Boxer je naprosto úžasnej pes. Já ho měla jako svého prvního a myslím, že nakonec to dopadlo dobře (při všech těch botách, co jsem jako začátečník dělala). Na cvičák jsem nechodila, cvičili jsme si sami - byl jako kámoš. Postupně jsem měla tři, dva kluky a jednu holčičku(ale ta umřela v půl roce na psinku). Můj první pes vyrůstal s mými dětmi (4 a 1 rok), byl k nim úžasnej. Když už ho některý moc štval, maximálně ho vzal za rukáv a odvedl kus jinam, měl rád i ostatní děti. Boxer je kašpárek, věčně vysmátej pes, ale taky osobnost a vyčůránek. Co mu jednou dovolíte, těžko příště budete zakazovat. Chce to spravedlivost, klid , důslednost a spoustu lásky. Mí kluci i bez cvičáku ve chvíli, kdy cítili ohrožení byli připravení zasáhnout, na procházkách vždy shánějí rodinu dohromady, potřebují mít smečku pohromadě. Kluci bývají v dospělosti dominantnější k jiným psům - samcům. A taky pozor na zdraví, trpí na srdíčko, dobře vybírejte rodiče.
Já vím, je to zmatený, ale napadá mě toho tolik v čem jsou nejlepší, prostě je to taková moje srdcovka (i když už je nemám)
Uživatel s deaktivovaným účtem

boxer byl můj první pes a v té době mě bylo 9 let. jsou to bezva psi vhodní k dětem i pro začátečníky ,jsou chytří ,dobře se učí a dobře si pamatují. cvičák není nutný ,stačí vychovávat doma ,ovšem jak už tu píše přede mnou spravedlivě a s láskou.
Uživatel s deaktivovaným účtem

venku ne ,v létě venku být může ale v zimě by tpěl ,má příliš krátkou srst měli jsme ho doma, může být třeba někde v chodbě ale v teple
michalaeva11
napsal(a):
Děkuji Vám za odpovědi a měli jste je celoročně doma?nebo se dají chovat i venku
nemám sice Boxera ale Dobrmana a byl celoročně venku. V zimě v zateplené boudě vystlané slámou a oblečený. Stejně byl raději zalezlý. Dnes je na stará kolena na noc doma na chodbě. Hladkosrstého psa bez podsady ven raději ne e. Je mu zima a pozor na klouby.
Boxer není ani povahou vhodný ven. Ten by "trpěl". Chce být u své rodiny.