Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.198.128
Našla jsem tento obchod kde prodávají i diety pro psi za velice slušné ceny.Chci se zeptat zda máte někdo s tímto obchodem zkušenost.Děkuji.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.173.61
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Našla jsem tento obchod kde prodávají i diety pro psi za velice slušné ceny.Chci se zeptat zda máte někdo s tímto obchodem zkušenost.Děkuji.
https://www.ifauna.cz/psi/nemodforum/r/detail/941641/re-zoohit-cz
třeba tady.
Za sebe můžu uvést, že mám zkušenosti jenom ty nejlepší.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.173.61
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/nemodforum/r/detail/941641/re-zoohit-cz
třeba tady.
Za sebe můžu uvést, že mám zkušenosti jenom ty nejlepší.
https://www.ifauna.cz/psi/nemodforum/r/detail/871672/re-zoohit-problem
nebo tady taky :-)
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.102.113
zkušenosti skvělé! Rychlé dodání, k první objednávce jsem měla dárečky a vždycky došlo všechno a rychle. Mají tam i super akce a slevy. Objednávám z tohoto eshopu hodně často.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.110
Také se přidávám ke spokojeným zákazníkům!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.192.14
Jsem zde spokojená, ale pozor si dejte hlavně na to pokud Vám budou vracet peníze, například za nějakou věc, co neměli a vy platíte předem. Peníze posílají ze své domovské banky tuším v Rakousku a třeba u mé banky je za příchozí platbu ze zahraničí poplatek 150 Kč, takže se zpětný převod dost prodraží :-(
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.173.61
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jsem zde spokojená, ale pozor si dejte hlavně na to pokud Vám budou vracet peníze, například za nějakou věc, co neměli a vy platíte předem. Peníze posílají ze své domovské banky tuším v Rakousku a třeba u mé banky je za příchozí platbu ze zahraničí poplatek 150 Kč, takže se zpětný převod dost prodraží :-(
Pak je lepší platit přes PayPal, to je naprosto bez problémů, konkrétně mě to zrovna potkalo, že neměli zboží, které už jsem zaplatila, do pár dnů po mailové domluvě byly peníze přes PayPal zpátky.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.98.39
I když mají ceny nižší než u nás,tak zde nenakupuji.Mnohem lepší a levnější obchod je tento www.zoofast.cz Mrkněte tady na super ceny..
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.198.128
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
I když mají ceny nižší než u nás,tak zde nenakupuji.Mnohem lepší a levnější obchod je tento www.zoofast.cz Mrkněte tady na super ceny..
Děkuji,ale já chci objednat pouze tu dietu Reddy Intestinal (konzervy) a tu jsem na Zoofastu nenašla.Jinak druhého psa krmím masem tak,že nic jiného nepotřebuji.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.198.128
zad.Ještě se zeptám jde u nich platit na dobírku tj.až to řidič přiveze tak mu to zaplatím v hotovosti?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.2
Dobírka už jde
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.114.144
Tak to moment - s vrácením peněz mám nejlepší zkušenosti a posílají o 100Kč (případně podle banky) navíc, aby to pokrylo poplatky !!!!! předem jsem si tam zavolala a ptala se na to, absolutně bez problému..pokud vám to neposlali, měla jste jim zavolat.....líná huba, holé neštěstí
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.134.163
Na Zoohit jsem narazila před několika lety, kdy u nás vyvstala potřeba nákupu seniorského kočičího krmení, které nikde jinde nebylo k sehnání. Tak u každé třetí zásilky je nějaký problém - něco chybí, něco přebývá, něco je poškozené. Ale vždycky se to vyřeší k mé naprosté spokojenosti - buď dopošlou chybějící zboží, v případě poškozeného posílají nový výrobek (a poškozený ani nechtěli vrátit), případně vrací peníze - jednou mi vraceli na účet a šlo to normálně s české banky a podruhé mi to s mým souhlasem odečetli z příští objednávky. Jinak mají super klientský servis, rychlý a sympatický. Na druhou stranu dost pomalé jsou, z nepochopitelného důvodu, bankovní převody při platbě předem (jeden den zadáte příkaz, druhý den se vám to odečte, ale oni to nemají na účtu třeba ještě ani ten následující den, takže může 4 dny trvat jen převedení peněz) a doprava se taky vleče, posílají to z Německa, takže to jde i týden, většinou to ale mívám 3. den po odeslání u sebe. Suma sumárum - jsou věci, které bych si představovala lépe, nicméně sortiment mají úžasný, adekvátní náhrada za ně zatím stále není a všechny případné problémy se vždycky vyřešily, takže já můžu určitě doporučit.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.236
I po 2 letech od založení příspěvku zoohit funguje a my s ním máme taky dobré zkušenosti.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.222
Z mé strany velká nespokojenost. Objednala jsem si zboží, zaplatila a čekám na něj již měsíc! Zřejmě se ztratilo na poště, ale ze strany Zoohit nulová ochota pomoci balík doručit (ostatně mají ho již zaplacený, tak co by se snažili...). Již několikrát jsem jim psala, zda by mohli poštu zaurgovat, ale ani mi neodpovídají...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.128.35
Je to krásné, platit a nemít nic v ruce. Platím prosím. Prosím, prosím, vezměte si ode mne penízky dopředu. Mockrát vám děkuji, že jste mi umožnili platbu předem. Teď už budu jen dychtivě čekat na objednané zboží. Čekám, čekám, ...........
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.236.4
já od nich a ještě od jednoho obchodu objednávám a vždy to bylo bez problémů, posílají zásilkovou službou, byla jsem spokojena, nikdy se nic neztratilo. Pokud jejich zásilka byla přepravcem ztracena, musejí to oni reklamovat..
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.236.4
jo a platím jak kdy, podle toho, co je výhodné a snažím se získat dopravu zdarma
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.164.49
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Z mé strany velká nespokojenost. Objednala jsem si zboží, zaplatila a čekám na něj již měsíc! Zřejmě se ztratilo na poště, ale ze strany Zoohit nulová ochota pomoci balík doručit (ostatně mají ho již zaplacený, tak co by se snažili...). Již několikrát jsem jim psala, zda by mohli poštu zaurgovat, ale ani mi neodpovídají...
Já beru většinou na dobírku, ale posledně jsem brala s převodem na účet a v pohodě to dorazilo. Sice teda po týdnu (pošta to nechala ležet 3 dny na depu než se uráčila s tím pohnout a pak mi to hodila na poštu, ať si to vyzvednu a ještě měla tu drzost napsat SMS, že mě nezastihli. haha. ale tak to už zoohit ovlivnit nemohl)
Mr.Oizo

XXX.XXX.247.188
Zkušenosti s obchodem jenom pozitivní. Rychlé odeslání, super ceny a snad vždy ke granulím je nějaký dárek. Beru s kamarádem najednou a díky tomu je i poštovné zdarma.
Kdo by chtěl vyzkoušet tak my napište do emailu celé jméno a vaší mailovou adresu. Já vám pošlu email s doporučením díky kterému dostanete 10% slevový kupón na váš první nákup. mr.oizo@tiscali.cz.
Já tam objednávám krmiva pravidelně a nikdy jsem problém neměla, naopak vždycky všechno vyřešili rychle a bez problémů, takže pokud jde o mě, tak můžu Zoohit jedině doporučit. Na nákupy tam využívám i tenhle cashback - https://www.tipli.cz/obchod/zoohit - tak když tak můžete zkusit :).
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak mám v poslední době pocit, že se velice zhoršili, doprava katastrofa.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak mám v poslední době pocit, že se velice zhoršili, doprava katastrofa.
A je to problem obchodu, ci problem ze sa zhorsila CP?
Mna na zoohite najviac hnevalo, ze ako dopravcu pouzivaju postu - uz mi nejake zasielky (nie baliky nastastie) stratili, inokedy doniesli uplne iny den nez som zadala a prace nam CP baliky nenosi vobec, len "nedorucenky".
Ale pozeram ze uz maju na vyber aj PPL, to vyzera nadejne.
L(phi)
napsal(a):
A je to problem obchodu, ci problem ze sa zhorsila CP?
Mna na zoohite najviac hnevalo, ze ako dopravcu pouzivaju postu - uz mi nejake zasielky (nie baliky nastastie) stratili, inokedy doniesli uplne iny den nez som zadala a prace nam CP baliky nenosi vobec, len "nedorucenky".
Ale pozeram ze uz maju na vyber aj PPL, to vyzera nadejne.
Česká pošta je katastrofa. Zoohit bych nevinil. Mně od nich vždy přišlo vše v pořádku, jen jednou mi někdo z ČP balík vykradl, ale naštěstí jsem na to přišel hned při přebírání, takže mi byla škoda nahrazena. Jen teda velká ztráta času, protože ČP má na takové reklamace papírů víc než když žádáte o hypotéku. A taky už se mi hodně dlouho nestalo, že by balík do ruky skutečně doručili druhý den (spíš ani třetí). A to nepočítám ten den, kdy zoohit převeze balíky přes hranice Německa.
Mně na zoohitu poslední dobou vadí zvýšení limitu pro poštovné zdarma, i se mi zdá, že u něčeho zvýšili cenu a také některé výrobky už nemají vůbec. I bonusový program se hodně zhoršil
Uživatel s deaktivovaným účtem

tak ceny se zvýšily všude, to je asi každý rok, a to, co se veze z anglie je tak nějak úplně.. no každý měsíc jinak
že nemají každou chvíli některé zboží, je nanic, u několika věcí jsou jediným dovozcem, tak používám upozornění na mail, a také se stane, že večer nestihnu objednávku a ráno tam již nic není :-)
bitiba.cz - jejich další krám - má nižší ceny (bohužel skladové zásoby stejné jako zoohit)
dopravu mám pořád stejně - od 599 zdarma, i když nahoře na liště píší od 699
ppl u nás jezdí jen když je nějaký ppl svátek nebo co, dva ze tří řidičů přiopilí, volám kde je a on zahlásí "dneska už nestíhám tak v pondělí"
?!? zásadně už nenakupuji tam, kde používají dopravce ppl........od české pošty to aspoň někde najdu, těžký balík si nechám znovu doručit,.....
reklamace u zoohit je nejlepší možná - poškozený výrobek ekologicky zlikvidujte a pošlete nám číslo účtu
bonusový program je teď úplně nanic pro zákazníky, ale pro útulky super, prostě jim ty všecky body dám, no :-)
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak mám v poslední době pocit, že se velice zhoršili, doprava katastrofa.
doprava je čistě na vrub české pošty.
a ta se velice zhoršila, to je pravda. Poslední zásilku ze zoohitu mi ztopili na depu, nikam se nešlo dovolat, nakonec jsem to musela reklamovat přes zoohit jako ztracené a balík se "našel" společně s náhradním balíkem, celý omlácený, krabice rozbitá. A to vůbec nemluvím o to, že už se u nás pošta ani nepokouší, ba ani nepředstírá, že doručuje balíky domů, když má člověk štěstí, dají mu vědět, že je to na poště.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
doprava je čistě na vrub české pošty.
a ta se velice zhoršila, to je pravda. Poslední zásilku ze zoohitu mi ztopili na depu, nikam se nešlo dovolat, nakonec jsem to musela reklamovat přes zoohit jako ztracené a balík se "našel" společně s náhradním balíkem, celý omlácený, krabice rozbitá. A to vůbec nemluvím o to, že už se u nás pošta ani nepokouší, ba ani nepředstírá, že doručuje balíky domů, když má člověk štěstí, dají mu vědět, že je to na poště.
U nas posta funguje tak, ze sice zazovni, ale v tu chvíli uz téměř hází do schránky lístek "adresát nezastizen". Takze ja jakmile zazvoní zvonek vyletim a běžím. I tak se kolikrát stalo, ze uz seděli v aute a odjížděli. Někdo starší, kdo se hůř pohybuje, to stíhat nemůže.
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax
napsal(a):
U nas posta funguje tak, ze sice zazovni, ale v tu chvíli uz téměř hází do schránky lístek "adresát nezastizen". Takze ja jakmile zazvoní zvonek vyletim a běžím. I tak se kolikrát stalo, ze uz seděli v aute a odjížděli. Někdo starší, kdo se hůř pohybuje, to stíhat nemůže.
tak jsem vzala ten lísteček, tam je mobil na doručovatele, volám "koukám na vás z okna jak házíte lísteček tak si pro něj zas přijeďte a nechte tady ten balíček kterej jste se ani nepokusil vytáhnout z auta nebo mám poprosit vedoucí ?"
a od té doby tu stojí u branky a hezky čeká
výcvik negativním posílením :-)
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax
napsal(a):
U nas posta funguje tak, ze sice zazovni, ale v tu chvíli uz téměř hází do schránky lístek "adresát nezastizen". Takze ja jakmile zazvoní zvonek vyletim a běžím. I tak se kolikrát stalo, ze uz seděli v aute a odjížděli. Někdo starší, kdo se hůř pohybuje, to stíhat nemůže.
tak to u nás už právě ani nejezdí:D nejen že nezvoní, prostě vůbec nejezdí. odvezou balíky na poštu a další den dá normálně pošťačka do schránky lístek, že minulý den "nebyl výjimečně učiněn pokus o doručení" a že balík je na poště.
A když tam ten lístek nedá, tak vůbec nevíte, kde je balík.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak mě dneska zrovna ze zoohitu došlo, asi během 3 dní od objednání a zaplacení, i dokonce pošťák zavolal, že mi bude balíček doručen, jestli jsem doma.....
Jinak s jinou "poštovní firmou" mám zkušenost že to je na televizi.....nikam se nedováláte leda když máte výdrž, nikdo nic neví, všichni mlží, balík jezdí po celé čr od čerta k ďáblu (z depa volal skladník, že chybí část adresy, manžel doplnil, a od té doby byl balík nezvěstný, údajně poškozený, pak opět doručován a protože nebyla údajně doplněná adresa- evidentně tam byl i telefon, tak balík údajně znehodnotilya pořídily o tom foto dokumentaci, která se údajně v zápětí také likviduje, tak ani nevidíte váš balík mizet ve šmelcu.......) balík z anglie, cena 15 tisíc.uhradil prodejce zpět na účet.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já jsem právě dosud využívala ČP balík na poštu a bylo to naprosto bez problémů. Uložili, vyzvedla jsem si, kdy jsem chtěla. Teď to přivezlo DPD, aniž bych si to vybrala, ze zahraničí to prý jinak nejde. Pořád mi chodily automatické maily, že mi následující den přivezou balík a furt nic. No, a ve výsledku mi ráno kurýr vůbec nezavolal, jak to jiní běžně dělají, volal, až stál u domu. Jenže já byla v práci, nemůžu si brát volno kvůli každýmu balíku. Takže to nechal u vrat, naštěstí za plotem.
Jasně, že za komplikace s dopravou může dopravce, ale kdybych byla dopředu informovana, kdo to dopraví, tak to nebudu brát. DPD je odjakživa strašný.
A co se týká bonusovýho programu u Zoohitu, 2x jsem body za nákup urgovala :-) vykašlala bych se na to, ale chtěla jsem lepicí váleček na chlupy a už mně zbývalo jen pár bodů.
Za nás zoohit se vší spokojenosti. Doprava je věc druhá.
Zrovna řešíme dodání zásilky, kterou dorucovala PPL od jiného eshopu. V den doručení, nebyl nikdo doma, protože avizo o doručení 15 až 17, se minulo účinkem, když u nás byl ve 14 . Pak prý proběhl pokus o doručení ještě 2x, nevím komu a kde, když jsme v onom údajném termínu seděli doma na zadku, protože bylo hnusné počasí a ven se neslo. Když jsme se pidili, kde že zboží je, bylo nám oznámeno, že se snažili doručit, a tak je odesláno zpět odesílateli. A další postup ať si vyřešíme s odesílatelem. Super spolupráce
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anatolka
napsal(a):
Za nás zoohit se vší spokojenosti. Doprava je věc druhá.
Zrovna řešíme dodání zásilky, kterou dorucovala PPL od jiného eshopu. V den doručení, nebyl nikdo doma, protože avizo o doručení 15 až 17, se minulo účinkem, když u nás byl ve 14 . Pak prý proběhl pokus o doručení ještě 2x, nevím komu a kde, když jsme v onom údajném termínu seděli doma na zadku, protože bylo hnusné počasí a ven se neslo. Když jsme se pidili, kde že zboží je, bylo nám oznámeno, že se snažili doručit, a tak je odesláno zpět odesílateli. A další postup ať si vyřešíme s odesílatelem. Super spolupráce
No je teda fakt, že já si nechám většinou všechno doručovat do práce, protože když mám volno, tak nechci být limitována čekáním na dopravce.....a ať už mi to přiváží PPL, DPD nebo TOPTRANS, tak úplně bez problémů....samozřejmě mi přijde SMS s předpokládanou dobou doručení a i tak mi řidič většinou volá dopředu, jo taky už se stalo, že mi řidič volal, že nestíhá a že se o hodinku opozdí, jestli budu na udané adrese nebo jestli to budu chtít doručit jinam (ale už si nepamatuju, který s dopravců to byl)......měla jsem jen 2x problém s českou poštou....balík do ruky jsem si musela vyzvednout na poště, ale ani to už se mi dlouho nestalo.......zatím jsem ani neměla nic rozbitýho a to mi toptrans vozí i akvárka.......nebo objednávám zářivky do akvarijních světel a taky dojdou v celku....
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
tak to u nás už právě ani nejezdí:D nejen že nezvoní, prostě vůbec nejezdí. odvezou balíky na poštu a další den dá normálně pošťačka do schránky lístek, že minulý den "nebyl výjimečně učiněn pokus o doručení" a že balík je na poště.
A když tam ten lístek nedá, tak vůbec nevíte, kde je balík.
:-) :-) cituji pošťačku v jedné velké vsi "já sem tady na tý poště sama a i doručuju sama tak musíte počkat !!!!!!!"
zboží mi dnes veze ppl, telefon mají, adresu znají nazpaměť, minule jsem na toho sjetého mladíka chtěla pustit psa (že přijede až bude mít čas prý, tzn. přesun z pátka na pondělí),
no tak dnes je můj balík v hodnotě 12700kč v parcelshopu vzdáleném hodinu vlakem a o víkendu co..o víkendu je tam zavřeno
ppl rules díky jim mám dva dny volna :-)
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
:-) :-) cituji pošťačku v jedné velké vsi "já sem tady na tý poště sama a i doručuju sama tak musíte počkat !!!!!!!"
zboží mi dnes veze ppl, telefon mají, adresu znají nazpaměť, minule jsem na toho sjetého mladíka chtěla pustit psa (že přijede až bude mít čas prý, tzn. přesun z pátka na pondělí),
no tak dnes je můj balík v hodnotě 12700kč v parcelshopu vzdáleném hodinu vlakem a o víkendu co..o víkendu je tam zavřeno
ppl rules díky jim mám dva dny volna :-)
No, a nejlepší je rada: Tak si to vyzvednete v depu, když je to odtud cca 50 km , to můžu rovnou nakoupit ve zveráku.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Asi to bude o lidech, kteří jsou v určité té doručovací firmě zaměstnaní....
.....poškozený roh sprcháčových dveří, prošláplá digestoř......na vlastní oči manžel viděl, jak doručil kurýr kamarádovi kopírku- tady máte balík, a vykopl ho ze dveří na zem......
Je zajímavé, že když si nechá manžel poslat z Číny nový displej na mobil, a přijde poškozený, stačí se mejlem spojit a už jede nový, tady to máte na dlouhý lokte.
Uživatel s deaktivovaným účtem

hlavně si ale musím zvolit čínskou obyč. poštu, jinak to tu přebírá kurýr a jsme tam kde jsme byli :-)
v depu
kurýři brečí, že nestíhají, centrála radši vyvěsí telefony, jeden pošťák říká jak je placený za každou doručenou zásilku a druhý že radši ani k baráku nejede protože by místo do 14.30 pracoval do 19.30
včera ve vlaku jako obvykle, lístek pro mě a psa a na regionální síť
a průvodka říká - já jsem vám dal ráno špatně jízdenky
- proč ? mně to je jedno
no a on - jsem to udělal schválně, máte za stejnou cenu, ale z vedlejšího nádraží a naši českodrážní, protože oni se tyhle místní lístky totiž nezapočítávají do výplaty
??
vtipné je, že tady se jezdí tak z 90% na tyhle levné, na 50km to je poloviční cena a třetinová za psa ... mimochodem jsme včera po půl roce zas viděli psa s náhubkem, jinak jsou holí všici, tak jsme také jednou nebyli sami, to potěší :-)
pošťačka u přepážky zas musí přijmout určitý počet balíků do ruky, jinak menší výplata
a dnes říkala, že se přestanou cenit podle váhy, ale dle rozměrů, ale jí to neva, protože tam prodává i pravítka, šest druhů !
zajímavé, že jsou to státní podniky...jo, ještě ČEZ,
tak ti mi už nic neříkají, poslala jsem je do háje po tom, co mi zahlásili:
"nestíháme, nemáme lidi, neodečítáme elektroměry, děláme ODHAD"
jdu si radši koupit granule
Uživatel s deaktivovaným účtem

..se Zoohitem jen ty nejlepší, akce mi hlídá kamarádka a objednává také - nechávám si doručit PPL - dřív informovali den předem, dnes přijde SMS ráno, že se doručí v tolik a tolik - dá se s řidičem domluvit, že pokud nejsem doma přebere buď soused aneb ve vinárně za rohem .......
Blabla

XXX.XXX.97.34
Ano, zkušenost špatná. Čekala jsem na zboží 14 dnů i když bylo skladem. Platbu z Jardy stánky za 7 dní. Nakonec doručení jiným způsobem. Zde už nikdy.
BlueBee
napsal(a):
Tak za me nakupy na Zoohitu vzdy naprosto v poradku a PPL rychle dodá. Kupuju tam pro kocku, psa, akvaryby a 60 morcat:-) Objednava tam i moje sestra a moje dcera a taky nikdy nemely jediny problem.
Já mám s nima tak dobrou zkušenost a o i když jsem kupovala dodávku pro Ukrajinu, nebyl nejmenší problém všechno vyladit a dodat tam, kam jsem potřebovala.
Uživatel s deaktivovaným účtem

jinde se zminil v odkazu zoohit a tady se hned vytahlo stare vlakno?
tenhle obchod ma tolika recenzi , ze jeden prispevek nic nezmeni...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak u Zoohitu člověk musí počítat s tím, že obchoduje po celé Evropě a tudíž se může stát, že zboží, které si objednáte, je nutné dovézt třeba z Německa a tak pochopitelně bude dodací lhůta delší, to se nedá nic dělat. Když si kupříkladu objednám tenisky z adidas.com, taky jdou týden.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak u Zoohitu člověk musí počítat s tím, že obchoduje po celé Evropě a tudíž se může stát, že zboží, které si objednáte, je nutné dovézt třeba z Německa a tak pochopitelně bude dodací lhůta delší, to se nedá nic dělat. Když si kupříkladu objednám tenisky z adidas.com, taky jdou týden.
Já u ZOOHITu objednávám pro kočky dost často (v poslední době teda míň kvůli financím) a vždy naprostá spokojenost. Včetně vyřízení jakési reklamace - bez řečí a rychle.
fikovnice
napsal(a):
Já u ZOOHITu objednávám pro kočky dost často (v poslední době teda míň kvůli financím) a vždy naprostá spokojenost. Včetně vyřízení jakési reklamace - bez řečí a rychle.
Jejich reklamace jsou top... Vrátí peníze i na dobrý slovo - přišly mi poničený konzervy a zkažený, vyhodila jsem je, nemám foto - neva, peníze zpátky...
Vybraný obleček nesedí, můžu vyměnit?
Měnit nemusíte, řekněte velikost a pošlem jinou, tamto někomu dejte...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira
napsal(a):
Jejich reklamace jsou top... Vrátí peníze i na dobrý slovo - přišly mi poničený konzervy a zkažený, vyhodila jsem je, nemám foto - neva, peníze zpátky...
Vybraný obleček nesedí, můžu vyměnit?
Měnit nemusíte, řekněte velikost a pošlem jinou, tamto někomu dejte...
..kamarádka obdobné zkušenosri s reklamací..
Uživatel s deaktivovaným účtem

na zoohit nemůžu říct křivé slovo. jo, dodací lhůta může být delší, protože to prostě jede z německa, ale jinak spokojenost.
Atheira
napsal(a):
Jejich reklamace jsou top... Vrátí peníze i na dobrý slovo - přišly mi poničený konzervy a zkažený, vyhodila jsem je, nemám foto - neva, peníze zpátky...
Vybraný obleček nesedí, můžu vyměnit?
Měnit nemusíte, řekněte velikost a pošlem jinou, tamto někomu dejte...
Přesně! Mně zase vyměnili nefunkční fontánu (a to stála snad kolem tisícovky až dvou). A nějak se mi vybavuje, že ji ani nechtěli zpět (takže vlastně nevyměnili, ale poslali novou), tuším jen chtěli poslat foto - jako že ji opravdu mám.
Edit: Teď to čtu pořádně a také jste nic nemusela posílat zpět. Tomu říkám super servis!
Terven
napsal(a):
Já můžu říct křivý slovo
Objednávala jsem nedávno pro pinčovou probiotika Forti Flóra - mrňavá krabička - a k tomu ručník z mikrovlákna, aby poštovný bylo gratis...a přišlo to v óbr bedně, lidi si mysleli, že nesu televizi (přeháním, ale jenom trochu)
Ale jinak dobrý, no...
Jo, tak obrbednama jsou asi proslulí . Já si to nechávám posílat Českou poštou a někdy před časem mi poslali věci dokonce ve dvou obrbednách, přitom by to při dobré vůli šlo dát do jedné. Doručovatel vypadal taky udiveně, když to z dodávky vykládal. Opásané jejich proslulou zelenou páskou.
Ale jinak opravdu spokojenost.
Uživatel s deaktivovaným účtem

obrbedny jsou přeci bonus!
lepší pelech, než novou obrbednu, kočka nenajde.....
a lepší matroš na zátop taky není
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira
napsal(a):
Jejich reklamace jsou top... Vrátí peníze i na dobrý slovo - přišly mi poničený konzervy a zkažený, vyhodila jsem je, nemám foto - neva, peníze zpátky...
Vybraný obleček nesedí, můžu vyměnit?
Měnit nemusíte, řekněte velikost a pošlem jinou, tamto někomu dejte...
Mám tu samou super zkušenost s oblečkem ze ZOOHITU v roce 2018 pro předchozího bělouše.
Obleček nesedí, nevadí, pošleme peníze zpět na účet, když nechcete jiný a obleček dejte u vás do útulku. Tak jsem ho opravdu do toho útulku odnesla.👍
Na současného bělouše už jsem velikost trefila a koupila jsem rovnou dva na střídání.
Pak jsme netrefili v rodině jiný obleček velikostně, koupili menší a ten původní větší dostal nový ifauňák Fin 🐶, ale ten netrefený obleček jsem nereklamovala, nechala jsem ho ve skříni na dalšího psa....akorát není můj 😀
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na zoohitu nakupuju běžně a nikdy nebyl problém. Dokonce pamatuju doručení objednávky do 24h od objednání :)
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven
napsal(a):
Já můžu říct křivý slovo
Objednávala jsem nedávno pro pinčovou probiotika Forti Flóra - mrňavá krabička - a k tomu ručník z mikrovlákna, aby poštovný bylo gratis...a přišlo to v óbr bedně, lidi si mysleli, že nesu televizi (přeháním, ale jenom trochu)
Ale jinak dobrý, no...
OT - To se mi jednou stalo u e-shopu s oblečením, objednala jsem si dvě trička a lehčí svetr. Čekala jsem, že to přijde v takové té zalepené igelitce, a místo toho to přišlo ve více než metr vysoké krabici. Dost jsem se zhrozila, co bude uvnitř, a on tam byl velký pytel plný pěnové výplně. Na dně se krčily ty tři kousky. Hrozně mě to tehdy vytočilo.
Terven
napsal(a):
Já můžu říct křivý slovo
Objednávala jsem nedávno pro pinčovou probiotika Forti Flóra - mrňavá krabička - a k tomu ručník z mikrovlákna, aby poštovný bylo gratis...a přišlo to v óbr bedně, lidi si mysleli, že nesu televizi (přeháním, ale jenom trochu)
Ale jinak dobrý, no...
Mě se pošťák zeptal, esi jsem si koupila krabici vzduchu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact
napsal(a):
Mě se pošťák zeptal, esi jsem si koupila krabici vzduchu.
Nám ještě jako bonus ty obří krabice chodí v polo rozloženém stavu...ale musím říct, že nikdy nic nechybělo, což se kolikrát divím ...jen už jsem musela reklamovat balíček, protože výplň 0 a kurýr mi přivezl krabici, ze které se sypal kočkolit ...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Omlouvám se, ale zvědavost mi nedá - všichni kupujete jen na zoohitu a ne třeba na bitiba.cz?
Je to totéž, zboží o pár korun většinou levnější, dodání velice rychlé, krabice pevné, zřejmě vyrobené na míru nejčastěji objednávaného zboží, a nastavovací.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Omlouvám se, ale zvědavost mi nedá - všichni kupujete jen na zoohitu a ne třeba na bitiba.cz?
Je to totéž, zboží o pár korun většinou levnější, dodání velice rychlé, krabice pevné, zřejmě vyrobené na míru nejčastěji objednávaného zboží, a nastavovací.
Bitibu plánuji vyzkoušet. Takže ji chválíte?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Omlouvám se, ale zvědavost mi nedá - všichni kupujete jen na zoohitu a ne třeba na bitiba.cz?
Je to totéž, zboží o pár korun většinou levnější, dodání velice rychlé, krabice pevné, zřejmě vyrobené na míru nejčastěji objednávaného zboží, a nastavovací.
Nenakupuju jen na zoohitu. Nakupuju tam, kde mají to, co chci, za slušnou cenu. Možná to je často zoohit, často ale i jiný obchody.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Omlouvám se, ale zvědavost mi nedá - všichni kupujete jen na zoohitu a ne třeba na bitiba.cz?
Je to totéž, zboží o pár korun většinou levnější, dodání velice rychlé, krabice pevné, zřejmě vyrobené na míru nejčastěji objednávaného zboží, a nastavovací.
nakupuji na bitiba, ne zoohit
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Omlouvám se, ale zvědavost mi nedá - všichni kupujete jen na zoohitu a ne třeba na bitiba.cz?
Je to totéž, zboží o pár korun většinou levnější, dodání velice rychlé, krabice pevné, zřejmě vyrobené na míru nejčastěji objednávaného zboží, a nastavovací.
Nakupuju na zoohitu, protože jsem prostě zvyklá ...ne teda vše, granule a nějaké další věci, co tam nemají, beru na spokopsovi. Případně na jiných ověřených eshopech dle potřeby a jejich výběru.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
OT - To se mi jednou stalo u e-shopu s oblečením, objednala jsem si dvě trička a lehčí svetr. Čekala jsem, že to přijde v takové té zalepené igelitce, a místo toho to přišlo ve více než metr vysoké krabici. Dost jsem se zhrozila, co bude uvnitř, a on tam byl velký pytel plný pěnové výplně. Na dně se krčily ty tři kousky. Hrozně mě to tehdy vytočilo.
Tohle dělával bonprix, jednou jsem tam objednávala takovou malinkatou garnýž na lehkou záclonku a přišla v té jejich standardní krabici, ve které posílají všechno.
fikovnice
napsal(a):
Bitibu plánuji vyzkoušet. Takže ji chválíte?
Já tam kupuju takové ty věci, co už jsou drahé a ten rozdíl znatelný. Zoohit má věrnostní program, který pro některé lidi třeba má smysl + často dárky - deky,hračky, pamlsky.. Bitiba nic z toho nemá, ale když jdete kupovat dražší velkou věc, co stojí třeba tři tisíce, na bitibě je i třeba o tři stovky levnější než na zoohitu a to už je znát.
Atheira
napsal(a):
Já tam kupuju takové ty věci, co už jsou drahé a ten rozdíl znatelný. Zoohit má věrnostní program, který pro některé lidi třeba má smysl + často dárky - deky,hračky, pamlsky.. Bitiba nic z toho nemá, ale když jdete kupovat dražší velkou věc, co stojí třeba tři tisíce, na bitibě je i třeba o tři stovky levnější než na zoohitu a to už je znát.
Děkuji moc za info!
Já právě dosud nakupovala výhradně (samozřejmě krom kamenných obchodů) jen na ZOOHITu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Nenakupuju jen na zoohitu. Nakupuju tam, kde mají to, co chci, za slušnou cenu. Možná to je často zoohit, často ale i jiný obchody.
Špatně jsem se vyjádřila, byla jsem zvědavá, jestli někdo nenakupuje zboží, které má zoohit, třeba na bitiba, protože to je v podstatně totéž. A jak píšu, i trochu levnější a dodání velice rychlé.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bitiba má lepší program.
Za každých utracených 650 je známka, hodně známek = kupon na několik set korun.
Každý nákup i bez věrnosti o 3 a 5 % ještě v košíku levnější z těch cen tam.
Zboží mi chodí ze stejné adresy a ve stejném balení jako zoohit, stejná firma - zooplus.
A nakupuje tam celá Evropa, fakt nevím, kdo má problém...
Vlastně je to jediný obchod, který mi vše dodá včas a správně. Jediný.
Uživatel s deaktivovaným účtem

každou chvíli rozdávají víc známek https://www.bitiba.cz/info/about/vernostni-karta
zrovna když nic nepotřebuji :-)
někdy dávají víc v aplikaci
patří k nim ještě Matina, ti dělají to žrádlo, myslím
Uživatel s deaktivovaným účtem

U Bitiba jsem objednala ve středu po poledni mámě krmení pro kocoura a dnes kolem jedenácté už měla balík doma a to doslova. Doručeno až do pátého patra 😁, doprava i dobírka zdarma. Vždycky supr komunikace. Ale to vlastně u všech našich oblíbených eshopů.
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice
napsal(a):
Bitibu plánuji vyzkoušet. Takže ji chválíte?
Jsem spokojená, podle mě je to nějaká jejich pobočka. Každopádně mají stejné zboží, pokud můžu soudit, nákup vždycky bez problémů, dodání rychlé. Zřejmě mají sklady někde u hranic.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Špatně jsem se vyjádřila, byla jsem zvědavá, jestli někdo nenakupuje zboží, které má zoohit, třeba na bitiba, protože to je v podstatně totéž. A jak píšu, i trochu levnější a dodání velice rychlé.
Já přesedlala na Bitibu, když jsem kupovala velké škrabadlo, rozdíl byl 1000, taky lepší program, si myslím. Raději slevu za kupón než jak má Zoohit, za body věc, kterou potřebuju
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil
napsal(a):
Když kouknu jen namátkou, tak velký balení kapsiček pro kočky na bitibě o 30 Kč dražší než na zoohitu, takže to, že je to levnější, asi nebude tak úplně platit.
Tak úplně vše asi nebude levnější, ale třicet korun mě zas tak moc nezajímá,
když v košíku mi to ještě odečte 3 5 procent + za několik nákupů dostanu 400 Kč kupon.
Zas když kupuji jednu věc, tak si ji koupím kdekoli, kde je to levné...
Uživatel s deaktivovaným účtem

assil
napsal(a):
Když kouknu jen namátkou, tak velký balení kapsiček pro kočky na bitibě o 30 Kč dražší než na zoohitu, takže to, že je to levnější, asi nebude tak úplně platit.
..dala jsem pro srovnání kamaradce, která mi na zoohitu pravidelně objednava granule pro kočky a kočkolit a pořád to vychází na zoohitu levněji, alespoň u značek, které mi pravidelnè bere....
Ja na to taky koukala a neco porovnavala a me stale stejne vychazi lip Zoohit, to co kupuju vicemene pravidelne. Jeste mam taky chovatelskou slevu. Dopravu zadara, z bonusu vzdy neco ve vetsi hodnote. Jako neco objednavam jinde, treba pro psa suseny veci ve vetsich balenich nebo kilovky krmeni pro velky cichlidy..
Uživatel s deaktivovaným účtem

BlueBee
napsal(a):
Ja na to taky koukala a neco porovnavala a me stale stejne vychazi lip Zoohit, to co kupuju vicemene pravidelne. Jeste mam taky chovatelskou slevu. Dopravu zadara, z bonusu vzdy neco ve vetsi hodnote. Jako neco objednavam jinde, treba pro psa suseny veci ve vetsich balenich nebo kilovky krmeni pro velky cichlidy..
dejte typ na vetsi baleni susenych mlsek?
a abych nebyla jen OT - zadam stejnou objednavku na zoohitu a na bitibe a co vyjde lepe, tam beru ....
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
dejte typ na vetsi baleni susenych mlsek?
a abych nebyla jen OT - zadam stejnou objednavku na zoohitu a na bitibe a co vyjde lepe, tam beru ....
Beru z www.caskrmeni.cz najit si Sušené pochoutky. Beru i pro segry a mamky psa, takze po tech kilovkach. Musi se to hlidat, co zrovna maji, je neco hned pryc. Diky tomu bylo vzdy vse i v poradku, nic jim nelezi dlouho na sklade.
Uživatel s deaktivovaným účtem

BlueBee
napsal(a):
Nejvic oblibene ma moje fena vazovice, strivka, drzky a kralici usi. No ted cekam na drzky a usi na naskladneni, snad uz brzy budou.
diky za tip. Jsem na tenhle obchod pozapomnela
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
dejte typ na vetsi baleni susenych mlsek?
a abych nebyla jen OT - zadam stejnou objednavku na zoohitu a na bitibe a co vyjde lepe, tam beru ....
Nevím jestli se to hodí já teď objevila toto, třeba by se šlo domluvit i na větším balení.
Já si tam jela vyzvednout balíček a za barákem byly krávy, ale nevím, jestli jejích.
Budog.cz
Nějaký sušený smrady občas beru tady...mně stačí menší, ale mají i kilovky
https://www.rozchov.cz/susene--plice--lopatky--usi-atd--pro-psy/