Tunely, ale i jiné hračky pro kočky

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.6.2015 13:28
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Tak vás zase všechny zdravím! Napadlo mě ze soukromé konverzace s jednou z Vás udělat veřejnou a zeptat se na nejúspěšnější hračky pro Vaše miláčky. Já teď objednávala dva tunely - jeden nulový úspěch, ale druhý - dávám odkaz - úspěch obrovský. Jeden kocour se do tunelu schová, druhý na něj skočí, ale tím, že tunel je 3-ramenný, tak netuší, kde je zrovna velký kocour schovaný, tak je to fakt celkem sranda! Tak se prosím pochlubte, co za hračky u vás boduje nejvíc!
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/tunel_pytel/156207.

11.6.2015 13:53
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Ještě přidám dotaz: dost by mě zajímaly vaše názory na tzv. interaktivní hračky. V kamenných obchodech neskutečně předražené, u nás byla v kurzu koulodráha, ale jen krátký čas. Tak jestli má smysl vůbec kupovat něco tak příšerně drahého. Jednou jsem úplně zblbla a koupila jakýsi šunt asi za 500 Kč! - odkaz nemám - kočka měla packou dávat do pohybu kuličku na jakési jakoby otočné plošině (asi to blbě popisuju) a kulička se měla pohybem rozsvěcovat...
No narovinu - zachránila mě vada výrobku - kulička nesvítila (kocoura - to jsem měla ještě jen jednoho) to absolutně nezajímalo, takže ještě ten večer jsem pádila zpět do obchodu a naštěstí mi vrátili hned peníze.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.6.2015 14:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koulodráha měla úspěch ze začátku. Párkrát jsem ji schovala a po čase vytáhla, ale už kocoury tolik nezajímala.

Tohle krmítko baví pořád. Dají se tam strčit i drobné hračky, které kocouři loví...
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/zabava/349226.

11.6.2015 15:56
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koulodráha měla úspěch ze začátku. Párkrát jsem ji schovala a po čase vytáhla, ale už kocoury tolik nezajímala.

Tohle krmítko baví pořád. Dají se tam strčit i drobné hračky, které kocouři loví...
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/zabava/349226.

Jéé, děkuji moc za odpověď a za námět! Vypadá to zajímavě, hned o tom budu uvažovat...i když "plat" na nemocenské - děs a hrůza! Tak si říkám, že bych se stran kocourů už fakt měla začít víc krotit . Rozhodně se stravují kvalitněji než já - tím jsem si jistá! No a opečovávaní jsou tím, že já jsem teď sama, tak také nesrovnatelně víc než já!

11.6.2015 15:59
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koulodráha měla úspěch ze začátku. Párkrát jsem ji schovala a po čase vytáhla, ale už kocoury tolik nezajímala.

Tohle krmítko baví pořád. Dají se tam strčit i drobné hračky, které kocouři loví...
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/zabava/349226.

Ještě se zeptám: měla jste takovou tu delší koulodráhu - co má i vyvýšenou část? Já ne, já mám jen takové to základní esíčko a trochu jsem uvažovala o dokoupení dalších dílů, ale bojím se, že to budou vyhozené peníze. Také nabízelí svítící kouli do koulodráhy, ale to je podle mě už úplná ptákovina... Zrovna teď kocouři řádí jak černá ruka v tom trojramenném tunelu. Jeden se tam vždy někde schová a druhý na tunel skočí - jsou to děsné rány - tak jen doufám, že ten tunel vydrží!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.6.2015 17:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ještě se zeptám: měla jste takovou tu delší koulodráhu - co má i vyvýšenou část? Já ne, já mám jen takové to základní esíčko a trochu jsem uvažovala o dokoupení dalších dílů, ale bojím se, že to budou vyhozené peníze. Také nabízelí svítící kouli do koulodráhy, ale to je podle mě už úplná ptákovina... Zrovna teď kocouři řádí jak černá ruka v tom trojramenném tunelu. Jeden se tam vždy někde schová a druhý na tunel skočí - jsou to děsné rány - tak jen doufám, že ten tunel vydrží!

Mám jen to malé esíčko. Sestra to pořídila také, takže jsme si to i vzájemně půjčily. Ale velká odezva od chlupáčů nebyla...

11.6.2015 17:56
saty

XXX.XXX.10.1

Velkou odezvu u nás mělo krabicové škrabadlo ve tvaru pelíšku a něco jako je tunel ale krátký 40cm z obou stran uzavřen, na ty strany postaven a díra je v bohu... má to být skládací pelíšek ale největší zábavou těch potvor je na sebe útočit po slepu, interaktivní hračky jsem nezkoušela interaktivní jsem já a to hlavně v noci

11.6.2015 18:05
fikovnice

XXX.XXX.99.69

saty napsal(a):
Velkou odezvu u nás mělo krabicové škrabadlo ve tvaru pelíšku a něco jako je tunel ale krátký 40cm z obou stran uzavřen, na ty strany postaven a díra je v bohu... má to být skládací pelíšek ale největší zábavou těch potvor je na sebe útočit po slepu, interaktivní hračky jsem nezkoušela interaktivní jsem já a to hlavně v noci

Jéé, neměla byste foto? Nemyslím Vaši noční interaktivitu , ale to škrabadlo. Nějak to nechápu dle popisu. Jsem doma na nemocenské - já se nudím (i když mám práce fůru), kocouři se nudí, tak by to chtělo něco, co by je dostalo a mě pobavilo to, jak se oni baví...

11.6.2015 19:37
saty

XXX.XXX.10.1

fikovnice napsal(a):
Jéé, neměla byste foto? Nemyslím Vaši noční interaktivitu , ale to škrabadlo. Nějak to nechápu dle popisu. Jsem doma na nemocenské - já se nudím (i když mám práce fůru), kocouři se nudí, tak by to chtělo něco, co by je dostalo a mě pobavilo to, jak se oni baví...

Určitě přidám večer nebo zítra teď v práci to nezvládnu
Tu nemocenskou vám závidím i vás lituji. Já si nemocenskou nemůžu dovolit a i kdybych mohla tak bych se doma asi zbláznila.
Případně pošlu i nějaké domácí video k pobavení :-D.

13.6.2015 14:19
fikovnice

XXX.XXX.99.69

saty napsal(a):
Určitě přidám večer nebo zítra teď v práci to nezvládnu
Tu nemocenskou vám závidím i vás lituji. Já si nemocenskou nemůžu dovolit a i kdybych mohla tak bych se doma asi zbláznila.
Případně pošlu i nějaké domácí video k pobavení :-D.

Jj, něco pošlete...
No ono je to u mě komplikovanější - nechci to psát zde na veřejné diskusi, také abych se pomalu v dnešní době bála při častém marodění o místo...
Ale já jsem bohužel vážně nemocná. Z minulosti moc dobře znám přecházení nemocí a "však já to nějak zvládnu i při chození do práce", ale teď to opravdu nejde. Na druhou stranu mám vycházky, takže bývám často odpoledne nebo navečer s přáteli venku - zrovna včera. Dokonce mám povolené pivo, tak jsme byli na pivku. V tom úděsném vedru bodlo!

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2015 19:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes mi přišla tato škrábací krabice. Je dutá, jsou v ní dvě rolničky a dají se tam umístit i jiné hračky. A kocouři loví. Jsem zvědavá, jak dlouho je to bude bavit

20.6.2015 14:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes mi přišla tato škrábací krabice. Je dutá, jsou v ní dvě rolničky a dají se tam umístit i jiné hračky. A kocouři loví. Jsem zvědavá, jak dlouho je to bude bavit

Dobrý den!
Vy možná zruinujete moji peněženku ! Už mám objednané to krmítko...a ta krabice se mi také líbí. Tak pak písněte, jak dlouho se bude líbit Vašim kocourům. To krmítko mi má přijít v pondělí...jsem zvědavá!

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.6.2015 15:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Dobrý den!
Vy možná zruinujete moji peněženku ! Už mám objednané to krmítko...a ta krabice se mi také líbí. Tak pak písněte, jak dlouho se bude líbit Vašim kocourům. To krmítko mi má přijít v pondělí...jsem zvědavá!

Jestli Vás to uklidní, tak já už v té peněžence "nic" nemám :D
Krabice se kocourům zamlouvá. Jeden kocour na ní dokonce už několikátou noc spí. A to i přes to, že je mu poněkud malá :B.

20.6.2015 16:27
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli Vás to uklidní, tak já už v té peněžence "nic" nemám :D
Krabice se kocourům zamlouvá. Jeden kocour na ní dokonce už několikátou noc spí. A to i přes to, že je mu poněkud malá :B.

Tak teď jste mě nahlodala ještě víc!
A to na neschopence si asi dovedete představit, jak je to s platem... !

20.6.2015 16:29
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli Vás to uklidní, tak já už v té peněžence "nic" nemám :D
Krabice se kocourům zamlouvá. Jeden kocour na ní dokonce už několikátou noc spí. A to i přes to, že je mu poněkud malá :B.

Vlastně...můžu poprosit o cenu té krabice?

20.6.2015 16:57
joanne.s

XXX.XXX.36.93

Dámy, věcná. právě teď běží na Prima zoom pořad Máme rádi kočky. zajímavé.

20.6.2015 17:16
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Dámy, věcná. právě teď běží na Prima zoom pořad Máme rádi kočky. zajímavé.

Jeee, a já si zrovinka domluvila sraz s kámoškou - mám v rámci neschopenky teď vycházky, tak to musím využít! Tak to je teda škoda, ale moc díky za upozornění!

20.6.2015 17:16
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Škrábací krabice:

http://www.zoohit.cz/shop/kocky/skrabadla_odpocivadla/prkna_sisal_hracky/nabytek_vlnita_lepenka/453141.

Díky moc!

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.6.2015 17:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Dámy, věcná. právě teď běží na Prima zoom pořad Máme rádi kočky. zajímavé.

Sákryš, zase mi to uteklo :-/.

21.6.2015 06:33
joanne.s

XXX.XXX.37.222

Blazice: co škrábací krabice, pořád kocourky baví?
taky mě zruinujete hned se mi zalíbila..

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.6.2015 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Blazice: co škrábací krabice, pořád kocourky baví?
taky mě zruinujete hned se mi zalíbila..

Tak to bych opravdu nerada :D. Ale nekupte jim to, když mají takovou radost!
Tlapka šátralka vražená po loket v krabici dokonce i dnes v noci. Tedy jestli se mi to nepromítlo do snu, ale slyšela jsem tu rolničku, která je součástí krabice.

21.6.2015 10:25
joanne.s

XXX.XXX.45.39

Tlapka šátralka

21.6.2015 16:22
fikovnice

XXX.XXX.11.32

joanne.s napsal(a):
Blazice: co škrábací krabice, pořád kocourky baví?
taky mě zruinujete hned se mi zalíbila..

Že? "Blazice" útočí na naše peněženky! V pondělí mi přijde to krmítko a nad krabicí přemýšlím. Ale oni zas moji kocouři takto hraví nejsou. Velkej už přece jen na hraní si zestárnul, a mladýho nejvíc baví, když si s ním hraju já sama...

24.6.2015 08:00
Janaaa

XXX.XXX.255.138

Já jsem kočkám před měsícem koupila tuhle hračku a ta je v pernamenci každý den.Ty si s tím dokážou tááák vyhrát...Navíc se to dá otočit, je to lehoučký a Samík si celou hračku nosí po bytě...obě kočky jsou po dlouhý době nadšený z hračkysmajlíkPotom si do ní lehnou a spí tam...smajlík
http://www.zoohit.cz/customerpicturedisplay/shop/kocky/hracky/zabava/464064.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.6.2015 10:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janaaaa: to vypadá skvěle! Ale Ti naši macouni by se pod to nevlezli :D.

24.6.2015 10:21
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: myslíte?
mně připadá, že kočka i když je dlouhá, zkusí vlézt úplně všude hlava nehlava. i do menšího prostoru se zkouší narvat, nic nevadí, že čouhá třeba celý zadek vensmajlík).

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.6.2015 11:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Joanne.s: to je pravda, ale vzhledem k tomu, že jsou kocouři statní, tak se obávám, že by to moc dlouho nevydrželo :D.

24.6.2015 11:59
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Tak to asi josmajlík)

jinak dnes jsem se podivovala nad zničenou hračkou hračkou, klecovým míčkem /kdo to nezná, něco jako ježek v kleci, ale kulatý/ ve kterém je schovaná plyšová myška.
Kocour ten míček normálně rozehnul a celý zdeformoval. tak moc myšku chtěl dostat ven, a to jsou teda pěkně silné dráty. já sama to nemůžu vrátit rukou zpátky..
kolikrát fakt nechápu, jak jsou kočky schopné a šikovné.

24.6.2015 14:35
Janaaa

XXX.XXX.255.138

Nebojte se, vlezou...ono je to lehoučký a náš kocour má 7 kilo i když na to nevypadá a má dost velkou sílu proti kočce, která má sotva 4 kilasmajlíkA hračka stále drží.Včera pod ní spala kočka ale nejdřív se vyřádila s hračkama, co tam visí.Potom začal úřadovat kocour, ten si to táhne po celým bytě, obrátí a potom pod tím odpočívásmajlíkFakt se to vyplatilosmajlíkNa té první fotce, je Samík jak s tím řádísmajlík

25.6.2015 06:11
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Janaaa napsal(a):
Nebojte se, vlezou...ono je to lehoučký a náš kocour má 7 kilo i když na to nevypadá a má dost velkou sílu proti kočce, která má sotva 4 kilasmajlíkA hračka stále drží.Včera pod ní spala kočka ale nejdřív se vyřádila s hračkama, co tam visí.Potom začal úřadovat kocour, ten si to táhne po celým bytě, obrátí a potom pod tím odpočívásmajlíkFakt se to vyplatilosmajlíkNa té první fotce, je Samík jak s tím řádísmajlík

Ach jo...tak já už zase utratím peníze! Tak moc se mi to líbí! Myslím, že vzhledem k povahám mých kocourů, staršího to nezaujme, ale mlaďoch tyto věci miluje. Takže opět bude peněženka zřejmě lehčí !

25.6.2015 06:39
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: rovněž to vidím tak, že neodolám. při nejbližší objednávce krmiva ze zoohitu do přihodím.
moje rusadlo tyto věci má rád, ač dospělý, hravý je dost a dost.

25.6.2015 06:40
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Oprava, reakce na fikovnici..

25.6.2015 07:37
Janaaa

XXX.XXX.255.138

Neváhejte, je to v akcismajlíkJá to taky koupila když jsem objednávala granule, tak abych nemusela platit poštovný a překročila částku 799Kč..smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.6.2015 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lidí zlatí... Vždycky si říkám, už dost! Ale stejně zase něco zajímavého objevím a jsem jasná :D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.6.2015 07:42
25.6.2015 07:51
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: i mně. Ale hračky ráda vybírám spíš podle hodnocení ostatních kočkomilů, a tady není žádné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.6.2015 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Joanne.cz: občas juknu i na německé stránky. Mívají tam novinky dřív než u nás, takže už tam bývá i hodnocení smajlík

25.6.2015 08:24
joanne.s

XXX.XXX.41.2

I u této hračky už jsou hodnocení, pozitivní? tak to jsem nevěděla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.6.2015 08:37
28.6.2015 14:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Oprava, reakce na fikovnici..

"Joanne", už jste objednala tu hračku?

3.7.2015 09:59
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Fikovnice:
teprve mám objednán tento škrábací nábytek

http://www.zoohit.cz/shop/kocky/skrabadla_odpocivadla/prkna_sisal_hracky/nabytek_vlnita_lepenka/453141

a pak jsem moc zvědavá na americký originál udice pro kočky
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/udice/peri/122147

pak poreferuji. předtím jsme měli tuto

http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/udice/peri/154920

a byl to velmi úspěšný kup. leč za pár týdnů bylo po ní úplně. ale za tu cenu stejně super.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2015 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tyto mávátka znáte? Je to malá česká manufaktura smajlík

http://petfuntoy.com/cz-kategorie_513989-2-hracky.html.

3.7.2015 11:54
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: Jé. ne, neznám.
máte s nimi zkušenost? Jsou oblíbené, a jak dlouho vydrží než je kočinda zruší?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2015 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Blazice: Jé. ne, neznám.
máte s nimi zkušenost? Jsou oblíbené, a jak dlouho vydrží než je kočinda zruší?

Zkušenost nemám. Já opravuji takové ty klasické mávátka ze zoohit Mám několik pytlíků s barevným peřím a tavící pistoli

5.7.2015 17:54
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zkušenost nemám. Já opravuji takové ty klasické mávátka ze zoohit Mám několik pytlíků s barevným peřím a tavící pistoli

13.7.2015 13:54
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Ještě k té škrábací krabici. Máme ji týden. Ze začátku se líbila, celkem. postupem času je to lepší a lepší, kocour začal častěji lovit packou, a hlavně na ní v jednom kuse leží, oblíbený pelíšek. Takže přes počáteční rozapaky doporučuji dálsmajlík

Jinak americká udice s peřím je vážně skvělá, kocour i po týdnu stále nadšen, a udice zatím ještě drží..

14.7.2015 19:33
Persefona

XXX.XXX.174.210

Naše kočka tuto hru miluje a házím jí tam ještě vršky od PET lahve, řádí...super

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.7.2015 19:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Úplně nejvíc, nejlepší, bezkonkurenční udice:
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/udice/peri/154920

Žel, se od toho nemohli odtrhnout... Tak urputně si hráli, lítali za ní a dělali přemety, že se jim podařilo vytrhnout jedno pírko. Posléze vypadly další dvě. Ale tavná lepící pistole to "jistí"

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2015 09:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě přidávám pro úspěch tyto hopíky smajlík Uvnitř je gumová kulička, takže trochu skáčou (neskáčou jako klasický hopík, protože je brzdí ten "látkový potah")

http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/zabava/459601.

15.7.2015 19:22
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě přidávám pro úspěch tyto hopíky smajlík Uvnitř je gumová kulička, takže trochu skáčou (neskáčou jako klasický hopík, protože je brzdí ten "látkový potah")

http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/zabava/459601.

Jee, a můj mladší kocour měl útulkové jméno "Hopík"!

15.7.2015 19:29
joanne.s

XXX.XXX.38.145

Hopík
to je hezké, takové veselé.

15.7.2015 19:32
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Hopík
to je hezké, takové veselé.

Přejmenovala jsem jej na podobné jméno...jen teď nevím, zda jsem Vám to psala v niterní poště...?

15.7.2015 19:48
joanne.s

XXX.XXX.38.145

Ano, psala jste mi jména obou, už je to nějakou dobu

15.7.2015 21:23
MaBa

XXX.XXX.168.24

Nejvíc se nám osvědčili obyčejné kaštany a nebo ořechy na hraní. Pro zpestření se dají dát do nějaké malé krabičky s otvorem a kočka je pak doluje ven. Zábava zaručena na dlouho. Nebo jednoduše přivázat k jakékoliv tyčce provázek - bez ničeho, Kočky z toho prázdného konce šílí víc jak kdyby tam byly navázaný peříčka. Chová se totiž v prostoru úplně jinak, má to trochu jiný styl pohybu než klasické udice.

Postavit jim taky můžete z trička kočičí stan
http://www.instructables.com/id/DIY-cat-tent/

nebo z roliček toaletního papíru pamlskovník
https://www.youtube.com/watch?v=NGQEXICVa3k

interaktivní krmítko z toaletních roliček nebo kelímků na kartonu, či stačí do krabičky nebo plastové dozy z víkem udělat pár děr na tlapky jenom a kočka vytahuje buď pamlsky a nebo hračky ven.
https://www.youtube.com/watch?v=U77079WwHJ4

No a pak stačí obyč krabice do které uděláte pár děr - některé větší na prolejzání, některé menší jen na tlapičku, pověsíte třeba provázek s peříčky a kočky už se sami zabaví. :)

A nej je samozřejmě přinést z venku nějakou tu mouchu, chrousta, můru... :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.8.2015 08:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na Zoohit mají novou zajímavou hračku:
https://www.youtube.com/watch?v=NJUJfxhlLl4.

9.8.2015 23:06
saty

XXX.XXX.209.151

Já jsem to teď s novou hračkou vyřešila. Koupila jsem deku pro kočky z jedné strany je plyšová z druhé je šusťáková... blbouni rychle přišli na to že se na ní dá klouzat po podlaze tak ji každý den najdu někde nacpanou pod skříní v rohu odkud už jí nedokázali dostat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.8.2015 05:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

saty napsal(a):
Já jsem to teď s novou hračkou vyřešila. Koupila jsem deku pro kočky z jedné strany je plyšová z druhé je šusťáková... blbouni rychle přišli na to že se na ní dá klouzat po podlaze tak ji každý den najdu někde nacpanou pod skříní v rohu odkud už jí nedokázali dostat.


Naši koti se kloužou po nohách... Mají na zadních packách na "plosce" někdy "vyholené" místečka. Pojímala mě hrůza, zda to není plíseň a tak. Ale když jsem viděla jak při hrách "řežou" zatáčky a jak nestíhají zabrzdit, tak mi to bylo jasné

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.9.2015 16:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Legrační myšky z Amazonu :-D, moc se mi líbí. Tedy ještě je nemám, musím si počkat, až ho otevřou...

18.9.2015 19:21
joanne.s

XXX.XXX.45.223

Ty myšky jsou super. taky je chci! teda pro kocourka.

18.9.2015 20:24
mesič

XXX.XXX.174.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes mi přišla tato škrábací krabice. Je dutá, jsou v ní dvě rolničky a dají se tam umístit i jiné hračky. A kocouři loví. Jsem zvědavá, jak dlouho je to bude bavit

Takovouhle krabici jsem kdysi vyrobila kocourovi, cca 14 dní ji miloval, dávala jsem mu dovnitř sušené maso nebo jiné pamlsky. Někdy ji na sebe převrátil, nebo ji před sebou v běhu tlačil po místnosti. Když už byla odrbaná, tak jsem ji vyhodila a za nějaký čas dala další, náklady 0 kč

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.9.2015 06:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

mesič napsal(a):
Takovouhle krabici jsem kdysi vyrobila kocourovi, cca 14 dní ji miloval, dávala jsem mu dovnitř sušené maso nebo jiné pamlsky. Někdy ji na sebe převrátil, nebo ji před sebou v běhu tlačil po místnosti. Když už byla odrbaná, tak jsem ji vyhodila a za nějaký čas dala další, náklady 0 kč

Mimo to mají kocouři po domě také různé krabice i s otvory. V některých s oblibou spí (bezkonkurenční je nízká od plechovkového piva, tu má každý svoji ), v jiných si hrají na schovku

19.9.2015 08:47
mesič

XXX.XXX.174.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mimo to mají kocouři po domě také různé krabice i s otvory. V některých s oblibou spí (bezkonkurenční je nízká od plechovkového piva, tu má každý svoji ), v jiných si hrají na schovku

U nás teď letělo víčko z krabice od papíru do tiskárny. Teď chci udělat ten stan, co dávala odkaz Joanne.s.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2015 19:36
21.9.2015 14:09
sarabubu

XXX.XXX.95.167

U nás zaručeně vede prut s peřím a tunel. Ostatní hračky ji brzy omrzely. Jako novinku začala aportovat gumičky do vlasů. Pak je někam důkladně uklidí, takže já věcně nemám.
A na pamlsky jsem vymyslela krabičku od papírových ubrousků. Natrhám ji sušený maso a dám do krabice. Nejlépe na hladkou podlahu. Zábava pro obě strany.

21.9.2015 14:13
joanne.s

XXX.XXX.41.2

U nás také vede prut s peříčky, ideálně ten co dělá zvuk jako ptačí křídla.

Na ty zmizelé gumičky pozor, některé kočky je zkouší i sežrat.

21.9.2015 17:11
lavacca

XXX.XXX.164.49

sarabubu napsal(a):
U nás zaručeně vede prut s peřím a tunel. Ostatní hračky ji brzy omrzely. Jako novinku začala aportovat gumičky do vlasů. Pak je někam důkladně uklidí, takže já věcně nemám.
A na pamlsky jsem vymyslela krabičku od papírových ubrousků. Natrhám ji sušený maso a dám do krabice. Nejlépe na hladkou podlahu. Zábava pro obě strany.

Ano, u nás je největší sranda taky s krabičkou od ubrousků - ale přilepila jsem ji pomocí takové té "žvýkačky" k zemi, do ní dala víčko od piva a pet lahve a to je pane radosti!. :).

22.9.2015 03:51
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Vzpomenete si někdo, kdo jste zde doporučoval takový ten látkový šustivý pytel s otvorem? Snad "Joanne"? Kocouři měsíce nulový zájem, až večer jsem jej pořádně vypjala, přemístila kousek jinam a celý večer řádili jak tyfus! Občas na sebe narazili naprosto nečekaně, protože při tom všem pobíhali po bytě a to pak byly úžasně komické situace. Ráda jsem se na to dívala, ale naopak nerada bych byla kdybyste mě brali jako přílišnou pesimistku pro to, co ještě napíšu: já totiž pořád nejsem schopná poznat, kdy je to přátelská honička a kdy vážně míněná a ve zlém. Zažili jste někdo z vás, kdo máte dvě či více koček, že by byly i takové nějaké nenávistné honičky? Nejvíc by mě to zajímalo u "Blazice" - ta má podobnou situaci té mojí - dva kocoury věkově nedaleko od sebe a myslím, že je má spíš bytové. Anebo také "Kočičí svět", samozřejmě "Tina", "Saty", "Lavacca", "Rapotacka" - no prostě ta naše stará dobrá parta!

22.9.2015 06:36
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Řekla bych že u dvou birem, které jsou z povahy mírné a hodné, honičky ve zlém moc nehrozí.

Ano, ten zelený pytel mám taky. Ale tady jsem o něm psala, když jsem ho kupovala. A kocourkovi se velmi líbil a doteď si tam hraje. Akorát to má jednu podmínku - musím si tam hrát zpravidla já s ním. Vezmu mávátko a šustím jím uvnitř pytle a kocour loví!

po každé hře a před ní pytel vypnu jen rukou. zkoušela jsem ho i k něčemu přivázat, ale kocourovi se to nelíbilo.

22.9.2015 06:41
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Jinak k tomu zdánlivě zlému lovení se navzájem. Vzpomeňte si, kolikrát zde psali noví majitelé kočky, že je kočka agresivní, jde po nich, loví je. A my píšeme, je to v pořádku, ke kočce to patří, je taková, nic zlého tím nemyslí. Řekla bych, že ten váš případ je obdobný. Jinak bych být vámi po vzoru Vicky Halls, do rvaček kocourů fakt nezasahovala, maximálně hodit polštář, ale až když vám připadá, že si ublíží /jinak fakt vydržet nedělat nic/. A zásadně se fakt chovat k oběma kočkám stejně, né k té napadané ochranitelsky. Je to těžké, ale vyplácí se to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.9.2015 07:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fikovnoce: birmy jsou mírné, takže to jejich "zápasení" také tak vypadá. Vysloveně si hrají. Jeden druhého vybízí ke hře... Nahánějí se, sem tam má jeden v tlamičce chlupy toho druhého. Chvilku je z nich chumel, koušou se a hned na to se olizují smajlík Ale je to všechno jenom "jako". Jeden z kocourů si udržuje svou horní pozici tím, že druhého obchází, vyluzuje takové zvláštní protáhlé mňoukání a skočí. Několikrát to zopakuje. A to je vše smajlík
Pořídili jsme je s tříměsíčním odstupem a oba byli koťata, takže jsou takřka jako sourozenci.

23.9.2015 13:12
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Díky moc za odpovědi. U nás je to tak, že - opět pomalilinku - jsou už i přátelské honičky...JENŽE jako by zničehonic - (mladý obvykle něčím vyprovokuje - např. skočí na velkého, když ten jde zrovna ze záchodu a logicky si nejde hrát) se to změní: no a když už je to moje starší dobračisko jo naštvané, tak začne mladého obcházet, staví se bokem, mladý leží na zemi, uši přilepené u hlavy a ječí - to ječení velkého obvykle nějak znechutí, takže ve finále na malého stejně nezaútočí. JENŽE - to ihned malý zneužije, v mžiku je na nohou a třeba zezadu najednou na velkého skočí. A to si myslím, že vážně nejsou kamarádské honičky. No a pak jsou ty, které už bych se jako přátelské nebála označit - s využitím třeba toho šustivého pytle, VZÁJEMNÝM číháním, jeden skočí na kočičí strom, druhý tam skočí z druhé strany, pak jak stádo koní se proženou po celém bytě - to je dle mě OK a ráda to pozoruji... Ale ten první případ to - podle mě - přátelské určitě není .

23.9.2015 13:13
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fikovnoce: birmy jsou mírné, takže to jejich "zápasení" také tak vypadá. Vysloveně si hrají. Jeden druhého vybízí ke hře... Nahánějí se, sem tam má jeden v tlamičce chlupy toho druhého. Chvilku je z nich chumel, koušou se a hned na to se olizují smajlík Ale je to všechno jenom "jako". Jeden z kocourů si udržuje svou horní pozici tím, že druhého obchází, vyluzuje takové zvláštní protáhlé mňoukání a skočí. Několikrát to zopakuje. A to je vše smajlík
Pořídili jsme je s tříměsíčním odstupem a oba byli koťata, takže jsou takřka jako sourozenci.

Ještě doplním - s tím olizovánim: na chalupě (a výjimečně i v bytě) velký občas olizuje mladého, a mladý občas olizuje mě ! Ale mladý velkého ani jednou jedinkrát...

26.9.2015 10:00
july8

XXX.XXX.96.6

fikovnice napsal(a):
Ještě přidám dotaz: dost by mě zajímaly vaše názory na tzv. interaktivní hračky. V kamenných obchodech neskutečně předražené, u nás byla v kurzu koulodráha, ale jen krátký čas. Tak jestli má smysl vůbec kupovat něco tak příšerně drahého. Jednou jsem úplně zblbla a koupila jakýsi šunt asi za 500 Kč! - odkaz nemám - kočka měla packou dávat do pohybu kuličku na jakési jakoby otočné plošině (asi to blbě popisuju) a kulička se měla pohybem rozsvěcovat...
No narovinu - zachránila mě vada výrobku - kulička nesvítila (kocoura - to jsem měla ještě jen jednoho) to absolutně nezajímalo, takže ještě ten večer jsem pádila zpět do obchodu a naštěstí mi vrátili hned peníze.

Máme úplně to samé a našeho kočičáka to vůbec nezajímalo, dokud jsem mu to nevylepšila a nedala dovnitř pár pamlsků...
To samé máme i s kupovaným škrabadlem. Ani trochu ho nezaujalo, ale domácí vyrobené, tak s tím si hraje. A tak to máme se vším kupovaným - ty prostě nejedou, zatímco domácí výroba u nás vede na plné čáře

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.9.2015 10:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

July 8: že mají kočky raději domácí výrobku to může být z části i tím, že jsou na těchto věcech naše pachy smajlík Takže i to může být důvod, proč si s novými hračkami nechtějí hrát. Někdy stačí párkrát nechat na škrabadle nějaké nošené oblečení, posypat ho šantou nebo jak píšete využít mlsky... Zmuchlaná účtenka také nemá u nás dlouho oblibu, ale všimla jsem si, že když ji opět požmoulám v rukách, tak je opět v kurzu

26.9.2015 10:34
july8

XXX.XXX.96.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
July 8: že mají kočky raději domácí výrobku to může být z části i tím, že jsou na těchto věcech naše pachy smajlík Takže i to může být důvod, proč si s novými hračkami nechtějí hrát. Někdy stačí párkrát nechat na škrabadle nějaké nošené oblečení, posypat ho šantou nebo jak píšete využít mlsky... Zmuchlaná účtenka také nemá u nás dlouho oblibu, ale všimla jsem si, že když ji opět požmoulám v rukách, tak je opět v kurzu

Děkuji za tip...určitě vyzkouším a dnes si ze škrabadla udělám věšák
Je to můj první kocourek, přinesla mi ho kamarádka, která ho našla, byl hubený, malinkatý (cca 2měsíce) a zanedbaný. S přítelem jsme se rozhodli, že si ho necháme a už bych ho nedala. Bude mít rok.
A jelikož to měl ze začátku, tak těžké, tak ho hodně rozmazlujeme

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.9.2015 10:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

july8 napsal(a):
Děkuji za tip...určitě vyzkouším a dnes si ze škrabadla udělám věšák
Je to můj první kocourek, přinesla mi ho kamarádka, která ho našla, byl hubený, malinkatý (cca 2měsíce) a zanedbaný. S přítelem jsme se rozhodli, že si ho necháme a už bych ho nedala. Bude mít rok.
A jelikož to měl ze začátku, tak těžké, tak ho hodně rozmazlujeme

Více takových lidí

26.9.2015 16:02
fikovnice

XXX.XXX.99.69

july8 napsal(a):
Máme úplně to samé a našeho kočičáka to vůbec nezajímalo, dokud jsem mu to nevylepšila a nedala dovnitř pár pamlsků...
To samé máme i s kupovaným škrabadlem. Ani trochu ho nezaujalo, ale domácí vyrobené, tak s tím si hraje. A tak to máme se vším kupovaným - ty prostě nejedou, zatímco domácí výroba u nás vede na plné čáře

U nás bohužel nefunguje ani dávání pamlsků - oni ti moji totiž všeobecně nejsou pamlskoví, resp. ještě jsem nepřišla na nějaký, který by je extra zajímal. Co se týče her - mladší by si asi hodiny vydržel hrát s mávátkem, k čemuž je logicky nutná přítomnost mne. A starší zase miluje honičky a jelikož mladší na to až tak není, tak se po večerech měním v kočku a číhám na velkého a mladému zase tahám před čumákem mávátko. A to jsem se těšila, že si vyhrají spolu!

28.9.2015 21:32
joanne.s

XXX.XXX.46.225

Nejlepší pamlsky jsou lidské jídlo kousek králíčka z mého talíře, kousek tvarůžku, parmezánu, šunky, ale té nejvyšší jakosti apod.

28.9.2015 21:34
joanne.s

XXX.XXX.46.225

U nás se žere každý kočičí pamlsek. Ale jednoznačně top jsou Cosma snackies - sušené kostičky masa /zvláštní, přitom syrové masíčko kocourek nechce/.

28.9.2015 23:06
fikovnice

XXX.XXX.240.1

joanne.s napsal(a):
Nejlepší pamlsky jsou lidské jídlo kousek králíčka z mého talíře, kousek tvarůžku, parmezánu, šunky, ale té nejvyšší jakosti apod.

No a to u nás právě ne, moje jídlo zajímá maximálně mladšího kocoura, někdy nechám oňuchat a nechce to. Starší kocour má rád Dreamies, teď mě asi odsoudíte, ale má je jen výjimečně...a já si také občas dám chipsy, apod.

29.9.2015 06:40
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Fikovnice: pamlsky Dreamies a Felixe jsme dříve, když jsem žrádlo neměla zmáknuté, kupovali. Teď také občas dávám, ale nekupuji, jen když návštěva donese. Taky nedělám, že je to jedovatésmajlík Rusáček to má rád. a říkám si, že když mu dávám jen po šesti kouskách obden, že mu to neublíží..

29.9.2015 06:41
joanne.s

XXX.XXX.41.2

P.s. to jídlo ode mě dávám vždy z ruky, z misky by si některé věci nevzal..

2.10.2015 08:25
july8

XXX.XXX.96.6

Prosím nemáte nějaké tipy na domácí výrobu všelijakých hraček.
Ulehla jsem z angínou, tak ať se nenudím. K dispozici tu mám různé dřevo, spousta látek, roliček od papírových utěrek a toaleťáku, všelijaké skleničky, korálky a spoustu dalšího.
Klidně i nějaké tipy postupy na houpačky a další vychytávky

2.10.2015 12:16
fikovnice

XXX.XXX.99.69

july8 napsal(a):
Prosím nemáte nějaké tipy na domácí výrobu všelijakých hraček.
Ulehla jsem z angínou, tak ať se nenudím. K dispozici tu mám různé dřevo, spousta látek, roliček od papírových utěrek a toaleťáku, všelijaké skleničky, korálky a spoustu dalšího.
Klidně i nějaké tipy postupy na houpačky a další vychytávky

Hned bych pak od Vás zakoupila...

2.10.2015 12:44
july8

XXX.XXX.96.6

joanne.s napsal(a):
Nejlepší pamlsky jsou lidské jídlo kousek králíčka z mého talíře, kousek tvarůžku, parmezánu, šunky, ale té nejvyšší jakosti apod.

Ten náš prcek by též nejraději jedl z našeho talíře snad cokoliv :-D
Ale držíme se a nic mu nedáváme, jen sem tam kousek šumčičky.
Akorát nedávno jsem mu chtěla udělat radost (když nakupujeme pro mého dalšího čtyřnohého miláčka hafoše, tak musíme koupit pamlsky samozřejmě i jemu), tak jsem nakoupila sušené rybičky v domnění, že se po nich jen zapráší a ono ejhle. Jednu okoštoval a zbytek ani ň. A to jsem byla nadšená, že jsem našla i něco jiného než jen plněné taštičky (nebo jak to nazvat).

2.10.2015 12:52
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Doporučuji masové tyčinky - minisalámky pro kočky, co se prodávají v drogerii DM. Složení dobré a jsou velmi oblíbené.

podobné jsou i Miamor sticks - krátké masové tyčky, akorát jsou o kousek dražší.

Sušené rybičky jsem také měla, tuším od firmy AKinu. Kocourek je nakonec sežral, ale velké nadšení nebylo.

3.10.2015 15:40
july8

XXX.XXX.96.6

joanne.s napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/kocky/clanky/r/detail/6218/manual-pro-zacinajiciho-chovatele-iii-jak-vyrobit-kocce-hracky/.

Děkuji...včera jsem se pustila do díla a dnes pokračování.
Mám zhotovenou: šustící myš (vede na plné čáře a chystám se na další), bambuli, úžasný prohíbací žebřík, léhátko (no spíš něco na způsob houpací sítě, které má dané venku v přístřešku) a interaktivní hru ze všelijakých roliček (zatím nechápe, že to půjde vytáhnout pouze packou a stále tam strká jen čumáček :-D).

3.10.2015 15:42
july8

XXX.XXX.96.6

A zároveň mám dotaz...někde jsem viděla úžasné odkazy na youtube na všelijaké hračky včetně škrabadel a už to nemůžu dohledat...neporadíte někdo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.10.2015 19:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

july8 napsal(a):
A zároveň mám dotaz...někde jsem viděla úžasné odkazy na youtube na všelijaké hračky včetně škrabadel a už to nemůžu dohledat...neporadíte někdo?

Pravděpodobně to nebude to, co máte na mysli, ale také je tam postup výroby hraček... Https://www.youtube.com/watch?v=au8vq3EHkMs&index=1&list=PLHZZojDg7cOB_vUu1xtrVgIm2-V4JiIX-.

4.10.2015 10:51
july8

XXX.XXX.96.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pravděpodobně to nebude to, co máte na mysli, ale také je tam postup výroby hraček... Https://www.youtube.com/watch?v=au8vq3EHkMs&index=1&list=PLHZZojDg7cOB_vUu1xtrVgIm2-V4JiIX-.

Děkuji tohle už jsem taky našla a podařilo se mi ten odkaz dohledat

4.10.2015 11:18
july8

XXX.XXX.96.6

Kupovane u nas nejedou a jelikoz me dostala nemoc, tak jsem pres vikend mela dost casu na tvoreni.
Ani jsem necekala, ze me to tak chytne smajlík
Prikladam neco na ukazka, ale mame toho daleko vic ;-).

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2015 17:13
1.12.2015 20:19
saty

XXX.XXX.209.164

Kopíruji foto z FB co mě zaujalo... už mám i koupenou látku a zkusím udělat pelíšky nemáte někdo něco podobného? mám trošku starost jestli ty moje vyžránky udrží jen ten suchá zip.

1.12.2015 21:09
lavacca

XXX.XXX.164.49

saty napsal(a):
Kopíruji foto z FB co mě zaujalo... už mám i koupenou látku a zkusím udělat pelíšky nemáte někdo něco podobného? mám trošku starost jestli ty moje vyžránky udrží jen ten suchá zip.

Jj, taky jsem to tam viděla a líbí se mi to. :)

Já osobně si myslím, že tu suchý zip nebude, že to bude něco pevnějšího (dle mýho by sucháč dospělou kočku neunesl, ne?).

1.12.2015 21:13
saty

XXX.XXX.209.164

lavacca napsal(a):
Jj, taky jsem to tam viděla a líbí se mi to. :)

Já osobně si myslím, že tu suchý zip nebude, že to bude něco pevnějšího (dle mýho by sucháč dospělou kočku neunesl, ne?).

Myslím že 4 sucháče by to měli zvládnout on kvalitní sucháč když se neustále nepřelepuje vydrží docela dost ale spíš uvazuji o kovových sponách.

1.12.2015 21:35
lavacca

XXX.XXX.164.49

saty napsal(a):
Myslím že 4 sucháče by to měli zvládnout on kvalitní sucháč když se neustále nepřelepuje vydrží docela dost ale spíš uvazuji o kovových sponách.

Tak je fakt, že záleží i na kvalitě sucháče. :) I když nevím nevím, zda by sebekvalitnější udržel toho našeho 8 kilovýho hocha. :)

Právě přemýšlím jim něco takovýho udělat k Vánocům, ale přidělat to buď provazem s tím, že by se to chytilo těch příček (aby to nesklouzávalo) nebo nějakým pevným textilem a sponou? nevim no...ale vypadá to dobře a věřím, že by se jim to líbilo. :).

1.12.2015 22:00
saty

XXX.XXX.209.164

Ano taky mi to u těžkého fredieho dela trochu starosti zatím uvažuji o použíti toho suchace nebo tkaloun a kovova přezka na měřit a dirku pojistit proti třepení pruchodkou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2015 05:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

saty napsal(a):
Kopíruji foto z FB co mě zaujalo... už mám i koupenou látku a zkusím udělat pelíšky nemáte někdo něco podobného? mám trošku starost jestli ty moje vyžránky udrží jen ten suchá zip.

Taky se mi to líbí. Okukovala jsem to na výstavě, měli to jako samostatný díl ke škrabadlům a v rozích oka s karabinkou. My máme židle s příčnými vzpěrkami na nohách, takže by se to dalo i přivázat a nesklouzávalo by to. Ale jestli se do toho někdy pustím...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2015 05:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky se mi to líbí. Okukovala jsem to na výstavě, měli to jako samostatný díl ke škrabadlům a v rozích oka s karabinkou. My máme židle s příčnými vzpěrkami na nohách, takže by se to dalo i přivázat a nesklouzávalo by to. Ale jestli se do toho někdy pustím...

Voňavé papírky (viz výše) se u nás moc neosvědčili (avšak kočka kolegyně z práce je z nich nadšená) a ty myšky jsou skvělé. Jsou potažené síťkou a kocouři si je chytají drápkem. Dala jsem je do krabičky od papírových kapesníčku a super!

2.12.2015 12:09
rapotacka11

XXX.XXX.32.149

Nepatří to sem, ale:
http://goozoo.cz/kocici-logika/.

2.12.2015 12:18
mesič

XXX.XXX.163.49

rapotacka11 napsal(a):
Nepatří to sem, ale:
http://goozoo.cz/kocici-logika/.

Skvělé, tohle mi zlepšilo den!

2.12.2015 15:41
kobylatko

XXX.XXX.45.44

rapotacka11 napsal(a):
Nepatří to sem, ale:
http://goozoo.cz/kocici-logika/.

Nemá chybu .

2.12.2015 15:42
kobylatko

XXX.XXX.45.44

july8 napsal(a):
Kupovane u nas nejedou a jelikoz me dostala nemoc, tak jsem pres vikend mela dost casu na tvoreni.
Ani jsem necekala, ze me to tak chytne smajlík
Prikladam neco na ukazka, ale mame toho daleko vic ;-).

Vypadá to suprovně .Nejvíc se mi líbí ta koule s peřím :) :).

2.12.2015 21:09
saty

XXX.XXX.209.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Voňavé papírky (viz výše) se u nás moc neosvědčili (avšak kočka kolegyně z práce je z nich nadšená) a ty myšky jsou skvělé. Jsou potažené síťkou a kocouři si je chytají drápkem. Dala jsem je do krabičky od papírových kapesníčku a super!

Jo jo petstages umi dělat některé fakt super hračky u nás vedou ty šustící uvidím Jak se to povede pak poslu fotky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.12.2015 05:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

saty napsal(a):
Jo jo petstages umi dělat některé fakt super hračky u nás vedou ty šustící uvidím Jak se to povede pak poslu fotky.

Ano, když jsem objevila tyto, hned jsem pátrala po dalších (zatím se "sbírka" nerozrostla )

https://www.google.cz/search?hl=cs&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=622&q=petstages+cat+toy&oq=petstages&gs_l=img.1.4.0i19l10.1619.1619.0.4663.1.1.0.0.0.0.106.106.0j1.1.0...0...1ac.1.64.img..0.1.103.ZB_4y6tq47I

Nevím jak kočky, ale já mám barevné věci moc ráda

3.12.2015 11:40
kobylatko

XXX.XXX.45.44

july8 napsal(a):
Kupovane u nas nejedou a jelikoz me dostala nemoc, tak jsem pres vikend mela dost casu na tvoreni.
Ani jsem necekala, ze me to tak chytne smajlík
Prikladam neco na ukazka, ale mame toho daleko vic ;-).

Tak sem si dovolila se opičit , a udělala tu bambuli , ale bez peříček bo teď se blbě hledaj v tom mokrým počasí .

3.12.2015 12:00
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Peří zvenku bych nepoužívala. Kdoví jaké nemoci.. Peříčka se dají koupit za babku v obchůdkách, kde se prodávají korálky na výrobu šperků apod.

3.12.2015 12:12
kobylatko

XXX.XXX.45.44

joanne.s napsal(a):
Peří zvenku bych nepoužívala. Kdoví jaké nemoci.. Peříčka se dají koupit za babku v obchůdkách, kde se prodávají korálky na výrobu šperků apod.

Já to je mám z našich slípek, ale i tak si je vyperu v ruce když je potřebuju :).

4.12.2015 11:01
Janaaa

XXX.XXX.255.138

U nás nemůžu mít žádnou hračku s peříčky, protože moje kočka je přes noc všechny sežeresmajlík

4.12.2015 14:11
saty

XXX.XXX.213.189

Janaaa napsal(a):
U nás nemůžu mít žádnou hračku s peříčky, protože moje kočka je přes noc všechny sežeresmajlík

Já jí mám ale je schovaná ve skříni vytahuju ji jen na hraní.

5.12.2015 19:32
july8

XXX.XXX.96.6

Děkuji.

5.12.2015 19:40
july8

XXX.XXX.96.6

Omlouvám se za špatně vložený příspěvek, ale bohužel nevím, jak ho smazat, jestli to teda vůbec jde.
Jinak děkuji, jsem ráda, že jsem někoho mohla ispirovat.
Co se týká peříček, pokud bych měla kočku jenom doma, tak zvenku bych asi též nebrala.
Můj kocourek má možnost běhat po zahradě a zároveň má přístup i do baráku, ale i přesto jsem si peříčka vyptala u sousedů, kteří chovají kachny - přece jen, jistota je jistota

5.12.2015 22:35
fikovnice

XXX.XXX.240.1

saty napsal(a):
Kopíruji foto z FB co mě zaujalo... už mám i koupenou látku a zkusím udělat pelíšky nemáte někdo něco podobného? mám trošku starost jestli ty moje vyžránky udrží jen ten suchá zip.

To je dobrýýýý! Každopádně ty čičiny, co se tam vyvalují, také nevypadají zrovna štíhle... !

5.12.2015 22:40
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Voňavé papírky (viz výše) se u nás moc neosvědčili (avšak kočka kolegyně z práce je z nich nadšená) a ty myšky jsou skvělé. Jsou potažené síťkou a kocouři si je chytají drápkem. Dala jsem je do krabičky od papírových kapesníčku a super!

Naši dostali dvě myšky nové včera. Do sbírky asi 200 jiných myšek! A přesto je zaujaly... Měla jsem návštěvu - kámošku - a velkej jako by se před ní předváděl - útočil na tu myšku ostošest, přitom jinak by na to zvysoka prděl. Taky máte kočky - exhíky (exhibicionisty)?

5.12.2015 22:44
fikovnice

XXX.XXX.240.1

rapotacka11 napsal(a):
Nepatří to sem, ale:
http://goozoo.cz/kocici-logika/.

V tolika, ale tolika těch příkladech poznávám své kocoury! A největší síla je samozřejmě sezení na obličeji, to mi občas praktikuje mlaďas, velkej ne.
Co vám ostatním? Také jsou kočky schopny si Vám sednout i přímo na obličej?

5.12.2015 22:45
fikovnice

XXX.XXX.240.1

mesič napsal(a):
Skvělé, tohle mi zlepšilo den!

Mně taky! A hodně!

5.12.2015 22:47
fikovnice

XXX.XXX.240.1

july8 napsal(a):
Omlouvám se za špatně vložený příspěvek, ale bohužel nevím, jak ho smazat, jestli to teda vůbec jde.
Jinak děkuji, jsem ráda, že jsem někoho mohla ispirovat.
Co se týká peříček, pokud bych měla kočku jenom doma, tak zvenku bych asi též nebrala.
Můj kocourek má možnost běhat po zahradě a zároveň má přístup i do baráku, ale i přesto jsem si peříčka vyptala u sousedů, kteří chovají kachny - přece jen, jistota je jistota

Ne, myslím, že příspěvek smazat nejde, jen prostřednictvím admina. Také jsem onehdá cosi chtěla smazat...

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2015 11:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nová - šustivá hračka (modrá) s šantou od Ježíška a má velký úspěch smajlík

29.12.2015 02:53
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Tak jsem si říkala, "Blazice", jestli mě nepředběhnete a také, že ano! Já včera na poště vyzvedávala opožděného Ježíška pro kocoury, v balíku měli hned 3 hračky - jednak takový ten oblouk, co na něm visí různé myšky (myslím, že jej už dříve zmiňovala "Jaňulaaa" nebo "Janaaa" - nebo tak nějak je její nick, pak hmyz - cca 5cm velkého brouka pohybujícího se různými směry, ale hlavně hračku, kterou uvádím níže - super! - jen nevím, zda se nelíbí víc mně než kocourům!

Je to ze ZOOHITU, neuvědomuji si, že byste tuto hračku někdo zde již zmiňoval. Vkládám i popis a dodávám, že šustot a třepotání křídel motýlů fakt celkem dobře imituje třeba šustot můr! Takže obzvlášť "hračička mlaďoch" měl opět hned pohotovost! Starší kocour nic moc, ale on je prostě lovec - baví jej živá kořist - někdy si říkám, že jsou jak noc a den. A včera mě napadlo ještě lepší přirovnání. Viděli jste někdo film "Otec a otec" - v hlavních rolích Gerard Depardieu a Pierre Richard. Depardieu je tam - jako obvykle - ten chlapák, kterému to pálí víc než Richardovi. Pierre Richard je tam hlavně hrozně komický, nemehlo, nešika (ale přesto plný pozitivních citů a emocí)...a tak mě napadlo, jak to sedí na mé kocoury - tedy nejen oni herci, ale hlavně ty postavy v tom filmu (jde tam o tu holčičku, co nejdříve nemluví, pak se pod vlivem Depardieua rozmluví, k závěru hraje Richard těhotnou ženu smajlík, jak prchají i s tou holčičkou před Policií) - a fakt jsem se téměř nahlas smála, protože mám pocit, že to přirovnání na mé čtvernožce platí!
Zpět k té hračce, zde tedy popis a pokusím se přiložit fotky. Jen se zeptám - znáte ji někdo či máte doma?

"Akční hračka pro kočky s bateriovým pohonem a vlajícími motýlky, podporuje lov & hravost, široká základna pro dokonalou stabilitu, včetně náhradních motýlků. Rozměry: Ø 25 cm

Perfektní zábava v obýváku: Hračka pro kočky Funny motýlci zpestří Vaší kočce život akcí a zábavou. Stačí stisknout tlačítko a motýlci začnou poletovat ve vzduchu.".

29.12.2015 09:39
lavacca

XXX.XXX.164.49

fikovnice napsal(a):
Tak jsem si říkala, "Blazice", jestli mě nepředběhnete a také, že ano! Já včera na poště vyzvedávala opožděného Ježíška pro kocoury, v balíku měli hned 3 hračky - jednak takový ten oblouk, co na něm visí různé myšky (myslím, že jej už dříve zmiňovala "Jaňulaaa" nebo "Janaaa" - nebo tak nějak je její nick, pak hmyz - cca 5cm velkého brouka pohybujícího se různými směry, ale hlavně hračku, kterou uvádím níže - super! - jen nevím, zda se nelíbí víc mně než kocourům!

Je to ze ZOOHITU, neuvědomuji si, že byste tuto hračku někdo zde již zmiňoval. Vkládám i popis a dodávám, že šustot a třepotání křídel motýlů fakt celkem dobře imituje třeba šustot můr! Takže obzvlášť "hračička mlaďoch" měl opět hned pohotovost! Starší kocour nic moc, ale on je prostě lovec - baví jej živá kořist - někdy si říkám, že jsou jak noc a den. A včera mě napadlo ještě lepší přirovnání. Viděli jste někdo film "Otec a otec" - v hlavních rolích Gerard Depardieu a Pierre Richard. Depardieu je tam - jako obvykle - ten chlapák, kterému to pálí víc než Richardovi. Pierre Richard je tam hlavně hrozně komický, nemehlo, nešika (ale přesto plný pozitivních citů a emocí)...a tak mě napadlo, jak to sedí na mé kocoury - tedy nejen oni herci, ale hlavně ty postavy v tom filmu (jde tam o tu holčičku, co nejdříve nemluví, pak se pod vlivem Depardieua rozmluví, k závěru hraje Richard těhotnou ženu smajlík, jak prchají i s tou holčičkou před Policií) - a fakt jsem se téměř nahlas smála, protože mám pocit, že to přirovnání na mé čtvernožce platí!
Zpět k té hračce, zde tedy popis a pokusím se přiložit fotky. Jen se zeptám - znáte ji někdo či máte doma?

"Akční hračka pro kočky s bateriovým pohonem a vlajícími motýlky, podporuje lov & hravost, široká základna pro dokonalou stabilitu, včetně náhradních motýlků. Rozměry: Ø 25 cm

Perfektní zábava v obýváku: Hračka pro kočky Funny motýlci zpestří Vaší kočce život akcí a zábavou. Stačí stisknout tlačítko a motýlci začnou poletovat ve vzduchu.".

Jo, tuhle hračku si někdo nedávno pochvaloval na facebooku. Já ze zoohitu už nic neberu (dříve jsem tam kupovala Portu 21 grain free), takže objednávat se to nechystám. Mají doma už kupu hraček, že musím vždy část schovat, aby si pak s tím hráli, že je to neokoukané.

31.12.2015 01:46
fikovnice

XXX.XXX.99.69

lavacca napsal(a):
Jo, tuhle hračku si někdo nedávno pochvaloval na facebooku. Já ze zoohitu už nic neberu (dříve jsem tam kupovala Portu 21 grain free), takže objednávat se to nechystám. Mají doma už kupu hraček, že musím vždy část schovat, aby si pak s tím hráli, že je to neokoukané.

No, u nás už je fakt taky milion hraček... Mladej motýly stále loví, velkýho hračka nezaujala. Co se týká toho oblouku se zavěšenýma myškama, tak už nemusím shánět druhou měkkou deku, protože kocouři nastřídačku tento oblouk používají jako pelíšek!

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.4.2016 09:14

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2016 13:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na výstavě pořízena tato látková kočička. Je plněná šantou a ta voněla i přes plastový sáček smajlík

http://www.nasmilacek.cz/hracky/54-hracka-barevne-kocky.html.

8.10.2016 19:28
Acamar

XXX.XXX.158.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na výstavě pořízena tato látková kočička. Je plněná šantou a ta voněla i přes plastový sáček smajlík

http://www.nasmilacek.cz/hracky/54-hracka-barevne-kocky.html.

To jsou moc krásné hračky, taky je na výstavách potkáváme. My měli rybičku starší kočička ji milovala (teď ji má v hrobečku ). Mladá ale na šantu ani kozlík nereaguje. Nevíte, zda se to věkem změní? Teď má tak kolem roku a půl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2016 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Acamar: Jednomu z našich tříletých kocourů také šanta "nevoní".

8.10.2016 19:53
Acamar

XXX.XXX.158.162

Já vím, že to nemusí vonět všem. Spíš mne zajímalo, jestli to není jen tím, že je ještě mladá. I když dospělá (hormonálně) už je, tak asi ne. Škoda.
První kočka ignorovala šantu, kozlík měla ráda, druhá měla ráda šantu i kozlík, třetí zas ani jedno. Asi chce mít každá svůj vlastní názor

8.10.2016 21:23
Machyska

XXX.XXX.252.23

Acamar napsal(a):
Já vím, že to nemusí vonět všem. Spíš mne zajímalo, jestli to není jen tím, že je ještě mladá. I když dospělá (hormonálně) už je, tak asi ne. Škoda.
První kočka ignorovala šantu, kozlík měla ráda, druhá měla ráda šantu i kozlík, třetí zas ani jedno. Asi chce mít každá svůj vlastní názor

Z dnešní výstavy jsem dovezla 2 pytlíčky s Kozlíkem lékařským a ty naše kočky se můžou uslintat, už jsem je dvakrát proplachovala vodou a sušila, jelikož byly tak proslintané, že se na ně nedalo chytit Naštěstí je v nich nastrouhaný kořen, ne jen nakapaná esence, tak jim to snad bude vonět dlouho

10.10.2016 07:48
Čikkita

XXX.XXX.183.2

Objednala jsem kočkám hračku za pár korun a ani v duchu mě nenapadlo jakou jim udělá radost. Běhají s ní po bytě jak šílené. http://pethome.cz/cs/kocky/12379-hracka-kocka-chlupata-myska-mouse-65cm-1ks-lill-4250701774311.html.

10.10.2016 17:07
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Machyska napsal(a):
Z dnešní výstavy jsem dovezla 2 pytlíčky s Kozlíkem lékařským a ty naše kočky se můžou uslintat, už jsem je dvakrát proplachovala vodou a sušila, jelikož byly tak proslintané, že se na ně nedalo chytit Naštěstí je v nich nastrouhaný kořen, ne jen nakapaná esence, tak jim to snad bude vonět dlouho

Tak toto dobře znám a momentálně po Brně sháním. Dokonce jsem obvolávala lékárny, aby mi kozlík jako sušenou drogu objednali.
Minulý kocour slintal tak, že to byly úplný kaluže a ve finále se v tom vyválel, takže chodil a v srsti měl kousky kořene .
Současný starší kocour kozlík také miluje a pojídá jej. U mladého zatím nevyzkoušeno. Teď mám spíš problém se sehnáním kozlíku.
A dodatek pro ty, co se ptají na šantu - mně kocouři na šantu nereagují, možná úplně maličko větší kocour, ale to musí být šanta úplně čerstvá.

12.10.2016 19:25
j.Stela

XXX.XXX.240.130

Já jsem koupila kozlík v lékárně jako kapky, naše malá se jde zbláznit když ho zacítí, staršímu kocourkovi to smrdí, prchá před tou vůní, stejné je to se šantou.

12.10.2016 23:55
fikovnice

XXX.XXX.30.49

j.Stela napsal(a):
Já jsem koupila kozlík v lékárně jako kapky, naše malá se jde zbláznit když ho zacítí, staršímu kocourkovi to smrdí, prchá před tou vůní, stejné je to se šantou.

Mně právě na tinkturu z kozlíku také moc nereagovali - přece jen je tam alkohol a ten jim smrdí. Zato na ten nasekaný a nasušený kořen, to byla síla! Chystám se jej nějak poshánět.

13.10.2016 08:52
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Co se týče sušeného kozlíku, skvělá je myška Baldi/zoohit.

13.10.2016 09:03
Acamar

XXX.XXX.57.109

j.Stela napsal(a):
Já jsem koupila kozlík v lékárně jako kapky, naše malá se jde zbláznit když ho zacítí, staršímu kocourkovi to smrdí, prchá před tou vůní, stejné je to se šantou.

A jak malá je vaše malá? Naše "malá" (cca rok a půl) na kozlík i šantu zvysoka kašle a já se trochu kochám nadějí, že se to věkem - aspoň s kozlíkem - možná změní...

13.10.2016 09:09
j.Stela

XXX.XXX.240.130

Acamar: naše malá má 5 a půl měsíce a kozlík i šanta ji voní už asi od 3 měsícú, ale jak jsem psala, kocourkovi to neříká vůbec nic, obloukem se tomu místu vyhýbá kam to dám.

13.10.2016 09:24
Acamar

XXX.XXX.57.109

j.Stela napsal(a):
Acamar: naše malá má 5 a půl měsíce a kozlík i šanta ji voní už asi od 3 měsícú, ale jak jsem psala, kocourkovi to neříká vůbec nic, obloukem se tomu místu vyhýbá kam to dám.

Ha, tak z šanty ani kozlíka asi u nás nic nebude Škoda, jak jsem viděla práci našich mourinek s kozlíkem...tak zas ale mladá neví, o co přichází, že.

13.10.2016 12:59
fikovnice

XXX.XXX.30.49

joanne.s napsal(a):
Co se týče sušeného kozlíku, skvělá je myška Baldi/zoohit.

Fakt? Je naplněná sušeným kozlíkem? Tak to jdu do ní! Ale něco se mi plete, že jsem kocourům kupovala už něco naplněné kozlíkem a také nic moc. Asi fakt potřebují ten kožen co nejčerstvější...

13.10.2016 13:01
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Acamar napsal(a):
Ha, tak z šanty ani kozlíka asi u nás nic nebude Škoda, jak jsem viděla práci našich mourinek s kozlíkem...tak zas ale mladá neví, o co přichází, že.

Acamar, a zkusila jste to, co píšu já - tj. sehnat fakt jen a jen nasekaný usušený kořen kozlíku - např. v nějaké té lékárně? Ten u nás fakt dělá a dělal VŽDY divy!

13.10.2016 13:36
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Fikovnice: Baldi smrdí silně i několik měsíců od pořízení a rozdělání:D
jen po každé hře uklízím do original igelitového sáčíčku/kvůli sobě, abych z toho puchu neomdlela:D
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/baldrian/185431.

13.10.2016 14:03
fikovnice

XXX.XXX.30.49

joanne.s napsal(a):
Fikovnice: Baldi smrdí silně i několik měsíců od pořízení a rozdělání:D
jen po každé hře uklízím do original igelitového sáčíčku/kvůli sobě, abych z toho puchu neomdlela:D
http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/baldrian/185431.

OK, díky za info!

13.10.2016 16:01
Acamar

XXX.XXX.158.162

fikovnice napsal(a):
Acamar, a zkusila jste to, co píšu já - tj. sehnat fakt jen a jen nasekaný usušený kořen kozlíku - např. v nějaké té lékárně? Ten u nás fakt dělá a dělal VŽDY divy!

No, měli jsme ty pytlíčky se sušeným kořenem, starší ho milovala, tak asi to cítit bylo dost. Kozlík byl ostatně cítit už dole v hale u vstupu Samotný kořen jsem neměla, nikde jsem na něj nenarazila, přes lékárnu mne nenapadlo shánět.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2016 06:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pytlíky s kořenem jsou často k mání na výstavách koček a po čichu ho najdete raz dva Když mě odér kozlíku poprvé praštil do nosu, tak jsem si říkala, probuch co to jenom je. Však nekastrovaní kocouří "voní" jinak. A potom jsem si vzpomněla na Faunu, jak se tady kolikrát píše, že je z kozlíku děsný puch Nemýlila jsem se, byl to ON!

14.10.2016 07:05
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: ano, přesně - najděte na výstavě koček toho nejvíc smradlavého chlapa/mezi prodejcema/, a máte stánek s kozlíkovými pytlíky a hračkami:D

Jsem si nejdřív říkala, omg, proč se nemyje, v čem se to vyválel:D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2016 08:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Joanne.s: jakože se smrdutý chlap maskuje kozlíkem? :-D Čistotní pánové prominou ;-).

14.10.2016 08:39
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: já viděla nejdřív jen smrdutého pána, o kozlíku netuše:D.

14.10.2016 08:44
Acamar

XXX.XXX.57.109

Ano, mám naprosto stejný zážitek z první kočičí výstavy

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2017 10:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nové "úlovky" od Trixie. Ovečka a srdíčko s ocáskem ihned v kurzu.

21.1.2017 13:55
Machyska

XXX.XXX.252.23

V Globuse jsem letos koupila semínka Kozlíku lékařského , jsem zvědavá jestli nám na zahradě poroste. Když uvážím, že je to vlastně plevel, ta bych mohla mít úspěch. Doufám, že až vyroste, tak nezjistím, že roste rovnou za naším plotem už několik let

21.1.2017 14:17
Bejina

XXX.XXX.112.69

Machyska napsal(a):
V Globuse jsem letos koupila semínka Kozlíku lékařského , jsem zvědavá jestli nám na zahradě poroste. Když uvážím, že je to vlastně plevel, ta bych mohla mít úspěch. Doufám, že až vyroste, tak nezjistím, že roste rovnou za naším plotem už několik let

A až vám to na zahradě poroste, tak aby ses pak nedivila, proč se k vám stahují všechny kočky z celého okolí...
...sousedi budou smutní, že se jim kočky toulají a ony kdepak, jen čekají ve frontě u Machysky na kozlík lékařský...

Já vyčkám a bude-li pěstování úspěšné bez invaze všech koček z okolí, pak se do pěstování další rok pustím i já.

21.1.2017 15:20
Machyska

XXX.XXX.252.23

Nestraš, nechci mít kočkolend na zahradě , stačí ti naši raubíři.

Samozřejmě se s pěstitelskými úspěchy i neúspěchy pochlubím. Tvé kočičky dostanou voňavý kořínek na hraní, ať si to užiješ i ty .

21.1.2017 18:22
Acamar

XXX.XXX.29.135

U nás slavila velký úspěch peříčková udice z výstavy, je trošku odlišná v tom, že ta peříčková násada se trochu otáčí/rotuje a vydává takový jemně třepotavý zvuk, prostě jako letící ptáček...nenašla jsem bohužel na netu nic podobného pro ilustraci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Acamar napsal(a):
U nás slavila velký úspěch peříčková udice z výstavy, je trošku odlišná v tom, že ta peříčková násada se trochu otáčí/rotuje a vydává takový jemně třepotavý zvuk, prostě jako letící ptáček...nenašla jsem bohužel na netu nic podobného pro ilustraci.

Nebude to něco podobného? Na Zoohit je za 39, - Kč. Máme ji doma. Je na dlouhém prutu, při pohybu se otáčí a šustí smajlík

22.1.2017 09:15
Edánek

XXX.XXX.237.129

..u nás koulodráha ze Zoohitu s míčkem, který při doteku tlapkou svítí...když došla baterie, kočky si koulely i tak...jedna kočka na koulodráze přespává...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 09:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Také tak smajlík A to mají přitom pelíšků, deček a krabic habaděj...

Alena V.

22.1.2017 10:02
Alena V.

XXX.XXX.118.1

Koulodráhu mám a vyndám jí když máme koťata. Dospělé kočky nezajímá, už se mi i stalo, že na ni kočka hodila bobek. Nejlepší jsou stejně krabice a krabičky. Výborná je třevba krabička od papírových kapesníků. s oválným otvorem. Dám do ní drobné hračky a kočky je loví a zase strkají zpátky.

22.1.2017 11:34
Acamar

XXX.XXX.29.135

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nebude to něco podobného? Na Zoohit je za 39, - Kč. Máme ji doma. Je na dlouhém prutu, při pohybu se otáčí a šustí smajlík

Není to úplně ono, tu máme taky. Ta z výstavy má dvě delší pírka a po jejích stranách jsou nalepena dvě kratší pírka. Jedno to malé se kočce podařilo vyškubnout a bylo poznat, že se hned točila a třepetala méně, musíme to znovu nalepit.
A nebo máme tu ze Zoohitu nějakou špatnou, že to nedělá jak má

22.1.2017 11:42
Edánek

XXX.XXX.137.255

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Také tak smajlík A to mají přitom pelíšků, deček a krabic habaděj...

...no jo no a teď do ní naše ragdolka poté co se v rámci hry poprala s nalezencem zase zaparkovala a spokojeně chrupe...

22.1.2017 11:49
Edánek

XXX.XXX.137.255

Alena V. napsal(a):
Koulodráhu mám a vyndám jí když máme koťata. Dospělé kočky nezajímá, už se mi i stalo, že na ni kočka hodila bobek. Nejlepší jsou stejně krabice a krabičky. Výborná je třevba krabička od papírových kapesníků. s oválným otvorem. Dám do ní drobné hračky a kočky je loví a zase strkají zpátky.

..naše kočky striktně vyznávají na házení bobků svou toaletu ...máme kočky tři - ragdola, ragdolku a nalezence tvářícího se jako želvovinová Peršanka...když jí dostaly kočky pod stromeček - je to delší do tvaru osmičky,...tak nejchytřejší kocour čtyřletý kastrovaný ragdol ji rozebral, vyndal míček a začal s ním kutálet p podlaze,...druhá kočka dvouletá kastrovaná ragdolka je sice krásná ale už ne tak jasnozřivá jako kocour, na ní koukala zpovzdálí, teprve asi po třech dnech jí došlo, že by si mohla hrát a také si ten samý den na ní ustlala a využívá ke spaní a hraní i nadále a třetí ani ne roční nekastrovaný nalezenec, ten si s ní opravdu vyhraje nejvíce...

22.1.2017 12:20
Acamar

XXX.XXX.29.135

Koulodráha u nás měla úspěch jen krátkodobý, ale zato intenzivní kotě šťouchalo dnem i nocí, taky tam i spala, i dospělá kočka to vyzkoušela. Ale po pár dnech to opadlo. Teď když občas vytáhneme, tak kočka formálně sem tam šťouchne, ale na udičky a míčky to prostě nemá, to je prostě láska
U nás kupodivu nebodoval ani laser.

22.1.2017 13:43
Machyska

XXX.XXX.252.23

U nás nejvíc frčí motýlek na drátku, co se dá lovit, to už je baví dlouho, také peříčka na dlouhé tyčce o kterých psala Blazice. Cena je u peříček super a dobře drží, ještě se je nikomu z kočičáků nepodařilo zlikvidovat.

22.1.2017 14:25
Bejina

XXX.XXX.112.69

Machyska napsal(a):
U nás nejvíc frčí motýlek na drátku, co se dá lovit, to už je baví dlouho, také peříčka na dlouhé tyčce o kterých psala Blazice. Cena je u peříček super a dobře drží, ještě se je nikomu z kočičáků nepodařilo zlikvidovat.

U nás koulodráha nezaujala téměř vůbec, ale o tom motýlkovi uvažuji už déle. Má-li u vás úspěch, asi také pořídím. Je ze zoohitu?

22.1.2017 15:47
Machyska

XXX.XXX.252.23

Jo, jo, ze Zoohitu , jsou tam celkem čtyři motýlci na postupnou výměnu, u nás už je nasazen ten třetí, ale máme hračku už cca rok. Teď byla hračka asi dva měsíce ve skříni, už se mi zdálo, že to není takový hit jako na začátku, vytáhla jsem před měsícem a kočičky jsou zase nadšené. Trochu to žere baterie. Jsou tam tři tužkové.
Ty poškozené motýlky jsem zatím nechala a uvažuji, jak je opravím, aby mohli být zase použiti. Většinou se ohne ten drátek, ale vydrží hodně časté rovnání, žádný zatím nepraskl.

22.1.2017 16:17
Bejina

XXX.XXX.112.69

Machyska napsal(a):
Nestraš, nechci mít kočkolend na zahradě , stačí ti naši raubíři.

Samozřejmě se s pěstitelskými úspěchy i neúspěchy pochlubím. Tvé kočičky dostanou voňavý kořínek na hraní, ať si to užiješ i ty .

Dííííííky ! ... že mým kočičkám dopřeješ a mě vlastně taky.

A ještě díky za info o motýlkách, tuhle hračku si připisuji do seznamu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík