Zvětšené srdce, voda na plicích

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.9.2008 14:43
tezy

XXX.XXX.248.51

Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

28.9.2008 14:56
mikka

XXX.XXX.143.217

tezy napsal(a):
Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

Stejnou diagnozu mel i muj pes. Na odvodneni dostaval Furon a musim rict, ze mu pokazde pomohl. Na to srdicko bral Fortekor mel jeste k tomu, ze ho mel zvetsene tak i nedomykavost srdecni chlopne. Problemy s tim zacal mit v 15 letech a zil s tim temer do 18 let. Da se rict, ze se to diky praskum zvladalo. Sice byly dny, kdy prokaslal noci a podobne. Nakonec umrel na selhani ledvin..

28.9.2008 16:48
zzana

XXX.XXX.163.104

tezy napsal(a):
Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

tak mé fence byla tato nemoc diagnostikována v 15 letech, brala Furon na odvodnění a Enacard (už nevím jak se to psalo) na srdce, po té dostala ještě jedny léky ale to už si nepamatuji jak se jmenovali, fenečku jsem bohužel musela kvůli této vadě nechat uspat v jejích 16,5 let a musím říct že když jsem viděla těsně před uspáním (to jsem ještě netušila že ji nechám uspat) snímek jejího srdce tak jsem se zhrozila - srdce bylo zvětšené přes celý hrudník a tlačilo ji na průdušnici což způsobovalo že se dusila, okamžitě jsem se rozhodla pro její uspání - už mě ani nevnímala když jsem ji volala takže buď bych ji nechala do večera udusit nebo jsem mohla volit uspání, tímto nechci říct že váš pejsek na to umře, znám více psů s touto vadou a žijí vesele dál, už to asi nebude na nějaké běhání po venku ale myslím že se může dožít ještě hodně let, moje fenka ale kašlala jen při seběhnutí ze schodů a jinak to na ní nebylo poznat - jenže pak přišel ze dne na den náhlý zvrat

28.9.2008 17:52
renie

XXX.XXX.204.211

zzana napsal(a):
tak mé fence byla tato nemoc diagnostikována v 15 letech, brala Furon na odvodnění a Enacard (už nevím jak se to psalo) na srdce, po té dostala ještě jedny léky ale to už si nepamatuji jak se jmenovali, fenečku jsem bohužel musela kvůli této vadě nechat uspat v jejích 16,5 let a musím říct že když jsem viděla těsně před uspáním (to jsem ještě netušila že ji nechám uspat) snímek jejího srdce tak jsem se zhrozila - srdce bylo zvětšené přes celý hrudník a tlačilo ji na průdušnici což způsobovalo že se dusila, okamžitě jsem se rozhodla pro její uspání - už mě ani nevnímala když jsem ji volala takže buď bych ji nechala do večera udusit nebo jsem mohla volit uspání, tímto nechci říct že váš pejsek na to umře, znám více psů s touto vadou a žijí vesele dál, už to asi nebude na nějaké běhání po venku ale myslím že se může dožít ještě hodně let, moje fenka ale kašlala jen při seběhnutí ze schodů a jinak to na ní nebylo poznat - jenže pak přišel ze dne na den náhlý zvrat

Tato onemocnění se léčit nedají, záleží jen na kondici pejska a stupni závažnosti, jak dlouho ještě bude žít. Bohužel, můj pejsek na to zemřel do roka od diagnózy.

28.9.2008 19:12
basteri

XXX.XXX.218.34

tezy napsal(a):
Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

NAsi fence BO diagnstikovali zvetsene srdce loni v listpadu ve 13 a pul letech, zalezi, jak moc je vada rozjeta. Co se leku tyce, tak jak Firosemid tak Furon jsou stejne latky, mi davali taky, je to diuretikum, na odvodneni, zejmena plic a celeho organismu. POstune jsme vzdy museli zvysovat davky po dohode s vetem, protoze jeji stav se horsil v pravidelnych intervalech. Pak pisete, ze davate Ramil, coz je skvely lek, ktery ucinkuje na svaovinu srdecni a pusobi protektivne. A to treti je bronchodilatans, na rozsireni prudusek a myslim, ze to pejsek dostava z jieho duvodu, nez vylozee kvuli srdce. Muzu vas ujistit, ze kombinace Ramilu a Furosemidu je fakt dobra a pejskovi by mela pomahat, Jeste zalezi, jak je na tom s davkou, protoze my jsem ji fakt museli zvysovat. Dale jsme davali L karniti ve vysokych davkach, jak nam doporucil vet, je to skvele na tyhle choroby srdce. Ale ten opravdu ve vysokych davkach. Nase fenka mela jeste poruchy rytmu srdce, takze dostavala jeste lek na to,ale to uz je z jineho soudku.

28.9.2008 19:17
basteri

XXX.XXX.218.34

tezy napsal(a):
Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

Jinak nase fenecka na to v lednu umrela, ale hodne zalezi na podminkach, jak je srdce poskozena a 7 let, to je jeste relativne mlady pes. Budu drzet palce, at kokrik vydrzi a zkuste fakt mrknout na davky!!!Hodne stesti!!

28.9.2008 19:38
zzana

XXX.XXX.163.104

basteri napsal(a):
Jinak nase fenecka na to v lednu umrela, ale hodne zalezi na podminkach, jak je srdce poskozena a 7 let, to je jeste relativne mlady pes. Budu drzet palce, at kokrik vydrzi a zkuste fakt mrknout na davky!!!Hodne stesti!!

jejda, já tu moji pohřbila kvůli tomuto taky v lednu, už to bude 4 roky

jiric

29.9.2008 19:55
jiric

XXX.XXX.57.4

zzana napsal(a):
jejda, já tu moji pohřbila kvůli tomuto taky v lednu, už to bude 4 roky

A jak k tomu pejskové přijdou, je to dědičná nebo získaná vada ?
Dá se tomu nějak předcházet ? Třeba , když víme, že tím trpěl jeden z rodičů.

29.9.2008 22:01
atika

XXX.XXX.213.155

jiric napsal(a):
A jak k tomu pejskové přijdou, je to dědičná nebo získaná vada ?
Dá se tomu nějak předcházet ? Třeba , když víme, že tím trpěl jeden z rodičů.

Mě na tuto srdeční vadu umřela dobrmanka v osmi letech. Celý život neměla problém a to byla hodně běhací, jeden den při mém příchodu z práce zakašlala. Protože druhý psík měl zrovna psincový kašel, tak jsem hned mazala na veterinu - myslela jsem, že to taky chytla. Vet zjistil spoustu vody na plicích a hodně zvětšené srdce. Přes intenzivní léčbu jsem ji musela nechat do 5 dnů uspat. Dodnes si vyčítám, že jsem to neudělala dřív, ale bylo to moje první setkání s touto diagnozou u psa a předpokládala jsem, že se to dá ustát léky jako u lidí. U nás to nešlo, horšila se i přes léky každou hodinou až jí srdce začalo selhávat. Byla to prý vrozená skrytá vada a časem jsem zjistila, že tuto chorobu předával otec. Srdce prý tu vadu celý život kompenzovalo vyšším výkonem, skutečně nebyla nikdy unavená, dušná, prostě žádný příznak. Když se vada projevila, bylo už pozdě.

30.9.2008 08:24
renie

XXX.XXX.2.226

atika napsal(a):
Mě na tuto srdeční vadu umřela dobrmanka v osmi letech. Celý život neměla problém a to byla hodně běhací, jeden den při mém příchodu z práce zakašlala. Protože druhý psík měl zrovna psincový kašel, tak jsem hned mazala na veterinu - myslela jsem, že to taky chytla. Vet zjistil spoustu vody na plicích a hodně zvětšené srdce. Přes intenzivní léčbu jsem ji musela nechat do 5 dnů uspat. Dodnes si vyčítám, že jsem to neudělala dřív, ale bylo to moje první setkání s touto diagnozou u psa a předpokládala jsem, že se to dá ustát léky jako u lidí. U nás to nešlo, horšila se i přes léky každou hodinou až jí srdce začalo selhávat. Byla to prý vrozená skrytá vada a časem jsem zjistila, že tuto chorobu předával otec. Srdce prý tu vadu celý život kompenzovalo vyšším výkonem, skutečně nebyla nikdy unavená, dušná, prostě žádný příznak. Když se vada projevila, bylo už pozdě.

Ano, je to dědičné. Můj pes byl také celý život v pohodě, pak jsem ho na jeho desáté narozeniny nechala preventivně poslechnout a bum, nedomykavost, šelest, zavodňování. Při všem špatném co sebou tato nemoc nese, to pejska alespoň nebolí.

30.9.2008 09:14
galina

XXX.XXX.224.1

zzana napsal(a):
tak mé fence byla tato nemoc diagnostikována v 15 letech, brala Furon na odvodnění a Enacard (už nevím jak se to psalo) na srdce, po té dostala ještě jedny léky ale to už si nepamatuji jak se jmenovali, fenečku jsem bohužel musela kvůli této vadě nechat uspat v jejích 16,5 let a musím říct že když jsem viděla těsně před uspáním (to jsem ještě netušila že ji nechám uspat) snímek jejího srdce tak jsem se zhrozila - srdce bylo zvětšené přes celý hrudník a tlačilo ji na průdušnici což způsobovalo že se dusila, okamžitě jsem se rozhodla pro její uspání - už mě ani nevnímala když jsem ji volala takže buď bych ji nechala do večera udusit nebo jsem mohla volit uspání, tímto nechci říct že váš pejsek na to umře, znám více psů s touto vadou a žijí vesele dál, už to asi nebude na nějaké běhání po venku ale myslím že se může dožít ještě hodně let, moje fenka ale kašlala jen při seběhnutí ze schodů a jinak to na ní nebylo poznat - jenže pak přišel ze dne na den náhlý zvrat

moje fena byla po teto diagnoze za tri dny mrtva. vlastne se ti psi udusi, jak se nemuzou nadechnout, bylo ji 12 let, jinak ja jsem si myslela ze nase staresina je unikat s jejimi 17,5 lety a ono ne, na ty fotce je letos v lete

30.9.2008 16:05
zzana

XXX.XXX.163.104

tezy napsal(a):
Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

ještě abych dodala, když jsem fenku uspala a pak přišla k vetovi uhradit účet (páč v ten den jsem nebyla schopná komunikovat) tak mi vet řekl že ani nečekal že tak dlouho na těch lékách vydrží, doporučuji kdyby to bylo moc špatné opravdu uspat - jak už tady někdo psal pes se vlastně dusí a i mě to tak vet vysvětlil - než vyvolal snímky RTG tak feňule už ani nereagovala na zavolání, ale ještě chodila - vůbec nelituji že jsem ji nechala uspat - myslím že to bylo to nejlepší co jsem pro ni mohla udělat - smrt udušením je hrozná představa

1.10.2008 09:41
basteri

XXX.XXX.203.79

zzana napsal(a):
ještě abych dodala, když jsem fenku uspala a pak přišla k vetovi uhradit účet (páč v ten den jsem nebyla schopná komunikovat) tak mi vet řekl že ani nečekal že tak dlouho na těch lékách vydrží, doporučuji kdyby to bylo moc špatné opravdu uspat - jak už tady někdo psal pes se vlastně dusí a i mě to tak vet vysvětlil - než vyvolal snímky RTG tak feňule už ani nereagovala na zavolání, ale ještě chodila - vůbec nelituji že jsem ji nechala uspat - myslím že to bylo to nejlepší co jsem pro ni mohla udělat - smrt udušením je hrozná představa

Nám už pak začal selhávat organismus a začala zvracet krev, tak jsme to taky ukončili, už nežrala, jen ležela a nebyla schopná ani moc chodit My to neměli dědičné, je několik variant této nemoci a samotné zvětšené srdce tzv. kardiomegalie je jen príznak něčím vyvolaný. Nejčastěji je to při kardiomyopatii, což je porucha kontrakce srd. svaloviny. Může být dědičná,, naše byla stařecká, pravděpodobně způsobená selháním štítné žlázy, protože měla málo hormonů štítné žlázy, které jsme taky nahrazovali. Tohle je z lonska z jedné z posledních procházek, když jsme to ještě nevěděli.
Erika Vanderk 13,5 roků.

12.8.2009 19:41
mkanova

XXX.XXX.175.210

tezy napsal(a):
Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

dobrý den, náš pes před pár dny prodělal srdeční selhání a ač zatím nebyla zjištěna přesná diagnóza, dostal Furon a Digoxin. Prosím, jakou dávku Furonu dostává váš pes? A neměl po Furonu průjem? Děkuju za odpověď. martina

12.8.2009 20:57
zzana

XXX.XXX.162.104

mkanova napsal(a):
dobrý den, náš pes před pár dny prodělal srdeční selhání a ač zatím nebyla zjištěna přesná diagnóza, dostal Furon a Digoxin. Prosím, jakou dávku Furonu dostává váš pes? A neměl po Furonu průjem? Děkuju za odpověď. martina

dobrý den, už fenečku nemám, ale tenkrát myslím dostávala celý Furon 1x denně, její váha 13 kg, průjem rozhodně neměla, jen měla zvýšenou spotřebu vody - Furon odvodňuje

12.8.2009 20:59
benulka

XXX.XXX.87.6

mkanova napsal(a):
dobrý den, náš pes před pár dny prodělal srdeční selhání a ač zatím nebyla zjištěna přesná diagnóza, dostal Furon a Digoxin. Prosím, jakou dávku Furonu dostává váš pes? A neměl po Furonu průjem? Děkuju za odpověď. martina

Mám psa s VVV srdce - zvětšené srdíčko, stenoza plicnice, chlopně atd atd..
Pes dostává Betaloc a Verospiron, když je mu zle a oteče, tak Furon - zatím stačí polovina tabletky, ale pokud by do 2 hodin nepomohl, tak dát další polovinu - pokud ani to ne, tak volat veta.
Mám 18 kilového psa ( když nateče, tak má i 21 kilo :-( ) Jsou mu 2,5 roku a víme to něco přes rok.

strašně záleží na diagnoze, co pejskovi vlastně je. Hlavně jděte opravdu k odborníkovi a ne k obyč vetovi!!!

14.8.2009 13:47
zuzanda

XXX.XXX.140.125

benulka napsal(a):
Mám psa s VVV srdce - zvětšené srdíčko, stenoza plicnice, chlopně atd atd..
Pes dostává Betaloc a Verospiron, když je mu zle a oteče, tak Furon - zatím stačí polovina tabletky, ale pokud by do 2 hodin nepomohl, tak dát další polovinu - pokud ani to ne, tak volat veta.
Mám 18 kilového psa ( když nateče, tak má i 21 kilo :-( ) Jsou mu 2,5 roku a víme to něco přes rok.

strašně záleží na diagnoze, co pejskovi vlastně je. Hlavně jděte opravdu k odborníkovi a ne k obyč vetovi!!!

já mám tuto diagnozu u toy pudla ,přišlo se na to v jeho 12 letech má Furon na odvodnění a Fortekor na srdíčko ,zatím dobrý ,pokud by se to zhoršilo říkal vet že nasadí Vetmedin,bere půlku Furonu ráno a večer a 1x půlku Fortekoru za den.V prosinci mu bude 13 je vitální běhá za hračkou i se svojí smečkou

15.8.2009 16:51
benulka

XXX.XXX.87.6

zuzanda napsal(a):
já mám tuto diagnozu u toy pudla ,přišlo se na to v jeho 12 letech má Furon na odvodnění a Fortekor na srdíčko ,zatím dobrý ,pokud by se to zhoršilo říkal vet že nasadí Vetmedin,bere půlku Furonu ráno a večer a 1x půlku Fortekoru za den.V prosinci mu bude 13 je vitální běhá za hračkou i se svojí smečkou

držím vám palce.
U nás se na to přšlo v roce a půl, když mi pes zkolaboval - měl srdeční záchvat.
Nejsem si jistá jak dlouho tady pesan bude, páč léky má za ten rok už na dvojnásobné dávce :-(

Je ale super vědět, že jsou i dlouhověcí pesnai s touto diagnozou.

15.8.2009 17:35
zuzanda

XXX.XXX.140.125

benulka napsal(a):
držím vám palce.
U nás se na to přšlo v roce a půl, když mi pes zkolaboval - měl srdeční záchvat.
Nejsem si jistá jak dlouho tady pesan bude, páč léky má za ten rok už na dvojnásobné dávce :-(

Je ale super vědět, že jsou i dlouhověcí pesnai s touto diagnozou.

já musím napsat ještě jednou byly jsme na vyšetření srdce/ten toy pudlík/ a jsme na tom celkem dobře má po EKG a vet řekl že ho převede na homeopatika takže má 2x denně 5 kuliček Drosera a 1x denně 5 kuliček digitalis purpurea tak uvidíme.Jsem ráda že na ty silnější léky nemusíme.

15.8.2009 18:05
benulka

XXX.XXX.87.6

zuzanda napsal(a):
já musím napsat ještě jednou byly jsme na vyšetření srdce/ten toy pudlík/ a jsme na tom celkem dobře má po EKG a vet řekl že ho převede na homeopatika takže má 2x denně 5 kuliček Drosera a 1x denně 5 kuliček digitalis purpurea tak uvidíme.Jsem ráda že na ty silnější léky nemusíme.

musím se přiznat, že já homeo nevěřím. Teda věřím, že mohou pomoci při mírnění alergií, potíží s kůží, nevolností, ale na fyzické potíže - potíže, kde je změna orgánu, tak nevěřím, že pomohou.

V tomto věřím klasické medicíně.
Jasně, že třeba léky na odvodnění jsou dryáky, ale bez nich by se mi třeba pes zavodnil někdy tak, že ... hamba mluvit. Jsem za ně vděčná.
Nám třeba se na EKG naše vada skoro neprojevuje - až na arytmii. Je viditelná jen na sonu a poslechem ( ale až nyní, ze začátku šelest nebyl slyšitelný ) .

16.8.2009 13:49
zuzanda

XXX.XXX.140.101

benulka napsal(a):
musím se přiznat, že já homeo nevěřím. Teda věřím, že mohou pomoci při mírnění alergií, potíží s kůží, nevolností, ale na fyzické potíže - potíže, kde je změna orgánu, tak nevěřím, že pomohou.

V tomto věřím klasické medicíně.
Jasně, že třeba léky na odvodnění jsou dryáky, ale bez nich by se mi třeba pes zavodnil někdy tak, že ... hamba mluvit. Jsem za ně vděčná.
Nám třeba se na EKG naše vada skoro neprojevuje - až na arytmii. Je viditelná jen na sonu a poslechem ( ale až nyní, ze začátku šelest nebyl slyšitelný ) .

jo, to jo, pokud mi to vet nabídl tak jsem to zkusila ,máme samozřejmě i po retgenu srdce,ale musím říct že je vitalnější,ale rozhodně nepozoruji zhoršení po přechodu na homeo, no uvidíme. Za měsíc jdeme opět na rentgen ,tak dám vědět

20.8.2009 08:45

zuzanda napsal(a):
jo, to jo, pokud mi to vet nabídl tak jsem to zkusila ,máme samozřejmě i po retgenu srdce,ale musím říct že je vitalnější,ale rozhodně nepozoruji zhoršení po přechodu na homeo, no uvidíme. Za měsíc jdeme opět na rentgen ,tak dám vědět

Na RTG srdce se pozná přesná vada srdce? Měla jsme za to, že se pozná jenom umístění srdce, jak moc je zvětšené,a le ne přesná příčina. Ta se pozná jenom na sonu, nebo se mýlím.. nevím ?

Každopádně vám držím palce. My jdeme na kontrolu v září. Nekonec nám bude vet jenom brát krev - podle jakého si ukazatele se pozná míra selhávání srdce. Tak doufám, že to nebude horší než v červnu....

20.8.2009 09:01
atika

XXX.XXX.213.155

benulka napsal(a):
Na RTG srdce se pozná přesná vada srdce? Měla jsme za to, že se pozná jenom umístění srdce, jak moc je zvětšené,a le ne přesná příčina. Ta se pozná jenom na sonu, nebo se mýlím.. nevím ?

Každopádně vám držím palce. My jdeme na kontrolu v září. Nekonec nám bude vet jenom brát krev - podle jakého si ukazatele se pozná míra selhávání srdce. Tak doufám, že to nebude horší než v červnu....

Nám vet - kardiolog vždy dělal současně RTG i sono, říká, že jedno bez druhého není přesné. A dělá to i u běžného kontrolního vyšetření (mám staříky, takže je nechávam na srdíčko 1 x ročně vyšetřit preventivně). Neberete tu někdo Enap ?

20.8.2009 10:10

atika napsal(a):
Nám vet - kardiolog vždy dělal současně RTG i sono, říká, že jedno bez druhého není přesné. A dělá to i u běžného kontrolního vyšetření (mám staříky, takže je nechávam na srdíčko 1 x ročně vyšetřit preventivně). Neberete tu někdo Enap ?

Tak my máme jenom Holtera, dopplera , obyč EKG a pak krev.
RTG nemáme, páč to nebylo potřeba - srdce zvětšené je a bylo to krásně vidět i na sonu... :-/

Enap nebereme. Bereme Betalog a ted Verospiron. Před Betaloken jsme brali Egilog.
Jsou to všechno betablokátory ( u lidí na srdeční slabost + tlak ) .

20.8.2009 11:25
vendulka2066

XXX.XXX.88.50

benulka napsal(a):
Tak my máme jenom Holtera, dopplera , obyč EKG a pak krev.
RTG nemáme, páč to nebylo potřeba - srdce zvětšené je a bylo to krásně vidět i na sonu... :-/

Enap nebereme. Bereme Betalog a ted Verospiron. Před Betaloken jsme brali Egilog.
Jsou to všechno betablokátory ( u lidí na srdeční slabost + tlak ) .

Ahojky, taky se teda přidám se svými zážitky se srdcem a plícemi mého pejska...
Měla jsem patnáct let čivavu, v pěti letech jí bylo diagnostikováno zvětšení srdce o 25 % a voda na plicích... od mého veterináře dostala Furosemid a Fortecor 5. Furosemid na ovodnění a Fortecor na to srdíčko... vážně se dožila s těmito prášky úctyhodných 15 let a před rokem zemřela na utopení... už jí dávky dvakrát denně čtvrtka Furosemidu nepomohla... celých těch deset let si ani nezakašlala ani se moc nezadýchala.. člověk na to zvíře musí brát ohledy, ale všeho s mírou... moje fenečka chodila každý den pětkrát ven, protože musela po tom Furosemidu pořád čůrat a vždy jsme ušly tak dva, tři kilometry, aby si to srdíčko cvičila... Fortecoru brala půlku prášku denně... takže držím palce, aby i vaši nemocní pejsci vydrželi takhle dlouho a dělali vám dlouho radost...

20.8.2009 11:34

benulka napsal(a):
Tak my máme jenom Holtera, dopplera , obyč EKG a pak krev.
RTG nemáme, páč to nebylo potřeba - srdce zvětšené je a bylo to krásně vidět i na sonu... :-/

Enap nebereme. Bereme Betalog a ted Verospiron. Před Betaloken jsme brali Egilog.
Jsou to všechno betablokátory ( u lidí na srdeční slabost + tlak ) .

Jo a zapomněla jsem na Furon - ten bereme jenom když je průšvih se zavodněním.

Chodíme denně ven - na procházky . Když jsou vedra, tak chodíme ráno po 5 ráno a večer kolem 21 hodiny.
Snažím se ho sice šetřit, ale zároven mu dopřát co nejkvalitnější život - byt bude kratší, než kdybych ho třeba držela co nejvíc v klidu.
Takže i sportujeme ( běháme třeba trasy coursingu pro štěnátka - když je příhodné počasí, koušeme na obranách - když je fajn počasí a pes je OK, děláme poslušnost, výlety s přestávkami atd atd..) chce to život přizpůsobit, ale dá se to.

21.4.2011 17:41
benisek

XXX.XXX.250.131

Chci se zeptat,jak to dopadlo s tvým pejskem???

21.4.2011 17:46
benisek

XXX.XXX.250.131

Můj pejsek zemřel rok po diagnoze na zvětšené srdíčko a zavodněné plíce....Nechali jsem ho uspat,aby se neudusil zaživa :( Začal se dusit,sotva chodil,klepal se....Bylo to ze dne na den,den předtím byl ještě úplně v pohodě........Je to strašný,moc mi chybí

22.4.2011 10:48
majasbom

XXX.XXX.181.121

ahojky,jak se tahle nemoc da odhalit? stačí poslech nebo se mi na sono?s fenou dost aktivne sportujem,,žadne problemi nemá,ale pokud se tahle nemoc neda hned odhalit radeji jí nechám vyšetřit.dík

12.6.2011 11:33
nevimco

XXX.XXX.130.132

Já měla taky dobrmana s DCM... od zjištění nemoci jsme bojovali s různými léky celých 6 měsíců... věděla jsem, že se tato nemoc nedá vyléčit, ale že jen prodlouží život. Pořád byl relativně v pohodě, ale potom během čtyř dnů úplně hotovo... nechala jsem ho uspat, aby se netrápil. Během jeho nemoci jsem sice říkala, že už dobrmana nechci, ale jak přišel jeho čas.... Však to asi sami znáte.... na podzim to bude dva roky, co vedle mě skotačí hnědá fena dobrmana... protože jak si jednou pořídíte toto plemeno, tak už pak žádný jiný nechcete...:-)smajlík

12.6.2011 21:56
jazzinka

XXX.XXX.226.101

majasbom napsal(a):
ahojky,jak se tahle nemoc da odhalit? stačí poslech nebo se mi na sono?s fenou dost aktivne sportujem,,žadne problemi nemá,ale pokud se tahle nemoc neda hned odhalit radeji jí nechám vyšetřit.dík

Zvětšené srdce a voda na plicích je projev již pokročilé srdeční choroby. Obvykle ji veterinář dříve zjistí poslechem - pokud najde šelest, pošle vás na sono/rentgen. Preventivně bych asi sono dělala jen u plemen náchylných na srdeční choroby (dobrman), jinak vám slušný vet chorobu odhalí v době, kdy se stejně ještě nepodávaj léky - třeba můj pes má disgnostikovánu lehkou nedomykavost chlopní od 2 let, dnes je osmiletý a podle veta stále medikace není potřeba, jen to průběžně kontrolujeme + snažíme se vyhýbat nadměrnému stresu a hodně rychlým sportům.

10.2.2014 08:02
šar_ka

XXX.XXX.64.150

Já mám křížence rotvíka a belgičáka 15 a 3 měsíce. Před asi rokem nám zjistili zvětšené srdce a začal dostávat Sedacoron, Karsivan 2 krát denně a Tritace. Před třemi dny najednou přestal chodit, zadýchával se, nechtěl žrát. Do té doby chodil pravidelně 3 krát denně na hodinu ven. Včera už jsme to nevydrželi a jeli na veterinu, kde nám sdělili, že má vodu na. Pozná se to podle toho mimo toho zadýchávání, že mu teče z nosu. Dostal injekci Furon 40 a prášky na domů.Celou noc jsme trnuli, ale nakonec to zabralo a celkem v klidu spal. Dnes jdeme na rtg a sono, kde se dozvíme, jak to vypadá. Doufám, že to nebude tak hrozné a bude tu s námi ještě. Ale kdyby se ml dusit a jenom ležet, tak je opravdu lepší ho netrápit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2014 17:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

dva psi ,boxer a německý ovčák už nám na tohle odešli ,přišlo to ze dne na den , museli být utraceni jinak by se zadusili .

23.1.2015 16:46
andicek

XXX.XXX.207.54

Dobrý den v úterý mi zemřel jorkšírek na Kardiomegalii měl mít za měsíc 12 let bral Vetmedin piramil a furon. Musely jsme mu dát injekci celou noc dýchal a ani si nelehl jen seděl a prosebně koukal.

7.2.2015 19:49
gwena

XXX.XXX.168.73

Náš pejsek měl taky zvětšené srdce a vodu na plicích, bral na to Enap a Furon, hodně mu to pomáhalo... Nakonec ale bohužel odešel na rakovinu jater...

8.2.2015 02:41
impact

XXX.XXX.195.92

tezy napsal(a):
Ahoj pejskaři, mám na vás dotaz. Babiččin kokršpaněl (7let) má již několik let diagnostikované zvětšené srdce a vodu na plicích - chčí, kašle až se dusí a špatně vykašlává. Dostává léky Afonilum, Ramil a Furosemid (nevim který je na co). A poslední dobou se mu to hodně zhoršilo. Na procházce ujde už jenom cca 500 m, potom začíná šíleně kašlat. Dneska jsme tam byli na návštěvě s naší NO a kokřík se "radostí" nemohl skoro nadechnout . Babičku stále přemlouvám, ať zkusí jiného veterináře (jestli neporadí něco jiného), ale ta to odmítá. Připadá jí to nefér vůči jejímu vetovi... Máte s tím někdo zkušenosti, dostáváte jiné léky? Může se to zlepšit nebo už to bude jenom horší? Díky Terka

Doporučuji vzít pejska a zajet za MVDr. Scheerem. Je to opravdu kapacita a hrozně lidský veterinář.

8.2.2015 11:04
fikovnice

XXX.XXX.99.69

impact napsal(a):
Doporučuji vzít pejska a zajet za MVDr. Scheerem. Je to opravdu kapacita a hrozně lidský veterinář.

No, pokud pes babičky zadavatelky ještě žije, tak by mu mělo dnes být už celkem úctyhodných 14, 5 roku .

8.2.2015 11:06
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
No, pokud pes babičky zadavatelky ještě žije, tak by mu mělo dnes být už celkem úctyhodných 14, 5 roku .

Oprava: 13, 5 roku, ale i tak...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2015 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

I když stará debata...voda z plic, hrudníku či osrdečníku se dá odsát a odsávat lze opakovaně.

18.3.2015 23:10
charlieiv4

XXX.XXX.13.113

Mám Chivavu v Praze s nálezem voda na plicích zatím jí léčí antibiotiky protože má zvýšenou sedimentaci, rentgen ukaztuje vodu na plicích nenašekl jsem že by nějaký zvěrolékař psal nebo nabízel odsání vody na plicích. Víte o někom ? Děkuji za reakci.

18.3.2015 23:22
fikovnice

XXX.XXX.99.69

charlieiv4 napsal(a):
Mám Chivavu v Praze s nálezem voda na plicích zatím jí léčí antibiotiky protože má zvýšenou sedimentaci, rentgen ukaztuje vodu na plicích nenašekl jsem že by nějaký zvěrolékař psal nebo nabízel odsání vody na plicích. Víte o někom ? Děkuji za reakci.

Odsátí (punkce) vody "na plicích" je relativně netěžký úkon. Možná jej nezvládne každý vet, ale na jakékoli vet klinice by toto zvládnout měli v pohodě. Nejsem ale z Prahy, takže konkrétně Vám neporadím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2015 06:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

charlieiv4 napsal(a):
Mám Chivavu v Praze s nálezem voda na plicích zatím jí léčí antibiotiky protože má zvýšenou sedimentaci, rentgen ukaztuje vodu na plicích nenašekl jsem že by nějaký zvěrolékař psal nebo nabízel odsání vody na plicích. Víte o někom ? Děkuji za reakci.

Třeba tady :
http://www.veterinarni-ordinace-praha.cz/specializace/kardiologie

Odsávání se dělá pokud je nutné, ne vždy, to musí zvážit kardiolog. Je váš současný veterinář specialista kardiolog? Jestli ne, tak změňte, ono se to vyplatí. Pes bere léky na odvodnění?

rianecar

18.1.2017 17:23
rianecar

XXX.XXX.213.215

Mam 13ti letou civavu a ma tu samou diagnostiku, bere na to srdicko pulku prasku nazev:benacor a na plice bere pulku prasku nazev:furon, od te doby je bez potizi, s tim, ze nekdy vecer zakasle, jakoby se dusil, ale je to asi 3sekundove, urcite zmenit veterinare, psik babicky je jeste mlady a mohloby se to na nem podepsat!

16.8.2018 12:10
Gabuša

XXX.XXX.147.150

Naše láska Týna musela být včera uspána, od diagnózy to bylo pouhých pár dní. VUBEC neměla ani jeden z příznaků, najednou se zakuckala, myslela jsem si, ze zase venku neco sežrala...a pak k večeru začala špatně dýchat. Jeli jsme na pohotovost. SRDÍČKO přes celý hrudnik. Po lécích na par dni zlepšení, ale včera ráno, i přes 3furony...netuším, jak a kdy se s tim vyrovnám božatko moje, v listopadu by jí bylo 10 let.

8.12.2018 09:29
Tamuri

XXX.XXX.152.10

Naše mopsí princezna odešla tento tyden. Léčila jsem druhého mopse z kašle a netušila jsem,ze by to pro ni mohlo byt fatalni. Nejevila zadne priznaky, az jednoho dne ji začlo byt spatne mela teplotu, spatne dychala a kaslala..ale tim,ze jedla a chovala se normalne,jsem si myslela,ze jen nastydla prichodem zimy a chytla kasel od toho druheho. Jeli jsme hned k veterinari,ktery ji operoval necele 3 mesice pred tim a odstranoval par zoubku a vyrustek, ktery jsem nechavala posilat na testy a zhoubny nebyl. Nikdy by me nenapadlo,ze ma problemy se srdickem a tim,ze podstoupila tu operaci a krevni testy atd,tak jsem brala,ze je zdrava. Na zmeny srdce a tuto nemoc by se preci melo prijit pri kontrole krve pred operaci,ne?
Doktor nam dal antibiotika jako tomu druhemu ale stav se nelepsil a o den pozdeji pri rvacce o piskot zacla lapat po dechu a uz tento zrychleny dech nezmizel. Jela jsem hned k veterinari a ten ji prohledl vice a zjistil vodu na plicich,proto ji pichl diuretika s tim, ze pokud se to do rana nezlepsi, ze me posle na sono a rtg. Moc si vycitam,ze jsem se s ni nevydala hned na jinou pohotovost a verila usudkum pouze naseho lekare. Celou noc jsem s ni byla vzhuru a cekala,ze preci po te injekci se to zlepsi...nic se nedelo,nemohla lezet jen sedet, aby mohla dychat. Rano jsem ji odvezla hned na rtg na kliniku,kam nas nas doktor chtel poslat. Kde ji nasli zvetsene srdicko hodne vody na plicich a to nejhorsi infekce..2x vice bilych krvinek nez je normalni stav. Nechali jsme ji tam s tim,ze ji zavreli do kyslikoveho boxu a dali dalsi leky a infuzi a odjeli jsme...3hodiny pote jsem tam volala s tim,ze se zlepsila jedla,curala...ale dychani se nezmenilo,ze si ji tam nechaji do dalsiho dne....po dalsi 2 hodinach mi volali,ze se stav nahle zhorsil, vratila se teplota a srdicko to jiz nedalo a udusila se. Zkouseli resuscitovat, ale jiz marne. Myslim,ze u nas hodne selhal nas pan doktor a je mozne, ze uz na vse bylo pozde,ze to srdicko opravdu mela spatne..nevim... Jsem stale v soku,ze odesla ona...bylo ji 9let a par mesicu...dokonala partacka. Vzdy jsem brala, ze mi driv odejde, ten druhy starsi 11ti lety mopsik, kvuli svym zdravotnim problemum a o ni jsem si myslela, ze spolu budeme zvladat jeho odchod a je to naopak. Nic mi ji uz nevrati, jen si dejte pozor na vsechny priznaky u pejsku a nechte si provest vsechny testy, aby se na to prislo vcas...myslim si,ze s leky na srdicko s nami mohla byt jeste par let, ale bohuzel jsem netusila nic...a pak uz bylo pozde...byla to statecna bojovnice moje mala..nejmilovanejsi a neskutecne mi chybi..

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2018 11:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Na zmeny srdce a tuto nemoc by se preci melo prijit pri kontrole krve pred operaci,ne?"
ne, ale před operací měla mít to srdíčko vyšetřené

a upřímnou soustrast......

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2018 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

z krve se onemocnění srdce nepozná. to se pozná je a pouze vyšetřením u kardiologa - rentgen, sono srdce, ekg.

a ono je to těžké, no. podle toho, co říkáte, došlo k dekompenzaci kvůli infekci. to se prostě stává. srdce nepracovalo dobře, ale dostatečně k tomu, aby pes zvládal běžný provoz i narkózu na malý zákrok, ale už ne na horečnaté onemocnění. na stejném principu umírají lidé při chřipce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2018 13:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě podotek, omenocnění zubů a onemocnění srdce spolu může souviset- bakteriální infekce. Dbát u starých psů na "zubní záněty".

8.12.2018 20:36
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě podotek, omenocnění zubů a onemocnění srdce spolu může souviset- bakteriální infekce. Dbát u starých psů na "zubní záněty".


Ano, to stejné u lidí. Fokusy jsou svi.ě...

Lilimisa

12.5.2019 18:57
Lilimisa

XXX.XXX.181.61

Poraďte nám prosím co máme delat US nám ji v Praze chtěli uspat a na veterine v ledci ji dali zase na týden prášky

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.5.2019 19:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

šla bych za opravdu dobrým specialistou kardiologem

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.5.2019 21:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud pes k výdechu potřebuje břišní lis, dost ho to vyčerpává.....pravděpodobně se ráno jednou neprobudí.......ale já jen soudím z popisu, určitě bych také zkoušela co jde, jen hleďte na dobro psa a ne vaše emoce, že se s ním nechcete rozloučit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.5.2019 08:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
šla bych za opravdu dobrým specialistou kardiologem

To zvíře podle výsledků sona srdce ve screenech nemá nemocné srdce. změny na plicích jsou susp neoplazie

a vzhledem k rozsahu - plíce mají být na rtg černé, nebo kurňa černé aspoň někde, černé plíce dýchají, bílé plíce nedýchají, a tomu, že to zvíře se i klinicky dusí

fakt nevím, na co se Lilimiso ještě ptáte, máte to tam v těch screenech napsaný, že to zvíře má rakovinu na plicích a lepší to nebude

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.5.2019 08:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

bodlinko, tuhle diagnózu jsme taky obdrželi, na základě sona, rtg, krve...
realita bylo selhání srdce a chylothorax a 2 roky života navíc.....

a dtto kocour, ten měl mít funus už před cca 8mi lety.....

jen jsem tím chtěla říci, že v takových případech opravdu není od věci "víc očí víc vidí" a jít "ke kováři" (samozřejmě nevím, u jakého veta zadavatelka byla)
ona eutanazie je věc rychlá, jednorázová a nevratná (ale samozřejmě pokud se zvíře dusí....)

Lilimisa

13.5.2019 10:28
Lilimisa

XXX.XXX.181.61

Dobrý den odpovídám Na vaše reakce naše fenka právě ale vypadá že natom není tak špatně proto sem chtěla poradit normálně pije a i jí řekli nám na veterine že má vzdusnost plyc dostával antibijotika a teď dostává medrol a furin40 mg a etofyllinum 100mg a za týden na kontrolu a na druhé veterine Ledeč nám paní dochtorka řekla že ji prodlouží život stimhle a praskam tak nevím jak to mám brát moc děkuji za rady

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.5.2019 10:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

no, berte to tak, jak je to řečeno. furon odvodňuje, etofilin pomáhá při okysličování, antibiotika má, kdyby v tom byla i infekce a medrol jsou kortikoidy, takový všeobecný životabudič, který donutí tělo sáhnout do rezerv a působí protizánětlivě.

prostě jedete na paliativní péči. prodlužujete život. ale neléčíte.

Lilimisa

13.5.2019 11:33
Lilimisa

XXX.XXX.181.61

Děkuji za radu sme US stoho vážně v cudu vypadá chvíli zdravá a pak zase ne máme strašně strach

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.5.2019 12:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

hlavně nebuďte sobec

13.5.2019 14:36
GAELLE

XXX.XXX.55.67

rozhodněte se dobře a hlavně VČAS ....................my si doteď vyčítáme že jsme psa měli nechat odejít dřív................

13.5.2019 15:37
fikovnice

XXX.XXX.135.131

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To zvíře podle výsledků sona srdce ve screenech nemá nemocné srdce. změny na plicích jsou susp neoplazie

a vzhledem k rozsahu - plíce mají být na rtg černé, nebo kurňa černé aspoň někde, černé plíce dýchají, bílé plíce nedýchají, a tomu, že to zvíře se i klinicky dusí

fakt nevím, na co se Lilimiso ještě ptáte, máte to tam v těch screenech napsaný, že to zvíře má rakovinu na plicích a lepší to nebude

A dif.dg. pneumonka...?

13.5.2019 15:39
fikovnice

XXX.XXX.135.131

GAELLE napsal(a):
rozhodněte se dobře a hlavně VČAS ....................my si doteď vyčítáme že jsme psa měli nechat odejít dřív................

Dtto a plný souhlas, bohužel...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.5.2019 15:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
A dif.dg. pneumonka...?

zvíře s léčitelným zápalem plic, které má od minulého týdne antibiotika by mělo být aspoň lepší, a ne na utracení.

13.5.2019 15:51
fikovnice

XXX.XXX.135.131

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
zvíře s léčitelným zápalem plic, které má od minulého týdne antibiotika by mělo být aspoň lepší, a ne na utracení.

Jo, já na data moc nekoukala, to je pravda. Ještě mě napadá - asi i u psa může být atypická pneumonka (třeba mykotická) nereagující na klasická ATB...?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.5.2019 16:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jo, já na data moc nekoukala, to je pravda. Ještě mě napadá - asi i u psa může být atypická pneumonka (třeba mykotická) nereagující na klasická ATB...?

mykotická pneumonie, jo, ta by mohla vypadat takhle podobně, ale ať je to co chce, už to sežralo většinu funkční plicní tkáně

Marcela89

16.1.2021 12:06
Marcela89

XXX.XXX.238.233

Mne bohužel odešla fenka taky velmi rychle..po prijezdu od veterinare do 20 minut zemrela...dodnes si vycitam, ze jsem nejela jinam, nebo o den driv..ze ji dali injekci a ani nevedeli, co ji je a ze mi umre do par chvil...bylo ji jen 10 let..i kdyz mela chronicky nemocne ledviny a doslova uz jednou prezila svoji smrt( pad z 3. patra) necekala jsem absolutne, ze mi odejde..dodnes to hrozne boli a moc mi chybi😪❤

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

TEDI

25.8.2022 09:30
TEDI

XXX.XXX.96.74

PŘEJI VŠEM PEJSKAŘŮM HEZKÝ DEN, TAKÉ JSEM MĚLA PEJSKA "TEDIHO",RASA POMERANIAN ,MĚL POUHÝCH 7 ROČKŮ A V NEDĚLI MI ODEŠEL. CHODILA JSEM K JEDNÉ VETERINÁŘCE A VŽDY MU SRDÍČKO POSLECHLA BYLO VŠE V POŘÁDKU A KDE NIC TU NIC PEJSKÁ NENÍ .JE MI MOC SMUTNO, ALE CHCI VÁM NAPSAT, NEZŮSTAVEJTE JEN U JEDNOHO VETERINÁŘE VYZKOUŠEJTE I JINÉ, TEĎ TO VÍM ! S POZDRAVEM F.

25.8.2022 11:53
fikovnice

XXX.XXX.20.198

TEDI napsal(a):
PŘEJI VŠEM PEJSKAŘŮM HEZKÝ DEN, TAKÉ JSEM MĚLA PEJSKA "TEDIHO",RASA POMERANIAN ,MĚL POUHÝCH 7 ROČKŮ A V NEDĚLI MI ODEŠEL. CHODILA JSEM K JEDNÉ VETERINÁŘCE A VŽDY MU SRDÍČKO POSLECHLA BYLO VŠE V POŘÁDKU A KDE NIC TU NIC PEJSKÁ NENÍ .JE MI MOC SMUTNO, ALE CHCI VÁM NAPSAT, NEZŮSTAVEJTE JEN U JEDNOHO VETERINÁŘE VYZKOUŠEJTE I JINÉ, TEĎ TO VÍM ! S POZDRAVEM F.

Držte se, hodně síly!

Přidejte reakci

Přidat smajlík