Kde v ČR koupit munchkin kočku?

Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Terkakras

19.7.2016 23:01
Terkakras

XXX.XXX.207.1

Nevíte někdo kde sehnat koťátko tohohle plemena kočky? Jsem už bezradná, toužím po kočičce už léta. Prosím o info v případě, že o něčem víte na: t.krasinska@seznam.cz.

20.7.2016 07:34
bodlinka

XXX.XXX.27.102

Naštěstí nikde.

jestli toužíte po kočičce, je k dispozici spoustu a spoustu zvířat, která nejsou znetvořena.

20.7.2016 10:13
balisek

XXX.XXX.131.211

V ČR naštěstí nikde! Gen, díky kterému má Munchkin krátké nohy, je v homozygotní podobě letální - tj. pokud kotě získá dva krátkonohé geny (jeden od každého z rodičů), umírá v děloze nebo se narodí mrtvé.

Ani heterozygoti nejsou bez rizika. Munchkin trpí predispozicí k spinální lordóze v důsledku zkrácení zádových svalů. Prognóza závisí na závažnosti stavu - těžce postižená koťata nežijí déle než 3 měsíce.

Etika chovu takového plemene je velmi diskutabilní, jelikož se v podstatě jedná o cílené podporování genetické vady. To je důvod, proč FIFe neuznává a nikdy uznávat nebude plemena jako je munchkin, scottish fold apod.

Je fajn, že se Vám munchkin líbí, ale zvažte, zda Vám to opravdu stojí za to...

20.7.2016 20:32
lavacca

XXX.XXX.164.49

bodlinka napsal(a):
Naštěstí nikde.

jestli toužíte po kočičce, je k dispozici spoustu a spoustu zvířat, která nejsou znetvořena.

Přesně tak!

Vám by se taky líbilo mít tak krátké nožičky, že byste ani nemohla fungovat jako běžný člověk ?!? Asi ne, co?

21.7.2016 02:13
Tina125

XXX.XXX.12.95

Terkakras napsal(a):
Nevíte někdo kde sehnat koťátko tohohle plemena kočky? Jsem už bezradná, toužím po kočičce už léta. Prosím o info v případě, že o něčem víte na: t.krasinska@seznam.cz.

Promiňte, ale...

21.7.2016 17:44
angí

XXX.XXX.251.72

V Čechách je neseženete, ale v Rusku nějaké chovatele určitě seženete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2016 23:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale TICA jej uznává, že jo?

Annie H.

9.9.2016 14:16
Annie H.

XXX.XXX.235.247

Našla jsem maďarské stránky, kde by snad kočky tohoto plemene měli mít. Také po takové kočičce toužím.
Stránka je:
munchkinkittens.eu
Ano, TICA je uznává
-A.

9.9.2016 14:23
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Annie H. napsal(a):
Našla jsem maďarské stránky, kde by snad kočky tohoto plemene měli mít. Také po takové kočičce toužím.
Stránka je:
munchkinkittens.eu
Ano, TICA je uznává
-A.

Proč po ní toužíte? Já ji neznala, ale poté, co napsali ostatní, tak jsem pochopila, že jde o další nepovedený "výtvor" člověka - ukázka jak znetvořit šelmu!

9.9.2016 18:05
Machyska

XXX.XXX.252.23

fikovnice napsal(a):
Děs!

Tak to vidím poprvé. Vypadá to divně, a pokud je to záměrná genetická mutace, tak je to hrozné.

9.9.2016 18:37
balisek

XXX.XXX.131.211

Machyska napsal(a):
Tak to vidím poprvé. Vypadá to divně, a pokud je to záměrná genetická mutace, tak je to hrozné.

Jde o přirozenou mutaci, podporovanou cílenou plemenitbou. Na začátku se někde něco v genomu "porouchalo" a narodila se krátkonohá koťata - jde o určitou formu dwarfismu. Američtí chovatelé se toho chytli a tyhle kočičí jezevčíky začali programově chovat. Američané milují cokoliv divného, takže tyto krátkonožky tam mají úspěch. V Evropě se naštěstí zatím nechytly.

9.9.2016 18:47
fikovnice

XXX.XXX.30.49

balisek napsal(a):
Jde o přirozenou mutaci, podporovanou cílenou plemenitbou. Na začátku se někde něco v genomu "porouchalo" a narodila se krátkonohá koťata - jde o určitou formu dwarfismu. Američtí chovatelé se toho chytli a tyhle kočičí jezevčíky začali programově chovat. Američané milují cokoliv divného, takže tyto krátkonožky tam mají úspěch. V Evropě se naštěstí zatím nechytly.

No jo, ale vidíte, že zájemci se najdou ...
Já si vůbec nedovedu představit jak taková kočka skáče. Vždyť je její přirozeností umět pořádně běhat, skákat do výšky, do dálky, umět šplhat po stromech...
To se zas člověku "povedlo" něco proti přírodě!

9.9.2016 18:51
Machyska

XXX.XXX.252.23

balisek napsal(a):
Jde o přirozenou mutaci, podporovanou cílenou plemenitbou. Na začátku se někde něco v genomu "porouchalo" a narodila se krátkonohá koťata - jde o určitou formu dwarfismu. Američtí chovatelé se toho chytli a tyhle kočičí jezevčíky začali programově chovat. Američané milují cokoliv divného, takže tyto krátkonožky tam mají úspěch. V Evropě se naštěstí zatím nechytly.

Aha, i tak je to zvláštní.

evan

10.9.2016 08:11
evan

XXX.XXX.0.109

fikovnice napsal(a):
No jo, ale vidíte, že zájemci se najdou ...
Já si vůbec nedovedu představit jak taková kočka skáče. Vždyť je její přirozeností umět pořádně běhat, skákat do výšky, do dálky, umět šplhat po stromech...
To se zas člověku "povedlo" něco proti přírodě!

Na nějakým zvířecím kanálu dávali pořad o takový kočce, jejíž majitelé řešili její divné a problémové chování pramenící z té frustrace, že nemůže dělat to, co by mohla normální kočka dělat se svýma nohama - no, moc neskáče, jen se tak nějak zvláštně blbě cupitavě motá. Někomu to možná příjde zábavný nebo co. Na youtube z usa určitě bude spoustu videí, jestli si chceš pokazit náladu.
Víte, zvíře si kolikrát svůj handikap neuvědomuje, zvlášť když nic jinýho ani nezná. A co "chovateli" běží hlavou, že si chce cíleně pořídit klopýtajícího mrzáčka neschopnýho normálního pohybu, no, to se zeptejte třeba toho, kdo tohle vlákno založil...

Janae

10.9.2016 09:41
Janae

XXX.XXX.217.24

evan napsal(a):
Na nějakým zvířecím kanálu dávali pořad o takový kočce, jejíž majitelé řešili její divné a problémové chování pramenící z té frustrace, že nemůže dělat to, co by mohla normální kočka dělat se svýma nohama - no, moc neskáče, jen se tak nějak zvláštně blbě cupitavě motá. Někomu to možná příjde zábavný nebo co. Na youtube z usa určitě bude spoustu videí, jestli si chceš pokazit náladu.
Víte, zvíře si kolikrát svůj handikap neuvědomuje, zvlášť když nic jinýho ani nezná. A co "chovateli" běží hlavou, že si chce cíleně pořídit klopýtajícího mrzáčka neschopnýho normálního pohybu, no, to se zeptejte třeba toho, kdo tohle vlákno založil...

Třeba to co vede lidi si pořídit jezevčíky, buldoky, myšky tanečnice a já nevím co vše. Prostě se jim to zvíře líbí. Já miluji Peršanky, už mám několikátou a vždy se snažím vybrat kotě s nejzaraženějším čumáčkem, prostě mi takové kočky přijdou krásný. To samé bezsrsté kočky, taky se mi moc líbí, už ne tolik jejich povaha.
Kdyby munchkin byla dostupnější, tak si jí taky pořídím, protože po ní toužím už od dětství, kdy jsem je poprvé viděla v nějakém dokumentu.
Kdysi jsem chtěla založit stejné téma a jsem ráda, že jsem to neudělala, čočku dostal někdo jiný.

Jo a mám i normální kočky i zachráněné nalezence. A mám je ráda, mají se u nás dobře, ovšem láska nebeská je peršanka.

10.9.2016 10:39
Andryseeek3

XXX.XXX.44.20

Janae napsal(a):
Třeba to co vede lidi si pořídit jezevčíky, buldoky, myšky tanečnice a já nevím co vše. Prostě se jim to zvíře líbí. Já miluji Peršanky, už mám několikátou a vždy se snažím vybrat kotě s nejzaraženějším čumáčkem, prostě mi takové kočky přijdou krásný. To samé bezsrsté kočky, taky se mi moc líbí, už ne tolik jejich povaha.
Kdyby munchkin byla dostupnější, tak si jí taky pořídím, protože po ní toužím už od dětství, kdy jsem je poprvé viděla v nějakém dokumentu.
Kdysi jsem chtěla založit stejné téma a jsem ráda, že jsem to neudělala, čočku dostal někdo jiný.

Jo a mám i normální kočky i zachráněné nalezence. A mám je ráda, mají se u nás dobře, ovšem láska nebeská je peršanka.

A to vám nevadí podporovat týrání chovem, jen kvůli vzhledu (na zdraví nezáleží?), Stejně jako mi vadí týrání chovem u psů (co nejkratší čumák, nohy, atd..), tak i u koček, jen s tím rozdílem, že například jezevčík je jako pes stále pouzitelný, běhá, skáče, noruje, dokáže dělat věci jako normální pes, kdežto tato kočka se může tak maximálně válet na gauči, na který ji musíte vysadit. Viděla jsem na videu, jak se snažila skočit, neuspěla, a ldiem to přišlo roztomilé. Tomu opravdu nerozumím, uprednosťňovat vzhled nad zdravím.

Janae

10.9.2016 10:55
Janae

XXX.XXX.217.24

Ne, ty zvířata vypadají spokojeně. "Depresí" může trpět i běžná kočka, pochybuji, že nějaké kočka vnímá jako vadu, že nevyskočí na gauč, sice zvířata miluju, ale nepolidšťuji je. Beru to jako roztomilou podivnost.
Trošku mi připomínáte mého manžela, který naše peršanky vidí jako postižené kočky, toleruje je jen kvůli mne. Dle něho by se něco tak přešlechtěného, hloupého a neschopného nemělo množit. Uznává pouze zdravé, obyčejné kočky chodící ven a lovící myši.

Jako dítě jsem měla zde zatracované (na jiném foru) myšky tanečnice. Klidně bych si jí s čistým svědomím pořídila znovu, ty myši byly naprosto spokojené, nepřišlo mi, že by nějak trpěly.

10.9.2016 11:11
Andryseeek3

XXX.XXX.44.20

Janae napsal(a):
Ne, ty zvířata vypadají spokojeně. "Depresí" může trpět i běžná kočka, pochybuji, že nějaké kočka vnímá jako vadu, že nevyskočí na gauč, sice zvířata miluju, ale nepolidšťuji je. Beru to jako roztomilou podivnost.
Trošku mi připomínáte mého manžela, který naše peršanky vidí jako postižené kočky, toleruje je jen kvůli mne. Dle něho by se něco tak přešlechtěného, hloupého a neschopného nemělo množit. Uznává pouze zdravé, obyčejné kočky chodící ven a lovící myši.

Jako dítě jsem měla zde zatracované (na jiném foru) myšky tanečnice. Klidně bych si jí s čistým svědomím pořídila znovu, ty myši byly naprosto spokojené, nepřišlo mi, že by nějak trpěly.

Spíš vnímá jako vadu, to, že ji budou bolet záda, bude se jí blbě dýchat, apod..
Roztomilost nad zdravím, už jen to, že všechny tyhle šílenosti vznikají podpořením genetické vady je do nebe volající. Ale když je to roztomilé, tak je to roztomilé, to je to hlavní. Myšky tanečnice jsou myši u kterých se podporuje psychická porucha, taky super, ale jak ona hezky běhá dokola (tancuje), taky roztomiloučké, jak by asi mohla být nešťastná:
Už jako mláďata ztratí většinu sluchu. Nemohou skákat, chodit rovně, mláďata z rodičů tanečnice x tanečnice nedokážou žít. Důvodem je porucha středního ucha

evan

10.9.2016 11:22
evan

XXX.XXX.0.109

Andryseeek3 napsal(a):
A to vám nevadí podporovat týrání chovem, jen kvůli vzhledu (na zdraví nezáleží?), Stejně jako mi vadí týrání chovem u psů (co nejkratší čumák, nohy, atd..), tak i u koček, jen s tím rozdílem, že například jezevčík je jako pes stále pouzitelný, běhá, skáče, noruje, dokáže dělat věci jako normální pes, kdežto tato kočka se může tak maximálně válet na gauči, na který ji musíte vysadit. Viděla jsem na videu, jak se snažila skočit, neuspěla, a ldiem to přišlo roztomilé. Tomu opravdu nerozumím, uprednosťňovat vzhled nad zdravím.

Přesně, spoustu psů je vlku nepodobna, ale jsou celkově víceméně funkční. Naproti tomu "tancující" myši, tyhle skoro beznohý kočky a extrémně krátký čelisti těch "extrémních" peršanek to je už jiná liga a přesně tyhle případy ta paní zmiňuje, jako že ji nejen nevadí, ale přímo přece říká, že se jí to ještě naopak líbí - kočka nemůže nejen se normálně pohybovat, ale ani se nedokáže packou podrbat, protože si nedošáhne, záda si zhuntuje, myš se motá a jak vidíte, někomu se to právě líbí..

no mě by zajímalo, jestli ta paní měla někdy třeba ruku nebo nohu v sádře, nebo ji chytil "houser", nebo měla nějaký zákrok v ústech, že pak nemohla dočasně normálně otvírat pusu, normálně chodit, nebo používat ruce, a jestli jo, tak jak moc se jí to tehdy líbilo, případně jak by reagovala, kdyby jí někdo řekl, že se mu to (a s klidným svědomím) líbí ne u koček a myší, ale u ní samotný. A co teprve když je člověk po mrtvici, to je v dost podobným stavu co ty myši - no roztomilost sama, žejo.

10.9.2016 11:27
joanne.s

XXX.XXX.33.25

Janae napsal(a):
Ne, ty zvířata vypadají spokojeně. "Depresí" může trpět i běžná kočka, pochybuji, že nějaké kočka vnímá jako vadu, že nevyskočí na gauč, sice zvířata miluju, ale nepolidšťuji je. Beru to jako roztomilou podivnost.
Trošku mi připomínáte mého manžela, který naše peršanky vidí jako postižené kočky, toleruje je jen kvůli mne. Dle něho by se něco tak přešlechtěného, hloupého a neschopného nemělo množit. Uznává pouze zdravé, obyčejné kočky chodící ven a lovící myši.

Jako dítě jsem měla zde zatracované (na jiném foru) myšky tanečnice. Klidně bych si jí s čistým svědomím pořídila znovu, ty myši byly naprosto spokojené, nepřišlo mi, že by nějak trpěly.

"Munchkin trpí predispozicí k spinální lordóze v důsledku zkrácení zádových svalů. Prognóza závisí na závažnosti stavu - těžce postižená koťata nežijí déle než 3 měsíce."

vám fakt připadá dobré toto cíleně množit?

Pokud taková kočka nemůže vyskočit - to mi teda připadá fakt týrání chovem.
čemu vy říkáte polidšťování, já říkám láska ke zvířatům a taky trochu etika chovu.

10.9.2016 11:27
Tina125

XXX.XXX.12.95

Andryseeek3 napsal(a):
Spíš vnímá jako vadu, to, že ji budou bolet záda, bude se jí blbě dýchat, apod..
Roztomilost nad zdravím, už jen to, že všechny tyhle šílenosti vznikají podpořením genetické vady je do nebe volající. Ale když je to roztomilé, tak je to roztomilé, to je to hlavní. Myšky tanečnice jsou myši u kterých se podporuje psychická porucha, taky super, ale jak ona hezky běhá dokola (tancuje), taky roztomiloučké, jak by asi mohla být nešťastná:
Už jako mláďata ztratí většinu sluchu. Nemohou skákat, chodit rovně, mláďata z rodičů tanečnice x tanečnice nedokážou žít. Důvodem je porucha středního ucha

Kašlete na to. Tyhle lidi stejně nepředěláte a oni si dál budou mlet tu svou. Nemá to cenu. Jenom se pak rozčilujete a zbytečně si ubližujete. A jenom tím druhé straně uděláte radost.

Že slečna/paní tvrdí, že miluje zvířata? Hloupost! Jinak by si nikdy nepořídila takové zvíře. A ne, není to o polidšťování. Ale o tom, že nebudu podporovat ubližování jiní živé bytosti. Musím říct, že já sama mám potíže s uchem a když jsem byla po operaci, tak to šílené motání po dalších 5 dní... No to bych nepřála ani nejhoršímu nepříteli. A dál je to jako schválně podporovat např. děti s vadama, protože to je přeci roztomilé, ne?...

10.9.2016 11:30
joanne.s

XXX.XXX.33.25

Tina: přesně ta myšlenka přirovnání s postiženými dětmi mě taky napadla, a koukám že nejen mě..

10.9.2016 11:36
Andryseeek3

XXX.XXX.44.20

Tina125 napsal(a):
Kašlete na to. Tyhle lidi stejně nepředěláte a oni si dál budou mlet tu svou. Nemá to cenu. Jenom se pak rozčilujete a zbytečně si ubližujete. A jenom tím druhé straně uděláte radost.

Že slečna/paní tvrdí, že miluje zvířata? Hloupost! Jinak by si nikdy nepořídila takové zvíře. A ne, není to o polidšťování. Ale o tom, že nebudu podporovat ubližování jiní živé bytosti. Musím říct, že já sama mám potíže s uchem a když jsem byla po operaci, tak to šílené motání po dalších 5 dní... No to bych nepřála ani nejhoršímu nepříteli. A dál je to jako schválně podporovat např. děti s vadama, protože to je přeci roztomilé, ne?...

Já vím, že to nemá cenu, jen mě překvapilo, jak někdo dospělí může mít uvažování dítěte. Jeee ona má krátké nožičky, a ten malinký čumáček a on se točí dokola. O těch myších jsem ani neslyšela, ale teda to je velkej hnus.

Janae

10.9.2016 11:37
Janae

XXX.XXX.217.24

Stejně jako jsou psí plemena, kde se předpokládá, že se nedožijí deseti let, dá se nich předpokládat, že nezemřou přirozenou smrtí ve spánku a stejně jsou oblíbený.
Srovnávat zvíře s postiženým dítětem zavání podivínstvím.

10.9.2016 11:40
Andryseeek3

XXX.XXX.44.20

joanne.s napsal(a):
Tina: přesně ta myšlenka přirovnání s postiženými dětmi mě taky napadla, a koukám že nejen mě..

Bohužel mě taky.

evan

10.9.2016 11:43
evan

XXX.XXX.0.109

Tina125 napsal(a):
Kašlete na to. Tyhle lidi stejně nepředěláte a oni si dál budou mlet tu svou. Nemá to cenu. Jenom se pak rozčilujete a zbytečně si ubližujete. A jenom tím druhé straně uděláte radost.

Že slečna/paní tvrdí, že miluje zvířata? Hloupost! Jinak by si nikdy nepořídila takové zvíře. A ne, není to o polidšťování. Ale o tom, že nebudu podporovat ubližování jiní živé bytosti. Musím říct, že já sama mám potíže s uchem a když jsem byla po operaci, tak to šílené motání po dalších 5 dní... No to bych nepřála ani nejhoršímu nepříteli. A dál je to jako schválně podporovat např. děti s vadama, protože to je přeci roztomilé, ne?...

Jasně, když někdo při pohledu na vrávorající, dezorientovaně se motající myš dojde "s klidným svědomím" k závěru, že je to zvíře spokojený, tak je to fakt dost beznadějný.

10.9.2016 11:43
rapotacka11

XXX.XXX.32.116

Janae napsal(a):
Třeba to co vede lidi si pořídit jezevčíky, buldoky, myšky tanečnice a já nevím co vše. Prostě se jim to zvíře líbí. Já miluji Peršanky, už mám několikátou a vždy se snažím vybrat kotě s nejzaraženějším čumáčkem, prostě mi takové kočky přijdou krásný. To samé bezsrsté kočky, taky se mi moc líbí, už ne tolik jejich povaha.
Kdyby munchkin byla dostupnější, tak si jí taky pořídím, protože po ní toužím už od dětství, kdy jsem je poprvé viděla v nějakém dokumentu.
Kdysi jsem chtěla založit stejné téma a jsem ráda, že jsem to neudělala, čočku dostal někdo jiný.

Jo a mám i normální kočky i zachráněné nalezence. A mám je ráda, mají se u nás dobře, ovšem láska nebeská je peršanka.

- vždy se snažím vybrat kotě s nejzaraženějším čumáčkem,
prostě mi takové kočky přijdou krásný
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Připadá mi to zvrácené.

Janae

10.9.2016 11:45
Janae

XXX.XXX.217.24

Viděla nebo spíš chovala jste někdy myšky tanečnice? Nevrávorají ani nejsou dezorientovaný.

10.9.2016 11:55
Tina125

XXX.XXX.12.95

Janae napsal(a):
Stejně jako jsou psí plemena, kde se předpokládá, že se nedožijí deseti let, dá se nich předpokládat, že nezemřou přirozenou smrtí ve spánku a stejně jsou oblíbený.
Srovnávat zvíře s postiženým dítětem zavání podivínstvím.

Z jakého důvodu? No a vidíte přesto mi nikdo v životě neříká, že jsem divná. Proč se člověk neustále povyšuje nad všechno v přírodě? Zajímavé. Potom když přijde nějaká pohroma, tak je z něj najednou malinkatej človíček, který nic nezmůže...

evan

10.9.2016 11:55
evan

XXX.XXX.0.109

Janae napsal(a):
Viděla nebo spíš chovala jste někdy myšky tanečnice? Nevrávorají ani nejsou dezorientovaný.

No jasně že néé, věřte tomu, že oni jen tancujou z radosti ze života

nechovala, nejsem xxxx, video mi úplně stačilo. Není to jenom o poruše sluchu a rovnováhy - jedná se o dost velký a komplexní soubor zdravotních problémů, nejen to, co je viditelný.

10.9.2016 11:56
joanne.s

XXX.XXX.33.25

Janae napsal(a):
Stejně jako jsou psí plemena, kde se předpokládá, že se nedožijí deseti let, dá se nich předpokládat, že nezemřou přirozenou smrtí ve spánku a stejně jsou oblíbený.
Srovnávat zvíře s postiženým dítětem zavání podivínstvím.

Jde o srovnání s chovem koček, které budou postižené.

Janae

10.9.2016 12:18
Janae

XXX.XXX.217.24

Srovnání zvířete s dítětem je podivínství, srovnávat postižení dítěte/člověka a zvířete je neetické.
Za neetický chov považuji něco jiného než chov diskutabilních plemen, "postižených" plemen je hodně, akorát jsou na ně lidi zvyklý, nevyvolávají tolik emocí jako munchkin.

10.9.2016 12:50
Tina125

XXX.XXX.12.95

Janae napsal(a):
Srovnání zvířete s dítětem je podivínství, srovnávat postižení dítěte/člověka a zvířete je neetické.
Za neetický chov považuji něco jiného než chov diskutabilních plemen, "postižených" plemen je hodně, akorát jsou na ně lidi zvyklý, nevyvolávají tolik emocí jako munchkin.

Jóóó tak neetické. Hm, hm, hm, vy jste srandovní. A tak hlavně, že je etické a morální a nepodivínské chovat zvíře, které z umanutosti člověka trpí. A to ať už se jedná o myšky, kočky, psy, nebo cokoliv.

Protože MNĚ se to líbí a já to chci a to hned a dup, dup, dup. A kdo je víc, než , že?

Tak přesně tohle z těch příspěků doslova cáká do všech stran. Nevím, proč si dneska každej myslí, že zrovna on je mistr světa amoleta

Ale budiž vám to všem přáno no...

10.9.2016 14:11
fikovnice

XXX.XXX.30.49

evan napsal(a):
Jasně, když někdo při pohledu na vrávorající, dezorientovaně se motající myš dojde "s klidným svědomím" k závěru, že je to zvíře spokojený, tak je to fakt dost beznadějný.

Nos těma myšima mě to dostalo ještě víc než ty kočeny. ANi jsem to neměla číst. Porucha středního ucha! Vždyť to zvíře celý život trpí závratí! A opět zvíře, které je v reálu a pokud mu nic neprovedou lidé, mrštné, šplhavé, běhající... Ne že bych milovala myši, ale toto je vyloženě týrání!

evan

10.9.2016 14:34
evan

XXX.XXX.0.109

fikovnice napsal(a):
Nos těma myšima mě to dostalo ještě víc než ty kočeny. ANi jsem to neměla číst. Porucha středního ucha! Vždyť to zvíře celý život trpí závratí! A opět zvíře, které je v reálu a pokud mu nic neprovedou lidé, mrštné, šplhavé, běhající... Ne že bych milovala myši, ale toto je vyloženě týrání!

Jo, tak abysme nechodili kolem horké kaše, tady to máte - je to spokojená tancující myš, kterou můžete s klidným svědomím chovat a nebo myš motající se a marně se snažící napít?

A co je neetický - mluvit o tom a strovnávat to s tím, jak by asi bylo člověku? nebo to chovat?


https://www.youtube.com/watch?v=rU5gx2EGYAk.

evan

10.9.2016 14:42
evan

XXX.XXX.0.109

Tohle je trochu v rychlejším tempu, prostě temperamentnější veselejší taneček

https://www.youtube.com/watch?v=hmMfAvxyBh4.

10.9.2016 14:46
Tina125

XXX.XXX.12.95

evan napsal(a):
Jo, tak abysme nechodili kolem horké kaše, tady to máte - je to spokojená tancující myš, kterou můžete s klidným svědomím chovat a nebo myš motající se a marně se snažící napít?

A co je neetický - mluvit o tom a strovnávat to s tím, jak by asi bylo člověku? nebo to chovat?


https://www.youtube.com/watch?v=rU5gx2EGYAk.

No já vím jaký to je a můžu vám říct, že to bylo jednou jedinkrát v životě, kdy jsem litovala, že jsem se vůbec z té narkózy probudila. Mně bylo tak neskutečně zle, já myslela, že jsem vyzvracela aji vánočního kapra, kterýho jsem neměla...

10.9.2016 14:48
joanne.s

XXX.XXX.33.25

Zase jednou lituju, že lze dávat příspěvkům v diskuzi jen plus.

10.9.2016 15:16
rapotacka11

XXX.XXX.32.116

evan napsal(a):
Jo, tak abysme nechodili kolem horké kaše, tady to máte - je to spokojená tancující myš, kterou můžete s klidným svědomím chovat a nebo myš motající se a marně se snažící napít?

A co je neetický - mluvit o tom a strovnávat to s tím, jak by asi bylo člověku? nebo to chovat?


https://www.youtube.com/watch?v=rU5gx2EGYAk.

Šmarjá - nic, reagovala jsem blbě, pardon...

10.9.2016 15:57
Andryseeek3

XXX.XXX.40.163

evan napsal(a):
Jo, tak abysme nechodili kolem horké kaše, tady to máte - je to spokojená tancující myš, kterou můžete s klidným svědomím chovat a nebo myš motající se a marně se snažící napít?

A co je neetický - mluvit o tom a strovnávat to s tím, jak by asi bylo člověku? nebo to chovat?


https://www.youtube.com/watch?v=rU5gx2EGYAk.

Proboha. Jak to může někomu připadat normální,..

10.9.2016 16:00
rapotacka11

XXX.XXX.32.116

Je to úchylný jako ten, komu se to líbí.

10.9.2016 16:43
Machyska

XXX.XXX.252.23

Stačil mi ten první odkaz, tak na to bych se nemohla dívat, to se fakt někomu zdá jako tanec? Nebo jako spokojené zvíře?

10.9.2016 18:30
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Schválně jsem se podívala na ten první odkaz po 18 sekundách jsem musela vypnout jsem znechucená z toho, že si někdo myslí, že toto je normální a spokojené zvíře nechci se nikoho dotknout, ale někteří co se takové věci líbí by si měli zajít k psychiatrovi na vyšetření velice doporučuji.
Porovnání s postiženými lidskými dětmi mě taky napadlo však oni jsou z tohoto pohledu asi taky roztomilé je zvrácené myšlení si myslet, že děti jsou něco jiného než zvířata( jediný rozdíl, že jsou to naši potomci a na to se kouká jiným pohledem)...postižení je prostě postižení ať u zvířete nebo člověka. A pokud to někdo nechápe asi je taky postižený...na mozek. Navíc v přírodě takové zvíře by nepřežilo...příroda ví jak s postiženými zvířaty většinou pojdou po porodu nebo jako potrava šelmy při první příležitosti.

10.9.2016 19:43
lavacca

XXX.XXX.164.49

evan napsal(a):
Jo, tak abysme nechodili kolem horké kaše, tady to máte - je to spokojená tancující myš, kterou můžete s klidným svědomím chovat a nebo myš motající se a marně se snažící napít?

A co je neetický - mluvit o tom a strovnávat to s tím, jak by asi bylo člověku? nebo to chovat?


https://www.youtube.com/watch?v=rU5gx2EGYAk.

Chuděrka...a jak tohle může někdo podporovat a ještě napsat, že je to roztomilý ?!?

Já zažila pískáče s epilepsií a nidky více...a to to nebylo cílené, prostě se špatně sešly geny... no, spojení už jsem nikdy neopakovala a holčička zůstala doma na dožití..a já měla výčitky svědomí, že jednou za čas na cca 1-2 minuty lehla na bok a kopala nožkama... že jsme to způsobila špatným spojením rodičů...a ono to někomu přijde roztomilé ?!? Zvrácenost nemá mezí, koukám...

10.9.2016 19:45
lavacca

XXX.XXX.164.49

Všechny extrémy jsou špatně...nota bene co nejkratší zaražený čumáček ?!? Proč ?!? Vždyť se jí špatně dýchá, slzí jim pořád oči, apod... nechápu, proč jim tohle dělat... fakt ne. Zakázala bych to.

10.9.2016 19:49
fikovnice

XXX.XXX.30.49

joanne.s napsal(a):
Zase jednou lituju, že lze dávat příspěvkům v diskuzi jen plus.

Přesně! V poslední době se tu namnožili adepti na mínusové body! Jenže jim by to bylo fuk...a já když jsem si přečetla, co to znamená "tancující myš", tak narovinu přiznávám, že jsem nenašla sílu si žádné video z těch odkazů pustit? Mmch. jak to ta zastánkyně ví, že je to šťastná tancující myška?! Ona jí to řekla?!

10.9.2016 19:52
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andryseeek3 napsal(a):
Proboha. Jak to může někomu připadat normální,..

Naprosto souhlasím. A to jsem, jak píšu výše, si jen přečetla, oč se jedná.
Já jsem celkem vážně nemocná, to už jsem tu psala. Ale napíšu jiné přirovnání - možná ne všichni, ale já ano - když jsem v mládí měla divočejší období , a třeba jsme někde více popili, tak druhý den ta kocovina, zle, motání hlavy...brrr. A toto s těma myšima - pokud to mají permanentně...to je prostě děs, nemám jiné slovo!

10.9.2016 19:56
fikovnice

XXX.XXX.30.49

lavacca napsal(a):
Všechny extrémy jsou špatně...nota bene co nejkratší zaražený čumáček ?!? Proč ?!? Vždyť se jí špatně dýchá, slzí jim pořád oči, apod... nechápu, proč jim tohle dělat... fakt ne. Zakázala bych to.

Jo, a na toto jsem zapomněla zareagovat. Myslím si to stejné, co "Lavacca". "Šlechtění" zvířat, aby byly in, co nejmenší a nejzaraženější čumák, ale že to tomu zvířeti přináší CELOŽIVOTNÍ dyskomfort, to už je těm "šlechtitelům" Mengeleho typu tak nějak u zádele!

10.9.2016 23:57
Andryseeek3

XXX.XXX.44.20

fikovnice napsal(a):
Naprosto souhlasím. A to jsem, jak píšu výše, si jen přečetla, oč se jedná.
Já jsem celkem vážně nemocná, to už jsem tu psala. Ale napíšu jiné přirovnání - možná ne všichni, ale já ano - když jsem v mládí měla divočejší období , a třeba jsme někde více popili, tak druhý den ta kocovina, zle, motání hlavy...brrr. A toto s těma myšima - pokud to mají permanentně...to je prostě děs, nemám jiné slovo!

No já když jsem to jen přečetla, tak mi to přišlo zvrácené a hrozné, po shlédnutí toho videa, bych nejradši ty chudáky nejhumáňeji a co nejrychleji utratila. Ani jsem nečekala, jak hrozné to bude, a jak to může někomu připadat normální, roztomilé, tancující..Ta myš se nedokáže ani napít, prostě ji cuká hlava všude kolem..
Ne doufám, že ta zrůda s peršankama a chovatelka tohoto je jenom hnusnej troll. Jinak doporučuji návštěvu psychiatrie, neboť tohle shledat normálním může jen narušený člověk.

evan

11.9.2016 00:49
evan

XXX.XXX.32.18

fikovnice napsal(a):
Naprosto souhlasím. A to jsem, jak píšu výše, si jen přečetla, oč se jedná.
Já jsem celkem vážně nemocná, to už jsem tu psala. Ale napíšu jiné přirovnání - možná ne všichni, ale já ano - když jsem v mládí měla divočejší období , a třeba jsme někde více popili, tak druhý den ta kocovina, zle, motání hlavy...brrr. A toto s těma myšima - pokud to mají permanentně...to je prostě děs, nemám jiné slovo!

Fíkovnice, tina, tak mimochodem, aspoň v jedný věci vás musím potěšit, ty myši (já jsem sem dala ty videa) nevolností od závrati asi netrpí. vždyt to by se podle všeho už dávno uzvracely k smrti a to se neděje. Pokud je porucha středního/vnitřního ucha vrozená, tak nevolnost ze závrati vůbec není. můřete mi věřit, protože to tak sama mám (uši, ne myši!). To ale nic nemění na tom, že ty myši evidentně nezvládaj navigaci v prostoru a jsou smutnou parodií na tak obratný zvířátko, jakým je zdravá myš.

tak mě napadá, říká se, že si člověk taknějak automaticky vybírá mazlíčky, se kterýma má něco společnýho - a tady máme osobu, která v mládí má porouchaný myši, kočky si vybírá pokud možno co nejdeformovanější a jejím vytouženým zvířetem je kočka s úplně zakrnělýma nohama, no jestlipak tohle o něčem nesvědčí...

11.9.2016 01:56
Tina125

XXX.XXX.12.95

evan napsal(a):
Fíkovnice, tina, tak mimochodem, aspoň v jedný věci vás musím potěšit, ty myši (já jsem sem dala ty videa) nevolností od závrati asi netrpí. vždyt to by se podle všeho už dávno uzvracely k smrti a to se neděje. Pokud je porucha středního/vnitřního ucha vrozená, tak nevolnost ze závrati vůbec není. můřete mi věřit, protože to tak sama mám (uši, ne myši!). To ale nic nemění na tom, že ty myši evidentně nezvládaj navigaci v prostoru a jsou smutnou parodií na tak obratný zvířátko, jakým je zdravá myš.

tak mě napadá, říká se, že si člověk taknějak automaticky vybírá mazlíčky, se kterýma má něco společnýho - a tady máme osobu, která v mládí má porouchaný myši, kočky si vybírá pokud možno co nejdeformovanější a jejím vytouženým zvířetem je kočka s úplně zakrnělýma nohama, no jestlipak tohle o něčem nesvědčí...

Víte jak, nééé o ničem to nesvědčí...

11.9.2016 02:04
bodlinka

XXX.XXX.27.102

evan napsal(a):
Fíkovnice, tina, tak mimochodem, aspoň v jedný věci vás musím potěšit, ty myši (já jsem sem dala ty videa) nevolností od závrati asi netrpí. vždyt to by se podle všeho už dávno uzvracely k smrti a to se neděje. Pokud je porucha středního/vnitřního ucha vrozená, tak nevolnost ze závrati vůbec není. můřete mi věřit, protože to tak sama mám (uši, ne myši!). To ale nic nemění na tom, že ty myši evidentně nezvládaj navigaci v prostoru a jsou smutnou parodií na tak obratný zvířátko, jakým je zdravá myš.

tak mě napadá, říká se, že si člověk taknějak automaticky vybírá mazlíčky, se kterýma má něco společnýho - a tady máme osobu, která v mládí má porouchaný myši, kočky si vybírá pokud možno co nejdeformovanější a jejím vytouženým zvířetem je kočka s úplně zakrnělýma nohama, no jestlipak tohle o něčem nesvědčí...

No tak vzhledem k tomu, že hlodavci zvracet nemohou, bych se tímhle moc neuklidňovala.

12.9.2016 09:53
fikovnice

XXX.XXX.30.49

evan napsal(a):
Fíkovnice, tina, tak mimochodem, aspoň v jedný věci vás musím potěšit, ty myši (já jsem sem dala ty videa) nevolností od závrati asi netrpí. vždyt to by se podle všeho už dávno uzvracely k smrti a to se neděje. Pokud je porucha středního/vnitřního ucha vrozená, tak nevolnost ze závrati vůbec není. můřete mi věřit, protože to tak sama mám (uši, ne myši!). To ale nic nemění na tom, že ty myši evidentně nezvládaj navigaci v prostoru a jsou smutnou parodií na tak obratný zvířátko, jakým je zdravá myš.

tak mě napadá, říká se, že si člověk taknějak automaticky vybírá mazlíčky, se kterýma má něco společnýho - a tady máme osobu, která v mládí má porouchaný myši, kočky si vybírá pokud možno co nejdeformovanější a jejím vytouženým zvířetem je kočka s úplně zakrnělýma nohama, no jestlipak tohle o něčem nesvědčí...

13.9.2016 22:08
ladd

XXX.XXX.70.15

Janae napsal(a):
Třeba to co vede lidi si pořídit jezevčíky, buldoky, myšky tanečnice a já nevím co vše. Prostě se jim to zvíře líbí. Já miluji Peršanky, už mám několikátou a vždy se snažím vybrat kotě s nejzaraženějším čumáčkem, prostě mi takové kočky přijdou krásný. To samé bezsrsté kočky, taky se mi moc líbí, už ne tolik jejich povaha.
Kdyby munchkin byla dostupnější, tak si jí taky pořídím, protože po ní toužím už od dětství, kdy jsem je poprvé viděla v nějakém dokumentu.
Kdysi jsem chtěla založit stejné téma a jsem ráda, že jsem to neudělala, čočku dostal někdo jiný.

Jo a mám i normální kočky i zachráněné nalezence. A mám je ráda, mají se u nás dobře, ovšem láska nebeská je peršanka.

A te´d si představte, že koťata která se narodí s čumákem extrémě zkráceným umírají hlady, poněvadž nejsou schopna sát mateřské mléko. Jaká škoda, že. Bylo by z čeho vybírat.

Muchkinslover

14.1.2017 09:54
Muchkinslover

XXX.XXX.64.22

Nechápu, proč nenávídíte Munchkins.. Jsou to miláčci a zádné deprese ani nic podobného nemají. A už vůbec ne z toho, že jsou geneticky stvoření. Jsou to zvířata původně dělaná jako společníci vozíčkářů, aby nebyli jediní, kteří mají nějaké postižení. Munchkins jsou rádi za každé pohlazení a milují když sí s nimi hrajete. Je to neobyčejná kočka. Všichni se k ním, jako celé rase, chováte opravdu hnusně. Možná se ptáte, kde Čech přišel k takové kočce. Buď máte někoho známého v Americe, jako já. A nebo si na stránce http://ragdollkittens.com/munchkinkittens.aspx můžete zarezervovat kotě, které se vám bude líbit. Mám doma dva kluky. Jeden je rezervovaný z Ameriky a druhý je dovezený od známé. Doufám, že aspoň někdo si uvědomí, jaké komentáře tady zanechává.
PS: Terkakras, rozumím vám, že si přejete koťátko, ale nejdříve si pořiďte jednu, třeba Britskou dlouhosrstou, je to náročnější a domácí mazel, takže si jí užijete až až. A když Vám to bude málo, jako mě, tak si pořiďte ještě Munchkina.

Markétice

15.4.2017 21:27
Markétice

XXX.XXX.74.50

Zase hromada fanatiků, kteří se akorát pustí do člověka za to, že si dovolí na něco se zeptat. No tak slečna nemá nastudováno to všechno co vy všichni chytří tady a prostě to nevěděla. Než jsem si to přečetla tady, tak jsem taky nevěděla, ze je to genetická vada, myslela jsem si, že je to taky vyslechteny jako všechny ostatní vyslechteny rasy... A to snad není důvod tady hned vyjíždět na někoho s tim že "nemá ráda zvířata a podporuje týrání".

16.4.2017 01:38
Tina125

XXX.XXX.12.95

Markétice napsal(a):
Zase hromada fanatiků, kteří se akorát pustí do člověka za to, že si dovolí na něco se zeptat. No tak slečna nemá nastudováno to všechno co vy všichni chytří tady a prostě to nevěděla. Než jsem si to přečetla tady, tak jsem taky nevěděla, ze je to genetická vada, myslela jsem si, že je to taky vyslechteny jako všechny ostatní vyslechteny rasy... A to snad není důvod tady hned vyjíždět na někoho s tim že "nemá ráda zvířata a podporuje týrání".

Víte možná, že je to někdy přehnané, ale nedivte se. Lidi už jsou unavení z toho kolik takových lidí neustále je. Jako pokud něco chci, tak se o to co nejvíce zajímám.

Dnes každý na netu dokáže najít kdejakou prasárnu, ale sehnat si jiný informace...to už je pro většinu pěkný oříšek. Nač se taky namáhat, když oni prostě chcou. Navíc tu pár jedinců napsalo, že je jim to jedno. Zajímá je jen to, že se jim kočka líbí.

A zajímavé je, že se vždycky najde takový rádoby "Zoro", co tu neohroženě vystopí a zastává se jich. Téma už ani není úplně aktuální...

V jednom odstavci vlastně nadáváte, že se tady do někoho pouštíme a zároveň to sama děláte... To chce klid a nohy v teple..

Kopka

19.6.2017 17:51
Kopka

XXX.XXX.80.91

Munchkin nevyšlechtili lidé... Munchkin kočka je dílem přírody... nezdravější samozřejmě bývají kříženci všeho druhu, ale lidem se prostě líbí zařazení a rasy... nevidím v tom problém... osobně mám doma křížence i psa a kocourka nalezence, ale ani tak bych se nenavážela do vkusu jiných lidí
https://cs.wikipedia.org/wiki/Munchkin_(ko%C4%8Dka).

Pavllaska

9.3.2019 13:12
Pavllaska

XXX.XXX.154.74

Jo a nikdo si tu nevšiml, že je to přirozená genová mutace za kterou může příroda 😚🙈 přečtěte si o tom někde něco než začnete psát nenávistné komentáře. Děkuju

9.3.2019 13:16
bodlinka

XXX.XXX.237.163

Pavllaska napsal(a):
Jo a nikdo si tu nevšiml, že je to přirozená genová mutace za kterou může příroda 😚🙈 přečtěte si o tom někde něco než začnete psát nenávistné komentáře. Děkuju

Všechny odchylky jsou přirozené genové mutace, za které může příroda. Včetně já nevím cystické fibrózy, kdy se postižené dítě třeba ani nedožije dospělosti, ale i to je přírodní, že?

Problém je v tom, když lidi začnou upevňovat znaky, které nejsou úplně slučitelné s normálním životem toho zvířete. Slyšela jste někdy o týrání chovem?

Přidejte reakci

Přidat smajlík