iveta navratilova
napsal(a):
prosím o názory k tomuto rtg sníku
Nejsem odborník ale podle mého názoru nic moc. Pravá noha asi trochu lepší než levá, ale ani ta není moc pěkná Obě hlavice stehenních kostí jsou docela kostrbaté a pořádně nekopírují jamky... Číselně to nedovedu odhadnout.
Jakpak vám to ohodnitil veterinář?
Jsem zvědavá na názory ostatních.
Doufám že aspoň dotyčného pejska tento snímek netrápí
pitimiti
napsal(a):
Nejsem odborník ale podle mého názoru nic moc. Pravá noha asi trochu lepší než levá, ale ani ta není moc pěkná Obě hlavice stehenních kostí jsou docela kostrbaté a pořádně nekopírují jamky... Číselně to nedovedu odhadnout.
Jakpak vám to ohodnitil veterinář?
Jsem zvědavá na názory ostatních.
Doufám že aspoň dotyčného pejska tento snímek netrápí
Dotyčný pejsek nemá vubec žádné problémy a právě by mě taky zajímaly názory ostatních.Dle puvodního vyjádření vet to bylo sv pohodě ,výsledek oficialní byl horší ale zatím ho nebudu říkat .Chtěla bych znát názor jiných.
iveta navratilova
napsal(a):
Dotyčný pejsek nemá vubec žádné problémy a právě by mě taky zajímaly názory ostatních.Dle puvodního vyjádření vet to bylo sv pohodě ,výsledek oficialní byl horší ale zatím ho nebudu říkat .Chtěla bych znát názor jiných.
Jedná se o BOM což je lehké plemeno a fenka nemá žádné potíže,k tomu snímku se vyjádřil vet který posuzuje ofic.jiné plemeno a ohodnotil ho jako bez problému tak do jedniček.Oficielní výsledek od posuzovatele pro plemeno byl 3/3 tak jsem chtěla vědět názor co s tím dál.
Neregistrovaný uživatel

iveta navratilova
napsal(a):
prosím o názory k tomuto rtg sníku
u nás se přikládá velká váha Norbergovu úhlu a ten nic moc není ( alespoň se zdá od oka, střed hlavice jen odhaduji) , nicméně klinické potíže psa často neodpovídají výsledku RTG
iveta navratilova
napsal(a):