2023 17:15
amstafron

XXX.XXX.35.25

Doron napsal(a):
Ten můj z Lidlu má na jedný straně napsaný Security a na druhý Superdog😅

Ano, ale tyto nápisy jsem odstranila, protože se začaly kroutit jako první a trčely hodně do stran. Vypadalo to jako roztažené ruce.

9.1.2023 17:34
jitka s

XXX.XXX.129.16

janaa napsal(a):
značka Trixie je fakt kvalitka

No tak pardón, to znám mnohem horší značky-neznačky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 17:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Ten můj z Lidlu má na jedný straně napsaný Security a na druhý Superdog😅

Já tenhle postroj měla, Jacka jsem za něj zvedala, když zalehnul někde na dlažbě a pak se na tom klouzavém povrchu nemohl zvednout a pak jsem měla ještě jeden menší na Ginu, než jsem se dočetla, že to není ideál a koupila od 4DOX. Pak ho občas ještě nosila Jessinka, když měla připnutou stopovačku.
A měly jsme teda na obou stranách "security"...."superdog" jsme nechali nevyužité.
Poněvadž jak jinak uděláte z bílého andílka drsňáka...jedině nápisem.

9.1.2023 17:37
janaa

XXX.XXX.174.242

jitka s napsal(a):
No tak pardón, to znám mnohem horší značky-neznačky.

To,že existuje něco horšího,neznamená, že je tohle kvalitní. Nebudu krmit základní řadou granulí jen proto, že v supermarketu mají ještě horší. A pokud budu kupovat postroj,který bude mít pes na sobě každý den,a bude se v něm pohybovat, budu kupovat výrobek od renomovaných výrobců a značek na to zaměřených. Když si chci koupit pohorky,taky si můžu koupit něco od vietnamců, pak o fous lepší z katalogu rádoby značek na netu, anebo kvalitní boty od specialisty na outdoor

9.1.2023 17:52
jitka s

XXX.XXX.129.16

janaa napsal(a):
To,že existuje něco horšího,neznamená, že je tohle kvalitní. Nebudu krmit základní řadou granulí jen proto, že v supermarketu mají ještě horší. A pokud budu kupovat postroj,který bude mít pes na sobě každý den,a bude se v něm pohybovat, budu kupovat výrobek od renomovaných výrobců a značek na to zaměřených. Když si chci koupit pohorky,taky si můžu koupit něco od vietnamců, pak o fous lepší z katalogu rádoby značek na netu, anebo kvalitní boty od specialisty na outdoor

Je mi líto, ale měla jsem postroje i vodítka a pelechy od Trixie na dva psy a vydržely a bezproblémově fungovaly10 let. To mi stačí. Není vždy všechno jen o "značce".

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 18:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Je mi líto, ale měla jsem postroje i vodítka a pelechy od Trixie na dva psy a vydržely a bezproblémově fungovaly10 let. To mi stačí. Není vždy všechno jen o "značce".

Tak ono je něco jiného pelech, který když psovi není pohodlný, tak sebou plácne vedle na zem anebo na gauč. Něco jiného je vodítko, kde jedinou důležitou vlastností je, aby to neruplo. Ale u postrojů nejde jenom o to, že to vydrží 10 let, ale hlavně to má mít nějaký tvar, šíři popruhů atd, aby se tím ten pes nemrvil. Samo, že pes na tom bude chodit a stěžovat si nebude. Ale zkuste si v kanclu sedět celý život na stoličce z Ikea. To je taky podobně "dobrá" značka. Třeba na svíčky.

9.1.2023 18:26
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak ono je něco jiného pelech, který když psovi není pohodlný, tak sebou plácne vedle na zem anebo na gauč. Něco jiného je vodítko, kde jedinou důležitou vlastností je, aby to neruplo. Ale u postrojů nejde jenom o to, že to vydrží 10 let, ale hlavně to má mít nějaký tvar, šíři popruhů atd, aby se tím ten pes nemrvil. Samo, že pes na tom bude chodit a stěžovat si nebude. Ale zkuste si v kanclu sedět celý život na stoličce z Ikea. To je taky podobně "dobrá" značka. Třeba na svíčky.

Jak myslíte. Nebaví mě vás přesvědčovat o tom, že jsem s nějakým výrobkem spokojená a je mi naprosto jedno, jaká to byla značka. Klidně tady napište třeba další elaborát o tom, jak je to špatná značka, ale já vám jen píšu svoji zkušenost s ní, nejsem žádný její obchodní zástupce, tak mi to laskavě nevymlouvejte. Nevím, proč si myslíte, že já bych si psa "mrvila", protože zřejmě jen vy máte patent na to, že kupujete naprosto skvělé a bezchybné značky a vaši psi to poznají a jsou tím pádem lepší než ti moji.

9.1.2023 18:28
janaa

XXX.XXX.174.242

Blázen

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 18:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Slečna nebo paní má biewera, tak nic moc kvalitu nepotřebuje, na takový prcky to postačí.
Bohužel na naše psy je to nepoužitelný.

9.1.2023 18:41
fikovnice

XXX.XXX.61.205

levorav napsal(a):
Dobrý den,

dovoluji si položit otázku, o jaké plemeno psa na obrázku se jedná.
Prošel jsem několik atlasů a plemeno nepřiřadil.

Jednalo se o asistenčního psa, což je na obrázku částečně vidět.

Děkuji

VL

Jéééj, to je Flokáč na dlouhých nohách!
Viz moje profilovka! Šlo o čistokrevného vestaje.
Je super!

9.1.2023 18:47
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Slečna nebo paní má biewera, tak nic moc kvalitu nepotřebuje, na takový prcky to postačí.
Bohužel na naše psy je to nepoužitelný.

Ano, mám již třetího biewera, to snad ale nevadí. Píšu svůj názor, nic víc. Nevnucuji ho . Nikoho neurážím a nezesměšňuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 18:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Měla jsem od Trixie vodítka...když byli berbeři štěňátka a teda na štěňata dobrý...nemůžu říct ani popel. Pak jsem měla od Trixie první ohlávku, jen jsme vyšli z baráku a pes si jenom poskočil, takové to první zatáhnutí k první lampě a ohlávka rupla. To se mi s ohlávkou originál halti nestalo nikdy.

Já myslím, že je to spíš o tom, co má člověk za psa. Mít nějakýho malýho prďolu, tak asi obojky, vodítka...to bude jedno, ale když mám psa 50+ a navíc třeba i radikála a nebo stačí i méně radikální pastevecká holka, tak se potřebuju spolehnout na to, že nic neselže. Že nic nepovolí. A to ani když dojde na nějakou krizovku.

A když se na to spolehnout nemohu...teď mám na Ginu obojek s uchem, protože je to pro mě pohodlný, ale má to plastovou sponu (trojzubec), no tak má ještě nasazenej ještě i stahovák (svařovaná oka) a ten je bytelnou karabinou připnutý k tomu druhému obojku. Pro sichr. Když by to povolilo, tak mi zůstane na tom stahováku.

Prostě možná je Trixie super značka s kvalitními výrobky...nicméně, když mám psí medvědy, tak opravdu kupuju věci, co mám vyzkoušený, léty prověřený...a nebo opravdu značku, které stopro věřím a v tomhle to teda Trixiie není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 18:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Ano, mám již třetího biewera, to snad ale nevadí. Píšu svůj názor, nic víc. Nevnucuji ho . Nikoho neurážím a nezesměšňuji.

Já taky. 😉

9.1.2023 18:58
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Měla jsem od Trixie vodítka...když byli berbeři štěňátka a teda na štěňata dobrý...nemůžu říct ani popel. Pak jsem měla od Trixie první ohlávku, jen jsme vyšli z baráku a pes si jenom poskočil, takové to první zatáhnutí k první lampě a ohlávka rupla. To se mi s ohlávkou originál halti nestalo nikdy.

Já myslím, že je to spíš o tom, co má člověk za psa. Mít nějakýho malýho prďolu, tak asi obojky, vodítka...to bude jedno, ale když mám psa 50+ a navíc třeba i radikála a nebo stačí i méně radikální pastevecká holka, tak se potřebuju spolehnout na to, že nic neselže. Že nic nepovolí. A to ani když dojde na nějakou krizovku.

A když se na to spolehnout nemohu...teď mám na Ginu obojek s uchem, protože je to pro mě pohodlný, ale má to plastovou sponu (trojzubec), no tak má ještě nasazenej ještě i stahovák (svařovaná oka) a ten je bytelnou karabinou připnutý k tomu druhému obojku. Pro sichr. Když by to povolilo, tak mi zůstane na tom stahováku.

Prostě možná je Trixie super značka s kvalitními výrobky...nicméně, když mám psí medvědy, tak opravdu kupuju věci, co mám vyzkoušený, léty prověřený...a nebo opravdu značku, které stopro věřím a v tomhle to teda Trixiie není.

To je mi naprosto jasné a souhlasím s vámi. Já vůbec nerozporuji, že tahle značka třeba není pro velké psy žádná kvalita, ale jak jsem psala, mně i psům vyhovovala, nemám žádné vysoké nároky co se týká zátěže, takže v pohodě. Jen bych ji prostě hned nezatracovala všeobecně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 18:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Jak myslíte. Nebaví mě vás přesvědčovat o tom, že jsem s nějakým výrobkem spokojená a je mi naprosto jedno, jaká to byla značka. Klidně tady napište třeba další elaborát o tom, jak je to špatná značka, ale já vám jen píšu svoji zkušenost s ní, nejsem žádný její obchodní zástupce, tak mi to laskavě nevymlouvejte. Nevím, proč si myslíte, že já bych si psa "mrvila", protože zřejmě jen vy máte patent na to, že kupujete naprosto skvělé a bezchybné značky a vaši psi to poznají a jsou tím pádem lepší než ti moji.

..tak jinak, pokud budu se psem chodit na běžné procházky, pořídím si něco co se mi líbí a na tohle vyhovuje, tedy běžně dostupné a třebas i z toho Lidlu....pokud ale se psem cvičím nebo tùruju na vyšší úrovni, potrebuju aby vše perfektně sedělo, bylo funkční, neomezovalo psa v pohybu a časem nezpůsobilo třeba problémy pohybového aparátu,sáhnu tedy po osvědčené a prověřené značce, která také větsimou šije psovi na míru, pravda je to trochu cenově jinde, ale vyplatí se a je to takřka nezničitelné.....

9.1.2023 18:59
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Já mám Trixie kartáč - perfektní,
mám ho "zděděný", slouží mi skoro 10 let
a bohužel dosluhuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 18:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Měla jsem od Trixie vodítka...když byli berbeři štěňátka a teda na štěňata dobrý...nemůžu říct ani popel. Pak jsem měla od Trixie první ohlávku, jen jsme vyšli z baráku a pes si jenom poskočil, takové to první zatáhnutí k první lampě a ohlávka rupla. To se mi s ohlávkou originál halti nestalo nikdy.

Já myslím, že je to spíš o tom, co má člověk za psa. Mít nějakýho malýho prďolu, tak asi obojky, vodítka...to bude jedno, ale když mám psa 50+ a navíc třeba i radikála a nebo stačí i méně radikální pastevecká holka, tak se potřebuju spolehnout na to, že nic neselže. Že nic nepovolí. A to ani když dojde na nějakou krizovku.

A když se na to spolehnout nemohu...teď mám na Ginu obojek s uchem, protože je to pro mě pohodlný, ale má to plastovou sponu (trojzubec), no tak má ještě nasazenej ještě i stahovák (svařovaná oka) a ten je bytelnou karabinou připnutý k tomu druhému obojku. Pro sichr. Když by to povolilo, tak mi zůstane na tom stahováku.

Prostě možná je Trixie super značka s kvalitními výrobky...nicméně, když mám psí medvědy, tak opravdu kupuju věci, co mám vyzkoušený, léty prověřený...a nebo opravdu značku, které stopro věřím a v tomhle to teda Trixiie není.

Já mám docela obavy pořídit obojek s plastovou sponou, vždycky praskla. Ale nám teda už praskla i kovová karabina na vodítku od Dogstore, takže ani tuto značku už nekupuju. 😃

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 19:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Ano, mám již třetího biewera, to snad ale nevadí. Píšu svůj názor, nic víc. Nevnucuji ho . Nikoho neurážím a nezesměšňuji.

..to tady přeci nikdo nedělá....jen rozumně vysvětluje a oponuje dle svých zkušeností...
.třeba oblečky jsem kupovala běžné dostupné, než mně tady navedli na značkové ..zainvestovala jsem a opravdu se po všech strankach vyplatilo a pes ho bude mit navždy....

9.1.2023 19:09
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..to tady přeci nikdo nedělá....jen rozumně vysvětluje a oponuje dle svých zkušeností...
.třeba oblečky jsem kupovala běžné dostupné, než mně tady navedli na značkové ..zainvestovala jsem a opravdu se po všech strankach vyplatilo a pes ho bude mit navždy....

Já také jen vysvětlovala, ale paní Janaa o mně napsala, že jsem blázen. To mi moc příjemné opravdu není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 19:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Děcka, nehádejte se😉

..to je andílek k zulíbání než tedy vyplivne ten dudák....

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 19:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Já také jen vysvětlovala, ale paní Janaa o mně napsala, že jsem blázen. To mi moc příjemné opravdu není.

...ale tak já bych to tak neřešila, trochu nadhledu no....na druhou stranu se tady člověku vždy velmi dobře poradí a ty rady jsou bez legrace mnohdy nad zlato.....

9.1.2023 19:41
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..to je andílek k zulíbání než tedy vyplivne ten dudák....

To je "akvaristika" - ta je miláček publika i bez dudlíku😇

9.1.2023 19:42
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...ale tak já bych to tak neřešila, trochu nadhledu no....na druhou stranu se tady člověku vždy velmi dobře poradí a ty rady jsou bez legrace mnohdy nad zlato.....

Já vím, často sem chodím a čtu rady a komentáře, jen jsem chtěla napsat svůj názor, ale asi už si to příště rozmyslím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Já vím, často sem chodím a čtu rady a komentáře, jen jsem chtěla napsat svůj názor, ale asi už si to příště rozmyslím.

....tak vidíte......ale to by bylo třeba škoda....ja tady určitě taky občas napíšu něco nad čím tady ty zkušení musí růst, ale moc si tady všech vážím a ty rady ať už k výchově, výcviku, zdraví nebo krmení jsou tu fakt k nezaplacení.....a je tu legrace a na druhou stranu se tu člověk může vypovídat a vyplakat....

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 19:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To je "akvaristika" - ta je miláček publika i bez dudlíku😇

....to tedy

9.1.2023 20:05
Terven

XXX.XXX.110.191

jitka s napsal(a):
To je mi naprosto jasné a souhlasím s vámi. Já vůbec nerozporuji, že tahle značka třeba není pro velké psy žádná kvalita, ale jak jsem psala, mně i psům vyhovovala, nemám žádné vysoké nároky co se týká zátěže, takže v pohodě. Jen bych ji prostě hned nezatracovala všeobecně.

Tak jasně - malýmu psovi, kterej netáhne a neprovozuje žádnou extra turistiku nebo sport, ten levnější postroj klidně vydrží celej život.
Já mám taky prcky 5 a 7 kg, ale nachodíme toho fakt hodně, i v terénu a když jsem ze zverimexových postrojů přešla na lepší značky (Manmat, Zero DC) bylo to opravdu nebe a dudy.

9.1.2023 20:15
janaa

XXX.XXX.174.242

Tak pokud na naprosto logickou a logickýma argumentama podloženou odpověď Tassie napíšete Nevím, proč si myslíte, že já bych si psa "mrvila", protože zřejmě jen vy máte patent na to, že kupujete naprosto skvělé a bezchybné značky a vaši psi to poznají a jsou tím pádem lepší než ti moji. tak se jako blázen chováte. Nikdo nepsal nic o lepších nebo horších psech,a už vůbec o vašich psech A všechno to byla o vaší reakce,že Trixie je značka,ne nějaký šunt. Ano, Trixie je značka, ale to neznamená,že produkuje kvalitní výrobky. A jasný,misku,kartáč,hračky od nich klidně koupím. Pokud chci funkční výrobek jako je postroj tak je to jen značka pro značku. A postroj,který překáží v pohybu (a o tom není debata,to je o psí stavbě těla a fyziologii) kupovat prostě nebudu bez ohledu na značku neznačku

9.1.2023 20:25
jitka s

XXX.XXX.129.16

janaa napsal(a):
Tak pokud na naprosto logickou a logickýma argumentama podloženou odpověď Tassie napíšete Nevím, proč si myslíte, že já bych si psa "mrvila", protože zřejmě jen vy máte patent na to, že kupujete naprosto skvělé a bezchybné značky a vaši psi to poznají a jsou tím pádem lepší než ti moji. tak se jako blázen chováte. Nikdo nepsal nic o lepších nebo horších psech,a už vůbec o vašich psech A všechno to byla o vaší reakce,že Trixie je značka,ne nějaký šunt. Ano, Trixie je značka, ale to neznamená,že produkuje kvalitní výrobky. A jasný,misku,kartáč,hračky od nich klidně koupím. Pokud chci funkční výrobek jako je postroj tak je to jen značka pro značku. A postroj,který překáží v pohybu (a o tom není debata,to je o psí stavbě těla a fyziologii) kupovat prostě nebudu bez ohledu na značku neznačku

Co vám mám ještě napsat? Moji psi i já jsme spokojeni, i přes značku, kterou používám. Pro mě je to funkční značka, protože pro mé psy funguje naprosto bez problémů. Nenutím vás to kupovat, jen jsem si dovolila napsat a logicky zdůvodnit, že nám vyhovuje. Nehodnotím ji na velkých psech, mám malé.

9.1.2023 20:27
Terven

XXX.XXX.110.191

jitka s napsal(a):
Co vám mám ještě napsat? Moji psi i já jsme spokojeni, i přes značku, kterou používám. Pro mě je to funkční značka, protože pro mé psy funguje naprosto bez problémů. Nenutím vás to kupovat, jen jsem si dovolila napsat a logicky zdůvodnit, že nám vyhovuje. Nehodnotím ji na velkých psech, mám malé.

Já hodnotím na malých...

9.1.2023 20:31
jitka s

XXX.XXX.129.16

Terven napsal(a):
Tak jasně - malýmu psovi, kterej netáhne a neprovozuje žádnou extra turistiku nebo sport, ten levnější postroj klidně vydrží celej život.
Já mám taky prcky 5 a 7 kg, ale nachodíme toho fakt hodně, i v terénu a když jsem ze zverimexových postrojů přešla na lepší značky (Manmat, Zero DC) bylo to opravdu nebe a dudy.

Naši 2,5 kg, chodíme o víkendech do 10 km, víc ne.

9.1.2023 20:36
Terven

XXX.XXX.110.191

jitka s napsal(a):
Naši 2,5 kg, chodíme o víkendech do 10 km, víc ne.

Jasný....pokud ten postroj mají na sobě jen tak "pro ozdobu", netáhnou, nehrabou, necvičíte, nepotřebujete pod nebo nad něj oblíkat, tak věřím, že může bejt nesmrtelnej.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2023 22:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak my jsme měli jednoduchý život. Obojek se nechal udělat u brašnáře, kožené vodítko taky a na stopovačku se koupil řemen původně určený k šicímu stroji. :-)) a outdoorové boty z vojenské výstroje řečené kanady:-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 09:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já mám docela obavy pořídit obojek s plastovou sponou, vždycky praskla. Ale nám teda už praskla i kovová karabina na vodítku od Dogstore, takže ani tuto značku už nekupuju. 😃

No já z toho mám obavy taky, proto to jištění obojkem, o kterěm vím, že to je jistota. Ale tenhle byl přesně co jsem hledala.,vypolstrovanej včetně toho ucha a má to takové provedení, že při zapínání se mi tam nemotaj Gininy chlupy.
Mates má taky obojek na plastovou sponu, ale z každý strany je kovový oko a vodítko se připíná k nim a plastová spona je uprostřed. Za mě ideál, škoda, že se takhle nedělají všechny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 10:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Používám obojek od Tameru s plastovou sponou a drží bez problémů. Zato mi nedávno rupla karabina na stopovačce. :-) To si člověk nevybere. Na minulém psovi mi praskl řetízkový obojek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 10:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Já mám docela obavy pořídit obojek s plastovou sponou, vždycky praskla"

a měly ty obojky takovéto bezpečnostní zapínání? :

https://www.mushgo.cz/mushgo-obojek-rozepinaci-bezpecnostni-tlapky_z9827/

levorav

10.1.2023 11:08
levorav

XXX.XXX.186.139

Dobrý den,

všem, co mi odpověděli na dotaz velice děkuji.

Fotka pochází ze Štrasburku.
I já tušil, že to bude nějaký kříženec, chtěl jsem mít jistotu.

Je mi líto , kteří se pod můj dotaz ohledně určení rasy dohadují o vodítku.

VL

Upraveno Adminem 10.1.2023 v 11:53 - urážky

10.1.2023 11:26
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

levorav napsal(a):
Dobrý den,

všem, co mi odpověděli na dotaz velice děkuji.

Fotka pochází ze Štrasburku.
I já tušil, že to bude nějaký kříženec, chtěl jsem mít jistotu.

Je mi líto , kteří se pod můj dotaz ohledně určení rasy dohadují o vodítku.

VL

Upraveno Adminem 10.1.2023 v 11:53 - urážky

Však odpověď jste dostal už v úvodu, takže zadání bylo splněno, a zbytek diskuze už si žije vlastním životem, protože původní téma bylo vyčerpáno - v čem je problém ...?

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 11:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

levorav napsal(a):
Dobrý den,

všem, co mi odpověděli na dotaz velice děkuji.

Fotka pochází ze Štrasburku.
I já tušil, že to bude nějaký kříženec, chtěl jsem mít jistotu.

Je mi líto , kteří se pod můj dotaz ohledně určení rasy dohadují o vodítku.

VL

Upraveno Adminem 10.1.2023 v 11:53 - urážky

...vzhledem k tomu, že vám bylo odpovězeno, tak v pokračování tímto směrem nemám sebemenší problém...

10.1.2023 11:37
Doron

XXX.XXX.30.73

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak my jsme měli jednoduchý život. Obojek se nechal udělat u brašnáře, kožené vodítko taky a na stopovačku se koupil řemen původně určený k šicímu stroji. :-)) a outdoorové boty z vojenské výstroje řečené kanady:-))

:))))jojo, a řetízkovovej obojek zkrátil kovář a nejlepší koženou kabelku měli v Lověně:))
Znáte Železářství a potřeby pro kutily v Dlouhé ulici v Praze?
To je takový obchod, jak za starých časů, a mají tam úplně všechno, lana, popruhy, spony, karabiny, cvoky, nýty, přezky.. a stojí to nula nula nic.
Já tam nakupuju, když potřebuju nějakou nestandardní délku vodítka nebo stopovačky.
Taky jsem si tam koupila dobrý a laciný vidle, a nenapadlo mě, že bude trochu divný, jít s nima centrem Prahy a pak do metra:))

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 11:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

levorav napsal(a):
Dobrý den,

všem, co mi odpověděli na dotaz velice děkuji.

Fotka pochází ze Štrasburku.
I já tušil, že to bude nějaký kříženec, chtěl jsem mít jistotu.

Je mi líto , kteří se pod můj dotaz ohledně určení rasy dohadují o vodítku.

VL

Upraveno Adminem 10.1.2023 v 11:53 - urážky

Ty pitomce jste mohl vynechat. Ať už budete mít psa čistokrevného nebo křížence, informace o kvalitě vodítek se vám můžou hodit. Když ne vám, tak někomu dalšímu, diskuze je veřejná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Já mám docela obavy pořídit obojek s plastovou sponou, vždycky praskla"

a měly ty obojky takovéto bezpečnostní zapínání? :

https://www.mushgo.cz/mushgo-obojek-rozepinaci-bezpecnostni-tlapky_z9827/

To určitě ne, je to už cca 15 let.
Teď jsem na zkoušku koupila toto a uvidíme https://muttandgo.cz/Produkt/1020
Přece jen už všichni přicházejí do věku, kdy se jakžtakž zklidnili a chodí způsobně u nohy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 13:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

to nevypadá na to bezpečnostní zapínání
neměla by být vidět spona na vnitřní straně
on je radikální rozdíl v namáhání té spony

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 13:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to nevypadá na to bezpečnostní zapínání
neměla by být vidět spona na vnitřní straně
on je radikální rozdíl v namáhání té spony

Ne, nemá to bezpečnostní zapínání. Jenže já potřebuju obojek nejmíň 4 cm široký a polstrovaný, takže výběr je dosti zúžen. Teď mají všichni asi 3 roky tento s kovovým trojzubcem (koukám ale, že v nabídce už to není) https://muttandgo.cz/Produkt/71 a bohužel válení se v hnoji a podobných sajrajtech udělalo své a barvičky nám nějak zmaskáčovatěly.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 20:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Beauceron/lab, austr./lab, rottador :D
Pes na foto v zadání má na prstech tužkování, to se u moc plemen neděje, cca u těch, co jsou pálení - dobrman, rotvík, ... a něm. ovčák.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2023 21:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
:))))jojo, a řetízkovovej obojek zkrátil kovář a nejlepší koženou kabelku měli v Lověně:))
Znáte Železářství a potřeby pro kutily v Dlouhé ulici v Praze?
To je takový obchod, jak za starých časů, a mají tam úplně všechno, lana, popruhy, spony, karabiny, cvoky, nýty, přezky.. a stojí to nula nula nic.
Já tam nakupuju, když potřebuju nějakou nestandardní délku vodítka nebo stopovačky.
Taky jsem si tam koupila dobrý a laciný vidle, a nenapadlo mě, že bude trochu divný, jít s nima centrem Prahy a pak do metra:))

V podobném obchodě, ale ve Stráži jsem si koupila "tkaničky do pohorek". Když jsem zjistila, že chtějí za šněrovadla ve Sportu 150,--, koupila jsem si šňůru patřičné síly a konce zatavila. Vyšly mě asi na 18,-- Kč ( přesně nevím, možná to bylo 28 :-)) )

10.1.2023 23:14
Doron

XXX.XXX.103.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V podobném obchodě, ale ve Stráži jsem si koupila "tkaničky do pohorek". Když jsem zjistila, že chtějí za šněrovadla ve Sportu 150,--, koupila jsem si šňůru patřičné síly a konce zatavila. Vyšly mě asi na 18,-- Kč ( přesně nevím, možná to bylo 28 :-)) )

Já taky:))Holt stará škola:))

10.1.2023 23:16
Doron

XXX.XXX.103.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Beauceron/lab, austr./lab, rottador :D
Pes na foto v zadání má na prstech tužkování, to se u moc plemen neděje, cca u těch, co jsou pálení - dobrman, rotvík, ... a něm. ovčák.

Já ho na první pohled tipovala na labradora s rotvíkem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2023 07:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to nevypadá na to bezpečnostní zapínání
neměla by být vidět spona na vnitřní straně
on je radikální rozdíl v namáhání té spony

A teď koukám tady na ten, co je v doprodeji, a asi koupím, vypadá dobře. Díky, že jste mě navedla na tento e-shop.
https://www.mushgo.cz/zero-dc-obojek-podsity-doprodej_z6046/#130036

11.1.2023 07:40
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.25.116

Doron napsal(a):
Já ho na první pohled tipovala na labradora s rotvíkem.

Já tam vidím hovawarta

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2023 11:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A teď koukám tady na ten, co je v doprodeji, a asi koupím, vypadá dobře. Díky, že jste mě navedla na tento e-shop.
https://www.mushgo.cz/zero-dc-obojek-podsity-doprodej_z6046/#130036

Jo přesně takovej systém má náš Mates a jsem s tím moc spokojená.

Přidejte reakci

Přidat smajlík