Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
3.10.2017 20:33
katerinakraslova

XXX.XXX.55.130

Dobrý den,
jmenuji se Kateřina Kráslová a jsem studentkou přírodovědného gymnázia Botičská v Praze. V rámci mé botičské odborné činnosti, jsem se zaměřila na léčbu Strep G. A chtěla bych požádat ty z vás u kterých se objevil Strep G, zda by jste mi poslali na můj e-mail katerinakraslovaa@seznam.cz, jestli byla vaše léčba účinná, ať jste léčili Convenií či čímkoliv jiným. Další a nejdůležitější zda by jste mi napsali jestli se Strep G po nějaké době vrátil a nebo jestli stačilo jen jedno přeléčení. Pokud by jste přiložili i papíry co jste obdrželi z laboratoře budu jedině ráda. Vaše jméno nebude nikde uvedeno. Cílem mé práce je nashromáždit co nejvíce výsledků z léčení a závěrem určit procentuální úspěšnost léčby Strep G a nejúčinnější lék či kombinaci léků. Předem děkuji a pokud by jste měli nějaké dotazy ráda vám na ně odpovím.
Přeji hezký den.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.10.2017 20:44

katerinakraslova napsal(a):
Dobrý den,
jmenuji se Kateřina Kráslová a jsem studentkou přírodovědného gymnázia Botičská v Praze. V rámci mé botičské odborné činnosti, jsem se zaměřila na léčbu Strep G. A chtěla bych požádat ty z vás u kterých se objevil Strep G, zda by jste mi poslali na můj e-mail katerinakraslovaa@seznam.cz, jestli byla vaše léčba účinná, ať jste léčili Convenií či čímkoliv jiným. Další a nejdůležitější zda by jste mi napsali jestli se Strep G po nějaké době vrátil a nebo jestli stačilo jen jedno přeléčení. Pokud by jste přiložili i papíry co jste obdrželi z laboratoře budu jedině ráda. Vaše jméno nebude nikde uvedeno. Cílem mé práce je nashromáždit co nejvíce výsledků z léčení a závěrem určit procentuální úspěšnost léčby Strep G a nejúčinnější lék či kombinaci léků. Předem děkuji a pokud by jste měli nějaké dotazy ráda vám na ně odpovím.
Přeji hezký den.