Fakt kruté inzeráty IV.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.5.2017 19:13
honzapm

XXX.XXX.182.25

To mělo být už číslo V., Juro.

14.5.2017 19:43
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Navrhujem, aby ste každý takýto inzerát aj okomentovali. Mne /a možno aj mnohým/ sa to vidí v poriadku

14.5.2017 19:55
Patunta

XXX.XXX.219.2

mamkamaria napsal(a):
Navrhujem, aby ste každý takýto inzerát aj okomentovali. Mne /a možno aj mnohým/ sa to vidí v poriadku

Dobrý den. Zrovna jsem uvažovala o tom samém. Děkuji D.

14.5.2017 21:02
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

Maranska kuřata 5 barevných rázů


Prodám kuřata plemene maranska po rodičích původem ze Slovenska, Něměcka a Francie!Výběr z 5 barevných rázů => SPLASH, MĚDĚNĚ MODRÁ, MODRÁ MĚDĚNĚKRKÁ, PŠENIČNÁ, KRAHUJCOVO ZLATÁ!Slepice jsou velmi dobré nosnice a nesou vejce s tmavě hnědou skořápkou!Schánčlivé, odolné a velmi dobré kvočny!Nenáročné!Spestří každý dvorek!Vakcinováno!Více info. po tel.!

Zkopíroval jsem inzerát, kdyby byl mezitím smazán.

Tak postupně.
Měděně modrá a modrá měděně krká je totéž, to druhé je správně, to první je nesprávný název.
Kvokavost je u maransek stejně jako u většiny nosných plemen nežádoucí, takže poznámka o dobrých kvočnách je zcela mimo.
Nenáročné - co to znamená? Maranska je polotěžká slepice a co se týče výživy tak rozhodně není shánčlivá a nenáročná, pokud ji ovšem nic jiného nezbyde...
Co si myslet o chovateli, který nabízí čistokrevné plemeno, nezná ani barevné rázy a vyzdvihuje vlastnosti, které danému plemeni nenáleží?
No a ještě to všechno doloží kradenými fotkami cizích zvířat.

14.5.2017 21:09
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.144.172

Také jsem shlédl, ku cti, že tam je / ilustrační foto

Ale Slovensko, Německo, Francie..to by stálo za to vidět ty kmeny z kterých to je nalíhnuté.

14.5.2017 21:13
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

Lhoťák od Kladna napsal(a):
Také jsem shlédl, ku cti, že tam je / ilustrační foto

Ale Slovensko, Německo, Francie..to by stálo za to vidět ty kmeny z kterých to je nalíhnuté.

Pokud nedokážu vyfotit svoje zvířata, tak podám inzerát bez fotky.
Že je tam poznámka ilustrační foto je sice hezké, ale jestlipak má inzerent souhlas autora fotek?

14.5.2017 21:25
mysak

XXX.XXX.54.2

mamkamaria napsal(a):
Navrhujem, aby ste každý takýto inzerát aj okomentovali. Mne /a možno aj mnohým/ sa to vidí v poriadku

Tak třeba název rodobarvé dotyčnému nic neříká.

14.5.2017 21:26
Buqice

XXX.XXX.32.222

Já se mu usilovně a marně snažím dovolat hned od tý doby co jsem to četla.... ilustrační foto a ukradený foto jsou dvě různý věci a na můj souhlas teda rozhodne neptal. Určitě proto se snažím si vyfotit co nejlíp svoje zvířata, aby si je nějakej kšeftman spokojeně použil so svýho extrémně debilního inzerátu. Moc se těším až se dovolam.. Takovej to byl hezké den...

14.5.2017 21:46
mysak

XXX.XXX.54.2

Já už jsem měl podobnou situaci s fotkou mého kohouta použitou někým na inzerát, okamžitě jsem to řešil a dotyčný to stáhl. Povídám proč pak nevyfotíte ta kuřata, která skutečně prodáváte, nebo alespoň rodičovské hejno. Bylo mi odpovězeno, že fotka byla volně k dispozici na internetu. Zajímavé bylo, že se inzerát již neobjevil, asi bylo zatěžko tu drůbež fotit. Mno a co se týče tohoto inzerátu - základní neznalost názvů barevných rázů a superlativy k tomu... také bych kvokání u maransek nevyzdvihoval, ale holt asi po tom zákazníci letí. Úroveň inzerátu je přinejmenším podivná. Před pár lety nabízel kuřata od mnou jemu prodaných slepic, které vyfotil v tak zabláceném stavu, že snad ani raději nechci vidět to ostatní, co nabízí teď.

14.5.2017 22:06
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.144.172

Ahoj Jano,
ale fotky jsou to krásný:o)

Honza.

14.5.2017 22:16
Buqice

XXX.XXX.32.222

Srandičky, prdelky... :) ale okolnosti nejsou krásný... a lidé jsou fakt různé... :(.

26.5.2017 10:12
ladd

XXX.XXX.34.52

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2987264/kohout-ceska-zlata-kropenka/

Koukal jsem se třikrát, půjčil si brejle, prd platný. Českou kropenku jsem nenašel ani nikde v koutě,.

2.6.2017 15:45
Buqice

XXX.XXX.32.168

Ten člověk si snad dělá srandu... najdu ten přiblblej inzerát s mýma a jinýma ukradenýma fotkama na Fauně..myslím ten první zde nahoře...nakonec se mu dovolám a řeknu si s chutí svoje, včetně odkazu na tuhle debatu... a považuju to za vyřízené...no a helemese co je vesele na Bazoši... https://zvirata.bazos.cz/inzerat/75026222/Maranska-kurata-5-barevnych-razu.php
A teď už mi telefon nebere nebo típe...
Koukám že místo aby ho hamba fackovala, považuje se pán za velkýho chytrýho pašáka...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.6.2017 16:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Buqice napsal(a):
Ten člověk si snad dělá srandu... najdu ten přiblblej inzerát s mýma a jinýma ukradenýma fotkama na Fauně..myslím ten první zde nahoře...nakonec se mu dovolám a řeknu si s chutí svoje, včetně odkazu na tuhle debatu... a považuju to za vyřízené...no a helemese co je vesele na Bazoši... https://zvirata.bazos.cz/inzerat/75026222/Maranska-kurata-5-barevnych-razu.php
A teď už mi telefon nebere nebo típe...
Koukám že místo aby ho hamba fackovala, považuje se pán za velkýho chytrýho pašáka...

S tímto individuem mám také jen špatnou zkušenost.

2.6.2017 18:07
Buqice

XXX.XXX.135.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
S tímto individuem mám také jen špatnou zkušenost.

Koupil jste od něj něco?

7.6.2017 18:02
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

mali by si dať aspoň tú námahu, žeby to poriadne preložili.

7.6.2017 21:06
ovecka

XXX.XXX.203.146

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994798/vlaska-cervena/
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994797/vlaska-modra/
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994792/vlaska-zlata-modre-lemovana-nasadova-vejce/¨
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994784/vlaska-zihana-nasadova-vejce/

Máme tu změnu, nyní jsou velmi dobré kvočny vlašky, jeden text za všechny:

Nabízím k prodeji násadová vejce plemene vlaška žíhaná!Slepice jsou velmi dobré nosnice, schánčlivé, odolné a velmi dobré kvočny!Nenáročné!Spestří každý dvorek!Zásílám jak poštou, tak možnost osobního odběru!Více info. po tel.!
Prodávající - kontakt
Jihočeský kraj
728731332
39161 - Slavňovice, okr. Tábor Jihočeský kraj
neboo taky
39131 - Paseka, okr. Tábor Jihočeský kraj
RosikVlasik

Dana.

7.6.2017 21:36
ovecka

XXX.XXX.203.146

Přepsala jsem se v přezdívce, jde o RosyVlasik a koukala jsem, že se tady kdysi řešil:
https://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/?q=rosyvlasik&sort=1
v souvislosti s pochybnými násadovkami ayem cemany. Dana.

8.6.2017 07:01
Makame

XXX.XXX.18.196

ovecka napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994798/vlaska-cervena/
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994797/vlaska-modra/
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994792/vlaska-zlata-modre-lemovana-nasadova-vejce/¨
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2994784/vlaska-zihana-nasadova-vejce/

Máme tu změnu, nyní jsou velmi dobré kvočny vlašky, jeden text za všechny:

Nabízím k prodeji násadová vejce plemene vlaška žíhaná!Slepice jsou velmi dobré nosnice, schánčlivé, odolné a velmi dobré kvočny!Nenáročné!Spestří každý dvorek!Zásílám jak poštou, tak možnost osobního odběru!Více info. po tel.!
Prodávající - kontakt
Jihočeský kraj
728731332
39161 - Slavňovice, okr. Tábor Jihočeský kraj
neboo taky
39131 - Paseka, okr. Tábor Jihočeský kraj
RosikVlasik

Dana.

No na tieto som včera tiež pozerala, že kto predáva vlašky ako kvočky.

8.6.2017 10:53
ovecka

XXX.XXX.171.70

Jinak z dobrého zdroje vím, že vejce od RosyVlasik mají špatnou líhnivost a jsou to opět "kindervejce" - každé kuře je originál a občas některé i připomíná nějaký inzerovaný barevný ráz. Dana.

8.6.2017 12:15
Makame

XXX.XXX.18.196

Ja som na začiatku kupila od jedneho pan vajcia brahmaniek videla som aj udajných rodičov ale to čo sa mi vyliahlo ste nevideli bola tam hodvabnicka, niečo skrížené s hodvábničkou aj nejaké kury podobné bojovniciam a brahmanka jedna dokonca vykrivená.Ale doviedlo ma to k tomu že už liahnem iba svoje vajíčka aby som vedela čo to bude.Zostala mi z toho jedna kvočka a tá ma bradu no na odpadnutie keď budem mať čas nafotím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.6.2017 13:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

ovecka napsal(a):
Jinak z dobrého zdroje vím, že vejce od RosyVlasik mají špatnou líhnivost a jsou to opět "kindervejce" - každé kuře je originál a občas některé i připomíná nějaký inzerovaný barevný ráz. Dana.

Nikdy více a hlavně jeho jednání mě úplně dostalo.

5.7.2017 10:39
mysak

XXX.XXX.54.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nikdy více a hlavně jeho jednání mě úplně dostalo.

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3010246/maranska/.

30.7.2017 23:07
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tenhle inzerát je velmi krutý.
Ofšem v naprosto jiném kontextu než fšechny předchozí.
Uí.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3025881/prodam-zdr-fenixky-oranzovokrke/

Že bychom si udělali na Vlaškáriu voliéru?

Hop hop.

31.7.2017 06:17
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Honzíku, keďže chcem všetko pochopiť, vyhľadala som si charakteristiku fénixkiek
a našla som farebný ráz oranžovokrké. Tak kde je ten problém? smajlík

31.7.2017 09:10
honzapm

XXX.XXX.182.25

Problém je v nedostatku místa a nedostatku personálu u mě na dvoře, Mamko.
Jinak už by byly tady. Ledažebychom odklonili nějaké ty perličky a krůty, pak by
bylo místo i kapacity na dva kmeny oranžovokrkých zdr. fénixech, nejkrásnějších
to ptáků planety.

Prostě některé inzeráty jsou kruté tím, že si něco mnoho let hodně přejete,
ale stále ještě není konstelace hvězd správně nastavena pro jejich pořízení.
A tak toužíte, toužíte a osobně se soužíte. Stačí?

Hop hop.

31.7.2017 13:43
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Jjjj stačí Honzíku, ale keď to tak veľmi chcete iste niečo vymyslíte

1.8.2017 21:32
horal

XXX.XXX.202.176

Https://www.slepicar.cz/hledat/?q=horal
přátelé věřte, že nemám s nimi nic společného a je jenom škoda že neprodávají to co przentují. Jinak mají stránky perfektní a sám bych si i objednal, kdybych nevěděl co mi přivezou. Neni divu že spousta lidí naletí.

2.8.2017 20:52
mysak

XXX.XXX.42.253

honzapm napsal(a):
Problém je v nedostatku místa a nedostatku personálu u mě na dvoře, Mamko.
Jinak už by byly tady. Ledažebychom odklonili nějaké ty perličky a krůty, pak by
bylo místo i kapacity na dva kmeny oranžovokrkých zdr. fénixech, nejkrásnějších
to ptáků planety.

Prostě některé inzeráty jsou kruté tím, že si něco mnoho let hodně přejete,
ale stále ještě není konstelace hvězd správně nastavena pro jejich pořízení.
A tak toužíte, toužíte a osobně se soužíte. Stačí?

Hop hop.

Velký nebo zdrobnělky?

4.8.2017 07:51
mysak

XXX.XXX.54.2

K.

9.8.2017 11:32
rumbaba

XXX.XXX.219.47

Super vlašák porcelánový do chovu v dobré kondici

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3032522/rocni-kohouti/.

9.8.2017 11:40
honzapm

XXX.XXX.182.25

Koukám, že v isabell a isabell-porzellan(farbig) začíná být solidní hokej.
Letos takhle ke mě přistáli dva "oranžovokrcí" kohoutci, z "isabell" vyštěpení.
No, byli hezky porcelánoví.

Šedá oranžově zbarvená (isabell)
Šedá porcelánová-tříbarevná (isabell porzellan/farbig).

3.9.2017 11:58
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

A kde sú tie Araucana kohúty? S chvostom, list. hrebeňom a žltými nohami?

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/76571516/Predam-kohuty-rasa-Araukana.php.

4.9.2017 14:34
slovensko

XXX.XXX.178.6

Tiez som ich marne hladal. Asi sa len vyliahli zo zelenych vajec.

10.9.2017 22:06
honzapm

XXX.XXX.182.33

Nebudou mít tyhle pyžmovky tvrdé maso?

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3054729/kachny-pyzmove/

.

22.9.2017 11:19
horal

XXX.XXX.202.176

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.10.2017 20:55
15.10.2017 20:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

Vypadá to jako dvouhlavá saň. To je blbý, to se bude lidem líbit.

16.10.2017 21:15
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

Rád sa nechám poučiť, ako sa dajú "sexovať" nas. vajcia a potom tiež aj ja kúpim...

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/78205970/Kupim-sexovane-nasadzbove-vajcia.php

Kúpim sexované nasádbové vajcia

Meno:
Telefón:

Jaro
0902076984

Lokalita: 029 52 Námestovo.

27.10.2017 22:18
honzapm

XXX.XXX.182.25

Já vím, že to je fejk a fejkovej profil, ale i tak, je to ftipné.
Krůtopáv a tak.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3086256/vymena-2-hedvabnicek-za-neco-cerneho/

6.11.2017 17:34
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

Nové farebné rázy "Oraviek"

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/81622901/Kohouti.php

Kohouti - [6.11.2017]
Nabízím kohouty stáří 5 měsíců. Plemeno Oravky. Pouze na chov.


Kateřina Hanušová
606434780

Lokalita: 373 21 České Budějovice.

8.11.2017 09:58
jozef senec

XXX.XXX.95.103

Asi tak ako vy...že predávate neoplodnené vajíčka, a prasknute,.

29.11.2017 20:18
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

honzapm napsal(a):
Co na to říct?

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3108447/prodam-sampiona-vystav-ceskeho-housera/

A kde má foto ten šampióón...

To se na něj schvalně v Brně podívám.

29.11.2017 20:27
honzapm

XXX.XXX.182.25

Možná to psal Google Translator.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 08:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

jozef senec napsal(a):
Asi tak ako vy...že predávate neoplodnené vajíčka, a prasknute,.

Tak s týmto naozaj súhlasím ale z môjho pohľadu a od chovateľov od ktorých som kupovala ja. Každý sa bil do prs ako on super odchováva aké zmesky používa, ako preliečuje a moje zhrnutie - kmeň wyandotiek 1+5, doma sme zistili že jedná kríva a dve sú maličké, kohút je k ničomu a ani jedno oplodnené vajíčko nebolo,3 sliepky už dcéra zabila lebo mali min. vajíčka a jedná bez škrupinky a stále.
Kuriatka porcelaniek a maranských a dcéra brissiek, slabé niektorým sa vykrútili prsty, sasexky znášali z 5 iba 3, vajíčka malé. Maranské a bresske kýchajú, mne z 10 ostalo 6 sliepočiek čo je super ale už dve kýchajú, dcéra z 20 brisiek kýcha 7, urychlene idu pod sekerku.
Násadové vajíčka 10 bronzové morky - oplodnené jedno a aj vyliahnuté - drahý špás
10 cream legber,5 sumltaliek a 5 švedská kvetina, vajíčka veľmi maličké,3 už voľným okom viditeľné prasklinky v škrupinke - ja by som sa hanbila niekomu poslať za 2,50 jedno min. vajíčko - ešte šťastie že oni vyrástli do krásnych sliepočiek a znášajú vajička pekné. Čo tak sa pozrieť aj na takých odborníkov, lebo ak mne niekto hovorí ako dlho sa tomu venuje a aké ma výsledky a chodí na výstavy tak očakávam niečo že super.
Veľmi radi sa tu vysmievate iným, ale čo tak pozrieť sa aj do svojich radov.

30.11.2017 10:55
ovecka

XXX.XXX.171.70

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak s týmto naozaj súhlasím ale z môjho pohľadu a od chovateľov od ktorých som kupovala ja. Každý sa bil do prs ako on super odchováva aké zmesky používa, ako preliečuje a moje zhrnutie - kmeň wyandotiek 1+5, doma sme zistili že jedná kríva a dve sú maličké, kohút je k ničomu a ani jedno oplodnené vajíčko nebolo,3 sliepky už dcéra zabila lebo mali min. vajíčka a jedná bez škrupinky a stále.
Kuriatka porcelaniek a maranských a dcéra brissiek, slabé niektorým sa vykrútili prsty, sasexky znášali z 5 iba 3, vajíčka malé. Maranské a bresske kýchajú, mne z 10 ostalo 6 sliepočiek čo je super ale už dve kýchajú, dcéra z 20 brisiek kýcha 7, urychlene idu pod sekerku.
Násadové vajíčka 10 bronzové morky - oplodnené jedno a aj vyliahnuté - drahý špás
10 cream legber,5 sumltaliek a 5 švedská kvetina, vajíčka veľmi maličké,3 už voľným okom viditeľné prasklinky v škrupinke - ja by som sa hanbila niekomu poslať za 2,50 jedno min. vajíčko - ešte šťastie že oni vyrástli do krásnych sliepočiek a znášajú vajička pekné. Čo tak sa pozrieť aj na takých odborníkov, lebo ak mne niekto hovorí ako dlho sa tomu venuje a aké ma výsledky a chodí na výstavy tak očakávam niečo že super.
Veľmi radi sa tu vysmievate iným, ale čo tak pozrieť sa aj do svojich radov.

Pokud vám kýchají slepičky, které jste si sama odchovala, tak to zcela určitě není vina chovatele, který vám prodal násadová vejce.
Pokud jste zakoupili kuřátka, která nebyla v pořádku, je otázka, proč jste si je brali. A pokud během vašeho odchovu začala trpět zkřivením prstů, tak to bude asi chybou ve výživě.
Nemůžete šmahem házet vše na chovatele.
Chovatel vám může tak akorát zaručit oplozenost a tu poznáte v 7 dnech. Líhnivost a životaschopnost kuřat už je v režii vás a záleží hodně na kvalitě líhně. Chovatel pak může být odpovědný za časnou úmrtnost vylíhlých kuřat z důvodu pulorové nákazy, ale to musíte prokázat pitvou.
Jinak vše ostatní je na vás, jako provozovateli líhně.
A pokud toužíte po málopočetných plemenech, kde se uplatňuje příbuzenská plemenitba, tak se nedivte. Dana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ovecka, tie čo som si odchovala z liahne sú všetky zdravé a v poriadku, kychajú tie čo sme kupili ako kurence. Dal si k nám do liahne vajička jeden známy a 20 vajec sa vyliahlo 18 liliputiek, takže asi liaheň nie je na vine.
No a nie je to vraj príbuzenská plemenitba lebo vraj ma dva úplne cudzie kmene, takže verila som tomu čo mi bolo povedané.
Nechápem prečo mi vnucujete a podsuvate veci ktoré som nikde nanapísala a nech je to akokoľvek len nech som ja zlá lebo sa nevyhlasujem za super chovateľa.

30.11.2017 15:31
ovecka

XXX.XXX.171.70

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ovecka, tie čo som si odchovala z liahne sú všetky zdravé a v poriadku, kychajú tie čo sme kupili ako kurence. Dal si k nám do liahne vajička jeden známy a 20 vajec sa vyliahlo 18 liliputiek, takže asi liaheň nie je na vine.
No a nie je to vraj príbuzenská plemenitba lebo vraj ma dva úplne cudzie kmene, takže verila som tomu čo mi bolo povedané.
Nechápem prečo mi vnucujete a podsuvate veci ktoré som nikde nanapísala a nech je to akokoľvek len nech som ja zlá lebo sa nevyhlasujem za super chovateľa.

Nic vám nevnucuji a nic nepodsouvám. Píši jen svůj názor a obecně platné jevy, které mohou nastat. A zastávám se poctivých chovatelů. A nikde jsem nenapsala, že vy jste ta špatná. Jen by se měl každý zamyslet nad tím, co mohl zavinit on. Vy jste také psala obecně o chovatelích, kteří prodávají vejce a kuřata. Já také prodávám vejce a zatím si myslím, že jsem se vždy s kupujícím domluvila k oboustranné spokojenosti. Každý nese svou část odpovědnosti a důvěry a svou kůži na trh. Dana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 15:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

ovecka napsal(a):
Nic vám nevnucuji a nic nepodsouvám. Píši jen svůj názor a obecně platné jevy, které mohou nastat. A zastávám se poctivých chovatelů. A nikde jsem nenapsala, že vy jste ta špatná. Jen by se měl každý zamyslet nad tím, co mohl zavinit on. Vy jste také psala obecně o chovatelích, kteří prodávají vejce a kuřata. Já také prodávám vejce a zatím si myslím, že jsem se vždy s kupujícím domluvila k oboustranné spokojenosti. Každý nese svou část odpovědnosti a důvěry a svou kůži na trh. Dana.

Áno a ja to beriem, ale tu všeobecne sa útočí na takých čo sa v tom až tak nevyznajú, mrzí ma že som mala s tromi chovateľmi zlé skúsenosti. Chcela by som nájsť takého čo mi povie pravdu a nebude ma klamať, sama som vedela že sa v tom až tak nevyznám a myslela som že chovateľ mi poradí dobre, ale išlo iba o peniaze. Verím že vy môžte patriť k tým ktorí neoblbujú ale nie všetci sú takí.
Nepísala som že všetci sú takí ale o tom že aj medzi vami je dosť takých a to je rozdiel. Pekný zbytok dňa prajem, u nás neskutočne sneží.

17.12.2017 17:43
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

Super nosnice Orpington so znáškou nad 300 vajec ročne:

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/80546473/mladky.php

Predam mladky nosnic orpington tesne pred znaskou.produkcia vajicok 300-330vajec rocne.zdrave a preliecene.

Meno:
Telefón:

Marian
0919028207

Lokalita: 071 01 Michalovce



Cena:
8 €.

17.12.2017 20:26
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

Za takú cenu? No nekúp to" čínske sliepky z Indonezie"?

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/80549478/cinske-cierne-sliepky-vykrmene-RARITA-.php


Predám vykrmené /okolo 4 KG / čierne čínske sliepky (Ayam Cemani), kde maso je vyhľadávané v luxusných reštauráciach. Sliepky sú celé čierne, čierne sú aj vnútornosti aj maso, dokonca je načernalá aj krv.Jedná sa o raritu bez genetickej úpravy, je to prírodný druh žijúci v Indonézii bez zásahu človeka do genetických informácii.Chuť masa je podobná bažantu. Všetky certifikáty mám aj veterinárne osvedčenie o nezávadnosti a na konzumáciu. Mám aj vývozné povolenie. Prosím kontaktovať len mailom a potom cez T.č. Informácie o chove zásadne nepodávam! 1800 eur za kus

Meno:
Telefón:

Luboš
0918940892

Lokalita: 821 04 Bratislava


Cena:
1 800 €.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2017 23:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

peter z bratislavy napsal(a):
Za takú cenu? No nekúp to" čínske sliepky z Indonezie"?

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/80549478/cinske-cierne-sliepky-vykrmene-RARITA-.php


Predám vykrmené /okolo 4 KG / čierne čínske sliepky (Ayam Cemani), kde maso je vyhľadávané v luxusných reštauráciach. Sliepky sú celé čierne, čierne sú aj vnútornosti aj maso, dokonca je načernalá aj krv.Jedná sa o raritu bez genetickej úpravy, je to prírodný druh žijúci v Indonézii bez zásahu človeka do genetických informácii.Chuť masa je podobná bažantu. Všetky certifikáty mám aj veterinárne osvedčenie o nezávadnosti a na konzumáciu. Mám aj vývozné povolenie. Prosím kontaktovať len mailom a potom cez T.č. Informácie o chove zásadne nepodávam! 1800 eur za kus

Meno:
Telefón:

Luboš
0918940892

Lokalita: 821 04 Bratislava


Cena:
1 800 €.

To je celkem masakr.4 kg nemá ani statný kohout.No a cena taky k smíchu.A jsem rád, že je inzerát i poučný, do dnes jsem netušil, že Čína je v Indonézii. Když už má fešák na vše certifikáty a osvědčení, tak předpokládám, že si koupil i práva na všechny ne - ukradené fotografie.

18.12.2017 10:25
bery25

XXX.XXX.87.4

peter z bratislavy napsal(a):
Za takú cenu? No nekúp to" čínske sliepky z Indonezie"?

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/80549478/cinske-cierne-sliepky-vykrmene-RARITA-.php


Predám vykrmené /okolo 4 KG / čierne čínske sliepky (Ayam Cemani), kde maso je vyhľadávané v luxusných reštauráciach. Sliepky sú celé čierne, čierne sú aj vnútornosti aj maso, dokonca je načernalá aj krv.Jedná sa o raritu bez genetickej úpravy, je to prírodný druh žijúci v Indonézii bez zásahu človeka do genetických informácii.Chuť masa je podobná bažantu. Všetky certifikáty mám aj veterinárne osvedčenie o nezávadnosti a na konzumáciu. Mám aj vývozné povolenie. Prosím kontaktovať len mailom a potom cez T.č. Informácie o chove zásadne nepodávam! 1800 eur za kus

Meno:
Telefón:

Luboš
0918940892

Lokalita: 821 04 Bratislava


Cena:
1 800 €.

Tak som si myslel ze vsetci blazni v bratislave sedia v parlamente.ale ocividne nie

18.12.2017 10:57
2mazutak

XXX.XXX.3.12

Zdravím.jestli se mu to podaří za tak nehoráznou cenu prodat, tak bych nechtěl být v jeho kůži, až kupující pozná, jak byl napálen.

20.12.2017 21:52
rivers

XXX.XXX.107.160

No i když to jsou králíci tak mě tento inzerát velmi pobavil stejně jako v Slunci seno...

5.1.2018 16:19
Sádelník

XXX.XXX.16.221

Jedno vejce nestaci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2018 16:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sádelník napsal(a):
Jedno vejce nestaci?

Se divím, že to vůbec ještě zkouší..vždyť se to tady už tolikrát řešilo a ne v dobrém..

6.1.2018 11:26
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

"Nádherné kohúty "Araukan" s chvostami i bez chvosta, s lalokmi a listovými hrebeňmi...
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/83991140/Prodam-mlade-kohouty-Araukan.php


Prodám mladé kohouty Araukan - 5
Prodám krásně zbarvené čistokrevné kohouty plemene Araukan. Na výběr je z devíti kohoutů klubaných letos v srpnu. Jsou to již krásní plně vzrostlí jedinci jen se nám už začínají trošku štengrovat. K vidění v Loděnicích okr. Brno-venkov.

6.1.2018 11:38
začátek

XXX.XXX.4.22

Všechno za 101 bodů. Výhodný kup.

8.1.2018 08:36
linduš

XXX.XXX.79.14

Velsumky zdrobnělé koroptví 1.13

Dobrý den, prodám celý chov velsumek zdrobnělých koroptvích. Perfektní užitková linie krásných slepic, nevystavuji a nekroužkuji. Jedná se o 1.0 rok 2017 + 0.7 slepic rok 2016 většina slepic ověřené kvočny. + 0.6 rok 2017. Cena 300 Kč / kus při odběru všech. Již od nich líhnu, perfektní oplozenost. Násadová vejce 10 Kč / kus. Prosím pouze volat. Osobní odběr. Děkuji
Kdyby se opět někomu zdála vysoká cena 300 Kč / kus, tak všem vzkazuji, kupujete hotové nosnice a kvočny, které když každá slepice snese 30 násadových vajíček, tak je máte zaplacené!
Důvod prodeje na začátku sezóny.
Prodávám je kvůli neshodám s rodiči.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3130906/velsumky-zdrobnele-koroptvi-1-13/

perfektní užitková linie zaručeně kvokajících velsumek?

8.1.2018 11:23
2mazutak

XXX.XXX.3.12

Jo, všichni jsou celý říčný, řešit jeho neshody s rodiči za takový prachy.za 300kč mám bud 60 vajec při jejich dnešní ceně, nebo dvě chlazená kuřata, jen je hodit do trouby.ani náhodou.kor ty z 2016.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2018 11:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, tohle mě taky zaujalo. Za takový prachy si koupit starou slepici, která navíc ještě kvoká, nekupte to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2018 17:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, tohle mě taky zaujalo. Za takový prachy si koupit starou slepici, která navíc ještě kvoká, nekupte to.

Třeba je prodat nechce ale chce mít klid od rodičů tak proto ta cena.

8.1.2018 19:07
Kutilka

XXX.XXX.50.232

Dlouho odolávám až jsem neodolala napsat sem o jednom krutém inzerátu. Před Vánoci jsem tady na i fauně objednala vlašské ořechy. Stromy máme velké 2 ks, ale už několik let nemáme ořechy- pozdní jarní mrazíky. To mě chytla hamižnost a koupila jsem rovnou 10 kg, cena byla 70/kg. Celkem s dobírkou přes 1000 Kč, paní přidala něco navíc. Absolutní hrůza, s manželem jsme hledali způsob jak se do nich dostat a když se nám podařilo je rozbít, tak jak dostat jádra ven. Žádná půlka ani čtvrka pouze drť. Nikdy jsem takové kameňáky neviděla a už ani nechci. Dají se přidávat ke dřevu do kotle, výborně hoří.

9.1.2018 07:51
2mazutak

XXX.XXX.3.12

Jako ořechy levný, jako palivo drahý.nejsmutnější na tom je, že to dotyčná paní dobře věděla, co prodává.doufám, že jste jí hezky poděkovala.u nás byla cena ořechů před vánoci 275kč kilo.já mněl ořechy z minulé sezony, loni pomrzly květy tak nebylo nic.u vlašského ořechu to je vždy sázka do loterie, co bude rodit.je lépe ho jako špičák naroubovatzaručeným papírákem.

9.1.2018 08:13
Kutilka

XXX.XXX.50.232

2mazutak napsal(a):
Jako ořechy levný, jako palivo drahý.nejsmutnější na tom je, že to dotyčná paní dobře věděla, co prodává.doufám, že jste jí hezky poděkovala.u nás byla cena ořechů před vánoci 275kč kilo.já mněl ořechy z minulé sezony, loni pomrzly květy tak nebylo nic.u vlašského ořechu to je vždy sázka do loterie, co bude rodit.je lépe ho jako špičák naroubovatzaručeným papírákem.

Nic jsem ji nenapsala, asi věděla, třeba jsou na to zvyklí, moje chyba, že jsem si včas nekoupila na tržnici ve městě, tady na vesnici neměl nikdo. Máme letos dva nové ořešáky tříleté sazenice Mars a Seifersdorferský mají být pozdější a tedy vůči jarním mrazíkům odolnější. Jen jsem chtěla trochu odlehčit téma, přece jenom to není o prodeji nebo týrání živého tvora.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2018 12:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

No nevím, ale myslím, že spíš izabelová:
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3132020/vlaska-porcelanova/.
Ale také to nemusí být čistý ráz.

15.1.2018 07:01
holis

XXX.XXX.64.191

Tak už i mě se kradou fotky. Jednou něco odchovám a nakonec se s tím chlubí někdo jiný!

15.1.2018 07:02
holis

XXX.XXX.64.191

holis napsal(a):
Tak už i mě se kradou fotky. Jednou něco odchovám a nakonec se s tím chlubí někdo jiný!

Zapomněl jsem přidat odkaz
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3132125/prodam-chovne-kohouty/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 18:13
29.1.2018 19:06
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Je to sice z jiného soudku ale pobavilo mě to
https://www.ifauna.cz/kralici/inzerce/r/detail/3143237/bio-kralici/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.1.2018 22:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Domácí vajíčka z haloveho chovu.Co je to za blábol.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3143487/zdravim-nabizim-vyborna-domaci-vajicka-volny-halovy-chov-vcetne-volneho-vybehu/
Vypadá to, že jsme všichni asi úplně tupí. No pojď mi hop.

30.1.2018 15:53
cipis

XXX.XXX.125.113

Domáce vajíčka sú už dnes prežitok. Sliepky kŕmime kupovanými zmeskami a vajíčka máme domáce . Tie vajíčka v inzeráte môžu byť kľudne domáckejšie ako hociktorého z nás

30.1.2018 17:47
ovecka

XXX.XXX.180.37

Domácí vajíčka jsou od slepiček chovaných s láskou, které mají možnost volného pohybu po trávě, s možností najít si na přilepšení něco živé potravy. To, že dostanou vyváženou směs obohacenou vitamíny na jejich domáckosti nic nemění. S vejci od slepic z haly se to porovnat nedá.
Naopak znám případ známé, která krmila zbytky z kuchyně a trochou zrna, slepice měla navolno a vejce stála za prd, protože měla zbytky z kuchyně, které jí, než je zkrmila, zakvasily a některá vejce doslova páchla. Takže byla sice domácí, ale...
Směska pro malochovatele neobsahuje žádná léčiva a ani hormony, na to je moc levná. Je to vpodstatě směs šrotů obohacená vitamíny a minerály. Pro lenochy jako já, kteří nemají čas a náladu se crcat s mícháním krmiva. Dana.

30.1.2018 18:58
bery25

XXX.XXX.168.136

Neviem, ale nevidim na tom nic zle-volný halový chov včetně volného výběhu-maju vybeh, nejaku luku a miesto dreveneho kurina maju halu, podla mna, ok, len neviem ako krmia .

5.2.2018 20:40
ovecka

XXX.XXX.180.37

Janinko hrůza To se moje holky mají jako na zámku. Ještě nějaké vymáklé popeliště a jsou v ráji. Dana.

5.2.2018 20:45
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Ježiš, vaše slípky jsou v ráji. Myslím, že slípky vcelku nás všech, kdo je chováme s láskou.
Já jak mám ten kurník, bývalou salášku, tak tam je místa dosti, na podlaze je vrstva listí z ořechu, na tom piliny, seno, sláma. Zchladlý popel ze dřeva, topíme jen dřevem, smíchám s pískem, nasypu na podlahu, a slípky se v tom rochněj, občas jim pohodím pšenku do toho a skořápky, a ony to přehrabujou sem a tam. Krásně se zabavěj.

5.2.2018 21:08
ovecka

XXX.XXX.180.37

Já jim podestýlám hobliny s křemelinou nebo slámu (podle toho, co mám k dispozici). Ale představovala bych si, že jim udělám (tedy spíše manžel) zastřešené popeliště, kam dám tu modrou mušli pro děti a do ní popel ze dřeva, jemný písek, a budu přidávat tu křemelinu, aby jí dokonale využily. Jinak venku se v létě popelí v suché hlíně, kam jim občas, když děláme venku oheň, přihodím ten popel. My jinak topíme uhlím v automat.kotli.

5.2.2018 21:50
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

To je dobrý nápad s tím popelištěm v modré mušli, já se pokusím sehnat zelenou Zjara budeme opravovat starý kurník, uděláme do snáškových hnízd přístup zvenčí, celý ho pokryjeme krajinami, vyspravíme střechu, uděláme kolem ranního výběhu plankový plot, vsadíme do jedné stěny veliké okno, co máme na půdě. Určitě dojde i na zastřešené popelište. a dám tam křemelinu proti čmelíkům.

11.2.2018 17:06
ovecka

XXX.XXX.180.37

A zase to samé. Ukradení fotografie mých českých krasavic a dokonce je někdo považuje za brojlerovky. Dana
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3143359/brojlerova-housata-duben-kveten-2018/.

11.2.2018 17:15
ovecka

XXX.XXX.180.37

Tak to byl fofr, jak rychle admin fotografii vymazal Dana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.2.2018 19:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tohle je hustý, nehlaste se všichni :D

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3148360/maransky/.

20.2.2018 19:38
ovecka

XXX.XXX.180.37

Tak to je dost hustý. Takový koupí něco levnějšího a pak bude na Ifauně pomlouvat, jak koupil drahá vejce a jak se mu vylíhlo něco jiného. Jj, známe je. Dana.

20.2.2018 20:17
bery25

XXX.XXX.111.77

Kupim vajicka marans na prazenicu, najlepsie oplodnene, cena 6kč musim dat inzerat

21.2.2018 20:13
ovecka

XXX.XXX.180.37

Tak ten je taky dobrý. Možná by je měl nabídnout pánovi, co poptával maransky. Myslím, že by si dobře rozuměli. Dana

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3157663/kurata-araukany-na-prodej-divoce-zbarvena-7ks/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2018 19:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle je hustý, nehlaste se všichni :D

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3148360/maransky/.

Chci oživit toto téma, bohužel za mě souhlas s člověkem, který poptává násadová vejce maransek za, rozumnou, cenu, myslím že je docela nerozumné dat za vejce 30 Kč, pak platit poštovné, vztekat se při doručení rozbitých vajec a co když se jich dost nevylíhne,70% budou kohouti... . Kdybyste to spočítali: dejme tomu 30 vajec chcete,30 Kč/ks takže 900, pak doprava (tu cenu nevím, ale přes litr to s těmi vejci dohromady bude), z toho přijde 5 vajec poškozených, vylíhne se ze všech nasazených třeba 18-20 nebo jen 10, protože se rozklepala v dodávce, většina kuřat, nebo aspoň půlka, jsou kohouti, které chcete prodat, jenže není zájem... no tak jdou do mrazáku, slípek vám moc nezbyde, potřebujete cizího kohouta, pokud teda nemáte doma. No a pak konečně na jaře můžete vydělávat na NV vy a radovat se z těch slípek, což někdo ani nemůže, protože na nich hrozně prodělal.
Kdo chce kupovat něco vzácného a drahého, měl by si koupit raději kuřata, která i kdyby stála 80Kč/ks nebo víc a byla jen osobním odběrem, tak lepší to kuře než vejce, které praskne nebo se nevylíhne. Problém s kohouty pořád stejný, ale co. No jen tak na zamyšlenou, ten člověk to s těmi vejci snad nemyslel zle.
Tak ať se líhnou ! a daří se.
J. Erlec.

12.3.2018 00:22
horal

XXX.XXX.202.176

Pokud něco chci, a kvalitní, tak nekoukám na cenu. Udržet čistý chov, hlavně v zimě kdy máte 8-10 skupin zvlášť oddělených neni žádná sranda a ještě když tam neni voda a elektřina. To jako u mne. Proto dám kdo si co řekne a počítám s tím že nebudu mít 100%. Letos jsem zaplatil 1200 Kč za 20 vajíček z Německa a nebýt kamaráda zde z iFauny bylo by to ještě dražší. No a pouze 3, slovy tři vajíčka se chytli a ještě aby toto nebylo málo při prosvěcování osmnáctý den mně vypadlo vajíčko z ruky a padlo na jedno z těch tří. Blána se sice neporušila, ale je nakřáplý. Tak uvidím za tři dny. Tím chci říci jenom tolik, že pokud koupí vajíčka maransky za 10Kč nemůže čekat že dostane vejce z kvalitního chovu, ale jenom od slepic jejichž otec byl maransák. I když to neni k tématu, je to jenom reakce na předešlý příspěvek.

12.3.2018 06:54
Rotvik

XXX.XXX.176.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle je hustý, nehlaste se všichni :D

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3148360/maransky/.

Lidi neblázněte
Za těch 10-15 se sice dají sehnat, ale nevín kde

19.3.2018 17:16
ladd

XXX.XXX.34.42

a znáte tenhle?
Paní učitelka se na školním výletě v Koněpruských jeskyní ptá: "Děti, víte co to tamhle visí za ptáka?"...

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3173418/kohout-vlaska-stribrokrka/.

19.3.2018 19:38
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

ladd napsal(a):
a znáte tenhle?
Paní učitelka se na školním výletě v Koněpruských jeskyní ptá: "Děti, víte co to tamhle visí za ptáka?"...

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3173418/kohout-vlaska-stribrokrka/.

Za vtáka tam prosím pekne visí netopier

20.3.2018 15:19
Varaxi

XXX.XXX.1.226

peter z bratislavy napsal(a):
Za vtáka tam prosím pekne visí netopier

Já to znám: To je netopýr, paníčelko, ale za ptáka nevisí. :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2018 18:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/87148562/Prodam-naladova-vejce.php

Čo keď nebudú mať náladu ani vyliahnuť?

21.3.2018 17:18
ovecka

XXX.XXX.180.37

Tak to jsem netušila, jak také mohou vypadat vlašky Dana
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3175038/prodam-nasadova-vejce-vlasky-rodobarve/.

21.3.2018 17:21
bery25

XXX.XXX.70.61

21.3.2018 17:52
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

ovecka napsal(a):
Tak to jsem netušila, jak také mohou vypadat vlašky Dana
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3175038/prodam-nasadova-vejce-vlasky-rodobarve/.

a jak jsou pěkně barevný, to se opravdu hned tak nevidí, nějaká vzácnost asi

23.3.2018 15:54
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3175667/leghornka-bila/

A ještě tam fikne fotku ukradenou od kavapa.

Je to bílé, tak je to leghornka a basta...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2018 12:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3176825/prodam-kmen1-2-husa-ceska/
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3176856/houser/
Hezky české husy.
Ta fotka je snad jen ilustrační, to ten chovatel doufám nemyslí vážně. Nebo se řídí známým heslem-bílá husa je česká husa anebo to neumí jinak pojmenovat. Já jsem taky jednou naletěl na, češku, a pak jsem se jí půl roku nemohl zbavit. Mě ji totiž přebírala mamka, když jsem nebyl doma a ona to nepozná, až jsem se vrátil měl jsem chuť roztrhat podvodnici, která to dovezla.
Jestli ten inzerát má být vtip, tak je už profláklý a nevtipný, možná že kdyby nějaký ten, odborník, začal říkat obyčejným červeným hybridům české slepice, to by byla jiná sranda A nebo žíhaným hybridům plymutky

24.3.2018 12:38
ovecka

XXX.XXX.157.209

Obávám se, že to dotyčný myslí vážně. V tom případě je chovatelský negramot a nebo vyčůránek. Obojí je špatně. Dana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2018 13:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

No jo, bylo by dobré toho člověka poučit formou e-mailu, poslat i fotky, jak vypadá česká husa, buďto pochopí, že ty svoje neuměl pojmenovat a začne jim říkat minimálně, husy bílé, tak by byl problém vyřešen. Nebo ten vyčůránek to bude. Dopředu je mi líto lidí, co takovému člověku naletí. Škoda, že není kontrola na inzeráty, která by tyto kruté a podvodné inzeráty označovala nějakým štítkem:´´ nedůvěryhodný inzerát´´ třeba by to pomohlo zákazníkům nenaletět vyčůránkům.
To je jen taková představa, takže asi nezbývá než přát zvláště začátečníkům a neznalým, aby nenarazili.
J. E.

24.3.2018 16:03
vevejka

XXX.XXX.208.20

No teď budu vypadat asi jako bl..bka, ale mohl by mi někdo vysvětlit jaký rozdíl je mezi husou českou a husou bílou?Objednala jsem si totiž přes faunu NV husy české a teď nevím co mi příjde.Chci začít s chovem a teď nevím co budu mít.Než jsem se rozhodla začít s chovem tak jsem prohlížela na internetu fota a četla různé články a všude bylo napsáno husa česká bílá, tak jsem si myslela, že je to jedno a tatáž.Díky za vaše odborné rady.Věra.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2018 16:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

vevejka napsal(a):
No teď budu vypadat asi jako bl..bka, ale mohl by mi někdo vysvětlit jaký rozdíl je mezi husou českou a husou bílou?Objednala jsem si totiž přes faunu NV husy české a teď nevím co mi příjde.Chci začít s chovem a teď nevím co budu mít.Než jsem se rozhodla začít s chovem tak jsem prohlížela na internetu fota a četla různé články a všude bylo napsáno husa česká bílá, tak jsem si myslela, že je to jedno a tatáž.Díky za vaše odborné rady.Věra.

Husa česká je plemeno jasně definovaných tělesných tvarů i užitkových vlastností. Jedna z vlastností je i bílá barva opeření, ale bílá barva sama nedělá češku.

Husa bílá je jakákoliv husa, která je bílá. Včetně brojerek a různých kříženců.

24.3.2018 16:52
vevejka

XXX.XXX.208.20

Aha, takže teď to už chápu.Jsem zvědavá co se z těch vajíček vyklube:).

24.3.2018 18:13
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

vevejka napsal(a):
Aha, takže teď to už chápu.Jsem zvědavá co se z těch vajíček vyklube:).

Myslím, že je vysoce nepravděpodobné, že by Vám někdo touhle dobou prodal násadová vejce českých hus. Pokud se Vám něco vyklube, budou to husy, jestli však budou české, pokud nejste aspoň trochu odborník stejně nepoznáte.
Představte si, že chováte plemeno hus, které nanese na jaře cca 10 až 15 vajec a zasedne. Prodala by jste někomu ty vejce?

24.3.2018 18:20
1978milan

XXX.XXX.227.76

pastevecovci napsal(a):
Myslím, že je vysoce nepravděpodobné, že by Vám někdo touhle dobou prodal násadová vejce českých hus. Pokud se Vám něco vyklube, budou to husy, jestli však budou české, pokud nejste aspoň trochu odborník stejně nepoznáte.
Představte si, že chováte plemeno hus, které nanese na jaře cca 10 až 15 vajec a zasedne. Prodala by jste někomu ty vejce?

Jde to poznat. Housata čistokrevné husy české jsou čistě žlutá jako pampelišky. Ostatní housata mají příměs šedavého chmýří.

24.3.2018 18:28
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

1978milan napsal(a):
Jde to poznat. Housata čistokrevné husy české jsou čistě žlutá jako pampelišky. Ostatní housata mají příměs šedavého chmýří.

Vážně myslíte, že jediná husa na světě která má čistě žlutá housata, je česká?

24.3.2018 18:30
1978milan

XXX.XXX.227.76

pastevecovci napsal(a):
Vážně myslíte, že jediná husa na světě která má čistě žlutá housata, je česká?

Na světě nevím, ale u nás ano.

24.3.2018 18:33
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

1978milan napsal(a):
Na světě nevím, ale u nás ano.

Tak jo.

24.3.2018 18:41
1978milan

XXX.XXX.227.76

pastevecovci napsal(a):
Tak jo.

Nakonec na toto by nám nejlíp odpověděla paní Dana ( ovečka). Zkušená chovatelka čistokrevných českých husí.

24.3.2018 19:05
vevejka

XXX.XXX.208.20

No kdybych těch hus měla více a každá by snesla 10 vajec, tak bych si na líhnutí nechala tak 20 kousků pro svoji potřebu a zbytek bych prodala.Uvidím až budou větší a je mi to v podstatě jedno jestli budou české nebo bílé.Mám je na výkrm pro sebe a pro rodinu, hlavně, že budou chutnat.A pokud to budou opravdu české husy tak to bude takový bonus.Jen jsem měla hokej v těch názvech.

24.3.2018 21:56
ovecka

XXX.XXX.180.37

1978milan napsal(a):
Nakonec na toto by nám nejlíp odpověděla paní Dana ( ovečka). Zkušená chovatelka čistokrevných českých husí.

Čistokrevná husa česká má opravdu čistě žlutá housata. Nemám vlastní zkušenost, ale myslím si, že zrovna tak má čistě žlutá housata německá nosná, slovenská husa a další čistě bílá plemena.
Housata se šedými znaky mají zase plemena, která jsou divoce zbarvená nebo strakatá. A nebo kříženci bílých a barevných plemen. Alespoň tak si to myslím. Dana.

25.3.2018 08:59
1978milan

XXX.XXX.227.76

Dobrý den paní Dano
Německá husa má housata s šedými znaky ( choval jsem je). Stejně tak bílá brojlerová husa má housata s šedými znaky. Německá husa byla tuším pouzita k výrobě brojlerů.
U slovenské husy si jistý nejsem, ale jestli Google nelže, tak mají housata taky šedé znaky.Ake pravděpodobnost, že má zadavateli a v líhni vejce husy Slovenské je ještě míň pravděpodobná, jako že tam má vejce husy české.
Jsem přesvědčený, že čistě žlutá housata má opravdu jen husa česká.
A v případě zadavatelky dotazu to bude 100%rozlisovaci znak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2018 09:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

ovecka napsal(a):
Čistokrevná husa česká má opravdu čistě žlutá housata. Nemám vlastní zkušenost, ale myslím si, že zrovna tak má čistě žlutá housata německá nosná, slovenská husa a další čistě bílá plemena.
Housata se šedými znaky mají zase plemena, která jsou divoce zbarvená nebo strakatá. A nebo kříženci bílých a barevných plemen. Alespoň tak si to myslím. Dana.

To je právě to kouzlo.

To platí u slepic, že bílá slepice má žlutá kuřata.

Ale u hus je u většiny bílých hus house sice žluté, ale ne čistě žluté, je vlastně žluto-šedé, nebo aspoň žluté, co prošlo komínem.

25.3.2018 12:19
ovecka

XXX.XXX.180.37

1978milan napsal(a):
Dobrý den paní Dano
Německá husa má housata s šedými znaky ( choval jsem je). Stejně tak bílá brojlerová husa má housata s šedými znaky. Německá husa byla tuším pouzita k výrobě brojlerů.
U slovenské husy si jistý nejsem, ale jestli Google nelže, tak mají housata taky šedé znaky.Ake pravděpodobnost, že má zadavateli a v líhni vejce husy Slovenské je ještě míň pravděpodobná, jako že tam má vejce husy české.
Jsem přesvědčený, že čistě žlutá housata má opravdu jen husa česká.
A v případě zadavatelky dotazu to bude 100%rozlisovaci znak.

Aha, tak jsem zase o něco chytřejší. Díky za info. Dana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.4.2018 13:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rotvik napsal(a):
Lidi neblázněte
Za těch 10-15 se sice dají sehnat, ale nevín kde

Ale dají, chce to jen počkat-matky z importu, otec taky po importovaném 1 rodiči, krásně tmavá hnědá a 15 Kč.
Tak doufám že se pánovi, který shání nebo sháněl NV marans za rozumnou cenu podaří nebo už podařilo koupit. Někdy platí že kdo si počká ten se dočká.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.4.2018 13:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale dají, chce to jen počkat-matky z importu, otec taky po importovaném 1 rodiči, krásně tmavá hnědá a 15 Kč.
Tak doufám že se pánovi, který shání nebo sháněl NV marans za rozumnou cenu podaří nebo už podařilo koupit. Někdy platí že kdo si počká ten se dočká.

Jejda, nedal jsem tam odkaz, tu je.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3185720/nasadova-vejce-marans-cerna-medenekrka/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.4.2018 22:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3176825/prodam-kmen1-2-husa-ceska/
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3176856/houser/
Hezky české husy.
Ta fotka je snad jen ilustrační, to ten chovatel doufám nemyslí vážně. Nebo se řídí známým heslem-bílá husa je česká husa anebo to neumí jinak pojmenovat. Já jsem taky jednou naletěl na, češku, a pak jsem se jí půl roku nemohl zbavit. Mě ji totiž přebírala mamka, když jsem nebyl doma a ona to nepozná, až jsem se vrátil měl jsem chuť roztrhat podvodnici, která to dovezla.
Jestli ten inzerát má být vtip, tak je už profláklý a nevtipný, možná že kdyby nějaký ten, odborník, začal říkat obyčejným červeným hybridům české slepice, to by byla jiná sranda A nebo žíhaným hybridům plymutky

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3188183/husa-ceska/
Pozor, ten samý případ s rádoby českou husou . I když krásný čistě bílý houser, do hobby chovu na housata na výkrm jistě dobrý (pokud už je plodný) ale opět kříženec nebo něco takového. Ať to tady na diskuzi je, třeba to někomu ušetří zlost že naletěl.
Mě už to připadá trapné, pořád vidět inzeráty s takovými husami, které někdo blbě pojmenovává českými, pak to prodá nějakému neználkovi jako české a ten to často s klidem šíří dál a ani neví, že někomu naletěl.

9.4.2018 19:36
CHOV BŘEZINY

XXX.XXX.209.121

1978milan napsal(a):
Jde to poznat. Housata čistokrevné husy české jsou čistě žlutá jako pampelišky. Ostatní housata mají příměs šedavého chmýří.

Čistě žluté house nemusí být house husy české. Např. husa labutí bílá má také čistě žlutá housata, takže barva housat sice může napovědět, ale rozhodně není rozhodující.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 23:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/88193878/Prodej-kohoutu.php

Neodolateľná ponuka na obnovu krvi.:).

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2018 13:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3189901/housera/
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3190130/prijimam-objednavky-na-domaci-husy/
Zde bych tipoval, že do kolonky Plemeno chtěli inzerenti něco zadat a když je to bílé, tak zas jakože česká husa. Tady by stačilo jen do plemene nepsat nic a tyto inzeráty by byly v pořádku.
Už to sice opakuji víckrát, ale myslím nebude na škodu to sem dávat, třeba to někomu pomůže.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2018 09:15
16.4.2018 13:56
sona1

XXX.XXX.188.80

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/88193878/Prodej-kohoutu.php

Fakt brahmanky jak podle vzorníku- a za 500, - smajlík

16.4.2018 13:57
sona1

XXX.XXX.188.80

sona1 napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/88193878/Prodej-kohoutu.php

Fakt brahmanky jak podle vzorníku- a za 500, - smajlík

Á, koukám, že už to sem někdo dal, tak se omlouvám, nevím jak to smazat. Tohle mě zvedlo ze židle.

19.4.2018 10:59
honzapm

XXX.XXX.182.25

Takže děvčata - nástup!

Vezměte svoje kozy, bobry, kury a husky a hurá za velkou zahradou i postelí.
Hop hop.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3195721/koupim-kurata-leghorky-bile/

20.4.2018 07:24
Rotvik

XXX.XXX.176.249

honzapm napsal(a):
Takže děvčata - nástup!

Vezměte svoje kozy, bobry, kury a husky a hurá za velkou zahradou i postelí.
Hop hop.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3195721/koupim-kurata-leghorky-bile/

Tak to je mazec

20.4.2018 07:34
bery25

XXX.XXX.49.197

uprimny to chlapec

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3210317/prodam-par-hus-ceskych/.

to už je bohužel takový normál. je to bílé a líhnuté v česku, tak je to husa česká.

9.5.2018 11:04
incas

XXX.XXX.122.82

Zdravím všechny,

nezlobte se, ale „kruté“ jsou všechny inzeráty, které nabízejí násadová vejce velkých plemen v tuto dobu. Brahmánky, orpingtonky, orlovky atd. již nemá vůbec cenu teď líhnout. Ono už je zatraceně pozdě i na velké vlašky, hempšírky a amroxky. Potom se nedivme, že si lidé po špatných zkušenostech s těmito pozdě líhnutými a nevyspělými jedinci čistokrevných plemen raději pořídí nosné hybridy. Je to jenom poškozování pověsti čistokrevných plemen, přitom by stačilo líhnout dříve a nesnažit se vydělávat na „násadových“ vejcích.

S pozdravem Jirka Suda.

9.5.2018 11:31
veraboskova

XXX.XXX.18.226

Osobně nevidím nic špatného na tom, když si někdo koupí teď násadová vejce hempšírek protože nemá líheň ani kohouta a sedla mu kvočna. Hempšírky zabíjím cca kolem 16ti týdnů. Vzhledem k teplým podzimům se to dá v pohodě vykrmit na pekáč.
Jinak si zkuste sehnat vejce orlovek v únoru-březnu, aby byly nalíhnuté do dubna. To je věc nemožná. Chovatelé si nejdřív líhnou pro sebe, pak pro známé a pak možná dají inzerci.
Co osobně vidím za problém je, že když prodáváte násadovky, NIKDO se vás nezeptá odkud máte chovná zvířata. Že slepice máte z násadovek od chovatele X od Kaplice a kohouty z násadovek od chovatele Y od Plzně. A ty chovatelé to mají odkud a odtud. V době internetu a pošty nikomu nedojde, že u málo zastoupených plemen by si měl zjišťovat nějakou historii.

9.5.2018 11:49
incas

XXX.XXX.122.82

veraboskova napsal(a):
Osobně nevidím nic špatného na tom, když si někdo koupí teď násadová vejce hempšírek protože nemá líheň ani kohouta a sedla mu kvočna. Hempšírky zabíjím cca kolem 16ti týdnů. Vzhledem k teplým podzimům se to dá v pohodě vykrmit na pekáč.
Jinak si zkuste sehnat vejce orlovek v únoru-březnu, aby byly nalíhnuté do dubna. To je věc nemožná. Chovatelé si nejdřív líhnou pro sebe, pak pro známé a pak možná dají inzerci.
Co osobně vidím za problém je, že když prodáváte násadovky, NIKDO se vás nezeptá odkud máte chovná zvířata. Že slepice máte z násadovek od chovatele X od Kaplice a kohouty z násadovek od chovatele Y od Plzně. A ty chovatelé to mají odkud a odtud. V době internetu a pošty nikomu nedojde, že u málo zastoupených plemen by si měl zjišťovat nějakou historii.

No, tak jestli jde jenom o ten pekáč, tak je to samozřejmě v pořádku. Ale do chovu to je většinou na nic a o nějakém vystavování na podzimních speciálkách ani nemluvě. Potom jsou vystavovatelé rozčarováni, jak že jim to ten posuzovatel posoudil.
Taky se podívejte na propastný rozdíl ve velikosti vystavené drůbeže velkých plemen na výstavách u nás a např. v Lipsku nebo Erfurtu.
Samozřejmě inbreeding a neznalost původu (jak píšete) na tom má také lví podíl.
J.S.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Katastrofa, brojlerka jako češka, labuťačka s lalokem (výluka), bastard plemen landeská x labutí.
Prý čistokrevné landeské, české a labutí. Kdyby ten rádoby chovatel napsal husy do hobby chovu s vadami, tak by to mohlo být, ale...
No hrůza:
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3210689/prodam-chovne-husy/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 17:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

incas napsal(a):
Zdravím všechny,

nezlobte se, ale „kruté“ jsou všechny inzeráty, které nabízejí násadová vejce velkých plemen v tuto dobu. Brahmánky, orpingtonky, orlovky atd. již nemá vůbec cenu teď líhnout. Ono už je zatraceně pozdě i na velké vlašky, hempšírky a amroxky. Potom se nedivme, že si lidé po špatných zkušenostech s těmito pozdě líhnutými a nevyspělými jedinci čistokrevných plemen raději pořídí nosné hybridy. Je to jenom poškozování pověsti čistokrevných plemen, přitom by stačilo líhnout dříve a nesnažit se vydělávat na „násadových“ vejcích.

S pozdravem Jirka Suda.

No, krutější je, že sehnat násadová vejce mnohých plemen v ideální dobu je prostě NEMOŽNÉ.

Takže pokud chce začínající chovatel zvířata, tak holt musí líhnout pozdě a později. A buď s nimi jde na výstavu a je zklamaný, nebo si něco zjistí a pak se výstavou ani neobtěžuje. Ale aspoň má na čem postavit svůj vlastní chov, od kterého si sebere vejce tak, aby výstavu stihl.

9.5.2018 18:47
incas

XXX.XXX.188.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, krutější je, že sehnat násadová vejce mnohých plemen v ideální dobu je prostě NEMOŽNÉ.

Takže pokud chce začínající chovatel zvířata, tak holt musí líhnout pozdě a později. A buď s nimi jde na výstavu a je zklamaný, nebo si něco zjistí a pak se výstavou ani neobtěžuje. Ale aspoň má na čem postavit svůj vlastní chov, od kterého si sebere vejce tak, aby výstavu stihl.

O způsobu založení čistokrevného chovu tady již diskuze nejednou byla a nejoptimálnější tento způsob, nákup „násadových“ vajec opravdu není. A v tuto dobu už vůbec ne.
Kuřička velkého plemene vylíhlá v půlce června do zimy nést určitě nezačne a přes zimu, pokud chovatel nemá temperované prostory s možností prodloužení dne, už vůbec ne. O zastavení vývinu a „krmení zimy“ snad ani mluvit nemusíme. Hodně dobře krmená a ustájená kuřička začne nést až s výrazným jarním oteplením a to je na sběr vlastních vajec zase dlouho. A jste v začarovaném kruhu, jehož důsledkem je, že u mnoha jedinců člověk přemýšlí, jestli to má být zástupce zdrobnělé, nebo velké formy. Např. velké minorky, vyandotky nebo hamburčanky z většiny našich chovů jsou „tříčtvťáci“ zvířat, které je možné vidět na velkých zahraničních výstavách.
Ale to je každého věc a komu není rady, tomu není pomoci...do mrazáku to stačí.

J.S.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 19:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

incas napsal(a):
O způsobu založení čistokrevného chovu tady již diskuze nejednou byla a nejoptimálnější tento způsob, nákup „násadových“ vajec opravdu není. A v tuto dobu už vůbec ne.
Kuřička velkého plemene vylíhlá v půlce června do zimy nést určitě nezačne a přes zimu, pokud chovatel nemá temperované prostory s možností prodloužení dne, už vůbec ne. O zastavení vývinu a „krmení zimy“ snad ani mluvit nemusíme. Hodně dobře krmená a ustájená kuřička začne nést až s výrazným jarním oteplením a to je na sběr vlastních vajec zase dlouho. A jste v začarovaném kruhu, jehož důsledkem je, že u mnoha jedinců člověk přemýšlí, jestli to má být zástupce zdrobnělé, nebo velké formy. Např. velké minorky, vyandotky nebo hamburčanky z většiny našich chovů jsou „tříčtvťáci“ zvířat, které je možné vidět na velkých zahraničních výstavách.
Ale to je každého věc a komu není rady, tomu není pomoci...do mrazáku to stačí.

J.S.

No, nesouhlasím.

Já jsem minulý rok prostě sehnala vejce až v na konci května a v červnu. Prostě dřív se nepovedlo a ne že bych se nesnažila, prostě ne.

Z prvního líhnutí mám kohouta. Takže červencové kuřice.

Které začaly snášet v lednu, v únoru se pocvičily a od března jsem začala sbírat vejce potřebné hmotnosti, takže už mám nalíhnuto spoustu kuřat. Na vývin ani na snášku si fakt nemůžu stěžovat. Ustájení venku v kurníku bez přisvětlování.

Takže tak, no. Jedna věc je teorie, druhá realita.

Kdybych trvala na tom, že chci koupit vejce jen brzo na jaře, tak mám akorát ty hybridky.

BTW, nejoptimálnější způsob to možná není, ale co se mnou zvoleného plemene jediný reálně dostupný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 19:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

A kdyby nezačaly snášet včas, tak udělám co? Prostě bych počkala do dalšího roku. To je toho. Hlavně, že jsou ta zvířata.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 19:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mimochodem, letos je to to samý v bledě modrým. Chtěla bych zase dovést nějaké vejce a zase si už od jara dopisuju s Evropou, s google překladačem už jsem se dostala do fáze, kdy odpovídám v rodném jazyce těch chovatelů a více co? zatím pořád nic.

9.5.2018 19:09
incas

XXX.XXX.188.75

OK, ale paduánka není velké plemeno. Ale v i inzerci je i čerstvý inzerát např. na Žerzejské obry. To je trochu rozdíl, ne?
Měl jsem na mysli hlavně tato plemena. Ono když se kuře vylíhne do letních hiců, tak taky ten příjem krmiva a start do života není ideální. Ale jak říkám, je to každého věc.
Jenom mi potom štvou řeči typu "já na to kašlu, tetry už by mi dávno nesly"...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 19:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

incas napsal(a):
OK, ale paduánka není velké plemeno. Ale v i inzerci je i čerstvý inzerát např. na Žerzejské obry. To je trochu rozdíl, ne?
Měl jsem na mysli hlavně tato plemena. Ono když se kuře vylíhne do letních hiců, tak taky ten příjem krmiva a start do života není ideální. Ale jak říkám, je to každého věc.
Jenom mi potom štvou řeči typu "já na to kašlu, tetry už by mi dávno nesly"...

No, mám velké, ne zdrobnělé. Dobře, obr to není, ale s velkou vlaškou asi srovnatelné.

A když jsme u těch hiců, dubnová kuřata si moc nepomohla. Sice není léto, ale hice normálně letní.

Srovnávat tetru a žerzejáka z hlediska dospívání je stejně chyba, tomu ani lednový líhnutí nepomůže. Ale člověk, co chce určité plemeno, prostě nemusí mít na výběr. Dřív je třeba nikdo neprodával.

9.5.2018 19:19
incas

XXX.XXX.188.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mimochodem, letos je to to samý v bledě modrým. Chtěla bych zase dovést nějaké vejce a zase si už od jara dopisuju s Evropou, s google překladačem už jsem se dostala do fáze, kdy odpovídám v rodném jazyce těch chovatelů a více co? zatím pořád nic.

O důvodu neochoty chovatelů prodávat násadová vejce jsem psal v jiném vláknu. Vykašlete se na vejce, v tuto dobu to mají Němci stejně už puštěné všechno dohromady. Jak v Lipsku, tak v Erfurtu byla prodejná zvířata obou pohlaví a více rázů. Raději bych přivezl kvalitního vyspělého jedince.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 19:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

incas napsal(a):
O důvodu neochoty chovatelů prodávat násadová vejce jsem psal v jiném vláknu. Vykašlete se na vejce, v tuto dobu to mají Němci stejně už puštěné všechno dohromady. Jak v Lipsku, tak v Erfurtu byla prodejná zvířata obou pohlaví a více rázů. Raději bych přivezl kvalitního vyspělého jedince.

pro mě je asi tak miliardkrát jednodušší si dopisovat s x lidmi a nakonec získat vejce poštou, než si v určený termín udělat volno a jet na otočku do Lipska.

9.5.2018 19:31
incas

XXX.XXX.188.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
pro mě je asi tak miliardkrát jednodušší si dopisovat s x lidmi a nakonec získat vejce poštou, než si v určený termín udělat volno a jet na otočku do Lipska.

Největší nepřátelé chovatele jsou odjakživa čas a prostor, to je jasné
Tak ať se daří.
J.S.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2018 19:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

incas napsal(a):
Největší nepřátelé chovatele jsou odjakživa čas a prostor, to je jasné
Tak ať se daří.
J.S.

Docela to jde, díky. Odchovna je narvaná kuřaty a při troše štěstí vyjdou jedny vejce z Němec a druhé z Polska.

9.5.2018 21:03
veraboskova

XXX.XXX.0.235

No tak já se přidám s loňskou zkušeností. Násadovky orlovek se mi podařilo sehnat až v květnu. Takže se mi kuřata vylíhla až 3. června. Hlavně že mám teď nepříbuzného kohouta ke svým dvouletým slepicím. Stejnak u orlovek se kohout "udělá" až druhý rok.
A upřímně, radši si nalíhnu 20 kuřat a vidím u všech 20 jak vypadají, jak se opeřují, jak jsou na tom s odolností, jaké to tam háže barvy. Než si koupit jednoho jedince z nějakého "výběru".

9.5.2018 21:16
vevejka

XXX.XXX.208.36

Zdravím, tak čtu vaše rekce na násadová vajíčka a mě připadají KRUTÉ inzeráty takové, že si objednáte násadová vajíčka maransek v únoru, pošlou vám je až v květnu, protože mají hodně objednávek a ta vajíčka můžete všechny vyhodit, protože 49g až 53g můžete použít tak akorát na vaječinu.Drahá vaječina 25kč kus za vajíčko a ještě se cítí uraženi, když jim to vytknete.Prostě se honí peníze a na kvalitu se nehledí.Věra.

9.5.2018 22:16
lydie

XXX.XXX.70.117

incas napsal(a):
O důvodu neochoty chovatelů prodávat násadová vejce jsem psal v jiném vláknu. Vykašlete se na vejce, v tuto dobu to mají Němci stejně už puštěné všechno dohromady. Jak v Lipsku, tak v Erfurtu byla prodejná zvířata obou pohlaví a více rázů. Raději bych přivezl kvalitního vyspělého jedince.

Je to marné... ale snažil jste se

10.5.2018 09:02
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

vevejka napsal(a):
Zdravím, tak čtu vaše rekce na násadová vajíčka a mě připadají KRUTÉ inzeráty takové, že si objednáte násadová vajíčka maransek v únoru, pošlou vám je až v květnu, protože mají hodně objednávek a ta vajíčka můžete všechny vyhodit, protože 49g až 53g můžete použít tak akorát na vaječinu.Drahá vaječina 25kč kus za vajíčko a ještě se cítí uraženi, když jim to vytknete.Prostě se honí peníze a na kvalitu se nehledí.Věra.

Dovolím si názor.

Chovatelé, kteří mají kvalitní chovy, kteří zařazují pouze vhodné jedince do chovných kmenů a kteří jsou schopni vyprodukovat opravdu kvalitní násadové vejce si rozhodně inzeráty na internet nedávají...
Vejce neprodávají buď vůbec, nebo už mají dost zájemců i bez inzerce.
Věřte tomu nebo ne, ale je to tak.
Pochopitelně se může vyskytnout výjimka, ale moc na ni nevěřím.
Spousta lidí poté co se zaplnil trh lacinými líhněmi, ucítila v prodeji NV výnosný obchod, prodají cokoli a za cenu ze které přechází zrak...
A víte proč?
Protože to lidi kupují...
Ještě bych dovolil vyjádřit naprostý souhlas se zde uvedenými příspěvky pod přezdívkou incas, mluvíte mi z duše...

10.5.2018 11:57
veraboskova

XXX.XXX.18.226

vevejka napsal(a):
Zdravím, tak čtu vaše rekce na násadová vajíčka a mě připadají KRUTÉ inzeráty takové, že si objednáte násadová vajíčka maransek v únoru, pošlou vám je až v květnu, protože mají hodně objednávek a ta vajíčka můžete všechny vyhodit, protože 49g až 53g můžete použít tak akorát na vaječinu.Drahá vaječina 25kč kus za vajíčko a ještě se cítí uraženi, když jim to vytknete.Prostě se honí peníze a na kvalitu se nehledí.Věra.

Bohužel i já mám takovou zkušenost s násadovkami křepelek.1/3 buď podměrečná nebo totálně od hov.n. Tak jsem napsala chovatelce a žádná omluva nebo tak něco pomalu co bych to chtěla. Chce to medializovat, minimálně se ozvat. V tomhle se mi líbí FB a tamní skupiny na prodej násadových vajec. Vidíte kdo vám to prodává, můžete se podívat na jeho fotky, historii chovu. A lidi tam píšou doporučení.

10.5.2018 13:35
vevejka

XXX.XXX.208.36

Taky bych byla pro to, aby byla možnost zadat nějaká doporučení na inzeráty, tak jak to mají třeba na Aukru.Pak by si člověk mohl udělat obrázek, zda to vůbec má smysl si něco objednat a myslím si, že i ti prodejci by si dávali větší pozor.

13.5.2018 13:48
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

lukas333666 napsal(a):
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3205523/nasadova-vejce/.

Bohužel se domnívám, že čistokrevnou leghornku čeká min. v ČR smutný konec.
Tihle lidé inzerují v dobré víře, neboť jim toto prodali v drůbežárně a říkali tomu leghorn.
Je velmi těžké jim vysvětlit, že z pohledu chovatelů čistokrevné drůbeže se o žádnou leghornku nejedná.
Další katastrofou pro chov je to, že tyto hybridní zvířata jsou kroužkována, vystavována a někdy i posuzovateli obodována (tedy nikoli vyloučena). Takže potom je už velmi těžké někoho přesvědčit, že nabízí něco, co vlastně vůbec nemá...

13.5.2018 14:44
bery25

XXX.XXX.47.102

Další katastrofou pro chov je to, že tyto hybridní zvířata jsou kroužkována, vystavována a někdy i posuzovateli obodována (tedy nikoli vyloučena). Takže potom je už velmi těžké někoho přesvědčit, že nabízí něco, co vlastně vůbec nemá..-tak toto je šialene, u ziadnych inych zvierat si to neviem ani predstavit, aby sa toto mohlo stat, treba si polozit otazku kto zato moze, no ten co si to kupi asi tazko, ten uz mozno ani nema inu moznost.

13.5.2018 15:19
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

No může za to lidská nevědomost, můžou za to drůbežárny a můžou za to i někteří posuzovatelé. Bohužel posuzovatel je jenom člověk a né každý je odborník na všechno...
Stejně tak jsou schopni někteří vystavovatelé nakroužkovat brojlerovou kachnu nebo husu a vystavit ji jako pekingskou kachnu nebo husu německou nosnou, případně je-li divoce zbarvená tak jako landeskou. A co s tím má posuzovatel někde na vesnické výstavě, který se třeba z vodní drůbeží potká jednou za rok, dělat?
Oni posuzovatelé rádi a ochotně dávají výluky za evidentní vady (dvojzub a pod.), ano je to správně, ale těch kteří jsou schopni dát výluku zvířeti, které evidentně neodpovídá v typu, těch už tolik není.
Hlavně chybí cílená osvěta, na výstavy chodí pár nadšenců, kluby až na pár výjimek fungují pouze na principu, že jednou za rok označí nějakou výstavu za klubovou a tím to končí.
Chovatelství se tak přesouvá na internet, kde nabízí kdejaký vykuk NV či kuřata nejasného původu jako čistokrevné. Lidi si nakoupili líhně sedí doma u klávesnic, poštou jim chodí vejce a oni mnohdy ani netuší, jak to co si objednali má vlastně vypadat...
No a ono jim doma něco vyroste a oni si tady dají příští rok inzerát a on to zase někdo koupí... A tak pořád dokola...

13.5.2018 15:56
bery25

XXX.XXX.47.102

rozumiem, ale podla mna su to len vyhovorky, ked posuzovatel nevie tak nevie, je to jedno aka je vystava, a je to hlavne ich chyba, ako moze posudzovat krizence, ved to nie je mozne, neviem si to predstavit na vystave psov, koni, atd, a ten chudak co si ich kupi v dobrej viere ze je to cistokrvna hydina a v dobrej viere ich samozrejme aj ponukne, ale to uz nie je jeho chyba, aj on bol podla mna oklamany, uz aj ked na vystave, kde bola posudzovana, sa neda kupit cistokrvna hydina, tak uz neviem kde.

13.5.2018 16:25
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

Trošku jsme odbočili...
No ono přirovnání k výstavě psů...
Posuzovatelem (rozhodčím) exterieru psů se stává člověk, který úspěšně absolvoval nějaký kvalifikační proces a stává se v první fázi posuzovatelem jednoho! plemene psů, teprve po nějaké praxi si může postupně rozšiřovat aprobaci na další plemena. Posuzovatelů, kteří mohou posuzovat všechna plemena psů je velmi málo, tuším že v ČR bývali asi 4.
A to pořád posuzují jeden živočišný druh, tedy psa.
Posuzovatelem drůbeže se stává člověk, který úspěšně absolvoval nějaký kvalifikační proces a stává se okamžitě posuzovatelem veškeré drůbeže, tedy 7 živočišných druhů.
Nechci dělat advokáta špatným posuzovatelům drůbeže, ale nelze od nich v žádném případě očekávat takovou absolutní fundovanost, jako u posuzovatelů psů. A i tam mají špatné rozhodčí...

13.5.2018 20:44
bery25

XXX.XXX.47.102

ok, tazko sa zhodneme, tak nech posudzuju dalej 7 zivociznych druhov a nebudu vediet čo je čo a dokonca co je cistorkvne a co krizenci vsetko sa da len treba trosku chciet, ale nech robia ako vedie, a samozrejme aj pri psov mame špatnych rozhodcov, hlavne ked nevyhraju moji psy

13.5.2018 21:04
incas

XXX.XXX.148.65

Tady alespoň to "omezené množství" rodajlendek taky marně hledám...

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3213382/rodajlendky-ve-snusce/.

13.5.2018 21:12
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

incas napsal(a):
Tady alespoň to "omezené množství" rodajlendek taky marně hledám...

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3213382/rodajlendky-ve-snusce/.

Copak pan Sadovsky, ten už se tu řešil, ten má samé rarity, to budou určitě rodajlendky z Nového Zélandu...
Ale z druhé strany za 165, - kč mladou slepici ve snášce, tam bych asi neřešil co to je...
Je to pochopitelně to samé co jsem psal výše, někdo to koupí a bude všem tvrdit, že má rodajlendky...

Přičemž si myslím, že za ty prachy snad nemá za potřebí těm lidem věšet bulíky na nos. Za tu cenu se ta slepice dá prodat i bez pohádek...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.5.2018 21:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Určitě tyhle rod aj lendky vznikly v prostředí kde je pěkná kosa.Některé mají chochol, vous či rous...no každopádně za ty prach bych to ani na vejce nevzal. Užitkovost bude určitě také závratná, jako jejich exterier, tady ani heteroze nepomůže.
No a prodávat bez pohádek? kupující chtějí příběh...upřímnost se moc necení. Ne že bych s takovým jednáním souhlasil..

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2018 10:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3217863/houser/
Mělo by se do plemen přidat: husa bílá brojlerová, i když to není plemeno, inzerenti tu položku nechcou vynechat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2018 10:16
21.5.2018 18:40
2mazutak

XXX.XXX.3.12

no kropenatý přece jsou, ale kropenky ne.bud je to laik, který si naběhl, bylo mu to prodáno jako kropenky.a nebo vikuk, spoléhající na dalšího laika.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.5.2018 19:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je krahujcový, asi "protikus" nějakých hyridních černých nebo žíhaných slepic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.5.2018 22:31

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.5.2018 22:41

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2018 06:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
http://www.nasevejce.cz/o-vejci/druhy-vajec.

A jsem chytřejší, díky. Fakt jsem to nikdy nečetl.

22.5.2018 21:14
lk

XXX.XXX.117.16

ono jich je dost, objednáš vejce pak přijdou nestandartní pod hranicí násadovek, nebo ti je počítají dráž než je uvedeno v inzerátu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2018 15:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3226234/dva-pary-ib/
Barva nesedí, to srnčí IB, jak je napsáno v inzerátu, nejsou. Myslím že vidím spíš divoce zbarvené.

30.5.2018 08:44
honzapm

XXX.XXX.182.25

Oranžovou si člověk po koupi musí sám přimalovat.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3226848/vlaska-oranzovokrka/

30.5.2018 12:21
bery25

XXX.XXX.131.110

honzapm napsal(a):
Oranžovou si člověk po koupi musí sám přimalovat.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3226848/vlaska-oranzovokrka/

mozno inzerat pre barvoslepych

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2018 15:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3239757/kohoutek/
Vidím na jeho hřebeni výrůstky (na boku), asi se mi to jen nezdá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.6.2018 11:03

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.6.2018 11:17
5.7.2018 13:37
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

Ako by Aym Cemani kohút asi nemal vyzerať s klopeným ( a omrznutým?) hrebeňom.
https://zvierata.bazos.sk/inzerat/87529556/Predam-chovny-kmen-Ayam-Cemani.php

Predam chovny kmen Ayam Cemani 4+1... v plnej znáške... vek kohuta cca 2 roky, vek sliepok cca 1,5 roka. Indonezska rarita medzi sliepkami, okrem vajec je cierne vsetko-aj vnutornosti aj chutne maso... cena len spolu - 65 eur...

Meno: Monika
Telefón: 0949503233

Lokalita: 951 53 Nitra.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.8.2018 08:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3314432/prodam-husy-ceske/
Je to na IF už delší dobu. Další husy jakože české, kde to české je zřejmě myšleno vážně. Už ten dvojitý podbřišek a tvar hlavy svědčí o tom, že to s češkou má společnou jenom barvu peří v dospělosti.

28.8.2018 12:06
horal

XXX.XXX.13.30

honzapm napsal(a):
Oranžovou si člověk po koupi musí sám přimalovat.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3226848/vlaska-oranzovokrka/

Já si ale myslím že se opravdu jedná o vlašku s dovětkem oranžovokrká, Pouze zapomněli napsat šedá rsp. pěrlově šedá oranžovokrká. Mám je též od špičkového chovatele, poze mají růžícový hřeben. Když je nekvalitní fotka tak se to nepozná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.8.2018 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3314432/prodam-husy-ceske/
Je to na IF už delší dobu. Další husy jakože české, kde to české je zřejmě myšleno vážně. Už ten dvojitý podbřišek a tvar hlavy svědčí o tom, že to s češkou má společnou jenom barvu peří v dospělosti.

Další takový.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3316688/prodam-2husy-ceske-bile-housera/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.8.2018 08:40

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.11.2018 17:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

to jsou husy rulandské šedé, přeci :D

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.11.2018 17:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, jen mi vadili tie ypsylóny.:))

8.11.2018 18:23
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

To rulandské šedé vo fľaši je super vínko, ale tie rulandské husy, akurát tak na pekáč a k tomu to vínko!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.11.2018 06:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

peter z bratislavy napsal(a):
To rulandské šedé vo fľaši je super vínko, ale tie rulandské husy, akurát tak na pekáč a k tomu to vínko!!!

Zdravím Vás!
Neni ešte katalóg 2018 z Nitry niekde? Ďakujem.:)

11.11.2018 17:43
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím Vás!
Neni ešte katalóg 2018 z Nitry niekde? Ďakujem.:)

Ja ho vidím, keďže som prihlasoval hydinu na výstavu. Ale nie sú tam mená chovateľov, len prihlásené zvieratá cca 1.400 kusov hydiny

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2018 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bohužiaľ mne sa objaví iba táto prvá strana.:(

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2018 20:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

jenže kdo není vystavovatel, tak ho to tam nepustí a vidí leda kulový

11.11.2018 21:04
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

https://www.cschbohdalov.cz/nitra/

Na této stránce najít níže odkaz online katalog.
Kliknout a načte se Vám pdf, které si následně otevřete.

Není to nijak vázané na přihlášení.
Mě to v prohlížeči Chrome funguje

Stejně lze zobrazit i katalogy na Lysou a Brno

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 09:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Áno, tu už sa dá pozrieť, ďakujem!

26.4.2020 15:31
honzapm

XXX.XXX.134.34

Nebere si holt žádné servítky.
To by pan Sebright koukal.

27.4.2020 11:53
Erik Rosario

XXX.XXX.222.20

honzapm napsal(a):
Nebere si holt žádné servítky.
To by pan Sebright koukal.

jo krasne preklepy, ja som videl inzerat kde predavali "predam pava a panvicu" no tak ked si kupis pava tak dostanes aj teflonku k nemu.

ale najlepsie bolo "predam kacatka vydesene kacicou" namiesto vysedene.

a tiez predavali uz aj "BIJO" kurence....

27.4.2020 12:05
honzapm

XXX.XXX.134.34

Tak to jste mě teda vyděsil.
A kolik u vás stojí běžně čistokrevná kuřata? Těch 7 Eur?

27.4.2020 12:56
Erik Rosario

XXX.XXX.222.20

nejako to nesledujem, ja som kupoval vacsinou vajicka do 1 eura za ks, tento rok tiez tolko isto plus minus zopar centov.

kuriatka som kupoval od jednej chovatelky tak tiez to bolo 4-5 eur za ks, ale kupovane kuriatka mi hynuli tak uprednostujem vajicka. napriklad brojlerove kuriatka boli 0.50 eur to je ako zadarmo, bezne sedliacky mix je tak 1 eur za ks.

27.4.2020 17:03
faith68

XXX.XXX.121.157

Erik Rosario napsal(a):
jo krasne preklepy, ja som videl inzerat kde predavali "predam pava a panvicu" no tak ked si kupis pava tak dostanes aj teflonku k nemu.

ale najlepsie bolo "predam kacatka vydesene kacicou" namiesto vysedene.

a tiez predavali uz aj "BIJO" kurence....

Mna pobavil inzerat na kohuta,ktory uz DEPTA.

27.4.2020 21:33
Erik Rosario

XXX.XXX.222.20

Depta? co tam malo byt?

JanaSeverka

12.5.2020 09:46
JanaSeverka

XXX.XXX.108.32

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně inzerátu. CHovám si začátečnicky holandanky (klasickou černý ráz s bilou choch). a paduánaky černý ráz a došly mi u holandanek slepičky. Objevila jsem tento inzerát a podmínka je koupit vše.
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/119773407/paduanky-zakrsle-a-holandanky-cerne.php
Chtěla bych je koupit ale nevidím u těch paduánek kroužky a jedna se mi zdá křiženec ta popelavá s rousky.
Jak vidíte vy inzerát, koupili byste nebo ne?
Děkuji za radu zkušenejších.

12.5.2020 10:00
.tumash1983.

XXX.XXX.160.140

Už asi není co kupovat...

JanaSeverka

12.5.2020 10:05
JanaSeverka

XXX.XXX.108.32

ano všimla jsem si jednalo se o toto, ale i tak budu ráda, pokud mi k tomu někdo řekne více abych byla připravenější do příště. Fotečky další mám raději jsem si to vyfotila více a zkoumala.
Děkuji

JanaSeverka

15.5.2020 16:10
JanaSeverka

XXX.XXX.108.32

Ještě prosím bych se zeptala na tento inzerát https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3598441/kurata-housata-kachnata-perlicata-krutata/, chtěla bych si tam něco zakoupit. Máte s tím někdo zkušenosti. Začínající chovatelka . Děkuji vám.

Přidejte reakci

Přidat smajlík