Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.9.2016 11:33
AniAn

XXX.XXX.44.34

Ahoj, v sobotu si jedu pro dvě kočičky sestry, jsem začátečník a chtěla bych poradit prosím. Jsou to koťátka venkovní a budu je mít v bytě( ale chodily i dovnitř domů). Myslíte že bych je měla vykoupat až si trochu zvyknou u mě doma ? Stačí mi jedno wc? Doma už to připravuju na příchod, mam jeden " kukaň" a dva pelišky, nějaké ty "hračičky" ( mám to dané vždy v nějaké mistnosti ) s přítelem intenzivně pracujeme na kočičím stromě (vlastní výroba). Jsem s toho příchodu docela nervozní ale jinak se moc těšíme děkuji za rady a odpovědi

22.9.2016 11:45
Machyska

XXX.XXX.252.23

AniAn napsal(a):
Ahoj, v sobotu si jedu pro dvě kočičky sestry, jsem začátečník a chtěla bych poradit prosím. Jsou to koťátka venkovní a budu je mít v bytě( ale chodily i dovnitř domů). Myslíte že bych je měla vykoupat až si trochu zvyknou u mě doma ? Stačí mi jedno wc? Doma už to připravuju na příchod, mam jeden " kukaň" a dva pelišky, nějaké ty "hračičky" ( mám to dané vždy v nějaké mistnosti ) s přítelem intenzivně pracujeme na kočičím stromě (vlastní výroba). Jsem s toho příchodu docela nervozní ale jinak se moc těšíme děkuji za rady a odpovědi

Mrkněte na vlákno "Klima, wc, koťata.. prosíme radu :)", tam se toho hodně dočtete, pak můžeme probrat další dotazy ,.

22.9.2016 12:05
AniAn

XXX.XXX.44.34

=) do teď jsem si právě tohle pročítala, a ano dalo mi to hodně =) a jak to vidíte s tím koupáním? =).

22.9.2016 12:17
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

Řekla bych, že netřeba.
Já bych to nedělala.
Jak jsou koťata stará ?
Odblešila bych je den-dva před odběrem ampulkou
PRO KOŤATA
Samozřejmě, že i vykoupat jdou, ale
NESMÍ PROCHLADNOUT!
A při zemi táhne...
Dokonale vysušit, vyfénovat, držet v teple
tzn. stresovat.
Proč venkovní do bytu ?

22.9.2016 12:36
AniAn

XXX.XXX.44.34