Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s tímto obchodem?
Kupovala jsem dva klikry a dvě červené střední činky... zaplatila jsem dobírku a v balíčku bylo po jednom kusu pouze. Od včerejška se snažím dovolat, marně. Psala jsem několik e-mailů, vše marné. Předtím na objednávku reagovali pěkně.. Tak nevím.. Je nějaký postup, jak z nich zaplacené zboží dostat?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.249.82
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s tímto obchodem?
Kupovala jsem dva klikry a dvě červené střední činky... zaplatila jsem dobírku a v balíčku bylo po jednom kusu pouze. Od včerejška se snažím dovolat, marně. Psala jsem několik e-mailů, vše marné. Předtím na objednávku reagovali pěkně.. Tak nevím.. Je nějaký postup, jak z nich zaplacené zboží dostat?
Je víkend.Není ten telefon na pevnou? Já jen, že je možnost, že vám to nikdo zvednout nemůže...protože nikdo v práci není....Miloš
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
dneska není víkend, včera taky nebyl
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
dneska není víkend, včera taky nebyl
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
ten telefon je na mobil, volám jim od včerejška - to je od čtvrtka - od rána
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.141
Jednou se mi též stalo,že došla jen půlka objednaného zboží,ale chyba byla na poště - takže to dohledali a druhý den zbytek doručili-tak jestli to nebude i Váš případ
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.30
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jednou se mi též stalo,že došla jen půlka objednaného zboží,ale chyba byla na poště - takže to dohledali a druhý den zbytek doručili-tak jestli to nebude i Váš případ
Proč by rozdělovali jednoduchou objednávku na dvě?Tto mi nedává smysl.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.141
No mě to též hlava nebrala-nicméně stalo se a druhá půlka ani nebyla na naší pobočce,ale až v hlavní
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
No mě to též hlava nebrala-nicméně stalo se a druhá půlka ani nebyla na naší pobočce,ale až v hlavní
Ale tak chápu, že když má obchod některé věci skladem a jiné ne, že to třeba pošle na dvakrát. Ale dělit objednávku na dvakrát stylem "jedna činka a jeden klikr" a druhý den "druhá činka a druhý klikr" nemá smysl.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.141
Však netvrdím,že je to najisto Váš případ
Já jen po té zkušenosti bych pro sichr na tu poštu zavolala,jestli náhodou...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.89.52
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ale tak chápu, že když má obchod některé věci skladem a jiné ne, že to třeba pošle na dvakrát. Ale dělit objednávku na dvakrát stylem "jedna činka a jeden klikr" a druhý den "druhá činka a druhý klikr" nemá smysl.
Je možné že měli na skladě jen po jednom kousku od obojího, druhý museli objednat a pošlou dodatečně.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
no možné je, že neměli na skladě a dopošlou, ale zaplatila jsem za obě a mohli dát alespoň vědět... druhá zásilka na poště určitě není.. protože na poště pracuju takže nic tam určitě není.. spíš mě znepokokuje, že se internetový obchod neozývá, přestožě před odesláním zboží reagoval pěkně
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
no možné je, že neměli na skladě a dopošlou, ale zaplatila jsem za obě a mohli dát alespoň vědět... druhá zásilka na poště určitě není.. protože na poště pracuju takže nic tam určitě není.. spíš mě znepokokuje, že se internetový obchod neozývá, přestožě před odesláním zboží reagoval pěkně
Upřímně řečeno, u těchto malých e-shopů musí člověk počítat s tím, že se může něco přihodit. Taky se mi to už stalo (u jiného shopu), čekala jsem tuším 14 dnů na odpověď. Pak jsem se dozvěděla, že majitelka otěhotněla...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
no.. to je teda paráda... horší je, že ta objednávka byla pro mě a pro kamarádku.. takže co teď dát to kamarádce a já budu bez klikru... ach jo
a peníze v čudu
je na ně nějaká páka jak to z nich vymámit?
to mi taky příště může přijít prázdnej balíček
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.107.205
Neviděla bych to tak špatně. V dnešní době má e-obchod třeba jen jeden člověk, mohl se dostat do nemocnice nebo náhle odjel na last minut na dovču a nenapsal to na web. Neviděla bych v tom hned podvod, chyba se stát může, třeba se při balení překoukli. Napište jim mail a zavolejte po víkendu.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
Mail už jsem dávno napsala. Tak uvidíme zítra
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.236
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s tímto obchodem?
Kupovala jsem dva klikry a dvě červené střední činky... zaplatila jsem dobírku a v balíčku bylo po jednom kusu pouze. Od včerejška se snažím dovolat, marně. Psala jsem několik e-mailů, vše marné. Předtím na objednávku reagovali pěkně.. Tak nevím.. Je nějaký postup, jak z nich zaplacené zboží dostat?
Předpokládám, že tohle negativní hodnocení je Vaše - .http://obchody.heureka.cz/spokojenychovatel-cz/recenze/
......stát se může vše, třeba je majitel na dovolené.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.187
4.července tam bylo toto a není to ode mě.. takže obchod asi chybovat někde bude.. no, doufám, že jsou na dovolené...
"dorazilo mi jiné zboží než které jsem objednala. Bohužel se mnou obchod nekomunikuje ani přes email, ani po telefonu. Vidím to jako veliký nedostatek a sprosté jednání, neboť mi ubíhá lhůta na výměnu zboží a já nejsem schopna se s nimi domluvit..
Vše by bylo v pořádku, kdyby obchod řádně reagoval na můj email či telefonáty.
V tomto případě tudíž obchod nedoporučuji, neboť když budete mít nějaký problém, je možné, že se setkáte s tím samým jako já."