Zdravim.
Poprosila bych ty z vas, kteri se vyznaji v granclich a jejich slozeni o radu.
Co muze u psa vyvolat prujem a zvraceni,ktera slozka se nejcasteji objevuje v granulich?
Nas pes je na Britu uz co ho mame, skoro dva roky najednou zacal prujmit a zvracet. Ctu na netu a studuji, ovsem moudra z toho nejsem. Napada me intolerance na nejakou slozku, ale ktera by to mohla byt? Obiloviny? Muze se toto objevit kdykoliv behem zivota psa i kdyz do te doby bylo vse v poradku? Rada z Britu prejdu na bezobilne grancle, ale ktere..? Abych se vesla s velkym pytlem do tisicovky..
pidla
napsal(a):
Ono to ale nemusí vůbec souviset s granulemi. Zvlášť jestli píšete, že celý život žral tytéž a problémy neměl.
No já mu nasadila dietu když začal průjmovat a zvracet, dostával ryzi,vařené kuřecí.. Upravilo se to a jak se vrátíme na granule, je to na novo. zkusím počkat co bude dal, včera jsem měla po příchodu z práce doma nadeleni, ráno kadil ale docela normálně. Tak uvidím. Spis mě zajímalo, jestli ma někdo zkušenosti z intoleranci na nějaké složky grancli nebo alergii, připadne co by to mohlo byt za složku..
ukulemba
napsal(a):
No já mu nasadila dietu když začal průjmovat a zvracet, dostával ryzi,vařené kuřecí.. Upravilo se to a jak se vrátíme na granule, je to na novo. zkusím počkat co bude dal, včera jsem měla po příchodu z práce doma nadeleni, ráno kadil ale docela normálně. Tak uvidím. Spis mě zajímalo, jestli ma někdo zkušenosti z intoleranci na nějaké složky grancli nebo alergii, připadne co by to mohlo byt za složku..
Co se týká alergie, může to být kukuřice a pšenice. Ale pochybuji, že by se Vám po**al z ničeho nic. Nesežral něco venku?
Jinak jestli ta intolerance bude přetrvávat, změňte granule na holistické (Essentials, TOTW, bezobilná Acana, Orijen, popř. CarniLove), nebo rovnou přejděte na barf.
Uživatel s deaktivovaným účtem