Telefonní číslo na reklamační oddělení Zoohitu?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.7.2015 14:39
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Dobrý den, přátelé koček i jiného zvířectva ,
moc vás zdravím a chci se zeptat, zda někdo nevíte přímo tento telefon? Polámala se mi po dvouměsíčním používání fontána Cat mate. Tak jsem dnes volala na zákaznickou linku. Vzala to paní - evidentně cizinka z východního bloku a byl velký problém se s ní domluvit. Paní byla ochotná, ale fakt - jen popis, co potřebuji mi zabral cca 20min (paní to nemohla pochopit), beru to zřejmě jako jazykovou bariéru, vůbc ne neochotu. Takže nejvíc by mi pomohlo přímo se spojit s reklamačním odd., ale číslo mi paní ani po opakovaných prosbách nechtěla dát...

20.7.2015 14:42
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Podle mě jste bohužel mluvila s paní, která má reklamace na starosti.
Já bych radila fontánku zabalit a zaslat poštou na adresu, který zoohit vždy uvádí v papírech připojených ke každé objednávce, pro případ vracení nebo reklamace.

btw. jak to myslíte, polámala? jako ta plastová miska? nebo chcete říct, že odešlo čerpadlo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2015 14:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fikovnice, kolegyně z práce měla problém s WC. Kontaktovala Zoohit přes kontaktní e-mail a popsala závadu, dostala pokyn vyfotit poškození a odeslat. Po té ji nabídli nový výrobek či vrácené peněz a doporučili vadný záchodek ekologicky zlikvidovat. Vše do 24 hod.
Zkuste požít tuto cestu, určitě se s nimi domluvíte lépe.

20.7.2015 14:49
joanne.s

XXX.XXX.41.2

P.s.

toto jste na stránkách zoohitu dohledala?


8. Jak mám postupovat při reklamaci?
Pokud je na zboží viditelná vada, vadu vyfotografujte. Poté kontaktujte náš zákaznický servis, vadu zboží popište a přiložte fotografie poškození ve formátu jpg nebo pdf.
Pokud je vada zboží skrytá či část zboží chybí nebo Vám bylo dodáno jiné než objednané zboží, kontaktujte náš zákaznický servis, popište přesně vadu či jaké zboží chybí nebo přebývá.
My Vám poté navrhneme další postup.
Při kontaktu se zákaznickým servisem uvádějte prosím číslo objednávky o kterou se jedná.

Mně osobně se osvědčilo, v případě dotazu nebo problému, je kontaktovat formulářem písemně. Reagovali do 12 hodin a porozuměli jsme si výborně. Ale pravda, nešlo o reklamaci, jen o přání a dotaz.


Ještě k té fontánce. Mně se zadřelo čerpadlo, koupila jsem si za 240 korun nové a od té doby vše funguje normálně. a to měním filtr až po dvou měsících. Ale myslím si, že jsem tomu zničení čerpadla sama přispěla, čistila jsem fontánku jen rukou, bez octa, a čerpadlo jsem jen lehce otírala hadříkem, a to nestačilo.

20.7.2015 15:12
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Ahojte kamarádky, fííha vy jste rychlé - moc děkuji!
Představte si, že paní mezitím už volala zpět. Ano, chtějí fotky. Já nemám foťák a hlavně vůbec nechápu proč chtějí fotky - abych popsala, co se stalo - prostě přestalo fungovat čerpadlo - závada je evidentně v elektřině - buď v tom adaptéru (který prý ale nemají a musela bych si je sama někde sehnat!), anebo v elektřině v tom čerpadélku - to mají. Ale co z toho uvidí na fotkách?

20.7.2015 15:21
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Víte proč chtějí fotky?

Chtějí jen vidět vadu, aby to mohli posoudit.
Pokud prokážete vadu fotkami, a nebude to na opravu, vrátí vám peníze, aniž byste věc musela posílat na jejich adresu, čekat atd.
Takto postupovali u kamarádky od blazice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2015 15:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fikovnice: a tu cestu "nepožívejte", ale použijte (Rozumějte, v posledním příspěvku jsem napsala nesmysl, uteklo mi písmeno ).

20.7.2015 15:35
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Fikovnice:

samozřejmě máte pravdu, to že fontánka nečerpá vodu, na fotce stěží bude vidět. Nafotila bych detail čerpadélka a fontánu jakoby v provozu zapojenou celou. To že tam vada vidět jen tak nebude, to je jejich problém - chtěli fotky, tak jim je dáte.

Jestli nemáte foťák, jistě máte vy nebo někdo z rodiny foťák v mobilu

20.7.2015 15:37
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
P.s.

toto jste na stránkách zoohitu dohledala?


8. Jak mám postupovat při reklamaci?
Pokud je na zboží viditelná vada, vadu vyfotografujte. Poté kontaktujte náš zákaznický servis, vadu zboží popište a přiložte fotografie poškození ve formátu jpg nebo pdf.
Pokud je vada zboží skrytá či část zboží chybí nebo Vám bylo dodáno jiné než objednané zboží, kontaktujte náš zákaznický servis, popište přesně vadu či jaké zboží chybí nebo přebývá.
My Vám poté navrhneme další postup.
Při kontaktu se zákaznickým servisem uvádějte prosím číslo objednávky o kterou se jedná.

Mně osobně se osvědčilo, v případě dotazu nebo problému, je kontaktovat formulářem písemně. Reagovali do 12 hodin a porozuměli jsme si výborně. Ale pravda, nešlo o reklamaci, jen o přání a dotaz.


Ještě k té fontánce. Mně se zadřelo čerpadlo, koupila jsem si za 240 korun nové a od té doby vše funguje normálně. a to měním filtr až po dvou měsících. Ale myslím si, že jsem tomu zničení čerpadla sama přispěla, čistila jsem fontánku jen rukou, bez octa, a čerpadlo jsem jen lehce otírala hadříkem, a to nestačilo.

Aha, já také čistím jen hadříkem - a možná ne extra poctivě - takže by to mohla být i moje vina...? Ale čistím to...

20.7.2015 15:43
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fikovnice: a tu cestu "nepožívejte", ale použijte (Rozumějte, v posledním příspěvku jsem napsala nesmysl, uteklo mi písmeno ).

Jasný, já také furt píšu překlepy, jako bych požila...
Mám opět "skvělé" období: v pátek jsem měla narozeniny, hned ráno jsem si nadělila dárek: prošlápla LCD displej u prac. NTB - oprava bratru za 4tis. Kč. (cena NTB tak 1 - 2 tis.Kč!). Záhy druhý den se mi polámal můj vlastní noťas - je asi tak o padesát tíd lepší než ten pracovní, ale je strašně velký a těžký a tím nepraktický. Bratranec si s tím "hrál" cca 48hod (je "ajťák", tak to spravil). Po opravě jsem si říkala - konečně bude klid, jdu se podívat, vyměnit vodu a ejhle nejede čerpadlo. To bylo včera večer.
No napíšu narovinu, že když se začaly dít ty věci s počítači, tak jsem si i pobrečela - že to prostě "nedávám", nic nestíhám, atd.atd.

20.7.2015 15:44
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Já si myslím, že jsem to první zadřela já.
Od té doby, co mám nové (vzhledem k tomu, že celá fontána mě stála 899, mě cena 240 Kč za čerpadlo nezaskočila, zvlášť když jeden filtr stojí 90/
čistím fontánu tak, že do ní dám teplou vodu a asi dvě deci obyč octa, nechám to čtvrthodinu takto probublat /hlídám kocoura aby se nenapil/ a mám klid, druhé čerpadlo funguje už skoro rok bez potíží.

20.7.2015 15:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

"Joanne", já jsem přišla o svoje nejbližší. Nemám už takovou tu přímou rodinu (rodiče, partner, sourozenci, děti). Zbytek rodiny je cca 50km ode mě...

20.7.2015 15:47
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Já si myslím, že jsem to první zadřela já.
Od té doby, co mám nové (vzhledem k tomu, že celá fontána mě stála 899, mě cena 240 Kč za čerpadlo nezaskočila, zvlášť když jeden filtr stojí 90/
čistím fontánu tak, že do ní dám teplou vodu a asi dvě deci obyč octa, nechám to čtvrthodinu takto probublat /hlídám kocoura aby se nenapil/ a mám klid, druhé čerpadlo funguje už skoro rok bez potíží.

Tak narovinu - to, že jsem nečistila octem, budu muset zatlouct. Na druhou stranu, aby se zadřelo po dvou měsících používání...?

20.7.2015 15:49
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Jo, máte na mysli foťák v mobilu...to mám, ale tak tragický, že tam by snad neviděli ani to čerpadélko. Každopádně toto je už domluveno s kámošem...

20.7.2015 15:50
joanne.s

XXX.XXX.41.2

A foťák tedy nemáte ani v mobilu?

tak to je prekérní situace.

20.7.2015 15:50
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
Jasný, já také furt píšu překlepy, jako bych požila...
Mám opět "skvělé" období: v pátek jsem měla narozeniny, hned ráno jsem si nadělila dárek: prošlápla LCD displej u prac. NTB - oprava bratru za 4tis. Kč. (cena NTB tak 1 - 2 tis.Kč!). Záhy druhý den se mi polámal můj vlastní noťas - je asi tak o padesát tíd lepší než ten pracovní, ale je strašně velký a těžký a tím nepraktický. Bratranec si s tím "hrál" cca 48hod (je "ajťák", tak to spravil). Po opravě jsem si říkala - konečně bude klid, jdu se podívat, vyměnit vodu a ejhle nejede čerpadlo. To bylo včera večer.
No napíšu narovinu, že když se začaly dít ty věci s počítači, tak jsem si i pobrečela - že to prostě "nedávám", nic nestíhám, atd.atd.

No zrovinka tady překlepy :

U toho mého NTB mělo být, že je asi tak 50x lepší ne o 50 tis. dražší, jak to vyznívá .

20.7.2015 15:53
joanne.s

XXX.XXX.41.2

fikovnice napsal(a):
Tak narovinu - to, že jsem nečistila octem, budu muset zatlouct. Na druhou stranu, aby se zadřelo po dvou měsících používání...?

Máte pravdu, je to brzo.

Mně vydrželo možná tři a půl, ale šest určitě ne /tolik je záruční doba čerpadla samotného/

Tehdy mi v reklamaci zabránilo i to, že jsem s ním byla spokojená, kocourek hezky pil a pije. A to má pořád i další zdroj, nerez misku, kde měním vodu denně /na rozdíl od fontány/
A taky se mi nechtělo řešit zasílání celé fontány s nejistým výsledkem, placení poštovného, čekáním atd.
Ale máte pravdu vy, zkuste to reklamovat, klidně. Asi jsem taky měla.

20.7.2015 15:55
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Že jsem s ním byla spokojená:

tím myslím, že jsem byla s fontánkou jinak spokojená. S čerpadlem né, když nefungovalo.

20.7.2015 15:57
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Máte pravdu, je to brzo.

Mně vydrželo možná tři a půl, ale šest určitě ne /tolik je záruční doba čerpadla samotného/

Tehdy mi v reklamaci zabránilo i to, že jsem s ním byla spokojená, kocourek hezky pil a pije. A to má pořád i další zdroj, nerez misku, kde měním vodu denně /na rozdíl od fontány/
A taky se mi nechtělo řešit zasílání celé fontány s nejistým výsledkem, placení poštovného, čekáním atd.
Ale máte pravdu vy, zkuste to reklamovat, klidně. Asi jsem taky měla.

Jj, ta paní mi to takto přislíbila. Pokud by byla chyba v adaptéru, tak je blbý, že ten prý nemají, ale prý by mi to nějak kompenzovali. No a kámoš má elektro, tak to zkusí i proměřit - jestli je vada v adaptéru, anebo ve šňůře od čerpadla. Anebo tedy z Vaší zkušenosti vidím, že může být vada i v zadření čerpadla. Ale víte co mě "Joanne" udivuje - Vašemu čičinovi nevadí ten octový "nádech"? Moji kocoři z fontány nepijí moc rádi, musím měnit co nejčastěji vodu a právě pokud možno, pijí jen z té levé horní části.

20.7.2015 15:57
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Že jsem s ním byla spokojená:

tím myslím, že jsem byla s fontánkou jinak spokojená. S čerpadlem né, když nefungovalo.

Jj, chápu.

20.7.2015 16:13
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Jaký octový nádech, jak to myslíte? kvůli tomu čištění octem?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2015 16:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jasný, já také furt píšu překlepy, jako bych požila...
Mám opět "skvělé" období: v pátek jsem měla narozeniny, hned ráno jsem si nadělila dárek: prošlápla LCD displej u prac. NTB - oprava bratru za 4tis. Kč. (cena NTB tak 1 - 2 tis.Kč!). Záhy druhý den se mi polámal můj vlastní noťas - je asi tak o padesát tíd lepší než ten pracovní, ale je strašně velký a těžký a tím nepraktický. Bratranec si s tím "hrál" cca 48hod (je "ajťák", tak to spravil). Po opravě jsem si říkala - konečně bude klid, jdu se podívat, vyměnit vodu a ejhle nejede čerpadlo. To bylo včera večer.
No napíšu narovinu, že když se začaly dít ty věci s počítači, tak jsem si i pobrečela - že to prostě "nedávám", nic nestíhám, atd.atd.

Jéj Fikovnice, to se to na Vás "sesypalo" Dodatečně, všechno už jen lepší k narozeninám

20.7.2015 23:41
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Jaký octový nádech, jak to myslíte? kvůli tomu čištění octem?

Ano, tak jsem to myslela. Promiňte - jsem zas až teď na netu, tak odpovídám až nyní.
Moji kocouřiska jsou extrémně náchylní na vodu - opravdu měnit téměř imrvére, vadí jim všechny možné misky, co jsem vyzkoušela, nejraději by možná pili přímo z kohoutku - ale to jim jaksi nemůžu dělat služku a být stále jim za zadkem smajlík a čekat, až některý z pánů se bude chtít jít napít .

20.7.2015 23:44
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jéj Fikovnice, to se to na Vás "sesypalo" Dodatečně, všechno už jen lepší k narozeninám

Jejda, "Blazice" moc a moc děkuji za blahopřání! To jste mi udělala radost. Ale abych nepsala jen samá negativa, tak jsem dostala od přátel cca 25 gratulací - a ty mě fakt potěšily...tak si říkám, že možná zas až tak sama nejsem . Ale když se to začne takto sypat (mám na mysli všechny ty závady spojené s velkými finančními výdaji), tak mě to fakt začalo brát. V minulosti bych si pěkně od plic zanadávala a byla bych uklidněná. Teď mě to bere tak nějak jinak (však víte, co mě v posledním období potkávalo).
Ale fakt jste mě gratulací potěšila!

21.7.2015 07:27
joanne.s

XXX.XXX.41.2

fikovnice napsal(a):
Ano, tak jsem to myslela. Promiňte - jsem zas až teď na netu, tak odpovídám až nyní.
Moji kocouřiska jsou extrémně náchylní na vodu - opravdu měnit téměř imrvére, vadí jim všechny možné misky, co jsem vyzkoušela, nejraději by možná pili přímo z kohoutku - ale to jim jaksi nemůžu dělat služku a být stále jim za zadkem smajlík a čekat, až některý z pánů se bude chtít jít napít .

Čištěním fontánka žádný octový nádech nechytne, to se nebojte. Samozřejmostí je poté dobře propláchnout nejen misku fontánky, ale i samostatně filtr a opatrně opláchnout i čerpadlo, aby nenatekla voda dovnitř(jen hlídám tu díru, jinak je zaizolované)

momentálně měním vodu po pěti dnech, když nejsou vedra tak po sedmi. Důležité je měnit ten filtr uvnitř, měníte ho? Správně se má měnit po měsíci.

Souběžně nabízím vodu i v nerez široké misce. Ale mám vyzkoušeno, že častěji se kocourek napije z fontánky.

21.7.2015 14:34
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Jak to vypadá s tou reklamací? fotky stačily?

21.7.2015 15:19
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Jak to vypadá s tou reklamací? fotky stačily?

Ještě nevím. Kámoš přijde asi zítra, jednak vyzkoušet tu elektřinu - jestli není třeba závada v tom adaptéru, a také nafotit to. Tak dám pak vědět.
No s tím čištěním jsem tedy nebyla zdaleka tak pečlivá jak Vy , mám koupené náhradní filtry - ale ještě jsem neměnila. Udělám to hned, pokud se podaří závadu odstranit.
Ale ještě nechápu, jak jste psala, že hlídáte, aby se do čerpadla nedostala voda...? Tak tou dírkou tomu přece nezabráníte, navíc čerpadlo je ponořené - koukala jsem se na ty sváry na něm - nic moc - Made in China . Mimochodem lze rozebrat i to čerpadlo (to jsem též udělala - právě v těch svárech - nejsou napevno - ale nic jsem na tom nevykoukala).

21.7.2015 15:28
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Já při čištění vykuchám čerpadlo a celou tu černou krabičku omývám namočenou hadýrkou. jen tak, aby se voda nedostala dovnitř - tím myslím do toho kulatého otvůrku, kterým pak čerpadlo napíchnu a takto ji upevním do fontány.

Podle návodu, filtr se má správně měnit za nový co čtyři týdny, pokud máte vodu horší, tak myslím i častěji. Já měním jednou za dva měsíce, ale zas mám jen jednu kočku /a to má jistě vliv na znečištění a zanesení filtru/ a voda z vodovodu v Olomouci je dobré tvrdosti.

21.7.2015 15:41
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Já při čištění vykuchám čerpadlo a celou tu černou krabičku omývám namočenou hadýrkou. jen tak, aby se voda nedostala dovnitř - tím myslím do toho kulatého otvůrku, kterým pak čerpadlo napíchnu a takto ji upevním do fontány.

Podle návodu, filtr se má správně měnit za nový co čtyři týdny, pokud máte vodu horší, tak myslím i častěji. Já měním jednou za dva měsíce, ale zas mám jen jednu kočku /a to má jistě vliv na znečištění a zanesení filtru/ a voda z vodovodu v Olomouci je dobré tvrdosti.

Já jsem z Brna a myslím, že máme hodně tvrdou vodu. Takže budu filtry měnit častěji. Hlavně věřím, že teda reklamačka dopadne dobře...

21.7.2015 15:42
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Já taky. Zoohit vám jistě vyjde vstříc.

21.7.2015 15:44
fikovnice

XXX.XXX.240.1

fikovnice napsal(a):
Ještě nevím. Kámoš přijde asi zítra, jednak vyzkoušet tu elektřinu - jestli není třeba závada v tom adaptéru, a také nafotit to. Tak dám pak vědět.
No s tím čištěním jsem tedy nebyla zdaleka tak pečlivá jak Vy , mám koupené náhradní filtry - ale ještě jsem neměnila. Udělám to hned, pokud se podaří závadu odstranit.
Ale ještě nechápu, jak jste psala, že hlídáte, aby se do čerpadla nedostala voda...? Tak tou dírkou tomu přece nezabráníte, navíc čerpadlo je ponořené - koukala jsem se na ty sváry na něm - nic moc - Made in China . Mimochodem lze rozebrat i to čerpadlo (to jsem též udělala - právě v těch svárech - nejsou napevno - ale nic jsem na tom nevykoukala).

Ještě dodám - pokud to v těch svárech rozeberete, tak zjistíte, že vykuchaný vnitřek je vlhký - tudíž voda se tam bohužel dostane. Sama jsem zvědavá, co tomu vlastně je. Tedy pokud se to zjistí...
Také jsem uvažovala o koupi nového čerpadla bez reklamačky - nicméně finančně teď také celkem strádám - jinde jsem psala, jak jsem zničila pracovní NTB - a hnedle výdaj kolem 4tis. Kč! A hlavně mě naštvalo, že po dvou měsících (i bez čištění octem) to odešlo - to si říkám, že je fakt hodně brzy .

21.7.2015 15:45
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Já taky. Zoohit vám jistě vyjde vstříc.

Kéž by! Děkuji za pomocné rady - pokud bude dodáno nové čerpadlo, budu se snažit být už pečlivější .

21.7.2015 15:48
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Podle mě jste bohužel mluvila s paní, která má reklamace na starosti.
Já bych radila fontánku zabalit a zaslat poštou na adresu, který zoohit vždy uvádí v papírech připojených ke každé objednávce, pro případ vracení nebo reklamace.

btw. jak to myslíte, polámala? jako ta plastová miska? nebo chcete říct, že odešlo čerpadlo?

Ještě "Joanne" k tomuto Vašemu příspěvku - já právě všechny prozatímní objednávky dělala telefonicky na to jejich jednotné zákaznické číslo a vždy jsem mluvila s rodilým Čechem/Češkou. Teď ta paní s akcentem a špatným porozuměním češtině - tu jsem zažila poprvé.

21.7.2015 15:51
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Fikovnice:
nemáte vůbec začsmajlík

já objednávky dělám pokaždé sama v jejich internetovém e-shopu.

21.7.2015 15:55
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Fikovnice:
nemáte vůbec začsmajlík

já objednávky dělám pokaždé sama v jejich internetovém e-shopu.

Já myslím, že je začsmajlík. Víte, zkoušela jste se někdy kouknout do jiných sekcí, např. na "Psy" - jak se tam lidi dokáží porafat, vzájemně se urážet atd. (nebo na "Terarijní zvířata" - tam je to obzvlášť výživné)? Takže jsem ráda, že tady tak nějak držíme pospolu .

21.7.2015 16:00
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Ano. na psech jsou na sebe lidi kolikrát jako psi.
Tady cítím výrazně přátelštější atmosféru. Asi že jsme na stejné vlně jako naše kočindysmajlík

jednou jsem byla na terarijních zvířatech, chtěla jsem se zeptat na churavějícího chameleona od bráchy. no stačilo pročíst pár diskuzí, a hned mě chuť přešla. Teda našla jsem i pár dobrých rad, odpovědí, tipů, to jo. Ale mnohem víc napadání, urážení atd.
Ale na jednu stranu se jich musím zastat, teď už je trochu chápu. Např. chameleona si pořizuje spousta lidí, která má zkušenosti a zájem se učit nula, a pak se diví, že jim zdechají a stále dokola se ptají proč. přitom si nic nezjistili a nic neřeší..

21.7.2015 16:06
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Ano. na psech jsou na sebe lidi kolikrát jako psi.
Tady cítím výrazně přátelštější atmosféru. Asi že jsme na stejné vlně jako naše kočindysmajlík

jednou jsem byla na terarijních zvířatech, chtěla jsem se zeptat na churavějícího chameleona od bráchy. no stačilo pročíst pár diskuzí, a hned mě chuť přešla. Teda našla jsem i pár dobrých rad, odpovědí, tipů, to jo. Ale mnohem víc napadání, urážení atd.
Ale na jednu stranu se jich musím zastat, teď už je trochu chápu. Např. chameleona si pořizuje spousta lidí, která má zkušenosti a zájem se učit nula, a pak se diví, že jim zdechají a stále dokola se ptají proč. přitom si nic nezjistili a nic neřeší..

To ano, s tím chamíkem máte pravdu...
Ale...já tam zažila celkem "legrační" historku. Jen pro zajímavost jsem se tam ptala na jakéhosi hada z videa - kvůli identifikaci - prostě mě to zajímalo. Někdo normální a slušný mi odpověděl, co to asi je za druh - tuším jakási australská užovka (ale teda fest tlustá a dlouhá). No a posléze od nějakého chudáka přišel urážející koment. Protože jsem zjistila, že tento to píše stále, ale pozor - téměř výhradně jen ženám, tak jsem na něj nereagovala. Proč také... No a druhý den koukám - příspěvek je pryč a ve vláknu "Pro admina" mi admin potvrdil, že ten příspěvek smazali a dotyčný dostal výstrahu. Jen teda vůbec nechápu jak admin stíhá číst všechny příspěvky?! Teď tam zas smazal jakési telefonní číslo, když někdo upozorňoval na telefon podvodníka.

21.7.2015 16:24
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Třeba admin extra sleduje vybrané výtečníky, může na to mít nějakou speciální sledovací aplikaci. nebo i když urážel vás, někdo jiný to četl a stiskl nahlásit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2015 16:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Holky, něco Vám svěřím... Dávala jsem na "psy" odkaz na zajímavou stránku. Předpokládala jsem, že už to tam bylo, ale je pravda, že pořád chodí noví lidé (například i zde ) s podobnými dotazy, které jsou někde v archivu. Tudíž jsem si říkala, že se to bude aktuálně někomu hodit. Ale co se mi nestalo, jak jsem měnila a přepisovala nápis, tak jsem si to nezkontrolovala a místo psy jsem odklikla psi. Nápis se, žel nedá opravit Tak jsem poprosila admina, zda by se o to postaral. Šikovný admin zasáhl, ale než se tak stalo, málem mě tam za to ukamenovali! Jasně, gramatika je od toho, aby se dodržovala, ale aby se mnou někdo takto zametl na anonymní diskuzi, to mi přijde přehnané. Divné poměry

21.7.2015 17:06
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Holky, něco Vám svěřím... Dávala jsem na "psy" odkaz na zajímavou stránku. Předpokládala jsem, že už to tam bylo, ale je pravda, že pořád chodí noví lidé (například i zde ) s podobnými dotazy, které jsou někde v archivu. Tudíž jsem si říkala, že se to bude aktuálně někomu hodit. Ale co se mi nestalo, jak jsem měnila a přepisovala nápis, tak jsem si to nezkontrolovala a místo psy jsem odklikla psi. Nápis se, žel nedá opravit Tak jsem poprosila admina, zda by se o to postaral. Šikovný admin zasáhl, ale než se tak stalo, málem mě tam za to ukamenovali! Jasně, gramatika je od toho, aby se dodržovala, ale aby se mnou někdo takto zametl na anonymní diskuzi, to mi přijde přehnané. Divné poměry

Jj, "Blazice", ono obzvláště na "Psech", jak už trefně poznamenala "Joanne" jsou lidé na sebe jak psi. Jinak Vy jste udělala překlep, ale když to tam pročtete, najdete opravdu přehršel příspěvků, kde je chyba v psi/psy. Na Vašem místě - hoďte to za hlavu. Admin to opravil a hlavně Vy sama víte, že chyba nevznikla Vaší neznalostí gramatiky, ale přepsáním názvu a to se prostě stane.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2015 17:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jj, "Blazice", ono obzvláště na "Psech", jak už trefně poznamenala "Joanne" jsou lidé na sebe jak psi. Jinak Vy jste udělala překlep, ale když to tam pročtete, najdete opravdu přehršel příspěvků, kde je chyba v psi/psy. Na Vašem místě - hoďte to za hlavu. Admin to opravil a hlavně Vy sama víte, že chyba nevznikla Vaší neznalostí gramatiky, ale přepsáním názvu a to se prostě stane.

V pohoděéé! Přenesla jsem se přes to Jen, že za chvíli nebudou mít lidé pro sebe slušného slova :-/.

21.7.2015 17:17
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V pohoděéé! Přenesla jsem se přes to Jen, že za chvíli nebudou mít lidé pro sebe slušného slova :-/.

Právě! I proto si musíme vážit toho, že my se tady nemydlíme . Napsat jiný názor - jasný, to je i účelem a cílem diskutování. Ale slušně a hlavně bez urážek a vulgarit.

22.7.2015 16:08
saty

XXX.XXX.10.1

fikovnice napsal(a):
Právě! I proto si musíme vážit toho, že my se tady nemydlíme . Napsat jiný názor - jasný, to je i účelem a cílem diskutování. Ale slušně a hlavně bez urážek a vulgarit.

Jo jo na psech to jede, chodím tu tak nějak všude na terarijky na akvaristiku kde to teda taky stojí za to :-D a akvaristická skupina na fb tak to už je fakt vražda, kdo nemá "biotop" tak je hňupka když to řeknu hezky
Jsem ráda že se tu vyčlenila hezká parta žádné urážky prostě názory
Jinak teď tu moc nejsem, jsem nějak marod

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2015 16:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Saty: marod? Tak to chce Imunoglukan! Je tady a teď hodně populární Viz vlákno - kočičí chřipka.

22.7.2015 16:27
saty

XXX.XXX.10.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Saty: marod? Tak to chce Imunoglukan! Je tady a teď hodně populární Viz vlákno - kočičí chřipka.

Ne ne to chce koňský Alavis :-D dávkování pro hříbě, Imunoglukan je fajn ale na klouby je mi víte k čemu

22.7.2015 16:27
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

fikovnice napsal(a):
To ano, s tím chamíkem máte pravdu...
Ale...já tam zažila celkem "legrační" historku. Jen pro zajímavost jsem se tam ptala na jakéhosi hada z videa - kvůli identifikaci - prostě mě to zajímalo. Někdo normální a slušný mi odpověděl, co to asi je za druh - tuším jakási australská užovka (ale teda fest tlustá a dlouhá). No a posléze od nějakého chudáka přišel urážející koment. Protože jsem zjistila, že tento to píše stále, ale pozor - téměř výhradně jen ženám, tak jsem na něj nereagovala. Proč také... No a druhý den koukám - příspěvek je pryč a ve vláknu "Pro admina" mi admin potvrdil, že ten příspěvek smazali a dotyčný dostal výstrahu. Jen teda vůbec nechápu jak admin stíhá číst všechny příspěvky?! Teď tam zas smazal jakési telefonní číslo, když někdo upozorňoval na telefon podvodníka.

Hm. Ale na drůbeži nadávky do krav nevadí...
Možná měl spíš přehlédnout tel. podvodníka...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2015 16:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Hm. Ale na drůbeži nadávky do krav nevadí...
Možná měl spíš přehlédnout tel. podvodníka...

Co dělá s lidmi anonymita... Osobně by si lidi (až na výjimky) do krav nenadávali.

22.7.2015 19:52
saty

XXX.XXX.10.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co dělá s lidmi anonymita... Osobně by si lidi (až na výjimky) do krav nenadávali.

To by jste se někdy divila jak jim to jde i osobně takové tu mám i dva denně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2015 19:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

saty napsal(a):
To by jste se někdy divila jak jim to jde i osobně takové tu mám i dva denně.

Jako, že si přijdou koupit granule a nadají Vám, no to snad ne?!

22.7.2015 20:02
saty

XXX.XXX.10.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako, že si přijdou koupit granule a nadají Vám, no to snad ne?!

Njn někdy věty "ty jsi snad úplně blbá" jsou standartní někdy po vás lidi i to zboží co mají v ruce i hodí
tak jako "starejte se o svoje problémy já radit nepotřebuju" a pak i věty jako co si o sobě myslíš... použité oslovení typu kráva, po dlouhé době jsem slyšela nadávku č.ů.z.a což bě fakt pobavilo atd.
Lidi si dnes dovolí vše.

22.7.2015 20:03
saty

XXX.XXX.10.1

saty napsal(a):
Njn někdy věty "ty jsi snad úplně blbá" jsou standartní někdy po vás lidi i to zboží co mají v ruce i hodí
tak jako "starejte se o svoje problémy já radit nepotřebuju" a pak i věty jako co si o sobě myslíš... použité oslovení typu kráva, po dlouhé době jsem slyšela nadávku č.ů.z.a což bě fakt pobavilo atd.
Lidi si dnes dovolí vše.

Ještě dodám že to je jeden z hlavních důvodů proč dávám výpověď.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2015 20:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

saty napsal(a):
Njn někdy věty "ty jsi snad úplně blbá" jsou standartní někdy po vás lidi i to zboží co mají v ruce i hodí
tak jako "starejte se o svoje problémy já radit nepotřebuju" a pak i věty jako co si o sobě myslíš... použité oslovení typu kráva, po dlouhé době jsem slyšela nadávku č.ů.z.a což bě fakt pobavilo atd.
Lidi si dnes dovolí vše.

Proboha svatého, no to snad není pravda! To jste mi tedy vyrazila dech! Šmejdi sprostí!

22.7.2015 20:34
saty

XXX.XXX.10.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proboha svatého, no to snad není pravda! To jste mi tedy vyrazila dech! Šmejdi sprostí!

Ale je nejhorší jsou rodiče s dětmi nevím jak to máte zda máte děti, ale napadlo by vás pustit děti pod roletou která je 60cm od země do zhasnuté prodejny aby se podívali na zvířátka a ještě nadávali prodavačce když je vyhodí a vyhrožovali jí stížností na firmu a vyhazovem?
za těch 13 tis hrubého mi to nestojí ani omylem.

23.7.2015 04:20
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proboha svatého, no to snad není pravda! To jste mi tedy vyrazila dech! Šmejdi sprostí!

Bohužel od jedné z účastnic diskusí zde na FAUNĚ, která působí ve školství jsem se dozvěděla jaké nadávky musí denně snášet od našich kulturních obohacovačů a byla jsem v totálním šoku! Čůza je úplně v pohodě, představte si prostě ty největší vulgarity a k tomu tykání! Já bych na to asi nervy neměla...

23.7.2015 05:52
joanne.s

XXX.XXX.38.237

Já taky ne. a osobně znám dvě mladé učitelky, které toho po pár letech nechaly. Nejen že se děti chovají fakt hrozně, ale podpora od vedení školy žádná. Ani nesmíte nechat propadat, ani nesmíte dát důtku, hrůza.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.7.2015 07:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dávám za pravdu. Dnešní děti jsou nevychované a není to jen můj názor, ale je to fakt, s kterým se setkávám dennodenně. Děti se samy nevychovají. Musí mít určité hranice. A na to buď rodiče jaksi "zapomínají" a nebo se "vzpamatují", když je dítěti 3-4 let a chtějí s tím něco dělat, protože si s nimi "už neví rady" (žel takových moc není smajlík ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.7.2015 07:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

saty napsal(a):
Ale je nejhorší jsou rodiče s dětmi nevím jak to máte zda máte děti, ale napadlo by vás pustit děti pod roletou která je 60cm od země do zhasnuté prodejny aby se podívali na zvířátka a ještě nadávali prodavačce když je vyhodí a vyhrožovali jí stížností na firmu a vyhazovem?
za těch 13 tis hrubého mi to nestojí ani omylem.

Rodiče za všechny prachy, fakt! Co má potom vyrůst s těch dětí...Já má děti už dospělé, ale stará ještě rozhodně nejsem, takže mám ještě i jakýsi náhled smajlík Ale určitě bych ani s dětmi ani bez dětí nevlezla do obchodu ještě deset minut před zavíračkou.

23.7.2015 17:00

rapotacka11 napsal(a):
Hm. Ale na drůbeži nadávky do krav nevadí...
Možná měl spíš přehlédnout tel. podvodníka...

Dobrý den,
děkuji za pochvalu i podněty na zlepšení.
K tomu, jak práce Admina funguje - samozřejmě není v lidských silách číst úplně všechno, takže se pročítají zejména konfliktní témata (množírny, podvodné firmy atd.), pak něco namátkou a v neposlední řadě, pokud někdo nahlásí příspěvek jako nevhodný, pročítá se nejen celé vlákno, ale projdou se i ostatní příspěvky autora, zda se nevhodně/vulgárně neprojevuje i jinde.
Z tohoto důvodu prosím každý vulgární nebo jinak nevhodný příspěvek nahlaste, opravdu nám tím pomáháte zlepšit kulturu prostředí na ifauně.
Co se týká telefonního čísla, pravidla zakazují vkládat do diskuze osobní údaje, jako právě telefonní čísla, emailové adresy atd. Jsme si vědomi toho, že občas, třeba při sdělování zkušeností s výrobkem či službou, to může být trochu na hraně - důležitý je rozdíl mezi veřejnými firemními a soukromými údaji. Obecně je vhodnější přiložit např. link na stránky zmiňovaného výrobku/služby (pokud se nejedná o spam či reklamu, ale link je v logickém kontextu, tak je nemažeme).
Přeji krásný den a příjemnou diskuzi.
Admin.

24.7.2015 06:16
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/detail/2961712/co-zabilo-slepici-jezek#a2962925.

Ta Vámi uvedená diskuse je skutečně velmi plodná, a to doslovně!
Následující úryvek jsem sem prostě nemohla nenakopírovat :

"Dnes u ní lze pozorovat říji jednou ročně, na přelomu zimi a jara, nebo brzy z jara. Ta netrvá ani poloviční dobu co trvala říje před podvázáním. Projevuje se to jako to typické mazlení potřeba se otírat, ale nikdy již nemá viditelný orgasmus, stav rozkoše, při pohlazení jako napoprvé. Nezaujme postoj k páření, kdo to zažil ví o čem mluvím (každá žena by si měla vzít z kočky příklad a nebát se předvést svému muži).".

24.7.2015 07:02
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Děkuji že jste to sem dala, moc jsem se poránu pobavila
opravdu kvalitní materiál

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2015 07:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/detail/2961712/co-zabilo-slepici-jezek#a2962925.

Tak přesně tohle to vlákno jsem sledovala také. Bavila jsem se, ale také divila. Netušila jsem, že ježek může být takový predátor

24.7.2015 16:49
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Děkuji že jste to sem dala, moc jsem se poránu pobavila
opravdu kvalitní materiál

Že? Někdy mám pocit, že mě při životě a dobré náladě drží převážně příspěvky tohoto typu!

24.7.2015 16:58
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak přesně tohle to vlákno jsem sledovala také. Bavila jsem se, ale také divila. Netušila jsem, že ježek může být takový predátor

Byl to norek.

24.7.2015 17:08
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak přesně tohle to vlákno jsem sledovala také. Bavila jsem se, ale také divila. Netušila jsem, že ježek může být takový predátor

"Blazice", ale ostatní diskutéři té divné paní toho ježka vymluvili. Psalo se tam o kuně, anebo o samovolném vyhřeznutí kloaky s tím, že "kámošky" slepice pak takovéhoto oslabeného jedince uklovají - proto ta zranění na hlavě...

24.7.2015 17:10
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Byl to norek.

Norka ta zapšklá ženština chytla do želez, jestli si to dobře pamatuji. Což ale neznamená, že on jí zranil tu slípku. Ale četla jsem to tak nějak zběžně, tak si nejsem úplně jistá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2015 17:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
"Blazice", ale ostatní diskutéři té divné paní toho ježka vymluvili. Psalo se tam o kuně, anebo o samovolném vyhřeznutí kloaky s tím, že "kámošky" slepice pak takovéhoto oslabeného jedince uklovají - proto ta zranění na hlavě...

Četla jsem to celé i s tím norkem... Jen jsem se snažila vytvořit si představu, jak ježek dáví slepici

24.7.2015 18:04
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Do sklopce.
To je past. Chytí - neublíží.

24.7.2015 18:11
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Do sklopce.
To je past. Chytí - neublíží.

Ano, již si to vybavuji. Jen ale jestli nekecala - nejdříve psala, že do želez chytne cokoli, co není její zvíře a pak najednou otočila, když se na ni lidi sesypali, že si jen dělala legraci a schválně provokovala... .

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2015 18:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/detail/2942047/vysate-mozky#a2942226.

To je opravdu možné!? Mě to přišlo jako fantasmagorie, tak jsem ani nepátrala po informacích

24.7.2015 18:50
!!!

XXX.XXX.230.141

fikovnice napsal(a):
Norka ta zapšklá ženština chytla do želez, jestli si to dobře pamatuji. Což ale neznamená, že on jí zranil tu slípku. Ale četla jsem to tak nějak zběžně, tak si nejsem úplně jistá.

Víte, ta "zapšklá ženská" má kohouta a pět slepic. Jednu slepici jí něco (někdo) potrhalo a zabilo. Zřejmě má "Rosnička" ke svým zvířatům vztah, nepovažuje tu slepici jen za "pitomou slepici", ale z diskusních příspěvků bylo zřejmé, že jí úhyn slepice mrzí, chce ochránit ty zbývající. Predátor nechal uhynulou slepici na místě, neodnesl si ji, takže bylo pravděpodobné, že se vrátí. Nevím, kdy k útoku došlo, jestli v noci nebo přes den, kdy by útoku nešlo předvídat a zabránit mu. Zmínka o železe mi přišla pouze jako zlostný planý výkřik. Ale zajímalo by mě, kdyby ta mrtvá slepice mohla mluvit, souhlasila by s použitím želez či ne? A kdyby bylo vyhlášeno referendum mezi přeživší drůbeží, jak by hlasovala ta: použít či nepoužít?
Podotýkám, že nám tu řádí, kuny, ježci i lišky. Dělám taková opatření, aby ke ztrátám nedošlo, ale někdy si kuna odloví mladší kousek i v pravé poledne. Ale železa nemám a ani mít nikdy nebudu.

24.7.2015 20:39
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je opravdu možné!? Mě to přišlo jako fantasmagorie, tak jsem ani nepátrala po informacích

Nevím...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2015 05:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ano, již si to vybavuji. Jen ale jestli nekecala - nejdříve psala, že do želez chytne cokoli, co není její zvíře a pak najednou otočila, když se na ni lidi sesypali, že si jen dělala legraci a schválně provokovala... .

Osobně mě stejně nakonec zaujala ta část obhájců koček smajlík

25.7.2015 16:55
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Osobně mě stejně nakonec zaujala ta část obhájců koček smajlík

Mne také... !

25.7.2015 16:58
fikovnice

XXX.XXX.99.69

!!! napsal(a):
Víte, ta "zapšklá ženská" má kohouta a pět slepic. Jednu slepici jí něco (někdo) potrhalo a zabilo. Zřejmě má "Rosnička" ke svým zvířatům vztah, nepovažuje tu slepici jen za "pitomou slepici", ale z diskusních příspěvků bylo zřejmé, že jí úhyn slepice mrzí, chce ochránit ty zbývající. Predátor nechal uhynulou slepici na místě, neodnesl si ji, takže bylo pravděpodobné, že se vrátí. Nevím, kdy k útoku došlo, jestli v noci nebo přes den, kdy by útoku nešlo předvídat a zabránit mu. Zmínka o železe mi přišla pouze jako zlostný planý výkřik. Ale zajímalo by mě, kdyby ta mrtvá slepice mohla mluvit, souhlasila by s použitím želez či ne? A kdyby bylo vyhlášeno referendum mezi přeživší drůbeží, jak by hlasovala ta: použít či nepoužít?
Podotýkám, že nám tu řádí, kuny, ježci i lišky. Dělám taková opatření, aby ke ztrátám nedošlo, ale někdy si kuna odloví mladší kousek i v pravé poledne. Ale železa nemám a ani mít nikdy nebudu.

OK, beru zpět urážku té paní.
Nicméně: u nás na vesnici, kde máme chalupu, je totálně překuněno (jen já mám na půdě noc co noc snad ples kun - všude jejich exkrementy , bordel od nich, hluk, atd.), sousedi mají slepice i jinou drůbež, vlastně všichni starousedlíci tam mají drůbež i jiné zvířectvo. Ale železa tam nemá nikdo! A bohužel - občas prostě o nějakou slepici přijdou (nejen od kun, ale i od dravců).

25.7.2015 17:18
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
Ta Vámi uvedená diskuse je skutečně velmi plodná, a to doslovně!
Následující úryvek jsem sem prostě nemohla nenakopírovat :

"Dnes u ní lze pozorovat říji jednou ročně, na přelomu zimi a jara, nebo brzy z jara. Ta netrvá ani poloviční dobu co trvala říje před podvázáním. Projevuje se to jako to typické mazlení potřeba se otírat, ale nikdy již nemá viditelný orgasmus, stav rozkoše, při pohlazení jako napoprvé. Nezaujme postoj k páření, kdo to zažil ví o čem mluvím (každá žena by si měla vzít z kočky příklad a nebát se předvést svému muži).".

Btw, že se ještě vracím k tomuto příspěvku: ono se u koček provádí i kastrace jen podvázáním vejcovodů?! O tom jsem v praxi nikdy neslyšela. Víte o tom někdo něco?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2015 17:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Někde jsem to četla také... Kočka normálně říjí, ale nezabřezne... Může se však stát, že se podvázání nějakým způsobem uvolní a je vymalováno Proto je určitě ze všech hledisek lepší kastrace. Stejně se musí otevřít bříško kočičky tak jako tak... Nehledě na to, že říje kočičku vysiluje.

25.7.2015 17:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Někde jsem to četla také... Kočka normálně říjí, ale nezabřezne... Může se však stát, že se podvázání nějakým způsobem uvolní a je vymalováno Proto je určitě ze všech hledisek lepší kastrace. Stejně se musí otevřít bříško kočičky tak jako tak... Nehledě na to, že říje kočičku vysiluje.

Právě - při otevření břicha to nechápu. Já myslela, že je buď kompletní kastrace - vezme se děloha i adnexa (vejcovody a vaječníky), anebo se vezme jen děloha - kočka nemůže zabřeznout, ale dál samozřejmě říjí - a tato "nekompletní" kastrace sebou nese rizika tvorby cyst až rakovinového bujení na vaječnících. Ale podvázání vejcovodů - to jsem fakt četla poprvé...

25.7.2015 17:51
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

fikovnice napsal(a):
OK, beru zpět urážku té paní.
Nicméně: u nás na vesnici, kde máme chalupu, je totálně překuněno (jen já mám na půdě noc co noc snad ples kun - všude jejich exkrementy , bordel od nich, hluk, atd.), sousedi mají slepice i jinou drůbež, vlastně všichni starousedlíci tam mají drůbež i jiné zvířectvo. Ale železa tam nemá nikdo! A bohužel - občas prostě o nějakou slepici přijdou (nejen od kun, ale i od dravců).

Slyšela jsem, že jedněm lidem pomáhal na chalupě budík.
Takový menší, levný, na baterky. Hnusně - hlučně tikal. Vadil jim.(těm kunám)
Nevím...

25.7.2015 18:07
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Slyšela jsem, že jedněm lidem pomáhal na chalupě budík.
Takový menší, levný, na baterky. Hnusně - hlučně tikal. Vadil jim.(těm kunám)
Nevím...

Ano, také jsem tuto radu dostala. Anebo obdobná varianta - nějaké staré rádio obětovat a dát na půdu - to už by ale asi vyžadovalo častěji měnit baterky. S tím budíkem to asi zkusím. Teda nejdřív musím po kunách uklidit ten šílený bordel, ale na mě se těch úkolů sype ze všech stran a zrovna pro mě ty kuny prioritní nejsou. Ven chodí zatím jen velký kocour, bývá přes noc venku, ale drží se při domu a jsem si téměř jistá, že na něj by si ony netroufly. Kocour váží kolem 6kg určitě, je vysoký, velký, to myslím, že není kořist ani protivník pro kuny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2015 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fikovnice: smím se zeptat, už jste řešila tu reklamaci? Jak jste dopadla?

27.7.2015 18:52
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fikovnice: smím se zeptat, už jste řešila tu reklamaci? Jak jste dopadla?

Špatně . Představte si, že u kámoše jsem strávila večer (je pravda, že jsme i kecali o všem možném) - no každopádně on udělal snad osm fotek - čerpadlo, adaptér, rozložená i složená fontána atd. A víte, co jsem dnes dočetla v mailu? Že aby reklamaci uznali, že mám rozebrat čerpadlo a to vyfotit. A to jsou ty sváry napevno, resp. dá se to rozložit, ale už mě to tak znechucuje, že jsem ji odepsala, že ustupuji a že buď fontánu celou vyhodím, anebo zakoupím nové čerpadlo. Představovala jsem si, že zas k někomu pojedu nafocovat a otravovat jej v jeho volném čase... Snad jestli si konečně koupím ten foťák, jenže já teď vážně bojuji s financemi, tak nevím...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2015 19:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fikovnice: hmm... To je pech

30.7.2015 08:28
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fikovnice: hmm... To je pech

Tak velmi ráda píšu, že ZOOHIT je vážně solidní firma. Poté, co jsem napsala, že nebudu čerpadlo rozebírat a nepojedu opět někoho otravovat s focením a že ustupuji od reklamace s tím, že fontánu asi vyhodím, tak mi napsali, ať ji ekologicky zlikviduji, že mi pošlou komplet celou novou. Dále jsem jim napsala, že opět velmi rychle - za asi 2-3 měsíce prasknul ve švu jeden z TRIXIE tunelů a lezou ven dráty, no a reakce - zda souhlasím s 30% slevou! Takto jednají opravdu solidní a slušné firmy...i když s tou fontánkou jsem je musela trochu "popostrčit". Za tu 30% slevu jsem objednala granule, mj. Applaws.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2015 09:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fikovnice: perfektní Oni taky musí mít mí jistotu, že je někdo nechce ošidit...

30.7.2015 09:54
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fikovnice: perfektní Oni taky musí mít mí jistotu, že je někdo nechce ošidit...

Jasně, také jsem si říkala, že i proto chtějí ty fotky. Ale pak mě fakt trochu naštvali, že bych měla ještě to čerpadlo rozebírat a myslím, že reklamaci tím pádem napomohl i můj poněkud asertivní dopis .

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2015 10:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fikovnice: to rozhodně A stálo to za to!

30.7.2015 12:34
fikovnice

XXX.XXX.131.20

To ano, máte pravdu "Blazice".

Přidejte reakci

Přidat smajlík