Vzít starého kocourka na veterinu?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Awmudkip

7.11.2016 14:59
Awmudkip

XXX.XXX.54.148

Ahoj, máme doma cca 14-15 letého kocoura, naši mi ho pořídili když jsem byla ve školce, u veterináře byl nejspíš jen na kastraci, nikdy mu nic nebylo, má tuhej kořínek :) problém je že je opravdu vidět že je starý. Hodně zhubnul, místo toho aby byl opatrný a stydlivý jako celý svůj život tak teď naopak krade neustále jídlo i když svoje má, poslední 2 týdny začal kašlat/ takové trošku lapání po dechu které hned skončí, taky si přestal poslední týden kompletně olizovat srst a pár měsíců ho asi bolí doteky na pánev..
Otázka zní: máme jít k veterináři? Pokud mu neshám na pánev tak ho nic nebolí.. a jsem studentka, nemá smysl platit ještě dva roky za prášky na různé nemoci které si s sebou potáhne až do konce života a jen oddalovat co se stejně musí stát.. bojím se že ho budou chtít uspat, ráda bych byla aby umřel klidně sám doma :( děkuju všem.

7.11.2016 15:34
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Ano, běžte k veterináři. Už jen to, že si přestal upravovat srst, je známka že je mu špatně.

budem držet palce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2016 17:16

Aw..., problém je v tom, že ta smrt doma a život před ní vůbec nemusí být klidný a nebolestivý...běž k tomu veterináři. Léčení může být třeba jenom krátkodobé a kocour ještě nějaký ten rok může prožít.

7.11.2016 17:47
Tina125

XXX.XXX.12.95

Ach jo. Vy teda máte k tomu přístup. Chudák kocourek...

Určitě ho vemte k veterináři. Víte, klidně by jste mohla zanedbat jen nějakou prkotinu a potom by jste litovala. A pokud by to byla vážná nevyléčitelná nemoc, tak by jste mu mohla alespoň pořídit prášky proti bolesti, nebo ho nechat rovnou důstojně odejít.