Příchod koťat - Amy a James

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.9.2016 16:26
Machyska

XXX.XXX.252.23

Acamar napsal(a):
Zručný kutil rozhodně není, jakákoli nutná oprava doma ho uvádí do deprese a potřebuje se dlouze psychicky připravovat...Víkend, jo? To by měl program na zbytek života

15.9.2016 18:44
Acamar

XXX.XXX.158.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to znám milion řečí, týdny plynou, mnohdy měsíce.. nakonec vezmu vrtačku a tu roletu si přidělám sama a pak zase milion řečí proč jsem nepočkala, že by to udělal a že mu tím dávám najevo, že je neschopný.. Takže už nic nežádám, rovnou konám, on si stejně ničeho opraveného ani nevšimne smajlík

No, abych jej křivě nepomlouvala, třeba podstropní police na knihy zvládl na jedničku a rád ...jenže to bylo z jeho hlavy, k mým nápadům se nestaví tak natěšeně.
Kdybych to řešila jako u vás (udělalo se samo) by se mu líbilo nejvíc ale já na tom bohužel o moc líp než on nejsem, jak to vyžaduje jiné nářadí než hlavu, tak najednou velmi dobře chápu rozdíl mezi mužskou a ženskou prací

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.9.2016 19:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Acamar napsal(a):
No, abych jej křivě nepomlouvala, třeba podstropní police na knihy zvládl na jedničku a rád ...jenže to bylo z jeho hlavy, k mým nápadům se nestaví tak natěšeně.
Kdybych to řešila jako u vás (udělalo se samo) by se mu líbilo nejvíc ale já na tom bohužel o moc líp než on nejsem, jak to vyžaduje jiné nářadí než hlavu, tak najednou velmi dobře chápu rozdíl mezi mužskou a ženskou prací

Můj manžel je naopak neuvěřitelně nadšený kutil když na to přijde.. já třeba jdu, vezmu hřebík, ťuknu do zdi a obraz visí.. on je na vrcholu blaha když otevře dílnu... pak si ale celé dopoledne přerovnává regály (někdy i šroubky třídí podle velikosti!) a po trojím měření a vybírání správného hřebíku bere vodováhu a ještě obraz kontroluje... Když jsem v počátcích našeho manželství chtěla poličku na budíček (neměli jsme tehdy místo na noční stolky, četla jsem si jinde tak bych tam odkládala opravdu jen ten budík), poprosila jsem o poličku max 20cm....po dvou dnech mi donesl 140 x 30cm těžkou polici, pod kterou jsem se bála usnout :D ale on si tam alespoň významně odkládal časopis.. on by rád něco vytvářel, ale ví, že ho to stojí spoustu času a vždy to udělá k obrazu svému.. :) (jen dodávám, že nepomlouvám - sedí vedle mě a ještě teď se při vzpomínce na první "budíčkovou " poličku nahlas směje).

16.9.2016 08:33
Acamar

XXX.XXX.57.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Můj manžel je naopak neuvěřitelně nadšený kutil když na to přijde.. já třeba jdu, vezmu hřebík, ťuknu do zdi a obraz visí.. on je na vrcholu blaha když otevře dílnu... pak si ale celé dopoledne přerovnává regály (někdy i šroubky třídí podle velikosti!) a po trojím měření a vybírání správného hřebíku bere vodováhu a ještě obraz kontroluje... Když jsem v počátcích našeho manželství chtěla poličku na budíček (neměli jsme tehdy místo na noční stolky, četla jsem si jinde tak bych tam odkládala opravdu jen ten budík), poprosila jsem o poličku max 20cm....po dvou dnech mi donesl 140 x 30cm těžkou polici, pod kterou jsem se bála usnout :D ale on si tam alespoň významně odkládal časopis.. on by rád něco vytvářel, ale ví, že ho to stojí spoustu času a vždy to udělá k obrazu svému.. :) (jen dodávám, že nepomlouvám - sedí vedle mě a ještě teď se při vzpomínce na první "budíčkovou " poličku nahlas směje).


Tak to vypadá, že Vašeho manžela museli v porodnici vyměnit za mého manžela. Tchánovi jakoby z oka vypadl Veškeré vylepšení naší domácnosti má na svědomí on také pomalý, rozvážný, důkladný a hlavně praktický (estetika je trochu na vedlejší koleji).

Dřív se realizoval na chatě, šroubečky podle velikosti dobře znám on ještě pracoval jako mistr dílen na průmyslovce, tak hromadil různé užitečné školou vyřazené věci (jako třeba 100 hliníkových táců ze školní jídelny). Teď už má přes 80 a na chatu nejezdí, ale pomalu a nenápadně si přesunul ponk, svěráček, šroubečky a spol na lodžii. Tak je zase spokojený (na rozdíl od tchyně).

Omlouvám se za odklon od tématu

21.9.2016 04:56
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

Dobry den, jak se daří vašim koťatům? Bylo zábavné o nich číst. Bavila se celá rodina. A super přípravy musím dodat. Nepřestala jste psát kvůli tomu stupidnimu názoru nechat hladovět? Nám taky jeden granule moc nechce a druhý je necistotny tak chci vědět jak jste na tom. A naockovali jste? Už jste přesouvali wc? Registrovali jsme se kvůli vám tak nezklamte.

21.9.2016 07:25
Bejina

XXX.XXX.112.69

Lucie@Petr napsal(a):
Dobry den, jak se daří vašim koťatům? Bylo zábavné o nich číst. Bavila se celá rodina. A super přípravy musím dodat. Nepřestala jste psát kvůli tomu stupidnimu názoru nechat hladovět? Nám taky jeden granule moc nechce a druhý je necistotny tak chci vědět jak jste na tom. A naockovali jste? Už jste přesouvali wc? Registrovali jsme se kvůli vám tak nezklamte.

Také se těším jak tady "happylife" napíše o koťátkách, neb jsem se vždy pobavila...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2016 08:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hezký den, váš zájem mě potěšil i překvapil zároveň smajlík

Předně se ale musím zastat Koňadry, její názor není třeba takto odsuzovat. Má mnohaleté zkušenosti a já jsem ráda, že si udělala čas a připsala i svůj komentář. Upřímnost je jedna z vlastností, kterých si na lidech obzvláště vážím a nad každou kritikou se snažím přinejmenším zamyslet, případně se z ní i poučit. Kočky jsou svéhlavé bytosti a věřím tomu, že si dokáží snadno omotat pána kolem prstu. Proto se mě zřejmě snažila koňadra především varovat, abych si na sebe neupletla bič a nerozmazlila je. Některé věci sice nepochopila, nebo nečetla důsledně, což usuzuji z její poznámky, že jsem naivní když nabízím granule po masu, ačkoliv jsem hned v úvodu svého příspěvku uvedla, že jsme mu je nabízeli pouze vždy když byl vyhládlý...podle její poslední věty, že "to jistě časem zvládnu a budu v pohodě já i kočky" lze také snadno odvodit, že z mých příspěvků byla patrná nějaká nervozita nebo dokonce panika, ačkoliv tomu tak vůbec nebylo, brala jsem to sportovně, smířená s tím, že případně by bez granulí v pohodě vyrůstal smajlík Stále platilo a platí, že prožívám to nejhezčí období za dlouhou dobu a tu radost mi jen tak něco nepokazí smajlík Chovatelé jsou různí, někteří mají kočky jako úžasné společníky, ale nenechají sebou cvičit, zatímco na druhé straně jsou tací, kteří by pro zvíře udělali první poslední, byť si pak s tou rozmazleností a špatnými návyky nepěkně zahrávají.. Rozhodně názory jedné nebo druhé strany nelze považovat za stupidní.. to je příliš ostré vyjádření.. Na jednu stranu jí rozumím, já například také nikdy nepochopila sousedy v bývalém bydlišti, kteří celoročně oblékali dlouhostrstého pejska do různých kostýmů a prostírali mu u stolu.. musí to mít zkrátka určité meze..


James mi den ode dne ukazuje, jak bylo dobré s ním tu trpělivost co se týče granulí mít.. ze začátku jsem mu je drtila do kapsiček- to zahrabal celou misku.. Snědl to jen v mléčném. Pak jsem mu je nabízela zabalené v kousku masa a to se chytil, postupně sezobl i tu co mu z toho vypadla.. začala jsem mu je automaticky přimíchávat do misek s masem. (neodmítl ani změnu z Meowing heads na Brit I´m). Dokonce jsem i do soukromých zpráv popisovala situaci, jak si James sám vybral tu misku, která obsahovala granule, i když vedle byla plná miska samotného masíčka pro Amy.. granule už byly nasypané i na povrchu.. Další dny si ode mě zobnul samotné granulky když jsem doplňovala misky (koňadro zavřete oči) z ruky.. no a včera kolem půlnoci už si šli konečně poprvé chroupnout granulky do misky oba. Teď už mě samozřejmě ani nenapadne mu je z ruky nebo zabalené do masa znovu nabízet.. už si k nim cestu našel, byť pro někoho klikatější, ale já i to za úspěch považuji smajlík Dnes ráno díky tomu neškemral u místa kde jsou misky tak brzy jako dřív..


Moje nečinnost tedy pramení pouze z jiných starostí.. + od pátku mám doma dítě po zranění, tak sem chodím jen ve volných chvílích nakukovat, přičemž stíhám maximálně odpovídat na soukromé zprávy. Tam se ale o číčách docela rozepisuji, tak snad nebude vadit, když vám sem něco okopčím, ať tedy víte, jak se po těch třech týdnech u nás mají smajlík

21.9.2016 09:11
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Další dny si ode mě zobnul samotné granulky když jsem doplňovala misky (koňadro zavřete oči) z ruky.. no a včera kolem půlnoci už si šli konečně poprvé chroupnout granulky do misky oba. Teď už mě samozřejmě ani nenapadne mu je z ruky nebo zabalené do masa znovu nabízet..


happylife:
Já se nestydím přiznat, že také nabízím vždy nové granule z ruky. Hraju na kocoura, že jde o supr trupr pamlsek /které dávám vždy jen z ruky/. Myslím, že i díky tomuto mi kocour takřka žádnou značku kvalitních granulí neodmítl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2016 09:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě pro Lucie@Petr:

Koukala jsem na fotky vašich mazlíčků, máte jich dost a jsou všichni nádherní, kočičáci jsou podobní našim, jen obdivuji váš um vyfotit je takto v klidu Jak jsou staří a odkdy je máte? vypadají malinkatí..

Naši jsou naštěstí čistotní, chodí kontrolovat toalety i jeden po druhém zda je správně zahrabáno, asistují i při mém čištění několikrát denně.. mám z nich v tomto ohledu velkou radost. Není něco, co se tomu vašemu nečistotnému koťátku nelíbí nebo zdravotně schází?..je tu o tom dost vláken, třeba se něčemu dopídíte..


Očkování jsme nakonec nepodstoupili, hodně to rozhodnutí ovlivnily podmínky, ve kterých koťata jsou. Budou i nadále žít pouze v bytě, nikdo k nám nechodí - tím myslím nejen se zvířaty ale prakticky celkově .. zbývala jen obava, zda nemohou chytit nějakou ošklivou chřipku od nás.. i v tom jsem dala na názor zkušenější chovatelky zde na ifauně a přestala se toho obávat.. Prozatím je tedy budeme pouze pravidelně odčervovat.

Toalety jsme nepřesouvali, nepřekáží mi na původním místě a vůbec nejdou cítit, takže to neřeším. Vzhledem k tomu, že už běhají po celém bytě, tak mají k dispozici 4 toalety a využívají všechny, zvykly si i na ty později přidané. Jen to stelivo nějak rychle mizí smajlík

Tak snad jsem prozatím nezklamala, o koťatech se rozepíši víc jen co najdu volnou chvíli Mějte se fajn a ještě jednou děkuji za potěšující zprávu

21.9.2016 16:16
koňadra

XXX.XXX.128.31

Happylife: díky, že jste mne hned nezatratila. Také ráda čtu vaše příspěvky o koťatech. Nicméně tak úplně nechápu lidi, co zvířata všeobecně příliš rozmazlují. I když, samozřejmě, je to jejich věc, že jsou pak doslova otroky svých zvířat. Ale asi jsou těmi otroky rádi. Prostě každý to máme jinak nastavené a těžko říct, kde je ta hranice. Já mám ke zvířatům trošku více pragmatický přístup, zvířata mám kolem sebe celý život. Asi je potom rozdíl, když někdo má 1 - 2 zvířata v bytě a ještě třeba jsou jeho jedinými společníky.
Přeji vám vše dobré a hodně dalších pěkných zážitků s koťaty.

21.9.2016 19:59
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

Happylife to vás chválím já kritiku nesnesu tohle by mě vytočilo. Ja si dala cigaro už jak jsem to cetla. máte dobrou povahu a rozumne názory a umíte vtipkovat. Jestli ste pekná tak je to jak říká přítel vražedna kombinace. Asi začnu zarlit. Koťata nám někdo nechal zacatkem srpna u branky v zavřený bedně když jsme byli v praci a děti zrovna na taborech. Dlouho na ně přes bránu stekal nas pes. Bylo jim pár týdnů. Ten co všude cura je prý zdravy. Jsou od psa oděleny.oni vevnitř on venku ale slyší ho. O seznámení nestojí. Ten co nechce grnule royal canin trochu kycha. Nevím kdy a co očkovat ven asi na jaře půjdou. Dlouho se báli a hrají si hlavně spolu tak nás baví jak o svých píšete. Asi máte víc času, naše tři kluky moc nezajímají a my jsme pořád v práci. Napište až bude čas to zranění je vážný?

21.9.2016 20:30
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

O seznámení nestojí ?
To je pochopitelné.
Ale vy jistě víte, že se budou potkávat a aby to nedopadlo
špatně, tak je budete pomalu, trpělivě seznamovat .

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2016 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

koňadra napsal(a):
Happylife: díky, že jste mne hned nezatratila. Také ráda čtu vaše příspěvky o koťatech. Nicméně tak úplně nechápu lidi, co zvířata všeobecně příliš rozmazlují. I když, samozřejmě, je to jejich věc, že jsou pak doslova otroky svých zvířat. Ale asi jsou těmi otroky rádi. Prostě každý to máme jinak nastavené a těžko říct, kde je ta hranice. Já mám ke zvířatům trošku více pragmatický přístup, zvířata mám kolem sebe celý život. Asi je potom rozdíl, když někdo má 1 - 2 zvířata v bytě a ještě třeba jsou jeho jedinými společníky.
Přeji vám vše dobré a hodně dalších pěkných zážitků s koťaty.

Hezký večer, v tomto vašem příspěvku bylo asi řečeno vše a nezbývá než souhlasit smajlík. I váš pragmatický přístup chápu. U nás bylo předem jasné, že budeme mít pouze tato zvířata a budu s nimi 24h denně po dobu následujících x měsíců doma. Tím bylo možná předem dané, že si vzájemné pouto utvoříme silné. Netušila jsem, jaké "zázraky" umí dělat s bolestmi, které nyní tolik nevnímám.. Přiznávám, že když to jsou navíc naše vytoužená zvířata s nevinným kotěcím kukučem tak bylo ze začátku těžké nepřiskočit na první mňouknutí.. Ale odolala jsem a zatím se mi daří nenechávat se od nich příliš vycvičit, nebo si to přinejmenším naivně namlouvám smajlík Dávám jim jídlo v odlišnou dobu a neběhám za nimi, nechávám je "žít".. stačí mi je pozorovat, hýčkat se jejich přítomností.. Otrokem bych byla nerada smajlík Ale pravda, v mnoha ohledech se jim snažím dopřát to nejlepší.. když už jim nemohu dopřát tu nádhernou svobodu jakou mají venkovní kočky.. Mějte se hezky

21.9.2016 21:31
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

Jo na to určitě půjdeme opatrně. Snad brzy pochopí že jim pes nic neudělá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2016 21:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lucie@Petr napsal(a):
Happylife to vás chválím já kritiku nesnesu tohle by mě vytočilo. Ja si dala cigaro už jak jsem to cetla. máte dobrou povahu a rozumne názory a umíte vtipkovat. Jestli ste pekná tak je to jak říká přítel vražedna kombinace. Asi začnu zarlit. Koťata nám někdo nechal zacatkem srpna u branky v zavřený bedně když jsme byli v praci a děti zrovna na taborech. Dlouho na ně přes bránu stekal nas pes. Bylo jim pár týdnů. Ten co všude cura je prý zdravy. Jsou od psa oděleny.oni vevnitř on venku ale slyší ho. O seznámení nestojí. Ten co nechce grnule royal canin trochu kycha. Nevím kdy a co očkovat ven asi na jaře půjdou. Dlouho se báli a hrají si hlavně spolu tak nás baví jak o svých píšete. Asi máte víc času, naše tři kluky moc nezajímají a my jsme pořád v práci. Napište až bude čas to zranění je vážný?

Zdravím, je od vás hezké, že jste se koťat ujali..nepochopím, jak se někdo může zbavit tak krásných chlupáčů... pokud na ně nemáte tolik času tak je dobře, že mají alespoň jeden druhého. Nejspíš to zvykání si na vše ostatní potrvá ale o poznání déle než u nás a možná s tím ta nečistotnost souvisí.. Ještě mě napadá (nevím tedy kolik máte záchodků.. ale když býváte dlouho v práci a děti mají jiné zájmy) jestli nevadí kocourkovi použitá toaleta.. S tím očkováním vám asi já neporadím, ale třeba se tu ozve majitel venkovních kočiček.. To zranění dcerky až tak vážné není, děkuji za optání , jen ji musím mít pod dohledem, kdyby nastaly komplikace..

PS: nebojte, žádné nebezpečí nehrozí, žádná krasavice nejsem a i v tom ostatním mě přeceňujete

21.9.2016 21:54
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

No záchodek máme zatím 1 nekrytý a bývá tam večer dost nacurano. Asi koupím další když máte čtyři tak aspoň ještě 1. Děkuji.

21.9.2016 22:16
Bejina

XXX.XXX.112.69

Lucie@Petr napsal(a):
No záchodek máme zatím 1 nekrytý a bývá tam večer dost nacurano. Asi koupím další když máte čtyři tak aspoň ještě 1. Děkuji.

Také bych radila ještě jeden záchodek. Našim dvojčatům nevadilo používat společný, neb já jej často čistila, ale jedno z vašich koťat může být v tomto ohledu citlivější... věřím, že druhý záchodek vám problém vyřeší...

Co se týče očkování, každý má jiný názor, naše nalezenkyně, které je už 6 let, tak očkovaná nikdy nebyla, ale naši téměř rok a půl letou britku jsme nechávali očkovat, ale další očkování zřejmě už plánovat nebudem... dodávám, že naše kočeny jsou polovenkovní.

21.9.2016 22:22
Bejina

XXX.XXX.112.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hezký večer, v tomto vašem příspěvku bylo asi řečeno vše a nezbývá než souhlasit smajlík. I váš pragmatický přístup chápu. U nás bylo předem jasné, že budeme mít pouze tato zvířata a budu s nimi 24h denně po dobu následujících x měsíců doma. Tím bylo možná předem dané, že si vzájemné pouto utvoříme silné. Netušila jsem, jaké "zázraky" umí dělat s bolestmi, které nyní tolik nevnímám.. Přiznávám, že když to jsou navíc naše vytoužená zvířata s nevinným kotěcím kukučem tak bylo ze začátku těžké nepřiskočit na první mňouknutí.. Ale odolala jsem a zatím se mi daří nenechávat se od nich příliš vycvičit, nebo si to přinejmenším naivně namlouvám smajlík Dávám jim jídlo v odlišnou dobu a neběhám za nimi, nechávám je "žít".. stačí mi je pozorovat, hýčkat se jejich přítomností.. Otrokem bych byla nerada smajlík Ale pravda, v mnoha ohledech se jim snažím dopřát to nejlepší.. když už jim nemohu dopřát tu nádhernou svobodu jakou mají venkovní kočky.. Mějte se hezky

Vzhledem k vašemu obrovskému rozměru bytu, kde se mohou koťata i ztratit mi moc nejde nazvat tvá koťata jako bytová... co takhle halová, to spíš, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2016 22:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lucie@Petr napsal(a):
No záchodek máme zatím 1 nekrytý a bývá tam večer dost nacurano. Asi koupím další když máte čtyři tak aspoň ještě 1. Děkuji.

smajlík držím palce.. zvažte koupit vyšší, krytý.. Náš bázlivější kocourek chodí raději právě do krytého (bez předního víka).. cítí se v něm bezpečněji, obzvláště ve chvílích kdy se ozve zvuk vysavače apod.. tipuji, že jsou tedy zhruba o měsíc mladší než naši, kterým bude v pátek 15 týdnů.. mrňousci.. to se museli kluci po návratu z tábora divit

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2016 22:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bejina napsal(a):
Vzhledem k vašemu obrovskému rozměru bytu, kde se mohou koťata i ztratit mi moc nejde nazvat tvá koťata jako bytová... co takhle halová, to spíš, ne?

Beji máš pravdu, i kdybych počítala jen 25 průletů tou chodbou denně sem a tam (což bývá zaručeně víc) tak mají v nožičkách kilometr.. + to okolo... zahálet je nenechávám ani já ani děti takže obezita jim nejspíš v dohledné době nehrozí

21.9.2016 22:30
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

Tak to by bylo super kdyby to záchod vyřešil. Je to strašný pořád všude vytirat a větrat. Kluky to zajímalo první týden pak už zase litali po venku. Mají na rozdíl od vás prostor 60m2.

21.9.2016 22:39
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

Doporučuje se, mít pro každou bytovou kočku 1 záchod
+ někde bokem ještě jeden.

21.9.2016 22:49
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

Náročnější než všechny naše zvířata dohromady. Stačil by ten třetí nějaký provizorní? Už teď nas to finančně zdime.

21.9.2016 23:01
Bejina

XXX.XXX.112.69

Lucie@Petr napsal(a):
Náročnější než všechny naše zvířata dohromady. Stačil by ten třetí nějaký provizorní? Už teď nas to finančně zdime.

Zkuste to zatím jen s těma dvěma záchodky. My měli pro tři kočky dva záchodky (kvůli prostoru) a nikdy nic neudělaly mimo záchodek. Měli jsme nachystaný ještě provizorní třetí, ale ten nakonec nebyl potřeba... asi jsou ty naše holky skromné... ... minulý týden nám jedna zemřela, tak už dva záchodky nyní zcela bohatě stačí.

21.9.2016 23:07
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

Samozřejmě stačí provizorní, prostě to pojistit.
Nechala jsem ho u půdy.
Měla jsem peršanku, ta do použitýho nevlezla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2016 23:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Určitě provizorní postačí, nám než v balíku dorazila druhá a třetí toaleta tak jsme obětovali čtvercový lavorek...

Pokud by se ukázalo, že je kocourek skutečně citlivý na použité wc a už byste žádnou další nádobu nenašli tak by jistě stačilo pořídit nejlevnější nekrytý záchodek pro kočky, ty se do stokoruny vlezou..Rozměrově by jim mohl vyhovat lépe než lavor i ve chvíli kdy povyrostou..

Jestli ani druhá toaleta nepomůže tak bych být vámi hledala odpovědi dál... např. o víkendu kdy jste předpokládám doma více je ten problém stejný? dělá loužičky na stále stejná místa případně ve stejných situacích..lekne se apod.. ? stelivo vyhovuje?... určitě na to přijdete posílám jim pohlazení.

22.9.2016 10:05
Acamar

XXX.XXX.57.109

Bejina napsal(a):
Zkuste to zatím jen s těma dvěma záchodky. My měli pro tři kočky dva záchodky (kvůli prostoru) a nikdy nic neudělaly mimo záchodek. Měli jsme nachystaný ještě provizorní třetí, ale ten nakonec nebyl potřeba... asi jsou ty naše holky skromné... ... minulý týden nám jedna zemřela, tak už dva záchodky nyní zcela bohatě stačí.

My jsme začínali pro dvě kočky s jedním velkým krytým záchodem, kočky nebrblaly, ale záchod "nestíhal", mohla jsem ho čistit 5x denně. Tak jsme přidali jeden menší nekrytý a byli všichni spokojení. Teď má mladá luxus 2 záchodků sama pro sebe, ale využívá stejně hlavně ten malý nekrytý.

22.9.2016 10:31
Machyska

XXX.XXX.252.23

koňadra napsal(a):
Happylife: díky, že jste mne hned nezatratila. Také ráda čtu vaše příspěvky o koťatech. Nicméně tak úplně nechápu lidi, co zvířata všeobecně příliš rozmazlují. I když, samozřejmě, je to jejich věc, že jsou pak doslova otroky svých zvířat. Ale asi jsou těmi otroky rádi. Prostě každý to máme jinak nastavené a těžko říct, kde je ta hranice. Já mám ke zvířatům trošku více pragmatický přístup, zvířata mám kolem sebe celý život. Asi je potom rozdíl, když někdo má 1 - 2 zvířata v bytě a ještě třeba jsou jeho jedinými společníky.
Přeji vám vše dobré a hodně dalších pěkných zážitků s koťaty.

22.9.2016 10:46
Machyska

XXX.XXX.252.23

Bejina napsal(a):
Zkuste to zatím jen s těma dvěma záchodky. My měli pro tři kočky dva záchodky (kvůli prostoru) a nikdy nic neudělaly mimo záchodek. Měli jsme nachystaný ještě provizorní třetí, ale ten nakonec nebyl potřeba... asi jsou ty naše holky skromné... ... minulý týden nám jedna zemřela, tak už dva záchodky nyní zcela bohatě stačí.

Také bych to vyzkoušela s dvěma záchodky.

Naše čtyři kočičky mají vždy dvě jeden krytý záchodek a jsou spokojené, dokonce jsou schopné trůnit na záchodku obě vedle sebe najednou , podotýkám, že chodí i ven, tak jsou aktuální hlavně ráno a večer, když už jsou doma. Pravda je taková, že na jeden záchodek chodí vždy jen dvě konkrétní kočičky a některá z druhého páru by tam nešla. Na začátku jsme měli i další dva otevřené záchodky (aby měla každá ten svůj), ale ty byly téměř nepoužívané, tak jsme je dali pryč.

Koťátka jsou nádherná, tak snad se brzy naučí chodit na záchodek obě a přeji bezproblémové učení na pejska.

22.9.2016 10:54
Machyska

XXX.XXX.252.23

Happylife
"Moje nečinnost tedy pramení pouze z jiných starostí.. + od pátku mám doma dítě po zranění, tak sem chodím jen ve volných chvílích nakukovat, přičemž stíhám maximálně odpovídat na soukromé zprávy. Tam se ale o číčách docela rozepisuji, tak snad nebude vadit, když vám sem něco okopčím, ať tedy víte, jak se po těch třech týdnech u nás mají smajlík"

Asi jsem někde zaspala, jak jako soukromé zprávy to se té knížky nedočkám . To už se nedivím, že nic nového nevím

Holčičce přeji rychlé uzdravení, bez následků.

22.9.2016 16:40
Acamar

XXX.XXX.158.162

Machyska napsal(a):
Happylife
"Moje nečinnost tedy pramení pouze z jiných starostí.. + od pátku mám doma dítě po zranění, tak sem chodím jen ve volných chvílích nakukovat, přičemž stíhám maximálně odpovídat na soukromé zprávy. Tam se ale o číčách docela rozepisuji, tak snad nebude vadit, když vám sem něco okopčím, ať tedy víte, jak se po těch třech týdnech u nás mají smajlík"

Asi jsem někde zaspala, jak jako soukromé zprávy to se té knížky nedočkám . To už se nedivím, že nic nového nevím

Holčičce přeji rychlé uzdravení, bez následků.

No jo, taky jsem si říkala, že se tady nějak nic neděje, a ono je to všechno v SZ

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.9.2016 17:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Krásný den všem zdejším dvounožcům i jejich mazlíkům smajlík

Amy a Jamesovi je 15 týdnů, v sobotu to budou 4 týdny co jsou u nás a my se stále občas přistihneme při myšlence "chápeš, že tu máme koťata?!" Je to opravdu splněný sen.

A jak se mrňousci mají?

..musím podotknout, že už to takoví mrňousci vlastně nejsou
I přes vaše varování nás stále udivuje, jak rychle koťata rostou... vážila jsem je naposledy po 3 týdnech u nás - ochotně vstoupili do krabice na váhu (díky za tip) a kupodivu vydrželi jen tak sedět a čučet na mě.. pak jsem čučela já, když jsem zjistila, že za 21 dní přibrala Amy o 525 a James o 650g. Naši Briťouši tedy na nějaké průměrné stogramové přírůstky týdně nedbají a James i bez granulí ze začátku váhově Amy s přehledem předběhl.. však také poctivě dojídá misky i po sestřičce ..a jak jim jede to syrové maso!
Myslím, že první věta, které oba dokonale porozumněli byla tato: "tak co si zítra dáte dobrého?"..v tu chvíli mě i předběhnou na cestě k mrazáku.. V lovu se zdokonalují, ale zatím pokaždé jen mouchu potrápili a ta se vzpamatovala a ufrnkla.. Být tu pavouk nebo můra tak asi ani nejzjistím, co s tím udělali neb to už bych pádila druhou ulicí pryč.. (já vím, že to nic nedělá..ale vysvětlete to mým prchajícím nohám..)


dovednosti

Amy nějak bez učení začala panáčkovat. Od začátku vydržela v pozici surikaty po celou dobu než se nakrájelo maso a chvílemi i mávala packami. Nyní ale prosí také kdykoliv někdo sedí u stolu, ačkoliv jsme jim nikdy nic odtamtud nepodali, stačí jen ty vůně... Panáčkuje také jakmile se otevřou dveře do špajzu, ve chvíli kdy se blížím k místu kde mají mističky a dochází jí granulky nebo i když zrovna sedím na zemi a v ruce držím pamlsek..v tu chvíli se nepotřebuje zvedat pro lepší výhled..přesto dokouše a stojí zase.. možná už při prvním našem pousmání se slovy "ty prosíš?" to nějak pochopila... nevím.. Šikovná je i na to ostatní.. např. poklepáním na zem přeskakuje různé věci i prádelní koš! a při lovení myšky na udičce ji kolikrát zachytí v letu a drží packami, zatímco s tím v tlamičce popobíhá jen po zadních)... James má panáčkování na háku, tomu stačí mňauknutí a prosebný kukuč, ale jinak opakuje po sestřičce vše, včetně přeskoků a proskoků s různými věcmi.. také oba už pěkně reagují na zavolání a když poklepu vedle sebe na gauči, zaručeně vzápětí slyším po chodbě dusot pacek blížících se ke mně rychlostí blesku na chvilku mazlení.. Jen se až v poslední vteřině rozhodují, na kterou stranu ke mně skočí, což končívá nezadržitelnou srážkou... James mi občas zabrzdí až o obličej.. to je tak, když někomu přijde cvičení koček podivné.. pak začnou cvičit samy od sebe i bez použití klikru :D
..ale co si budeme povídat, oni na nás ten klikr také nepotřebují...

Já jsem hlavně ráda, že už oba dobře rozumí slovíčku "nesmíš" a to ho ani nemusím používat zvýšeným hlasem. V tu chvíli je ta daná věc nebo místo přestane zajímat (tedy kromě jídelního stolu a židlí, tam je ta oblast magičtější než jakékoliv slovo a minimálně jeden pokus denně se tam dostat zaznamenáváme)

Amy se před pár dny naučila otevírat shrnovací dveře.. to už vůbec nechápu.. tlačí do jednoho spodního místa někdy i s rozběhem tak dlouho, dokud magnet nepovolí a pak už je to jen o vytrvalosti.. James toho začal využívat. Dojde k nějakým dveřím, sedí tam, občas mňaukne až přijde Amy a otevře mu. On pak mnohdy nakoukne a odejde.. Je to tu celé i jejich rajón, nezavírám ty sedmery shrnovací dveře schválně, jen třeba než uschne podlaha nebo aby nebyl na chodbě průvan.. Přišla také na to jak otevírat dvířka u linky a šuplíky u stolku v obýváku. Pochopili, že dovnitř linky nesmí, ale to otevírání dvířek je prostě zábava, zvlášť když pak dvounožec s něčím v ruce na poslední chvíli kličkuje.. Spodní šuplíky u stolku v obýváku jsem jim dobrovolně vyklidila jelikož jsou proutěné a mohou si tam spokojeně lebedit. James se ani nenamáhá zkoušet něco otevírat, rovnou volá ségru. Ta jakmile už má jeho proseb a provokací k honičkám dost, vyskočí si na okno kam James zásadně nechodí a má klid. Celkově když se někde Amy ocitne sama tak pořádá průzkumy nebo spokojeně odpočívá, zatímco povahou plašánek James chvilku o samotě nevydrží a mňoukáním si ji přivolává.. nevím, co by si bez ní počal..

hrátky


Stejně jako nejpracněji vyrobené pelíšky je nezajímají ani složitě vyrobené hračky, nejvíce si momentálně vyhrají s víčkem od široké plastové lahve - respektive s tím kroužkem pod ním. Tyto kroužky si oba nosí v tlamičkách po celém bytě a nebo honí po zemi packami. Zrovna jsem v rychlosti s noťasem v rukách opustila místnost, jelikož jsem si uvědomila, že to na co právě tlapkami James doráží rozhodně není kroužek ale něco co mu "utíká" a není to vidět... OK, bylo to zrnko steliva a je to 1:0 pro Jamese! uf. Miluje vše kulaté, nejoblíbenější zůstal pinpongový míček, který vždy dožene, drapne tlapkama a svalí se na bok. Pak jej přidržuje předníma a zadníma mu nafackuje dokud mu zase neuteče... Kolikrát se s ním přetáčí na bok už v letu kdy ho zachytí... Nákup koulodráhy ale byla skvělá investice pro oba - světelný míček je nevěřitelné lákadlo a pinpongáč se tam vleze také.

Obecně ale Amy víc zajímají udičky, mám jich vyrobených několik (pořád jich není dost protože tu platí přímá úměra: 20 minut výroby = 20 vteřin životnost poté co ji uloví) a když mají udice dosah přes 2m tak je to úžasná podívaná.. v tu chvíli vášnivého lovení slouží jako šplhadlo cokoliv, včetně mě..

Když si hrají ve dvou tak pořád vede šustivý tunel a hrací oblouk, pod ním už ale dávno jen neleží s packami natahujícími se po zavěšených hračkách... oblouk nám tu lítá vzduchem z kuchyně do obýváku a zpět v různých polohách.. Když to celé otočí vzhůru nohama tak oba skáčou střídavě na ten roh, který je zrovna nahoře a tak pořád dokola.

Zábavné bylo i pozorovat jejich první reakce na zrcadlo. Zhruba třetí den se k zrcadlu přestali plížit a pořádat na něj útoky, ale občas stejně neodolají a sami sebe tak vyzývají na souboj.. Amy se tuhle po velkém zrcadle v ložnici svezla dolů poté, co se snažila přeskočit ze svého křesla do toho v odrazu.. vzápětí se pozadu sklouzla z gymnastického míče, ale obojího se nezalekla a průzkumničila dál.. to James po každém špatném doskoku nebo když něco nedobrzdí okamžitě peláší do náruče utěšit. Na pohybující se dětský kočárek, který si oblíbila na spaní Amy a dokonce se nechává povozit se James nedokáže dívat ani ze tří metrů..

žárlivost

Oba dva jsou umazlení miláčkové, jak jeden začne vrnět jako traktor pod rukou tak druhý ihned dorazí a lehá také na záda.. Manžela se nebojí, i když bývá doma daleko méně, na zemi si s ním v klídku oba pohrají, ale James nestrpí, aby si manžel sedal hodně blízko ke mně na gauč smajlík...Když se mu nepodaří nás okamžitě svým tělem nebo alespoň packami rozsadit tak si lehá na škrabadlo do úrovně mých očí (mám ho v tu chvíli od sebe zhruba metr), pozoruje manžela a nepohne se dokud zase nejsem jen jeho.. Je to zvláštní když se člověk dívá před sebe na televizi a periferně vnímá upřený pohled kocoura smajlík.. Vyčkává na okamžik kdy si manžel odskočí a v mžiku spokojeně přešlapuje na jeho místě s hlavičkou lísající se k mé ruce..


Ještě pár poznatků na závěr:

Manžel během dne nikdy neposílal tolik sms s textem: co dělají dětičky? jako teď "co dělají kočičky"?

Chodba zažívá stále rychlejší průlety, všichni už zásadně vycházíme z pokojů s pohyby a výrazem připomínající vstup na minové pole.

James někde šikovně ukryl srdcového krále a dalších 5 karet z našeho posledního souboje prší s dcerou. Také už dovedl do dokonalosti přikrývání misek, dotáhne tam bez problémů i těžkou deku, se kterou se rve několik metrů.. To ale vůbec není k zahození, protože když mi tuhle sjela deka z nohy tak mě zase okamžitě přikryl...

Už nikdy nebudeme dumat nad tím, za co utratit "přebytečné" peníze na účtě..

Čtení knihy nebo časopisu, roler u myši k počítači, ťukání do klávesnice, psaní nebo kreslení, cvaknutí propiskou, otevření lednice či zašustění jakéhokoliv obalu je jednoznačná výzva k akci.

Není nic krásnějšího než pohled na spokojenou, unavenou číču vrnící v náručí..

Nutně se potřebujeme zvednout z gauče zrovna ve chvíli, kdy nám ta nádherná chlupatá kulička usnula na klíně..


Díky moc za takovou přízeň i za přání dcerce (slibuji, že budu psát častěji kratší příspěvky ..).

22.9.2016 19:40
Machyska

XXX.XXX.252.23

Děkuji za čerstvé informace , kočičky jsou naprosto kouzelné

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.9.2016 19:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Happylife: skvělé počtení, úplně mě to pohltilo smajlík A ta banda chlupatá! :-D Rozkošníčci úžasní smajlík

22.9.2016 20:18
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

Bude to krásná kniha .
Hezky ze života .

22.9.2016 20:21
joanne.s

XXX.XXX.1.116

Happy, a co založit vlastní kočičí blog? My bychom tam chodili denně, a zřejmě nejen my.. Mohla bys to mít jako supr přivýděleksmajlík

22.9.2016 20:30
Bejina

XXX.XXX.112.69

Opět jsem se úžasně pobavila ! Celou dobu při čtení jsem měla úsměv od ucha k uchu... ... prostě skvěle napsané a fotky suprové koťátka jsou překrásná...

... při tomto čtení jsem se jen utvrdila v tom, že jedna kočka v domácnosti je opravdu málo...

22.9.2016 20:31
Bejina

XXX.XXX.112.69

joanne.s napsal(a):
Happy, a co založit vlastní kočičí blog? My bychom tam chodili denně, a zřejmě nejen my.. Mohla bys to mít jako supr přivýděleksmajlík

22.9.2016 21:27
koňadra

XXX.XXX.128.31

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Happylife: skvělé počtení, úplně mě to pohltilo smajlík A ta banda chlupatá! :-D Rozkošníčci úžasní smajlík

Souhlas! Britská kočka je moje "krevní skupina", ale - bohužel - zatím jen ve stádiu zbožného přání. Mám jen "obyčejné kočky" nebo křížence. Mohu mít kočky totiž jen venkovní, trvalo 7 let než jsem manžela přesvědčila na vůbec nějaké kočky, a to jen kvůli myším. Ale v bytě by je nesnesl. Kdyby bylo po mém,2 britská koťata bych v bytě měla také. Ale člověk nemůže mít všechno, že? A tak si alespoň počtu o koťatech Happylife.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.9.2016 21:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jé.. kočkomilové zlatí, úplně mi došla slova .. Tolik chvály si ale opravdu nezasloužím, na blog bych si s tím netroufla, natož na knížku .. ale neskutečně mě těší a zároveň naplňuje, že se mám s kým o tu radost a zážitky podělit Neustále se sama sebe ptám, jak jsem mohla doposud bez takových nádherných společníků přežít.. troufám si říct, že tahle koťata by předělala i největšího morouse v usměvavého optimistu smajlík Moc si vašich slov vážím a děkuji za ně

22.9.2016 22:26
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

Nezklamala diky! Zase bomba.

23.9.2016 09:00
Acamar

XXX.XXX.57.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jé.. kočkomilové zlatí, úplně mi došla slova .. Tolik chvály si ale opravdu nezasloužím, na blog bych si s tím netroufla, natož na knížku .. ale neskutečně mě těší a zároveň naplňuje, že se mám s kým o tu radost a zážitky podělit Neustále se sama sebe ptám, jak jsem mohla doposud bez takových nádherných společníků přežít.. troufám si říct, že tahle koťata by předělala i největšího morouse v usměvavého optimistu smajlík Moc si vašich slov vážím a děkuji za ně

Opět super reportáž Ten blog byste klidně zkusit mohla, vždyť vidíte jaké sklízíte úspěchy tady
Jo koťata, to je obrovský příliv pozitivní energie a dobré nálady...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2016 12:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Happylife: já chci také chodit na Váš blog!
Ááá všichni! "Chceme blog, chceme blog,...".

23.9.2016 13:33
Machyska

XXX.XXX.252.23

Jo, jo, já chci taky blog od Happylife

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2016 14:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak slibuji, že to zvážím už jste mě dobře nalomili ...ale kotěcí období rychle uteče, díky tomu že máme páreček budou brzy kastrováni a pak to budou samé příspěvky typu:

"prodám zbytek hraček, už jen žerou a chrápou"


Sice je jistě na toto téma založených blogů až až.. ale je pravda, že bych tam měla opravdu ucelený "deník", ke kterému bych se jistě i po letech s nostalgií ráda vracela.. a zaměstnalo by mě to natolik, že by mi ani nechybělo to dřívější neustálé přestavování nábytku doma, které už s čičinami stejně není možné smajlík

Přeji vám všem krásný den i za ty dva spící mrňousky tady u mě

23.9.2016 15:42
Acamar

XXX.XXX.158.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Happylife: já chci také chodit na Váš blog!
Ááá všichni! "Chceme blog, chceme blog,...".

Áááno, chceme blog! Když tak se můžete vymluvit, že jste ho založila pod nátlakem čtenáře už máte...
A hlavně nezapomeňte založení oznámit veřejně, žádné SZ!

24.9.2016 13:14
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Lucie@Petr napsal(a):
Happylife to vás chválím já kritiku nesnesu tohle by mě vytočilo. Ja si dala cigaro už jak jsem to cetla. máte dobrou povahu a rozumne názory a umíte vtipkovat. Jestli ste pekná tak je to jak říká přítel vražedna kombinace. Asi začnu zarlit. Koťata nám někdo nechal zacatkem srpna u branky v zavřený bedně když jsme byli v praci a děti zrovna na taborech. Dlouho na ně přes bránu stekal nas pes. Bylo jim pár týdnů. Ten co všude cura je prý zdravy. Jsou od psa oděleny.oni vevnitř on venku ale slyší ho. O seznámení nestojí. Ten co nechce grnule royal canin trochu kycha. Nevím kdy a co očkovat ven asi na jaře půjdou. Dlouho se báli a hrají si hlavně spolu tak nás baví jak o svých píšete. Asi máte víc času, naše tři kluky moc nezajímají a my jsme pořád v práci. Napište až bude čas to zranění je vážný?

Já nějak nechápu z čeho a proč jste si dala cigáro? Je to tady web, kde se snažíme si radit, pomáhat a pomoc může přijít i formou kritiky. Jasně - nikdo se necítíme asi šťastní, když jsme kritizovaní. Ale kritika může přinést zpětnou vazbu a uvědomění si toho, že v něčem chybuji.
JInak je škoda, že vaše děti koťata nezajímají, ale s tím asi nic nenaděláte. Myslím, že koťata máte ráda Vy a to je hlavní. A pak také mají jeden druhého. Jinak krmit jen granulemi, navíc RC, se nedoporučuje. Ale to už je zase jiné téma...

24.9.2016 13:23
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krásný den všem zdejším dvounožcům i jejich mazlíkům smajlík

Amy a Jamesovi je 15 týdnů, v sobotu to budou 4 týdny co jsou u nás a my se stále občas přistihneme při myšlence "chápeš, že tu máme koťata?!" Je to opravdu splněný sen.

A jak se mrňousci mají?

..musím podotknout, že už to takoví mrňousci vlastně nejsou
I přes vaše varování nás stále udivuje, jak rychle koťata rostou... vážila jsem je naposledy po 3 týdnech u nás - ochotně vstoupili do krabice na váhu (díky za tip) a kupodivu vydrželi jen tak sedět a čučet na mě.. pak jsem čučela já, když jsem zjistila, že za 21 dní přibrala Amy o 525 a James o 650g. Naši Briťouši tedy na nějaké průměrné stogramové přírůstky týdně nedbají a James i bez granulí ze začátku váhově Amy s přehledem předběhl.. však také poctivě dojídá misky i po sestřičce ..a jak jim jede to syrové maso!
Myslím, že první věta, které oba dokonale porozumněli byla tato: "tak co si zítra dáte dobrého?"..v tu chvíli mě i předběhnou na cestě k mrazáku.. V lovu se zdokonalují, ale zatím pokaždé jen mouchu potrápili a ta se vzpamatovala a ufrnkla.. Být tu pavouk nebo můra tak asi ani nejzjistím, co s tím udělali neb to už bych pádila druhou ulicí pryč.. (já vím, že to nic nedělá..ale vysvětlete to mým prchajícím nohám..)


dovednosti

Amy nějak bez učení začala panáčkovat. Od začátku vydržela v pozici surikaty po celou dobu než se nakrájelo maso a chvílemi i mávala packami. Nyní ale prosí také kdykoliv někdo sedí u stolu, ačkoliv jsme jim nikdy nic odtamtud nepodali, stačí jen ty vůně... Panáčkuje také jakmile se otevřou dveře do špajzu, ve chvíli kdy se blížím k místu kde mají mističky a dochází jí granulky nebo i když zrovna sedím na zemi a v ruce držím pamlsek..v tu chvíli se nepotřebuje zvedat pro lepší výhled..přesto dokouše a stojí zase.. možná už při prvním našem pousmání se slovy "ty prosíš?" to nějak pochopila... nevím.. Šikovná je i na to ostatní.. např. poklepáním na zem přeskakuje různé věci i prádelní koš! a při lovení myšky na udičce ji kolikrát zachytí v letu a drží packami, zatímco s tím v tlamičce popobíhá jen po zadních)... James má panáčkování na háku, tomu stačí mňauknutí a prosebný kukuč, ale jinak opakuje po sestřičce vše, včetně přeskoků a proskoků s různými věcmi.. také oba už pěkně reagují na zavolání a když poklepu vedle sebe na gauči, zaručeně vzápětí slyším po chodbě dusot pacek blížících se ke mně rychlostí blesku na chvilku mazlení.. Jen se až v poslední vteřině rozhodují, na kterou stranu ke mně skočí, což končívá nezadržitelnou srážkou... James mi občas zabrzdí až o obličej.. to je tak, když někomu přijde cvičení koček podivné.. pak začnou cvičit samy od sebe i bez použití klikru :D
..ale co si budeme povídat, oni na nás ten klikr také nepotřebují...

Já jsem hlavně ráda, že už oba dobře rozumí slovíčku "nesmíš" a to ho ani nemusím používat zvýšeným hlasem. V tu chvíli je ta daná věc nebo místo přestane zajímat (tedy kromě jídelního stolu a židlí, tam je ta oblast magičtější než jakékoliv slovo a minimálně jeden pokus denně se tam dostat zaznamenáváme)

Amy se před pár dny naučila otevírat shrnovací dveře.. to už vůbec nechápu.. tlačí do jednoho spodního místa někdy i s rozběhem tak dlouho, dokud magnet nepovolí a pak už je to jen o vytrvalosti.. James toho začal využívat. Dojde k nějakým dveřím, sedí tam, občas mňaukne až přijde Amy a otevře mu. On pak mnohdy nakoukne a odejde.. Je to tu celé i jejich rajón, nezavírám ty sedmery shrnovací dveře schválně, jen třeba než uschne podlaha nebo aby nebyl na chodbě průvan.. Přišla také na to jak otevírat dvířka u linky a šuplíky u stolku v obýváku. Pochopili, že dovnitř linky nesmí, ale to otevírání dvířek je prostě zábava, zvlášť když pak dvounožec s něčím v ruce na poslední chvíli kličkuje.. Spodní šuplíky u stolku v obýváku jsem jim dobrovolně vyklidila jelikož jsou proutěné a mohou si tam spokojeně lebedit. James se ani nenamáhá zkoušet něco otevírat, rovnou volá ségru. Ta jakmile už má jeho proseb a provokací k honičkám dost, vyskočí si na okno kam James zásadně nechodí a má klid. Celkově když se někde Amy ocitne sama tak pořádá průzkumy nebo spokojeně odpočívá, zatímco povahou plašánek James chvilku o samotě nevydrží a mňoukáním si ji přivolává.. nevím, co by si bez ní počal..

hrátky


Stejně jako nejpracněji vyrobené pelíšky je nezajímají ani složitě vyrobené hračky, nejvíce si momentálně vyhrají s víčkem od široké plastové lahve - respektive s tím kroužkem pod ním. Tyto kroužky si oba nosí v tlamičkách po celém bytě a nebo honí po zemi packami. Zrovna jsem v rychlosti s noťasem v rukách opustila místnost, jelikož jsem si uvědomila, že to na co právě tlapkami James doráží rozhodně není kroužek ale něco co mu "utíká" a není to vidět... OK, bylo to zrnko steliva a je to 1:0 pro Jamese! uf. Miluje vše kulaté, nejoblíbenější zůstal pinpongový míček, který vždy dožene, drapne tlapkama a svalí se na bok. Pak jej přidržuje předníma a zadníma mu nafackuje dokud mu zase neuteče... Kolikrát se s ním přetáčí na bok už v letu kdy ho zachytí... Nákup koulodráhy ale byla skvělá investice pro oba - světelný míček je nevěřitelné lákadlo a pinpongáč se tam vleze také.

Obecně ale Amy víc zajímají udičky, mám jich vyrobených několik (pořád jich není dost protože tu platí přímá úměra: 20 minut výroby = 20 vteřin životnost poté co ji uloví) a když mají udice dosah přes 2m tak je to úžasná podívaná.. v tu chvíli vášnivého lovení slouží jako šplhadlo cokoliv, včetně mě..

Když si hrají ve dvou tak pořád vede šustivý tunel a hrací oblouk, pod ním už ale dávno jen neleží s packami natahujícími se po zavěšených hračkách... oblouk nám tu lítá vzduchem z kuchyně do obýváku a zpět v různých polohách.. Když to celé otočí vzhůru nohama tak oba skáčou střídavě na ten roh, který je zrovna nahoře a tak pořád dokola.

Zábavné bylo i pozorovat jejich první reakce na zrcadlo. Zhruba třetí den se k zrcadlu přestali plížit a pořádat na něj útoky, ale občas stejně neodolají a sami sebe tak vyzývají na souboj.. Amy se tuhle po velkém zrcadle v ložnici svezla dolů poté, co se snažila přeskočit ze svého křesla do toho v odrazu.. vzápětí se pozadu sklouzla z gymnastického míče, ale obojího se nezalekla a průzkumničila dál.. to James po každém špatném doskoku nebo když něco nedobrzdí okamžitě peláší do náruče utěšit. Na pohybující se dětský kočárek, který si oblíbila na spaní Amy a dokonce se nechává povozit se James nedokáže dívat ani ze tří metrů..

žárlivost

Oba dva jsou umazlení miláčkové, jak jeden začne vrnět jako traktor pod rukou tak druhý ihned dorazí a lehá také na záda.. Manžela se nebojí, i když bývá doma daleko méně, na zemi si s ním v klídku oba pohrají, ale James nestrpí, aby si manžel sedal hodně blízko ke mně na gauč smajlík...Když se mu nepodaří nás okamžitě svým tělem nebo alespoň packami rozsadit tak si lehá na škrabadlo do úrovně mých očí (mám ho v tu chvíli od sebe zhruba metr), pozoruje manžela a nepohne se dokud zase nejsem jen jeho.. Je to zvláštní když se člověk dívá před sebe na televizi a periferně vnímá upřený pohled kocoura smajlík.. Vyčkává na okamžik kdy si manžel odskočí a v mžiku spokojeně přešlapuje na jeho místě s hlavičkou lísající se k mé ruce..


Ještě pár poznatků na závěr:

Manžel během dne nikdy neposílal tolik sms s textem: co dělají dětičky? jako teď "co dělají kočičky"?

Chodba zažívá stále rychlejší průlety, všichni už zásadně vycházíme z pokojů s pohyby a výrazem připomínající vstup na minové pole.

James někde šikovně ukryl srdcového krále a dalších 5 karet z našeho posledního souboje prší s dcerou. Také už dovedl do dokonalosti přikrývání misek, dotáhne tam bez problémů i těžkou deku, se kterou se rve několik metrů.. To ale vůbec není k zahození, protože když mi tuhle sjela deka z nohy tak mě zase okamžitě přikryl...

Už nikdy nebudeme dumat nad tím, za co utratit "přebytečné" peníze na účtě..

Čtení knihy nebo časopisu, roler u myši k počítači, ťukání do klávesnice, psaní nebo kreslení, cvaknutí propiskou, otevření lednice či zašustění jakéhokoliv obalu je jednoznačná výzva k akci.

Není nic krásnějšího než pohled na spokojenou, unavenou číču vrnící v náručí..

Nutně se potřebujeme zvednout z gauče zrovna ve chvíli, kdy nám ta nádherná chlupatá kulička usnula na klíně..


Díky moc za takovou přízeň i za přání dcerce (slibuji, že budu psát častěji kratší příspěvky ..).


Hodně na mě z celého příspěvku vykukuje větší šikovnost Amy (viz např. to, že ona se naučila otevírat dveře a James toho drze využívá ). No jo, to jsme my ženský - ve všem lepší a šikovnější než chlapi!
Tak si říkám, proč já jsem si vlastně pořídila Kukyho a ne Kukynu? Ale pak jsem šťastná za ten pytel blech. Zjistila jsem, že se předvádí - včera večer jsem měla návštěvu a co se před ní dělo, bylo něco jako směs tsunami, zemětřesení a hurikánu. Kuky doslova lítal (nedá se použít slovo běhal), x-krát shodil květináč, vysypával hlínu, pak se přidal velký - byli jak jedno velké cirkusové číslo!

24.9.2016 19:54
Bejina

XXX.XXX.112.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Happylife: já chci také chodit na Váš blog!
Ááá všichni! "Chceme blog, chceme blog,...".

24.9.2016 20:00
Bejina

XXX.XXX.112.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak slibuji, že to zvážím už jste mě dobře nalomili ...ale kotěcí období rychle uteče, díky tomu že máme páreček budou brzy kastrováni a pak to budou samé příspěvky typu:

"prodám zbytek hraček, už jen žerou a chrápou"


Sice je jistě na toto téma založených blogů až až.. ale je pravda, že bych tam měla opravdu ucelený "deník", ke kterému bych se jistě i po letech s nostalgií ráda vracela.. a zaměstnalo by mě to natolik, že by mi ani nechybělo to dřívější neustálé přestavování nábytku doma, které už s čičinami stejně není možné smajlík

Přeji vám všem krásný den i za ty dva spící mrňousky tady u mě

Ty Happylife...?!... že bys neměla pak o čem psát?! Tomu nevěřím !
... sice koťata vyrostou, budou pohodlnější, ale budou stále vymýšlet lumpárny, jak tě dostat a jak si tě omotat kolem prstu... známe my letití kočičáci, že?

24.9.2016 20:06
Bejina

XXX.XXX.112.69

fikovnice napsal(a):

Hodně na mě z celého příspěvku vykukuje větší šikovnost Amy (viz např. to, že ona se naučila otevírat dveře a James toho drze využívá ). No jo, to jsme my ženský - ve všem lepší a šikovnější než chlapi!
Tak si říkám, proč já jsem si vlastně pořídila Kukyho a ne Kukynu? Ale pak jsem šťastná za ten pytel blech. Zjistila jsem, že se předvádí - včera večer jsem měla návštěvu a co se před ní dělo, bylo něco jako směs tsunami, zemětřesení a hurikánu. Kuky doslova lítal (nedá se použít slovo běhal), x-krát shodil květináč, vysypával hlínu, pak se přidal velký - byli jak jedno velké cirkusové číslo!

Tak to k tobě aspoň bude chodit návštěva častěji, neb jak tak sleduji, díky Kukymu nuda rozhodně nehrozí...

...pro Fida to musí být ohromné oživení...no a pro tebe také, když musíš pak po cirkusovém představení uklízet...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.9.2016 22:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):

Hodně na mě z celého příspěvku vykukuje větší šikovnost Amy (viz např. to, že ona se naučila otevírat dveře a James toho drze využívá ). No jo, to jsme my ženský - ve všem lepší a šikovnější než chlapi!
Tak si říkám, proč já jsem si vlastně pořídila Kukyho a ne Kukynu? Ale pak jsem šťastná za ten pytel blech. Zjistila jsem, že se předvádí - včera večer jsem měla návštěvu a co se před ní dělo, bylo něco jako směs tsunami, zemětřesení a hurikánu. Kuky doslova lítal (nedá se použít slovo běhal), x-krát shodil květináč, vysypával hlínu, pak se přidal velký - byli jak jedno velké cirkusové číslo!

Pravda, Amy je učenlivější a na dost věcí šikovnější, ale James je o malinko větší mazel a hračička.. nádherně se tak doplňují. James dokáže být tak roztomile líný... z ničehonic lehne a může mu i peříčko z udičky šimrat čumáček, ale nehne brvou..packu posune max. o 5cm.. dneska lítal po chodbě a najednou mezi dveřmi do obýváku padl, chvíli se převaloval na zádech a z boku na bok, pak se zase přetočil a schody do obýváku sjel pomalinku po břiše.. pod nimi zůstal rozvalený a chrněl zhruba hodinku...tak to už byl vrchol toho co kdy v lenosti předvedl smajlík. Amy obdivujeme jaká je to vyloženě dáma a jeho jaký je to ňuchací bojínek.


Úplně se to bojím zakřiknout, ale i s těmi nejrychlejšími průlety se jim podařilo kolem všeho vždycky prokličkovat tak, že jsem ještě po nich nemusela za ty 4 týdny nic uklízet..Kromě misky s vodou, kterou se jim podařilo zvrhnout i záměrně - James tak dlouho předními packami dorážel na hranu misky až ji převrhnul.. a to byla ta nejtěžší kameninová - no.. tím se hodně přiblížila doba nákupu fontánky, zrovna tu mám otevřeno v jiném okně srovnání několika typů ve finálním výběru... Pravda, z bývalé "botanické" jak manžel dříve obýváku občas říkal máme co se týče kytek pusto, jsou tu jen ty misky s kočičí trávou.. Kytky se přesunuly do nepřístupných míst (což je ale jen otázka času než se pro ty zvědavce přístupné stanou..)


Je pěkné, že se už Kuky s Fidem sehráli natolik, že lumpačí spolu ..

25.9.2016 17:34
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Bejina napsal(a):
Tak to k tobě aspoň bude chodit návštěva častěji, neb jak tak sleduji, díky Kukymu nuda rozhodně nehrozí...

...pro Fida to musí být ohromné oživení...no a pro tebe také, když musíš pak po cirkusovém představení uklízet...

Ono to "Bejino" není tak jednoznačné - s Fidem. On většinou jako by nevěřícně zírá - jako že "toto je živé? to není nějaké perpetuum mobile?" A samozřejmě nestíhá...
Plus si malý na velkého dost dovoluje - to mi samozřejmě vadí...
Ale jinak oživení je to veliké - to máš pravdu, návštěva nejméně 5x reagovala slovy:"Neměla bys jít uklidit ty květináče/sklinky/lahve/misky...?" A já v klidu:"Ne, proč? Uklidím to a Kuky začne ničit a shazovat něco cennějšího...!"
Je to lump, grázlík, ale mám jej ráda...

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2016 20:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Také vás někdy ty jejich pózy rozesmějí? Takhle si tu teď vedle mě James dřepěl přes čtvrt hodiny

28.9.2016 20:48
Machyska

XXX.XXX.252.23

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Také vás někdy ty jejich pózy rozesmějí? Takhle si tu teď vedle mě James dřepěl přes čtvrt hodiny

Ta fotka je naprosto boží

28.9.2016 20:58
joanne.s

XXX.XXX.38.70

A jak hrdě vystavuje kouličky! :D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2016 21:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já z něj občas smíchy i slzím.. smajlík včera Amy přímo před ním slupla konečně dopadenou otravnou mouchu a on se jí pak ještě pěkně dlouho vtíral k tlamičce, packou jí fackoval a kdykoli se Amy ještě oblízla tak mu k ní vystřelil také jazyk.. tolik mu asi bylo líto, že se s bráškou nerozdělila.

Dneska pro změnu přišel na to, že se může po zadku a zádech klouzat do vany na té straně kde je to zkosené pro pohodlné leháro dvojnožců. Je to prdloušek Bohužel jsem to nemohla zachytit, k naší smůle byly oba mobily poblíž bez šťávy ale určitě ho to nenapadlo naposledy smajlík jen se nesmí do vany pustit voda, k té se nepřiblíží na metr.. ta je jim dobrá leda na pozorovačku smajlík no, uvidíme jak zítra zareagují na fontánku, která je na cestě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2016 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
A jak hrdě vystavuje kouličky! :D.

Jojo alfasamec Snad už po této fotce konečně manžel uzná, že máme kocoura a ne dvě kočičky, jak mu to pořád připadá..biolog amatééér

28.9.2016 21:03
joanne.s

XXX.XXX.38.70

No ta poloha kocourka je vyloženě typicky mužská!

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2016 21:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
No ta poloha kocourka je vyloženě typicky mužská!

Tyjo, to je fakt!

28.9.2016 21:08
Machyska

XXX.XXX.252.23

joanne.s napsal(a):
No ta poloha kocourka je vyloženě typicky mužská!

28.9.2016 21:39
Bejina

XXX.XXX.112.69

joanne.s napsal(a):
No ta poloha kocourka je vyloženě typicky mužská!

Ta poloha nemá absolutně chybu !

...konečně něco, co určitě Amy neumí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2016 22:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bejina napsal(a):
Ta poloha nemá absolutně chybu !

...konečně něco, co určitě Amy neumí...

Amy je pravá dáma, ta by si dala alespoň nožku přes nožku smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2016 23:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zdravím všechny kočkomily a kočkomilky, i jejich kočky, kocoury a koťata smajlík

běžím se po čase podělit zase o pár novinek z naší rozrostlé domácnosti

James:

objevil zábavu ve sjíždení zkosené strany vany (po zadku nebo zádech..) ale běda kdyby se přitom někdo jen dotknul kohoutku

už se druhý týden marně snaží připravit lednici o nohy (nožičky kvůli stabilitě)

na zadní straně naší LCD televize objevil tlačítko, o kterém jsem ani neměla ponětí. Díky tomu ale zdatně zapíná nebo vypíná TV nebo dokonce přepíná programy.

už se málem 2x podíval do světa kvůli jeho lásce k taškám všeho druhu. (poprvé dceři ztěžkla nezvykle aktovka, dnes odpoledne i batoh na nákup a vzhledem k tomu, že v něm odnášela i balíček na poštu tak to bylo o fous..)

rád odnáší různé věci neznámo kam.. respektive několik míst už známe, ale on je chytře mění, případně vše ještě maskuje

umí ladně vyjít schody i pozadu (jen tak, aniž by byl něčím nebo někým ohrožen)

včera se mu povedly mistrovská umělecká díla.. někdo by na té zemi viděl jen smrduté šmouhy od bobku který ne a ne odpadnout... (přes 5 hodin čištění povrchů, koberců a podlah-nevýhoda velkého bytu numero uno)


se děsí kromě běžných věcí také: vlastního stínu, větru, kapuce na hlavě, čehokoliv padajícího počínaje kouskem papírku, papírové vlaštovky, rozepínání zipu, rychlejšího pohybu udičky, pokud někdo venku píská, když si sám přivře dvířka u přepravky kam se chodí válet, když se u nás doma někdo češe, pokud jde pozadu a do něčeho narazí, hraček se zvukem nebo šustění odpadkového pytle..

ad kapuca na hlavě: oblíkám si mikinu a mluvím přitom na dcerku... ta po očku kouká na Jamese jak přichází po schodech do pokoje. zapínám si zip, dávám si na hlavu kapucu abych si jí urovnala a hodila zpátky na záda.., ale jak je ta kapuce větší tak mi přepadne až přes čelo k očím.. v tu chvíli si všimnu Jamese a chci mu tím typickým rozněžněným hlasem říct "no čumáčku můj..." ale stihla jsem jen "no ču..." vylítl metr do vzduchu, nohama jezdil po podlaze sem a tam než se rozhodl pro úprk na okno - kam normálně ani nechodí! vzal to jedním skokem na topení (ačkoliv tam mají sisálový sloupek s poličkou na pohodlný výstup) a druhým skokem až nahoru pod tyč co drží záclony, svezl se po skle dolů, následoval pád pozadu na zem, prosvištěl klouzavým pohybem do kuchyně kde to zase ke konci bral po zádech a brzdil nohama o linku, načež smykem zmizel u odpadkového koše. Vše se odehrálo během několika vteřin.. Jen co jsme se s dcerkou vzpamatovaly tak jsem si ho šla udobřit, ale vůbec o to nestál a zmizel.. našla jsem ho až později v předsíni zalezlého v zadní části přepravky.. asi mi dával najevo, že s touhle obludou tu žít nebude a stěhuje se zpátky k chovatelům.. za ty 4 týdny už mě viděl mockrát s ručníkem na hlavě a pravda, to se ke mně také nikdy nehrne, ovšem tentokrát jsem musela asi vypadat extrémně odpudivě..


je stále větší žárlivka (jdu například směrem k Amy abych ji pohladila, mluvím na ni a on přilítne z opačné strany pokoje a začne se na zádech válet přímo na mých nohách, pacičkou vybízí k akci "mazli mě, ne ji")

je stále větší mazel - vydrží to hodiny a občas se až divím, že z toho neustálého předení neochraptí

přibral za dva týdny zase přes půl kila, ale nejspíš víme proč. Zpočátku po sestřičce pouze dojídal, poté co od jídla odešla. Postupně ho ale nenechávalo klidným už první mlasknutí co se ozvalo z její misky a rychle to běžel ochutnat.. Amy bráškovo hlava od misky zaručeně odradila a nechávala mu ji napospas. Ani se nesnažila přiběhnout k té jeho, on si totiž dobře hlídal obě.. Nyní už musím dávat pozor, aby se Amy vůbec najedla. Pokud Jamesovi ukážu, že obsah obou misek je totožný, nejspíš to chápe tak, že se mu ta jeho porce do jedné nevešla...



Amy:


se nikdy po probuzení nezapomene přijít otřít hlavičkou o tvář a dát pusinku na nos

stále zapomínám, že nemá smysl za sebou zavírat dveře, jelikož je tahle šikulka v mžiku otevírá a s pohledem "co sis myslela" zvědavě nakukuje dovnitř.. přísahám, že občas na ní vidím i ten potutelný úsměv..


vítá a loučí se s dcerkou u dveří, miluje její předčítané pohádky, mívají spolu takové důvěrné chvilky "pod lampou".

sundavá prádlo a občas se nějakou tou ponožkou i do toho koše trefí smajlík ale jinak co se týče ponožek tak jestli dřív u nás byl problém najít po vyprání dvě stejné, tak teď už ty páry nedáme dohromady snad nikdy.. (oba si je nosí různě do pelíšků a svých schovek)

ulovila a snědla první mouchu teroristku, která si tu z nich dělala několik dní srandu. Kopíruji z vláken a SZ:

26.9. jsou na to dva a přesto si z nich tahle velká moucha dělá dobrý den. Mají ideální číhací pozice, ale vždycky je napadne vyrazit ve stejnou chvíli takže se ve skoku srazí, což je vyprovokuje ke rvačce nebo honičce, kterou ukončí zase moucha drze prolétávající v jejich těsné blízkosti.. a tak pořád dokola... Amy už ji párkrát připlácla packou na okno, ale pak ji pozoruje jak se moucha oklepe a odlétne směr střed pokoje... V tu chvíli nebojsa James skáče až z horního odpočívadla na škrabadle do prostoru, pochopitelně mouchu mine a běží se ke mně nechat utěšit.. Moucha stupňuje rychlost, prolétla několikrát i tunelem a sedá si i na škrabadlo! až tak je drzá Chlupáči si to berou osobně, nehodlají se vzdát, ale už se kvůli ní i v tom tunelu srazili, zatímco ona si frnkla tou prostřední dírou.. James už za sebou vláčí jazyk, ale pořád doufá, že když ji doběhne, nahrbí se a naježí, tak mouchu postihne leknutím kolaps.. ten by na "to" snad nesáhl.. Moucha vyhrála, už po ní jen smutně pokukují, sem tam ještě náznak startování předvedou, ale celkově utrpěli drsnou porážku. A to měli chvíli velkou šanci když jim vletěla do koulodráhy.. tím jak bzučela a narážela do stěn vyburcovala koťata k největšímu lovu, poslali za ní packou i kuličku, ale nějak proklouzla a motala se ven. Teď sedí úplně nahoře na okně, Amy leží na parapetu a aspoň jí kontroluje pohledem..
27.9. dneska před polednem tu potvoru bzučivou Amy skolila. Už si s ní slušně pohrávala na parapetu když moucha frnkla směrem ke mně, u mě to vzala na otočku nahoru na okno, já jen zamávala záclonou aby slétla dolů a to už byla Amy připravená a v půlce okna po ní packou drapla a svezla si jí po skle až k nohám kde jí dupla a pak si smlsla. fuj! bylo to větší než Amy čumáček.

Sice jsem mouše pomohla osud zpečetit, ale teď už oba reagují dobře na další slovo.. při "povelu" MOUCHA!..hned se rozhlížejí, ušiska našponovaný, připraveni na chutnou kořist...


je stále obratnější, občas žasnu do jaké výšky v zápalu lovu udičky vyskočí..


baví ji i lovení předmětů a pamlsků z krabice, do které jsme udělali z každé strany několik otvorů. Pomáhá si vždy i druhou packou a kdyby to jen trošku šlo, použije i ocásek


packou chodí vybírat snídani v podobě kapsičky, stejným způsobem někdy vybírá i maso z mrazáku na druhý den.. James tam obvykle rovnou hupsne a pak vylítne do vzduchu jak to zastudí


asistuje mi u každého vaření a úklidu, poctivě packou přejíždí tam kde jsem právě utřela prach. Zvažuji, že jí k Vánocům pořídím bílou rukavici, aby svou kontrolu mohla provádět s noblesou jí vlastní.

občas si stoupá zezadu za monitor notebooku, packami se ho nahoře drží a hlasitě mi kecá do toho co zrovna píšu.

zvuk cvaknutí propisky snad zaznemanává i z dvaceti metrů, řítí se v tu chvíli neskutečnou rychlostí chodbou, jen abych nestihla dopsat ani lístek na nákup smajlík

je mnohem statečnější než bráška, pokud ji něco poleká, po chvilce už je na tom samém místě na průzkumu znova. Např. její první zkušenost s fontánkou Cat Mate byla taková, že když už byla centimetr od toho aby si poprvé lokla tak do ni zezadu vrazil rozběhnutý James a ona tam ponořila snad půlku hlavičky.. Oklepala se ale brzy a brzy také uznala, že to je dobrá věc nejen na pozorování, ale i na konzumaci..


je poslušná a hodně něžná. Když ji bráška hodně zlobí tak se umí i bránit, ale narozdíl od něj příliš nepoužívá zoubky ani v nejnapjatější chvilce. Líže brášku i chvíli po té, co ji negentlemansky kousal do krku až mňaučela bolestí..

A + M

oba "surikatí".. hlavně v koupelně, Amy ale i hodně v kuchyni nebo v ložnici u postele... v kuchyni jak otevřu nějaký šuplík v úrovni jejich očí tak si stoupnou oba i kdyby to od nich bylo 3 metry a neměli tam šanci dohlédnout...


oba chodí stále jeden po druhém pečlivě kontrolovat toalety, vylepšují nedostatky..

oba občas přijdou zahrabávat i to, co jdu lopatkou vyndat...

oba zajímá hudba.. klávesy zaujaly více Amy, asi z toho důvodu, že jí narozdíl od Jamese hrají kdykoliv na ně šlápne, ale jemu až při třetím nebo čtvrtém kroku, což samozřejmě způsobuje rychlý úprk.. Ty staré klávesy to asi dělávají ze škodolibosti naschvál.. je tedy pravda, že víc je zajímají přednastavené zvuky zvířat než samotné hraní a krákorání dvounožců.. za to kytara.. to je vždy pro ně vrchol sebezapření dívat se na to jak prstíky, na které nesmí útočit kmitají po strunách sem a tam... neví, kterou ruku pozorovat dřív, cuká s nimi chuť vystřelit a lapit ty neposedné pazoury. Zároveň je ale uklidňují ty líbivé tóny takže u drnkání většinou nakonec i přes veškeré úsilí zůstat soustředění usínají..

oba se bojí vody.. v charakteristice plemene mají sice zapsán pravý opak a i jejich maminka vodu miluje, ale A+M se k tekoucí vodě nepřiblíží na dva metry.. snad tomu ještě přijdou na chuť a časem si alespoň tu packu dobrovolně namočí..



happylife: stále nestíhá ve výrobě mávátek tempu jejich likvidaci
se na vaše přání rozhodla zkusit vytvořit koťatům webovky, ale do jejich publikace zbývá potkat kouzelného dědečka, který by jí přičaroval lepší schopnosti co se týče základní obsluhy PC (úpravou stránek by mě s přehledem předčil průměrný prvňák.. pročítáním návodů na internetu prozatím ztrácím tolik potřebný čas na samotné psaní) smajlík

začíná sbírat informace o kastracích a "tak trochu" se toho období co přichází obává..
potřebuje poradit jak odolávat dalším a dalším super maličkostem na trhu pro mazlíčky
se konečně necítí nikdy doma sama, baví ji koťátka pozorovat a stále jim něco vymýšlet, snaží se řídit intuicí a nemá tak aspoň na práci sledování svých bolístek.

je nejspokojenější kočkomilkou široko daleko.. A+M jsou skutečně splněným snem


PS: na třetí fotce je škrábací kartonový nábytek po týdnu používání, kdy Amy na něm lehává, zatímco James takto vytváří úhledný obrazec.. opravdu jsem myslela, že kočičky tyto pelíšky škrábou na náhodných místech.. ale možná je takto systematický jen ten náš kocourek smajlík

7.10.2016 05:45
koňadra

XXX.XXX.128.31

Nevím, jestli jsem to pochopila správně, že nevíte jak a kde publikovat ty webovky (?), tak mám dobrou zkušenost s webnode. Když jsem je zvládla já... obsluhuji několikatery a není s tím problém. Nejprve jsem se s webovkami spoléhala na děti, ale znáte to! Neměly pořád čas, stránky nebyly aktuální. Až jsem se naštvala a rozhodla se dělat stránky sama, i když nevím vůbec nic o programovacích jazycích apod. Dnes, díky webnode a jim podobným, to naštěstí není potřeba.
Pište, pište, a až vydáte tu knihu, tak budete slavná a budete žít z autorských práv

7.10.2016 06:59
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Happylife: díky moc za ranní příběhy, moc jsi mě pobavilasmajlík
a vyřiď Jamesovi, že je pravý umělec. Mého kocourka to zatím ani nenapadlo, přetvořit si škrábací pelíšek takhle po svém - musím mu to ukázat pro inspiraci:D.

7.10.2016 07:12
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

Nemám slov .

7.10.2016 08:18
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Mě zaujala i tato možnost prezentace kočičáka: http://kocici.net/.

7.10.2016 08:20
Acamar

XXX.XXX.57.109

Už se těším na ty stránky

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 08:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

koňadra napsal(a):
Nevím, jestli jsem to pochopila správně, že nevíte jak a kde publikovat ty webovky (?), tak mám dobrou zkušenost s webnode. Když jsem je zvládla já... obsluhuji několikatery a není s tím problém. Nejprve jsem se s webovkami spoléhala na děti, ale znáte to! Neměly pořád čas, stránky nebyly aktuální. Až jsem se naštvala a rozhodla se dělat stránky sama, i když nevím vůbec nic o programovacích jazycích apod. Dnes, díky webnode a jim podobným, to naštěstí není potřeba.
Pište, pište, a až vydáte tu knihu, tak budete slavná a budete žít z autorských práv

Zdravím a moc děkuji :)

já se také nakonec rozhodla právě pro webnode pro jeho přehlednost a jednoduchost. Největší potíž asi bude s mým sebekritickým pohledem na to co vytvářím, budu tedy muset svůj schvalovací proces rozšířit i o jakéhosi arbitra mimo domov. Děti mě přecejen chválí odjakživa za vše takže na jejich uznání není brán zřetel a neustále předělávám i tu úvodní stranu smajlík

Poslední větou jste mě ale opravdu hodně pobavila, za to velký dík

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 08:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Mě zaujala i tato možnost prezentace kočičáka: http://kocici.net/.

No vidíš, o tomhle jsem ani nevěděla, tam bych jim to paralelně mohla časem vést také, přecejen by byli ve společnosti i jiných chlupáčů díky

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 08:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Nemám slov .

7.10.2016 09:10
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

- a neustále předělávám i tu úvodní stranu
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Copak to může být lepší ?

7.10.2016 09:11
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Rapotacka: přesně!

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

jste zlaté, vážně dobrá, přestanu si s tím dělat hlavu, jednoduše se rozepíšu a opravovat to co se mi nepozdává začnu až na konec nebo až budu na něco upozorněna po publikaci smajlík

7.10.2016 12:01
Acamar

XXX.XXX.57.109

joanne.s napsal(a):
Happylife: díky moc za ranní příběhy, moc jsi mě pobavilasmajlík
a vyřiď Jamesovi, že je pravý umělec. Mého kocourka to zatím ani nenapadlo, přetvořit si škrábací pelíšek takhle po svém - musím mu to ukázat pro inspiraci:D.

Už jsem se lekla, že chcete svého Bedřicha inspirovat ke kresbám přilepeným bobíkem

..." včera se mu povedly mistrovská umělecká díla.. někdo by na té zemi viděl jen smrduté šmouhy od bobku který ne a ne odpadnout... (přes 5 hodin čištění povrchů, koberců a podlah-nevýhoda velkého bytu numero uno)".

7.10.2016 13:13
Bejina

XXX.XXX.112.69

Jako vždy "happylife" nezklamala a já se opět velmi, velmi pobavila...

Díky za článek o Amy a Jamesovi, vždycky mi to dodá ještě lepší náladu a já se alespoň přesvědčuji, že nejsem jediný ujetý kočičák na této planetě...

7.10.2016 13:29
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Acamar: :D :D
to ho nemusím učit - též máme obdobný zážitek!
Akorát že u nás coby malířské plátno zafungovalo naštěstí jen lino v předsíni a kuchyni, na koberec v ložnici se díkybohu nedostalo..

7.10.2016 15:54
Machyska

XXX.XXX.252.23

Moc pěkné čtení, není co dodat, holky už řekly vše

7.10.2016 15:54
Acamar

XXX.XXX.158.162

joanne.s napsal(a):
Acamar: :D :D
to ho nemusím učit - též máme obdobný zážitek!
Akorát že u nás coby malířské plátno zafungovalo naštěstí jen lino v předsíni a kuchyni, na koberec v ložnici se díkybohu nedostalo..

No tak to jste ráda, že máte doma talent od přírody
Naše první kočka, ta se nebála žádného povrchu, zdobila i koberce...Současná mladá zatím vypadá nadaná naštěstí jen hudebně hraní na různé strunné předměty a zpěv.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 15:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Machyska napsal(a):
Moc pěkné čtení, není co dodat, holky už řekly vše

děkuji smajlík přeji fajn víkend.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 16:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Acamar napsal(a):
No tak to jste ráda, že máte doma talent od přírody
Naše první kočka, ta se nebála žádného povrchu, zdobila i koberce...Současná mladá zatím vypadá nadaná naštěstí jen hudebně hraní na různé strunné předměty a zpěv.

Tento příspěvek raději Jamesovi neukážu smajlík pořád totiž doufám, že to byl pouze jev náhodný, nikoliv jeho nově objevené hobby

7.10.2016 16:17
Bejina

XXX.XXX.112.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tento příspěvek raději Jamesovi neukážu smajlík pořád totiž doufám, že to byl pouze jev náhodný, nikoliv jeho nově objevené hobby

7.10.2016 16:32
Acamar

XXX.XXX.158.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tento příspěvek raději Jamesovi neukážu smajlík pořád totiž doufám, že to byl pouze jev náhodný, nikoliv jeho nově objevené hobby

Tak i u nás tato výjimečná situace nastala maximálně jednou za...čtvrt roku dejme tomu. Třeba po travičce. Nebojte nic. James má určitě plno jiných zálib. A když zjistí, že takhle si popularitu nezíská...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 16:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Acamar napsal(a):
Tak i u nás tato výjimečná situace nastala maximálně jednou za...čtvrt roku dejme tomu. Třeba po travičce. Nebojte nic. James má určitě plno jiných zálib. A když zjistí, že takhle si popularitu nezíská...

No, díval se provinile od první chvíle.. ale myslím že hlavní varování pro něj byla nedobrovolná koupel prdelky Sice mi dal dobře pomocí zoubků a drápků najevo jak moc o to nestojí, ale nebylo mu to nic platné.. a máte pravdu, on si najde i jiné lumpárny smajlík dnes ho třeba začalo bavit šplhat na stojací lampu a také viset na záclonách, které jsem naivně před jejich příchodem zkracovala na poloviční délku.. zvenku to musí být úžasný pohled, visí tam jak na prádelní šňůře

7.10.2016 17:34
Acamar

XXX.XXX.158.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, díval se provinile od první chvíle.. ale myslím že hlavní varování pro něj byla nedobrovolná koupel prdelky Sice mi dal dobře pomocí zoubků a drápků najevo jak moc o to nestojí, ale nebylo mu to nic platné.. a máte pravdu, on si najde i jiné lumpárny smajlík dnes ho třeba začalo bavit šplhat na stojací lampu a také viset na záclonách, které jsem naivně před jejich příchodem zkracovala na poloviční délku.. zvenku to musí být úžasný pohled, visí tam jak na prádelní šňůře

Ne že bych si to neuměla představit, ale foto by bylo príma.

7.10.2016 17:46
Machyska

XXX.XXX.252.23

U nás byla záclona sundána na dva měsíce a po jejím nenápadném vrácení na místo, už Bártíka vůbec nezajímala. Ostatní kočičky nezajímala nijak výrazně nikdy, jen pod ní kočičky rády procházely a vypadaly jako princezny, když jim zůstala zachycená na hlavičce (to dělají dodnes)
Bártík od prvního dne samozřejmě šplhal, dareba jeden

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 18:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Acamar napsal(a):
Už jsem se lekla, že chcete svého Bedřicha inspirovat ke kresbám přilepeným bobíkem

..." včera se mu povedly mistrovská umělecká díla.. někdo by na té zemi viděl jen smrduté šmouhy od bobku který ne a ne odpadnout... (přes 5 hodin čištění povrchů, koberců a podlah-nevýhoda velkého bytu numero uno)".

Náš kocourek "nekreslil", ale zvolil techniku razítkování! Ještě, že nemáme koberce!

7.10.2016 19:19
Acamar

XXX.XXX.158.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Náš kocourek "nekreslil", ale zvolil techniku razítkování! Ještě, že nemáme koberce!

Ó, kocourek fajnšmekr

Taky mi ty koberce nepřijdou moc výhodné, ten první obývákový byl docela strakáč, drhnutím různých fleků dua kočka-dcera. Naše umělkyně byla totiž i bulimicka (myslím kočku).
Ale máme hnusné parkety a docela chladno od země (přízemí), tak to bylo nejjednodušší a nejlevnější řešení. Nevím proč ty kočky nechodí tvořit tam, kde máme lino nebo dlaždičky

Ale aspoň nemáme záclony...

7.10.2016 20:04
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím a moc děkuji :)

já se také nakonec rozhodla právě pro webnode pro jeho přehlednost a jednoduchost. Největší potíž asi bude s mým sebekritickým pohledem na to co vytvářím, budu tedy muset svůj schvalovací proces rozšířit i o jakéhosi arbitra mimo domov. Děti mě přecejen chválí odjakživa za vše takže na jejich uznání není brán zřetel a neustále předělávám i tu úvodní stranu smajlík

Poslední větou jste mě ale opravdu hodně pobavila, za to velký dík

Moje kámoška teď na vlastní náklady finišuje s vydáním říkánek. Ona plus mé okolí hučí do mě, ať do toho jdu také, že se mi to stopro bude rentovat a blablabla . Každopádně s kámoškou bych brzy měla mít sraz a zjistím jak to s tím samofinancováním je.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2016 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Moje kámoška teď na vlastní náklady finišuje s vydáním říkánek. Ona plus mé okolí hučí do mě, ať do toho jdu také, že se mi to stopro bude rentovat a blablabla . Každopádně s kámoškou bych brzy měla mít sraz a zjistím jak to s tím samofinancováním je.

Ahoj Jani Tak to očíhni a jdi případně do toho. I kdyby to kdovíjak nerentovalo, tak tě to třeba bude hodně naplňovat smajlík Posílám mazlíkům pohlazení a tobě přeji pěkný víkend!

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2016 12:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Acamar napsal(a):
Ó, kocourek fajnšmekr

Taky mi ty koberce nepřijdou moc výhodné, ten první obývákový byl docela strakáč, drhnutím různých fleků dua kočka-dcera. Naše umělkyně byla totiž i bulimicka (myslím kočku).
Ale máme hnusné parkety a docela chladno od země (přízemí), tak to bylo nejjednodušší a nejlevnější řešení. Nevím proč ty kočky nechodí tvořit tam, kde máme lino nebo dlaždičky

Ale aspoň nemáme záclony...

Naprosto rozumím, také jsme na tu dlouhou chodbu kvůli chladu a úspoře zvolili při nastěhování koberec. To jsme ještě zdaleka neměli tušení, že po něm budou běhat takoví raubíři smajlík

Záclony se sundají asi i tady, stejně k nám do podkroví nejde vidět a proti slunci máme roletu.. na tom kočičím hřišti /původně obýváku/ už ani o tu estetiku nejde. Zajímavé, jak kočičáci snadno poukáží na zbytečnosti v domácnosti smajlík Někdo tu psal o holobytu... začínám to chápat

Přeji všem pohodový víkend. (u nás se momentálně čerpají síly na lumpárny).

8.10.2016 17:27
Bejina

XXX.XXX.112.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naprosto rozumím, také jsme na tu dlouhou chodbu kvůli chladu a úspoře zvolili při nastěhování koberec. To jsme ještě zdaleka neměli tušení, že po něm budou běhat takoví raubíři smajlík

Záclony se sundají asi i tady, stejně k nám do podkroví nejde vidět a proti slunci máme roletu.. na tom kočičím hřišti /původně obýváku/ už ani o tu estetiku nejde. Zajímavé, jak kočičáci snadno poukáží na zbytečnosti v domácnosti smajlík Někdo tu psal o holobytu... začínám to chápat

Přeji všem pohodový víkend. (u nás se momentálně čerpají síly na lumpárny).

Naše dvě britky nám také ukázaly, že záclony jsou naprosto zbytečná věc... a zřejmě jim bylo úplně jedno, že bydlíme v přízemí a bylo by jim vidět až do jejich misek (chápu, že jim by to nevadilo, ale mě teda do mých talířů jo)... takže se nyní pořídily před pár týdny záclony nové.

... ale aby to nebylo až tak jednoduché, tak máme od včera nový kočičí přírůstek, tak uvidíme, jak dlouho ta "zbytečnost" na okně vydrží... třeba nový kocourek bude mít větší vlohy pro estetiku...

... přemýšlím, zda máme ty chlupáče proto, abychom se nenudily? Asi jo...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2016 18:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bejina: takže nový chlupáč do rodiny! To je skvělé!
"Už to mám"! Abychom se nenudili, ale abychom byli přece šťastní

8.10.2016 19:29
Acamar

XXX.XXX.158.162

Bejino taky moc gratuluji k novému přírůstku. Nějaká fotečka?

8.10.2016 20:53
Bejina

XXX.XXX.112.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bejina: takže nový chlupáč do rodiny! To je skvělé!
"Už to mám"! Abychom se nenudili, ale abychom byli přece šťastní

Lépe bych to nenapsala... přesně tak.

8.10.2016 21:27
Bejina

XXX.XXX.112.69

Acamar napsal(a):
Bejino taky moc gratuluji k novému přírůstku. Nějaká fotečka?

Je to 4-měsíční mainský mývalí kocourek Cayden Roy.

Zatím si zvykáme a je to obrovský mazílek. smajlík
Naše holky ho zatím ignorují, trochu jsou uraženy, snad se brzy s přírůstkem srovnají...

8.10.2016 21:27
Machyska

XXX.XXX.252.23

Gratuluji k novému přírůstku, už se těším na fotku a popis jeho krásných lumpáren

8.10.2016 21:29
Machyska

XXX.XXX.252.23

To bylo rychlé , moc pěkný klučina

8.10.2016 23:01
Bejina

XXX.XXX.112.69

Machyska napsal(a):
Gratuluji k novému přírůstku, už se těším na fotku a popis jeho krásných lumpáren

No jo, to bych musela mít takové spisovatelské nadání jako má "happylife"...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.10.2016 00:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

smajlík My také Caydena - Káju moc vítáme, obzvlášť když je narozený ve stejný den jako my buď šťastný a zdráv! A+M.

9.10.2016 11:53
Bejina

XXX.XXX.112.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
smajlík My také Caydena - Káju moc vítáme, obzvlášť když je narozený ve stejný den jako my buď šťastný a zdráv! A+M.

Moc děkuji...

9.10.2016 16:06
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ahoj Jani Tak to očíhni a jdi případně do toho. I kdyby to kdovíjak nerentovalo, tak tě to třeba bude hodně naplňovat smajlík Posílám mazlíkům pohlazení a tobě přeji pěkný víkend!

Ahoj Ali. Já píšu něco jiného než Ty - baví mě veršovat. Ale mám i jednu kocouřív povídku. No nevím, jestli bych do toho šla. Pokud půjdou věci dle plánu, zrovna zítra mám sraz s tou kámoškou, která také píšea teď vydává říkánky.

9.10.2016 16:10
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Bejina napsal(a):
Je to 4-měsíční mainský mývalí kocourek Cayden Roy.

Zatím si zvykáme a je to obrovský mazílek. smajlík
Naše holky ho zatím ignorují, trochu jsou uraženy, snad se brzy s přírůstkem srovnají...

Ještě touto cestou Beo velká gratulace!
Rozhodli jste se správně! Už se těším na zprávy z nového domova. Kuky zlobí, ale je tak roztomilej, že mám někdy chuť jej snad sežrat! Říkám si, jak to uteče a už nebude kotě, tak si člověk musí užívat to kotěcí období!
Kuky teď stále něco loví, na čemž by nebylo nic divného, ale šíleně legračně u toho mňouká - je to nějak jako "vrrrrrrrrrrmňaaaaauuuuu!" Hlavně to zavrčení na začátku zatím žádná z mých koček nedělala. On to dělá i jako výzvu ke hře na Fida.

16.10.2016 20:06
Machyska

XXX.XXX.252.23

Happylife, už týden není žádný nový humorný příspěvek

Žádné nové lumpárny?

17.10.2016 07:39
Bejina

XXX.XXX.112.69

Machyska napsal(a):
Happylife, už týden není žádný nový humorný příspěvek

Žádné nové lumpárny?

... také mi to tu chybí...

17.10.2016 09:06
Acamar

XXX.XXX.57.109

To se určitě naplno pracuje na těch kočičích stránkách/blogu

20.10.2016 17:32
Lucie@Petr

XXX.XXX.246.26

Happylife? není doufam něco zlého s tou dcerou?

Co dělají koťata? Už se nemůžu dočkat pokračování.

20.10.2016 20:10
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

Rovnou nás příjemně překvapí...
Knížka se píše sama .

20.10.2016 20:16
Acamar

XXX.XXX.158.162

rapotacka11 napsal(a):
Rovnou nás příjemně překvapí...
Knížka se píše sama .

JO! A knížka poputuje rovnou do vedlejšího vlákna o doporučené kočičí literatuře.

20.10.2016 21:02
Machyska

XXX.XXX.252.23

20.10.2016 21:04
rapotacka11

XXX.XXX.32.88

Proč ?

20.10.2016 21:14
Michelle20

XXX.XXX.246.26

Pardon, stalo se něco? Tady jsem se dnes dost pobavil a připomněl si začátky s naší Michelle. Jsem po operaci kýly a snad jsem si nepotrhal stehy. Autorka umi. Naštval jsem se na sebe že jsme tehdy neporidili druhou a začal jsem intenzivně projíždět inzeráty. Už pokračování nebude? Nebo proč ten smutek?

20.10.2016 21:24
Machyska

XXX.XXX.252.23

Protože happylife nepíše a nevíme proč. Máme trochu obavy, aby nebyl nějaký problém.

20.10.2016 21:26
Michelle20

XXX.XXX.246.26

Aha tak snad ne.

20.10.2016 21:28
Machyska

XXX.XXX.252.23

Projděte si ještě vlákno: Klima, wc, koťata.. prosíme radu :)

Tam se Happylife na koťátka připravovala :), naprosto dokonalá příprava.

20.10.2016 21:59
Michelle20

XXX.XXX.246.26

Dík za tip, to kouknu rád.

21.10.2016 07:22
fikovnice

XXX.XXX.30.49

"Happylife" se též chystala zprovoznit ty chodníčky po stěnách v domě - vzpomínáte? Tak také může být zaneprázdněná tímto - dovedu si představit, že to může být obtížná práce. Tedy u mě by byla, neboť vrtat do panelu je děs. Tak snad to nebude ze zdravotních důvodů...
Mně se někdy také nahromadí tolik práce v práci a po příchodu domů milión dalších restů, že sem nestíhám několik dní přijít...

21.10.2016 07:24
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Ono také "Lavacca" - téměř dennodenní přispěvatelka - se víc odmlčela a odmlčuje. Ale tam mám mlhavé tušení důvodu...

21.10.2016 07:25
fikovnice

XXX.XXX.30.49

fikovnice napsal(a):
Ono také "Lavacca" - téměř dennodenní přispěvatelka - se víc odmlčela a odmlčuje. Ale tam mám mlhavé tušení důvodu...

Mmch. hlavně právě "Lavacce" jsem se běžela obrazně řečeno vyplakat na rameno, když mi umřelo to kotě na FIP a mě to hrozně vzalo. Tehdy mi napsala moc hezké příspěvky - za to jsem jí dodnes vděčná!

jirka105

25.10.2016 15:19
jirka105

XXX.XXX.246.26

Neodešla kvůli jisté přecitlivělé osobě co často spamuje nejen tady na catfauně?

25.10.2016 15:29
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

jirka105 napsal(a):
Neodešla kvůli jisté přecitlivělé osobě co často spamuje nejen tady na catfauně?

Koukám už po několikáté, co ty jsi za blbce?
Fíkovnice, vy jste nějakému pomstichtivému chlapovi něco udělala?
Jirko, běž se navážet někam jinam.

25.10.2016 15:41
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Andrýsek: Asi už ho z Terarijních zvířat vyštípali, tak zkouší, jestli mu zde pšenka pokvete

25.10.2016 15:42
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

joanne.s napsal(a):
Andrýsek: Asi už ho z Terarijních zvířat vyštípali, tak zkouší, jestli mu zde pšenka pokvete

Takže dokonce známý ubožák.
To teda nepokvete!

jirka105

25.10.2016 16:21
jirka105

XXX.XXX.246.26

Díkec, takhle jsem se dlouho nenasmál

1. Na terárko jsem psal jeden jediný příspěvek a to ze srandy, když zadavatelům nikdo neodepsal. Pak opět nikdo nereagoval, jen mě pár lidí ocenilo pluskem. Jak by mě mohl tedy někdo vyštípávat?

2. Po několikáté? to si musím dohledat kdo tu další neudržel jazyk za zuby. Dotyčná mi je volná, jen jsem toho názoru, že si problémy vytváří uměle sama. Dokonce bych se vsadil, že přenáší svou trvalou nervozitu i na ty kočky, a proto s nimi mívá potíže. Nebo je alespoň vidí. Kdo hledá problémy, najde. Obzvlášť pokud chce o něčem diskutovat. Já ji za sebe nevěřím, to ale neznamená, že ji odsuzuji. Tady jsem se pouze zeptal, zda to nelezlo na nervy zdejší pisatelce.

3. Nejzábavnější je zjištění, že jsem ji nemusel pojmenovat, ale všichni hned víte o koho jde, dokonce i ti méně bystřejší, soudě podle gramatiky. A možnost, že by dotyčná něco udělala chlapovi? To raději ani nebudu komentovat.

25.10.2016 16:28
rapotacka11

XXX.XXX.32.24

Happylife

Vidím její vlákno, doufala jsem, že je zpět...

25.10.2016 16:31
rapotacka11

XXX.XXX.32.24

Jirka105
Proč se nezaregistrujete ?

25.10.2016 17:27
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

jirka105 napsal(a):
Díkec, takhle jsem se dlouho nenasmál

1. Na terárko jsem psal jeden jediný příspěvek a to ze srandy, když zadavatelům nikdo neodepsal. Pak opět nikdo nereagoval, jen mě pár lidí ocenilo pluskem. Jak by mě mohl tedy někdo vyštípávat?

2. Po několikáté? to si musím dohledat kdo tu další neudržel jazyk za zuby. Dotyčná mi je volná, jen jsem toho názoru, že si problémy vytváří uměle sama. Dokonce bych se vsadil, že přenáší svou trvalou nervozitu i na ty kočky, a proto s nimi mívá potíže. Nebo je alespoň vidí. Kdo hledá problémy, najde. Obzvlášť pokud chce o něčem diskutovat. Já ji za sebe nevěřím, to ale neznamená, že ji odsuzuji. Tady jsem se pouze zeptal, zda to nelezlo na nervy zdejší pisatelce.

3. Nejzábavnější je zjištění, že jsem ji nemusel pojmenovat, ale všichni hned víte o koho jde, dokonce i ti méně bystřejší, soudě podle gramatiky. A možnost, že by dotyčná něco udělala chlapovi? To raději ani nebudu komentovat.

Jojo je mi to jasné, pořád ten stejný blb, co dotyčné znepříjemňuje život, píše anonymní odpovědi za někoho jiného, aby na dotyčnou hodil špatné světlo, uráží ji a psychicky deptá pod jiným nickem. Máš asi hodně smutný život. Ano nemusíš jmenovat, navážíš se stále do té samé, hrdino anonyme.

25.10.2016 17:56
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Omlouvám se happylife za tohle. Ale ještě musím.

StrejdaJarda, který se angažoval hodně hulvátsky ve vlákně (vzpomínky na naše životní parťáky)fíkovnice, píše asi 5x jak je mu VOLNÁ. A že ji nevěří! Hlavně ji nevěří, několikrát napsáno a teď i v příspěvku jirky. Podobné slohy, a hle MUŽ.
A ten, kdo si vymyslel nick paní z útulku a psal lži proti fíkovnici.
CHLAPE PROBER SE! NEVÍM CO TI, KDO UDĚLAL, ALE TOHLE JE UBOHÉ. A ZAJIMALO BY MĚ O CO TI JDE?
Těch neregistrovaných chlapů, kteří jdou po fikovnici a píší podobné nesmysly je nějak moc.
Smutné, že člověk nemůže mít klid ani na zvířecím fóru.

25.10.2016 18:21
Bejina

XXX.XXX.112.69

Andrýsek3 napsal(a):
Omlouvám se happylife za tohle. Ale ještě musím.

StrejdaJarda, který se angažoval hodně hulvátsky ve vlákně (vzpomínky na naše životní parťáky)fíkovnice, píše asi 5x jak je mu VOLNÁ. A že ji nevěří! Hlavně ji nevěří, několikrát napsáno a teď i v příspěvku jirky. Podobné slohy, a hle MUŽ.
A ten, kdo si vymyslel nick paní z útulku a psal lži proti fíkovnici.
CHLAPE PROBER SE! NEVÍM CO TI, KDO UDĚLAL, ALE TOHLE JE UBOHÉ. A ZAJIMALO BY MĚ O CO TI JDE?
Těch neregistrovaných chlapů, kteří jdou po fikovnici a píší podobné nesmysly je nějak moc.
Smutné, že člověk nemůže mít klid ani na zvířecím fóru.

...a zrovna tohle vlákno bylo takové relaxační, vždycky tady čišela pohoda a příjemný humor...

... dokud se zase neobjevil nějaký "narušitel", který se pokaždé naváží do stejné osoby.
Také to tak vidím, že jde o jednoho člověka skrytého za více jmény... musí mu očividně dělat radost kazit lidem pohodu...

25.10.2016 21:11
Machyska

XXX.XXX.252.23

Happylife by si to určitě zasloužila, myslím, že si jejich krásných článků si všichni vážíme.

Počkejme až se nám sama ozve, určitě má vážný důvod k odmlčení, ale pokud bude moct, tak se ráda ozve.

Happylife moc doufám, že se ještě ozvete, moc na Vás myslím a určitě nemluvím jen za sebe.

25.10.2016 21:29
rapotacka11

XXX.XXX.32.13

Z duše souhlasím, těšíme se.


Jste zdejší sluníčko.

25.10.2016 22:12
Bejina

XXX.XXX.112.69

Machyska napsal(a):
Happylife by si to určitě zasloužila, myslím, že si jejich krásných článků si všichni vážíme.

Počkejme až se nám sama ozve, určitě má vážný důvod k odmlčení, ale pokud bude moct, tak se ráda ozve.

Happylife moc doufám, že se ještě ozvete, moc na Vás myslím a určitě nemluvím jen za sebe.

Také doufám, že se Happylife brzy objeví a opět nás obohatí a rozveselí zážitky s těmi malými raubíři...

26.10.2016 01:08
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Omlouvám se happylife za tohle. Ale ještě musím.

StrejdaJarda, který se angažoval hodně hulvátsky ve vlákně (vzpomínky na naše životní parťáky)fíkovnice, píše asi 5x jak je mu VOLNÁ. A že ji nevěří! Hlavně ji nevěří, několikrát napsáno a teď i v příspěvku jirky. Podobné slohy, a hle MUŽ.
A ten, kdo si vymyslel nick paní z útulku a psal lži proti fíkovnici.
CHLAPE PROBER SE! NEVÍM CO TI, KDO UDĚLAL, ALE TOHLE JE UBOHÉ. A ZAJIMALO BY MĚ O CO TI JDE?
Těch neregistrovaných chlapů, kteří jdou po fikovnici a píší podobné nesmysly je nějak moc.
Smutné, že člověk nemůže mít klid ani na zvířecím fóru.

Díky vám všem - jasně - strejdaJarin = Jirka = Simča = Naďa Tomalová.
Nejsem si vědoma, že bych někomu ublížila.
Jsem ochotná ale udělat jednu věc: pokud se ten anonym zaregistruje a napíše mi SZ, můžu s ním probrat, co ho trápí, proč ho to trápí a pokusit se společně najít řešení. Protože to, že má evidentně nějaký problém, je jasné všem.

26.10.2016 01:11
fikovnice

XXX.XXX.30.49

jirka105 napsal(a):
Neodešla kvůli jisté přecitlivělé osobě co často spamuje nejen tady na catfauně?

Pokud myslíš mě, tak zcela jistě "Lavacca" kvůli mně neodešla.
Jarine, už toho ale vážně bylo dost! Zkus řešit svoji frustraci jinak, OK? Domluveno?

26.10.2016 01:14
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Omlouvám se happylife za tohle. Ale ještě musím.

StrejdaJarda, který se angažoval hodně hulvátsky ve vlákně (vzpomínky na naše životní parťáky)fíkovnice, píše asi 5x jak je mu VOLNÁ. A že ji nevěří! Hlavně ji nevěří, několikrát napsáno a teď i v příspěvku jirky. Podobné slohy, a hle MUŽ.
A ten, kdo si vymyslel nick paní z útulku a psal lži proti fíkovnici.
CHLAPE PROBER SE! NEVÍM CO TI, KDO UDĚLAL, ALE TOHLE JE UBOHÉ. A ZAJIMALO BY MĚ O CO TI JDE?
Těch neregistrovaných chlapů, kteří jdou po fikovnici a píší podobné nesmysly je nějak moc.
Smutné, že člověk nemůže mít klid ani na zvířecím fóru.

Andri, moc děkuji.
Teď už je vše jasné plus stejná IP adresa u vždy nezaregistrovaných nicků.
Stejný modus operandi: pár dní úplný klid, pak začne polehoučku prudit až to přejde v útočení. Nešťastný to člověk...

26.10.2016 01:21
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Koukám už po několikáté, co ty jsi za blbce?
Fíkovnice, vy jste nějakému pomstichtivému chlapovi něco udělala?
Jirko, běž se navážet někam jinam.

Žádný z mých ex (pokud bych uvažovala tímto směrem) by se nesnížil k hloupým, stupidním, ubožáckým a hlavně anonymním útokům. Takže - fakt nevím...

Souhlasím samozřejmě v tom, že Jirka alias Jarouš by fakt už mohl vystřelit někam mezi své a tam se ukájet a honit si své povadlé - ehm - ego...

26.10.2016 01:24
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Omlouvám se happylife za tohle. Ale ještě musím.

StrejdaJarda, který se angažoval hodně hulvátsky ve vlákně (vzpomínky na naše životní parťáky)fíkovnice, píše asi 5x jak je mu VOLNÁ. A že ji nevěří! Hlavně ji nevěří, několikrát napsáno a teď i v příspěvku jirky. Podobné slohy, a hle MUŽ.
A ten, kdo si vymyslel nick paní z útulku a psal lži proti fíkovnici.
CHLAPE PROBER SE! NEVÍM CO TI, KDO UDĚLAL, ALE TOHLE JE UBOHÉ. A ZAJIMALO BY MĚ O CO TI JDE?
Těch neregistrovaných chlapů, kteří jdou po fikovnici a píší podobné nesmysly je nějak moc.
Smutné, že člověk nemůže mít klid ani na zvířecím fóru.

"Smutné, že člověk nemůže mít klid ani na zvířecím fóru."

Jo, toto mě mrzí asi nejvíc. Mám teď zrovna výročí nějaké hodně smutné události, zde jsem to brala jako už domácké prostředí, lidi, kteří se známe, a ono tady někomu něco strašně moc vadí. Proč se nezaregistruje a nenapíše mi to do SZ, to nevím. Přitom si myslím, že bych měla potenciál mu pomoci...

26.10.2016 01:31
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Omlouvám se happylife za tohle. Ale ještě musím.

StrejdaJarda, který se angažoval hodně hulvátsky ve vlákně (vzpomínky na naše životní parťáky)fíkovnice, píše asi 5x jak je mu VOLNÁ. A že ji nevěří! Hlavně ji nevěří, několikrát napsáno a teď i v příspěvku jirky. Podobné slohy, a hle MUŽ.
A ten, kdo si vymyslel nick paní z útulku a psal lži proti fíkovnici.
CHLAPE PROBER SE! NEVÍM CO TI, KDO UDĚLAL, ALE TOHLE JE UBOHÉ. A ZAJIMALO BY MĚ O CO TI JDE?
Těch neregistrovaných chlapů, kteří jdou po fikovnici a píší podobné nesmysly je nějak moc.
Smutné, že člověk nemůže mít klid ani na zvířecím fóru.

Jo, a také myslím, že toto není o "happylife". Toto je prostě navážení se do mě. Ale nemusí to být chlap, naposledy se jmenoval(a) "Simča".

26.10.2016 01:39
fikovnice

XXX.XXX.30.49

jirka105 napsal(a):
Díkec, takhle jsem se dlouho nenasmál

1. Na terárko jsem psal jeden jediný příspěvek a to ze srandy, když zadavatelům nikdo neodepsal. Pak opět nikdo nereagoval, jen mě pár lidí ocenilo pluskem. Jak by mě mohl tedy někdo vyštípávat?

2. Po několikáté? to si musím dohledat kdo tu další neudržel jazyk za zuby. Dotyčná mi je volná, jen jsem toho názoru, že si problémy vytváří uměle sama. Dokonce bych se vsadil, že přenáší svou trvalou nervozitu i na ty kočky, a proto s nimi mívá potíže. Nebo je alespoň vidí. Kdo hledá problémy, najde. Obzvlášť pokud chce o něčem diskutovat. Já ji za sebe nevěřím, to ale neznamená, že ji odsuzuji. Tady jsem se pouze zeptal, zda to nelezlo na nervy zdejší pisatelce.

3. Nejzábavnější je zjištění, že jsem ji nemusel pojmenovat, ale všichni hned víte o koho jde, dokonce i ti méně bystřejší, soudě podle gramatiky. A možnost, že by dotyčná něco udělala chlapovi? To raději ani nebudu komentovat.

Ještě mi to nedá.
Zloděj volá "Chyťte zloděje" - tj. kritizovat někoho za gramatiku a nasekat ve svém příspěvku x gramatických hrubek je poněkud úsměvné...že Jirko?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.10.2016 07:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Happylife, také se mi stýská a těším se, až se zase objevíš smajlík

26.10.2016 08:23
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

fikovnice napsal(a):
Andri, moc děkuji.
Teď už je vše jasné plus stejná IP adresa u vždy nezaregistrovaných nicků.
Stejný modus operandi: pár dní úplný klid, pak začne polehoučku prudit až to přejde v útočení. Nešťastný to člověk...


Hrozný člověk, a není za co..
Omlouvám se všem, už to tu necháme být, prostě mi ta nespravedlnost nedala.

26.10.2016 08:45
Acamar

XXX.XXX.57.109

Souhlasím s "Machyskou", taky si zde chci číst o Amy a Jamesovi a ne si nechat otrávit další vlákno už poněkud stereotypními útoky "statečného" anonyma...

Kdyby HappyLife tušila, jak tady na příspěvky čekámesmajlík za chvíli z ní bude Legenda...

20.11.2016 18:55
Lucie@Petr

XXX.XXX.156.160

už to trvá docela dlouho. My jsme chtěli pořád porovnávat naše s Ami a Jamesm. Nemate někdo na happylife třeba telefon nebo jiny kontakt?

21.11.2016 14:27
milkoSK

XXX.XXX.105.152

Gratulujem k novym prirastkom do rodinky, ak by ste chceli lacne chovatelske potreby pre macicku, tu mate aj so zlavou http://www.slevovy-kod.cz/kasa-cz/

1.12.2016 21:37
rapotacka11

XXX.XXX.32.236

Vrátí se sem ještě - Happylife ?

31.12.2016 11:44
Lucie@Petr

XXX.XXX.156.160

Happylife: PF 2017 snad se sem brzy vrátíte.

31.12.2016 14:03
rapotacka11

XXX.XXX.32.208

Už jsem zadoufala...

Přidejte reakci

Přidat smajlík