Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Urvyys

14.6.2019 13:15
Urvyys

XXX.XXX.89.203

Ahoj lidi , nejsem žádný chovatel , jen čistě jsem student na zemědělské škole -obor farmář 😂
A v pondělí mám závěrečné ústní zkoušky. A mám tu par otázek ohledně hospodářských zvířat
A rada kdyby jste mě pomohli nebo poradili 😊
1.co všechno napsat u VÝKRMŮ PRASAT -výkup vepřo. masa, ustájení, používána krmiva
2.Travicí sous. skotů- trav. žlázy, trávicí poruchy
3.EKOLOGICKÉ ZEMĚDĚLSTVÍ V CHOVU ZVÍŘAT 🙄
4.plemena koní -původ plemen,chladnokrevná, teplokrevná
5.krmení dojnic
6.odchov selat
Dekujiii

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2019 13:24

to nemáte jediná skripta neno ucebnici zootechniky?

Urvyys

14.6.2019 13:47
Urvyys

XXX.XXX.29.72

Ne nemáme, kdybychom měli , tak tu nepíšu o pomoc 😊

14.6.2019 13:50

tak šup šup do knihovny než zavřou,nebo najít na uloz.to a stáhnout.

Urvyys

14.6.2019 14:00
Urvyys

XXX.XXX.89.203

Vy mi nepomůžete ?

MišaH.

14.6.2019 14:15
MišaH.

XXX.XXX.142.109

Tohle asi není věc, která by byla k řešení v diskuzi, tady Vám nikdo nebude vypracovávat otázky ke zkoušce.

Špatná vizitka školy na kterou jste chodil, pokud Vás nedokázala připravit na závěrečné zkoušky a Vaše ostuda, že to řešíte dva dny před zkouškou.

Každopádně strýček Gůgl ví všechno, i ňáká ta vypracovaná otázka by se určitě našla.

14.6.2019 14:30

Urvyys napsal(a):
Vy mi nepomůžete ?

však pomáhám. to, co potřebujete, je v zootechnických skriptech nebo učebnici, tak si to sežeňte.

opisovat je tady fakt nebudu.

Urvyys

14.6.2019 16:12
Urvyys

XXX.XXX.29.72

Tak v první řadě vám slušně podekuji.
Ale teď mi vysvětlete ? Proč hned tak nepříjemně , pokud vím , slušně jsem se zeptala a jen to zkusila. Já si ovšem vše seženu sama ! Jen mi jde o radu.
Je vidět jak teď ty lidi jsou ochotni a rádi pomůžou lidem 👌

16.6.2019 11:32
dad

XXX.XXX.64.31

tak nám vysvětlete, proč jste lezla do školy a jen čekala co přijde ?
zkouška je od možnosti zkusit to