Neregistrovaný uživatel

Ahoj, 30.12. jsem objednávala u zoohit balík za 5000,-, zaplatila jsem převodem na jejich účet vedený v ČR. Nic se nedělo a 7.1.2010 se u stavu objednávky ukázalo, že zboží bylo odesláno. Taky mi přišla do mailu faktura, ale žádné číslo balíku nebo tak něco. Doteď mi nic nepřišlo, už jsem jim posílala tři zprávy. Bojím se, že za to může GLS, že to třeba nechali u někoho jiného a ten si to nechal nebo nevím.
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo radu?
Díky.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.182.12
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ahoj, 30.12. jsem objednávala u zoohit balík za 5000,-, zaplatila jsem převodem na jejich účet vedený v ČR. Nic se nedělo a 7.1.2010 se u stavu objednávky ukázalo, že zboží bylo odesláno. Taky mi přišla do mailu faktura, ale žádné číslo balíku nebo tak něco. Doteď mi nic nepřišlo, už jsem jim posílala tři zprávy. Bojím se, že za to může GLS, že to třeba nechali u někoho jiného a ten si to nechal nebo nevím.
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo radu?
Díky.
¨zkontaktujte znovu zoohit, že vám nic nedorazilo, určitě mají balíky pojištěné.
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
¨zkontaktujte znovu zoohit, že vám nic nedorazilo, určitě mají balíky pojištěné.
Už jsem jim psala 3 x běhe tohoto týdne, jiné spojení než kontaktní formulář tam neni. Nejhorší je, že to posílají přes GLS a ty nevolají dopředu a prý to klidně nechají u sousedů. Bydlíme tam měsíc, tak nevím, nikoho neznám...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.58.74
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Už jsem jim psala 3 x běhe tohoto týdne, jiné spojení než kontaktní formulář tam neni. Nejhorší je, že to posílají přes GLS a ty nevolají dopředu a prý to klidně nechají u sousedů. Bydlíme tam měsíc, tak nevím, nikoho neznám...
Nepiste, volejte a klidne 3x denne. JInak se toho moc nedozvite. Na maily nema nikdo povinnost odpovidat, protoze nejsou nijak zavazne
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.223.233
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ahoj, 30.12. jsem objednávala u zoohit balík za 5000,-, zaplatila jsem převodem na jejich účet vedený v ČR. Nic se nedělo a 7.1.2010 se u stavu objednávky ukázalo, že zboží bylo odesláno. Taky mi přišla do mailu faktura, ale žádné číslo balíku nebo tak něco. Doteď mi nic nepřišlo, už jsem jim posílala tři zprávy. Bojím se, že za to může GLS, že to třeba nechali u někoho jiného a ten si to nechal nebo nevím.
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo radu?
Díky.
Tak zkuste zkontaktovat GLS. Zoohit jsem objevila nedavno a prave absence kontaktu me dost vadi..Ale maji velice zajimave vyrobky, tak vaham, zda objednat, ci ne
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Tak zkuste zkontaktovat GLS. Zoohit jsem objevila nedavno a prave absence kontaktu me dost vadi..Ale maji velice zajimave vyrobky, tak vaham, zda objednat, ci ne
To už jsem zkoušela, ale paní mi řekla, že musím vědět číslo balíku, že podle jména to nejde. A číslo právě nemám...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.80.221
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
To už jsem zkoušela, ale paní mi řekla, že musím vědět číslo balíku, že podle jména to nejde. A číslo právě nemám...
Napadá mě jediná věc, najít si firmu v obchodním rejstříku a použít kontakty tam. Sice tam nebude telefon, ale měla by tam být adresa sídla firmy pro ČR a tam bych poslala doporučený dopis. Na ten vám musí odpovědět.
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Nepiste, volejte a klidne 3x denne. JInak se toho moc nedozvite. Na maily nema nikdo povinnost odpovidat, protoze nejsou nijak zavazne
Ale tam je možný kontakt jen přes kontaktní formulář...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.160.74
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
To už jsem zkoušela, ale paní mi řekla, že musím vědět číslo balíku, že podle jména to nejde. A číslo právě nemám...
Ahoj, musím potvrdit, že GLS nechává balíky klidně u sousedů, u vrátného v domě...stalo se nám to již několikrát, z toho jednou jsme měli lístek ve schránce, že balík je tam a tam a v ostatních případech jsme ani neměli jak zjistit, že balíky nechali někde u sousedů, to pak až vždy po pár dnech přišli sousedi, jestli to vůbec víme, že máme balíky u nich. Bydlíme v domě, kde je asi 100 bytů a opravdu nemůžeme znát všechny sousedy a obíhat je, jestli náhodou nemají nasi zásilku...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.12.207
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ahoj, musím potvrdit, že GLS nechává balíky klidně u sousedů, u vrátného v domě...stalo se nám to již několikrát, z toho jednou jsme měli lístek ve schránce, že balík je tam a tam a v ostatních případech jsme ani neměli jak zjistit, že balíky nechali někde u sousedů, to pak až vždy po pár dnech přišli sousedi, jestli to vůbec víme, že máme balíky u nich. Bydlíme v domě, kde je asi 100 bytů a opravdu nemůžeme znát všechny sousedy a obíhat je, jestli náhodou nemají nasi zásilku...
Mně se zase stalo, že si z karty nestrhli peníze a teď mi chodí do schránky Německy psané dopisy a chtějí už i penále. Zaplatit se to dá jen převodem, který je kolem 800Kč. Takže mě taky zklamali. Balíky si nechávám posílat do práce. Ale naposledy mi taky nedali vědět, že balík jede a jeden byl dost rozbitý. Hned jsem jim psala, ale odezva žádná.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.159.1
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Mně se zase stalo, že si z karty nestrhli peníze a teď mi chodí do schránky Německy psané dopisy a chtějí už i penále. Zaplatit se to dá jen převodem, který je kolem 800Kč. Takže mě taky zklamali. Balíky si nechávám posílat do práce. Ale naposledy mi taky nedali vědět, že balík jede a jeden byl dost rozbitý. Hned jsem jim psala, ale odezva žádná.
Také jsem s tím měla problém, v ZOOHITU ve stavu objednávky bylo odesláno, ale mě nic nějak stále nešlo! Tak jsem jim tam psala (mají tam jen mail na jejich servis) a odepsali mi, že zboží bylo předáno té firmě která to rozváží, psala jsem si tam o kontakt, ten mi poslali a ještě připsali Přepravní číslo balíku. Volala jsem do té firmy která to rozváží a řekla jsem jim, že zboží už mělo přijít a co se děje?! Paní mi řekla, že to zjistí a zavolá ještě jsem jí stihla říct, že si nepřeji, aby to nechávali u sousedů kdybych nebyla doma. Paní nezavolala, ale zboží druhý den přivezl pán. Tolik starostí, zaslaných mailů, volání mi už nestojí za ty starosti, objednávala jsem tam taky za dost peněz a úplně mi ten obchod otrávil..
Přeji Vám ať se to rychle vyřeší
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.156.189
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Také jsem s tím měla problém, v ZOOHITU ve stavu objednávky bylo odesláno, ale mě nic nějak stále nešlo! Tak jsem jim tam psala (mají tam jen mail na jejich servis) a odepsali mi, že zboží bylo předáno té firmě která to rozváží, psala jsem si tam o kontakt, ten mi poslali a ještě připsali Přepravní číslo balíku. Volala jsem do té firmy která to rozváží a řekla jsem jim, že zboží už mělo přijít a co se děje?! Paní mi řekla, že to zjistí a zavolá ještě jsem jí stihla říct, že si nepřeji, aby to nechávali u sousedů kdybych nebyla doma. Paní nezavolala, ale zboží druhý den přivezl pán. Tolik starostí, zaslaných mailů, volání mi už nestojí za ty starosti, objednávala jsem tam taky za dost peněz a úplně mi ten obchod otrávil..
Přeji Vám ať se to rychle vyřeší
jsem ze zoohitu rozčarovaná, v jeden den mi odeslali z Německa dva balíky,
jeden už dorazil a druhý ještě někde vázne a nikdo mi není schopen říct kde.
Myslela jsem si, že ušetřím pár korun, ale už jsem asi víc provolala, kde mám zboží, které jsem už předem zaplatila. Firma, kerá nemá na sebe telefon, asi za moc nestojí. Příště si dám pozor. Jinak držím palce, aby vše dobře dopadlo.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.223.233
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Také jsem s tím měla problém, v ZOOHITU ve stavu objednávky bylo odesláno, ale mě nic nějak stále nešlo! Tak jsem jim tam psala (mají tam jen mail na jejich servis) a odepsali mi, že zboží bylo předáno té firmě která to rozváží, psala jsem si tam o kontakt, ten mi poslali a ještě připsali Přepravní číslo balíku. Volala jsem do té firmy která to rozváží a řekla jsem jim, že zboží už mělo přijít a co se děje?! Paní mi řekla, že to zjistí a zavolá ještě jsem jí stihla říct, že si nepřeji, aby to nechávali u sousedů kdybych nebyla doma. Paní nezavolala, ale zboží druhý den přivezl pán. Tolik starostí, zaslaných mailů, volání mi už nestojí za ty starosti, objednávala jsem tam taky za dost peněz a úplně mi ten obchod otrávil..
Přeji Vám ať se to rychle vyřeší
Ach jo, rikala jsem si, ze bych tam zkusila objednat, ale kdyz to vidim, tak nevim, jestli to ma smysl..Docela me to mrzi, maji velmi zajimavy sortiment..
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.63.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ale tam je možný kontakt jen přes kontaktní formulář...
Opravdu je tam jen formular. Ani adresa, odpovedna osoba... zrejme nic. Tam bych neobjednaval.
Piste kazdy den zpravu a treba vam nejaky brigadnik, kt. umi aspon trochu cesky, nekdy odpovi :|
viel Glück mit Helmut
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.250.65
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ahoj, 30.12. jsem objednávala u zoohit balík za 5000,-, zaplatila jsem převodem na jejich účet vedený v ČR. Nic se nedělo a 7.1.2010 se u stavu objednávky ukázalo, že zboží bylo odesláno. Taky mi přišla do mailu faktura, ale žádné číslo balíku nebo tak něco. Doteď mi nic nepřišlo, už jsem jim posílala tři zprávy. Bojím se, že za to může GLS, že to třeba nechali u někoho jiného a ten si to nechal nebo nevím.
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo radu?
Díky.
To zírám!!! Já teda objednávám pravidelně už více jak 2 roky z německého Zooplus, sem tam jsem objednala i z britského, ale vždy bez jediného problému! Nechápu, že česká "pobočka" funguje, dle zdejších komentářů, tak jak "funguje". To je ostuda, navíc dělá pěknou reklamu tomuto "řetězci"
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.12.207
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
To zírám!!! Já teda objednávám pravidelně už více jak 2 roky z německého Zooplus, sem tam jsem objednala i z britského, ale vždy bez jediného problému! Nechápu, že česká "pobočka" funguje, dle zdejších komentářů, tak jak "funguje". To je ostuda, navíc dělá pěknou reklamu tomuto "řetězci"
Já měla vždy problém JEN s Českou pobočkou.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.13.42
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Opravdu je tam jen formular. Ani adresa, odpovedna osoba... zrejme nic. Tam bych neobjednaval.
Piste kazdy den zpravu a treba vam nejaky brigadnik, kt. umi aspon trochu cesky, nekdy odpovi :|
viel Glück mit Helmut
Obchod jednoznačně neodpovídá zákonům ČR, případné problémy hlásit ČOIce a příště kupovat v česhém shopu nebo kamenném krámu
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.0.235
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já měla vždy problém JEN s Českou pobočkou.
Teda díky za toto vlákno, zrovna jsem chtěla objednávat u zoohitu věc, kterou tam mají o tisícovku levnější než jinde, ale koukám, že si radši připlatím a objednám u Čechů sice dráž, ale poštou na dobírku a budu v klidu.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.80.221
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Obchod jednoznačně neodpovídá zákonům ČR, případné problémy hlásit ČOIce a příště kupovat v česhém shopu nebo kamenném krámu
Podle právního systému ČR to protizákonné není. Je to vaše volba, když si z takové firky něco koupíte, vaše riziko. Já bych do takového obchodu nešla, příjde mi velmi neseriozní.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.93.191
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Teda díky za toto vlákno, zrovna jsem chtěla objednávat u zoohitu věc, kterou tam mají o tisícovku levnější než jinde, ale koukám, že si radši připlatím a objednám u Čechů sice dráž, ale poštou na dobírku a budu v klidu.
Nikdy bych si neobjednal zboží od firmy, kde se platí do předu ( že na sebe nenechají telefonický kontakt také mluví za vše ... ). Příště alespoň budete chytřejší, a budete objednávat od firem, kde se platí na dobírku - při převzetí zboží. Posílat peníze dopředu, a pak čekat jestli něco přijde nebo ne, je pěkná kravina ...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ahoj, 30.12. jsem objednávala u zoohit balík za 5000,-, zaplatila jsem převodem na jejich účet vedený v ČR. Nic se nedělo a 7.1.2010 se u stavu objednávky ukázalo, že zboží bylo odesláno. Taky mi přišla do mailu faktura, ale žádné číslo balíku nebo tak něco. Doteď mi nic nepřišlo, už jsem jim posílala tři zprávy. Bojím se, že za to může GLS, že to třeba nechali u někoho jiného a ten si to nechal nebo nevím.
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo radu?
Díky.
Dobrý den.
Jsem provozovatel e-shopu se stejným zaměřením jak výše zmiňovaný e-shop.
Upřímně za blbost se bohužel platí. Čemu se vlastně divíte, když tento e-shop má podezřelé nízké ceny, žádné ičo a zákonem stanovené povinné údaje. Prodej zboží za ceny nereálné musí být podezřelý každému. Můžu vás paní ujistit, že za to určitě nemůže dopravce, již několik zákazníku této firmy přešlo ku nám a podali nám reference o této firmě. Nebudu zde z důvodu reklamy a možné msty od této německé firmy uvádět naší adresu. Příště si uvědomte zda je cena opravdu reálna.
Rady:
1. Sledujte zda firma má uvedeny kontaktní údaje včetně IČO
2. Registrace u UOOÚ
3. Zda cena je reálna ( mají cenu zhruba o 20% nižší než nákup z velkoobchodu)
4.Uvedu příklad cena filtru pro rybičky Eheim 3 profesionel je dle dovozce pro maloobchod cca10 000kč tato firma ho prodává za 7190kč
A to nabízejí ještě slevu 10% pro 1nákup, opravdu si myslíte, že je to reálne?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.218.106
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Podle právního systému ČR to protizákonné není. Je to vaše volba, když si z takové firky něco koupíte, vaše riziko. Já bych do takového obchodu nešla, příjde mi velmi neseriozní.
Nemáte pravdu, podáváte Vaše názory jako fakta, každý obchod, ať kamenný nebo internetový, musí na svém vstupu (u kamenného vstupní dveře, u internetového vstupní stránka) udávat IČO, adresu dle ŽL a odpovědnou osobu. U nternetového to musí být na úvodní stránce, bez jakéhokoliv kliknutí na něco jako např. "kontakt". Naše zákony platí pro všechny a doufám, že ČOI začne nejenom kontrolovat kamenné obchody, ale i eshopy - kterých většina toto nesplňuje. Jak potom můžeme doufat, že nám pošlou objednané a zaplacené zboží, když nejsouschopni zveřejnit zákonem potřebné údaje o své firmě ?? I já doporučuji nakupovat v ověřených obchodech .... Pokud Zoohit není schopen splnit základní údaje (nemluvě o nekomunikaci se zákazníkem), ať se stáhnou z podnikatelských aktivit v ČR. Doufám, že čeští chovatelé jsou aspoň trošku inteligentní a nenechají se napálit (viz zkušenosti mnoha chovatelů se zoohitem jak v diskusi na ifauně, tak v jiných diskusích ne netu) ...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.218.106
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Nikdy bych si neobjednal zboží od firmy, kde se platí do předu ( že na sebe nenechají telefonický kontakt také mluví za vše ... ). Příště alespoň budete chytřejší, a budete objednávat od firem, kde se platí na dobírku - při převzetí zboží. Posílat peníze dopředu, a pak čekat jestli něco přijde nebo ne, je pěkná kravina ...
Souhlasím - a jsem pro ověřené, naprosto ohledně kontaktů průhledné české eshopy - je jich u nás dost. Než svěřit své těžce vydělané peníze cizí firmě, která na sebe na jejich rádoby "e-shopu" nenechají jediný kontakt ... Kdo je naivní, asi má smůlu, anebo může opravdu zkusit zkontaktovat ČOI.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Podle právního systému ČR to protizákonné není. Je to vaše volba, když si z takové firky něco koupíte, vaše riziko. Já bych do takového obchodu nešla, příjde mi velmi neseriozní.
nesouhlasím s tímto příspěvkem, pro provoz shopu jsou stanovena přísná pravidla, tento shop je na první pohled nesplňuje!!!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.47.18
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den.
Jsem provozovatel e-shopu se stejným zaměřením jak výše zmiňovaný e-shop.
Upřímně za blbost se bohužel platí. Čemu se vlastně divíte, když tento e-shop má podezřelé nízké ceny, žádné ičo a zákonem stanovené povinné údaje. Prodej zboží za ceny nereálné musí být podezřelý každému. Můžu vás paní ujistit, že za to určitě nemůže dopravce, již několik zákazníku této firmy přešlo ku nám a podali nám reference o této firmě. Nebudu zde z důvodu reklamy a možné msty od této německé firmy uvádět naší adresu. Příště si uvědomte zda je cena opravdu reálna.
Rady:
1. Sledujte zda firma má uvedeny kontaktní údaje včetně IČO
2. Registrace u UOOÚ
3. Zda cena je reálna ( mají cenu zhruba o 20% nižší než nákup z velkoobchodu)
4.Uvedu příklad cena filtru pro rybičky Eheim 3 profesionel je dle dovozce pro maloobchod cca10 000kč tato firma ho prodává za 7190kč
A to nabízejí ještě slevu 10% pro 1nákup, opravdu si myslíte, že je to reálne?
Ja tedy ze zoohitu neobjednavala, davam prednost ceskym obchodum....
Ale zase nedelejte z lidi blbce, tady sice uvadite cenu za filtr, ale co jsem se divala tak spousta veci co tam maji je drazsi nez co ja kupuju v kamenem obchode.
Taky uvedu priklad - Kockolit Cats Best universal - na zoohitu prodavaji za 189,-, a ja stejne baleni kupuji v kamennem zverimexu za 98,-. Ony se ty ceny nedaji brat pausalne, neco je levnejsi, neco je drazsi, stejne jako v jakemkoliv jinem obchodu.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.37
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ja tedy ze zoohitu neobjednavala, davam prednost ceskym obchodum....
Ale zase nedelejte z lidi blbce, tady sice uvadite cenu za filtr, ale co jsem se divala tak spousta veci co tam maji je drazsi nez co ja kupuju v kamenem obchode.
Taky uvedu priklad - Kockolit Cats Best universal - na zoohitu prodavaji za 189,-, a ja stejne baleni kupuji v kamennem zverimexu za 98,-. Ony se ty ceny nedaji brat pausalne, neco je levnejsi, neco je drazsi, stejne jako v jakemkoliv jinem obchodu.
NO spíš Vy se řádně podívejte, nejedná se o Cats bets universal, ale cat best oko plus, ten je podstatně dražší:)
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.37
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
NO spíš Vy se řádně podívejte, nejedná se o Cats bets universal, ale cat best oko plus, ten je podstatně dražší:)
Sorry:) Blbě jsem koukal. Ceny jsem neporovnával nenakupuji tam a slyším ó tomto obchodu prvně, ale když někdo říká, že tam mají to a to levně, neznamená to, že zrovna Vaše stelivo tam musí být levně, jestli mají něco levněji, někde to musí zdražit aby se jim to vyplatilo
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.218.106
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Sorry:) Blbě jsem koukal. Ceny jsem neporovnával nenakupuji tam a slyším ó tomto obchodu prvně, ale když někdo říká, že tam mají to a to levně, neznamená to, že zrovna Vaše stelivo tam musí být levně, jestli mají něco levněji, někde to musí zdražit aby se jim to vyplatilo
Hmmm - anebo občas někomu nedodat předem zaplacené zboží ...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.47.18
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Hmmm - anebo občas někomu nedodat předem zaplacené zboží ...
Ale právě o tom mluvím ! Přečtěte si na co reaguji a pak se rozčilujte. Moje reakce patřila pánovi, který mluvil o tom že když tam mají tak levno, že to nemůže být dobrý obchod, tak reaguji tím, že tam všechno tak levně nemají, že je to cenově stejné jak kdekoliv jinde - tedy něco levnější a něco dražší.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ale právě o tom mluvím ! Přečtěte si na co reaguji a pak se rozčilujte. Moje reakce patřila pánovi, který mluvil o tom že když tam mají tak levno, že to nemůže být dobrý obchod, tak reaguji tím, že tam všechno tak levně nemají, že je to cenově stejné jak kdekoliv jinde - tedy něco levnější a něco dražší.
Tak když je to tak perfektní, levný obchod tak tam nakupujte dál, pak ale nebrečte, že vám nepřišlo zboží, které jste si zaplatil. Jak psal někdo výše, proč by to nedali levněji, když to jednomu pošlou levněji, druhému to nepošlou tak na tom vydělají obchod ten první zákazník a zaplatí to druhý zákazník. Paní není první kdo brečí ohledně toho obchodu.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ja tedy ze zoohitu neobjednavala, davam prednost ceskym obchodum....
Ale zase nedelejte z lidi blbce, tady sice uvadite cenu za filtr, ale co jsem se divala tak spousta veci co tam maji je drazsi nez co ja kupuju v kamenem obchode.
Taky uvedu priklad - Kockolit Cats Best universal - na zoohitu prodavaji za 189,-, a ja stejne baleni kupuji v kamennem zverimexu za 98,-. Ony se ty ceny nedaji brat pausalne, neco je levnejsi, neco je drazsi, stejne jako v jakemkoliv jinem obchodu.
Z lidi blbce zásadně nedělám, to oni sami. V televizi se o nakupování přes internet mluví pořád a když už si nevšimnou, že tam nejsou kontaktní údaje na úvodní stránce, což je povinné, tak je přinejmenším podezřelé, že mají jen platby předem. Chytrému napověz, hloupého kopni.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.219.48
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Z lidi blbce zásadně nedělám, to oni sami. V televizi se o nakupování přes internet mluví pořád a když už si nevšimnou, že tam nejsou kontaktní údaje na úvodní stránce, což je povinné, tak je přinejmenším podezřelé, že mají jen platby předem. Chytrému napověz, hloupého kopni.
tak je přinejmenším podezřelé, že mají jen platby předem
Nevím, co je podezřelého na tom, že požadují jen platby předem! Asi jste nikdy neobjednávala zboží ze zahraničí, protože tam je to NORMÁLNÍ a ne že jsou to hned nějací podvodníci
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.93.191
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
tak je přinejmenším podezřelé, že mají jen platby předem
Nevím, co je podezřelého na tom, že požadují jen platby předem! Asi jste nikdy neobjednávala zboží ze zahraničí, protože tam je to NORMÁLNÍ a ne že jsou to hned nějací podvodníci
No tak když se Vám to nezdá podezřelé platit za zboží předem, tak to tak plať te, ale pak si tady nestěžujte, když Vám něco nepřijde. Nám se to podezřelé zdá, ještě od firmy , kde nejsou na stránce žádné kontakty. My platíme na fakturu nebo na dobírku, a nemusíme potom brečet na internetu, že jsme nedostali něco co jsme dopředu zaplatili. Chytrému stačí napovědět. A blbec o tom bude dále diskutovat a polemizovat ... Nikde není normální platit dopředu za něco, co jsem ještě ani neviděl, to akorát Vám se to zdá normální, do chvíle, než Vás někdo napálí ....
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.221.226
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
No tak když se Vám to nezdá podezřelé platit za zboží předem, tak to tak plať te, ale pak si tady nestěžujte, když Vám něco nepřijde. Nám se to podezřelé zdá, ještě od firmy , kde nejsou na stránce žádné kontakty. My platíme na fakturu nebo na dobírku, a nemusíme potom brečet na internetu, že jsme nedostali něco co jsme dopředu zaplatili. Chytrému stačí napovědět. A blbec o tom bude dále diskutovat a polemizovat ... Nikde není normální platit dopředu za něco, co jsem ještě ani neviděl, to akorát Vám se to zdá normální, do chvíle, než Vás někdo napálí ....
Nevím proč bych měla zbytečně platit za dobírku, když převodem ušetřím. Převodem platím skoro všude a nikdy jsem ještě nebrečela. Navíc kromě vás mám tu výhodu, že můžu nakupovat i ze ZAHRANIČÍ protože jinak než PŘEVODEM fakt zaplatit nejde.To víte je rok 2010...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.170.147
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Nevím proč bych měla zbytečně platit za dobírku, když převodem ušetřím. Převodem platím skoro všude a nikdy jsem ještě nebrečela. Navíc kromě vás mám tu výhodu, že můžu nakupovat i ze ZAHRANIČÍ protože jinak než PŘEVODEM fakt zaplatit nejde.To víte je rok 2010...
Nemachruj tady na nás, nikdo ti na to není zvědavej. Tak tady brečí jiní, co již s tím měli problémy, a honili a urgovali zboží po všech čertech, a více provolali, nežli ušetřili, a nervy k tomu. Také nikdy neplatím nic dopředu, podvodníků je všude dost - to víte, je rok 2010 a podvádí a šidí se všude ... Je dobře, že jste to sem napsali, alespoň si dají další případní zájemci na tyto firmy pozor !!!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.221.226
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Nemachruj tady na nás, nikdo ti na to není zvědavej. Tak tady brečí jiní, co již s tím měli problémy, a honili a urgovali zboží po všech čertech, a více provolali, nežli ušetřili, a nervy k tomu. Také nikdy neplatím nic dopředu, podvodníků je všude dost - to víte, je rok 2010 a podvádí a šidí se všude ... Je dobře, že jste to sem napsali, alespoň si dají další případní zájemci na tyto firmy pozor !!!
Hele ty křováku, nezávid´ že si můžu kupovat LEVNĚ i věci ze ZAHRANIČNÍCH obchodů O tom si ty můžeš nechat jenom zdát
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.13.42
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Hele ty křováku, nezávid´ že si můžu kupovat LEVNĚ i věci ze ZAHRANIČNÍCH obchodů O tom si ty můžeš nechat jenom zdát
Pripada vam zaplatit zbozi predem v eshopu, kde neni zadny kontakt na provozovatele, zadne ICO, odpovedna osoba - coz jsou povinne udaje na provoz shopu? Nekomu to normalni pripada a ted nema ani zbozi, ani penize ...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Hele ty křováku, nezávid´ že si můžu kupovat LEVNĚ i věci ze ZAHRANIČNÍCH obchodů O tom si ty můžeš nechat jenom zdát
Typická odpověď čecháčka, co k tomu dodat. Já nakupuji i z USA i Z Číny, bez problému. Je však třeba si uvědomit, že to je firma v češtině na CZ doméně. Což je kapku rozdíl, že křováku?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.36.229
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Typická odpověď čecháčka, co k tomu dodat. Já nakupuji i z USA i Z Číny, bez problému. Je však třeba si uvědomit, že to je firma v češtině na CZ doméně. Což je kapku rozdíl, že křováku?
Při čtení této diskuse se mi trošku orosilo čelo. Objednala jsem si dvě klece na psy po zhruba 1000 Kč. (Jinde cca 2x tolik) Dnes ráno přivezli, sníh nesníh. Objednávala jsem ve čtvrtek. Jsem nadšená. Přesto si nejsem jistá, zda to tedy riskovat příště znovu.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
tak je přinejmenším podezřelé, že mají jen platby předem
Nevím, co je podezřelého na tom, že požadují jen platby předem! Asi jste nikdy neobjednávala zboží ze zahraničí, protože tam je to NORMÁLNÍ a ne že jsou to hned nějací podvodníci
U firmy, která podniká v Česku je to velice podezřelé. Ještě když nesplňuje zákonem stanovené podmínky. Když už bych chtěl platby předem, udělal bych dobírku podstatně nákladnější, ale dobírku bych tam určitě dal, už z toho důvodu, že i v dnešní době nemají všichni účet v bance.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Při čtení této diskuse se mi trošku orosilo čelo. Objednala jsem si dvě klece na psy po zhruba 1000 Kč. (Jinde cca 2x tolik) Dnes ráno přivezli, sníh nesníh. Objednávala jsem ve čtvrtek. Jsem nadšená. Přesto si nejsem jistá, zda to tedy riskovat příště znovu.
Když dodržíte výše uvedená pravidla není v nakupování na internetu problém. A když už máte strach, nechte si to poslat na dobírku cca o 50kč víc, ale platíte až při převzetí.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.0.116
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
U firmy, která podniká v Česku je to velice podezřelé. Ještě když nesplňuje zákonem stanovené podmínky. Když už bych chtěl platby předem, udělal bych dobírku podstatně nákladnější, ale dobírku bych tam určitě dal, už z toho důvodu, že i v dnešní době nemají všichni účet v bance.
Zadavatelka: Tak v pátek večer zboží přišlo, bylo tam vše a v pořádku. Podle mě byla chyba na straně GLS, protože na balíku byl čárový kod s datumem z GLS, že tam zboží převzali 7.1.2010.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.90.36
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Typická odpověď čecháčka, co k tomu dodat. Já nakupuji i z USA i Z Číny, bez problému. Je však třeba si uvědomit, že to je firma v češtině na CZ doméně. Což je kapku rozdíl, že křováku?
Křováku, a to nakupuješ z Číny a USA na dobírku? To asi těžko, vid´? Tak tady neobhajuj nesmysly o hlouposti lidí, kteří platí předem, což je při nákupu ze zahraničí zcela NORMÁLNÍ
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.141.103
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Zadavatelka: Tak v pátek večer zboží přišlo, bylo tam vše a v pořádku. Podle mě byla chyba na straně GLS, protože na balíku byl čárový kod s datumem z GLS, že tam zboží převzali 7.1.2010.
no musím se přidat, objednala jsem si psí boudu 7.1. a také jako většina zaplatila, již jsem psala 2x a bez jaké koli reakce nepřišlo vůbec nic jen poděkování a údaje o objednávce ani číslo přepravního listu, Je fakt, že pokud nedáte příkaz do banky jako prioritní platbu, tak normální transakce může tvat cca 5 - 7 pracovních dní. To, že na stránkách nemají uvedeny kontakty je opravdu zaržejicí, myslím, že by to stálo za zmínku u ČOI. Jinak já své psy pravděpodobně budu muset naučit žrát česnek a spát v troubě, pokud bouda do týdne nedorazí.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.0.116
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
no musím se přidat, objednala jsem si psí boudu 7.1. a také jako většina zaplatila, již jsem psala 2x a bez jaké koli reakce nepřišlo vůbec nic jen poděkování a údaje o objednávce ani číslo přepravního listu, Je fakt, že pokud nedáte příkaz do banky jako prioritní platbu, tak normální transakce může tvat cca 5 - 7 pracovních dní. To, že na stránkách nemají uvedeny kontakty je opravdu zaržejicí, myslím, že by to stálo za zmínku u ČOI. Jinak já své psy pravděpodobně budu muset naučit žrát česnek a spát v troubě, pokud bouda do týdne nedorazí.
Převod peněz dle nového zákona trvá dva dny.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.141.103
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Převod peněz dle nového zákona trvá dva dny.
sice daný zákon aj.existují, ale jak sami všichni víme, moc to nefunguje
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Křováku, a to nakupuješ z Číny a USA na dobírku? To asi těžko, vid´? Tak tady neobhajuj nesmysly o hlouposti lidí, kteří platí předem, což je při nákupu ze zahraničí zcela NORMÁLNÍ
Dle tvých příspěvků začínám docházet k názoru, že a) jsi škodolivý hlupák a vyloženě to paní přeješ b) máš se zoohit nějaké vazby
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.211.122
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
sice daný zákon aj.existují, ale jak sami všichni víme, moc to nefunguje
Tak bouda dorazila dnes odpoledne, byla u souseda, který jí převzal, k mému nepřekvapení nebyla přiložena faktura, takže ani nemohu uplatnit případnou reklamaci.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.169.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Tak bouda dorazila dnes odpoledne, byla u souseda, který jí převzal, k mému nepřekvapení nebyla přiložena faktura, takže ani nemohu uplatnit případnou reklamaci.
pokud jste to platila převodem, schovejte si výpis z banky
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.211.122
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
pokud jste to platila převodem, schovejte si výpis z banky
Výpis z banky je mi do účetnictví k ničemu, pokud se platba nemá s čím napárovat.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.111.219
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Výpis z banky je mi do účetnictví k ničemu, pokud se platba nemá s čím napárovat.
Fakturu posílá zoohit emailem a měla by se nechat stáhnout i na můj zoohit. Pokud ji neposlala napsala bych e-mail.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.113.117
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Typická odpověď čecháčka, co k tomu dodat. Já nakupuji i z USA i Z Číny, bez problému. Je však třeba si uvědomit, že to je firma v češtině na CZ doméně. Což je kapku rozdíl, že křováku?
No ta firma nema ICO a podobne veci, protoze se jedna o nemeckou firmu. Vsak si to tam prectete. Provozuje jenom ceske stranky, ale jinak je to to same, jak kdybyste si neco objednal z Nemecka. Ja si objednavam dost odevsud a vzdycky, kdyz byl problem, tak se ozvu a cekam. Treba z Neckermanna mi na muj dotaz odpovedeli asi za 14 dni. Podle me je to o stesti, pri kazdem nakupu je urcite riziko. Koupila jsem taky vec v kamennem obchode, kterou jsem potom reklamovala, ale reklamaci ani neprijali. Takze mam doma vec na nic. Myslim si, ze je to jedno, kde clovek nakupuje. Z kazde osoby se muze vyklubat hajzlik.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.2
Já jsem koupil strojek u zoohitu, vše v pořádku, funkční a za poloviční cenu..doporučuji!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.214.0
Já taky nakoupila pár x od zoohitu, ceny jsou fajn a i přístup eshopu. Jediné co mi vadí, že číslo nikde nemají, paní mi volala jednou kvůli objednávce, a když jsem jí volala pak jindy zpět, zjistila jsem, že se jedná o polské číslo, takže to volání tam se celkem prodraží. Po pár špatných zkušenostech mých známých již neplatím převodem předem, ne alespoň tady v ČR, a raději si těch 30 nebo kolik K4 za dobírku připlatím, než abych přišla třeba o 500 a více Kč.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.252.50
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já taky nakoupila pár x od zoohitu, ceny jsou fajn a i přístup eshopu. Jediné co mi vadí, že číslo nikde nemají, paní mi volala jednou kvůli objednávce, a když jsem jí volala pak jindy zpět, zjistila jsem, že se jedná o polské číslo, takže to volání tam se celkem prodraží. Po pár špatných zkušenostech mých známých již neplatím převodem předem, ne alespoň tady v ČR, a raději si těch 30 nebo kolik K4 za dobírku připlatím, než abych přišla třeba o 500 a více Kč.
od jara mají v zoohitu českou zákaznickou linku a možnost platit na dobírku