Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.1.2019 11:18
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak už tu máme Nový rok 2019. A u nás začíná opět porodem. Tentokrát Ocasatá porodila venku pod jeslemi beránka. Teď už jsou ubytovaní pod střechou.
A přidávám i pár fotek orlovky slepice 2018, včera bylo zase vejce jsou 34tý týden staré.

A ještě odkaz na předchozí prosincovou teplákovku
https://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/detail/3525074/prosinec-2018

1.1.2019 12:45
M.stehno

XXX.XXX.241.241

Uteklo to jako voda .... Máme tu nový rok, novou chovnou a novou výstavní sezonu. A proto vám všem přeji do nového roku hodně zdraví, štěstí, hodně pohody a taky hodně chovatelských úspěchů a zkrátka vše NEJ.

1.1.2019 12:54
kastef

XXX.XXX.69.65

Tak mi ted dozabíjeli zbytek kohoutu wyandotáku,takže trochu netradični zahájení noveho roku( A NE MOC PŘÍJEMNÉ,NO CO UŽ)

1.1.2019 13:15
M.stehno

XXX.XXX.241.241

Jak na Nový rok tak po celý rok...

1.1.2019 14:00
kastef

XXX.XXX.69.65

M.stehno napsal(a):
Jak na Nový rok tak po celý rok...

Jj ,to mi taky chlap doma řikal.Tak snad budou početné odchovy.

1.1.2019 14:13
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jinak všechno nejlepší paní Daně k narozeninám

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2019 14:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Njn, k chovu drůbeže patří zabíjení kohoutů, to se nedá přeskočit.

taky tam mám kandidáta, nejošklivějšího paduáňáka na světě, to zvíře má snad všechny vady, které si můžete vymyslet. pořád čekám, že třeba půjde do sebe a ještě povyroste, ale asi ne, bude z něj polívka

1.1.2019 16:02
viu

XXX.XXX.209.18

U nas se tez porazelo 8🐇
Kdo chce jist maso, musi s tim pocitat.
A uplne nejradeji mam...vy mate kraliky/ slepice.... fuj, smrad,mouchy....a nemate kralika /vajicka navic
🤐

1.1.2019 17:13
sadovsky

XXX.XXX.248.235

Dobrý podvečer.Vše nejlepší v Novém roce přeji Všem.Mnoho a mnoho chovatelských úspěchů.Jinak jak na Nový rok - tak po celý rok.Dnešní nadělení kuřátek

1.1.2019 17:15
M.stehno

XXX.XXX.241.241

Jo doufám že někdo neměl dneska husu,kachnu, slepici zkrátka to co lítá aby mu neuletělo štěstí

1.1.2019 17:51
Olánek

XXX.XXX.18.69

M.stehno napsal(a):
Jak na Nový rok tak po celý rok...

Tomu nechci věřit,utek mě dnes pes a honil jsem ho v lese z a občasné střelby asi hodinu.Za chvíli to na Letné začne,jeden a půl milionu za jedenáct minut v luftě.

1.1.2019 18:12
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Olánku, ještě si pamatuju, jak jsme cvičili Alfa. Já se štěnětem začátkem prosince. Když byl neklidný, tak já v klidu. A za chvíli bylo v klidu i štěně. A manžel odpaloval větší kus od nás petardy. Nakonec dostal schytáno od jednoho pána, který mu peprně vynadal
Tak jsme šli trénovat do "staré cesty". Ale vyplatilo se. Pes je v klidu a žádné vyšilování, a pak to okoukal od něj i ten druhý jezevec.
Včera jsme pro jistotu zatáhli žaluzie, zatáhli závěsy, pustila jsem televizi jako zvukovou kulisu. Rozsvíceno. Vyrábím chlebíčky a poslala jsem syna, aby se podíval, kde je Alf když venku začali k večeru odpalovat první petardy. A Alf seděl v obýváku a koukal se na televizi. A tam dávali jak odpalují první ohňostroje

1.1.2019 18:15
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Beránek, co vypadal ráno po narození jak černoch nám trochu jak oschnul zesvětlal. Manžel mu říká mangalice, protože je děsně chlupatej

1.1.2019 18:21
M.stehno

XXX.XXX.241.241

veraboskova napsal(a):
Beránek, co vypadal ráno po narození jak černoch nám trochu jak oschnul zesvětlal. Manžel mu říká mangalice, protože je děsně chlupatej

Je k pomuchlování

1.1.2019 19:55
kastef

XXX.XXX.69.65

Tak sem dnes prosvítila vejce v lihni-18 zelenych vajícek z křizeni araukanich mixú O oplozených sice sem to čekala,vše bylo bezocasé a neostřihané,ale tajne sem doufala,že aspon pár ks....k tomu sem přidala 8 křížencu Brahmanek,ty vypadaji Ok.
Ach jo doufam,zese vylihne aspo 6 nebo 7 kurat a nebudu svìtit a blokovat odchovnu 3kuřaty.
Normalne v tutodobu už davám Australky,ale kohout byl mlady na podzim,tak zatím nepojima,a Brahmy ješte nenesou.Tak sem chtela vylihnout aspon neco.

Kdyby se mi vylihl nejaký minipočet,nebude nekdo v okoli Kromeřize lihnout okolo 15 .1.nejaka kuřatka a par mi odprodal?Doufam,ze to nebude třeba a bude aspon tech 6 nebo 7.Ach jo,to je pech zase.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2019 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak vždycky se dají kříženci zahodit a tím pádem bude prázdná líheň a prázdná odchovna a bude to čekat, až bude co pořádného líhnout:)

1.1.2019 20:33
kastef

XXX.XXX.69.65

To jako ,zebych ty nebožaky -tech par oplozenych co zbyly vyhodila?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2019 20:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

takovej potrat, no. jdou uvařit a nakrmit ostatní drůbeže

1.1.2019 21:59
kastef

XXX.XXX.69.65

sadovsky napsal(a):
Dobrý podvečer.Vše nejlepší v Novém roce přeji Všem.Mnoho a mnoho chovatelských úspěchů.Jinak jak na Nový rok - tak po celý rok.Dnešní nadělení kuřátek

Tak ty jsou krásný,gratuluju.Já dnes prosvecovala,moc dobře to nedopadlo.

1.1.2019 22:04
kastef

XXX.XXX.69.65

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
takovej potrat, no. jdou uvařit a nakrmit ostatní drůbeže

To by u nas neprošlo,muž si myslel ,že sem se uderila do hlavy,když sem to nadhodila.
No tak budem čekat.

2.1.2019 07:23
Malkina

XXX.XXX.50.199

Vím že se to nedoporučuje,ale my to tak děláme.Po každým prosvícení doložím líheň novýma vajíčkama a běží v kuse třeba tři měsíce.Na nová vejce prostě kreslím jiný symbol nebo napíšu datum aby v tom nebyl hokej.

2.1.2019 07:36
Olánek

XXX.XXX.18.69

veraboskova napsal(a):
Beránek, co vypadal ráno po narození jak černoch nám trochu jak oschnul zesvětlal. Manžel mu říká mangalice, protože je děsně chlupatej

Je to ten co snímá hříchy světa ?

2.1.2019 07:38
Olánek

XXX.XXX.18.69

Malkina napsal(a):
Vím že se to nedoporučuje,ale my to tak děláme.Po každým prosvícení doložím líheň novýma vajíčkama a běží v kuse třeba tři měsíce.Na nová vejce prostě kreslím jiný symbol nebo napíšu datum aby v tom nebyl hokej.

Kolik máte odchoven,jako ve škole,dle stáří?

2.1.2019 08:21
Malkina

XXX.XXX.50.199

Olánek napsal(a):
Kolik máte odchoven,jako ve škole,dle stáří?

Jo,používáme takový ty 60l hranatý maltovníky s lampičkou-nejmladší v kuchyni,pak jdou do chodby a nakonec do ohrádky do kurníku.Tam postupně jak zdrhaj se smísej se slepicema.Štábní kulturu to nemá,ale nám to stačí.Letos si chci teda od líhnutí odpočinout-manžel říká,že to stejně nevydržím-a je teprve leden..Jestli si zas přitáhne bažantí vajíčka a já budu muset stejně obracet asi se svezu s ním

2.1.2019 09:18
Olánek

XXX.XXX.18.69

Malkina napsal(a):
Jo,používáme takový ty 60l hranatý maltovníky s lampičkou-nejmladší v kuchyni,pak jdou do chodby a nakonec do ohrádky do kurníku.Tam postupně jak zdrhaj se smísej se slepicema.Štábní kulturu to nemá,ale nám to stačí.Letos si chci teda od líhnutí odpočinout-manžel říká,že to stejně nevydržím-a je teprve leden..Jestli si zas přitáhne bažantí vajíčka a já budu muset stejně obracet asi se svezu s ním

Stejně je to kuřecí dětství nejlepší s kvoč nou

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2019 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

kastef napsal(a):
Tak sem dnes prosvítila vejce v lihni-18 zelenych vajícek z křizeni araukanich mixú O oplozených sice sem to čekala,vše bylo bezocasé a neostřihané,ale tajne sem doufala,že aspon pár ks....k tomu sem přidala 8 křížencu Brahmanek,ty vypadaji Ok.
Ach jo doufam,zese vylihne aspo 6 nebo 7 kurat a nebudu svìtit a blokovat odchovnu 3kuřaty.
Normalne v tutodobu už davám Australky,ale kohout byl mlady na podzim,tak zatím nepojima,a Brahmy ješte nenesou.Tak sem chtela vylihnout aspon neco.

Kdyby se mi vylihl nejaký minipočet,nebude nekdo v okoli Kromeřize lihnout okolo 15 .1.nejaka kuřatka a par mi odprodal?Doufam,ze to nebude třeba a bude aspon tech 6 nebo 7.Ach jo,to je pech zase.....

Dobrý večer. Dnes jsem dával pod 3 hedvábničky 15 vajec cemani a 9 hedvábniček. Každá má po 8mi kusech na zkoušku oplozenosti. Pokud budete mít zájem, dejte vědět, jsem z Kojetína. Pěkný večer. Jirka

2.1.2019 19:13
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak už tu dlouho nebylo sněhové zpravodajství. No dneska byla cesta z práce "o ústa". Doufám, že jste všichni doklouzali v pořádku. Já jsem ráda, že jsme vyjeli všechny kopce směr domov.
Dneska křepelky v líhni 17tý den. Asi jsem je upekla zatím to nevypadá, že by se něco chtělo líhnout.

2.1.2019 20:43
Babička

XXX.XXX.4.6

Do nového roku přeji všem dobré zdraví,štěstí a radost z narozených, zdravých mláďátek všeho druhu.

2.1.2019 21:10
kastef

XXX.XXX.69.65

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý večer. Dnes jsem dával pod 3 hedvábničky 15 vajec cemani a 9 hedvábniček. Každá má po 8mi kusech na zkoušku oplozenosti. Pokud budete mít zájem, dejte vědět, jsem z Kojetína. Pěkný večer. Jirka

Dekuju moc za nabidku,jsme kousek od Kojetina,nezname se trebas,zname tam chovatele,jezdivali jsme tam na vystavy.
Dnes sem znovu prosvitila,zelena vejce 0,ale ty krizene Brahmy vsech 8 se vyviji.
Tak kdyby neco ozvu se.

3.1.2019 10:18
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Za oknem je krásně, snížek se tam sype jako v pohádce. Do toho prosvítá sluníčko no nádhera. A my musíme být zalezlí doma :( Lenička půjde s tatínkem na sáňky ať se trochu vyvětrá, nebo nám z ní doma klepne :)

Jinak včera muž přistihnul slepici jak žere vajíčko. Drapl jí a já přemýšlím co s ní. Je to loňská, moc se mi ji nechce likvidovat. Ale dá se to nějak odnaučit?? Co když to naučí či naučila i ostatní?? Vejce se snažíme sbírat průběžně během dne ale zrovna jedna slípka snáší později tak to vejce bylo obětí.

3.1.2019 10:44
ladd

XXX.XXX.34.41

Ni+Pa napsal(a):
Za oknem je krásně, snížek se tam sype jako v pohádce. Do toho prosvítá sluníčko no nádhera. A my musíme být zalezlí doma :( Lenička půjde s tatínkem na sáňky ať se trochu vyvětrá, nebo nám z ní doma klepne :)

Jinak včera muž přistihnul slepici jak žere vajíčko. Drapl jí a já přemýšlím co s ní. Je to loňská, moc se mi ji nechce likvidovat. Ale dá se to nějak odnaučit?? Co když to naučí či naučila i ostatní?? Vejce se snažíme sbírat průběžně během dne ale zrovna jedna slípka snáší později tak to vejce bylo obětí.

Zastřihněte jí horní špičku zobáku, aby byla tak o 2 mm kratší než spodní (klidně to střihněte na dvakrát, aby to nebylo málo nebo naopak, aby to nebylo do krve). Při pokusu o rozbití vajíčka do něj bude klobat spodní půlkou zobáku a v té nemá sílu ho rozbít. Po pár pokusech to vzdá a než horní špička doroste, tak na zlozvyk zapomene. Mám to odzkoušeno dvakrát.

3.1.2019 11:11
javorka

XXX.XXX.98.207

Nemohlo být už vejce rozbité? Mě slepice vejce normálně nežerou, ale jak je nakřáplé, (třeba má slabou skořápkou) tak se do něj taky pustí.
Já bych ji počkala, jestli se to bude opakovat. Byla by jí škoda.

3.1.2019 17:57
dkup

XXX.XXX.58.83

Taky je dobré zakrýt vchod do snášedla nějakou "záclonkou", aby tam byla tma.

3.1.2019 18:13
ančovička1

XXX.XXX.32.173

Ja jsem take pro zastižení špičky zobaku,není to žádný těžký zákrok, asi jako drápek kralikovi..bylo by slepicky škoda,možná,že jen sežrala rozbité vejce..ja,když takovou slepicku chytnu při činu,tak ji strčím do kralikarny (se zradlem) a sleduji,jestli vajicko po sneseni zůstane celé a nevšímá si ho nebo se ho snazi rozbit..téměř vždy je propustena,vejce si nevšímá..příčina rozbiti bývá v tenčí skořápce,přidávejte do krmeni vápenec,kysele mleko,zeleninu..nebo smes pro tnosnice,ale to jiste znáte😀 ..tak at se vsem dari🐔🐔

3.1.2019 20:09
kastef

XXX.XXX.69.65

To ,ze slepice sezerou rozbité vejce je normalní ,je třeba to sledovat.U nas se za 10 let s drubeži nestalo,že by to slípky zraly schvalne.

3.1.2019 20:26
veraboskova

XXX.XXX.0.235

3.1.2019 20:43
bery25

XXX.XXX.149.149

veraboskova napsal(a):
Pěkný večer všem. 18tý den

sam vojak v poli co to mate polozene,to je vlhkomer,dakujem

3.1.2019 21:00
kastef

XXX.XXX.69.65

kastef napsal(a):
Tak sem dnes prosvítila vejce v lihni-18 zelenych vajícek z křizeni araukanich mixú O oplozených sice sem to čekala,vše bylo bezocasé a neostřihané,ale tajne sem doufala,že aspon pár ks....k tomu sem přidala 8 křížencu Brahmanek,ty vypadaji Ok.
Ach jo doufam,zese vylihne aspo 6 nebo 7 kurat a nebudu svìtit a blokovat odchovnu 3kuřaty.
Normalne v tutodobu už davám Australky,ale kohout byl mlady na podzim,tak zatím nepojima,a Brahmy ješte nenesou.Tak sem chtela vylihnout aspon neco.

Kdyby se mi vylihl nejaký minipočet,nebude nekdo v okoli Kromeřize lihnout okolo 15 .1.nejaka kuřatka a par mi odprodal?Doufam,ze to nebude třeba a bude aspon tech 6 nebo 7.Ach jo,to je pech zase.....

Myslíte,ze mam ty neoplozene vejce dat pryč?To tak zustane jen tech 8 tmavohnedych,tak snad líhen udrží teplotu-mela by...kdyz sem v ní pred lety líhla prvne,mela sem tam 13 vajec,ale tech 8 uz je malo??Mam Cleo 5.

3.1.2019 21:23
veraboskova

XXX.XXX.0.235

bery25 napsal(a):
sam vojak v poli co to mate polozene,to je vlhkomer,dakujem

jo je to tenhle vlhkoměr http://www.lihne.cz/87-45-mm.html

3.1.2019 21:29
bery25

XXX.XXX.149.149

veraboskova napsal(a):
jo je to tenhle vlhkoměr http://www.lihne.cz/87-45-mm.html

dakujem,ale v starych bioskach,som vlhkost nikdy neriesil,mam taku istu,ako vy,co ste olievali vodu

3.1.2019 21:43
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Nemyslím si, že máme stejný typ líhně. V návodu k té mojí se voda na dno nedává. To je až u té kapacitně větší líhně. Já mám tu menší na 35 vajec. Rosím teď poslední dny a zajímalo mě, jak se drží vlhkost. Přišlo mi, že to hodně rychle klesá. TAk jsem mezi síto a dno dala dva malé kousky hadrů a ty udržuju vlhké. Půl dne se drží vlhkost dobře, neklesne to pod 60 procent. A proto tam mám i ten vlhkoměr.
No každopádně si myslím (a protože jsem před pár dny prosvěcovala tak už i vím), že výsledky nebudou dobré. Jak jsem psala, teprve jsem se s líhní učila. A jak mě varoval začátek, že s tím kolečkem od potenciometru nemám moc otáčet. No tak samozřejmě jsem otočila malinko. Ale v líhni to hned skočilo na vysokou teplotu. No trošku jsem je pár hodin moc pekla No ale je to první líhnutí v téhle líhni a teď už aspoň vím, na co si dávat pozor.

3.1.2019 22:17
bery25

XXX.XXX.149.149

ano, ja mam tu velku,na 90 vajicok,to kolecko je velmi citlive,ja s tym tiez bojujem,ale nieco sa vzdy vyliahne,tak nabuduce budete mat urcite viac stastia

4.1.2019 08:23
jo012810

XXX.XXX.101.35

veraboskova napsal(a):
Ranní odlov

Dobrý den.
Možná máte všechna nevyklubaná vajíčka neoplozená. Můžete prověřit. Pokud byla oplozena a odumřela v jakém koliv stádiu, pak je problém v líhni. U biosek je třeba mít určitou trpělivost a zkušenost s nastavením. Proto jsem si pořídil plný utomat, abych nemusil denně sledovat, případně korigovat. Na https://kshk.rajce.idnes.cz/Lihnuti_a_odchov_drubeze_a_japonskych_krepelek/
vidíte, jak se křepelky líhnou v malé R com.

4.1.2019 09:11
veraboskova

XXX.XXX.18.226

jo012810 napsal(a):
Dobrý den.
Možná máte všechna nevyklubaná vajíčka neoplozená. Můžete prověřit. Pokud byla oplozena a odumřela v jakém koliv stádiu, pak je problém v líhni. U biosek je třeba mít určitou trpělivost a zkušenost s nastavením. Proto jsem si pořídil plný utomat, abych nemusil denně sledovat, případně korigovat. Na https://kshk.rajce.idnes.cz/Lihnuti_a_odchov_drubeze_a_japonskych_krepelek/
vidíte, jak se křepelky líhnou v malé R com.

Ze 30ti vajec byla jen 2 neoplozená. Zbytek nejspíš upečen, fáze vývoje odumřeného zárodku odpovídá době mé bohužel už né mladické nerozvážnosti při kroucení kolečkem od potenciometru.
Doma mám ještě 2 líhně rcom king suro 20, tzn. automaty (a jednu Italskou pec Covinu, kterou doufám už zapínat nebudu). Není s tím ale taková sranda a kapacitně jsou rcomky už nedostačující. Takže když jsem měla možnost koupit za tisícovku Biosku, tak jsem do toho šla

4.1.2019 13:03
jo012810

XXX.XXX.101.35

Do R comky se vejde 60 křepelčích vajec a pokud bych prosvěcoval, pak bych jich mohl "do patra" naskládat dalších 15 až 20 kusů. Jinak Bioska je skutečně dobrá líheň, která se ale musí hlídat a to se mi nechce a raději jsem si připlatil..Ale každý se rozhodne podle svého.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 16:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jen tak, jak si “užívají” zimu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 18:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás si zimu užívá jenom Nora... ba ne, chocholky jsou taky v pohodě. ale mě ta zima nebaví. Už chci jaro.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 19:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U nás si zimu užívá jenom Nora... ba ne, chocholky jsou taky v pohodě. ale mě ta zima nebaví. Už chci jaro.

Mě taky ne, ale se snehem (pokud nezametsm 3x denně) jeto snesitelnější. A na jaře se vlaha bude hodit

4.1.2019 19:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

FruFru - koukám, že vám přece jen nějaké ty slépky zbyly, pejsek hodný je nezahrabal všechny?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
FruFru - koukám, že vám přece jen nějaké ty slépky zbyly, pejsek hodný je nezahrabal všechny?

Jo, rodičovské hejno + 2 letošní, už nesou. Jen všechny bílé letošní kusy odešly do slepičího nebe. Tak snad budu milt letošní sezonu víc štěstí a pes jinou zábavu. Vypadá ale nevinně, ne?

4.1.2019 21:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

To musel udělat někdo jiný. Tyhle nožky vypadají, že v životě nehrabaly, a tělíčko vypadá, že má naprosto stejnou zálibu, jako mám já - tj. hajání na gé.

4.1.2019 21:16
veraboskova

XXX.XXX.0.235

jo012810 napsal(a):
Do R comky se vejde 60 křepelčích vajec a pokud bych prosvěcoval, pak bych jich mohl "do patra" naskládat dalších 15 až 20 kusů. Jinak Bioska je skutečně dobrá líheň, která se ale musí hlídat a to se mi nechce a raději jsem si připlatil..Ale každý se rozhodne podle svého.

A jak to tam skládáte? Já jsem se o to také pokoušela, ale brzo mě to přešlo dávat vejce do patra. Jak má rcomka velký sklon při otáčení, tak se vejce pohybovala sem a tam z té druhé řady.
PS: foto potěší

4.1.2019 21:26
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jinak koukali jste dneska někdo na ČT24 od osmi večer? Hyde Park na téma slepice a klecové chovy atd.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 22:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
To musel udělat někdo jiný. Tyhle nožky vypadají, že v životě nehrabaly, a tělíčko vypadá, že má naprosto stejnou zálibu, jako mám já - tj. hajání na gé.

Cha chá! Díry nenafotím, jsou pod sněhem, tělíčko sice trochu zaoblené, ale po 2 letech malm na levé ruce větší svaly od vodítka...a po 20 km vycházky jsem utahanej já, ona ne

4.1.2019 22:08
bery25

XXX.XXX.149.149

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U nás si zimu užívá jenom Nora... ba ne, chocholky jsou taky v pohodě. ale mě ta zima nebaví. Už chci jaro.

ake jaro,este len vianoce idu,nechajte aj nam si uzit biele vianoce

4.1.2019 22:09
bery25

XXX.XXX.149.149

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, rodičovské hejno + 2 letošní, už nesou. Jen všechny bílé letošní kusy odešly do slepičího nebe. Tak snad budu milt letošní sezonu víc štěstí a pes jinou zábavu. Vypadá ale nevinně, ne?

ten je nadherny,ten to nemohol urobit,tomu by ziadny sudca neuveril,nevinny

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 22:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý je naučit psa, že se netahá:D

Kdyby Nora tahala, tak nemám větší svaly na ruce, ale vodřenou hubu

4.1.2019 22:23
honzapm

XXX.XXX.182.25

Kdo ví, z čeho ty svaly na levačce vlastně jsou, že...

A ta nevinná fenečka kulatá, tedy oválná, tak ta jistě za zahrabané hedvábničky nemůže.
To se pozná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 22:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Třeba to byl omyl

Třeba Nora, když čmajzne zahradní kbelík, tak ho v zápalu hry vždycky rozšlape a z kyblíku zůstanou jen kusy plastu. Hedvábničku by určitě zašlápla taky

4.1.2019 22:42
honzapm

XXX.XXX.182.25

Pravda, třeba si zahrabávala něco dobrého na horší časy, hedvábnička na to dostala chuť,
chtěla si to sníst, pejsek si jí nevšiml a omylem ji zahrabal i s kostičkou taky.
No a že zahrabala jenom ty bílé, tak to je určitě také nedorozumění, možná zahrabala
i další barvy, ale ty v rozrytém trávníku tolik nezářily, takže je nerovnoměrně osvalený
páníček nenašel. Má úcta.

Jinak naše detektivní kancelář Na Gé má otevírací dobu 8x týdně, v době mezi 14 - 14.25 hod.
Sazba je proměnlivá. M. ú.

4.1.2019 22:48
ančovička1

XXX.XXX.32.173

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý je naučit psa, že se netahá:D

Kdyby Nora tahala, tak nemám větší svaly na ruce, ale vodřenou hubu

Mam přerostlou ,silně energickou fenku dobrmana a ráda me tahá,tak ja tu šanci , mit vodrenou hubu,mam kazdou chvili😂😂😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2019 23:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak hezky popořadě:
-jsem pravák
- veškeré pokusy o výchovu chůze (včetně drastických-škubem salto na záda) selhaly, fungují jen při frekvenci “pomalu” asi tak 1xminuta
- na volno poslouchá krásně, prostě neustálý boj o pozici šéfa
- ano, odsouzeníhodná okamžitě, neb byla mnou přistižena při činu, nakonec jsem našel i to peří v hov....
- hubu jsem si zatím nenabyl, včas pouštím vodítko
- na gaučíku nelehá, neb nesmí, ikdyž chovat by se chtěla, tak se válí na podlaze -viz foto

5.1.2019 08:44
jo012810

XXX.XXX.101.35

veraboskova napsal(a):
A jak to tam skládáte? Já jsem se o to také pokoušela, ale brzo mě to přešlo dávat vejce do patra. Jak má rcomka velký sklon při otáčení, tak se vejce pohybovala sem a tam z té druhé řady.
PS: foto potěší

Bohužel fotku nemám, ale udělal jsem si z plastu vyšší děrované přepášky, takže patro je možné...Přeji, a´t se chov daří.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2019 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Frufru, co to je za pěknou matraci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2019 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Frufru, co to je za pěknou matraci?

www.odolnepelechy.cz matrace Ewjul, jen krátké chlupy se špatně luxují, ale to nebude případ Nory.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2019 09:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak hezky popořadě:
-jsem pravák
- veškeré pokusy o výchovu chůze (včetně drastických-škubem salto na záda) selhaly, fungují jen při frekvenci “pomalu” asi tak 1xminuta
- na volno poslouchá krásně, prostě neustálý boj o pozici šéfa
- ano, odsouzeníhodná okamžitě, neb byla mnou přistižena při činu, nakonec jsem našel i to peří v hov....
- hubu jsem si zatím nenabyl, včas pouštím vodítko
- na gaučíku nelehá, neb nesmí, ikdyž chovat by se chtěla, tak se válí na podlaze -viz foto

Ajaj! Hubu nenabil, ne nenabyl...

5.1.2019 14:23
kastef

XXX.XXX.69.65

kastef napsal(a):
Myslíte,ze mam ty neoplozene vejce dat pryč?To tak zustane jen tech 8 tmavohnedych,tak snad líhen udrží teplotu-mela by...kdyz sem v ní pred lety líhla prvne,mela sem tam 13 vajec,ale tech 8 uz je malo??Mam Cleo 5.

Tak nikdo neporadí,vyhodit?nebo ne........?

5.1.2019 15:04
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Halo halo, prosím o pomoc. Kdo jste tu během roku přidaval foto snášecích budek pro slepičky s OSB desek?? jaksi to nemohu dohledat a mužíček chytil tvořící slinu tak žebych mu dala nějaký must :)

Předem děkuji

5.1.2019 15:59
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A ještě jedna fotka když byly ještě nové. Můžu případně dodat rozměry (ale až zítra). Pořád používáme a fungují. Akorát to chce sehnat kobereček dovnitř pro měkký dopad vejce. (máme od čonga).

5.1.2019 16:03
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jedinou věc tam máme nedořešenou na fotkách. Ten kryt na schovávačku vajec se jedna slepice naučila nadzvedávat. Tak tam máme ještě přidělané něco jako "zarážky". A do vchodu jsme zavěsili rozstříhané tepláky

5.1.2019 16:39
ančovička1

XXX.XXX.32.173

kastef napsal(a):
Tak nikdo neporadí,vyhodit?nebo ne........?

Kastef,lihni je jedno,jestli lihne 8 vajec nebo žádné..udržuje stále teplotu na jakou je nastavena..byt vami,tak ta neoplodnena vejce vyhodim driv než začnou smrdět,nedejboze aby praskla..treti tyden uberte teplotu,pridejte vlhkost,ale to asi znáte..tak at to vyjde,i osum kuratek stoji zato😀🐔🐔🐔

5.1.2019 16:51
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Juuuu, to jsou ony :) A ja jsem si rikala ze jsem je u vas videla. Moc dekuji.
Koberce mame dosti. Kamarad me zasobil z veletrhu. Rozmer posilat nemusite. Spis me zajima sklon te desky po ktere se kutali vajicko....

5.1.2019 17:11
sadovsky

XXX.XXX.248.235

Dobrý podvečer.Tady je pár přírustků do slepičí rodiny.Teď jsem nafotil. .Další lezou z vajiček.

5.1.2019 17:32
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Juu, ty jsou krasny. Ja uz chci taky kuratka. Ale pipky nam jaksi stavkuji. Budu si muset jeste pockat....

5.1.2019 17:41
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

My mame upecene leda tak loupacky

5.1.2019 17:44
ančovička1

XXX.XXX.32.173

To jsou krasna kuratka😀..ja začnu lihnout asi za měsíc,zitra si pojedu jeste pro noveho maransaka,..budu lihnout maransky,vlasky koroptvi,brahmanky a milflerky..milflerky ale pod slepickami,pretože bez mamky nejsou šťastné..tak uz se tesim.do te doby jste musim zkontrolovat a dokoupit lampy a žárovky,abych to neshanela na posledni chvili a manžel musi sbouchat ten čtvrtý kurnik

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2019 17:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já mám pořád kuřice, takže není co líhnout

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2019 17:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jedinej pohlavně dospěle projevující se drůbeží tvor je Bílej ocas, kterej ale neví, že jako jedinej má letos smůlu, na ségry to nepustím
Ale je to super zvíře, asi to udělám tak, že dostane na jaře nějaký hybridní prostituky a bude skákat chocholky příští rok

5.1.2019 17:54
viu

XXX.XXX.209.18

Ni+Pa napsal(a):
Juu, ty jsou krasny. Ja uz chci taky kuratka. Ale pipky nam jaksi stavkuji. Budu si muset jeste pockat....

A ja se naopak bojim, ze uz budou kvokat 😂 kdyby tak vydrzeli alespon do konce unora, brezen by byl super.
Zatím se jim ani nechce ven, sunou se nenapadne rovnou na terasu a koukaji do obyvaku.

5.1.2019 18:02
ančovička1

XXX.XXX.32.173

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jedinej pohlavně dospěle projevující se drůbeží tvor je Bílej ocas, kterej ale neví, že jako jedinej má letos smůlu, na ségry to nepustím
Ale je to super zvíře, asi to udělám tak, že dostane na jaře nějaký hybridní prostituky a bude skákat chocholky příští rok

5.1.2019 18:17
kastef

XXX.XXX.69.65

ančovička1 napsal(a):
Kastef,lihni je jedno,jestli lihne 8 vajec nebo žádné..udržuje stále teplotu na jakou je nastavena..byt vami,tak ta neoplodnena vejce vyhodim driv než začnou smrdět,nedejboze aby praskla..treti tyden uberte teplotu,pridejte vlhkost,ale to asi znáte..tak at to vyjde,i osum kuratek stoji zato😀🐔🐔🐔

Diky ,tolik neoplozených sme totiž nikdy nemeli,obyčejne je vše oplozeno.Tak to zitra pro jistotu jeste okouknu,a pak to pujde .Budu doufat,že se vylihnou ty skoro Brahmanky.

5.1.2019 18:21
kastef

XXX.XXX.69.65

sadovsky napsal(a):
Dobrý podvečer.Tady je pár přírustků do slepičí rodiny.Teď jsem nafotil. .Další lezou z vajiček.

Nadherný,co to vše bude až to vyroste?

5.1.2019 20:05
sadovsky

XXX.XXX.248.235

kastef napsal(a):
Nadherný,co to vše bude až to vyroste?

Převážně Hempšírky,Pavlovky,Hedvábničky,Kočinky zdrobnělé a Žerzejští obři.Začínají se líhnout i první Brakelky

5.1.2019 20:14
M.stehno

XXX.XXX.241.241

ančovička1 napsal(a):
To jsou krasna kuratka😀..ja začnu lihnout asi za měsíc,zitra si pojedu jeste pro noveho maransaka,..budu lihnout maransky,vlasky koroptvi,brahmanky a milflerky..milflerky ale pod slepickami,pretože bez mamky nejsou šťastné..tak uz se tesim.do te doby jste musim zkontrolovat a dokoupit lampy a žárovky,abych to neshanela na posledni chvili a manžel musi sbouchat ten čtvrtý kurnik

Já budu líhnout až v polovině února než se to vilíhne bude březen a teploučko a nebudu muset se obávat z mrazů, Líhnout budu asi 60-80 vajec leghornek bílých a 120 vajec křepelčích. Jedete někdo na výstavu Náš chovatel 2019 ??

6.1.2019 06:08
jo012810

XXX.XXX.101.35

M.stehno napsal(a):
Já budu líhnout až v polovině února než se to vilíhne bude březen a teploučko a nebudu muset se obávat z mrazů, Líhnout budu asi 60-80 vajec leghornek bílých a 120 vajec křepelčích. Jedete někdo na výstavu Náš chovatel 2019 ??

Určitě pojedu do Lysé a to již v pátek, i když tam nebude trh, ale ve výstavní části budou většinou ještě i prodejná zvířata k vidění...A navíc letos CV poštovních holubů. Již se těším na chovatelská setkání.

6.1.2019 17:01
veraboskova

XXX.XXX.0.235

veraboskova napsal(a):
A ještě jedna fotka když byly ještě nové. Můžu případně dodat rozměry (ale až zítra). Pořád používáme a fungují. Akorát to chce sehnat kobereček dovnitř pro měkký dopad vejce. (máme od čonga).

Manžel načáral rozměry s k tomu snáškovému hnízdu se sklonem

6.1.2019 17:59
kastef

XXX.XXX.69.65

kastef napsal(a):
Diky ,tolik neoplozených sme totiž nikdy nemeli,obyčejne je vše oplozeno.Tak to zitra pro jistotu jeste okouknu,a pak to pujde .Budu doufat,že se vylihnou ty skoro Brahmanky.

Tak sem ješte pro jistotu prosvitila a uz to šlo do popelnice
Z tech 8 zbylych sem pokusne 2 prosvitila,spokojene si žijí ,tak snad to bude OK.

7.1.2019 13:29
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

veraboskova napsal(a):
Manžel načáral rozměry s k tomu snáškovému hnízdu se sklonem

Dekuji, muzicek to nevydrzel a urobil toto :) Slepicky uz to testovali a supr. Neverila jsem vlastnim ocim kolik mame vajicek. Ty potvory je opravdu likvidovali ve velkem

7.1.2019 13:37
Jirka54321

XXX.XXX.130.20

Ni+Pa napsal(a):
Halo halo, prosím o pomoc. Kdo jste tu během roku přidaval foto snášecích budek pro slepičky s OSB desek?? jaksi to nemohu dohledat a mužíček chytil tvořící slinu tak žebych mu dala nějaký must :)

Předem děkuji

Jste asi myslela "mustr" ne??

7.1.2019 13:43
ančovička1

XXX.XXX.57.58

Trojhnizdo vypada krásně,hlavne,ze je funkční,preji hodně dobrych vajíček😀

7.1.2019 14:31
Olánek

XXX.XXX.18.69

OSB desky obsahují mimo dřevo syntetickou pryskyřici a parafínovou emulzi,což slepičky zrovinka nemusi a podléhají dilatačním změnám.Do jaké míry se negativně projevují ve vajíčkách není dosud známo.

7.1.2019 15:14
veraboskova

XXX.XXX.18.226

Už jsem si říkala, že se z těch slepic stávají po čase diletanti. Jsem si musela vygooglit Olánku, co tím básník chtěl říct

8.1.2019 20:35
sadovsky

XXX.XXX.248.235

Dobrý večer všem.Tak jsem dnes konečně rozjel líheň na 120 vajec.Vše Pavlovské slepice.Tak jsem zvědavej kolik se toho nalíhne.Doteď co jsem nasazoval,tak cca 55%.Takže přeji všem úspěchy v líhnutí.

8.1.2019 21:27
začátek

XXX.XXX.4.22

9.1.2019 19:13
kastef

XXX.XXX.69.65

sadovsky napsal(a):
Dobrý večer všem.Tak jsem dnes konečně rozjel líheň na 120 vajec.Vše Pavlovské slepice.Tak jsem zvědavej kolik se toho nalíhne.Doteď co jsem nasazoval,tak cca 55%.Takže přeji všem úspěchy v líhnutí.

Ty jsou moc pekný ,tak at se vylihne co nejvic kuřátek.

9.1.2019 19:23
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Nějak nám tu převažují "pankáči" slepice

9.1.2019 20:07
sadovsky

XXX.XXX.248.235

kastef napsal(a):
Ty jsou moc pekný ,tak at se vylihne co nejvic kuřátek.

Děkuji moc.Dám za pár dní vědět.Ono to uteče jak voda.

9.1.2019 20:17
ančovička1

XXX.XXX.57.58

sadovsky napsal(a):
Děkuji moc.Dám za pár dní vědět.Ono to uteče jak voda.

Moooc se tesim,urcite si jich "par" vezmu,pankaci letos vedou😁

9.1.2019 20:30
veraboskova

XXX.XXX.0.235

V našem tv programu dávají pět dní staré křepelky

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2019 20:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
V našem tv programu dávají pět dní staré křepelky

V tom našem převládá zima, v níž se jedna odkvokávaná hedvábka snaží se sebe vyrobit sněhuláka. Je ve voliéře, ale nezaleze do zákrytu, sedí na bidle pod střecho, kam na ní ale sněží.

9.1.2019 20:44
kastef

XXX.XXX.69.65

sadovsky napsal(a):
Děkuji moc.Dám za pár dní vědět.Ono to uteče jak voda.

Taky se mi v uterý vylihne par kuřatek-opravdu jen pár,nebot 18 zelenych vajec bylo na nic,no ale aspon neco,at mam v zime doma zabavu,aspon neudelaji tolik svinčiku,a koncem zimy uz snad dam Australky,kohout uz se zacina činit,a snad se roznesou Brahmy.

10.1.2019 15:50
hokrví

XXX.XXX.105.226

ančovička1 napsal(a):
Moooc se tesim,urcite si jich "par" vezmu,pankaci letos vedou😁

Kurníky plné pankáčů, vláda plná pirátů, co jsme to za národ.

10.1.2019 15:59
ančovička1

XXX.XXX.57.58

hokrví napsal(a):
Kurníky plné pankáčů, vláda plná pirátů, co jsme to za národ.

No,jako vtip,se vam to moc nepovedlo..

10.1.2019 17:04
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Chovatele hempsirek, jak vam nesou?? Ty nase nejak stavkuji. Vic jak polovina mi nesnasi. Zachranuji to hybridky a sumavanky... A to jsem si rikala ze v pol.ledna zacnu sbirat nasadovky

10.1.2019 19:08
viu

XXX.XXX.209.18

Nemáte radu jak zvýšit zájem kohouta o slepice?
Resp. Nepojima. Slepičky už nesou všechny 3, jinak má v hejna i loňské.
Minulý kohout je obcházel pořád dokola a tohoto jsem ještě neviděla/ jsem venku tak 2hod...
Vidím občas jak se natřásá, takové to přešlapování před slipkou a pak nic.

10.1.2019 19:09
sadovsky

XXX.XXX.248.235

Ni+Pa napsal(a):
Chovatele hempsirek, jak vam nesou?? Ty nase nejak stavkuji. Vic jak polovina mi nesnasi. Zachranuji to hybridky a sumavanky... A to jsem si rikala ze v pol.ledna zacnu sbirat nasadovky

Já seberu denně cca 16 vajec od 25 slepiček.

10.1.2019 19:20
začátek

XXX.XXX.4.22

z.Velsumky se celkem činí,ale na vlašky nemaj.Foto z.velsumek.

10.1.2019 19:21
maximus.chov

XXX.XXX.145.33

viu napsal(a):
Nemáte radu jak zvýšit zájem kohouta o slepice?
Resp. Nepojima. Slepičky už nesou všechny 3, jinak má v hejna i loňské.
Minulý kohout je obcházel pořád dokola a tohoto jsem ještě neviděla/ jsem venku tak 2hod...
Vidím občas jak se natřásá, takové to přešlapování před slipkou a pak nic.

a co slepice mají špinavá záda,pokud ano tak kohout pojímá

10.1.2019 19:51
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Ni+Pa napsal(a):
Chovatele hempsirek, jak vam nesou?? Ty nase nejak stavkuji. Vic jak polovina mi nesnasi. Zachranuji to hybridky a sumavanky... A to jsem si rikala ze v pol.ledna zacnu sbirat nasadovky

Teprve se rozjíždí, snáší tak polovina. Ale vejce přibývají. Začala jsem dávat den předem namočenou a pak uvařenou pšenici a doslova je to nakoplo. I staré orlovky začaly snášet.

10.1.2019 20:12
sadovsky

XXX.XXX.248.235

veraboskova napsal(a):
Teprve se rozjíždí, snáší tak polovina. Ale vejce přibývají. Začala jsem dávat den předem namočenou a pak uvařenou pšenici a doslova je to nakoplo. I staré orlovky začaly snášet.

Pšenici dáváme zrovna tak.Ale většinu necháváme naklíčit.

10.1.2019 20:23
ančovička1

XXX.XXX.57.58

Jj,naklicena je nejlepší,taky už budu muset začít,ale zatim jsou stale na zeleném,snih nám zmizel,maji granule,pšenici a směs šrotu zalrvam kyselým kozim mlikem,to maji nejradši😀.zacinam odkládat do spajzky vlasci vajicka

10.1.2019 21:05
viu

XXX.XXX.209.18

Maximum chov.
Na 1.pohled ne. Já jsem kus záhonů zryla, že si umaze nohy....ale nasnezilo 😂

11.1.2019 13:07
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Tak to je celkem pekne. Ja zatim psenici nenaklicuju. Ale asi zacnu. Dneska jsem sebrala 12vajicek. Dve vejce od araukan, 8 hrmpsir a 2 hybridky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2019 15:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

u nás je tma, zima, sníh a hnus, kdo by v takovém počasí snášel vejce. tolik sněhu už nebylo několik let.

kde nejlépe koupit kuřice? ne kvůli vejcím, ale jako prostitutky pro Bílého ocasa?

11.1.2019 17:39
horal

XXX.XXX.13.30

bodlinko, pokud máte zájem o hybridky dominant mají je v Dobřanech. Sice jim přidávají tak čtyři týdny, ale jsou docela pěkné. Od vás je to tak 70 km.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2019 18:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Díky, to není zásadně daleko.

11.1.2019 23:46
Palička

XXX.XXX.250.124

ještě mají dominanty sasex v drůbežárně v Hořešovicích za Slaným....

12.1.2019 13:16
začátek

XXX.XXX.4.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
u nás je tma, zima, sníh a hnus, kdo by v takovém počasí snášel vejce. tolik sněhu už nebylo několik let.

kde nejlépe koupit kuřice? ne kvůli vejcím, ale jako prostitutky pro Bílého ocasa?

Bodlinko,možná bych pár kurtizán u mne našel,počítám tak 4 kousky mohu ještě postrádat,vlašku,aru.z.velsumku a jednu kříženku ar+velsumka. Dobříš.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2019 13:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

začátek napsal(a):
Bodlinko,možná bych pár kurtizán u mne našel,počítám tak 4 kousky mohu ještě postrádat,vlašku,aru.z.velsumku a jednu kříženku ar+velsumka. Dobříš.

mně by stačily dvě:D možná je oskáče, ale oddělení by byli jen na jaro během sběru vajec, pak už by si to mohli podělit s Hansem bez ohledu na příbuznost. Hmmm.... k bílým ještě jedno vejce hnědé a jedno zelené?

12.1.2019 13:51
začátek

XXX.XXX.4.22

12.1.2019 14:22
domacivajicka

XXX.XXX.123.13

Kdo má zkušenost s firmou KUŘICE s.r.o adresa Proseč, Miřetín 24, e-mail: prodejkuric©seznam.cz

12.1.2019 14:58
sadovsky

XXX.XXX.248.235

začátek napsal(a):
Velikonoční. Dnes dopoledne.

Tak já se taky přidám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2019 15:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

začátek napsal(a):
Bodlinko,možná bych pár kurtizán u mne našel,počítám tak 4 kousky mohu ještě postrádat,vlašku,aru.z.velsumku a jednu kříženku ar+velsumka. Dobříš.

Tedy, pokud by Bodlinka pohrdla, tak tu kříženku aru/zdr.velsumka bych si vzal Na Dobříš je to kousek a že by to psisko nemělo tak monotónní s těma hedvábkama...

12.1.2019 16:01
honzapm

XXX.XXX.182.25

MeinVlašák ji ochraňuj, kříženečku jednu ubohou, dosud nezahrabanou.

12.1.2019 17:41
honzapm

XXX.XXX.182.25

Vedlejší diskuse mě naplnila neutuchající zvědavostí...

Bodlinko, čůrá žába?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2019 17:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Vedlejší diskuse mě naplnila neutuchající zvědavostí...

Bodlinko, čůrá žába?

čůrá!

má na to i močový měchýř. což je mimochodem tajemství takového toho triku s přežitím v poušti, když vyhrabete žábu, zmáčknete žábu a napijete se :D

12.1.2019 17:47
honzapm

XXX.XXX.182.25

Bon Apetit! :)

12.1.2019 17:48
Jirka54321

XXX.XXX.79.209

honzapm napsal(a):
Vedlejší diskuse mě naplnila neutuchající zvědavostí...

Bodlinko, čůrá žába?

A může žába čůrat na sklo ponorky?

12.1.2019 18:01
Olánek

XXX.XXX.18.69

Tak mi přidali důchod,asi začnu šetřit na nový gaučík a na tepláky pro Bosorku,Ovečku a Javorku
Pro milovnici googlu,jaký je poměr tuku k vaječné hmotě u vajec orlovek?

12.1.2019 18:09
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Orlovčí vejce je podle mě ouplně stejné jako jiné slepičí
https://www.kaloricketabulky.cz/vejce-slepici

12.1.2019 18:17
Olánek

XXX.XXX.18.69

Počasí na Boleslavsku,a ta kachna bláto tlačká.
Při hledání příčin malého zájmu o chovatelství u mládeže je nutno zmínit právě shora uvedenou písničku,jež negativně působí na citlivou dětskou dušičku.Mládenec makající přes léto si vyslouží,kuře,kachnu,husu,vepře,tele,kravku,vola a děvčátko.No,ale pak se nemůžeme divit,že jeho panenka roní slzy v komůrce, o vše se postarat a dokonce stlát pro děvečku postýlku.
Ta moje sice ještě slzy neroní,ale opakovaně se táže,proč toho máš tolik?

12.1.2019 18:31
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Manžel přijel dneska k zahradě a tam leželo ve sněhu tohle nadělení

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2019 18:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Manžel přijel dneska k zahradě a tam leželo ve sněhu tohle nadělení

Bude kožka!

12.1.2019 19:23
veraboskova

XXX.XXX.0.235

No někdo si s tím určitě poradí

12.1.2019 20:26
hokrví

XXX.XXX.105.226

Taky bych toto rád našel, mám jich tu a do sklopce se nechytí.

12.1.2019 20:27
andreakiss

XXX.XXX.32.229

Ahojte z Polabí, u nás bláto, bláto a zase bláto. Dnes holky dostaly novou peřinku do kurníku, voňavou. Už to potřebovaly. Před vánocemi jsem jen přidala slámu a teď jak běhají s kotníkama v blátě to prostě bylo nezbytné.
Všude kalamita , u nás nic, až si muž dnes stěžoval, že si letos zase neužije hrablo

13.1.2019 07:10
Olánek

XXX.XXX.18.69

andreakiss napsal(a):
Ahojte z Polabí, u nás bláto, bláto a zase bláto. Dnes holky dostaly novou peřinku do kurníku, voňavou. Už to potřebovaly. Před vánocemi jsem jen přidala slámu a teď jak běhají s kotníkama v blátě to prostě bylo nezbytné.
Všude kalamita , u nás nic, až si muž dnes stěžoval, že si letos zase neužije hrablo

Hlavně,že si nepořídil za desetitisíce sněhovou frézu.

13.1.2019 08:16
horal

XXX.XXX.13.30

Hledám brigádníky na úklid sněhu. Vlastní hrablo podmínkou.
dále,
Daruji velké množství sněhu, za odvoz. Značka: Spěchá.

13.1.2019 09:14
Olánek

XXX.XXX.18.69

horal napsal(a):
Hledám brigádníky na úklid sněhu. Vlastní hrablo podmínkou.
dále,
Daruji velké množství sněhu, za odvoz. Značka: Spěchá.

Horalova sněhová voda i lehce solená,litr již od desíti kaček.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 12:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak nejošklivější paduaňák to má za sebou. Pořád jsem čekala, jestli nehodlá vyrůst a teď se v lednici chladí takové holoubě. Ale úplně to vidím, jak z něj bude vynikající silný vývar. Do zimy jak dělaný.

13.1.2019 13:00
kastef

XXX.XXX.69.65

Chudaček ptáček.... #tongue,no polívka je dobrota,já mam plný mražak.

Ted sem nachystala domáci budku a lampu pro kuřatka( tech 8zbylých vajec skoro brahmán),počítam že v úterý by se mohly vylihnout.Snad bude co nejvetši počet.
Jinak australak začal tento tyden pojímat a kokrhat,tak začatkem unora dám zas nejaká vejce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 13:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

No jo, chudáček ptáček. Akorát ta polívka je asi to jediné, co dokáže dát světu :D A při zařezávání jsem se tak rozmáchla čerstvě nabroušeným nožem, že přišel ve vteřině o hlavu, takže to měl hned za sebou.

A už mě opravdu nebavilo ho krmit, vždyť to k ničemu nevedlo.

13.1.2019 13:42
honzapm

XXX.XXX.182.25

Já uvažuji též nad jedním, stehýnka má macatá, nikdo ho nechce.
Ve sklopci sice včera byl už sedmý kmotr, ale návnada zůstala celá, tak tam ho nepotřebuji,
tak bude asi šampion na pivu v remosce. To mám ale dobré nápady, na gé.

13.1.2019 13:43
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak když jste se tak rozmáchla, tak ještěže jste si nic neuřízla, soudružko Veterinářko, že.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 13:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Njn, to je osud kohoutů. Ještě tam mám jednoho. Ten není úplně špatnej, odhadem 92-93 bodů, ale půjde do trouby při nějaké sváteční příležitosti a zatím se ještě nešťouchají, tak ať si užije života.

Začátku, takže tři holky, co nesnáší bílé vejce, aby se mi to nepletlo?

13.1.2019 14:01
kastef

XXX.XXX.69.65

A toho si nikdo nekoupí?Třebas by se udal.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 14:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

kastef napsal(a):
A toho si nikdo nekoupí?Třebas by se udal.....

Nevím. Letos už jsem prodala tolik kohoutů, že snad ani není možný, aby se někam vlezl nějakej mazlík. Plus nějak na to nemám kapacitu, dopisovat si s lidmi, co by ho chtěli nejlépe zadarmo přivést až domů. To se radši budu těšit na dobrotu, na víně jsem pekla naposledy Leváka Boba minulej rok.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 14:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Tak když jste se tak rozmáchla, tak ještěže jste si nic neuřízla, soudružko Veterinářko, že.

Nožem se přece řeže zásadně od těla, že

13.1.2019 14:32
Olánek

XXX.XXX.18.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nožem se přece řeže zásadně od těla, že

Po stětí hlavy nastane smrt,ale za jakou dobu.Taková pižmovka dokáže bez hlavy urazit až padesát metrů,tak,že v podstatě není mrtvá.

13.1.2019 14:35
veraboskova

XXX.XXX.0.235

U nás se taky dneska vraždilo. Skoro rok starý beránek už to má za sebou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 14:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
Po stětí hlavy nastane smrt,ale za jakou dobu.Taková pižmovka dokáže bez hlavy urazit až padesát metrů,tak,že v podstatě není mrtvá.

Tělo bez hlavy je medicínsky zcela mrtvé. Protože když nemáte mozek, nemáte mozkovou aktivitu:D

Že ptačí tělo ještě nějakou dobu funguje je jen detail. Asi tak stejně jako když člověk dělá rybu a můžou se mu hýbat ještě filety při vkládání na pánev.

13.1.2019 14:55
Olánek

XXX.XXX.18.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tělo bez hlavy je medicínsky zcela mrtvé. Protože když nemáte mozek, nemáte mozkovou aktivitu:D

Že ptačí tělo ještě nějakou dobu funguje je jen detail. Asi tak stejně jako když člověk dělá rybu a můžou se mu hýbat ještě filety při vkládání na pánev.

Bodlinko chápu,tělo mrtvé je a co hlava,ta mozek má,takže nějaký čas žije?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 15:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
Bodlinko chápu,tělo mrtvé je a co hlava,ta mozek má,takže nějaký čas žije?

Njn, ale bez toho těla se mozek blbě prokrvuje, takže vědomí nemůže trvat déle než několik desítek sekund maximálně.

13.1.2019 16:03
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

Zdravím všechny ve spolek. Nějak se moc nedostanu k psaní ale občas si tu počtu. Koukám že už se tu začíná zase péct... Tak o tom taky začínám přemýšlet ale chtěl bych vydržet tak do půlky února. No uvidím jak to dopadne... Ještě pár obrázků co toho loni povedlo. Všem chovu zdar!

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 16:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je ale hromada střelených divočáku!

13.1.2019 16:15
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je ale hromada střelených divočáku!

Ještě se jich pár dohledalo. Bylo jich 38 místní rekord.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2019 16:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

.tumash1983. napsal(a):
Ještě se jich pár dohledalo. Bylo jich 38 místní rekord.

Je to fakt dobrý.

Kdyby se takhle dařilo všude, tak by byl klid.

Ne jako u nás, kde je u prasat rozryto v intravilánu obce. A samozřejmě všude kolem.

13.1.2019 16:23
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to fakt dobrý.

Kdyby se takhle dařilo všude, tak by byl klid.

Ne jako u nás, kde je u prasat rozryto v intravilánu obce. A samozřejmě všude kolem.

U nás bylo spousta luk a polí obracené jak od bagru. Takže se čekalo že jich bude hodně ale tohle nikdo nečekal. Myslím že jich tam běhalo tak 200. To jsem ještě nikdy neviděl...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2019 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mňam mňam, v břiše mě hřeje jezero kohoutí polívky a ještě mám mastnou hubu Venku nasněžilo, odpolední ježdění ve sněhové vánici bylo žůžo, tak ošklivý paduaňák udělal výbornou službu. Prý silný vývar ze slabého kohouta:)

14.1.2019 20:58
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Křepelky mají už 10 dnů. Dneska jdou na pedikůru

14.1.2019 21:34
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Jakou pedikůru?

15.1.2019 09:31
veraboskova

XXX.XXX.18.226

přezdívka napsal(a):
Jakou pedikůru?

Čistit nožičky

15.1.2019 10:13
přezdívka

XXX.XXX.105.195

veraboskova napsal(a):
Čistit nožičky

Aha. Mám je v kleci, tam si nožičky nezamažou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2019 16:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zdravím po dlouhé době na teplákovce. Schválně zadávám otázku vhodnou na tipování pro všechny.
Myslíte, že mohou holubi úspěšně vysedět slepičí vejce (třeba zakrslou drůbež)?
Přikládám pro ilustraci fotku holubů. Zajímaly by mě důvody proč ano, ale taky ty, proč ne, proč by to nešlo.
Jinak T. průběžně sleduju, přispívám většinou na jiná vlákna když se snažím poradit, než se pobavit nebo pokochat třeba tady.
Ještě přidám už trochu starší foto kuřátek, která mají teď už 2 měsíce, vlašák skákal po hedvábničce, ta pak nanesla a sedla a já neměl srdce jí hnízdo vybrat, holky vlašky tehdy nenesly, tak jsem to nechal. Je jich 7-pohlaví 2 kohoutci zbytek slípky. Už jsou zadané, jedna paní si je zadarmo odveze, protože těžko se kříženci prodají a nechci je pak zabíjet. Na to, že je venku zima, rostou překvapivě dobře, jsou zcela opeřená a už obstojí i bez matčina peří (chlupů ), ale pořád za ní chodí. Teď vypadají jako vlašky s chocholem.

15.1.2019 16:39
veraboskova

XXX.XXX.0.235

přezdívka napsal(a):
Aha. Mám je v kleci, tam si nožičky nezamažou.

Vy máte v kleci i křepelky po vylíhnutí?

15.1.2019 16:47
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dneska se tu stavil Ježíšek, povídal, že toho měl hodně a nestíhal. Tak dodatečně mi něco přinesl. Tak jsem zvědavá, jestli to někdo poznáte...
j.erlec: myslím, že někdo dával pod holuba křepelčí vejce. Ale netuším s jakým výsledkem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2019 17:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Dneska se tu stavil Ježíšek, povídal, že toho měl hodně a nestíhal. Tak dodatečně mi něco přinesl. Tak jsem zvědavá, jestli to někdo poznáte...
j.erlec: myslím, že někdo dával pod holuba křepelčí vejce. Ale netuším s jakým výsledkem.

Děkuji paní Věro za první vyjádření k otázce ohledně vejce.
Co je to za věcičku-netuším.

15.1.2019 17:22
Jirka54321

XXX.XXX.79.209

veraboskova napsal(a):
Dneska se tu stavil Ježíšek, povídal, že toho měl hodně a nestíhal. Tak dodatečně mi něco přinesl. Tak jsem zvědavá, jestli to někdo poznáte...
j.erlec: myslím, že někdo dával pod holuba křepelčí vejce. Ale netuším s jakým výsledkem.

Výrobník nudlí, neboli nudlátor

15.1.2019 17:30
Jirka54321

XXX.XXX.79.209

veraboskova napsal(a):
https://www.youtube.com/watch?v=iC1th5G02n8

Tý brďo! To je vynález! To funguje jakože na všechny vajíčka? Nebo to je jenom na křepelčí?

15.1.2019 17:52
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Viděla jsem videa jenom na křepelčí.

15.1.2019 18:29
honzapm

XXX.XXX.182.25

No Věrko, to je vynález! A ta hudba z Titaniku! Asi se začnu učit plovat a křepelky též chovat.
Neuvěřitelné, jak vypadají za 10 dnů.

16.1.2019 09:11
jo012810

XXX.XXX.101.35

veraboskova napsal(a):
Viděla jsem videa jenom na křepelčí.

A odkud Ježíšek "loupačku" sehnal...??

16.1.2019 09:24
havok

XXX.XXX.159.148

začátek napsal(a):
z.Velsumky se celkem činí,ale na vlašky nemaj.Foto z.velsumek.

budete mit vejce velsumek

16.1.2019 10:39
ančovička1

XXX.XXX.57.58

Jakube,mně rousne milflerky krásně vysedely křepelky a hrdličky mi zase vysedely kuře milflerky,protoze už jsem nechtela nove hrdličky,tak jsem jim misto jejich vajíček dala jedno male slepičí..sice se hrdlicky trochu divily,že mládě nechce nakrmit,ale chovaly se k nemu mateřsky😀 z kuratka vyrostla krásná slepicka modra izabela,potom měla chvili problem,začlenit se mezi svůj druh😀

16.1.2019 10:41
začátek

XXX.XXX.4.22

havok napsal(a):
budete mit vejce velsumek

Mám a budou,ale do konce února jsou zadané.

16.1.2019 10:57
ladd

XXX.XXX.34.41

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím po dlouhé době na teplákovce. Schválně zadávám otázku vhodnou na tipování pro všechny.
Myslíte, že mohou holubi úspěšně vysedět slepičí vejce (třeba zakrslou drůbež)?
Přikládám pro ilustraci fotku holubů. Zajímaly by mě důvody proč ano, ale taky ty, proč ne, proč by to nešlo.
Jinak T. průběžně sleduju, přispívám většinou na jiná vlákna když se snažím poradit, než se pobavit nebo pokochat třeba tady.
Ještě přidám už trochu starší foto kuřátek, která mají teď už 2 měsíce, vlašák skákal po hedvábničce, ta pak nanesla a sedla a já neměl srdce jí hnízdo vybrat, holky vlašky tehdy nenesly, tak jsem to nechal. Je jich 7-pohlaví 2 kohoutci zbytek slípky. Už jsou zadané, jedna paní si je zadarmo odveze, protože těžko se kříženci prodají a nechci je pak zabíjet. Na to, že je venku zima, rostou překvapivě dobře, jsou zcela opeřená a už obstojí i bez matčina peří (chlupů ), ale pořád za ní chodí. Teď vypadají jako vlašky s chocholem.

Kubo, ančovička už vlastně odpověděla, vysedět mohou jak holubi slípku, tak i obráceně, Problém může nastat až s odchovem. Asi jsi něco takového taky zkusil, tak se pochlub.

16.1.2019 11:00
ladd

XXX.XXX.34.41

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Njn, ale bez toho těla se mozek blbě prokrvuje, takže vědomí nemůže trvat déle než několik desítek sekund maximálně.

Několik desítek sekund, no potěš…. Co se v té hlavě asi honí za myšlenky? Docela mě mrazí. (Na druhou stranu, některé hlavy nemyslí, ani když sedí na krku.)

16.1.2019 11:08
veraboskova

XXX.XXX.18.226

jo012810 napsal(a):
A odkud Ježíšek "loupačku" sehnal...??

Přišlo to z Číny a objednával to na AliExpressu. Rovnou napíšu, že to vyšlo asi na 1200 Kč. A přitom na tom nic není. Klička otáčí dva válečky, které se otáčí směrem proti sobě. Na válečcích jsou navlečeny docela tlusté pryžové gumičky. Hult se platí na nápad.

16.1.2019 11:28
cipis

XXX.XXX.124.193

ladd napsal(a):
Kubo, ančovička už vlastně odpověděla, vysedět mohou jak holubi slípku, tak i obráceně, Problém může nastat až s odchovem. Asi jsi něco takového taky zkusil, tak se pochlub.

Súhlasím s Vami, skúsila som to s hrdličkou, ale na odchov som mohla rýchlo zabudnúť. Bola som rada, že som vôbec zachránila liliputku, lebo keď sa kurča vyklubalo z vajíčka hrdlička naňho hneď zaútočila. Našťastie som bola nablízku, takže som ho zachránila pred mamičkou .

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2019 16:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

ladd napsal(a):
Kubo, ančovička už vlastně odpověděla, vysedět mohou jak holubi slípku, tak i obráceně, Problém může nastat až s odchovem. Asi jsi něco takového taky zkusil, tak se pochlub.

Ano, již zkusil. Rodičům kaliforňákům se vylíhlo včera během dne. Přijdu ze školy a kuře je pod holubicí suché a živé. Teď bydlí doma v krabici. Jde o ty liliputky neurčitelného plemene či křížence z. laflešek. Ale kuře bude viditelně mít pěkný motýlkový hřebínek a vypadá stejně, jako máma, takže možná jsou zkutečně čistokrevné, ale v naší krajině neznámé slepičky, však je moje blbost, že to soudím podle prvního a jediného kuřete, co zatím mám, to se lépe uvidí na více kusech. Akorát má oranžové nožky. Předpokládám, že ztmavnou, křížencům V s HE taky nožky z oranžových ztmavly na namodralé.
Půjde o křížence divokého kohouta s zlatou (teda lépe řečeno bílou) slepičkou. Ten si totiž nárokoval 4 slepice, 2 svoje a 2 ty zlaté (kterým tak říkám, protože ti kohouti k nim jsou z většiny oranžoví-zlatí). Všechny skákal a hlídal před jinými kohouty, velmi pečlivě, chodili všude spolu. Teď už se mi podařilo spravit jednu malou voliéru a ty zlaté 1+2 jsem oddělil, aby na holky skákal ten správný, už jsou tam nějakou dobu a mám i včerejší vejce. Kalifornští holubi už oželeli kuře a do týdne nanesou znova. Z jejich vajec udělám pomazánku a zas jim hodím slepičí.
Fotku kuřete pořídím později.

16.1.2019 16:54
kastef

XXX.XXX.69.65

kastef napsal(a):
Taky se mi v uterý vylihne par kuřatek-opravdu jen pár,nebot 18 zelenych vajec bylo na nic,no ale aspon neco,at mam v zime doma zabavu,aspon neudelaji tolik svinčiku,a koncem zimy uz snad dam Australky,kohout uz se zacina činit,a snad se roznesou Brahmy.

Tak hlásim,že všech 8 skorobrahmánich vajec se vylihlo,3 černý(možna budou časem tmavomodry,jejich mamina byla dlouho černa,pak přepeřila do modra),2 modrý,1 splash,a 2 prozatím oranžove,ale vypada,že na nich bude časem i neco modreho jsou nadherný

16.1.2019 17:19
ančovička1

XXX.XXX.57.58

kastef napsal(a):
Tak hlásim,že všech 8 skorobrahmánich vajec se vylihlo,3 černý(možna budou časem tmavomodry,jejich mamina byla dlouho černa,pak přepeřila do modra),2 modrý,1 splash,a 2 prozatím oranžove,ale vypada,že na nich bude časem i neco modreho jsou nadherný

No,tak to gratuluji,to bude na dvorecku radosti😀,taky jsme vsichni drželi palce✊✊,tak at se jim daří🐔🐔

16.1.2019 17:32
kastef

XXX.XXX.69.65

Taky sem ráda,hlavne,že nemusím shánet žádná dalši kuřata-muž si ze me delal legraci,že když budou jen dve,tak si ochočime kazdý jedno

16.1.2019 17:55
ančovička1

XXX.XXX.57.58

😀tak ted si kazdy můžete ochocit čtyři!😁hlavne,ze vite,že lihen lihne podle predpisu a příště ji naplnite vajicky treba koupenymi,když z těch ..(už nevim,či..)nic nebylo..mozna špatný kohout??

16.1.2019 18:21
veraboskova

XXX.XXX.0.235

no zrovna to tu čtu příbalový leták. Začaly mi snášet staré orlovky (dvouleté a tříleté). Denně 6 vajec od 10ti slepic. První týden vše neoplozeno, a dneska konečně první oplozené.
Ale kohoutovi se dá "pomoct". Buď naklíčené zrní nebo vitamín E. Akorát to tu študuju. Ono je zatím brzo, až se probují jaro, tak to bude lepší.

16.1.2019 18:26
začátek

XXX.XXX.4.22

Může se přidat i slunečnice.

16.1.2019 18:41
honzapm

XXX.XXX.182.25

Vijágra pro kohouty, občas si dám taky frťánka. A je to znát.
http://www.benefeed.cz/zbozi/drubez/karnivit/karnivit-drubez-500-ml.html

16.1.2019 18:48
jo012810

XXX.XXX.101.35

veraboskova napsal(a):
Přišlo to z Číny a objednával to na AliExpressu. Rovnou napíšu, že to vyšlo asi na 1200 Kč. A přitom na tom nic není. Klička otáčí dva válečky, které se otáčí směrem proti sobě. Na válečcích jsou navlečeny docela tlusté pryžové gumičky. Hult se platí na nápad.

Děkuji za informaci.

16.1.2019 19:22
bery25

XXX.XXX.149.149

honzapm napsal(a):
Vijágra pro kohouty, občas si dám taky frťánka. A je to znát.
http://www.benefeed.cz/zbozi/drubez/karnivit/karnivit-drubez-500-ml.html

dakujem velmi pekne,zachranil ste my manzelstvo

16.1.2019 19:34
kastef

XXX.XXX.69.65

jo lihen jede dobře,mam ji už 7 sezonu,každy rok na vanoce nakladám jako takovou zkoušku,jestli se přes zimu nepokazila

Ted už budu davat Australky,počitam tak začatkem unora.Na podzim sem koupila takové kohoutí mimino,tak teprv ted kohout zacal kokrhat a pojimat.
No a snad už zacnou snášet brahmanky.
Ty neoplozené byly od neostříhaných araukaních křížencu,bezocasych,chtela sem vedet,jestli je to fakt,když se neostřihaji,tak z vajec nic není-je to fakt...

16.1.2019 20:30
sadovsky

XXX.XXX.248.235

Dnešní přírustek.Docela se to líhne,i když ještě to není ono.

16.1.2019 20:32
sadovsky

XXX.XXX.248.235

Teď je čeká týden s námi v kuchyni a pak odchod do odchovny.

17.1.2019 09:13
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

To je krása ty kuřátka :) Nedalo mi to a začala jsem sbírat násadovky hempšírek.
Včera bylo po dlouhé době krásně. Nefučel větr a tm jsme vyrazili po dlouhé době ven. Ani nevíte jak jsem byla šťastná že jsem venku mezi lidma Ke zvířátkům chodím denně, ještě že existují chůvičky...
Dnes má být nejteplejší den tak si jej užijte

17.1.2019 12:06
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dnes se chystám dosázet poslední resty - zbylé cibulky tulipánů, už je nejzazší termín,
do půlky ledna to ještě zvládnou a na jaře (bude-li jarem, né rovnou létem) pěkně
a standardně vykvetou. Část dám do nádob, aby, možná, ale vopravdu jenom možná,
k. mohla začít střídat n. Hop hop.

Ještě tu mám jednu polívkovou transformaci kohouta. Nechtěl, ale musel. 2,4 kg č. váha.
Půlroční kousek, poslední dva měsíce zavřený pěkně na kukuřici, bude 6 polévek a dostaly
i kočky.

17.1.2019 14:32
začátek

XXX.XXX.4.22

Tak páni chovatelé,jak na tom jste.Na Hromnice půl krajíce a půl píce.Tedy já nic moc,pižmovky mi to narušili až tak,že asi budu muset něco dokoupit a kde je do HROMNIC.

17.1.2019 15:12
ančovička1

XXX.XXX.57.58

Mily začátku,my jsme na tom uplne stejne,ale diky vam se aspon od srdce zasmeju😂😂😂!a taky diky adminovi,že šikovně zesvetlili plná bila kolečka a veselé vtipy se daji krásně přečíst😀😆

17.1.2019 19:21
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak jsem to fše zasadil, i tři eremurusy, i když už mi sněžopršelo na kulich.
Váhal jsem, zda to udělat pořádně nebo hala, nakonec jsem došel k závěru,
že nejlepší bude, když to udělám pořádně hala-bala.

17.1.2019 19:27
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Začátku . Jinak u nás další přírůstek ovečka. No po čem je to tak chlupatý netuším... A dvě starší.

18.1.2019 08:34
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

veraboskova napsal(a):
Začátku . Jinak u nás další přírůstek ovečka. No po čem je to tak chlupatý netuším... A dvě starší.

Ta je moc krásná, určitě zůstane doma A ty starší jak dohlíží

18.1.2019 08:46
Olánek

XXX.XXX.18.69

veraboskova napsal(a):
Začátku . Jinak u nás další přírůstek ovečka. No po čem je to tak chlupatý netuším... A dvě starší.

Moc pěkná,mráz ovečku nespálí a není to žádná myšmaš/od myš/ či mišmaš od/mísit/

18.1.2019 08:57
vaclav.drexler

XXX.XXX.167.50

Olánek napsal(a):
Bez komentáře,

Pěkné fotky diky

19.1.2019 08:13
honzapm

XXX.XXX.182.25

Život je ftipný. Javorka mi v r. 2017 poslala pytlíček se semeny okrasného nóbl máku.
Šikovně jsem si ho založil tak, že jsem ho ztratil.
Převčírem jsem ho našel - v koupelně za zrcadlem (takže jsem ho měl denně "na očích").
Radost z nálezu po chvíli vystřídala zralá úvaha - no jo, ale kde mám ten náhradní pytlíček,
který mi Javorka poslala 2018?

Ach jo. Život je hledání. Nejen máčků. Tak já jdu na to. M. ú.

19.1.2019 09:02
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

To hledání moc dobře znám Já dodnes hledám semínka kopru. Tak důkladně jsem si je uklidila že je nemůžu už 2roky najít a to jsem si říkala, musím si je dát tam kde je najdu...
Tak doufám že na ně letos narazím

19.1.2019 09:09
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Jinak krásné ráno, dneska nám tu přituhlo. Dokonce -9°C jsme tu měli. Ale to sluníčko teď za to stojí. Bude tam krásně.... Dnes mám uklízecí den, zítra dojedou babičky tak musím i něco upéct. Asi udělám medový řez a možná věnečky

19.1.2019 09:15
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

honzapm napsal(a):
Život je ftipný. Javorka mi v r. 2017 poslala pytlíček se semeny okrasného nóbl máku.
Šikovně jsem si ho založil tak, že jsem ho ztratil.
Převčírem jsem ho našel - v koupelně za zrcadlem (takže jsem ho měl denně "na očích").
Radost z nálezu po chvíli vystřídala zralá úvaha - no jo, ale kde mám ten náhradní pytlíček,
který mi Javorka poslala 2018?

Ach jo. Život je hledání. Nejen máčků. Tak já jdu na to. M. ú.

Honzíku fon gaučíku, ani jste nenapsal copak Vám vyrostlo za rajčátka z našeho kraje. Jestli jste je tedy také důkladně nezaložil

19.1.2019 09:37
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ni+Pa napsal(a):
Honzíku fon gaučíku, ani jste nenapsal copak Vám vyrostlo za rajčátka z našeho kraje. Jestli jste je tedy také důkladně nezaložil

Ježiš, to mi ani neříkejte, že mám někde za obrazem i rajčata.

19.1.2019 10:03
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Což mi připomnělo, že někde mám od javorky afrikány a fazolky

19.1.2019 10:07
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Právě zapnutá první rcomka. Ještě nabíhá teplota. Dneska manžel s klukem konečně jeli odvézt vlašky sestřenici. Nádavkem dostane bonus jednu orlovku. Ať to má na dvorku pestré. A mě se uvolní prostor a nastane transfer starých orlovek. Hlásí celý týden mrazy a už mě to neba. Potřebuju sbírat násadovky.

19.1.2019 10:11
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Už někomu snáší běžci? Manžel před týdnem odhalil 6 vajec. Vybral jim to a od té doby nic. Se zbláznili v téhle zimě.
Mimochodem k těm kytičkám, máte už někdo něco zaseto? Musím prohrabat zásoby semínek a už s něčím začít. Minimálně lobelky by to už chtělo, možná nějakou papriku pomalu...

19.1.2019 11:31
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak loupačka na křepelčí vajíčka vyzkoušená. Šoupla jsem to do dřezu, pustila jsem na to vodu. Uvařená vychlazená vejce jsem dala do uzavíratelné pixly s trochou vody. Protřepala jsem, aby se narušila skořápka. Pak stačí cca po 5ti dávat na ty gumové válečky (točí se proti sobě když se otáčí kličkou) a ono to čapne uvolněnou skořápku a už do doslova svlíká vejce ze skořápky. Nebo když nic z vejce nechytne, tak se jemně zatlačí vejce směrem k těm gumám a už se to chytne a loupe. Paráda. Cca 30 vajec oloupaných odhaduju za 2 minuty?
Asi 3 vejce šli i s trochou bílku, ale to odhaduju, že je jak jsou čerstvá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.1.2019 11:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na chocholky už leze jaro a chápou, co kohouti chtějí, takže snad brzo budou nějaká bílá vejce

19.1.2019 11:49
jo012810

XXX.XXX.101.35

veraboskova napsal(a):
Právě zapnutá první rcomka. Ještě nabíhá teplota. Dneska manžel s klukem konečně jeli odvézt vlašky sestřenici. Nádavkem dostane bonus jednu orlovku. Ať to má na dvorku pestré. A mě se uvolní prostor a nastane transfer starých orlovek. Hlásí celý týden mrazy a už mě to neba. Potřebuju sbírat násadovky.

Už se v R comce "pečou" japonské křepelky. Budou za cca 10 dnů. U nás ráno -14°C a sluníčko pracuje, ohřívá teplou užitkovou vodu...

19.1.2019 17:09
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dneska bylo fakt nádherně, tak jsem udělala pár fotek orlovek, zatímco je mladší syn krmil knedlíkem. Bahno na zahradě mrazem ztuhlo, tak se tam dalo i chodit.
Starší jehňata už chodí na šrot, a už se jim škrtí ocásky.

19.1.2019 18:37
viu

XXX.XXX.209.18

My taky hledáme. Velsumku. Tak dlouho jsem je sháněla a 1 ze 3 je pryč. Ani u sousedů....nebyla jsem doma a manžel je aktivně vypustil už dopoledne.
Ale při hledání jsme v psi boudě objevili vajíčka.
Myslíte, že ji mohl odnést dravec? Minule do mne postolka skoro narazila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.1.2019 18:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

viu napsal(a):
My taky hledáme. Velsumku. Tak dlouho jsem je sháněla a 1 ze 3 je pryč. Ani u sousedů....nebyla jsem doma a manžel je aktivně vypustil už dopoledne.
Ale při hledání jsme v psi boudě objevili vajíčka.
Myslíte, že ji mohl odnést dravec? Minule do mne postolka skoro narazila.

jakože by poštolka unesla velsumku?

19.1.2019 19:57
viu

XXX.XXX.209.18

No to by musela být nějaká superpostola 😂 ale za silnici máme pole a tam.jsou i větší dravci. Jen jsem tím myslela, že se odváží i k nám na zahradu.
Slipky máme zdrobnele.

20.1.2019 12:02
viu

XXX.XXX.209.18

Už je doma. Ráno čekala před kurnikem 😇 a ve psí boudě nechala 1vejce.

20.1.2019 15:50
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pár fotek hempšírek ze dneška. Loňské ještě nejsou dopeřené.

21.1.2019 07:25
začátek

XXX.XXX.4.22

Dobré ranko,tak hop,hop. Slovensko přehrajte si co chcete**<http://spoznaj. praveslovenske.sk <http://spoznaj.praveslovenske.sk/>> ** Na 50 fotografií, u nich komentář, u každé je info o lokalitě, odkaz na speciality, či dobrém alkoholu. Toto se Slovákům moc povedlo, pro propagaci své země udělali hezký kus práce. Třeba si vyberete lokalitu, kam se třeba bud ještě chystáte podívat. http://spoznaj.praveslovenske.sk

21.1.2019 17:56
honzapm

XXX.XXX.182.25

Terezo, prosím, je v současné době možné sehnat sypký Flubendazol? Ď.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2019 17:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Není. Jedině flubenol pastu pro kočky a psy :D

21.1.2019 18:01
honzapm

XXX.XXX.182.25

Hmm, a jak mám definitivně zabít Raillietinu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2019 18:06
21.1.2019 18:11
Olánek

XXX.XXX.18.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ou jé

No né,odkdy holubaříte?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2019 18:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
No né,odkdy holubaříte?

Se jim nesmějte, to jsou prototypy:D

Přeci si pubertální kuřičky nebudou trhat kloaky hned nějakou obludností

21.1.2019 18:41
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Mě přijdou velký. KOlik to má gramů?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2019 18:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Mě přijdou velký. KOlik to má gramů?

35 g.

jsou to pidi vejce, hlavně když sedí v lednici vedle elkových hybribních z krámu. ale malá prdelka dělá malé vejce, přece. za měsíc už to bude jiná písnička.

21.1.2019 18:54
Olánek

XXX.XXX.18.69

Bodlinko,nevíte jaké jsou náležitosti přihlášky do výběrového řízení na dobře placenou funkci Hlavního čichače Státní veterinární správy?Nejde ani tak o odhalování případného zápachu,zjevně spadající pod životní prostředí,,ale hlavně o zdravotní prevenci v drobnochovech,kdy včasným pročicháváním chovatelských zařízení v EU,lze signalizovat podezřelý jev vyžadující včasný veterinární zásah.
Přiznávám,že nejsem absolventem vysoké školy,jak se ji lidově říká Čmuchací,ale mám několikaleté a každodenní zkušenosti s nezávadným zápachem až vůní z holubníku,kachníku,husníku,kurníku a králičince.
Pro dosažení tolik potřebného a náročného cíl je nutné vytvořit silný makající čichací tým s tahem na všechna chovatelská zařízení na území EU.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2019 18:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

No aby v tom nebyly slepice samy, dnes jsem vyčistila myši, hlavně teda kvůli tomu, že hlásí mráz, na mrazivé dny není nic lepšího než sedět ve vrstvě čistých hoblin, že. No a když už jsem se v tom vrtala, tak jsem přetěhovala osazenstvo z mužské části a ženské části do genderově vyváženějšího uspořádání, takže morčata může kromě hoblin a slámy hřát také láska.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2019 18:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
Bodlinko,nevíte jaké jsou náležitosti přihlášky do výběrového řízení na dobře placenou funkci Hlavního čichače Státní veterinární správy?Nejde ani tak o odhalování případného zápachu,zjevně spadající pod životní prostředí,,ale hlavně o zdravotní prevenci v drobnochovech,kdy včasným pročicháváním chovatelských zařízení v EU,lze signalizovat podezřelý jev vyžadující včasný veterinární zásah.
Přiznávám,že nejsem absolventem vysoké školy,jak se ji lidově říká Čmuchací,ale mám několikaleté a každodenní zkušenosti s nezávadným zápachem až vůní z holubníku,kachníku,husníku,kurníku a králičince.
Pro dosažení tolik potřebného a náročného cíl je nutné vytvořit silný makající čichací tým s tahem na všechna chovatelská zařízení na území EU.

chovatelé jsou ze zákona povinni znát příznaky nebezpečných nákaz a tím pádem si to mají očichat sami.

a bohužel když začne něco fakt smrdět, tak už to většinou není včasný zásah. třeba mor včelího plodu, hmmm

21.1.2019 19:26
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A je to doma. Nakonec za 1160,- Kč

22.1.2019 09:59
Olánek

XXX.XXX.18.69

Mám jednu králici pravděpodobně s vyšší produkcí množství mužských pohlavních hormonů,ovšem nevím zda má králice nadledvinky a jak ovlivňuje ovárium množství testosteronu.No a pak chovejte králíky,že.

22.1.2019 10:00
Olánek

XXX.XXX.18.69

mužských,rozuměj samčích.

22.1.2019 10:07
jo012810

XXX.XXX.101.35

Olánek napsal(a):
mužských,rozuměj samčích.

"Gendr", mohutně propagovaný některými skupinami lidí, je mnohdy již skutečností u králíků. "Podařilo se". Těm nejlépe ohodnoceným samicícm, se širokými hlavami, získávat čestné ceny atd., ale nedaří se po nich mnohdy odchovávat. Ono v přírodě má vše svůj účel a pokud člověk začne něco dělat proti přírodě, vždy se to nějak vymstí....

22.1.2019 13:30
začátek

XXX.XXX.4.22

Krásný den.
Zázrak s toaletním papírem
Právě jsem se vysprchovala, stála nahá před zrcadlem a stěžovala si manželovi, že mám příliš malá prsa. Místo toho, aby mi jako obvykle řekl, že to není pravda, překvapivě přišel s návrhem
"Pokud chceš aby se ti zvětšila, vezmi kus toaletního papíru a pár sekund se jím mezi nimi tři."
Rozhodnuta zkusit cokoli, utrhla jsem kus toaletního papíru a stoje před zrcadlem, třela jsem se jím mezi prsy...

"Jak dlouho to mám dělat?" zeptala jsem se.
"Zvětší se ti během několika let", odpověděl manžel.
Přestala jsem. "Skutečně si myslíš, že když se budu toaletním papírem třít mezi prsy, za několik let se mi zvětší"?
Bez zaváhání odpověděl. "Na tvoji pr-del to účinkovalo, ne"?
(Poznámka na konec.)

Manžel je stále naživu a po delší rehabilitaci snad bude opět schopen chodit, ale zdá se, že se bude do konce života stravovat pomocí brčka.

23.1.2019 12:12
začátek

XXX.XXX.4.22

Krásný den,ráno vypli jen tak bez varování na dopoledne elektrický proud střídavý a hned bylo co dělat.

23.1.2019 14:17
veraboskova

XXX.XXX.18.226

No ty jo, to by mě šlehlo.
Já si tuhle vydělala. Upadnul mi brinsea kapalinový teploměr, přervala se mi stupnice na 8 malinkatejch. Tak jsem si objednala nový, digitální http://www.lihne.cz/230-digitalni.html A když už jsem objednávala, tak jsem si objednala topnou desku na kuřata 40x50 cm. Tak doufám, že mi dlouho nic neupadne

23.1.2019 14:59
začátek

XXX.XXX.4.22

Jestli se nerozbil a jen se rozdělila náplň,tak šup do mrazáku a je to.Pat a Mat

23.1.2019 15:05
sadovsky

XXX.XXX.248.235

začátek napsal(a):
Krásný den,ráno vypli jen tak bez varování na dopoledne elektrický proud střídavý a hned bylo co dělat.

Na to jsem doplatil vloni.Proto jsem radši zakoupil elektrocentrálu.Na líhně a odchovnu to stačí.

23.1.2019 15:47
ančovička1

XXX.XXX.36.219

začátek napsal(a):
Jestli se nerozbil a jen se rozdělila náplň,tak šup do mrazáku a je to.Pat a Mat

Ja jsem takto poskozene teploměry davala do teplejsi vody a hned se náplň krásně spojila také😁

23.1.2019 15:47
veraboskova

XXX.XXX.18.226

začátek napsal(a):
Jestli se nerozbil a jen se rozdělila náplň,tak šup do mrazáku a je to.Pat a Mat

To jsem zkoušela jako první. Akorát že zamrznul a pořád ukazoval cca kolem 20ti stupňů, takže až dolů to nešlo. Větší úspěch jsem měla s vložením do teplé vody. Pak to vylezlo až nahoru. Jenže když kapalina sjela dolů, tak jí kousek zbyl v dutině úplně nahoře Ale fakt je, že už je tam nepřerušovaná čára. Ale kus kapaliny chybí, takže asi ukazuje míň. http://www.lihne.cz/66-kapalinovy-teplomer.html

23.1.2019 15:54
ančovička1

XXX.XXX.36.219

sadovsky napsal(a):
Na to jsem doplatil vloni.Proto jsem radši zakoupil elektrocentrálu.Na líhně a odchovnu to stačí.

😀take jsme pred nekolika lety zakoupili,protoze to byly nervy, kdyz byla lihen plná .. a u nás take po nejake bouřce ,nešla elektrika dva dny..

23.1.2019 17:17
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Dobry podvecer, tak u nas dnes -13°C Holky slepici maji zaracha aby nezmrzli. Kralicci jsou zachumlani ve slame. Ani je neni videt. Slunicko svitilo ale nejak ho venku nebylo citit :)
Vcera jsem zjistila ze dve hempsirky maji takovou cervenou kuzi okolo kloaky az k hrudni kosti. Z casti tam.maji vydrbane peri. Vypada to jak male puchyrky. Vubec nevim co to je.

23.1.2019 18:36
ančovička1

XXX.XXX.36.219

Niky,zkuste to vyfotit,mozna to maji na svědomí všenky..

23.1.2019 20:38
veraboskova

XXX.XXX.0.235

U nás to samé. V poledne půl hodiny vyvenčení a šup zpátky do kurníku. Mají tam vodu i krmení, tak snad dobrý. Ale lezou do snáškových hnízd, to ta vejce vypadají.
Mám za sebou první prosvěcování vajec hempšírek. Z 22 vajec 20 ok, 1 kruh smrti a 1 jalové. Tak se kohout činí.

24.1.2019 18:55
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Tak jsem.tem nasim holkam skoukla zadky. Zadnr beberky jsem nenasla a dokonce ani puchyrky. Jen maji oskubany zadek. Prikladam foto. Nevim cim to muze byt.

Přidejte reakci

Přidat smajlík