Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.3.2023 20:14
karkulka

XXX.XXX.60.151

Zdravím všechny pejskaře. Mám problém a potřebuji poradit. Od ledna mám doma šestiletého psa Border kolie, je hodně chlupatý a bohužel velmi chutná klíšťatům. Už jsem mu vytáhla něco kolem dvanácti klíšťat. Dostal pipetku Frontline spot-on (20-40 kg) na kočku Britku mi vždy perfektně fungoval, ale klíšťata měl dál, tak jsem mu pořídila obojek Foresto, který má od pátku (snažila jsem se mu ho dát co nejvíc na kůži, ale s tou jeho huňatostí asi málo). Dnes jsem mu vytáhla ráno 3 vetřelce a teď odpoledne další tři… Už nevím, co mu dát, aby na něj ty osminohý potvory nelezly. Prosím majitele chundelatých psů o zkušenosti a radu.
Předem moc děkuji Stáňa

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.3.2023 20:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

dávám bravecto a nazdar.

27.3.2023 21:13
Fiona.Praha

XXX.XXX.69.36

Taky dávám Bravecto.

27.3.2023 22:30
Doron

XXX.XXX.30.211

Já taky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 01:35

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 02:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Souhlasim, na jaře jednu tabletu bravecto a člověk má vystaráno na celou sezónu.

28.3.2023 06:46
hanDy7

XXX.XXX.117.226

Myslíte, že je v pohodě dát bravecto čtyřměsíčnímu štěněti? prodala nám to veterinářka a až doma jsem zjistila, že jsou na to dost rozporuplné názory. Díky

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 08:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Za nás taky Bravecto. Klíšťata bych v její srsti hledala jak Popelka. A po třech dnech hledání bych padla vyčerpáním.....

28.3.2023 08:34
assil

XXX.XXX.225.195

Ono Frontline obecně moc nefunguje, skvělá je pipeta Advantix.
Bravecto nedávám od tý doby, co jsem měla možnost vidět co to umí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 09:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Ono Frontline obecně moc nefunguje, skvělá je pipeta Advantix.
Bravecto nedávám od tý doby, co jsem měla možnost vidět co to umí.

já jsem toho vypotřebovala možná už kamion a neviděla jsem vůbec nic zvláštního.

28.3.2023 09:32
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

assil napsal(a):
Ono Frontline obecně moc nefunguje, skvělá je pipeta Advantix.
Bravecto nedávám od tý doby, co jsem měla možnost vidět co to umí.

https://m.facebook.com/veterinaanimed/photos/kl%C3%AD%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1-sez%C3%B3na-je-v-pln%C3%A9m-rozpuku-a-my-v%C3%A1m-proto-p%C5%99in%C3%A1%C5%A1%C3%ADme-stru%C4%8Dn%C3%A9-shrnut%C3%AD-pro%C4%8D/2259344014277998/?_se_imp=2t7u0VC84yx01Jbqu

Ten jeden komentář s odkazem je vcelku zajímavý.

28.3.2023 09:33
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

Omlouvám se, neměla to být citace.

28.3.2023 09:33
Doron

XXX.XXX.30.211

assil napsal(a):
Ono Frontline obecně moc nefunguje, skvělá je pipeta Advantix.
Bravecto nedávám od tý doby, co jsem měla možnost vidět co to umí.

Nějaké zdravotní problémy?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 12:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já léta kapala Frontine a dobrý, pak to jeden rok defakto přestalo fungovat resp. už to nebylo stoprocentní...mezitím jsme teda zkoušeli jiné pipety s větším či menším úspěchem a teď kapu frontline tri-act a s tím jsem teda spokojená moc, protože se mi nestalo, že bych na psu našla po procházce lezoucí klíště (má to nějaký repelentní účinek).

Vím, že dost lidí má s frotlinem zkušenost, že nic moc, ale já až na to, kdy přestal ten "obyč) fungovat a přešli jsme na tri-act, tak musím říct, že klíště třeba i máme, ale v případě, kdy už končí doba účinnosti pipety a já ještě nekápla další.

28.3.2023 12:39
assil

XXX.XXX.225.195

Doron napsal(a):
Nějaké zdravotní problémy?

Ano, u jednoho psa jsem to viděla na vlastní oči, stejné reakce u pár jiných na videích na FB.
Jakože chápu, že to postihne naprostý minimum psů, tak ale nemusím tomu chodit naproti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 12:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Ano, u jednoho psa jsem to viděla na vlastní oči, stejné reakce u pár jiných na videích na FB.
Jakože chápu, že to postihne naprostý minimum psů, tak ale nemusím tomu chodit naproti.

nežádoucí účinky má úplně, ale úplně všechno.

taky nebrojím proti forestu jen proto, že mi po tom olezla kočka.

28.3.2023 13:18
assil

XXX.XXX.225.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nežádoucí účinky má úplně, ale úplně všechno.

taky nebrojím proti forestu jen proto, že mi po tom olezla kočka.

Tak jistě, jde jen o to jaké jsou a jaký má kdo limity. Nežádoucí účinky bravecta jsou už přes můj limit, olezlou srst bych ještě zkousla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 13:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Tak jistě, jde jen o to jaké jsou a jaký má kdo limity. Nežádoucí účinky bravecta jsou už přes můj limit, olezlou srst bych ještě zkousla.

ten krk jsem hojila dva měsíce, ale nevadí

babesiózy se asi bojím víc.

28.3.2023 13:37
assil

XXX.XXX.225.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ten krk jsem hojila dva měsíce, ale nevadí

babesiózy se asi bojím víc.

Nejen, sousedi měli psa s borelkou a taky nic moc.

28.3.2023 15:27
Doron

XXX.XXX.162.50

assil napsal(a):
Tak jistě, jde jen o to jaké jsou a jaký má kdo limity. Nežádoucí účinky bravecta jsou už přes můj limit, olezlou srst bych ještě zkousla.

Já Vám věřím, stát se to může.
Mně zase jednou olezla srts u Gučáka po takovém tom strašně drahém obojku v té plechové krabičce ( značku jsem zapomněla).

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2023 15:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Já Vám věřím, stát se to může.
Mně zase jednou olezla srts u Gučáka po takovém tom strašně drahém obojku v té plechové krabičce ( značku jsem zapomněla).

A to je ono.

Očkovat nebo neočkovat? Odčervovat - čím? Nebo ne?

Prostě se musíme rozhodnout.

28.3.2023 16:08
Doron

XXX.XXX.103.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to je ono.

Očkovat nebo neočkovat? Odčervovat - čím? Nebo ne?

Prostě se musíme rozhodnout.

U klíšťat mám jasno. Moc se jich bojím.
Měla jsem boreliózu, psům bych ji nepřála.

28.3.2023 16:14
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

Doron napsal(a):
U klíšťat mám jasno. Moc se jich bojím.
Měla jsem boreliózu, psům bych ji nepřála.

Já taky, nic pěknýho.
U psů se dá očkovat, ale zatím spoléhám na tabletovou chemii.

28.3.2023 20:54
Terven

XXX.XXX.110.191

assil napsal(a):
Ano, u jednoho psa jsem to viděla na vlastní oči, stejné reakce u pár jiných na videích na FB.
Jakože chápu, že to postihne naprostý minimum psů, tak ale nemusím tomu chodit naproti.

Jj, naprostý minimum. Ale hlavně - ty videa na fb je třeba brát s velikou rezervou, tam jde hlavně o senzaci a co největší počet sdílení.
Ty tablety bere obrovský množství psů - a psům se dějou různý hrozný věci, včetně opravdu závažných stavů až smrti i bez Bravecta. Bohužel, pokud ten pes v nedávné době tu tabletu pozřel, viník je nasnadě.
Píšete, že nežádoucí účinky Bravecta už jsou přes váš limit - nu, možná je to tím, že jste neviděla žádnej pořádnej nežádoucí účinek obojku. Olezlej krk je odvárek - vím o psu, kterej skončil v noci na pohotovosti s neurologickejma příznakama.

29.3.2023 08:01
assil

XXX.XXX.225.195

Terven napsal(a):
Jj, naprostý minimum. Ale hlavně - ty videa na fb je třeba brát s velikou rezervou, tam jde hlavně o senzaci a co největší počet sdílení.
Ty tablety bere obrovský množství psů - a psům se dějou různý hrozný věci, včetně opravdu závažných stavů až smrti i bez Bravecta. Bohužel, pokud ten pes v nedávné době tu tabletu pozřel, viník je nasnadě.
Píšete, že nežádoucí účinky Bravecta už jsou přes váš limit - nu, možná je to tím, že jste neviděla žádnej pořádnej nežádoucí účinek obojku. Olezlej krk je odvárek - vím o psu, kterej skončil v noci na pohotovosti s neurologickejma příznakama.

Obojky taky nemusím, tak je nedávám a stejně ničí srst a u pipet jsem nikdy neslyšela o ničem horším než že se pes drbe a nebo mu opadá srst na místě aplikace a tam dost pomůže to smýt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mi pipety nikdy nefungovaly - ani Bravecto. Že bych byla levá, no to jsem, ale tak jsem zkoušela i vyšší dávku a jen za krk, nebo na celou páteř... a houby s voctem. A pak problém - kdy můžu dát psovi něco jiného, za kolik dní?
Neurologické trable a popáleniny od obojku, fakt popáleniny od té chemie, nejen nějaké pupínky, to je takový standard.
Čtu si recenze v zahraničí, oni se s tím tak nepářou jak my.
A v neposlední řadě mi teda dost vadí, že dám za něco 7 8 stovek a musím to zahodit.
Jako já mám řešení... tam, kde je zamořeno, nebudeme chodit. :-)
Nikam nebudeme chodit. Vyřízeno.

29.3.2023 08:38
Doron

XXX.XXX.30.211

Já ty tablety rozděluju, i když se píše, že účinná látka je v nich rozmístěná nerovnoměrně, aby to nešlo.
Takže jsem teď rozdělila dvě tablety do 40kg mezi tři psy, 25,35 a 12kg.

Mimochodem, jste očkovaný proti klíšťový encefalitidě ( jako vy lidi)?
Já ne :(.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 08:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Obojky taky nemusím, tak je nedávám a stejně ničí srst a u pipet jsem nikdy neslyšela o ničem horším než že se pes drbe a nebo mu opadá srst na místě aplikace a tam dost pomůže to smýt.

u pipet jsem nikdy neslyšela o ničem horším

mozna to je jen sladka nevedomost ale.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 08:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Já ty tablety rozděluju, i když se píše, že účinná látka je v nich rozmístěná nerovnoměrně, aby to nešlo.
Takže jsem teď rozdělila dvě tablety do 40kg mezi tři psy, 25,35 a 12kg.

Mimochodem, jste očkovaný proti klíšťový encefalitidě ( jako vy lidi)?
Já ne :(.

My nemusíme. Protože ta klíšťata vychytá pes a Bravecto je zabije. Ta klíšťata. ;-)
Kolik letos ta do 40 stojí?

29.3.2023 08:44
assil

XXX.XXX.225.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
u pipet jsem nikdy neslyšela o ničem horším

mozna to je jen sladka nevedomost ale.

Možná, ale pořád je psů s pipetama, které znám, mnohonásobně víc než těch s bravectem neb oproti pipetám je bravecto celkem novinka a ani tak o nějakým vyloženě průšvihu s pipetou nevím, ale o průšvihu s bravectem jo.

29.3.2023 08:45
assil

XXX.XXX.225.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mi pipety nikdy nefungovaly - ani Bravecto. Že bych byla levá, no to jsem, ale tak jsem zkoušela i vyšší dávku a jen za krk, nebo na celou páteř... a houby s voctem. A pak problém - kdy můžu dát psovi něco jiného, za kolik dní?
Neurologické trable a popáleniny od obojku, fakt popáleniny od té chemie, nejen nějaké pupínky, to je takový standard.
Čtu si recenze v zahraničí, oni se s tím tak nepářou jak my.
A v neposlední řadě mi teda dost vadí, že dám za něco 7 8 stovek a musím to zahodit.
Jako já mám řešení... tam, kde je zamořeno, nebudeme chodit. :-)
Nikam nebudeme chodit. Vyřízeno.

Asi jak kde v zahraničí, mě třeba docela překvapilo, že u lapin docela dost lidí v zahraničí používá křemelinu, co se používá u slepic proti čmelíkům. Prej funguje na klíšťata super. Ale zkoušet teda nehodlám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 08:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Asi jak kde v zahraničí, mě třeba docela překvapilo, že u lapin docela dost lidí v zahraničí používá křemelinu, co se používá u slepic proti čmelíkům. Prej funguje na klíšťata super. Ale zkoušet teda nehodlám.

Jako že mám toho psa posypat kaolinem, křemílkem a pískem, jo? :-)

29.3.2023 09:07
assil

XXX.XXX.225.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako že mám toho psa posypat kaolinem, křemílkem a pískem, jo? :-)

Přesně tak Co jsem četla, nasype se to na psa, pak se jde na dlouhou vycházku a prej pak už z něj nic nepadá, údajně. A pes je prej pak bez klíšťat, údajně. Ale asi to funguje, používá to fakt dost lidí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Já ty tablety rozděluju, i když se píše, že účinná látka je v nich rozmístěná nerovnoměrně, aby to nešlo.
Takže jsem teď rozdělila dvě tablety do 40kg mezi tři psy, 25,35 a 12kg.

Mimochodem, jste očkovaný proti klíšťový encefalitidě ( jako vy lidi)?
Já ne :(.

Já jsem, v lese jsem denně a letos je to s klíšťaty masakr.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 09:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jinak včera jsem vyčesávala psa, hlavně podsadu hráblem. Večer hráblo zmizelo, prostě a zkrátka není a já ho nemůžu najít. Už jsem i vysypala odpadkový koš, nic. Podezírám psa, že ho odnesl na zahradu a schoval. Tak dnes budu hledat.

29.3.2023 09:16
hanDy7

XXX.XXX.117.226

Bravecto je u nás pokud si to pamatuji správně od roku 2014, tak už to není taková novinka, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 09:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

hanDy7 napsal(a):
Bravecto je u nás pokud si to pamatuji správně od roku 2014, tak už to není taková novinka, ne?

Já už znám víc lidí, kteří ho dávají, než těch, kteří ho odmítají.

29.3.2023 10:01
Ouško4

XXX.XXX.225.15

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem, v lese jsem denně a letos je to s klíšťaty masakr.

Já jsem taky v lese denně a je to masakr. Letos už jsem našla na psech několik zapitých klíšťat, i přes Foresto.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 10:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Já ty tablety rozděluju, i když se píše, že účinná látka je v nich rozmístěná nerovnoměrně, aby to nešlo.
Takže jsem teď rozdělila dvě tablety do 40kg mezi tři psy, 25,35 a 12kg.

Mimochodem, jste očkovaný proti klíšťový encefalitidě ( jako vy lidi)?
Já ne :(.

Zrovna včera jsem byla na přeočkování a dnes jsem lehce nehybná na pravou stranu. Já jediná u nas mám na tuto vakcínu takovou reakci. Manžel v pohodě, dítě taky. Ale radši být pár dní jak invalida než dostat encefalitidu, že. Loni jsem pochytala pár klíšťat, dokonce jedno na chatě pod pergolou.

29.3.2023 10:05
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zrovna včera jsem byla na přeočkování a dnes jsem lehce nehybná na pravou stranu. Já jediná u nas mám na tuto vakcínu takovou reakci. Manžel v pohodě, dítě taky. Ale radši být pár dní jak invalida než dostat encefalitidu, že. Loni jsem pochytala pár klíšťat, dokonce jedno na chatě pod pergolou.

Já jí měla, klíšťovou encefalitýdu a prý mám protilátky už napořád. Borelku jsem měla taky, ale to už je dávno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 10:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

aluska napsal(a):
Já jí měla, klíšťovou encefalitýdu a prý mám protilátky už napořád. Borelku jsem měla taky, ale to už je dávno.

A jestli se můžu zeptat máte po encefalitidě nějaké trvalé následky? Kamarádka měla těžký průběh boreliózy a doteď si nese v sobě následky. U encefalitidy vím, že lidé kteří ji měli na ni dostali částečný invalidní důchod.

29.3.2023 10:13
assil

XXX.XXX.225.195

hanDy7 napsal(a):
Bravecto je u nás pokud si to pamatuji správně od roku 2014, tak už to není taková novinka, ne?

Oproti pipetám pořád novinka, ani ne 10 let, to není ani jeden psí život.

29.3.2023 10:22
fikovnice

XXX.XXX.62.212

Doron napsal(a):
Já ty tablety rozděluju, i když se píše, že účinná látka je v nich rozmístěná nerovnoměrně, aby to nešlo.
Takže jsem teď rozdělila dvě tablety do 40kg mezi tři psy, 25,35 a 12kg.

Mimochodem, jste očkovaný proti klíšťový encefalitidě ( jako vy lidi)?
Já ne :(.

Odpovídám na otázku : Nejsem očkovaná proti klíšťovce.

Dlouho jsem si myslela, že na mě klíšťata vůbec nejdou; až jsem relativně nedávno měla zapitý klíště - evidentně mi je do postele přitáhl Fido...

29.3.2023 10:31
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jestli se můžu zeptat máte po encefalitidě nějaké trvalé následky? Kamarádka měla těžký průběh boreliózy a doteď si nese v sobě následky. U encefalitidy vím, že lidé kteří ji měli na ni dostali částečný invalidní důchod.

Jsem úplně v pohodě, naštěstí. Trvalo 3 týdny, než jsem se dostala na infekční, příznaky neodpovídaly a nikoho to nenapadlo. V nemocnici jsem byla týden a pustili mě domů. Horší bylo to potom, nic nedělat, nečíst, neposlouchat rádio a televizi, nekoukat na počítač, netelefonovat. První týden mě strašně pálily záda, nemohla jsem ležet na zádech ani na boku, syndrom neklidných nohou, no děs. To ale přešlo a pak šílená nuda, jen sedět ve stínu. Tenkrát jsem měla jen 2 jezevčíky, takže pár kratších procházek do lesa každý den. Po dvou měsících jsem to už nevydržela a vylezla na koně. Myslím že z toho mi zůstalo potíž udržet dlouho pozornost, ale to není nic strašnýho a občas si nemůžu vzpomenout na název něčeho, ale to přičítám věku

Borelku jsem měla už hodně dávno, asi před 30ti lety. Nevím jestli může mít vliv na tenisový lokty, ale to může i přemíra práce a artrozu v kyčlích - to zase i věk a teď mě začalo pobolívat koleno, ale zase to může být následek závodní lehké atletiky v mládí.....ale borelie pořád v krvi mám, teda nevím jestli se tomu tak říká, ale když mi dr dělal odběry, tak říkal že je tam určitá výše, jak jsem jí kdysi měla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takhle si můžu najít každý insekticid atp. z obojků, pipet, tablet, ...
Třeba Seresto (Foresto) a flumethrin = ataxie, játra, slezina, hubnutí, vliv na kosti, toxické pro ptáky,
většina těch látek je vysoce toxická pro ryby.
Imidacloprid = Advantage, Advocate, Foresto = dtto.
Normálně chemické zbraně - útok na CNS.

Si říkám, když už otrávím toho psa, nemusím u toho otrávit ještě řeky, rybníky, pole, louky, lesy, hmyz užitečný a ten, který je pro jiné potravou.

Peklo to je tohleto.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 10:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Přesně tak Co jsem četla, nasype se to na psa, pak se jde na dlouhou vycházku a prej pak už z něj nic nepadá, údajně. A pes je prej pak bez klíšťat, údajně. Ale asi to funguje, používá to fakt dost lidí.

Dobrý, no, tak já nechám psa se popelit, uvidíme. :-)

29.3.2023 10:49
assil

XXX.XXX.225.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý, no, tak já nechám psa se popelit, uvidíme. :-)

Koukám ono se to i jí, tak to jsem ani nevěděla
https://www.dogsnaturallymagazine.com/benefits-diatomaceous-earth/

29.3.2023 10:57
aluska

XXX.XXX.197.205

Já dávám už třetím rokem Top spot on, kupuju balení pro koně. jezevčouni, 3x denně prolízáme les křížem krážem. Letos dostali první pipetu začátkem března a stav je jedno klíště lidožravka a jedno klíště Mirďa. Jižní Čechy - klíšťat mraky. Musím teda aplikovat každý měsíc, jinak dýl nepůsobí.

29.3.2023 12:44
assil

XXX.XXX.225.195

aluska napsal(a):
Já dávám už třetím rokem Top spot on, kupuju balení pro koně. jezevčouni, 3x denně prolízáme les křížem krážem. Letos dostali první pipetu začátkem března a stav je jedno klíště lidožravka a jedno klíště Mirďa. Jižní Čechy - klíšťat mraky. Musím teda aplikovat každý měsíc, jinak dýl nepůsobí.

Tak teď jsem se chvíli divila, proč si pojmenovávate klíšťata.

29.3.2023 12:52
aluska

XXX.XXX.197.205

assil napsal(a):
Tak teď jsem se chvíli divila, proč si pojmenovávate klíšťata.

to mě nenapadlo

29.3.2023 16:43
Doron

XXX.XXX.30.211

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My nemusíme. Protože ta klíšťata vychytá pes a Bravecto je zabije. Ta klíšťata. ;-)
Kolik letos ta do 40 stojí?

1200 Kč, tuším.
Kupovala jsem i jiný věci, tak nevím úplně přesně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 16:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
1200 Kč, tuším.
Kupovala jsem i jiný věci, tak nevím úplně přesně.

Díky. Tak to Megy zasypu tím pískem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 17:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky. Tak to Megy zasypu tím pískem.

Zrovna dneska jsem je objednávala - tablety 20-40 kg 990,-, tablety 40-56 kg 1190,-
Ale drží celou sezónu a jednou ročně mi to přijde v pohodě cena.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 17:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zrovna dneska jsem je objednávala - tablety 20-40 kg 990,-, tablety 40-56 kg 1190,-
Ale drží celou sezónu a jednou ročně mi to přijde v pohodě cena.

Myslím, že ještě chvíli budu odolávat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 17:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sarah, jak jste psala, ta pipeta Advantix, může se dát na 4 měsíční štěně?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 17:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sarah, jak jste psala, ta pipeta Advantix, může se dát na 4 měsíční štěně?

Píšou od 7 týdnů věku a váhy aspoň 1,5 kg.

29.3.2023 18:01
arosek

XXX.XXX.130.20

Tak u nas nic jinyho nez tableta nepripada v uvahu. Denne v lese, denne ve vode.
Obojky si dementici bud sundaji navzajem, nebo nechaji povesene nekde v lese na vetvi. Pipety vymejou rybickam do obejvacku. Plus si to vzajemne ruzne oblemcavaj, decka na ne hrabou, ja na ne hrabu ... takze jak je psano vejs, radsi "otravim" jen cokolne, nez pulkilak ctverecni kolem kazdeho z nich. Navic hraje roli pomer cena/vykon. A ponevazd uz jsme videla par psisek s borelkou nebo anaplasmou, dekuji pekne. Radsi jim dam jednu tabletu s minimalnim rizikem negativni reakce, nez do nic pak cpat desitky tablet s nejistou prognozou na uzdraveni.

Jinak myslim ze jsme byli jedni z prvnich uzivatelu v CR :) Nikdy nikdo zadna potiz, ani prtata, ani geronti. Maly nebo velky plemena, zadna reakce. Jedine co, ze cube v posledni fazi jaterniho selhani jsem to nedavala. Ale te uz jsem nedavala nic, jen jsem obirala lezouci hmyz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Píšou od 7 týdnů věku a váhy aspoň 1,5 kg.

Děkuji, naše má 15 kg.Koupím

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Ano, u jednoho psa jsem to viděla na vlastní oči, stejné reakce u pár jiných na videích na FB.
Jakože chápu, že to postihne naprostý minimum psů, tak ale nemusím tomu chodit naproti.

Já zas viděla na vlastní oči, co dokáže ehrlichia se zdravým, hravým štěnětem. Radši půjdu naproti mnohem menšímu riziku nežádoucích účinků tablety, než tohle. Filmovala jsem většinou "úspěchy", už zvedne hlavu, vzepře se na loktech, zajímá se o jídlo, posadí se.
https://photos.app.goo.gl/GNjmEafx78o5xHg18

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 20:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky máme u nás hodně klíšťat a taky dávám bravecto. Ale klíšťata se i tak přisajou a nějakou dobu trvá, než pojdou. V tom čase se ale pes taky může nakazit, ne? Není z tohoto pohledu repelent lepší?

29.3.2023 20:15
lupus4

XXX.XXX.205.61

tohle mi přijde docela objektivní

https://www.uveterinarky.cz/tableta-spot-on-nebo-obojek/

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 20:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ehchrlll je jako že anaplasmosa? Toho já bojím nejvíc.
Nějakou dobu trvá, než klíště scípne, ale myslím, že ta doba nestačí na přenos nákazy. Já si to myslím a vůbec nechci vědět, esi to není pravda.
Z neznámých důvodů to malinko funguje i jako repelent (taky to, že klíšťatům vyhrožuji). Ne spolehlivě. Záhada je to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 20:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
tohle mi přijde docela objektivní

https://www.uveterinarky.cz/tableta-spot-on-nebo-obojek/

Nepřijde mi to objektivní, zvýhodňuje Bravecto a zlehčuje vedlejší účinky.

29.3.2023 20:24
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nepřijde mi to objektivní, zvýhodňuje Bravecto a zlehčuje vedlejší účinky.

Jestli ono to nebude tím, že to Bravecto výhodnější je?

29.3.2023 20:25
janaa

XXX.XXX.174.242

I s Bravectem může pes chytnout klíšťové choroby. Samozřejmě stejně jako se spotem nebo obojkem. Stoprocentní není nic

29.3.2023 20:39
Terven

XXX.XXX.110.191

janaa napsal(a):
I s Bravectem může pes chytnout klíšťové choroby. Samozřejmě stejně jako se spotem nebo obojkem. Stoprocentní není nic

To ale nikdo nepopírá a v tom odkazu od lupuse se to i píše.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ehchrlll je jako že anaplasmosa? Toho já bojím nejvíc.
Nějakou dobu trvá, než klíště scípne, ale myslím, že ta doba nestačí na přenos nákazy. Já si to myslím a vůbec nechci vědět, esi to není pravda.
Z neznámých důvodů to malinko funguje i jako repelent (taky to, že klíšťatům vyhrožuji). Ne spolehlivě. Záhada je to.

V češtině to vždycky udávají jako starší název téhož, ale tady se to testuje jako dvě samostatné věci. Mictláně měl ehrlichii, Balu anaplasmu - u něj to byl naštěstí jen průjem, zvýšené pití a ochablé svaly. Ale zas mám pocit, že se nikdy úplně neuzdravil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2023 21:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co pangamin? Nebo vitamín B? Neporadíte někdo, kolik a jak často bych to mohla dát pětikilové Ťapince?

29.3.2023 21:54
janaa

XXX.XXX.174.242

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ehchrlll je jako že anaplasmosa? Toho já bojím nejvíc.
Nějakou dobu trvá, než klíště scípne, ale myslím, že ta doba nestačí na přenos nákazy. Já si to myslím a vůbec nechci vědět, esi to není pravda.
Z neznámých důvodů to malinko funguje i jako repelent (taky to, že klíšťatům vyhrožuji). Ne spolehlivě. Záhada je to.

Tak když nechcete... tak nic nenapíšu

29.3.2023 22:12
Khalula

XXX.XXX.208.178

K původnímu dotazu: Chlupáčovi dáváme obojek Foresto a první rok neměl jediné klíště, druhý rok měl pár klíšťat jen na jaře. Původně jsem myslela, že obojek nefunguje nebo je stará šarže, ale na jaře jsou ty savý potvory prostě nějak natěšenější, tak letos ještě přidávám víc pangaminu a zatím jsme bez klíštěte. Obojek necháváme volnější, aby šel snadno přetáhnout psovi přes hlavu před česáním a i tak funguje. Žádné drbání ani padání srsti, nic. Ale každému vyhovuje něco jiného, dokonalé řešení bohužel není.

Hlavně bych zvážila jak často a do jakých oblastí pes chodí, jestli se koupe v řece/rybníku (vnější parazotika jsou vesměs toxická pro vodní organismy), jestli je v kontaktu s kočkami (pak nejde nic s permethrinem apod.),... a podle toho řešila co dál. Bravecto je asi nejjednodušší, 1 tbl stačí na tři měsíce, prý je částečně repelentní, nevadí kočkám ani vodním organismům... Akorát já se prostě bojím vedlejších účinků a obojek nám zatím naštěstí vyhovuje.

29.3.2023 22:32
Rezzzy

XXX.XXX.15.85

Já u prvního psa vyzkoušela vše možné, nakonec jako jediný fungoval Kiltix, po narození dcery jsme obojek už nechtěla, zkusila jsme jednou pipetu, pak jsme na ni zapomněla a klíště už pak nikdy neměl, mám pocit že byl už tak nasáknutý z toho obojku. Teď jsme sondovala co a jak a chovatelka i vetka doporučily Simparicu.Jen si tak říkám, jak to dělat, do mimina se mi to cpát nechce, bydlíme v přírodě a klíšťata se nám podlamují i po zahradě. Štěndo bude v sezóně.

29.3.2023 23:06
marcelaamax

XXX.XXX.189.248

Rezzzy napsal(a):
Já u prvního psa vyzkoušela vše možné, nakonec jako jediný fungoval Kiltix, po narození dcery jsme obojek už nechtěla, zkusila jsme jednou pipetu, pak jsme na ni zapomněla a klíště už pak nikdy neměl, mám pocit že byl už tak nasáknutý z toho obojku. Teď jsme sondovala co a jak a chovatelka i vetka doporučily Simparicu.Jen si tak říkám, jak to dělat, do mimina se mi to cpát nechce, bydlíme v přírodě a klíšťata se nám podlamují i po zahradě. Štěndo bude v sezóně.

Jooo tak Kiltix (původně jsem myslela, ze Scalibor, ale ten to nebyl)to je ten obojek, co jsem kdysi používala a fungoval, a taky byl dost cítit 😄

No nakonec jsem rada, ze jsme se úplnou náhodou dostali k tomu Nexgardu, s ze sedí a funguje, protože teď s miminem doma, na kterém jsou věcně nalepení psi, by se mi do obojků už vůbec nechtělo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.3.2023 02:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky používám Nexgard, už několik let. Nemám žádný velký chlupatce, ale kočkopsí smečku v bytě a uhlídat aby si navzájem neslízali pipety, nerozkousali obojky, nezmokli hned první procházku po aplikaci... V tomhle je tableta jednodušší. Funguje a přijde mi, že klíšťata i odpuzuje, pár dní po podání už nová nenacházím. Jen jsem teda ze začátku kupovala Nexgard Spectra i na vnitřní parazity, dokud jsem nezjistila, že na škrkavky vůbec neúčinkuje.
A tablety dělím. Tableta pro velké psy má úplně stejnou koncentraci jako pro malé, jen je čtyřikrát větší. Nevěřím, že se nějak liší v rozmíchání, to by pak nemohli zaručit množství účinné látky v tabletě. Stejně tak i pipety mají stejnou koncentraci a liší se jen objemem.

Kočkám jsem až do loňska nemusela dávat nic. Silně podezřívám rozmarýn, pod kterým se neustále váleli, že fungoval jako repelent. Loni mi umřel, a půl roku na to měli najednou blechy taky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.3.2023 06:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nexgard dostával Yoda jako štěník - že je o něco šetrnější, než Bravecto. Letos už je na Bravectu. Většinou stačí jedna dávka na jaře a drží celý rok. Bravecto dostávala Beta i Night - nikdy bez jakékoli reakce a vždy učinkoval. A to jsme v lese každý den a klíšťat potkáváme spoustu...
Jen je prý důležité podávat tablety s jídlem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.3.2023 06:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co pangamin? Nebo vitamín B? Neporadíte někdo, kolik a jak často bych to mohla dát pětikilové Ťapince?

Přiměřeně. Béčkem nepředávkujete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.3.2023 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přiměřeně. Béčkem nepředávkujete.

Děkuji 🙂 asi to vyzkouším (i na sobě).

30.3.2023 15:27
Doron

XXX.XXX.30.211

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji 🙂 asi to vyzkouším (i na sobě).

Ale člověk pak trochu smrdí.
A taky hodně povzbuzuje chuť k jídlu.
To já nepotřebuju:(.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2023 01:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Máte někdo zkušenosti jestli a jak moc funguje Advantix i na odpuzování komárů?


(Foto ilustrační)

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2023 11:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Máte někdo zkušenost, jak dlouho chrání před klíšťaty Nexgard? Dali nám to na veterině, páč zrovna neměli na skladě bravecto. Tak by mě zajímalo, jestli mám ještě řešit něco dalšího nebo to vydrží na tu hlavní sezónu. Na psovi jsem klíště zatím neviděla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2023 12:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte někdo zkušenost, jak dlouho chrání před klíšťaty Nexgard? Dali nám to na veterině, páč zrovna neměli na skladě bravecto. Tak by mě zajímalo, jestli mám ještě řešit něco dalšího nebo to vydrží na tu hlavní sezónu. Na psovi jsem klíště zatím neviděla.

loni nám vydržel čtyři měsíce (od dubna do srpna) - ale to navyšoval Yoda ještě hmotnost docela významně (takže mu dávka na míň kilo už pak prostě stačit nemohla). V srpnu jsme dali ještě jednu vyšší dávku /odpovídající kilům) - protože podzim je klíšťově silná sezóna. A vydrželo to.

Novou tabletu - už Bravecto dostal před odjezdem na dovolenou... přeci jen i tam jsou klíšťata a těch nemocí na jihu je snad i víc...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2023 12:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte někdo zkušenost, jak dlouho chrání před klíšťaty Nexgard? Dali nám to na veterině, páč zrovna neměli na skladě bravecto. Tak by mě zajímalo, jestli mám ještě řešit něco dalšího nebo to vydrží na tu hlavní sezónu. Na psovi jsem klíště zatím neviděla.

do léta určitě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2023 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Super, díky!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2023 12:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdo ještě hledá něco proti klíšťatům a nemůže nebo nechce dávat tabletu, tak doporučím tento šampon. Už jsem ho měla asi rok neotevřený ve skříňce v koupelně a protože pipetu psovi kvůli výstavám dát nemůžu, zkusila jsem ho a ejhle, pes už měsíc na sobě neměl žádný ani lezoucí klíště.

18.4.2023 13:02
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdo ještě hledá něco proti klíšťatům a nemůže nebo nechce dávat tabletu, tak doporučím tento šampon. Už jsem ho měla asi rok neotevřený ve skříňce v koupelně a protože pipetu psovi kvůli výstavám dát nemůžu, zkusila jsem ho a ejhle, pes už měsíc na sobě neměl žádný ani lezoucí klíště.

Saraaaah??? To vypadá zajímace. V popisu na který koukám sice není zmíněno, že by to mělo odpuzovat tyhle šmejdy, ale pro nás se to asi může hodit díky těm kožním problémům, co má Taliprdnice. Díky.

18.4.2023 13:08
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

A hele -tady mají i postřik a tam už je to vyloženě o parazitech:

https://www.magistra.cz/cs/produkt/traumapet-ag-protect-spray-200-ml?sid=5756

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2023 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Saraaaah??? To vypadá zajímace. V popisu na který koukám sice není zmíněno, že by to mělo odpuzovat tyhle šmejdy, ale pro nás se to asi může hodit díky těm kožním problémům, co má Taliprdnice. Díky.

Já právě vůbec netušila, že to takhle bude fungovat. Říkala jsem si, že v tom prostě psa vykoupu, že to bude mít jistě blahodárný účinky na srst a pokožku. Loni jsem to vlastně i kvůli tomu kupovala, když máme každoročně smůlu na ty hotspoty, ale jak to zapadlo někam dozadu ve skříňce, tak jsem na to pochopitelně zapomněla. Jenže letos nás čekají pořád nějaký výstavy a zkoušky, tak nemůžu dát pipetu, ono by to ani nemělo smysl, byly by to vyhozený peníze. Pro něj teda stejně už uvažuju o tabletě, není blindící a popravdě už docela začínám mít obavy z těch různých nemocí od těch osminohých potvor, navíc je jich čím dál víc. Fenkám už jsem pipetu Advantix dala, ale byla jsem překvapená, že účinek nastoupil až cca po 5 dnech, do té doby jsem z nich sundala cca 5 klíšťat a dokonce některý jsem nenašla a odpadly už nacucaný. A to se mně teda vůbec nelíbí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2023 16:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo tak k tomu Nexgardu - pes se začal drbat, tak jsme stejně asi před týdenm nasadili Bravecto, a "v tu ránu" najednou neustále nosí klíšťata Ale to bude asi shoda okolností, asi jim teď začla brutální aktivita...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2023 19:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo tak k tomu Nexgardu - pes se začal drbat, tak jsme stejně asi před týdenm nasadili Bravecto, a "v tu ránu" najednou neustále nosí klíšťata Ale to bude asi shoda okolností, asi jim teď začla brutální aktivita...

Tahám teď s sebou do přírody ještě tenhle sprej, uvidím. Ještě nedokážu říct, zda to dobře maká. Zatím jen první dobrá zkušenost se sprejem. Klíště doteď jedno lezoucí bez spreje. Jinak má bělouš spot Advantix 1x za 5 týdnů.

Po zkušenosti před pár lety, kdy zřejmě proběhl nějakým hnízdem klíšťat a měl jich celkem cca 60 a z toho 25 zakouslých s tbl. Simparikou na parazity v sobě, tak ten spot radši podpořím, je to přírodní složení. Mají v Maxovi, v Benu....zítra prověříme na Sázavě 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2023 20:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo tak k tomu Nexgardu - pes se začal drbat, tak jsme stejně asi před týdenm nasadili Bravecto, a "v tu ránu" najednou neustále nosí klíšťata Ale to bude asi shoda okolností, asi jim teď začla brutální aktivita...

a jsou fakt zakousla?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2023 20:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a jsou fakt zakousla?

Jsou, ale když jsem jich pár vytáhla, byly chcíplý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2023 21:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

tak to jo. Jsem myslela, ze normalne nacucane a zive z nej tahate

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2023 22:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak my letos jedno klíště, ještě než jsme zakápli, protože jsem si vzhledem k počasí myslela, že by ještě ty potvory nemusely být aktivní. Já jsem teda ráda, že mi funguje to, co vloni frontline tři act. Počet zakouslých živých klíšťat nula, počet zakouslých mrtvých klíšťat nula a počet nalezených nezakouslých klíšťat nula. Takže zatím fungujeme bez ztráty kytičky. I když teď by mě asi klíště nepřekvapilo, protože doporučenou periodu aplikace jsem protáhla o dva týdny. Jen doufám, že nám pipeta třeba příští rok nepřesne fungovat jako před časem po několika sezónách spokojenosti obyčejný že.
Pár pipet jsem už zkoušela…samozřejmě v rámci úspor, ale nebylo to stoprocentní. A dost se teda divím, že nám frontline tři act funguje, protože většinou lidi hlásí, že s frontlinem moc spokojený. nebyly.

16.5.2023 23:38
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

No a já dneska dala Malině Immoshield od Beaphar. Už třetí pipetu. Loni dostala jednu, z jara taky jednu a teď jsme našli dvě klíšťata, tak jsem jí ho dneska dala zas a ono jí to totálně zdrblo. Důvěřivě na mě koukala, čekajíc ode mě jen to nejlepší a já jí dala na záda tu příšerně vonící pipetu. Stáhla ocas, odmítla si vzít pamlsek, zalezla pod stůl a nekoukala na mě nešťastně, ona koukala někam do dáli a tak hodinu se mi vyhýbala. Dokonce vyběhla do deště, aby se toho smradu zbavila. Takže, i když jsem měla dojem, že to funguje, tak bych asi raději použila něco, z čeho nebude tak nešťastná.
Je fatk, že ta mentolová vůně nebo co to je, je dost výrazná pro nás lidi, což teprve pro psa. To jí asi všechny buňky v těle řvou "MENTOL" a nic jiného necití. Což se bude hodit do lesa a srnky o ní taky budou vědět několik km dopředu. I když jim je to jedno, oni vidí psa a jdou se podívat zbízka jestli ho mám na vodítku .

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2023 21:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takže dva dny pršelo a teď, když přestalo, jsou klíšťat mraky. Dnes jsem posbírala na psech, na sobě a doma na podlaze po procházce cca 50 lezoucích klíšťat.

18.5.2023 21:53
janaa

XXX.XXX.174.242

Já na holkách taky seberu na procházce xdesítek klíšťat lezoucích. Zakouslý jsem zatím našla jen jedno u Cácory,s tou teď intenzivně cvičím,tak vymete všechen bordel. Letos jsem při očkování nechala všechny otestovat na klíšťový nemoci, vím o x psech,u kterých se "náhodně" přišlo na anaplasmosu (ošetřeni pipetou,obojkem,Bravectem,všechno jedno).
Btw kdyby byl někdo z MB - na letišti,kde se venčí, je někde "hnízdo" infikovaných klíšťat anaplasmou

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2023 22:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já tedy viděla (jedno lezoucí) klíště naposledy tak před měsícem. A že pubertální ohař vymete kdeco. 🤷‍♀️

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 07:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hm, tak s Bravectem má pes furt nějaký potvroy zakouslý, sice jsou chcíplý, ale nějak mě to nenadchává. Dát takovou spoustu peněz, aby se do psa zakusovali klíšťáci a já pak přemýšlela, jestli je chcíplý mám tahat ven nebo nechat, ať upadnou sami.... To teda příští rok půjdu asi do něčeho jinýho....

19.5.2023 10:36
assil

XXX.XXX.121.3

Dala jsem letos prvně pipetu Spot on a super, má tak jedno klíště za týden, to je pro mě přijatelný.

Neregistrovaný uživatel

19.5.2023 10:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.185

Kdo z Vás má odzkoušeny z větší úspěšnosti, nějaký doplněk proti klíšťatům ? Nejlépe na bázi byliné pro vnější použití na psa.

PS: Rozmarýn neměl moc velkou úspěšnost.

Děkuji za odpověď .

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 10:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil napsal(a):
Dala jsem letos prvně pipetu Spot on a super, má tak jedno klíště za týden, to je pro mě přijatelný.

Dávala jsem právě taky Top spot on. Den po aplikaci jsem ze psa sundala jedno lezoucí klíště, a od té doby po klíšťatech ticho po pěšině. Chybí mi kontrolní vzorek - nevím, jestli se odsud klíšťata odstěhovala, nebo je ta pipeta tak zázračná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 10:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kdo z Vás má odzkoušeny z větší úspěšnosti, nějaký doplněk proti klíšťatům ? Nejlépe na bázi byliné pro vnější použití na psa.

PS: Rozmarýn neměl moc velkou úspěšnost.

Děkuji za odpověď .

Menforsan dělá bylinnou pipetu. Někdo si to chválí více, někdo méně.

19.5.2023 10:51
Rezzzy

XXX.XXX.15.85

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kdo z Vás má odzkoušeny z větší úspěšnosti, nějaký doplněk proti klíšťatům ? Nejlépe na bázi byliné pro vnější použití na psa.

PS: Rozmarýn neměl moc velkou úspěšnost.

Děkuji za odpověď .

Rozmarýn s octem mi funguje na děti, a že tu klíšťat máme mraky, na psovi jsem to nezkoušela

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 10:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Menforsan dělá bylinnou pipetu. Někdo si to chválí více, někdo méně.

Nám neúčinkovala. Jenže já mám hodně koupací psy.
Loni účinkoval aspoň ten sprej z dm (viz odkaz), letos při použití zase jenom na tlapky a na podvozek už ne. Asi bych před prochajdou musela nastříkat celýho psa a to by bylo na palici....x3 a sprej by byl za dva dny pryč.
https://www.dm.cz/s-quitofree-sprej-proti-hmyzu-p4058172780158.html

19.5.2023 10:55
Terven

XXX.XXX.110.191

Učinila jsem takovej zajímavej objev. Jako už pár let před tím, mám letos zas feny úplně neošetřený.
Každý jaro koketuju s Bravectem, který jsem asi 2x použila v minulosti na Vikinu. Nakonec se nikdy neodhodlám. Letos mám nový moc fajn vety, chtěla jsem to zkonzultovat s nima. K mýmu velkýmu překvapení nedoporučili tablety, ačkoliv je mají. Doporučili pipetu, ale nějak jsme to zamluvili a na pipetu až dosud nedošlo.
Takže jsou obě bez ničeho - pinčové, která je po dvou operacích a několika antibiotikách jsem ani nic neplánovala, ale na Vikinu jsem chtěla - ta jich nanosí domů hodně.
Podle mých dosavadních zkušeností je teď nejhorší období - duben, květen, červen - měla všechny ty roky před tím vždycky mraky klíšťat. Málokdy jsem na jeden zátah vyndavala jen jedno...spíš tři, čtyři, pět...
Prázdniny a podzim byly vždycky už pohoda, jen sem tam nějaký.
Letos je sem tam nějaký i touhle dobou. Ne, že by neměly vůbec, ale s předchozími léty je to nesrovnatený. Takže jsem tuhle v práci vykládala, že letos je extrémně málo klíšťat a že to asi bude tou dlouho zimou. Kolegyně se na mě nechápavě podívala a řekla, že se jí zdá pravej opak - že letos je jich extrémně moc.
Tak jsem z toho jelen - lezeme venku fakt úplně všude včetně vysoký trávy. Jediný, co mě napadá - začala jsem jim do žrádla sypat pivovarský kvasnice, na který jsem nikdy nevěřila, co se týče antiparazitárních účinků. A to je ještě dost poddávkovávám.
Pokud by to mělo zůstat takhle, nebudu už nikdy muset řešit přípravky proti klíšťatům.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 11:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tahám teď s sebou do přírody ještě tenhle sprej, uvidím. Ještě nedokážu říct, zda to dobře maká. Zatím jen první dobrá zkušenost se sprejem. Klíště doteď jedno lezoucí bez spreje. Jinak má bělouš spot Advantix 1x za 5 týdnů.

Po zkušenosti před pár lety, kdy zřejmě proběhl nějakým hnízdem klíšťat a měl jich celkem cca 60 a z toho 25 zakouslých s tbl. Simparikou na parazity v sobě, tak ten spot radši podpořím, je to přírodní složení. Mají v Maxovi, v Benu....zítra prověříme na Sázavě 😉

Na Sázavě po celodenním výletě jsem na nádraží večer, při čekání na vlak, jedno klíště běloušovi vytáhla, tak jsem s účinky spreje spokojená. My neměli nic.
S sebou základní lékárnu mám na výlety vždycky..

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 11:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nemáme žádné klíště. Když se vyhýbáme jedné pěšině a okolí lesa tady na kopečku.
Prostě jinde nejsou.

19.5.2023 11:39
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dávala jsem právě taky Top spot on. Den po aplikaci jsem ze psa sundala jedno lezoucí klíště, a od té doby po klíšťatech ticho po pěšině. Chybí mi kontrolní vzorek - nevím, jestli se odsud klíšťata odstěhovala, nebo je ta pipeta tak zázračná.

Dávám Top spot on už třetím rokem. Na procházky chodíme jenom do lesa a na louky, kde psi lítají hlavně v terénu - listí, tráva.... každý den prohlížím, občas vyndám klíště. Ale myslím, že na to že jsme Jižní Čechy s největším výskytem klíšťat, tak asi dobrý

19.5.2023 12:25
assil

XXX.XXX.121.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dávala jsem právě taky Top spot on. Den po aplikaci jsem ze psa sundala jedno lezoucí klíště, a od té doby po klíšťatech ticho po pěšině. Chybí mi kontrolní vzorek - nevím, jestli se odsud klíšťata odstěhovala, nebo je ta pipeta tak zázračná.

Já mám kontrolní vzorek kočky, který mají Frontline a je to nepoměrně horší. Takže u psa zatím zůstanu u toho Spot onu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 12:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

u nás kočky i pes neošetřeni a klíšťat minimálně
bezpochyby díky chladnu a mokru

na psa mám advantix, jen atb dobere dnes takže jsem zatím nedávala
na kočky je prý nějaká novinka - odčervení+proti klíšťatům v jednom, nějaký spot on

Neregistrovaný uživatel

19.5.2023 14:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.29.237

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Menforsan dělá bylinnou pipetu. Někdo si to chválí více, někdo méně.

Děkuji za tip . Zkusím jsi to vyhledat a zjistit co má za bylinou směs tento výrobek .

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2023 15:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak my teda zatím bez ztráty kytičky, ale když čtu některé příspěvky zde, tak si raději budu hlídat, abychom zakapávali fakty po 4 týdnech, protože se mi běžně stává, že zakápnu, pak zapomenu a zakápnu zase až když najdu na psu klíště...což je povětšinou kolem šestého týdne od zakápnutí.

Možná, že je to tím, že třeba u nás ještě nejsou ty potvory nějak hojně, třeba ještě invaze přijde.

19.5.2023 22:12
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Terven napsal(a):
Učinila jsem takovej zajímavej objev. Jako už pár let před tím, mám letos zas feny úplně neošetřený.
Každý jaro koketuju s Bravectem, který jsem asi 2x použila v minulosti na Vikinu. Nakonec se nikdy neodhodlám. Letos mám nový moc fajn vety, chtěla jsem to zkonzultovat s nima. K mýmu velkýmu překvapení nedoporučili tablety, ačkoliv je mají. Doporučili pipetu, ale nějak jsme to zamluvili a na pipetu až dosud nedošlo.
Takže jsou obě bez ničeho - pinčové, která je po dvou operacích a několika antibiotikách jsem ani nic neplánovala, ale na Vikinu jsem chtěla - ta jich nanosí domů hodně.
Podle mých dosavadních zkušeností je teď nejhorší období - duben, květen, červen - měla všechny ty roky před tím vždycky mraky klíšťat. Málokdy jsem na jeden zátah vyndavala jen jedno...spíš tři, čtyři, pět...
Prázdniny a podzim byly vždycky už pohoda, jen sem tam nějaký.
Letos je sem tam nějaký i touhle dobou. Ne, že by neměly vůbec, ale s předchozími léty je to nesrovnatený. Takže jsem tuhle v práci vykládala, že letos je extrémně málo klíšťat a že to asi bude tou dlouho zimou. Kolegyně se na mě nechápavě podívala a řekla, že se jí zdá pravej opak - že letos je jich extrémně moc.
Tak jsem z toho jelen - lezeme venku fakt úplně všude včetně vysoký trávy. Jediný, co mě napadá - začala jsem jim do žrádla sypat pivovarský kvasnice, na který jsem nikdy nevěřila, co se týče antiparazitárních účinků. A to je ještě dost poddávkovávám.
Pokud by to mělo zůstat takhle, nebudu už nikdy muset řešit přípravky proti klíšťatům.

Tak pokud by to opravdu fungovalo, tak super, ale míň klíšťat hlásil i tchán. Ten je touhle dobou už tak po dvou klíšťatech. Letos žádné neměl. Malině jsem taky našla jen jedno, obvykle bez pipety jich má aspoň tři. Takže taky mám pocit, že je klíšťat míň.
Kde se to kupuje ty kvasnice a kolit toho dáváte?

19.5.2023 22:16
Terven

XXX.XXX.110.191

Trickyvoo napsal(a):
Tak pokud by to opravdu fungovalo, tak super, ale míň klíšťat hlásil i tchán. Ten je touhle dobou už tak po dvou klíšťatech. Letos žádné neměl. Malině jsem taky našla jen jedno, obvykle bez pipety jich má aspoň tři. Takže taky mám pocit, že je klíšťat míň.
Kde se to kupuje ty kvasnice a kolit toho dáváte?

Dcera má tohle pro koně, tak jí kradu jen tak decentně tu misku popráším
https://www.dromy.cz/travici-aparat/dromy-pivovarske-kvasnice-2000-g/

Určitě má Dromy i menší balení pro psy.

Neregistrovaný uživatel

20.5.2023 05:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.185

Trickyvoo napsal(a):
Tak pokud by to opravdu fungovalo, tak super, ale míň klíšťat hlásil i tchán. Ten je touhle dobou už tak po dvou klíšťatech. Letos žádné neměl. Malině jsem taky našla jen jedno, obvykle bez pipety jich má aspoň tři. Takže taky mám pocit, že je klíšťat míň.
Kde se to kupuje ty kvasnice a kolit toho dáváte?

Nechci vám brát počáteční iluze. Ale u nás pivovarské kvasnice odzkoušené a na klíšťata celkem neúčinné.

20.5.2023 06:36
Terven

XXX.XXX.110.191

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nechci vám brát počáteční iluze. Ale u nás pivovarské kvasnice odzkoušené a na klíšťata celkem neúčinné.

Primárně je vůbec nedávám kvůli klíšťatům, ale je to příjemnej vedlejší účinek.
100% to určitě není, ale množství klíšťat se zredukovalo tak, že mi nevadí.

Neregistrovaný uživatel

20.5.2023 06:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.185

Terven napsal(a):
Primárně je vůbec nedávám kvůli klíšťatům, ale je to příjemnej vedlejší účinek.
100% to určitě není, ale množství klíšťat se zredukovalo tak, že mi nevadí.

Ale tak já nepíší že to nemůže fungovat u vás i na klíšťata. Jen píší Trickyvoo že u ní jako ochrana psa to může být jen minimální . ( Vlastní zkušenost 😉).

20.5.2023 18:58
fikovnice

XXX.XXX.61.157

Terven napsal(a):
Dcera má tohle pro koně, tak jí kradu jen tak decentně tu misku popráším
https://www.dromy.cz/travici-aparat/dromy-pivovarske-kvasnice-2000-g/

Určitě má Dromy i menší balení pro psy.

Tady k tomuto: U mě to celkem funguje. Tedy poněkud oklikou a to tak, když jsem jedla vitamíny sk. B, klidně třeba B-komplex. Pot člověka (a zřejmě tedy i "výpary" ze psa) pak mají typický zápach a klíšťounům zřejmě úplně nevoní.

20.5.2023 19:36
Terapeutka

XXX.XXX.69.29

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hm, tak s Bravectem má pes furt nějaký potvroy zakouslý, sice jsou chcíplý, ale nějak mě to nenadchává. Dát takovou spoustu peněz, aby se do psa zakusovali klíšťáci a já pak přemýšlela, jestli je chcíplý mám tahat ven nebo nechat, ať upadnou sami.... To teda příští rok půjdu asi do něčeho jinýho....

Jsem na tom podobně, u nás teda nemá fena klíšťata zakouslé, ale živé lezoucí v kožichu si nosí domů takže je pak nacházím různě na podlaze, na gauči... doma mám kromě lidí i domácí kočky, celkem mě proto štve furt všechny kontrolovat. Venku na procházkách z ní shazujeme klíšťata průběžně, naštěstí jsou svině v tom světlém kožíšku dobře vidět, ale občas se zavrtají a pak je pronese až do baráku.
Loni a v předchozích letech měla Foresto a repelentní účinek byl 95%, ovšem zamilovala si vodu a koupání, proto jsem chtěla něco jiného než obojek. Navíc po těch 7-8 měsících už byl ten obojek dost ekl.
Nějaké postřiky před procházkou si neumím představit, protože mi nosí klíšťata si ze zahrady, kam si vyjde třeba 10x za den. Navíc když už má to bravecto v sobě, tak jí vlastě nic jiného s účinnou látkou dát nemůžu.
No příští rok musím vymyslet něco jiného.

Neregistrovaný uživatel

20.5.2023 21:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.185

No tak i dnes my z klíšťaty prohráváme na plné čáře 🙁. Takže ještě zkusíme nějaké bylinné výluhy .Ale nejspíš nás čeká příští týden veterina a zkusit změnu značky obojku i když teď změna je asi blbost. Ale už jsem bezradný.

20.5.2023 23:59
lenocka

XXX.XXX.33.183

Já měla ještě donedávna březí fenu, takže mi chemie nesměla přes práh. Jako repelent jsem používala zelený čas s hodně vylouhovaným rozmarýnem a dobrý, na krátkosrstou i oba chlupaté dobrý. Teď už všichni mají Vectru 3D a nic moc, tu a tam klíště mají. Loni z pipet asi nejlépe fungoval Advantix a úplně úplně nejvíc opakovaně zmiňovaný ředěný spot on na skot a ovce 🤷‍♀️

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.5.2023 15:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terapeutka napsal(a):
Jsem na tom podobně, u nás teda nemá fena klíšťata zakouslé, ale živé lezoucí v kožichu si nosí domů takže je pak nacházím různě na podlaze, na gauči... doma mám kromě lidí i domácí kočky, celkem mě proto štve furt všechny kontrolovat. Venku na procházkách z ní shazujeme klíšťata průběžně, naštěstí jsou svině v tom světlém kožíšku dobře vidět, ale občas se zavrtají a pak je pronese až do baráku.
Loni a v předchozích letech měla Foresto a repelentní účinek byl 95%, ovšem zamilovala si vodu a koupání, proto jsem chtěla něco jiného než obojek. Navíc po těch 7-8 měsících už byl ten obojek dost ekl.
Nějaké postřiky před procházkou si neumím představit, protože mi nosí klíšťata si ze zahrady, kam si vyjde třeba 10x za den. Navíc když už má to bravecto v sobě, tak jí vlastě nic jiného s účinnou látkou dát nemůžu.
No příští rok musím vymyslet něco jiného.

My teď byli dva dny v lese a taky jsem furt lovila ze psa klíšťáky (a to jsem ještě neměla čas ho po návratu probrat a vytahat zakouslý), docela se divím, že my lidi si nic zakouslýho nedonesli.
Na minulýho psa mi dobře fungoval obojek scalibor, zakouslých kusů bylo naprosté minimum a mělo to i odháněcí účinek. Klidně bych šla do obojku znovu, ale tento pes je daleko víc mazlící, tak budu příští rok zase váhat, co teda zvolit. Třeba zkusím ten spot on, co píšou ostatní :)

24.5.2023 20:33
marcelaamax

XXX.XXX.189.248

Naši psi mají Nexgard spectra a klíště žádné. A to fena prolítne fakt všude. Pivovarské kvasnice dávám roky, a upřímně účinek nevidím - když jsem dávala v minulosti Top spot on (a zároveň i kvasnice - ty nedávám kvůli klíšťatům), tak psi klíšťata měli. To samé když jsme kdysi zkoušeli ještě přírodní obojky Beaphar, nějakou dobu mi přišlo, že to i funguje, pak už ne. Mám třeba porovnání našich psů s fenou z rodiny, kdy všichni psi měli Top spot on, plus naši psi dostávali ještě pivovarské kvasnice, a naši psi měli klíšťat v tu dobu více, než fena co měla jen Top spot on . Myslím, že to je hrozně individuální. U nás můžu říct, že na fenu šla klíšťata fakt šíleně, někdy jsem jich sundávala lezoucích i desítky, ale teď druhou nebo třetí sezónu, co dávám Nexgard, tak prostě nic. Nechápu to, nenacházím ani lezoucí, a už vůbec ne přisáté. Přitom lidi v okolí říkají, jak mají psy obalené.

25.5.2023 22:47
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

marcelaamax napsal(a):
Naši psi mají Nexgard spectra a klíště žádné. A to fena prolítne fakt všude. Pivovarské kvasnice dávám roky, a upřímně účinek nevidím - když jsem dávala v minulosti Top spot on (a zároveň i kvasnice - ty nedávám kvůli klíšťatům), tak psi klíšťata měli. To samé když jsme kdysi zkoušeli ještě přírodní obojky Beaphar, nějakou dobu mi přišlo, že to i funguje, pak už ne. Mám třeba porovnání našich psů s fenou z rodiny, kdy všichni psi měli Top spot on, plus naši psi dostávali ještě pivovarské kvasnice, a naši psi měli klíšťat v tu dobu více, než fena co měla jen Top spot on . Myslím, že to je hrozně individuální. U nás můžu říct, že na fenu šla klíšťata fakt šíleně, někdy jsem jich sundávala lezoucích i desítky, ale teď druhou nebo třetí sezónu, co dávám Nexgard, tak prostě nic. Nechápu to, nenacházím ani lezoucí, a už vůbec ne přisáté. Přitom lidi v okolí říkají, jak mají psy obalené.

Jo tak jsem to měla z předešlým psem. Šli jsme do lesa a já pak mu už třeba cestou v autě obrala z hlavy 10 klíšťat, co po něm lezli. Když dostal pipetu, tak se to zlepšilo.
U Maliny Immold shield funguje asi stoprocentně, žádné klíště po použití pipety člověk nenajde. Jen ta zděšená reakce toho psa mě odrazuje od dalšího používání. Ona byla tak nešťastná, ale je možný, že jsem to udělala bez keců a ona je zvyklá, že všechno sáhodlouze vysvětluju, tak třeba jí rozhodilo to .

Přidejte reakci

Přidat smajlík