Inseminační technik

Holštýnské (H)
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.8.2018 21:48
sonáta

XXX.XXX.96.254

Zdravím všechny milovníky skotu. Ráda bych příští rok nechala poprvé připustit naší H100.
Našla jsem si inseminačního technika a kontaktovala ho. Vyděsila mě informace, že za jeho práci na 1 rok, (1 připuštění) mě přijde na 10.000, -
Jaké máte zkušenosti. Prosím i o kontakt na někoho kdo to dělá v okolí Plzně. Moc děkuju.

27.8.2018 22:09
michalt

XXX.XXX.50.2

Jedno připuštění stojí kolem pětistovky.

27.8.2018 22:10
carl

XXX.XXX.96.43

Tak to je krutej vtip.. můj inseminační technik chce za připuštění krávy 290-390, - záleží kterým býkem, a taky záleží na kolikrát zabřezne.. + počítá se taky Rkování.. takže tak 700, - max když zabřezne na poprvé(počítám levného býka), ale 10 000, - ? to se zbláznil..

27.8.2018 22:19
sonáta

XXX.XXX.96.254

Doslovně kopíruji mail.

Cena mého poradenství je cca 10.000, - za rok, týká se celkové bilance a možnosti chovu+strategický plán, včetně ekomomické rozvahy.Dále navrhuji pro jalovičku na prvé nezapouštět H100, zvolil bych jiné plemeno.
S pozdravem Kubík D.

Jinak děkuju za uklidnění, že jsou i normální ceny.
Jalovice má megasilné říje, které by poznal i úplný laik.
Nepotřebuji strategický plán

28.8.2018 12:13
Milanhájenka

XXX.XXX.68.3

Konzultanta jistě na jednu kravku nepotřebujete, zkuste https://www.crvcz.cz tam najdete kontakt na vám nejbližší inseminátory. Na stránkách si vyberete i býka který se vám líbí. Já s CRV CZ spolupracuji už roky a naprostá spokojenost.

28.8.2018 12:51
sonáta

XXX.XXX.195.231

Milanhájenka napsal(a):
Konzultanta jistě na jednu kravku nepotřebujete, zkuste https://www.crvcz.cz tam najdete kontakt na vám nejbližší inseminátory. Na stránkách si vyberete i býka který se vám líbí. Já s CRV CZ spolupracuji už roky a naprostá spokojenost.

Jé zdravím, Vás tu potkám vždycky. To je super
:)
Už jsem chycená skotem natolik, že mám doma dalšího miláčka :)