Bude kotě s delší srstí ?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.8.2016 15:43
Beruša

XXX.XXX.83.2

Dobrý den. Před dvěma týdny se naši kočce narodily koťátka, dvě kočičky. Naposledy jsme měli koťata asi před deseti lety, kočky kastrujeme.Teď máme jednu zachráněnou venkovní a vykastrovat jsme nestihli . Jedna kočička mi připadá více chlupatá, ale nejsem žádný odborník, proto vkládám fotky. Než měla číča koťátka, chtěli jsme ji mít doma, ale vůbec nepoužívala kočičí wc. Po čtrnácti dnech mi došla trpělivost a čičina byla venku. Spala ve chlívě s kozenama. Pak až začala rodit jsme ji šoupli zase domů do koupelny a jako mávnutím kouzelného proutku začala vzorně používat svůj záchůdek . Chci ji vykastrovat hned jak to půjde.Mám trochu obavy, aby zase nezačala chodit vedle, ale snad se zklidní. Chtěla bych ji mít doma nebo alespoň na chodbě, hlavně v zimě aby byla v teple. Je trochu drobnější a když je venku i třeba teď v létě vítr, slzí jí oči, i když je vytíráme oční vodou. Hnis v nich nemá. Projednám pak s veterinářkou. Dá se z venkovní kočky udělat domácí ? Ze začátku byla bázlivá, ale teď mi připadá hodně spokojená i v koupelně. Má dveře pořád otevřené, aby měla přístup do celého bytu, ale spíše si lehne vedle bedny s koťaty nebo jde na chvíli ven. Čičiny váží dneska 362 a 364 g, mají 17 dní, vypadají dobře.

5.8.2016 15:48
Beruša

XXX.XXX.83.2

Ještě další fotky... jsem trdlo...Na té první mělo týden a na dvou v nové reakci, zbytek dnešní...Blbě se fotí. Šije sebou jako malý čertík

5.8.2016 21:24
lavacca

XXX.XXX.164.49

Dlouhosrstá kočička dle mého nebude, i když má kvalitní kožíšek. A hezky vybarvený, jak už to tak u želvovinových kočiček bývá. :)

Co se týče maminky - dle mého si kočka zvykne, ale nejideálnější by bylo, kdyby mohla ven i dovnitř (třeba kočičími dvířky).