Krajta zelená - chovatelé v ČR, burzy

Krajta zelená
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.1.2021 18:28
MartB

XXX.XXX.129.167

Dobrý den,
Časem bych měla zájem o chov krajty zelené a chtěla bych se zeptat jestli znáte nějaké chovatele který se chovem těchto krásných hadů zabývá a prodává odchovy.

Předem děkuji za každou odpověď.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2021 00:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.123

Zeptam se ma to byt vas prvni had? Jestli ano opravdu nedoporucuji zacinat s nimi. Jednak kvuli zachazeni, druhak kvuli narokum a zposledka kvuli choulostivosti a narocnosti. Jeste jsem nezazila laika co by poridil mlade viridisky a dopadlo to pro hada dobre.
A nejde o to ze by nemeli nacteno, nebo se neptali.

12.1.2021 07:52
MartB

XXX.XXX.129.167

Zatím mám krajtu královskou, časem bych chtěla hroznýše, hroznýšovce, a tak. A myslela jsem že bych si ji pořídila tak za 5, 10 let. Jen mě zajímalo jestli jsou v ČR nějací chovatelé kteří prodávají odchovy, nebo jestli jdou koupit pouze na burzách.

12.1.2021 20:24
Pandinus

XXX.XXX.127.59

MartB napsal(a):
Zatím mám krajtu královskou, časem bych chtěla hroznýše, hroznýšovce, a tak. A myslela jsem že bych si ji pořídila tak za 5, 10 let. Jen mě zajímalo jestli jsou v ČR nějací chovatelé kteří prodávají odchovy, nebo jestli jdou koupit pouze na burzách.

Na burzách jsou vesměs k mání odchovy chovatelů, viridisky se sice vozí, ale až na výjimky se tam s importy moc nesetkáte. Burza nerovná se import.

12.1.2021 20:48
MartB

XXX.XXX.129.167

Pandinus napsal(a):
Na burzách jsou vesměs k mání odchovy chovatelů, viridisky se sice vozí, ale až na výjimky se tam s importy moc nesetkáte. Burza nerovná se import.

Děkuji, a za jakou cenu jde sehnat zdravé a dobře rozkrmené mládě.

Nenene

13.1.2021 01:53
Nenene

XXX.XXX.240.234

MartB napsal(a):

Ty si dobra kokosova hlava! za 10 let uz budes ine hady hladat..

13.1.2021 10:18
Pandinus

XXX.XXX.161.10

MartB napsal(a):