Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
17.8.2005 07:31

Uvažuji o tom, že si pořídím krátkosrstou čivavu. Ale jak tak o tom studuji, tak sice zjišťuji, že je pro mě pravdu tím pravým, ale zároveň mi začíná připadat nesehnatelná. Nemám žádné známé, kteří by se věnovali chovu, a tak jsem odsouzená věřit cizím chovatelům, že mi skutečně prodají kvalitní štěně. Nejsem žádný šetřílek, co by chtěl za málo peněz hodně muziky, ale ze zprostředkované zkušenosti vím, že ani to, že člověk dobře zaplatí dneska nic neznamená. I tak může obdržet problémové štěně, což bych velmi nerada.
Chtěla bych tímto poprosit ty, kteří mají s koupí čivavy dobré zkušenosti, či kontakty atd., zda by se o ně mohli prostřednictvím této diskuse podělit nejen se mnou, ale i se všemi dalšími lidmi, kteří právě řeší stejná dilemata jako já. Předem děkuji.

16.8.2005 18:16

2j napsal(a):
Uvažuji o tom, že si pořídím krátkosrstou čivavu. Ale jak tak o tom studuji, tak sice zjišťuji, že je pro mě pravdu tím pravým, ale zároveň mi začíná připadat nesehnatelná. Nemám žádné známé, kteří by se věnovali chovu, a tak jsem odsouzená věřit cizím chovatelům, že mi skutečně prodají kvalitní štěně. Nejsem žádný šetřílek, co by chtěl za málo peněz hodně muziky, ale ze zprostředkované zkušenosti vím, že ani to, že člověk dobře zaplatí dneska nic neznamená. I tak může obdržet problémové štěně, což bych velmi nerada.
Chtěla bych tímto poprosit ty, kteří mají s koupí čivavy dobré zkušenosti, či kontakty atd., zda by se o ně mohli prostřednictvím této diskuse podělit nejen se mnou, ale i se všemi dalšími lidmi, kteří právě řeší stejná dilemata jako já. Předem děkuji.

Nesmíš čekat, že se ti někdo ozve, když něco sháníš, ale ozývat se sama, tak je to s inzeráty většinou, speciálně u zvířat

čivava, dlouho i krátkosrstá
1.bostonterrierklub@tiscali.cz
Kontakt Jiří Křišťál
Adresa 399
Město Hýskov
PSČ 267 06
Telefon 311 635 255
GSM 606 421 842