Obchod "Spokojený chovatel"?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 11:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

Dobrý den,

máte někdo zkušenosti s tímto obchodem?

Kupovala jsem dva klikry a dvě červené střední činky... zaplatila jsem dobírku a v balíčku bylo po jednom kusu pouze. Od včerejška se snažím dovolat, marně. Psala jsem několik e-mailů, vše marné. Předtím na objednávku reagovali pěkně.. Tak nevím.. Je nějaký postup, jak z nich zaplacené zboží dostat?

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 11:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.249.82

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobrý den,

máte někdo zkušenosti s tímto obchodem?

Kupovala jsem dva klikry a dvě červené střední činky... zaplatila jsem dobírku a v balíčku bylo po jednom kusu pouze. Od včerejška se snažím dovolat, marně. Psala jsem několik e-mailů, vše marné. Předtím na objednávku reagovali pěkně.. Tak nevím.. Je nějaký postup, jak z nich zaplacené zboží dostat?

Je víkend.Není ten telefon na pevnou? Já jen, že je možnost, že vám to nikdo zvednout nemůže...protože nikdo v práci není....Miloš

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 11:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

dneska není víkend, včera taky nebyl smajlík

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 11:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

dneska není víkend, včera taky nebyl smajlík

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 11:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

ten telefon je na mobil, volám jim od včerejška - to je od čtvrtka - od rána

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 12:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.141

Jednou se mi též stalo,že došla jen půlka objednaného zboží,ale chyba byla na poště - takže to dohledali a druhý den zbytek doručili-tak jestli to nebude i Váš případ

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 15:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.30

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jednou se mi též stalo,že došla jen půlka objednaného zboží,ale chyba byla na poště - takže to dohledali a druhý den zbytek doručili-tak jestli to nebude i Váš případ

Proč by rozdělovali jednoduchou objednávku na dvě?Tto mi nedává smysl.

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 15:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.141

No mě to též hlava nebrala-nicméně stalo se a druhá půlka ani nebyla na naší pobočce,ale až v hlavní

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 16:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No mě to též hlava nebrala-nicméně stalo se a druhá půlka ani nebyla na naší pobočce,ale až v hlavní

Ale tak chápu, že když má obchod některé věci skladem a jiné ne, že to třeba pošle na dvakrát. Ale dělit objednávku na dvakrát stylem "jedna činka a jeden klikr" a druhý den "druhá činka a druhý klikr" nemá smysl.

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 16:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.141

Však netvrdím,že je to najisto Váš případ smajlík
Já jen po té zkušenosti bych pro sichr na tu poštu zavolala,jestli náhodou...

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 16:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.89.52

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ale tak chápu, že když má obchod některé věci skladem a jiné ne, že to třeba pošle na dvakrát. Ale dělit objednávku na dvakrát stylem "jedna činka a jeden klikr" a druhý den "druhá činka a druhý klikr" nemá smysl.

Je možné že měli na skladě jen po jednom kousku od obojího, druhý museli objednat a pošlou dodatečně.

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 18:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

no možné je, že neměli na skladě a dopošlou, ale zaplatila jsem za obě a mohli dát alespoň vědět... druhá zásilka na poště určitě není.. protože na poště pracuju smajlík takže nic tam určitě není.. spíš mě znepokokuje, že se internetový obchod neozývá, přestožě před odesláním zboží reagoval pěkně

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 18:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
no možné je, že neměli na skladě a dopošlou, ale zaplatila jsem za obě a mohli dát alespoň vědět... druhá zásilka na poště určitě není.. protože na poště pracuju smajlík takže nic tam určitě není.. spíš mě znepokokuje, že se internetový obchod neozývá, přestožě před odesláním zboží reagoval pěkně

Upřímně řečeno, u těchto malých e-shopů musí člověk počítat s tím, že se může něco přihodit. Taky se mi to už stalo (u jiného shopu), čekala jsem tuším 14 dnů na odpověď. Pak jsem se dozvěděla, že majitelka otěhotněla...

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 18:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

no.. to je teda paráda... horší je, že ta objednávka byla pro mě a pro kamarádku.. takže co teď smajlík dát to kamarádce a já budu bez klikru... ach josmajlík a peníze v čudu

je na ně nějaká páka jak to z nich vymámit?

to mi taky příště může přijít prázdnej balíček

Neregistrovaný uživatel

4.7.2014 21:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.107.205

Neviděla bych to tak špatně. V dnešní době má e-obchod třeba jen jeden člověk, mohl se dostat do nemocnice nebo náhle odjel na last minut na dovču a nenapsal to na web. Neviděla bych v tom hned podvod, chyba se stát může, třeba se při balení překoukli. Napište jim mail a zavolejte po víkendu.

Neregistrovaný uživatel

6.7.2014 16:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

Mail už jsem dávno napsala. Tak uvidíme zítra smajlík

Neregistrovaný uživatel

6.7.2014 18:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.236

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobrý den,

máte někdo zkušenosti s tímto obchodem?

Kupovala jsem dva klikry a dvě červené střední činky... zaplatila jsem dobírku a v balíčku bylo po jednom kusu pouze. Od včerejška se snažím dovolat, marně. Psala jsem několik e-mailů, vše marné. Předtím na objednávku reagovali pěkně.. Tak nevím.. Je nějaký postup, jak z nich zaplacené zboží dostat?

Předpokládám, že tohle negativní hodnocení je Vaše - .http://obchody.heureka.cz/spokojenychovatel-cz/recenze/
......stát se může vše, třeba je majitel na dovolené.

Neregistrovaný uživatel

7.7.2014 08:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187

4.července tam bylo toto a není to ode mě.. takže obchod asi chybovat někde bude.. no, doufám, že jsou na dovolené...


"dorazilo mi jiné zboží než které jsem objednala. Bohužel se mnou obchod nekomunikuje ani přes email, ani po telefonu. Vidím to jako veliký nedostatek a sprosté jednání, neboť mi ubíhá lhůta na výměnu zboží a já nejsem schopna se s nimi domluvit..
Vše by bylo v pořádku, kdyby obchod řádně reagoval na můj email či telefonáty.
V tomto případě tudíž obchod nedoporučuji, neboť když budete mít nějaký problém, je možné, že se setkáte s tím samým jako já."

Přidejte reakci

Přidat smajlík