Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.2.2023 16:09
vosajda

XXX.XXX.47.34

Nedá mi to.
Ve veterinární knize je v kolonce “barva” napsáno colorful. Tudíž má být náše štěňátko Biewer jorkšír. Dobře. Bude tenhle mrňous biewer jorkšír? Nebo ještě “něco” jiného? Vnuk prý zapomněl jméno Chovné stanice a jméno Alena Sodomová, nebo Kateřina Sodomová(Novotná) jsem nikde nenašla. Nenapálil nás vnouček???

Upraveno Adminem 12.2.2023 v 16:16 - duplicitní příspěvek, sloučeno

12.2.2023 16:12
fikovnice

XXX.XXX.62.148

vosajda napsal(a):
Nedá mi to.
Ve veterinární knize je v kolonce “barva” napsáno colorful. Tudíž má být náše štěňátko Biewer jorkšír. Dobře. Bude tenhle mrňous biewer jorkšír? Nebo ještě “něco” jiného? Vnuk prý zapomněl jméno Chovné stanice a jméno Alena Sodomová, nebo Kateřina Sodomová(Novotná) jsem nikde nenašla. Nenapálil nás vnouček???

Upraveno Adminem 12.2.2023 v 16:16 - duplicitní příspěvek, sloučeno

A chcete se pochlubit pesáčkem?

12.2.2023 16:24
fikovnice

XXX.XXX.62.148

vosajda napsal(a):
Nedá mi to.
Ve veterinární knize je v kolonce “barva” napsáno colorful. Tudíž má být náše štěňátko Biewer jorkšír. Dobře. Bude tenhle mrňous biewer jorkšír? Nebo ještě “něco” jiného? Vnuk prý zapomněl jméno Chovné stanice a jméno Alena Sodomová, nebo Kateřina Sodomová(Novotná) jsem nikde nenašla. Nenapálil nás vnouček???

Upraveno Adminem 12.2.2023 v 16:16 - duplicitní příspěvek, sloučeno

Já této problematice prd rozumím. Ale píšete o dvou plemenech. Tak přece nemůže jít o CHS. V chovných stanicích se odchovávají psi jednoho plemene s PP.

12.2.2023 16:27
janaa

XXX.XXX.174.242

Chová pod IKC. Najděte se to. Je to "něco jako jorškír", možná vzhledem k tomu,že do chovu pustí všechno. Takové množení s razítkem

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2023 16:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
Chová pod IKC. Najděte se to. Je to "něco jako jorškír", možná vzhledem k tomu,že do chovu pustí všechno. Takové množení s razítkem

kolegyně má biewera. S PP pochopitelně mimo FCI. Pořizovala ho se znalostí problematiky. Nakonec koupila štěně prodávané "na mazla" - s předpokladem větších rozměrů a s měkkými boltci. Vyrostl větší (ale ona chovat rozhodně nechtěla, ráda vzala "bytelnější" štěně), kompaktní nesmírně pohyblivý a veselý pejsek. Uši mu stojí jen v případě opravdu velkého vzrušení... jinak má klapatá těžká ouška. Budou mu dva roky a dělá jí opravdu radost. Přiznám se, že mě mile překvapil povahou (vyrovnané veselé zvířátko) i bezchybným pohybem. Žádná hrbatice, žádná vypadávající kolena...

Ale i to, že jsou velikostně velmi různorodí, svědčí o neustálenosti plemene.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2023 16:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

"V chovných stanicích se odchovávají psi jednoho plemene s PP."
nikoliv
chovatelská (ne chovná) stanice se na plemeno neváže

12.2.2023 17:01
janaa

XXX.XXX.174.242

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
kolegyně má biewera. S PP pochopitelně mimo FCI. Pořizovala ho se znalostí problematiky. Nakonec koupila štěně prodávané "na mazla" - s předpokladem větších rozměrů a s měkkými boltci. Vyrostl větší (ale ona chovat rozhodně nechtěla, ráda vzala "bytelnější" štěně), kompaktní nesmírně pohyblivý a veselý pejsek. Uši mu stojí jen v případě opravdu velkého vzrušení... jinak má klapatá těžká ouška. Budou mu dva roky a dělá jí opravdu radost. Přiznám se, že mě mile překvapil povahou (vyrovnané veselé zvířátko) i bezchybným pohybem. Žádná hrbatice, žádná vypadávající kolena...

Ale i to, že jsou velikostně velmi různorodí, svědčí o neustálenosti plemene.

Hele,vůbec se v nich nevyznám. Ale u IKC mě moc pobavila "on-line bonitace". Prostě nafotíš čokla a pošleš fotky,a oni ti řeknou,že je krásnej, a máš chovný zvíře

12.2.2023 17:38
fikovnice

XXX.XXX.62.148

janaa napsal(a):
Chová pod IKC. Najděte se to. Je to "něco jako jorškír", možná vzhledem k tomu,že do chovu pustí všechno. Takové množení s razítkem

Aha, díky. Jak jsem psala, tak do té problematiky moc nevidím, resp. myslela jsem si, že zkřížení dvou plemen nemůže být pod žádnou úředně organizovanou záštitou.
Takže např. labradoodle je podobný případ?

12.2.2023 17:41
fikovnice

XXX.XXX.62.148

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"V chovných stanicích se odchovávají psi jednoho plemene s PP."
nikoliv
chovatelská (ne chovná) stanice se na plemeno neváže

Já to myslela tak, že se nekříží pod CHS dvě různá plemena.
To, že může být CHS, která chová např. NO a jezevčíky, chápu. Ale nechápu, že by je mohla křížit mezi sebou...?
Každopádně díky za osvětu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2023 18:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
Hele,vůbec se v nich nevyznám. Ale u IKC mě moc pobavila "on-line bonitace". Prostě nafotíš čokla a pošleš fotky,a oni ti řeknou,že je krásnej, a máš chovný zvíře

její má PP a registrací u BKV Biewer - já se v tom vůbec nevyznám, pod co to patří a jak velký průšvih to je. Kliku na kus má určitě - ne vzhledem (je to macek velký), ale povahou a zatím i zdravím. Navíc chovatel to dopředu hlásil - a dodnes se zajímá

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2023 20:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já to myslela tak, že se nekříží pod CHS dvě různá plemena.
To, že může být CHS, která chová např. NO a jezevčíky, chápu. Ale nechápu, že by je mohla křížit mezi sebou...?
Každopádně díky za osvětu.

Samozřejmě, že se v chovatelské stanici pod FCI nemohou křížit dvě různá plemena!

12.2.2023 20:23
Terven

XXX.XXX.110.191

fikovnice napsal(a):
Já to myslela tak, že se nekříží pod CHS dvě různá plemena.
To, že může být CHS, která chová např. NO a jezevčíky, chápu. Ale nechápu, že by je mohla křížit mezi sebou...?
Každopádně díky za osvětu.

Se omlouvám, ale kde vidíte ty dvě plemena?
Já vidím, že zadavatelka píše jen o jednom...jen má obavu, jestli je vnuj nenapálil.
Biewer jorkšír jedno jest

12.2.2023 21:00
marcelaamax

XXX.XXX.189.248

Terven napsal(a):
Se omlouvám, ale kde vidíte ty dvě plemena?
Já vidím, že zadavatelka píše jen o jednom...jen má obavu, jestli je vnuj nenapálil.
Biewer jorkšír jedno jest

No a nebo se nechal napálit přímo vnuk, který vůbec nezná problematiku PP. Ani to nemusel myslet špatně.

Prarodiče takhle dostali od jejich syna a vnuček čuvače (s jejich vědomím). Do té doby měli psy bez PP, ale také i s PP. Tu problematiku bych řekla, že celkem pochopili (prarodiče). Když jsem se nimi bavila o tom, jestli to zamluvené štěně je s PP, tak říkali, že nejspíš jo, že snad jo. No není. Jen si myslím, že tohle si měli rozhodnout sami, protože podle mě by oni sami vybrali štěně s PP. To je tak, když se pes dává darem, i když teda vědomě, ale stejně.. Mohlo to dopadnout ještě hůř, původně jim totiž chtěli dát jezevčíka, to tedy ještě bez jejich vědomí, přitom vědí, že malé psy, a tohle plemeno konkrétně, moc nemusí. Ale zrovna byl "po ruce" blízko... To si teda rozmysleli, respektive prarodiče si dupli, že nechtějí. Tak tedy mají tu čuvačku no, povahově je teda zlatá, ale hlavně aby sloužilo i zdraví, vzhledem k tomu, že už od štěněte řeší kulhání.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2023 21:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Klub, který má pod sebou opravdové biewery, je německý IBC.
Uznává je také od roku 2021 AKC.

Předpokládám, že tak výrazné hlásky by si pamatoval.

No a teď by mě zajímalo, co s tím dělá FCI zde v ČR, je v neuznaných plemenech, nebo se stále říká, že je to podvraťák?

Štěkanátko je hezké, ale biewer to není. Má dlouhou hlavu. A sice nestandardní jedinec by teoreticky černo něco být mohl, ale po padesáti letech chovu je to docela blbé. Biewer má být převážně bílý
a modré nebo černé znaky. Ten colorful, jak o něm byla řeč, to je pořád převážně bílý + to ostatní a navíc zlatá místečka a je to nestandard. Čokoládová je také nestandard, ale pořád tam musí ta bílá být.

Neregistrovaný uživatel

12.2.2023 21:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.105.241

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Klub, který má pod sebou opravdové biewery, je německý IBC.
Uznává je také od roku 2021 AKC.

Předpokládám, že tak výrazné hlásky by si pamatoval.

No a teď by mě zajímalo, co s tím dělá FCI zde v ČR, je v neuznaných plemenech, nebo se stále říká, že je to podvraťák?

Štěkanátko je hezké, ale biewer to není. Má dlouhou hlavu. A sice nestandardní jedinec by teoreticky černo něco být mohl, ale po padesáti letech chovu je to docela blbé. Biewer má být převážně bílý
a modré nebo černé znaky. Ten colorful, jak o něm byla řeč, to je pořád převážně bílý + to ostatní a navíc zlatá místečka a je to nestandard. Čokoládová je také nestandard, ale pořád tam musí ta bílá být.

Megi. Bieweri jsou dneska všech barev. Jen merle ibc neuznává.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2023 21:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Megi. Bieweri jsou dneska všech barev. Jen merle ibc neuznává.

Jsou, ale nestandardní a normální chovatel testuje barvy a necpe je na sebe... Podle mě yorkipoo. Pudl.
A když se tam chovají i barevní pudli, tak je to jasné. Prostě plácají cokoli na sebe.

12.2.2023 22:09
vosajda

XXX.XXX.47.34

Takže máme Jorkšíra říznutého pudlem???

12.2.2023 22:12
Terven

XXX.XXX.110.191

vosajda napsal(a):
Takže máme Jorkšíra říznutého pudlem???

Spíš než pudla bych v tom hádala cokoliv jinýho. Nic z pudla v tom nevidím.

12.2.2023 22:41
vosajda

XXX.XXX.47.34

Máme uź 3. knírače. Chtěli jsme k tomu nynějšímu kamaráda. Vnuk má právě druhého jorkśíra, toho prvního mu na venčeni zakousl velký pes. Máma vnuka má už také druhého a všichni jsou právě krásní jorkšíři a od stejné “chovatelky”. Proto jsme souhlasili, že nám od ní taky Jorkšíra koupí a z Mnichovic od chovatelky k nám k Roudnici doveze. Dali jsme mu 15000,- a za týden ho opravdu přivezl. A za 6 týdnů prý nám přijde poštou PP. Jenom prý jorkšír bude vyšší a ouška máme lepit. Ta ouška nám jsou fuk. Ale už jsem tady psala dřív o - podle nás - nesestouplých kulkách, ale náš veterinář nás utvrdil, že má sestouplé obě. To jsme pak sami nahmatali. A veterinářka se divila, prý by řekla, že je to malý knírač. A od té doby mně to začalo vrtat v hlavě, protože i po několika dotazech vnuk tvrdil, že název té “Chovatelské stanice” zapomněl. Což je divné, když už od ní mají 4. Jorkšíra. A taky ve veterinární knížce není zapsaná chovatelka ( prý Alena Sodomová a Kateřina Sodomová/Novotná/) adresa Jidašky 440, Mnichovice 251 64. Prostě tam je prázdno. A ve smlouvě je barva:Black/Tan a ve veter. knize je barva Colour. Všechno je to divný. No už nebudu otravovat. Aspoň jsem se svěřila. A uhodím na vnuka. Přeji hezký týden.

12.2.2023 23:25
marcelaamax

XXX.XXX.189.248

A co čip? Shoduje se čip psa ve smlouvě a v ockovaku? A shoduje se to s čipem, který pes opravdu má?

Ve smlouvě neni chovatelka? CHS? Plemeno tam je uvedeno jaké? Jsou tam nějaká jména rodičů psa?

Skoro by to na mě i působilo tak, ze vnuk shrábnul peníze, koupil někde štěně levneji, a zbytek si nechal. Ale samozřejmě nevím, jak to spolu máte.

V jjorkach se nevyznám, nevím, zda nějaká paní Sodomová chovatelka je, případně pod čím chová.

13.2.2023 06:19
Terven

XXX.XXX.110.191

marcelaamax napsal(a):
A co čip? Shoduje se čip psa ve smlouvě a v ockovaku? A shoduje se to s čipem, který pes opravdu má?

Ve smlouvě neni chovatelka? CHS? Plemeno tam je uvedeno jaké? Jsou tam nějaká jména rodičů psa?

Skoro by to na mě i působilo tak, ze vnuk shrábnul peníze, koupil někde štěně levneji, a zbytek si nechal. Ale samozřejmě nevím, jak to spolu máte.

V jjorkach se nevyznám, nevím, zda nějaká paní Sodomová chovatelka je, případně pod čím chová.

Dělá to na mě dojem, že s pp to vůbec není.
Už jenom ten postup při prodeji- "souhlasili jsme, že nám ho vnuk koupí a za týden ho opravdu přivezl" ...takhle se pořizujou bezpapíráci. Solidní chovatel by snad neprodal štěně takhle narychlo někomu pro někoho, aniž by viděl budoucí majitele. A ještě s dodatkem, že štěně bude vyšší jorkšír.
A mít doma štěně s pp a netušit - nemít žádnej doklad- z jaký je chs...všechno je to podivný. Název chs snad musí být ve smlouvě, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 06:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
No a nebo se nechal napálit přímo vnuk, který vůbec nezná problematiku PP. Ani to nemusel myslet špatně.

Prarodiče takhle dostali od jejich syna a vnuček čuvače (s jejich vědomím). Do té doby měli psy bez PP, ale také i s PP. Tu problematiku bych řekla, že celkem pochopili (prarodiče). Když jsem se nimi bavila o tom, jestli to zamluvené štěně je s PP, tak říkali, že nejspíš jo, že snad jo. No není. Jen si myslím, že tohle si měli rozhodnout sami, protože podle mě by oni sami vybrali štěně s PP. To je tak, když se pes dává darem, i když teda vědomě, ale stejně.. Mohlo to dopadnout ještě hůř, původně jim totiž chtěli dát jezevčíka, to tedy ještě bez jejich vědomí, přitom vědí, že malé psy, a tohle plemeno konkrétně, moc nemusí. Ale zrovna byl "po ruce" blízko... To si teda rozmysleli, respektive prarodiče si dupli, že nechtějí. Tak tedy mají tu čuvačku no, povahově je teda zlatá, ale hlavně aby sloužilo i zdraví, vzhledem k tomu, že už od štěněte řeší kulhání.

No, mně přivézt někdo psa jako dárek bez mýho vědomí předem, tak ho rychle vypakuju i se psem. Vůbec nechápu, že toto může lidi napadnout. Stejně tak mi vadí pořizování štěňat jako dárek na Vánoce pod stromeček.

13.2.2023 06:33
juhaj

XXX.XXX.164.121

Já bych si tipla, že vnuk potřeboval prachy! Nic ve zlém, ale indicie k tomu ukazují naprosto neomylně. 🧐

13.2.2023 07:17
vosajda

XXX.XXX.47.34

Ve smlouvě není o čipu ani zmínka. Nějaký na veterině nečetli, zeptám se manžela, nezapamatovala jsem si ho.

Otec: Elvin
Matka: Ulrika Kathe
Prostě jsme nalítli.
Jste tady moc hodní, že jste mě v tom utvrdili.A to jsme vnuka od první do páté třídy měli u nás. Patrně se geny nezapřou. Štěně si samozřejmě necháme. O reakci vnuka poinformuji.

13.2.2023 07:17
vosajda

XXX.XXX.47.34

To je přesný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 07:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Ve smlouvě není o čipu ani zmínka. Nějaký na veterině nečetli, zeptám se manžela, nezapamatovala jsem si ho.

Otec: Elvin
Matka: Ulrika Kathe
Prostě jsme nalítli.
Jste tady moc hodní, že jste mě v tom utvrdili.A to jsme vnuka od první do páté třídy měli u nás. Patrně se geny nezapřou. Štěně si samozřejmě necháme. O reakci vnuka poinformuji.

Je mi vás líto. Nejvíc bolí zrada nejbližších. Vědomí, že člověka ošidí vlastní vnuk, kterého vychovával...

13.2.2023 07:44
Fiona.Praha

XXX.XXX.68.121

vosajda napsal(a):
Máme uź 3. knírače. Chtěli jsme k tomu nynějšímu kamaráda. Vnuk má právě druhého jorkśíra, toho prvního mu na venčeni zakousl velký pes. Máma vnuka má už také druhého a všichni jsou právě krásní jorkšíři a od stejné “chovatelky”. Proto jsme souhlasili, že nám od ní taky Jorkšíra koupí a z Mnichovic od chovatelky k nám k Roudnici doveze. Dali jsme mu 15000,- a za týden ho opravdu přivezl. A za 6 týdnů prý nám přijde poštou PP. Jenom prý jorkšír bude vyšší a ouška máme lepit. Ta ouška nám jsou fuk. Ale už jsem tady psala dřív o - podle nás - nesestouplých kulkách, ale náš veterinář nás utvrdil, že má sestouplé obě. To jsme pak sami nahmatali. A veterinářka se divila, prý by řekla, že je to malý knírač. A od té doby mně to začalo vrtat v hlavě, protože i po několika dotazech vnuk tvrdil, že název té “Chovatelské stanice” zapomněl. Což je divné, když už od ní mají 4. Jorkšíra. A taky ve veterinární knížce není zapsaná chovatelka ( prý Alena Sodomová a Kateřina Sodomová/Novotná/) adresa Jidašky 440, Mnichovice 251 64. Prostě tam je prázdno. A ve smlouvě je barva:Black/Tan a ve veter. knize je barva Colour. Všechno je to divný. No už nebudu otravovat. Aspoň jsem se svěřila. A uhodím na vnuka. Přeji hezký týden.

Vnuk má od stejné "chovatelky" už 4. yorka? Není tedy potřeba pátrat v paměti na název CHS, ale podívat se do PP těch yorků.

Osobně bych to tipla na yorkXbarevná boloňka, tam by seděla i barva black and tan.

Mějte štěně rádi, i když asi jako york vypadat nebude. Je to hezké štěně a určitě to bude i hezký pejsek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 08:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když se podíváte na fb na to jméno (i se závorkou), je tam video černého psa v pelechu, který je směs čehokoli černého malého. Pardon. Ano, podobné bolonce.

A zas tolik divné to není, protože takhle nakupují "čivavy" české celebrity. Ne jedna. Houf.

Ohledně čipu - potřebujete jej též registrovat.

Kdybych věděla, že je to pes opravdu od té "chovatelky", tak jí zatopím.

13.2.2023 08:54
vosajda

XXX.XXX.47.34

Prosím, mohla byste mně poradit, jak a na čem ji najdu, abych koukla na toho boloňáčka?To víte, přecejen můj věk 73let.

13.2.2023 09:03
vosajda

XXX.XXX.47.34

Mám o ní od vnuka pouze tyhle informace. Na telefon jsem ještě raději nevolala.

13.2.2023 09:21
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

vosajda napsal(a):
Prosím, mohla byste mně poradit, jak a na čem ji najdu, abych koukla na toho boloňáčka?To víte, přecejen můj věk 73let.

To máte odvahu "jít do štěněte" v tomto věku.

13.2.2023 09:27
Fiona.Praha

XXX.XXX.68.121

vosajda napsal(a):
Prosím, mohla byste mně poradit, jak a na čem ji najdu, abych koukla na toho boloňáčka?To víte, přecejen můj věk 73let.

Dejte si ve vyhledávači název barevná boloňka a uvidíte obrázky.
Jsou to takoví malí chundelatí tajtrdlíci, kteří můžou být v jakého barvě, celkem často vídám právě black and tan. Prostě pejsek na pohodu.

Vnukovi řekněte, ať Vám ukáže PP jeho yorků.

Vnuk Vás nemusel ošálit, je pravděpodobné, že pejsek opravdu stál 15tis, protože PP york by stál min. o 10tisíc víc.

Neregistrovaný uživatel

13.2.2023 09:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.105.241

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsou, ale nestandardní a normální chovatel testuje barvy a necpe je na sebe... Podle mě yorkipoo. Pudl.
A když se tam chovají i barevní pudli, tak je to jasné. Prostě plácají cokoli na sebe.

Ale prdlajs. U bieweru máš čoko, merle, biewer. Black, biro, black and tan, ocean pearl, golddust. To na fotce by měl být black and tan. Běžná barva.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 09:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
To máte odvahu "jít do štěněte" v tomto věku.

Já taky půjdu, jestli se tohoto věku dožiju, bez čumáku už nebudu a o malýho a hlavně vychovanýho psa se rodina spíš postará.

Neregistrovaný uživatel

13.2.2023 09:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.105.241

Štěně zadavatelky bude stopro bez pp a možná mix ale stejné barvy jsou i v pp chovu. A budete se divit ale naši 4 zadara pp bieweri jsou jeden od jiné chovatelky ale 3 od jedné jeden vyrazen z chovu neb měl mnoho štěňat pp republice i zahraničí, druhý měl jeden vrh a stenata byla na horni hranici velikosti takže ač žádaná barva nebyli riskovani nestandarti a třetí měl být chovný ale kvůli bázlivé povaze do chovu nakonec pusten nebyl vubec. Takže i tenhle dle vas divnej pp chov se dá dělat fajn. Je to jen o lidech. Jako všechno vždycky

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 09:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Mám o ní od vnuka pouze tyhle informace. Na telefon jsem ještě raději nevolala.

No, tyhle webovky by mě fakt neoslovily.

Ale pesa budete mít stejně rádi. Hlavně, aby byl zdravý.

Neregistrovaný uživatel

13.2.2023 09:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.105.241

Oprava. Paní Sodomková k vaší smůle lidi co tu do paní šijete fakt chová biewery a ne mixle. To jedbo je diskutabilní dle foto ale je to jen nestanrdart. S boloňkou tam fakt nemá kříženýho nic.

Neregistrovaný uživatel

13.2.2023 09:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.105.241

Fiona.Praha napsal(a):
Dejte si ve vyhledávači název barevná boloňka a uvidíte obrázky.
Jsou to takoví malí chundelatí tajtrdlíci, kteří můžou být v jakého barvě, celkem často vídám právě black and tan. Prostě pejsek na pohodu.

Vnukovi řekněte, ať Vám ukáže PP jeho yorků.

Vnuk Vás nemusel ošálit, je pravděpodobné, že pejsek opravdu stál 15tis, protože PP york by stál min. o 10tisíc víc.

Fiono proboha nestraste tu pani. Vite prd o barvach u bieweru a jak vypadaj jejich stenata. O chovatelce to samy a hned tu sijete. Ne. Zadavatelka ma biewera. A to dle fotky co sem davala i dle fotek z profilu chovatelky. Stenatko muze mot horsi skus, byt o trosku vetsi, nebo nemit sestouple kulky jestli je to pes nebo jen proste proto ze uz je od ni xty. Tahle barva zas tak zadana není a je levnější vetsinou takze jo i pp pes se za tyhle prachy v tyhle barve sehnat dá

13.2.2023 09:46
marcelaamax

XXX.XXX.189.248

Terven napsal(a):
Dělá to na mě dojem, že s pp to vůbec není.
Už jenom ten postup při prodeji- "souhlasili jsme, že nám ho vnuk koupí a za týden ho opravdu přivezl" ...takhle se pořizujou bezpapíráci. Solidní chovatel by snad neprodal štěně takhle narychlo někomu pro někoho, aniž by viděl budoucí majitele. A ještě s dodatkem, že štěně bude vyšší jorkšír.
A mít doma štěně s pp a netušit - nemít žádnej doklad- z jaký je chs...všechno je to podivný. Název chs snad musí být ve smlouvě, ne?

Jen k tomuhle...

Dělá to na mě dojem, že s pp to vůbec není.
Už jenom ten postup při prodeji- "souhlasili jsme, že nám ho vnuk koupí a za týden ho opravdu přivezl" ...takhle se pořizujou bezpapíráci. Solidní chovatel by snad neprodal štěně takhle narychlo někomu pro někoho, aniž by viděl budoucí majitele.


Ano, solidní chovatel by tohle neudělal, takhle štěně neprodal, ale reálně je opravu velké množství chovatelů (normálně pod FCI), kteří točí vrhy a je jim prostě jedno kam štěně jde... To fakt není žádná výjimka. Jako příklad dám kamarádku - má psa (s PP FCI), jeden večer zavolali na inzerát, chovatelka řekla, že štěně je volné, a ať si pro něj druhý den přijedou, nezajímalo ji nic. Nezajímalo ji to ani ten druhý den, když k chovatelce přijeli. Dala jim štěně, smlouvu a čau. Kdyby to štěně neměli mít pro sebe a vezli ho někomu, bude jí to fuk. Ve smlouvě měli kontakt, mail. Tak po nějaké době poslali chovatelce fotky, nezájem, ani neodpověděla. A takových chovatelů je bohužel dost.

Jinak ve smlouvě normálně bývá CHS, i jméno štěněte s "přídavkem" CHS. Stejně tak jména rodičů. A hlavně to číslo čipu. Ale to se bavím o smlouvě štěněte s PP FCI. Vůbec netuším, jak to mají jiné organizace. A taky asi záleží na chovateli, asi není nikde stanoveno, co přesně ve smlouvě musí být, ne? No a pokud někdo podepíše smlouvu, kde není ani číslo čipu, tak je to podle mě k ničemu, a stejné jako kdyby žádnou smlouvu neměl. Protože jak by případně dokazoval, že štěně, které koupil, je konkrétně to, na které se váže smlouva?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 09:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
To máte odvahu "jít do štěněte" v tomto věku.

Mojí mamce je 77 a v létě "šla" do štěněte choďáka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 10:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslím si,že v pořízení štěněte nerozhoduje věk,ale jestli se na to člověk cítí a jestli má někoho,kdo se pejska,v případě potřeby,ujme.A to platí pro všechny,nikdy člověk neví,co se může stát.
Také si neumím představit,že bych byla bez psa,ale vím,že pokud by to bylo třeba,děti se o něj postarají.Zrovna tak i o další zvířata co máme doma.

13.2.2023 10:27
assil

XXX.XXX.225.195

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ale prdlajs. U bieweru máš čoko, merle, biewer. Black, biro, black and tan, ocean pearl, golddust. To na fotce by měl být black and tan. Běžná barva.

Co se k nim všechno přimíchávalo? Já žila doteď v domění, že je to kříženec jorka a maltézáka, ale koukám se to muselo ještě něčím vylepšit.

Neregistrovaný uživatel

13.2.2023 10:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.105.241

assil napsal(a):
Co se k nim všechno přimíchávalo? Já žila doteď v domění, že je to kříženec jorka a maltézáka, ale koukám se to muselo ještě něčím vylepšit.

Tak třeba barva golddust je tam odjakživa. Jen se dřív vyřazovali z jorku. Primichany je něco k merle ale biewer, čoko, a zluti by měli být čistí. Minimálně už mnoho desítek generací. Black and tan je jen vystepenej klasik zrovna. Jista jsem si těmi béžovými. Už je to let co jsem tohle řešila a měla v ruce ty materialy. Každopádně chov je Dělán tak aby to byl jork se vším všudy včetně stejné velikosti a váhy jen v jiných barvách. U koní je oproti nim barock pinto v plenkách.

13.2.2023 11:00
assil

XXX.XXX.225.195

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak třeba barva golddust je tam odjakživa. Jen se dřív vyřazovali z jorku. Primichany je něco k merle ale biewer, čoko, a zluti by měli být čistí. Minimálně už mnoho desítek generací. Black and tan je jen vystepenej klasik zrovna. Jista jsem si těmi béžovými. Už je to let co jsem tohle řešila a měla v ruce ty materialy. Každopádně chov je Dělán tak aby to byl jork se vším všudy včetně stejné velikosti a váhy jen v jiných barvách. U koní je oproti nim barock pinto v plenkách.

No právě co já dohledala, že jorci jsou všichni black and tan. Maltézák je bílý. Takže všechny ostatní barvy musejí být přimíchaný, teoreticky až na ty béžový a ty strakatý. Co ti čoko? Tipuju jorci ani maltézáci se nerodí hnědí.
Nic proti, jsou to hezcí pejsci a já jsem ten poslední, komu by vadily takovéhle pokusy, ale zdá se mi, že se kolem toho dost mlží a to oni i popírají toho maltézáka a je to prostě celý takový divný a geneticky to prostě moc neodpovídá.
Tak mě jen zajímalo, jestli se něco povídá co všechno se ta přikřížilo, proč to nazávají a la pom pon, že by pom?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 11:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ále tam je shih-tzu a další malí psi, kteří dodali barvu.

Protože když ne, tak sami chovatelé lžou do svých kapes.
Jelikož biewer se zrodil jako vadný york s piebald.
Bělostný strakáč.
A když chci samé biewery, tak ty piebaldové potřebuji, ne? :D
Na co vytvářet pseudoiry, když biewer je přece ten york (a ne žádné další plemeno k tomu) stakáč.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
No právě co já dohledala, že jorci jsou všichni black and tan. Maltézák je bílý. Takže všechny ostatní barvy musejí být přimíchaný, teoreticky až na ty béžový a ty strakatý. Co ti čoko? Tipuju jorci ani maltézáci se nerodí hnědí.
Nic proti, jsou to hezcí pejsci a já jsem ten poslední, komu by vadily takovéhle pokusy, ale zdá se mi, že se kolem toho dost mlží a to oni i popírají toho maltézáka a je to prostě celý takový divný a geneticky to prostě moc neodpovídá.
Tak mě jen zajímalo, jestli se něco povídá co všechno se ta přikřížilo, proč to nazávají a la pom pon, že by pom?

pom pon cosi se tomu říkalo kvůli té zpěvačce (prý slavné), je o tom v historii něco
https://www.akc.org/dog-breeds/biewer-terrier/

13.2.2023 12:15
assil

XXX.XXX.225.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
pom pon cosi se tomu říkalo kvůli té zpěvačce (prý slavné), je o tom v historii něco
https://www.akc.org/dog-breeds/biewer-terrier/

A tak už je mi to jasný, jim se takhle raritka narodila 2x ve dvou různých vrzích hned příhodně po třech měsících po sobě a tenhle páreček sice prodali té zpěvačce, ale od té doby odchovávají biewery jako na běžícím pásu.
Jako moc náhod najednou, a to nerozporuju, že občas fakt vyskočí v chovu raritka, stalo se to i u špiců například, ale 2x raritka už jaksi není raritka.
Shitzu pravda bych tam taky viděla.

13.2.2023 12:20
Terven

XXX.XXX.103.178

rapotacka11 napsal(a):
To máte odvahu "jít do štěněte" v tomto věku.

Taky půjdu...to už snad budu v důchodu tak se těším, že na štěně bude dost času

13.2.2023 13:54
vosajda

XXX.XXX.47.34

Ten druhý pejsek je malý knírač. Pomalu si na toho pracka zvyká. A ty fotky jsou ze dneška. Ať je mrňous cokoliv, je krásnej, že jo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 14:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Ten druhý pejsek je malý knírač. Pomalu si na toho pracka zvyká. A ty fotky jsou ze dneška. Ať je mrňous cokoliv, je krásnej, že jo?

Vypadá jak štěně malého knírače černostříbřitého.

13.2.2023 14:10
vosajda

XXX.XXX.47.34

To nám právě řekla naše veterinářka: “Já myslela, že to je malý knírač”, když jsme řekli, že to je jorkšír.

13.2.2023 14:24
vosajda

XXX.XXX.47.34

Jo a ještě jsme dostali od “chovatelky” tenhle EAN. Jen nevím, co na něm je.To poslední dvojčíslí je asi číslo čipu. Už vás tady asi unavuji. Omlouvám se a díky za vaše názory. Moc!!!

13.2.2023 14:47
assil

XXX.XXX.225.195

vosajda napsal(a):
Jo a ještě jsme dostali od “chovatelky” tenhle EAN. Jen nevím, co na něm je.To poslední dvojčíslí je asi číslo čipu. Už vás tady asi unavuji. Omlouvám se a díky za vaše názory. Moc!!!

Vlevo to jsou nálepky očkování s číslem šarže a vpravo je číslo čipu, chce to nechat zkontrolovat u veterináře, že ho opravdu má a zaregistrujte si ho v nějakém registru.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 15:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Ten druhý pejsek je malý knírač. Pomalu si na toho pracka zvyká. A ty fotky jsou ze dneška. Ať je mrňous cokoliv, je krásnej, že jo?

Hezká šmudlinka. Nebo šmudlík?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 15:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Jo a ještě jsme dostali od “chovatelky” tenhle EAN. Jen nevím, co na něm je.To poslední dvojčíslí je asi číslo čipu. Už vás tady asi unavuji. Omlouvám se a díky za vaše názory. Moc!!!

Já teda chvilku koukala, co je to za plemeno - dlouhá. Než mi došlo, že se paní netrefila do řádků.

Ale na tom nesejde.

Viz assil. Hlídejte si očkování a registraci (a jeho ověření) čipu.

13.2.2023 15:58
juhaj

XXX.XXX.164.121

vosajda napsal(a):
Ten druhý pejsek je malý knírač. Pomalu si na toho pracka zvyká. A ty fotky jsou ze dneška. Ať je mrňous cokoliv, je krásnej, že jo?

Je to moc hezké štěndo. A s tím knírem vyloženě ladí 😀.
Taky jsme měli malého knírače černostříbřitého. Moc prima pes, ráda na něj vzpomínám. Ať se s pejsky daří!

13.2.2023 16:11
mouse

XXX.XXX.187.76

vosajda napsal(a):
Ten druhý pejsek je malý knírač. Pomalu si na toho pracka zvyká. A ty fotky jsou ze dneška. Ať je mrňous cokoliv, je krásnej, že jo?

Je krásnej. :-)

13.2.2023 16:26
vosajda

XXX.XXX.47.34

Ano, na veterině to zkontrolovali, to je v pořádku.

13.2.2023 16:30
vosajda

XXX.XXX.47.34

Ano, na veterině to zkontrolovali, to je v pořádku. A zaregistrovat jen pro nás, abychom to nezapomněli, nebo v jakém registru? Naši dřívéjši psi měli v uchu tetování.

13.2.2023 16:31
vosajda

XXX.XXX.47.34

Kluk - Kevi(n).

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 18:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Ano, na veterině to zkontrolovali, to je v pořádku. A zaregistrovat jen pro nás, abychom to nezapomněli, nebo v jakém registru? Naši dřívéjši psi měli v uchu tetování.

Nejvíc veterináři doporučuji národní registr, většinou se tam hledá jako první, když se pes ztratí.
http://www.narodniregistr.cz/

13.2.2023 18:41
Fiona.Praha

XXX.XXX.68.121

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Fiono proboha nestraste tu pani. Vite prd o barvach u bieweru a jak vypadaj jejich stenata. O chovatelce to samy a hned tu sijete. Ne. Zadavatelka ma biewera. A to dle fotky co sem davala i dle fotek z profilu chovatelky. Stenatko muze mot horsi skus, byt o trosku vetsi, nebo nemit sestouple kulky jestli je to pes nebo jen proste proto ze uz je od ni xty. Tahle barva zas tak zadana není a je levnější vetsinou takze jo i pp pes se za tyhle prachy v tyhle barve sehnat dá

Proboha, nestraším tu paní.
Netušíte, co já vím o barvách Biewerů a do nikoho nešiji, tak mne tu laskavě neokřikujte.

O štěněti jsem napsala svůj názor, stejně jako jste to udělala Vy, jsme totiž na diskusi.

13.2.2023 19:45
Markéta80

XXX.XXX.248.173

vosajda napsal(a):
Ten druhý pejsek je malý knírač. Pomalu si na toho pracka zvyká. A ty fotky jsou ze dneška. Ať je mrňous cokoliv, je krásnej, že jo?

Kolik prcek váží? my v době odběru měli horka s váhou necelé 1kg Dobré je že má čip. jestli byl prodán jako nestandard tak by ta cena mohla odpovídat. jen je trošku divné že vnuk od ní už má několik psů a neví CHS? je trošku zvláštní že nejde dohledat dle jména. Koukla bych přes jejich klub jestli je tam CHS Množka to rozhodně nebude, ti většinou ani neočkují a čip už vůbec ne. Já teda č. čipu měla vždy i ve smlouvě s chovatelem.

Neregistrovaný uživatel

13.2.2023 19:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.26.26

Fiona.Praha napsal(a):
Proboha, nestraším tu paní.
Netušíte, co já vím o barvách Biewerů a do nikoho nešiji, tak mne tu laskavě neokřikujte.

O štěněti jsem napsala svůj názor, stejně jako jste to udělala Vy, jsme totiž na diskusi.

Jste ale úplně mimo

13.2.2023 20:30
vosajda

XXX.XXX.47.34

Teď 8. února mu byly 3 měsíce a váží 2 kg.

13.2.2023 20:41
lupus4

XXX.XXX.205.61

vosajda napsal(a):
Ano, na veterině to zkontrolovali, to je v pořádku. A zaregistrovat jen pro nás, abychom to nezapomněli, nebo v jakém registru? Naši dřívéjši psi měli v uchu tetování.

číslo čipu máte nalepené v očkováku a zaregistrujte si ho sama v
http://www.narodniregistr.cz/

na některé kecy zdejších chytrolín nedbejte, čemu je nebo není podobnej je teď už úplně jedno - hlavně ať je pejsek zdravej a spokojenej, ještě se naučte ho pořádně krmit přirozenou stravou a vychovat např. pomocí F.Šusta - Trénink je rozhovor , kde máte krásně shrnuté způsoby učení a komunikace, tak aby jste byli oba spokojení

13.2.2023 22:36
vosajda

XXX.XXX.47.34

Tohle štěňátko je už nás 4. pejsek. Koupili jsme ho jako kamaráda pro našeho třetího malého knírače. Nikdy jsme s koupi -vždycky s PP- problém neměli. Proto jsme nyní “trošku” překvapení touto situací.

13.2.2023 22:43
vosajda

XXX.XXX.47.34

Tohle štěňátko je už nás 4. pejsek. Koupili jsme ho jako kamaráda pro našeho třetího malého knírače. Nikdy jsme s koupi -vždycky s PP- problém neměli. Proto jsme nyní “trošku” překvapení touto situací.A vždycky kupujeme pouze kvalitní granule. Máme u domu velký pozemek na probíhandu. Jinak vždy spali a spí s námi v posteli. Takže, když je opravdu milujete, je jim s námi bezva.

14.2.2023 16:36
vosajda

XXX.XXX.47.34

Dneska jsem zavolala paní, co nám stříhala a stříhá spoustu let naše malé knírače. Dozvěděla jsem se, že existují množírny, které pod hlavičkou “Kluby”, prodávají štěňata levněji a pak majiteli přijde i PP ale třeba v ruštině.Zkusila jsem zavolat paní Kateřinu Sodomovou (Novotnou), že bych měla zájem o štěně Jorkšíra. Klidně mluvila, že jsou klub a pokud se koupě uskuteční, dostaneme PP - klubový. A zrovna tam má s rovnou černou srstí (vlastně vlasem) a hnědým pálením. A že je to štěně “klubový”, bylo by za 15000,-. Teď jen nevím, jestli vnuk šáhnul vedle, když nám přivezl štěně s vlnitou srstí a podobné na knírače. Tohle snad taky rozluštíme. Večer manžel vnukovi zavolá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2023 18:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Tohle štěňátko je už nás 4. pejsek. Koupili jsme ho jako kamaráda pro našeho třetího malého knírače. Nikdy jsme s koupi -vždycky s PP- problém neměli. Proto jsme nyní “trošku” překvapení touto situací.

Já nějak nemůžu pochopit, když máte třetího knírače s PP, proč jste tentokrát nechali pořízení psa na někom jiném, byť z rodiny, a nevybrali si sami. Přece máte nějaké zkušenosti, snad už za tu dobu nějaké znalosti...

14.2.2023 20:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.248

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já nějak nemůžu pochopit, když máte třetího knírače s PP, proč jste tentokrát nechali pořízení psa na někom jiném, byť z rodiny, a nevybrali si sami. Přece máte nějaké zkušenosti, snad už za tu dobu nějaké znalosti...

Tak možná proste na vnuka spoléhali. Já tomu docela rozumím, nebo spis vidím stejnou situaci u našich prarodičů, kteří to také nechali na synovi a vnuckach, a taky už měli PP psa a takový ten základ znali, opravdu jen základ, ovšem nějaké organizace a kluby rozhodne ne. A určitě by toho nevěděli tolik, co se kde dá, s prominutím, o*ebat a podobně. Ono pro nás je to hrozne jednoduché, ale ta problematika je pro spoustu lidí proste vyšší dívčí, i přesto, ze už PP psa měli (to muže být zrovna náhoda, ze narazili na fajn chovatele a vše bylo v pořádku).

Hypoteticky, kdyby si prarodiče chteli pořídit stejne plemeno jako mám já, tak to pravděpodobně taky nechají cele na mě. A budou mi věřit. Tomu zase já rozumím.

@lupus4@
On to ale nikdo nemyslí špatně. Asi se všichni shodneme, ze teď je nejdůležitější aby bylo stendo zdrave a šťastné, majitele spokojeni. Ale očividně paní samotnou zajímá jak to bylo, odkud stendo je, a co je zač.

14.2.2023 20:40
jitka s

XXX.XXX.129.16

assil napsal(a):
Co se k nim všechno přimíchávalo? Já žila doteď v domění, že je to kříženec jorka a maltézáka, ale koukám se to muselo ještě něčím vylepšit.

To jste ale vedle, biewer není žádný kříženec.
První biewer teriér se narodil v roce1984 rodině Biewerů z Hirschfeldu. Z důvodu genetické mutace z otcovy strany se na srsti štěňat objevily bílé skvrny. Manželé Biewrovi, Gertruda a Werner, byli tak nadšení tímto psem, že selekcí začali šlechtit psy jemu podobné. Vytvořené plemeno pojmenovali Biewer Yorkshire á la Pom Pon. Až později plemeno získalo název biewer teriér. První klub biewer teriérů byl založen v březnu 2003.[

Neregistrovaný uživatel

14.2.2023 20:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.26.26

Jezis lidi. Kurnafix. Štěně n
Je normální a zcela odpovídá barvou i vzhledem běžnýmu barevnymu jorkovi s pp. Jo fci nemaj neb fci jsou zkostnately byrokrati ktery stary olemena domrvi a novy neuznaj.
Nevim co tu vsichni paní desite a vysilujete. Pes je biewer. Je normální. Komec tecka. Nevymejslejte scifi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2023 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vlnitá srst je jasná.
Kdepak by se u bývra asi vzala, co, proto ten pudl.

pes je hezký a je v dobrých rukou,
tak už to asi neřešit

14.2.2023 21:32
vosajda

XXX.XXX.47.34

Přesně tak. Manžel je po operaci ramene-dali mu nový kloub a museli i štěp. Bydlíme u Roudnice a do Mnichovic by ho rameno rozbolelo. A když opravdu víme a viděli jsme jorkšíry jak vnuka, tak jeho matky, věřili jsme.
Teď je pro nás důležité s kým fenu spojili, rádi bysme to věděli. Nevrátíme ho, je krásnej, roztomilej a dokonce i chytrej. Už zvládá “sedni”, než dostane pamlsek, už pochopil “zůstaň”, když nechci, aby někam za mnou šel. Sice ještě někdy doma čůrne, ale kadit chodí ven. Je prostě boží. Jen ještě nepřišel ten zázračný PP, což by už měl. Ale to musí zařídit vnuk a taky vysvětlit, proč nám neřekl, že pes bude z “klubu”. A znova vám tady moc děkuju za spoustu vysvětlení i rad.

Neregistrovaný uživatel

15.2.2023 01:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.105.241

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vlnitá srst je jasná.
Kdepak by se u bývra asi vzala, co, proto ten pudl.

pes je hezký a je v dobrých rukou,
tak už to asi neřešit

Znalec bieweru s bohatymi zkušenostmi promluvil😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 06:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jezis lidi. Kurnafix. Štěně n
Je normální a zcela odpovídá barvou i vzhledem běžnýmu barevnymu jorkovi s pp. Jo fci nemaj neb fci jsou zkostnately byrokrati ktery stary olemena domrvi a novy neuznaj.
Nevim co tu vsichni paní desite a vysilujete. Pes je biewer. Je normální. Komec tecka. Nevymejslejte scifi.

Myslím, že je docela zbytečný se tady hádat o tom, jestli má štěně tu správnou barvu a vzhled srsti, to je úplně irelevantní vzhledem k tomu, že zadavatelka chce slíbený PP, který by prokazoval původ štěněte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 06:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jinak koukala jsem na wikipedii a tam je o biewerech toto info:

Biewer teriér (původně Biewer Yorkshire á la Pom Pon) je v České republice Mezinárodní kynologickou federací (FCI) neuznané plemeno psa z Německa, které je dnes chováno po celém světě a ve většině státech je toto plemeno uznané (FCI).

Zajímavý a přijde mi to jako nesmysl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 07:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

takto napsané to je nesmysl. Německo uznalo plemeno jako národní - tedy může na národní, klubové... výstavy, nemůže získat CACIBa, neb patří do skupiny neuznaných národních plemen.

Mnoho států uznalo plemeno jako národní a povoluje jejich zápis do plemenných knih. Jako u nás třeba americký buldog či barevná boloňka... a mají své výstavní třídy. U nás zatím biewer pod čmku zařazen nebyl... Je v tom určitě "politika" a malý tlak dosavadních chovatelů. Takže v ČR nesmí na žádnou výstavu.

Proto někteří chovatelé jsou členy německých klubů... a vystavují tam. Takže můžou mít v rodokmenu i CACe...

15.2.2023 07:46
assil

XXX.XXX.225.195

jitka s napsal(a):
To jste ale vedle, biewer není žádný kříženec.
První biewer teriér se narodil v roce1984 rodině Biewerů z Hirschfeldu. Z důvodu genetické mutace z otcovy strany se na srsti štěňat objevily bílé skvrny. Manželé Biewrovi, Gertruda a Werner, byli tak nadšení tímto psem, že selekcí začali šlechtit psy jemu podobné. Vytvořené plemeno pojmenovali Biewer Yorkshire á la Pom Pon. Až později plemeno získalo název biewer teriér. První klub biewer teriérů byl založen v březnu 2003.[

Ale prtky, spíš je kolem toho mlžení, takže se tomu podezření křížení ani nedivím. Piebold gen je recesivní, takže aby se na štěněti projevil, musí ho mít štěně od obou rodičů a když pak zároveň píšou, že se jim narodila takováhle štěňata dvě po třech měsících po sobě, takže od různých rodičů, tak je to prostě podezřelý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 09:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Znalec bieweru s bohatymi zkušenostmi promluvil😂

Odkud je vlnitá srst, znalče?
Proč není tento chov pod něčím pořádným, IBC, IHR, AKC?
Pro proč proč odpovězte vlnitý chlup potřebuju doplnit znalosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 09:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chvíli byl pod FCI na Slovensku. A všimněte si, že AKC úplně nehráblo a neuznává hodně barev, protože je to jasné...

15.2.2023 12:27
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Odkud je vlnitá srst, znalče?
Proč není tento chov pod něčím pořádným, IBC, IHR, AKC?
Pro proč proč odpovězte vlnitý chlup potřebuju doplnit znalosti

Větší štěňata mají chundelatou srst, až když je srst delší, je rovná. Znalče

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 13:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Větší štěňata mají chundelatou srst, až když je srst delší, je rovná. Znalče

A to na foto má být rovná srst? Nevím, ptám se :-)
Proč se takový skvělý chov nedá pod AKC?
Mi tito psíci připadají jiní, já za to nemohu
https://iceicebabybiewerspoodles.com/biewer-girls-gallery/

15.2.2023 13:34
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to na foto má být rovná srst? Nevím, ptám se :-)
Proč se takový skvělý chov nedá pod AKC?
Mi tito psíci připadají jiní, já za to nemohu
https://iceicebabybiewerspoodles.com/biewer-girls-gallery/

Právě že to není rovná srst, to je ta vlnitá, kterou jste kritizoval. Rovná je až když povyrostou. A mimochodem, jak jste přišel na to, že chov není pod IHR ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 16:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Právě že to není rovná srst, to je ta vlnitá, kterou jste kritizoval. Rovná je až když povyrostou. A mimochodem, jak jste přišel na to, že chov není pod IHR ?

Přišel jsem na to. https://www.ikclub.cz/chovatelske-stanice/
https://www.facebook.com/IKCzs/
Fakt má teriér z Yorku tak širokou hlavu a hraje všemi barvami?
Nemáte nějaké obrázky dospělých teda?
Potřebuji se dovzdělat.

15.2.2023 16:58
vosajda

XXX.XXX.47.34

Tak ještě naposledy posílám fotky toho našeho “ Klubového Jorkšíra”.

15.2.2023 18:04
jitka s

XXX.XXX.129.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přišel jsem na to. https://www.ikclub.cz/chovatelske-stanice/
https://www.facebook.com/IKCzs/
Fakt má teriér z Yorku tak širokou hlavu a hraje všemi barvami?
Nemáte nějaké obrázky dospělých teda?
Potřebuji se dovzdělat.

Myslíte si, že jste vtipný? Nejste. Mám tři biewery, nejstaršímu je 12 let, všechny s PP IHR.

15.2.2023 21:06
Terven

XXX.XXX.110.191

jitka s napsal(a):
Myslíte si, že jste vtipný? Nejste. Mám tři biewery, nejstaršímu je 12 let, všechny s PP IHR.

Megí je žena
A jo, to štěně vosajdy má srst jako malej york.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 21:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zvlastni diskuze...
Historie te chovatelky jde dohledat. Ji, jeji odchovy. Neni to zadna no-name osoba.
Jestli stene vypada jak ma? Podle me jo. ale to neni relevantni - neznam toto plemeno.

Tak snad jen ze vetka, co vystavila oc. prukaz existuje, funguje a odpovida mistne chovatelce.
nepripada mi to jako podvod.

Prcek je krasny a preji at dela i dal radost !

15.2.2023 22:09
vosajda

XXX.XXX.47.34

Díky, máme ze štěndy velkou radost. Moc jsem si tady s vámi hezky “popovídala”. Spoustu věcí jsem nevěděla. A pokud by vám to nevadilo, za nějaký čas se ozvu, jak náš Kevin roste. vosajda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.2.2023 09:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Díky, máme ze štěndy velkou radost. Moc jsem si tady s vámi hezky “popovídala”. Spoustu věcí jsem nevěděla. A pokud by vám to nevadilo, za nějaký čas se ozvu, jak náš Kevin roste. vosajda.

Určitě se ozvěte! Jsme zvědaví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.2.2023 13:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

vosajda napsal(a):
Díky, máme ze štěndy velkou radost. Moc jsem si tady s vámi hezky “popovídala”. Spoustu věcí jsem nevěděla. A pokud by vám to nevadilo, za nějaký čas se ozvu, jak náš Kevin roste. vosajda.

Je krásnej, má hezký zbarvení. A kolik teď asi váží? Možná jsem to v diskuzi přehlídla.

16.2.2023 15:15
vosajda

XXX.XXX.47.34

Přesně nevím. Asi 2 kg. Až se vyspí zvážím a upřesním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.2.2023 16:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

jitka s napsal(a):
Myslíte si, že jste vtipný? Nejste. Mám tři biewery, nejstaršímu je 12 let, všechny s PP IHR.

vůbec to není vtipný, já nevěděla, že jste jedna a ta samá osoba

Přidejte reakci

Přidat smajlík