Chodí k vám cizí kočky?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.3.2016 14:42
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Chodí k vám cizí kočky? Já u nás na dvoře potkala párkrát jen černou kočku a teď k nám docela často chodí jeden rezavý kocour, chodívá na takovou mini půdičku co máme nad dřevárkou, když jsem ho tam potkala poprvý, neutekl, nic, jen seděl a koukal, tak jsem skočila dom pro granule co můj kocour nežere a nasypala mu je tam a zavolala ho k sobě, přiše a nechal na sebe i sáhnout, druhý den tam byl zas a třetí den už ne a ani čtvrtý tak už jsem ho nehledala a nešla se tam dívat, dnes jsem tam náhodně nakoukla a zas je tam, tak zas dostal granulky a už byl i mazlivější.Ale žere jak kdyby nikdy neviděl jídlo, že začátku si narve tlamku že nemuže ani kousat a všude mu to padá a pak už teda dlabe normálně.A co vy a cizí kočky? Já takhle se chovající ještě teda nepotkala.Když jsem na nějakou náhodou narazila za zahradou třeba u dřeva nebo se schovávajíci mezi ním pod plachtou... tak všecky vzaly roha.

To je on.

2.3.2016 16:00
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Chodí. Jelikož mám dva psy a dvě kočky, moc se u nás nezdržují, nevím tedy, jestli jsou i ochočené(některého ze sousedů) nebo polodivoké z blízkých stájí. Já mám ráda všechna zvířata, tedy svoje i cizí, i divoká, nijak mi to nevadí. Dokonce by mi nevadila ani liška, která k nám asi zase chodí vybírat z kompostu, ale bojím se o svoje kočky. Snad si nějak poradí. Ten váš kocour, bude asi nejspíš právě ochočený, některých sousedů, nejčastěj to bývají kočky od lidí, co mají malé děti(protože když kočka vydrží děti, tak už asi všechno).

2.3.2016 16:13
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Na kompost nám chodí i liška i sousedů lovecký pes , ať si tam chodí když se jim chce, je za zahradou.Taky mi nevadí cizí kočičáci :) vždy se tu něco dobrého najde co jim budu moct nabídnout když budou chtít :).

2.3.2016 19:34
lavacca

XXX.XXX.164.49

Ano, cizí kocour k nám chodil v době, kdy jsme žádnou kočku neměli. Tak toho jsem normálně krmila, atd. Od pořízení koček si své hlídají a nikoho na zahradu nepouští až na výjimky - cca před týdnem se u nás objevil hubený černý kocour, donesla jsem mu krmení ke keřům, protože se lidí bál...ale další dny už jsem ho nezahlédla. Asi zjistil, že je obsazeno a šel o dům dál ?

2.3.2016 23:20
fikovnice

XXX.XXX.99.69

kobylatko napsal(a):
Chodí k vám cizí kočky? Já u nás na dvoře potkala párkrát jen černou kočku a teď k nám docela často chodí jeden rezavý kocour, chodívá na takovou mini půdičku co máme nad dřevárkou, když jsem ho tam potkala poprvý, neutekl, nic, jen seděl a koukal, tak jsem skočila dom pro granule co můj kocour nežere a nasypala mu je tam a zavolala ho k sobě, přiše a nechal na sebe i sáhnout, druhý den tam byl zas a třetí den už ne a ani čtvrtý tak už jsem ho nehledala a nešla se tam dívat, dnes jsem tam náhodně nakoukla a zas je tam, tak zas dostal granulky a už byl i mazlivější.Ale žere jak kdyby nikdy neviděl jídlo, že začátku si narve tlamku že nemuže ani kousat a všude mu to padá a pak už teda dlabe normálně.A co vy a cizí kočky? Já takhle se chovající ještě teda nepotkala.Když jsem na nějakou náhodou narazila za zahradou třeba u dřeva nebo se schovávajíci mezi ním pod plachtou... tak všecky vzaly roha.

To je on.

No podle toho, co píšete, bych řekla, že kocour si Vás již adoptoval a přijal jako svoji paničku či spíše služebnou!

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2016 07:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Většina mých koček jsou ty "cizí", a ty co nejsou jsou potomci té "cizí". Někteří přišli a rovnou se přihlásili k legálnímu pobytu, někteří se u nás živili a pobývali ilegálně, než jsme se domluvili, že už se nemusí schovávat a prchat...a nějaký ten ilegál se u nás živí, případně přespává, pořád...hezké bylo, když slyším kočku ze záchoda (v kuchyni pod schody), tak juknu která a tam úplně cizí kocouří gesichtt

3.3.2016 10:44
kobylatko

XXX.XXX.45.44

fikovnice napsal(a):
No podle toho, co píšete, bych řekla, že kocour si Vás již adoptoval a přijal jako svoji paničku či spíše služebnou!

No taky bych řekla , je možný že ho někdo vyhodil na spojovačce obcí mezi polama co je tak 300m od našeho baráku (docela hledím že jsem tam ještě nenašla nějaký zanechaný zvíře bo pro nějakýho... to tam je jako stvořený ). Koukám i na jeho chování bo takhle chovající se kočky moc nepotkávám .No kdyžtak budu mít už dva kocoury a ten můj bude mít kámoše .

3.3.2016 11:00
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Možná jsem nějaká prdlá ale někdy mi příjde že ty naše zvířátka umí mluvit .Příjde mi to jakoby ho fakt někdo vyhodil nebo se ztratil, došel k nám, řekl si že tady by to mohlo být super ale... potkal našeho kocoura a ptal se ho jestli tu už bydlí nějaká kočka a on mu řekl že jo že on a ten Rezatej jakoby mu řekl že by tu chtěl být taky a Foximu se to nelíbilo tak se poprali (to je mimochodem pravda bo jsem je u toho obá aspoň třikrát přistihla před plotem bo u toho řvali jak paviání a pak byli obá stejně sašvihaný od bláta ) že tady proště bude jen on že tu byl první a že panička si ho vybrala .No pak se asi domluvily že tu může být ale v kůlně za zahradou, že tam bude mít klid, nebude na něj pršet... a až já/panička bude hledat mně/Foxe tak zamňauči a ona si bude myslet že to jsem já, tak tě najde a určo ti něco donese k jídlu.Taky jsem ho tak našla bo sem původně hledala svýho kocoura a našla místo něj tohodle .Můj drahoušek se uráčil přijít až po třech dnech, příjde mi jako by to udělal schválně abych ho hledala a našla jsem tam toho .
Asi jsem naivní, nebo mám moc velkou fantazii .

3.3.2016 12:41
Pavluše

XXX.XXX.230.205

Jsem naprosto přesvědčená, že spolu kočky fakt mluví.Jak lehneme do postele Fabián říká Chikovi :"podívej se na tu linku jestli tam něco nezapomněli a hoď mi taky kousek" Fabián párkrát byl na lince, ale on u Toho dělá hroznej kravál a hned na něj vletim, má totiž už 10 kilo, všechno kolem shazuje tak navádí toho malèho mourka, to jim většinou projde je potichu jak myška, jen na sebe raukají a domlouvají se Jsou pěkně vyčůraný

3.3.2016 23:11
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Většina mých koček jsou ty "cizí", a ty co nejsou jsou potomci té "cizí". Někteří přišli a rovnou se přihlásili k legálnímu pobytu, někteří se u nás živili a pobývali ilegálně, než jsme se domluvili, že už se nemusí schovávat a prchat...a nějaký ten ilegál se u nás živí, případně přespává, pořád...hezké bylo, když slyším kočku ze záchoda (v kuchyni pod schody), tak juknu která a tam úplně cizí kocouří gesichtt

3.3.2016 23:12
fikovnice

XXX.XXX.99.69

kobylatko napsal(a):
No taky bych řekla , je možný že ho někdo vyhodil na spojovačce obcí mezi polama co je tak 300m od našeho baráku (docela hledím že jsem tam ještě nenašla nějaký zanechaný zvíře bo pro nějakýho... to tam je jako stvořený ). Koukám i na jeho chování bo takhle chovající se kočky moc nepotkávám .No kdyžtak budu mít už dva kocoury a ten můj bude mít kámoše .

3.3.2016 23:14
fikovnice

XXX.XXX.99.69

kobylatko napsal(a):
Možná jsem nějaká prdlá ale někdy mi příjde že ty naše zvířátka umí mluvit .Příjde mi to jakoby ho fakt někdo vyhodil nebo se ztratil, došel k nám, řekl si že tady by to mohlo být super ale... potkal našeho kocoura a ptal se ho jestli tu už bydlí nějaká kočka a on mu řekl že jo že on a ten Rezatej jakoby mu řekl že by tu chtěl být taky a Foximu se to nelíbilo tak se poprali (to je mimochodem pravda bo jsem je u toho obá aspoň třikrát přistihla před plotem bo u toho řvali jak paviání a pak byli obá stejně sašvihaný od bláta ) že tady proště bude jen on že tu byl první a že panička si ho vybrala .No pak se asi domluvily že tu může být ale v kůlně za zahradou, že tam bude mít klid, nebude na něj pršet... a až já/panička bude hledat mně/Foxe tak zamňauči a ona si bude myslet že to jsem já, tak tě najde a určo ti něco donese k jídlu.Taky jsem ho tak našla bo sem původně hledala svýho kocoura a našla místo něj tohodle .Můj drahoušek se uráčil přijít až po třech dnech, příjde mi jako by to udělal schválně abych ho hledala a našla jsem tam toho .
Asi jsem naivní, nebo mám moc velkou fantazii .

A máte toho Vašeho vykastrovaného? Pokud ne, tak asi toho nového vyhání kvůli jeho konkurenceschopnosti.

4.3.2016 11:36
lavacca

XXX.XXX.141.145

fikovnice napsal(a):
A máte toho Vašeho vykastrovaného? Pokud ne, tak asi toho nového vyhání kvůli jeho konkurenceschopnosti.

Máme kočky kastrované a jakmile se objeví na zahradě cizí kočka, ženou ji. S černým kocourem před cca týdnem udělali výjimku - asi jim bylo líto, že je tak vyhublý a bez kondice, že bysme ho třeba mohli vykrmit. :) Ale jak jsem psala výše, od té doby jsem kocoura neviděla, tak kdoví, kde skončil no...

Bejina

4.3.2016 15:51
Bejina

XXX.XXX.112.69

Na naší zahrádce se docela často objevují cizí kočky. A jedno 4-měsíční hladové a promrzlé kotě se dokonce usadilo na naší terase. Dali jsme mu najíst a pustili ho k nám domů. A tohle "kotě" už u nás bydlí více než 5 let...

5.3.2016 00:51
fikovnice

XXX.XXX.99.69

lavacca napsal(a):
Máme kočky kastrované a jakmile se objeví na zahradě cizí kočka, ženou ji. S černým kocourem před cca týdnem udělali výjimku - asi jim bylo líto, že je tak vyhublý a bez kondice, že bysme ho třeba mohli vykrmit. :) Ale jak jsem psala výše, od té doby jsem kocoura neviděla, tak kdoví, kde skončil no...

Jj, věřím. Ale myslím, že nekastrátí by vetřelce vyháněli ještě víc a ostřeji. Holt by nového kocoura brali jako konkurenta v boji o oplodnění samice.

5.3.2016 00:52
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bejina napsal(a):
Na naší zahrádce se docela často objevují cizí kočky. A jedno 4-měsíční hladové a promrzlé kotě se dokonce usadilo na naší terase. Dali jsme mu najíst a pustili ho k nám domů. A tohle "kotě" už u nás bydlí více než 5 let...

5.3.2016 12:01
saty

XXX.XXX.134.217

Já občas otevřu dveře na terasu a tam sedi naštvaný perský kocour tak mi říkam "Ahoj už te zase doma Na*rali ?"A sousedi když pohresuji kocoura tak mi volaji jestli není u nás máme i něj tak trochu stridavou péči.

5.3.2016 13:34
lavacca

XXX.XXX.164.49

saty napsal(a):
Já občas otevřu dveře na terasu a tam sedi naštvaný perský kocour tak mi říkam "Ahoj už te zase doma Na*rali ?"A sousedi když pohresuji kocoura tak mi volaji jestli není u nás máme i něj tak trochu stridavou péči.

Tak to mě hodně pobavilo.

5.3.2016 15:41
fikovnice

XXX.XXX.99.69

saty napsal(a):
Já občas otevřu dveře na terasu a tam sedi naštvaný perský kocour tak mi říkam "Ahoj už te zase doma Na*rali ?"A sousedi když pohresuji kocoura tak mi volaji jestli není u nás máme i něj tak trochu stridavou péči.

5.3.2016 16:01
jakuka

XXX.XXX.0.0

My máme jednu kastrovanou kočku a hlavně v době mrouskání (a nejen tehdy) k nám na zahradu běhají kocouři z okolí a značkují si náš barák- už ten smrad nemůžu ani cítit, poznám ho na sto honů a když kočku ráno pouštím ven, jen vidím, jak chodí od rohu k rohu a čmuchá ty značky ( gumáky, fasáda, dveře, všechno na terase...a jeden kastrovaný mi prozměnu chodí na zahradu sra..t. Takže já cizí kočky nemusím. Oni totiž tu naši Micku pronásledují a perou se s ní, ona se jich asi bojí, že se tam tak cpou. Můžete mi poradit, jak to řešit? Psa máme mladého- 6 měsíců a ten bývá na noc doma, stejně jako Micka- ta většinou doma je přes noc, jinak na terase.

A ten sousedovic kastrát se nám občas válí na parapetě, jakoby mu to tam patřilo a chdák Míca ho někde z povzdálí sleduje...

5.3.2016 19:27
lavacca

XXX.XXX.164.49

jakuka napsal(a):
My máme jednu kastrovanou kočku a hlavně v době mrouskání (a nejen tehdy) k nám na zahradu běhají kocouři z okolí a značkují si náš barák- už ten smrad nemůžu ani cítit, poznám ho na sto honů a když kočku ráno pouštím ven, jen vidím, jak chodí od rohu k rohu a čmuchá ty značky ( gumáky, fasáda, dveře, všechno na terase...a jeden kastrovaný mi prozměnu chodí na zahradu sra..t. Takže já cizí kočky nemusím. Oni totiž tu naši Micku pronásledují a perou se s ní, ona se jich asi bojí, že se tam tak cpou. Můžete mi poradit, jak to řešit? Psa máme mladého- 6 měsíců a ten bývá na noc doma, stejně jako Micka- ta většinou doma je přes noc, jinak na terase.

A ten sousedovic kastrát se nám občas válí na parapetě, jakoby mu to tam patřilo a chdák Míca ho někde z povzdálí sleduje...

Nejlepší je na to ocet. ;)

Bohužel krom psa, moc možností není... zas pochybuju, že byste chtěla dělat nahoře na plotu ochranu proti přelezu (esteticky to moc dobře nevypadá).

6.3.2016 18:51
jakuka

XXX.XXX.6.41

lavacca napsal(a):
Nejlepší je na to ocet. ;)

Bohužel krom psa, moc možností není... zas pochybuju, že byste chtěla dělat nahoře na plotu ochranu proti přelezu (esteticky to moc dobře nevypadá).

Myslíte na ten smrad, nebo, že je to odradí? V tom případě kupuji zítra ocet a jdu stříkat barák

6.3.2016 18:53
joanne.s

XXX.XXX.44.93

Ocet by měl neutralizovat pach z moči apod.

Pravda je, že podle mojí zkušenosti kocourovi nevadí, používám na čištění jeho fontánky, záchodku, a nijak ho to nepohoršuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2016 19:25
6.3.2016 21:16
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Zatím kastrovaný není ale mám to v plánu.No že by náš rezatýho nějak hnal mně nepřipadlo .

6.3.2016 21:16
kobylatko

XXX.XXX.45.44

saty napsal(a):
Já občas otevřu dveře na terasu a tam sedi naštvaný perský kocour tak mi říkam "Ahoj už te zase doma Na*rali ?"A sousedi když pohresuji kocoura tak mi volaji jestli není u nás máme i něj tak trochu stridavou péči.

6.3.2016 21:56
ladd

XXX.XXX.90.12

Chodí. Tři celkem často, jedna už je s největší pravděpodobností naše.

Bejina

7.3.2016 07:52
Bejina

XXX.XXX.112.69

jakuka napsal(a):
My máme jednu kastrovanou kočku a hlavně v době mrouskání (a nejen tehdy) k nám na zahradu běhají kocouři z okolí a značkují si náš barák- už ten smrad nemůžu ani cítit, poznám ho na sto honů a když kočku ráno pouštím ven, jen vidím, jak chodí od rohu k rohu a čmuchá ty značky ( gumáky, fasáda, dveře, všechno na terase...a jeden kastrovaný mi prozměnu chodí na zahradu sra..t. Takže já cizí kočky nemusím. Oni totiž tu naši Micku pronásledují a perou se s ní, ona se jich asi bojí, že se tam tak cpou. Můžete mi poradit, jak to řešit? Psa máme mladého- 6 měsíců a ten bývá na noc doma, stejně jako Micka- ta většinou doma je přes noc, jinak na terase.

A ten sousedovic kastrát se nám občas válí na parapetě, jakoby mu to tam patřilo a chdák Míca ho někde z povzdálí sleduje...

My to máme stejné, také k nám chodí cizí kocouři a značkují náš dům i terasu a nepříjemně to zapáchá. My máme tři kastrované kočky a ty se jich bojí, raději pak prchají domů do bezpečí. Jenže jak ty kocoury odradit (většina kastrovaní nejsou), aby k nám nechodili, to nevím... ... a pořizovat si psa jen kvůli tomu, to nechceme...

7.3.2016 19:01
lavacca

XXX.XXX.164.49

jakuka napsal(a):
Myslíte na ten smrad, nebo, že je to odradí? V tom případě kupuji zítra ocet a jdu stříkat barák

Ten smrad. Neodradí je to, ale aspoň to tam nebude tak cítit. Jo, hlavně na to nepoužívejte savo, apod - to kočkám naopak voní !

7.3.2016 20:03
jakuka

XXX.XXX.6.41

lavacca napsal(a):
Ten smrad. Neodradí je to, ale aspoň to tam nebude tak cítit. Jo, hlavně na to nepoužívejte savo, apod - to kočkám naopak voní !

Mám v plánu to na jaře pořádně vzít vapkou, až se oteplí. Pak bych to snad něčím ošetřit mohl. Slyšela jsem, že v Ppolsku prodávají nějaký sprej, který kočky odpuzuje, ale nechci, aby odpudil naši Mícu, takže asi zůstanu u toho octu.

7.3.2016 20:25
RomčaJelča

XXX.XXX.17.37

fikovnice napsal(a):
No podle toho, co píšete, bych řekla, že kocour si Vás již adoptoval a přijal jako svoji paničku či spíše služebnou!

Prý jdou (nevděčné) kočky tam, kde jim víc chutná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2016 06:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jakuka, ocet je dost na prd a smrdí, fakt zkus ten subio "likvidátor zápachu kočičích toalet", používám na kocouří značkování a fakt to ten smrad zlikviduje (nutno nejdřív postříkat, nechat působit a až pak umývat!).

15.4.2016 10:12
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak s tím Rezatým co obývá naši kůlnu už jsme kamarádi .

15.4.2016 12:31
čapice

XXX.XXX.216.126

Zdravím,
k nám před třemi lety přišlo malé černé koťátko, nepomohlo přemlouvání, že u nás nemůže zůstat, že máme 2 psy. A kočku jsme nikdy neměli.
Dnes máme z tohoto koťátka velkého černého kocoura domácího (postelového), kastrovaného.
Před rokem se u nás zabydlela polomaiská stříbrná kočka, ale jenom na 3 měsíce a potom během jednoho odpoledne zmizela. Určitě někteří z Vás tuto story četli zde v diskuzi.Takže jsme jí nahradili malou kočičí slečnou kříženkou černé britky a mourka, kastrovaná. Jenom podotýkám, že v posteli jsou oba i s 2 fenkami maltézačkami.
Před asi 3 měsíci jsem na chatě objevila malé koťátko tak dvouměsíční ve sněhu na samotě pod boudou. Bohužel se mi ho nepodařilo chytit. Což uvítal manžel, protože věděl jak by to dopadlo, i když jsem říkala, že bychom ho vzali do útulku.
Na zahradě už jsem dlouho cizí kočku nezahlédla, nám jí ještě hlídají 2 indičtí běžci a pár slepic. Přidávám nějaké fotky. Na poslední je vidět jak má kačer naši kočku rád.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2016 12:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Na poslední je vidět jak má kačer naši kočku rád"

tak to je teda boží

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2016 14:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Čapice: to už je rok, co k Vám přivandrovala ta "těhule" chlupatá? To teda letí...
Kočička s kačerem je famózní

15.4.2016 14:05
joanne.s

XXX.XXX.41.2

smajlík) ten kačer chce kočku barfovat - nebo vyrobit malý kač-ťátka?

15.4.2016 18:46
čapice

XXX.XXX.109.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Čapice: to už je rok, co k Vám přivandrovala ta "těhule" chlupatá? To teda letí...
Kočička s kačerem je famózní

Jo jo, leti to, taky nam ta nova Cecilka II poradne vyrostla.

15.4.2016 18:54
čapice

XXX.XXX.109.44

joanne.s napsal(a):
smajlík) ten kačer chce kočku barfovat - nebo vyrobit malý kač-ťátka?

Kac-katka nebudou, Cecilka je kastrovana. Ne delam si srandu. Ale doufam, ze budou kacatka, kachna snasi do hnizda. Dneska jsem zredukoala vajicka z 15 na 7. Ale abych se vratila do spravne diskuze. Ziju na venkove 5 rok, a do te doby jsem nevedela, jaka jsou kocky uzasna stvoreni. Takze doufam, ze pocet 2 neni konecny.

15.4.2016 19:11
rapotacka11

XXX.XXX.32.109

Jsou úžasný, každá úplně jiná.
Ve všem.
V chutích, v povaze...
Zbožňuji je.

15.4.2016 19:45
rapotacka11

XXX.XXX.32.109

Jo a cizí kočky k nám chodí.
Soused pravidelně, teď jsme začali dávat misku ježkovi, tak se nám tu usadil
v boudě na nářadí, pěkný, rezavý, nekastrovaný kocour. V boudě se nedá
dýchat jak ji zapušil. Ale neva, chystáme se postavit brzy novou .
Tam se už nedostane.

15.4.2016 20:32
conie

XXX.XXX.206.202

Ne, k nám cizí kočky vážně nechodí. Naši 3 kocouři a 1 kočka (vše kastráti) mají volný pohyb po celém pozemku a hlavně v domě, spí se smečkou psů v jednom pelechu nebo na gauči, ale cizí kočky nemají šanci - venku trvale 2 pastevci a domácí smečka 5 menších stejně každou chvíli na zahradě. Kočku proženou, neublíží, ale u nás zůstat nemůže.

15.4.2016 21:05
lavacca

XXX.XXX.164.49

čapice napsal(a):
Zdravím,
k nám před třemi lety přišlo malé černé koťátko, nepomohlo přemlouvání, že u nás nemůže zůstat, že máme 2 psy. A kočku jsme nikdy neměli.
Dnes máme z tohoto koťátka velkého černého kocoura domácího (postelového), kastrovaného.
Před rokem se u nás zabydlela polomaiská stříbrná kočka, ale jenom na 3 měsíce a potom během jednoho odpoledne zmizela. Určitě někteří z Vás tuto story četli zde v diskuzi.Takže jsme jí nahradili malou kočičí slečnou kříženkou černé britky a mourka, kastrovaná. Jenom podotýkám, že v posteli jsou oba i s 2 fenkami maltézačkami.
Před asi 3 měsíci jsem na chatě objevila malé koťátko tak dvouměsíční ve sněhu na samotě pod boudou. Bohužel se mi ho nepodařilo chytit. Což uvítal manžel, protože věděl jak by to dopadlo, i když jsem říkala, že bychom ho vzali do útulku.
Na zahradě už jsem dlouho cizí kočku nezahlédla, nám jí ještě hlídají 2 indičtí běžci a pár slepic. Přidávám nějaké fotky. Na poslední je vidět jak má kačer naši kočku rád.

Taky máme běžce - 2 kluky (Brada a Pitta :) a 3 kačky, takže naštěstí kočky nechávají na pokoji. :) Ale jsou to takoví "erotomani" - nahánějí nám pižmovku a občas zkusí i nějakou slepici.

Jinak k tématu - na Velikonoce se k nám přišel opět podívat ten černý kocour, ale pobyl jen 2 dny a zase šel. Zajímavé je, že jak naše nejstarší cizí kočky s chutí vyhání, tohohle tolerovala - dokonce jsem je našla, jak se kocour cpe na zbytcích u slepic a kočka na něj koukala z lavičky cca 2 metry od něj.

15.4.2016 22:01
ladd

XXX.XXX.180.29

lavacca napsal(a):
Taky máme běžce - 2 kluky (Brada a Pitta :) a 3 kačky, takže naštěstí kočky nechávají na pokoji. :) Ale jsou to takoví "erotomani" - nahánějí nám pižmovku a občas zkusí i nějakou slepici.

Jinak k tématu - na Velikonoce se k nám přišel opět podívat ten černý kocour, ale pobyl jen 2 dny a zase šel. Zajímavé je, že jak naše nejstarší cizí kočky s chutí vyhání, tohohle tolerovala - dokonce jsem je našla, jak se kocour cpe na zbytcích u slepic a kočka na něj koukala z lavičky cca 2 metry od něj.

Znají se, už ho nebere jako cizího.
Naše kočka si kdysi přivedla domů kámoše v noci na Silvestra. Dal si v kuchyni gáblík, chvíli pobyl a pak chodil na návštěvu za Ťapinkou roky (vydržel dlouho, na to, že byl nekastrovaný). Říkal jsem mu Ugas, -inspirace z knížky "Můj život se lvy". Ve skutečnosti se jmenoval Mouňa, jak nám řekli jeho praví majitelé, domov měl 5 baráků od nás.

15.4.2016 23:42
fikovnice

XXX.XXX.30.49

čapice napsal(a):
Zdravím,
k nám před třemi lety přišlo malé černé koťátko, nepomohlo přemlouvání, že u nás nemůže zůstat, že máme 2 psy. A kočku jsme nikdy neměli.
Dnes máme z tohoto koťátka velkého černého kocoura domácího (postelového), kastrovaného.
Před rokem se u nás zabydlela polomaiská stříbrná kočka, ale jenom na 3 měsíce a potom během jednoho odpoledne zmizela. Určitě někteří z Vás tuto story četli zde v diskuzi.Takže jsme jí nahradili malou kočičí slečnou kříženkou černé britky a mourka, kastrovaná. Jenom podotýkám, že v posteli jsou oba i s 2 fenkami maltézačkami.
Před asi 3 měsíci jsem na chatě objevila malé koťátko tak dvouměsíční ve sněhu na samotě pod boudou. Bohužel se mi ho nepodařilo chytit. Což uvítal manžel, protože věděl jak by to dopadlo, i když jsem říkala, že bychom ho vzali do útulku.
Na zahradě už jsem dlouho cizí kočku nezahlédla, nám jí ještě hlídají 2 indičtí běžci a pár slepic. Přidávám nějaké fotky. Na poslední je vidět jak má kačer naši kočku rád.

A brzy vzniknou "kakočky", resp. "kakoťata" - ze spojení kačera a kočky!

16.4.2016 09:57
kobylatko

XXX.XXX.45.44

conie napsal(a):
Ne, k nám cizí kočky vážně nechodí. Naši 3 kocouři a 1 kočka (vše kastráti) mají volný pohyb po celém pozemku a hlavně v domě, spí se smečkou psů v jednom pelechu nebo na gauči, ale cizí kočky nemají šanci - venku trvale 2 pastevci a domácí smečka 5 menších stejně každou chvíli na zahradě. Kočku proženou, neublíží, ale u nás zůstat nemůže.

U nás taky tak nějak.Tenhle ale asi dostal VIP .On je ve dřevárce která je ve slepičí ohradě a kterou z bezpečnostních důvodů zavírám, kvůli psům (né že by někoho sežrali ale aby jim se nic nestalo bo ta ohrádka je z ovčího pletiva), tak na něj nemůžou.

29.4.2016 19:43
Helčaj

XXX.XXX.116.87

Dobrý den,
I k nám chodívají cizí kočky... A to zejména kvůli naší kočičce , naše sousedka má totiž 3kocoury a 5koček

30.4.2016 13:56
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Helčaj napsal(a):
Dobrý den,
I k nám chodívají cizí kočky... A to zejména kvůli naší kočičce , naše sousedka má totiž 3kocoury a 5koček

Nevykastrované? Ty sousedovic...?

30.4.2016 19:03
Helčaj

XXX.XXX.116.87

Já ani nevím... Ale minulý rok jsme měli kotě, před třemi lety taky.. vždy jen jedno... a před pěti lety taky... ale je to vždy ten stejný kocour.. koťata si vždy v asi 5měsících najdou někde domov v sousedství.

30.4.2016 19:16
rapotacka11

XXX.XXX.32.54

Poněkud zvláštní "chov" koček...

Když má kočka doma, co potřebuje, nenapadne ji, se stěhovat pryč...

1.5.2016 15:09
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Helčaj napsal(a):
Já ani nevím... Ale minulý rok jsme měli kotě, před třemi lety taky.. vždy jen jedno... a před pěti lety taky... ale je to vždy ten stejný kocour.. koťata si vždy v asi 5měsících najdou někde domov v sousedství.

Nechte ji vykastrovat - se přimlouvám. Kdoví jak ta její koťata dopadla (jak píše "Rapotacka") a kočku opakované březosti a porody zatěžují.

2.5.2016 07:54
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Ne, k nám do 2. patra paneláku cizí kočky nechodí.
Ale kdybych bydlela v baráku a chodily, nastal by mi asi velký finanční problém - měla bych tendence je vykrmovat.

2.5.2016 08:09
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Minulý týden jsem se bavila s kamarádkou, která na rozdíl ode mě žije na dědině. Sama je kočkařka, zachránila dvě koťata doslova z hrobníkovy lopaty, a moc pěkně o ně pečuje.

A přesto /nebo právě proto/ kde a jak žije, říká, krm o co se postaráš /včetně kastrace/.

2.5.2016 17:09
lavacca

XXX.XXX.164.49

joanne.s napsal(a):
Minulý týden jsem se bavila s kamarádkou, která na rozdíl ode mě žije na dědině. Sama je kočkařka, zachránila dvě koťata doslova z hrobníkovy lopaty, a moc pěkně o ně pečuje.

A přesto /nebo právě proto/ kde a jak žije, říká, krm o co se postaráš /včetně kastrace/.

S tím plně souhlasím. Stačí pročíst články z depozit, apod. kde zdůrazňují to nejdůležitější - ruku v ruce s krmením má jít i kastrace, protože bez té se kočky dík pravidelnému zdroji potravy začnou více množit -) na svět přijde víc a víc koťat v horším stavu, která budou hynout, budou se šířit infekce, apod. -) z původního nápadu pomoci pár kočkám je už celá smečka nemocných hubených koček, čemuž šlo zabránit včasnou kastrací několika jedinců.

2.5.2016 21:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

fikovnice napsal(a):
A brzy vzniknou "kakočky", resp. "kakoťata" - ze spojení kačera a kočky!

No to je super. A brzy takhle budeme moci vyrábět i kaťata.

2.5.2016 21:12
fikovnice

XXX.XXX.30.49

honzapm napsal(a):
No to je super. A brzy takhle budeme moci vyrábět i kaťata.

alenkapisalka

14.5.2016 10:05
alenkapisalka

XXX.XXX.102.81

No my máme teď přeplněno, už si ani nepamatuji kdy jsme měli jen jednu naší taky nalezenou od koťátka které máme už 11 let. V posledních asi cca 3 letech máme dva kocoury, bohužel to došlo tak daleko že bílý, který přišel později černého vyhání, přestože tu byl černý již dříve, a napadá tak jsme je museli rozdělit, černý kocour má zateplenou boudičku na přední zahradě, bílý má pelíšek u kotle, doma máme naší kočičku a ještě hovíčka. Taky občas dorazí jiný kocour nebo kočička, ale akorát zbaští pár granulí, které mají k dispozici a běží o dům dál.
Kupodivu náš pesík s nimi nemá nijak velký problém, pokud utíkají tak je naoko honí, ale pokud se promenádují tak je jen tak na oko pozoruje. Zato naše kočička domácí je moc dobře nesnáší, jeden ji už pokousal, tak mají omezené návštěvní hodiny.
Mimochodem nevíte jak se bezpečně pozná kastrovaný kocour? Naše kočička je kastrovaná, ale u těch dvou uličníků si nejsem vůbec jistá. Má kocour po kastraci takové malilinké bouličky pod zadečkovou dírkou, nebo tam nemá nic? Možná zní ten dotaz blbě, ale nikde jsem nenašla fotky.

14.5.2016 10:41
joanne.s

XXX.XXX.4.194

Kocour po kastraci je jen bez varlátek, šourek tam pořád je. Tudíž na pohled to může vypadat obdobně, jen jsou o kus menší, pohmatem to myslím poznat jde.

14.5.2016 12:11
fikovnice

XXX.XXX.30.49

joanne.s napsal(a):
Kocour po kastraci je jen bez varlátek, šourek tam pořád je. Tudíž na pohled to může vypadat obdobně, jen jsou o kus menší, pohmatem to myslím poznat jde.

Ano, také bych to takto nějak popsala. Zkrátka kastráti mají jen ten "pytlík" - omlouvám se za naturalistický popis - spíše váček, "normokocour" má ten pytlík naplněný kulkami - velikost obou kulek odhaduji na velikost vlašského ořechu (?).
Také nevím, zda teď nenapíšu blbost...ale kastráti by asi měli močit jako kočky - jen přidřepnutím si, kdežto nekastráti se postaví zadkem ke kýženému předmětu, který chtějí označkovat a proudem obvykle smrduté moči ji oblaží. Ale právě nevím, pokud se kastruje třeba ve vyšším věku, jestli to močení nezůstává pak už stejné - to by mě museli doplnit ti, kdo kastrovali až ve vysokém věku kocoura...

14.5.2016 13:35
lavacca

XXX.XXX.164.49

fikovnice napsal(a):
Ano, také bych to takto nějak popsala. Zkrátka kastráti mají jen ten "pytlík" - omlouvám se za naturalistický popis - spíše váček, "normokocour" má ten pytlík naplněný kulkami - velikost obou kulek odhaduji na velikost vlašského ořechu (?).
Také nevím, zda teď nenapíšu blbost...ale kastráti by asi měli močit jako kočky - jen přidřepnutím si, kdežto nekastráti se postaví zadkem ke kýženému předmětu, který chtějí označkovat a proudem obvykle smrduté moči ji oblaží. Ale právě nevím, pokud se kastruje třeba ve vyšším věku, jestli to močení nezůstává pak už stejné - to by mě museli doplnit ti, kdo kastrovali až ve vysokém věku kocoura...

Ano, kastráti na první pohled pod ocasem nic nemají. ;) Dospělý nekastrovaný kocour má kulky dost viditelné.

Kocouři i kočky si na močení přidřepnou, ať jsou kastrovaní či ne. ;) Jen kočka (a je jedno, zda kocour či kočka, když na to přijde umí to oba) chce značkovat, nechá ocas nahoře a nacouvá k předmětu, kde tu značku chce nechat. To občas uvidíte dělat i kastráta, který chodí i ven a lezou mu tam i cizí kočky, tak jim tím dává info, že tady je doma a nikoho cizího tam nechce.

15.5.2016 14:33
fikovnice

XXX.XXX.30.49

lavacca napsal(a):
Ano, kastráti na první pohled pod ocasem nic nemají. ;) Dospělý nekastrovaný kocour má kulky dost viditelné.

Kocouři i kočky si na močení přidřepnou, ať jsou kastrovaní či ne. ;) Jen kočka (a je jedno, zda kocour či kočka, když na to přijde umí to oba) chce značkovat, nechá ocas nahoře a nacouvá k předmětu, kde tu značku chce nechat. To občas uvidíte dělat i kastráta, který chodí i ven a lezou mu tam i cizí kočky, tak jim tím dává info, že tady je doma a nikoho cizího tam nechce.

Fíííha, koukám, že se ještě mám co učit! Některé tyto info jsem nevěděla, děkuju!
Jinak velikost kulek může být variabilní, můj mladší kocour s prominutím neměl kulky, ale už jako 5-měsíční malé kotě měl prostě koule jak od biliáru! Možná proto je povahově jiný - takový dravější, dodnes agresivnější...i když si samozřejmě uvědomuji, že kastrací přišel o testosteron...

15.5.2016 16:24
lavacca

XXX.XXX.164.49

fikovnice napsal(a):
Fíííha, koukám, že se ještě mám co učit! Některé tyto info jsem nevěděla, děkuju!
Jinak velikost kulek může být variabilní, můj mladší kocour s prominutím neměl kulky, ale už jako 5-měsíční malé kotě měl prostě koule jak od biliáru! Možná proto je povahově jiný - takový dravější, dodnes agresivnější...i když si samozřejmě uvědomuji, že kastrací přišel o testosteron...

Vůbec není zač. ;) Léta praxe naučila. :D A co nemám z praxe, tak mám vyčtené - zrovna např. čtu knížku Kočky - síla a elegance od Renety Jonesové. :) I když zrovna něco tam měli blbě napsané - áá, už vím - že se neví, proč kočky při/po nakrytí tak ječí a nápadníka většinou seknou či mu dají pohlavek (viz ty háčky na penisu, co jsme řešili v jiném vlákně), ale jinak je to docela fajn čtení. :)

Určitě to bude individuální, taky jsme vždy měli kocoura s "průměrnýma kulkama", ale pak jsem viděla cizího kocoura a zůstala jsme zírat, jak velikánský je měl! Teda je fakt, že on samotný byl hodně mohutný, ale překvapilo mě to i tak.

Tak on jim zcela všechen testosteron z těla neodejde mám pocit, ne?

16.5.2016 01:08
fikovnice

XXX.XXX.30.49

lavacca napsal(a):
Vůbec není zač. ;) Léta praxe naučila. :D A co nemám z praxe, tak mám vyčtené - zrovna např. čtu knížku Kočky - síla a elegance od Renety Jonesové. :) I když zrovna něco tam měli blbě napsané - áá, už vím - že se neví, proč kočky při/po nakrytí tak ječí a nápadníka většinou seknou či mu dají pohlavek (viz ty háčky na penisu, co jsme řešili v jiném vlákně), ale jinak je to docela fajn čtení. :)

Určitě to bude individuální, taky jsme vždy měli kocoura s "průměrnýma kulkama", ale pak jsem viděla cizího kocoura a zůstala jsme zírat, jak velikánský je měl! Teda je fakt, že on samotný byl hodně mohutný, ale překvapilo mě to i tak.

Tak on jim zcela všechen testosteron z těla neodejde mám pocit, ne?

No u lidí se mužské pohlavní hormony tvoří ještě v nadledvinách. Jestli u koček, nevím...předpokládám, že také.
Jinak můj mladej právě byl celkem malý (teď už je samozřejmě povyrostlej), ale ty kulky teda měl! Asi větší než velkej, a ten je pomalu dvojnásobně větší než mladší kocour.

Marcell888

12.6.2016 12:34
Marcell888

XXX.XXX.32.100

Jasně že chodi.

Přidejte reakci

Přidat smajlík