Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.5.2016 12:01
Psočka

XXX.XXX.1.239

Dobrý den, už zase máme prase a už to u nás zase probíha stejně, prase je zavřené a nikdo k němu nesmí. Ale ja bych to chtěla změnit, protože mi nepřijde dobre, aby prase žilo cely život na 2x3 m. Pak to dopadalo tak, že prase vráželo hlavou do dvířek, nebo prostě porazilo babi, když kydala a běhalo. Takže jsem se chtela zeptat, pouštíte prasata do nějakého výběhu? A babi mi rika, že to prase nemůže běhat rychle, nebo bude mit zápal plic, je to pravda?

14.5.2016 12:48
lidule

XXX.XXX.117.206

Letos máme s manželkou prvně, takže nejsem odborník. To na úvod. Máme dva vepříky přeštického černostrakatého. Při každém kydání,2 krát týdně, je vypustím na dvorek. Dvorek je uzavřený, vybetonovaný cca 12x3 metry. Já mám aspoň klid na čištění. Kluci nijak neblazní, žádné zběsilé pobíhání. Takže já bych se pouštění nebál. Zdenda.

14.5.2016 13:32
Psočka

XXX.XXX.1.239

Ma jsme prave u druhé babičky vždycky prasata pouštěli a když jednou přivezl dědovi kamarád malé selátko, které museli krmit z flašky, tak bylo puštěné klidně i 3 hodiny a bylo tam s námi.
Doma máme kde ho pouštět, slepice mají obrovsky výběh, tak tam, jenomže by muselo kousek před stodolu, to je asi jediný zádrhel. Teda ten největší zádrhel je babi, která ho proste pouštět nechce...

14.5.2016 21:35
jiříček

XXX.XXX.106.99

Chovám prasata na volno, pasou se v zahradě, neznám nic lepšího...

14.5.2016 21:56
rapotacka11

XXX.XXX.32.136

My jsme ho měli ve chlívku, ale měl celý den otevřeno, bylo venku
a bylo čistotné, přítulné... nikde nelítalo, ale rylo.

16.5.2016 08:21
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Záleží na vkusu každého soudruha Prase je "od přírody" napůl povaleč a napůl aktivní (v přírodě přes den divočáci chrápou, v noci vyrážejí za potravou)