Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.2.2007 20:39

Je tady někdo, kdo má doma tosenku?

1.3.2007 12:05

efi napsal(a):

AHoj, já mám 9 měsíční fenečku

1.3.2007 18:05

aarinka napsal(a):
AHoj, já mám 9 měsíční fenečku

tak to je bezva moje tosenka je zatím u maminky v bříšku, ale už se na ni hrrrroooozně moc těším a snažím se na ni co nejlíp připravit, aby nám to pěkně klapalo. Tak bych se chtěla trošku poptat, protože z odborných popisů toho člověk moc nezjistí ...

2.3.2007 10:22

efi napsal(a):
tak to je bezva moje tosenka je zatím u maminky v bříšku, ale už se na ni hrrrroooozně moc těším a snažím se na ni co nejlíp připravit, aby nám to pěkně klapalo. Tak bych se chtěla trošku poptat, protože z odborných popisů toho člověk moc nezjistí ...

co bys potřebovala vědět, jsem chovatle začátečník, ale snad už nějaké poznatky mám. kdyžtak napiš adresu na mail, pošlu ti foto.

5.3.2007 09:32

aarinka napsal(a):
co bys potřebovala vědět, jsem chovatle začátečník, ale snad už nějaké poznatky mám. kdyžtak napiš adresu na mail, pošlu ti foto.

ahojky :)
teď jsem neměla chvíli přístup na net, tak píšu až teď.
Můj mejl je piskacova.eva@seznam.cz a budu moc ráda, kdybys mi poslala nějakou tu fotečku a třeba mi napsala jestli máš s tosenkou i nějaké problémy, nebo co se vám naopak daří dobře :) Budu si pořizovat štěndu z chov.st. ABIDES

1.5.2007 12:25

aarinka napsal(a):

Nemohli byste mi taky poradit? Moc se mi tosa líbí, něco jsem i načetla, ale stále váhám, zda by jí šlo mít i v bytě v paneláku? Co myslíte?Snese se i s ostatními psy?Nebývá agresivní vzhledem k jejímu původu? Mám pouze nalého pejska a vždycky jsem si přála velkého, tak chci pořídit kamaráda. Je mi jasné, že vše je o výchově, ale přeci jen povaha dělá taky své. Budu ráda za každou radu a zkušenost.

1.5.2007 20:27

efi napsal(a):

ja sice Tosu nevlastnim, ale videla sem je u nasi zahrady, a sou to krasni pesani. Mam dve stafbulky a ta mensi byla na Tosy strasne zvedava.

14.4.2008 09:23