Seznamování s jinými pejsky a různé aktivity s nimi

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
17.10.2011 13:15
martinaasamuel

XXX.XXX.166.138

Ráda bych vytvořila skupinku lidí, kteří vlastní pejska, ať neslyšícího, tak i slyšícího.. Velice ráda bych se scházela slidmi, kteří by měli zájem chodit na společné venčení, výlety a procházky se svými pejsky. Sama mám neslyšícího 5-ti měsíčního fr. buldočka, kterého bych chtěla seznámit s dalšími pejsky.. Vyměňovat si názory, rady a různé zážitky:) Prosím z Brna a okolí..Díky Martina a Samuel:)

17.10.2011 15:40
knedlyk

XXX.XXX.100.163

Ahoj, odkud z Brna jste? Já jsem sice z Ostravy ale studuju v Brně a psicu si beru sebou. Mám skoro roční jezevčičku a slyší:-) V Brně bydlíme v Obřanech a jsme tu vždycky od neděle do středy.

4.11.2011 16:37
kevin

XXX.XXX.80.235

Ahojte, mi také rádi chodíme na psí společné procházky. Obřany jsou kousek i Velká Klajdovka co třeba v so odpoledne? Nebo můžeme jít od Masná podál řeky. Jsem ráda, že další brňáci mají zájem. Začal tu být problém s domluvou, tak snad se to napraví i když už tomu moc nevěřím. Chtěli by jste se přidat na www.facebook.com do skupiny s názvem: společné venčení v Brně? Tak můžete, budeme jen rádi.:-)

4.11.2011 16:40
kevin

XXX.XXX.80.235

Také se můžete přidat na každodení sraz pejskařů v Akátkách za školou Bzenecká 23. Sraz je od cca 16 do cca 17 hod. Máme neslišícího psa.

4.11.2011 18:32
knedlyk

XXX.XXX.58.177

kevin napsal(a):
Ahojte, mi také rádi chodíme na psí společné procházky. Obřany jsou kousek i Velká Klajdovka co třeba v so odpoledne? Nebo můžeme jít od Masná podál řeky. Jsem ráda, že další brňáci mají zájem. Začal tu být problém s domluvou, tak snad se to napraví i když už tomu moc nevěřím. Chtěli by jste se přidat na www.facebook.com do skupiny s názvem: společné venčení v Brně? Tak můžete, budeme jen rádi.:-)